Ligt aan het type vriendin.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef deadprez het volgende:
wel trekte klacht, zonde dat je nooit lekker samen met je dinnetje kan gebruiken
Zulke lui worden sowieso nooit vrienden van me.. Accepteren of lekker in het onwetende levenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:18 schreef Aresje het volgende:
[..]
Drugs kent een negatieve beeld. Er zijn kenissen/ex-vrienden die ik maanden niet heb gesproken die weten dat ik ooit eens een pilletje heb genomen met iemand en denken dat ik junk ben.
Nee, ik geef niks meer op voor die wijven.quote:
En dan IEDERE dag het gezeur moeten aanhoren dat ze "wilt stoppen met drugs"quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:21 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een crackhoer nemen, die houdt nooit meer op over drugs en wil alsmaar meer en meer. Je moet wel accepteren dat ook zij voor de drugs kiest en niet voor jou.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef Captain_Ghost het volgende:
Jouw vriendin heeft gewoon gelijk.
ten eerste; Als je ermee begint, kan op lange termijn steeds meer worden. De risico op verslaving is groter.
tweede: Mocht je toch per ongeluk te veel op en of in combinatie met verschillende spul. Tijdens feesten let je toch niet op. Bam hart stop ermee.. Veel plezier in ziekenhuis of hiernamaals.
Derde: Harddrugs is toch in NL verboden, maar wordt uiteindelijk gedoogd bij feest.
Anders moet je toch andere vriendin zoeken, eventueel eentje die zelfde spul gebruikt als TS zelf.
Trouwens je kan toch zonder drugs toch een feest maken he? of ben je dat verleerd...
Maar je kunt ook vriendin keer pil voorzien in rustige plek. zodat zij kan ervaren en misschien begrijpen waarom TS de pil perse willen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:24 schreef Captain_Ghost het volgende:
Jouw vriendin heeft gewoon gelijk.
ten eerste; Als je ermee begint, kan op lange termijn steeds meer worden. De risico op verslaving is groter.
tweede: Mocht je toch per ongeluk te veel op en of in combinatie met verschillende spul. Tijdens feesten let je toch niet op. Bam hart stop ermee.. Veel plezier in ziekenhuis of hiernamaals.
Derde: Harddrugs is toch in NL verboden, maar wordt uiteindelijk gedoogd bij feest.
Anders moet je toch andere vriendin zoeken, eventueel eentje die zelfde spul gebruikt als TS zelf.
Trouwens je kan toch zonder drugs toch een feest maken he? of ben je dat verleerd...
Maar je kunt ook vriendin keer pil voorzien in rustige plek. zodat zij kan ervaren en misschien begrijpen waarom TS de pil perse willen.
Ik weet het..quote:
En daar is alles mee gezegdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef Metalfrost het volgende:
Laat haar dit topic lezen. Dan zeg je het tenminste in je eigen woorden. Misschien ziet ze zo in dat jullie gewoon niet bij elkaar passen.
zijn vriendin moet gewoon niet zo jankenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ik weet het..
Ts moet dus keus maken.. met drugs spelen of seks met huidige vriendin.
Ga maar aan je ranja nippenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:26 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Ik weet het..
Ts moet dus keus maken.. met drugs spelen of seks met huidige vriendin.
Door een overdosis in ieder geval niet. Dan zul je zo'n 7gr moeten pakken. In een pil zit hooguit 250mg. De meeste doodsoorzaken zijn overdosis PMMA (vervuilde pillen), oververhitting (dom gebruik) en watervergiftiging (dom gebruik).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
behalve die mensen op de ADE, die wel.
Dus je kan er niet dood aan gaan, behalve dan dat je er dood aan kan gaan. Ja ja.
Dan is de enige oplossing haar vragen een broodje te maken en als ze weigert een half uur lang haar kontje uit elkaar trekken met je gigantische fallus!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:47 schreef Aresje het volgende:
[..]
En een broodje maakt zich ook niet vanzelf.
Laat haar jou inruilen en haar het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:35 schreef Aresje het volgende:
Yooo mensen van KLB
Ik heb nu 1,5 jaar met mijn vriendin, ze is het leukste en liefste meisje die je maar kan wensen en zou haar voor niemand willen inruilen.
Mijn vriendin is vrij nuchter en vrij chill alleen ze is als de dood voor drugs en laat ik nou net iemand zijn die vaak feest en een pilletje neemt op rave/techno/housefeesten en festivals.
TS plaats een pics van jouw vriendin hier..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Laat haar jou inruilen en haar het probleem is opgelost.![]()
idd met z'n pillenbakkesquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:54 schreef Catkiller het volgende:
Wees blij dat ze je kutkop wel accepteert. Altijd maar de focus leggen op het negatieve in plaats van het positieve.
Dus jij denkt dat ik wil zeggen dat je een junk bent?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:18 schreef Aresje het volgende:
[..]
Drugs kent een negatieve beeld. Er zijn kenissen/ex-vrienden die ik maanden niet heb gesproken die weten dat ik ooit eens een pilletje heb genomen met iemand en denken dat ik junk ben.
Er zijn mensen die ermee makkelijk kunnen om gaan en mensen die zich erin gaan storten, net zoals alcohol en sex.
Deze heer snaptquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:27 schreef aanstootgevende het volgende:
Gewoon op haar plek zitten. Jij bent de man dus jij mag dat als je daar behoefte aan hebt er even vanuit gaand dat je er gewoon normaal mee om kan gaan en het niet te vaak doet. Vrouwen horen helemaal geen drugs te gebruiken, is slecht voor ze, kunnen ze niet tegen en worden ze ontzettend maar dan ook echt ontzettend lelijk van. Gadverdamme zeg,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |