Als je dit nou gewoon tegen haar zegt, dan is het probleem heel snel voorbij.quote:
Of met GHB, dan zegt ze helemaal niks meerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon haar drankje volstoppen met MDMA, dan zegt ze vast wel ja!
Zoals we ze graag hebben, alleen dan voert ze ook geen flikker meer uit en de afwas moet ook nog gedaan worden!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of met GHB, dan zegt ze helemaal niks meer
Plunder haar bankrekening en koop een Filipijnse werkster vaatwasser.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals we ze graag hebben, alleen dan voert ze ook geen flikker meer uit en de afwas moet ook nog gedaan worden!
Gaat het wel goed met je? Hoeveel pillen heb je op toen je dit topic opende?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:35 schreef Aresje het volgende:
Yooo mensen van KLB
Ik heb nu 1,5 jaar met mijn vriendin, ze is het leukste en liefste meisje die je maar kan wensen en zou haar voor niemand willen inruilen.
Bla...
Klacht: Vriendin is een kuttrut.:'(
Dan pikstrafquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je dit nou gewoon tegen haar zegt, dan is het probleem heel snel voorbij.
dus je kan er niet bad op gaan, maar wel dood. En dat is dan jouw argument?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:35 schreef Aresje het volgende:
Nu was het gisteren weer zover, een hele discussie om pillen en dat ze gevaarlijk zijn omdat vorig jaar tijdens ADE mensen eraan zijn overleden terwijl ik weer moet uitleggen dat je onmogelijk bad erop kan gaan.
Ik ben van plan haar binnenkort over te halenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon haar drankje volstoppen met MDMA, dan zegt ze vast wel ja!
Je kan niet dood gaan aan Xquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dus je kan er niet bad op gaan, maar wel dood. En dat is dan jouw argument?
Wat een kuttrut, hee. Zo bezorgd voor jouw welzijn, enzo. Stomme kuttrut.
En een broodje maakt zich ook niet vanzelf.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals we ze graag hebben, alleen dan voert ze ook geen flikker meer uit en de afwas moet ook nog gedaan worden!
behalve die mensen op de ADE, die wel.quote:
Met vriendin bedoelt die zijn moeder.. Moeders zeggen veelal niet tegen hun kinderen hoe lelijk ze eigenlijk wel niet zijn..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef Catkiller het volgende:
Wees blij dat ze je kutkop wel accepteert. Altijd maar de focus leggen op het negatieve in plaats van het positieve.
Drugs is liefde.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:56 schreef Odaiba het volgende:
Je laat drugs toch makkelijk achter je als je gek bent op je vriendin? Of staat drugs boven de liefde?
Ik snap wat je bedoelt. Er is daarna door de politiek dagen erover vergaderd maar er is nooit aangetoont dat ze zijn overleden aan X beter nog het is nog steeds niet duidelijk waarom ze zijn overleden en het gaat hier om hele speciale gevallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
behalve die mensen op de ADE, die wel.
Dus je kan er niet dood aan gaan, behalve dan dat je er dood aan kan gaan. Ja ja.
Je levert ook je ballen in?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:56 schreef Odaiba het volgende:
Je laat drugs toch makkelijk achter je als je gek bent op je vriendin? Of staat drugs boven de liefde?
Het is natuurlijk een een klap voor je hart, als die ermee stopt is het direct over... Ik neem (maximaal 2 keer per jaar nog maar) het liefst losse MDMA, wat beter te doseren vind ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:00 schreef Aresje het volgende:
[..]
X is niet meer dan een drug die ervoor zorgt dat je neurotransmitters als de tyfus gaan werken en je serotonine en endorfine reserves gebruikt worden waardoor je een sterke oppeper krijgt en heel blij gaat voelen. Enigste wat je kan overkomen is dat je uitdroogt of te veel gaat drinken waardoor je te veel zout opneemt.
Dat is onzin. Een hart stopt er echt niet zomaar mee. Dan zou je ook kunnen overlijden aan opeens hard te gaan sporten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:02 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een een klap voor je hart, als die ermee stopt is het direct over... Ik neem (maximaal 2 keer per jaar nog maar) het liefst losse MDMA, wat beter te doseren vind ik.
Ja, misschien maak ik me soms ook te druk eromquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:04 schreef Aresje het volgende:
[..]
Dat is onzin. Een hart stopt er echt niet zomaar mee. Dan zou je ook kunnen overlijden aan opeens hard te gaan sporten.
Alleen bij fat fucks met een cholestrol van hier tot Tokio gebeurt dat omdat ze een hartaanval krijgen.
Ze vraagt toch niet of jij in een roze schort haar overhemden wil strijken? Als je echt zo stoer bent met je testikels, dan zeg je in haar gezicht wat je hier schrijft.quote:
Beetje doseren is handig. Ken mensen die nemen echt te veel. Gelukkig bouwt zo'n pil het rustig op voor je hart in tegenstelling tot speed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:06 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja, misschien maak ik me soms ook te druk erom![]()
Wel een reden waarom ik nog maar zelden langer dan één nacht doorhaal.. Die katers zijn een hel erna
Naja ze is best een zuipschuit maar dat vind ik dan weer grappig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Is inderdaad jammer, vooral omdat het een soort wederzijds respect voor elkaars hobbies kapotmaakt.
Tuurlijk zijn er ongezonde drugs en je moet niet verslaafd zijn maar een pilletje een paar keer per jaar, kom op zeg...
Ook zielig als je voor je vriendin geheim moet houden dat je wiet hebt gerookt omdat ze dat héél erg vindt, maar als je ladderzat thuis komt is het geen probleem. Fijn zo'n relatie gebouwd op vertrouwen en eerlijkheid.
Teveel neem ik nooit, en inderdaad; eigenlijk alleen van speed vieze katers (als je niet eet en slaapt de dag erna). Maarja, zo heel af en toe overkomt zo'n weekendje je toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:10 schreef Aresje het volgende:
[..]
Beetje doseren is handig. Ken mensen die nemen echt te veel. Gelukkig bouwt zo'n pil het rustig op voor je hart in tegenstelling tot speed.
Speed is dan weer zo, als je het niet doseert krijg je last van insomia (slaapeloosheid) en ga je jezelf nog kutter voelen.
Wat ik gedaan heb alleen als je beetje slim bent of sociaal aangelegd ga je het natuurlijk niet zo zeggen. Zeker als dat niet nodig hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:06 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ze vraagt toch niet of jij in een roze schort haar overhemden wil strijken? Als je echt zo stoer bent met je testikels, dan zeg je in haar gezicht wat je hier schrijft.
Kutquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:07 schreef JamesBontkraag het volgende:
Als die vriendin wel aan alcohol en/of sigaretten doet, vind ik haar maar hypocriet. Zo niet is ze een topwijf.
Idd. Speed blijft kut te doseren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:12 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Teveel neem ik nooit, en inderdaad; eigenlijk alleen van speed vieze katers (als je niet eet en slaapt de dag erna). Maarja, zo heel af en toe overkomt zo'n weekendje je toch.
helemaal niet, je kunt je gewoon niet beheersenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef Aresje het volgende:
[..]
Idd. Speed blijft kut te doseren.
Dat valt mee, ondanks dat ik weinig gebruik (speed.. eens in de zoveel maanden..) kan ik rustig een lijntje (of twee) nemen na werktijd en de dag erna fris gaan werkenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef Aresje het volgende:
[..]
Idd. Speed blijft kut te doseren.
Drugs kent een negatieve beeld. Er zijn kenissen/ex-vrienden die ik maanden niet heb gesproken die weten dat ik ooit eens een pilletje heb genomen met iemand en denken dat ik junk ben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik zou als allerlaatste optie mijn eigen vriendin aan de drugs helpen. Wat een kutoplossing. Je moet als eckte 30cm linkse fok zolderkamerautist je bitch controllen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:16 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Dat valt mee, ondanks dat ik weinig gebruik (speed.. eens in de zoveel maanden..) kan ik rustig een lijntje (of twee) nemen na werktijd en de dag erna fris gaan werken
Ligt aan het type vriendin.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
wel trekte klacht, zonde dat je nooit lekker samen met je dinnetje kan gebruiken
Zulke lui worden sowieso nooit vrienden van me.. Accepteren of lekker in het onwetende levenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:18 schreef Aresje het volgende:
[..]
Drugs kent een negatieve beeld. Er zijn kenissen/ex-vrienden die ik maanden niet heb gesproken die weten dat ik ooit eens een pilletje heb genomen met iemand en denken dat ik junk ben.
Nee, ik geef niks meer op voor die wijven.quote:
En dan IEDERE dag het gezeur moeten aanhoren dat ze "wilt stoppen met drugs"quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:21 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een crackhoer nemen, die houdt nooit meer op over drugs en wil alsmaar meer en meer. Je moet wel accepteren dat ook zij voor de drugs kiest en niet voor jou.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef Captain_Ghost het volgende:
Jouw vriendin heeft gewoon gelijk.
ten eerste; Als je ermee begint, kan op lange termijn steeds meer worden. De risico op verslaving is groter.
tweede: Mocht je toch per ongeluk te veel op en of in combinatie met verschillende spul. Tijdens feesten let je toch niet op. Bam hart stop ermee.. Veel plezier in ziekenhuis of hiernamaals.
Derde: Harddrugs is toch in NL verboden, maar wordt uiteindelijk gedoogd bij feest.
Anders moet je toch andere vriendin zoeken, eventueel eentje die zelfde spul gebruikt als TS zelf.
Trouwens je kan toch zonder drugs toch een feest maken he? of ben je dat verleerd...
Maar je kunt ook vriendin keer pil voorzien in rustige plek. zodat zij kan ervaren en misschien begrijpen waarom TS de pil perse willen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef Captain_Ghost het volgende:
Jouw vriendin heeft gewoon gelijk.
ten eerste; Als je ermee begint, kan op lange termijn steeds meer worden. De risico op verslaving is groter.
tweede: Mocht je toch per ongeluk te veel op en of in combinatie met verschillende spul. Tijdens feesten let je toch niet op. Bam hart stop ermee.. Veel plezier in ziekenhuis of hiernamaals.
Derde: Harddrugs is toch in NL verboden, maar wordt uiteindelijk gedoogd bij feest.
Anders moet je toch andere vriendin zoeken, eventueel eentje die zelfde spul gebruikt als TS zelf.
Trouwens je kan toch zonder drugs toch een feest maken he? of ben je dat verleerd...
Maar je kunt ook vriendin keer pil voorzien in rustige plek. zodat zij kan ervaren en misschien begrijpen waarom TS de pil perse willen.
Ik weet het..quote:
En daar is alles mee gezegdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef Metalfrost het volgende:
Laat haar dit topic lezen. Dan zeg je het tenminste in je eigen woorden. Misschien ziet ze zo in dat jullie gewoon niet bij elkaar passen.
zijn vriendin moet gewoon niet zo jankenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ik weet het..
Ts moet dus keus maken.. met drugs spelen of seks met huidige vriendin.
Ga maar aan je ranja nippenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ik weet het..
Ts moet dus keus maken.. met drugs spelen of seks met huidige vriendin.
Door een overdosis in ieder geval niet. Dan zul je zo'n 7gr moeten pakken. In een pil zit hooguit 250mg. De meeste doodsoorzaken zijn overdosis PMMA (vervuilde pillen), oververhitting (dom gebruik) en watervergiftiging (dom gebruik).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
behalve die mensen op de ADE, die wel.
Dus je kan er niet dood aan gaan, behalve dan dat je er dood aan kan gaan. Ja ja.
Dan is de enige oplossing haar vragen een broodje te maken en als ze weigert een half uur lang haar kontje uit elkaar trekken met je gigantische fallus!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:47 schreef Aresje het volgende:
[..]
En een broodje maakt zich ook niet vanzelf.
Laat haar jou inruilen en haar het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:35 schreef Aresje het volgende:
Yooo mensen van KLB
Ik heb nu 1,5 jaar met mijn vriendin, ze is het leukste en liefste meisje die je maar kan wensen en zou haar voor niemand willen inruilen.
Mijn vriendin is vrij nuchter en vrij chill alleen ze is als de dood voor drugs en laat ik nou net iemand zijn die vaak feest en een pilletje neemt op rave/techno/housefeesten en festivals.
TS plaats een pics van jouw vriendin hier..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Laat haar jou inruilen en haar het probleem is opgelost.![]()
idd met z'n pillenbakkesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef Catkiller het volgende:
Wees blij dat ze je kutkop wel accepteert. Altijd maar de focus leggen op het negatieve in plaats van het positieve.
Dus jij denkt dat ik wil zeggen dat je een junk bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:18 schreef Aresje het volgende:
[..]
Drugs kent een negatieve beeld. Er zijn kenissen/ex-vrienden die ik maanden niet heb gesproken die weten dat ik ooit eens een pilletje heb genomen met iemand en denken dat ik junk ben.
Er zijn mensen die ermee makkelijk kunnen om gaan en mensen die zich erin gaan storten, net zoals alcohol en sex.
Deze heer snaptquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:27 schreef aanstootgevende het volgende:
Gewoon op haar plek zitten. Jij bent de man dus jij mag dat als je daar behoefte aan hebt er even vanuit gaand dat je er gewoon normaal mee om kan gaan en het niet te vaak doet. Vrouwen horen helemaal geen drugs te gebruiken, is slecht voor ze, kunnen ze niet tegen en worden ze ontzettend maar dan ook echt ontzettend lelijk van. Gadverdamme zeg,
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:13 schreef Odaiba het volgende:
Drugs gebruikers moeten lekker een vrouw zoeken die ook drugs gebruikt.
Mensen die niks met drugs hebben, moeten ook geen drugs gebuikers als partner nemen, bespaart je een hoop ellende.
probleem opgelost
Alleen een leuk leven kunnen hebben met drugs betekent dat je verder een enorm pauper en kutleven hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Levenloze homo's gespot.
Dit. Ze is bang TS te verliezen aan die kutdrugs. De engel. En TS negeert het omdat hij zijn eigen willetje wil doordrammen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:37 schreef Helsinki het volgende:
Gewoon iemand zoeken die niet om jou geeft.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:13 schreef Aresje het volgende:
[..]
Wat ik gedaan heb alleen als je beetje slim bent of sociaal aangelegd ga je het natuurlijk niet zo zeggen. Zeker als dat niet nodig hebt.
Succes met een vriendin als je telkens gaat zeggen waar het op staat.
Mietje.quote:
Mwoa, als ze verstandig was had ze TS gedumptquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
Vriendin is dus een verstandig meisje
Touche. Ik moet toegeven dat ik heel erg hypocriet ben over drugs. Ik denk dat je het wel eens kan proberen, maar als vrienden het doen, vind ik het echt erg. Kan me die vriendin heel erg goed voorstellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mwoa, als ze verstandig was had ze TS gedumpt
Rotterdamquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Niet elke week kk hard gaan in Toffler of Het Transportbedrijf
Dan moet ze niet hypocriet lopen janken is mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:11 schreef Aresje het volgende:
[..]
Naja ze is best een zuipschuit maar dat vind ik dan weer grappig.
Zo erg is het ook weer niet.
wat ergquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:57 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
deze reactie:
[] geschikt
[v] ongeschikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |