Ik heb voor zondag al 3 sessies regendansen ingepland staan. Doe je ook mee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee jij bent normaal
Straks F1 kijken en afwassen
ik kan niet kijken maar doe ze vooraf ffquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb voor zondag al 3 sessies regendansen ingepland staan. Doe je ook mee?
Niets cosmetisch iigquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat hebben ze met je hoofd gedaan?
wat dan wel?quote:
klinkt heftig mevrouwtje.quote:
je doet volgend jaar mee aan de tour?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:29 schreef DaMart het volgende:
Nu fiets ik best snel, maar de NS overschat me toch wel een beetje... op factuur voor OV-fiets, denken ze dat ik in anderhalf uur van Houten naar Leiden kan fietsen.
Dat moet dan maar he... op deze snelheid wint er dan weer eens een Nederlanderquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
je doet volgend jaar mee aan de tour?
Ja dat, of een gigantische tumor verwijderd waardoor ik heftige epileptische aanvallen kreeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat dan wel?
verstand bij geplaatst?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dat, of een gigantische tumor verwijderd waardoor ik heftige epileptische aanvallen kreeg.
damn! Heftige shizzle.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:31 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dat, of een gigantische tumor verwijderd waardoor ik heftige epileptische aanvallen kreeg.
trek je wel ff een Hartekindtruitje aan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moet dan maar he... op deze snelheid wint er dan weer eens een Nederlander.
[..]
Beetje wel, maar ik vertel er eigenlijk nooit over. Iets met nuchtere noord hollanderquote:
[..]
aan de ene kant snap ik het. Maar ik ben er zelf juist open in om begrip te kwekenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ik vertel er eigenlijk nooit over. Iets met nuchtere noord hollander
begrijpelijk, die terughoudendheid was te merken maar sommige willen alles wetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:35 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ik vertel er eigenlijk nooit over. Iets met nuchtere noord hollander
Het gaat meer om een pity party die ik in prive kringen al 3 maanden doormaak en daar geen zin in hebquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
aan de ene kant snap ik het. Maar ik ben er zelf juist open in om begrip te kweken
Ik wilde eigenlijk voor de gele trui gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
trek je wel ff een Hartekindtruitje aan?
Snap ik! Ik ben zelf ook iemand die altijd alles wil wetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
begrijpelijk, die terughoudendheid was te merken maar sommige willen alles weten
ik ken het maar toch soms wel, soms nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Snap ik! Ik ben zelf ook iemand die altijd alles wil weten!
Dat is logisch dat je daar geen zin in hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:39 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Het gaat meer om een pity party die ik in prive kringen al 3 maanden doormaak en daar geen zin in heb
Maar je start de tour toch in je eigen trui. En op de gele trui past ons logo ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voor de gele trui gaan.
Nee precies, overal waar ik kom "oh god meid hoe gaat het nuuuuu" "oh heeel veeeel sterkte meeiiiiddd we denken aan je hoowrrr"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is logisch dat je daar geen zin in hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |