abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155384872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
wel trekte klacht, zonde dat je nooit lekker samen met je dinnetje kan gebruiken ;(
Ligt aan het type vriendin. ;(

Heb een vriendin en daarmee was ik laatst op een ravefeest samen met een vriend en een andere vriendin van haar alleen die vriendin van haar was een beetje drugsgevoelig.:')
i have an approximate knowledge of many things
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:21:17 #52
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_155384877
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:18 schreef Aresje het volgende:

[..]

Drugs kent een negatieve beeld. Er zijn kenissen/ex-vrienden die ik maanden niet heb gesproken die weten dat ik ooit eens een pilletje heb genomen met iemand en denken dat ik junk ben. _O-
Zulke lui worden sowieso nooit vrienden van me.. Accepteren of lekker in het onwetende leven :{w
pi_155384878
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:01 schreef Aresje het volgende:

[..]

Je levert ook je ballen in?
Nee, ik geef niks meer op voor die wijven.

Je kunt ook gewoon een crackhoer nemen, die houdt nooit meer op over drugs en wil alsmaar meer en meer. Je moet wel accepteren dat ook zij voor de drugs kiest en niet voor jou.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:23:24 #54
391721 Druppelss
pi_155384940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:21 schreef Odaiba het volgende:

[..]
Je kunt ook gewoon een crackhoer nemen, die houdt nooit meer op over drugs en wil alsmaar meer en meer. Je moet wel accepteren dat ook zij voor de drugs kiest en niet voor jou.
En dan IEDERE dag het gezeur moeten aanhoren dat ze "wilt stoppen met drugs" :') slappe wezens die vrouwen.
pi_155384968
Jouw vriendin heeft gewoon gelijk.

ten eerste; Als je ermee begint, kan op lange termijn steeds meer worden. De risico op verslaving is groter.

tweede: Mocht je toch per ongeluk te veel op en of in combinatie met verschillende spul. Tijdens feesten let je toch niet op. Bam hart stop ermee.. Veel plezier in ziekenhuis of hiernamaals.

Derde: Harddrugs is toch in NL verboden, maar wordt uiteindelijk gedoogd bij feest.

Anders moet je toch andere vriendin zoeken, eventueel eentje die zelfde spul gebruikt als TS zelf.
Trouwens je kan toch zonder drugs toch een feest maken he? of ben je dat verleerd...
Maar je kunt ook vriendin keer pil voorzien in rustige plek. zodat zij kan ervaren en misschien begrijpen waarom TS de pil perse willen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_155384991
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef Captain_Ghost het volgende:

ten eerste; Als je ermee begint, kan op lange termijn steeds meer worden. De risico op verslaving is groter.

tweede: Mocht je toch per ongeluk te veel op en of in combinatie met verschillende spul. Tijdens feesten let je toch niet op. Bam hart stop ermee.. Veel plezier in ziekenhuis of hiernamaals.

Derde: Harddrugs is toch in NL verboden, maar wordt uiteindelijk gedoogd bij feest.

Anders moet je toch andere vriendin zoeken, eventueel eentje die zelfde spul gebruikt als TS zelf.
Trouwens je kan toch zonder drugs toch een feest maken he? of ben je dat verleerd...
Maar je kunt ook vriendin keer pil voorzien in rustige plek. zodat zij kan ervaren en misschien begrijpen waarom TS de pil perse willen.
:')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:25:33 #57
391721 Druppelss
pi_155385005
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef Captain_Ghost het volgende:

:D hou op man.. :')
pi_155385019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

:')
Ik weet het..
Ts moet dus keus maken.. met drugs spelen of seks met huidige vriendin.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:26:33 #59
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_155385032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef Metalfrost het volgende:
Laat haar dit topic lezen. Dan zeg je het tenminste in je eigen woorden. Misschien ziet ze zo in dat jullie gewoon niet bij elkaar passen.
En daar is alles mee gezegd
't gaat
pi_155385037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Ik weet het..
zijn vriendin moet gewoon niet zo janken
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:26:46 #61
391721 Druppelss
pi_155385041
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Ik weet het..
Ga maar aan je ranja nippen :{w
pi_155385413
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

behalve die mensen op de ADE, die wel.

Dus je kan er niet dood aan gaan, behalve dan dat je er dood aan kan gaan. Ja ja.
Door een overdosis in ieder geval niet. Dan zul je zo'n 7gr moeten pakken. In een pil zit hooguit 250mg. De meeste doodsoorzaken zijn overdosis PMMA (vervuilde pillen), oververhitting (dom gebruik) en watervergiftiging (dom gebruik).

En volgens mij waren die op ADE slachtoffers van witte heroïne.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:45:21 #63
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_155385471
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:47 schreef Aresje het volgende:

[..]

En een broodje maakt zich ook niet vanzelf.
Dan is de enige oplossing haar vragen een broodje te maken en als ze weigert een half uur lang haar kontje uit elkaar trekken met je gigantische fallus!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_155385665
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:35 schreef Aresje het volgende:
Yooo mensen van KLB

Ik heb nu 1,5 jaar met mijn vriendin, ze is het leukste en liefste meisje die je maar kan wensen en zou haar voor niemand willen inruilen.

Mijn vriendin is vrij nuchter en vrij chill alleen ze is als de dood voor drugs en laat ik nou net iemand zijn die vaak feest en een pilletje neemt op rave/techno/housefeesten en festivals.
Laat haar jou inruilen en haar het probleem is opgelost. :7
pi_155386222
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:53 schreef Werkman het volgende:

[..]

Laat haar jou inruilen en haar het probleem is opgelost. :7
TS plaats een pics van jouw vriendin hier..
Misschien willen paar fokkers wel ruilen..of schenken
pi_155386253
Drugs gebruikers moeten lekker een vrouw zoeken die ook drugs gebruikt.

Mensen die niks met drugs hebben, moeten ook geen drugs gebuikers als partner nemen, bespaart je een hoop ellende.

probleem opgelost
pi_155386769
Gewoon op haar plek zitten. Jij bent de man dus jij mag dat als je daar behoefte aan hebt er even vanuit gaand dat je er gewoon normaal mee om kan gaan en het niet te vaak doet. Vrouwen horen helemaal geen drugs te gebruiken, is slecht voor ze, kunnen ze niet tegen en worden ze ontzettend maar dan ook echt ontzettend lelijk van. Gadverdamme zeg,
  donderdag 20 augustus 2015 @ 19:29:51 #68
391721 Druppelss
pi_155386843
Af en toe een beetje crocodile drug is wel lekker O+
pi_155386954
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef Catkiller het volgende:
Wees blij dat ze je kutkop wel accepteert. Altijd maar de focus leggen op het negatieve in plaats van het positieve. :')
idd met z'n pillenbakkes
pi_155391640
Zoek een nieuwe vriendin die samen met jouw drugs wil gebruiken op feestjes.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:08:25 #71
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_155392262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:39 schreef Meloewa. het volgende:
hey wickedmen
ben jij echt?
pi_155392433
Je privéleven vertellen aan je vriendin :')
pi_155392448
Zo'n zaken hou je voortaan lekker voor jezelf
pi_155392641
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:18 schreef Aresje het volgende:

[..]

Drugs kent een negatieve beeld. Er zijn kenissen/ex-vrienden die ik maanden niet heb gesproken die weten dat ik ooit eens een pilletje heb genomen met iemand en denken dat ik junk ben. _O-

Er zijn mensen die ermee makkelijk kunnen om gaan en mensen die zich erin gaan storten, net zoals alcohol en sex.
Dus jij denkt dat ik wil zeggen dat je een junk bent? :')
pi_155392795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:27 schreef aanstootgevende het volgende:
Gewoon op haar plek zitten. Jij bent de man dus jij mag dat als je daar behoefte aan hebt er even vanuit gaand dat je er gewoon normaal mee om kan gaan en het niet te vaak doet. Vrouwen horen helemaal geen drugs te gebruiken, is slecht voor ze, kunnen ze niet tegen en worden ze ontzettend maar dan ook echt ontzettend lelijk van. Gadverdamme zeg,
Deze heer snapt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')