hamilton is dan ook een janksmoel eerste klasse.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Hmm.
Interviewer aan 6 formule 1 coureurs: Wat zouden jullie aan Spa-Francorchamps willen veranderen zodat het een nog mooier en beter circuit wordt.
Raikonnen: Bus stop chicane moet terug.
Hamilton: Bus stop chicane moet terug.
Verstappen: Minder wespen.....
Hele zaal: Lachen.
Andere coureurs: Blijven als een stel sjaggos zitten kijken.
Wat een stelletje zuurpruimen zeg.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Hmm.
Interviewer aan 6 formule 1 coureurs: Wat zouden jullie aan Spa-Francorchamps willen veranderen zodat het een nog mooier en beter circuit wordt.
Vragen zijn toch vooraf ingediend en de coureurs voorzien van een antwoord door hun pers-chef?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Hmm.
Ik denk de eerst 10 minuten wel, want dat zijn vragen door de FIA zelf. Daarna mogen reporters zelf?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vragen zijn toch vooraf ingediend en de coureurs voorzien van een antwoord door hun pers-chef?
vaak wel maar het zijn geen robot dus ze kunnen afwijken van het adviesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vragen zijn toch vooraf ingediend en de coureurs voorzien van een antwoord door hun pers-chef?
Jij vind Hamilton & co uitblinken in individueel initiatief en het tonen van een eigen persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
vaak wel maar het zijn geen robot dus ze kunnen afwijken van het advies
Gelukkig zijn er een aantal jonge jongens die het nog wel wat leuker maker weer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij vind Hamilton & co uitblinken in individueel initiatief en het tonen van een eigen persoonlijkheid?
Het is een stelletje angstige file-rijders aan het worden. Vooral niet inhalen, afstand houden en zeeeeker niet afwijken van je lijn. Sommige bejaarden rijden avontuurlijker...
dat staat er niet,z eg, of bedoel ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij vind Hamilton & co uitblinken in individueel initiatief en het tonen van een eigen persoonlijkheid?
Het is een stelletje angstige file-rijders aan het worden. Vooral niet inhalen, afstand houden en zeeeeker niet afwijken van je lijn. Sommige bejaarden rijden avontuurlijker...
ik moet zeggen dat ik het dit seizoen weer een beetje volg dankzij max. maar op zich is het wel een leuk seizoen tot nu toequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat staat er niet,z eg, of bedoel ik niet![]()
ik kijk sinds een lange tijd niet meer omdat ik na 13 laps in slaap kukel
voor mij ben je wel nieuwquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben niet nieuw ik ben nog van de hele ouwe garde van een paar jaar terug
Zo hoort het zulke gasten als Verstappen er in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Hmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:34 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh.Goedemorgen BP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Mogguh.BPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Mogguh.mogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog nietReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Les 1: nooit dreigen met dingen die je niet waar kan/wil/gaat maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Vanochtend tegen de kleine toen hij niet wilde luisteren:
Als je niet oppas maak ik van je zusje een broertje hoor.
Echt papa??? hoe doe je dat dan!!!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Vanochtend tegen de kleine toen hij niet wilde luisteren:
Als je niet oppas maak ik van je zusje een broertje hoor.
Echt papa??? hoe doe je dat dan!!!
Mogguh.poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hij luisterde daarna wel, dus voor nu vind ik het goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Les 1: nooit dreigen met dingen die je niet waar kan/wil/gaat maken.
dus dreigen dat je hem/haar/het achter het behang plakt kan ook al niet meer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Les 1: nooit dreigen met dingen die je niet waar kan/wil/gaat maken.
Er komt een moment dat ie doorheeft dat je loos dreigt en dan heb je wel een probleem....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij luisterde daarna wel, dus voor nu vind ik het goed.
Doe ik nooit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus dreigen dat je hem/haar/het achter het behang plakt kan ook al niet meer?
tja, ieder zn eigen methode.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe ik nooit.
Idem voor een pak slaag, bij het grofvuil zetten of 246743 keer zeggen dat je boos gaat worden.
juist wat werkt verschilt ook per kindquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, ieder zn eigen methode.
hoef ik me gelukkig niet druk over te maken
Dat gebeurt hier ook wel hoor, of naar de gang, of naar zijn kamer. En daarna idd vragen of hij begreep waarom.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:45 schreef fietsie het volgende:
Ze mag hier gewoon netjes in de hoek gaan staan met haar handjes op haar rug. En dan wanneer dat klaar is uitleggen -waarom- ze daar stond.
En dan een knuffel.
En dan grassprietjes laten tellen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:46 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel heel creatief met het benoemen wat ik allemaal een hoek vind![]()
2 scheefstaande graspollen op een grasveld kan ook -prima- dienst doen als hoek
*het zijn toch maar melktandjes*quote:
nog lekker veel kraakbeen dat mee veertquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*het zijn toch maar melktandjes*
Je hebt geen zin in een kort pittig kapsel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:17 schreef pixelbitty het volgende:
YEeehhh vrijdag![]()
Naar de kapper straks, geen zin.
Bixeltje!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:17 schreef pixelbitty het volgende:
YEeehhh vrijdag![]()
ga je nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:17 schreef pixelbitty het volgende:
YEeehhh vrijdag![]()
ik dacht dat dit voor vrouwen juist een soort uitje was?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:17 schreef pixelbitty het volgende:
YEeehhh vrijdag![]()
Ik ben een paar weken geleden aan mijn hoofd geopereerd en toen heb ik 50 cm van de 90 zo afgeknipt omdat het zo zwaar aan mn hoofd was. Maar nu zit er geen model meer in en dat ziet er best heel erg stom uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt geen zin in een kort pittig kapsel?
Waarom ga je dan?
wat hebben ze met je hoofd gedaan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden aan mijn hoofd geopereerd en toen heb ik 50 cm van de 90 zo afgeknipt omdat het zo zwaar aan mn hoofd was. Maar nu zit er geen model meer in en dat ziet er best heel erg stom uit.
Is het al rustig genoeg qua herstel van de huid om er nu zo mee om te laten zooien? Of een subtiele kapper?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden aan mijn hoofd geopereerd en toen heb ik 50 cm van de 90 zo afgeknipt omdat het zo zwaar aan mn hoofd was. Maar nu zit er geen model meer in en dat ziet er best heel erg stom uit.
de een noemt het creatief, de ander vreemdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:46 schreef fietsie het volgende:
Ik ben wel heel creatief met het benoemen wat ik allemaal een hoek vind![]()
2 scheefstaande graspollen op een grasveld kan ook -prima- dienst doen als hoek
Een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:21 schreef crv het volgende:
[..]
de een noemt het creatief, de ander vreemd
operatie? Whut?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:20 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja de hechtingen zijn er al een tijd uit en de wond geheeld dus wat dat betreft good to goquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het al rustig genoeg qua herstel van de huid om er nu zo mee om te laten zooien? Of een subtiele kapper?
nee jij bent normaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:21 schreef crv het volgende:
[..]
de een noemt het creatief, de ander vreemd
Ik heb voor zondag al 3 sessies regendansen ingepland staan. Doe je ook mee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee jij bent normaal
Straks F1 kijken en afwassen
ik kan niet kijken maar doe ze vooraf ffquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb voor zondag al 3 sessies regendansen ingepland staan. Doe je ook mee?
Niets cosmetisch iigquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat hebben ze met je hoofd gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |