Sterkte! Hopelijk ist een ritje voor niks..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Lb succes morgen!
Wij zijn op weg naar t ziekenhuis wegens verminderd leven voelen. Ze zitten er bovenop vanwege de verminderde groei
Dank je wel! Ik ga denk ik morgen ook een lk bellen, hoewel ik me nog niet direct zorgen maak lijkt het me toch wel fijn een expert-opinion te hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vakantie....lijkt me heerlijk!![]()
Mijn oudste was 2460 bij de geboorte en viel af tot 2260. Het duurde even voor we in de gaten hadden dat hij niet genoeg kracht had om de bv op gang te brengen, waardoor we met 5 dagen weer in het ziekenhuis belandden. Wij hebben toen een tijd het schema live voeden-flesje-nakolven gevolgd iedere 2-3 uur en toen hij goed groeide in overleg met lk het flesje afgebouwd. Toen het eenmaal goed liep heb ik nog tot hij 2,5 jaar was gevoed. Het was in het begin echt lastig en ik werd er onzeker van. Heb 3x op het punt gestaan om te stoppen. Maar uiteindelijk ben ik heel blij dat ik toen heb doorgezet. Als je vragen hebt, mag je altijd pm'en!
Och gekocht met zo'n kortingssticker eropquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:00 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Minder, in mijn ervaring is de Hema niet in staat de schroeiende pijn in mijn tepels te verhelpen
Dat alleen al helpt de schroeiende pijn in je tepels te verminderenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Och gekocht met zo'n kortingssticker erop
Gelukkig!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
So far so good. Ze zijn gewoon erg voorzichtig gelukkig. Lig hier liever voor niets dan dat er iets aan de hand is. Hij sliep wel, en ligt met zijn rug tegen mijn buik wat een verklaring kan zijn voor de weinige /lichte bewegingen die ik voel. Volgens mij ligt hij vrij vaak zo, maar misschien in combinatie met een slaperig dagje..
ja hij heeft af en toe een rustige dag, maar de sterkte van de bewegingen lijkt op die van rond de 22 weken. Over het algemeen beweegt hij de hele dag bijna non stop, en flink ook. Dus als hij minder beweegt en vooral ook zachter beweegt, valt t direct op. Had vanwege verminderde groei al opdracht gekregen in dat geval direct aan de bel te trekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Sterktw cassandra.je hebt het vaker als ik het goed onthouden heb? Het doet me denken aan mijn eigen zwangerschap
slopend is het! Hier helaas weinig leven gehouden tot aan de bevalling.
nu pas thuis. Update was tijdens ctgquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh, had duidelijk niet goed bijgelezen. Je was al terugfijn dat alles goed is!
Lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 01:04 schreef Estrys het volgende:
LB wat een onzekerheid niet fijn![]()
En cassandra medisch kan me voorstellen dat dat een hele omschakeling is.
Hoe is het met Joycie eigenlijk? Of heb ik haar posts gemist?
Wakker liggen... Fijn is dat. Man moet zijn moeder naar Schiphol brengen om 3 uur vannacht. En wie ligt dan wakker tot die wekker gaat??? Ik dusnet ook al op whats app geklaagd dat de buren teveel lawaai maakten om 00:30 snachts buiten. Voel ik me dan weer een beetje een zeikerd. Tis niet mijn dag geloof ik. Snel vergeten en door naar een nieuwe dag maar weer.
'T is dan wel weer fijn dat je nog zo lenig inschatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:23 schreef Sara82 het volgende:
Ah, heerlijk Sillie! Ik zat trouwens wel hardop te lachen, omdat ik een heel grappig plaatje in mijn hoofd kreeg van hoe jij dubbelgevouwen met de benen in de nek je aambei waar zat te nemen.
Had ik ook soms, maar niet zo heel vaak. En soms ook gewoon als ik zat. Ik denk dat het idd iets van bandenpijn was, in elk geval heb ik het na de bevalling niet meer gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:26 schreef silliegirl het volgende:
Wat anders; ik heb als ik uit bed stap steeds pijn vlakbij mn rechterlies. 'T duurt maar heel kort, echt zo'n venijnige steek alsof er even iets knel zit ofzo. Als ik even in beweging ben gaat het wel weer..
Is dat herkenbaar voor iemand? bandenpijn mss?
Balen Groof!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik begin goed misselijk te worden.Ik had gehoopt dat het me deze derde keer bespaard zou blijven, maar helaas.
Ah wel....
Bekken volgens mijn gynaecoloog gisteren. Als je uit bed stapt met 2 benen tegelijkertijd. Niet op 1 been staan. Niet met de benen over elkaar zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:28 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Had ik ook soms, maar niet zo heel vaak. En soms ook gewoon als ik zat. Ik denk dat het idd iets van bandenpijn was, in elk geval heb ik het na de bevalling niet meer gehad.
Oh. Ok. Dan ga ik dat maar proberen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:55 schreef Daui het volgende:
[..]
Bekken volgens mijn gynaecoloog gisteren. Als je uit bed stapt met 2 benen tegelijkertijd. Niet op 1 been staan. Niet met de benen over elkaar zitten.
Moraal van het verhaal hou je benen bij elkaar
Toen was het toch zo warm? Hield je dan geen vocht vast? Heb je die vraag dan niet gesteld aan de gyn toen je gewogen was?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:02 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Oh. Ok. Dan ga ik dat maar proberen.
Even ego, ik stap dus net (na het vorige weegmoment 3 weken terug bij de gyn) op de weegschaal. Ik ben 5 kilo lichter!![]()
Nu maak ik me dus enorm zorgen om de baby, want groeit die dan wel goed?
Was jij niet wat aangekomen tijdens je vakantie? Als je nu weer "normaal" eet kan het best dat je teruggaat naar je oude gewicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:02 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Oh. Ok. Dan ga ik dat maar proberen.
Even ego, ik stap dus net (na het vorige weegmoment 3 weken terug bij de gyn) op de weegschaal. Ik ben 5 kilo lichter!![]()
Nu maak ik me dus enorm zorgen om de baby, want groeit die dan wel goed?
Ik hou nog steeds veel vocht vast. Gyn zei dat het wel een paar kilo kan schelen, maar verschilt ook weer per persoon.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Toen was het toch zo warm? Hield je dan geen vocht vast? Heb je die vraag dan niet gesteld aan de gyn toen je gewogen was?
Had ik dat eerder gewetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:55 schreef Daui het volgende:
[..]
Bekken volgens mijn gynaecoloog gisteren. Als je uit bed stapt met 2 benen tegelijkertijd. Niet op 1 been staan. Niet met de benen over elkaar zitten.
Moraal van het verhaal hou je benen bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |