quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:13 schreef Odaiba het volgende:
Drugs gebruikers moeten lekker een vrouw zoeken die ook drugs gebruikt.
Mensen die niks met drugs hebben, moeten ook geen drugs gebuikers als partner nemen, bespaart je een hoop ellende.
probleem opgelost
Alleen een leuk leven kunnen hebben met drugs betekent dat je verder een enorm pauper en kutleven hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Levenloze homo's gespot.
Dit. Ze is bang TS te verliezen aan die kutdrugs. De engel. En TS negeert het omdat hij zijn eigen willetje wil doordrammen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:37 schreef Helsinki het volgende:
Gewoon iemand zoeken die niet om jou geeft.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:13 schreef Aresje het volgende:
[..]
Wat ik gedaan heb alleen als je beetje slim bent of sociaal aangelegd ga je het natuurlijk niet zo zeggen. Zeker als dat niet nodig hebt.
Succes met een vriendin als je telkens gaat zeggen waar het op staat.
Mietje.quote:
Mwoa, als ze verstandig was had ze TS gedumptquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
Vriendin is dus een verstandig meisje
Touche. Ik moet toegeven dat ik heel erg hypocriet ben over drugs. Ik denk dat je het wel eens kan proberen, maar als vrienden het doen, vind ik het echt erg. Kan me die vriendin heel erg goed voorstellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mwoa, als ze verstandig was had ze TS gedumpt
Rotterdamquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Niet elke week kk hard gaan in Toffler of Het Transportbedrijf
Dan moet ze niet hypocriet lopen janken is mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:11 schreef Aresje het volgende:
[..]
Naja ze is best een zuipschuit maar dat vind ik dan weer grappig.
Zo erg is het ook weer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |