abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:00:54 #151
381212 Gulara
From the future
pi_155380586
LB :*
Dat is niet de uitslag waar je op zit te wachten.
pi_155380741
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je mooie jongetje? Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd! Bij dezen! *G*

Een tijd terug zag ik in de sauna een meisje/vrouw van rond de 25 denk ik. Met van die pre-zwangerschaps- en borstvoedingstepels. Ik was echt in shock dat mijn tepels er oooooiiit ook zo uit gezien hebben :o. Wat een verschil!
Dank je! O+
Het gaat goed! Hij woog vandaag 2300 gram dus (op 5 gr na) weer op zijn geboortegewicht! Drinken aan de borst lukt helaas nog niet, dat is te vermoeiend, dus ik kolf en dat wordt aangevuld met kunstvoeding. Op 2 keer krampjes en heel veel huilen na gaan de nachten ook goed. Gelukkig hebben we nog 2 dagen kraamzorg, voor we voor het eggie aan de bak moeten.

Ik hoop dat jullie een fijne vakantie kunnen hebben! :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155381046
LB pffff jeetje wat een rot nieuws ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:22:45 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155381049
LB :*
pi_155381126
LB :* Wat een rotnieuws.
pi_155381146
LB -O- jeetje wat schrikken zeg. Wat een nieuws :* . Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt en je snel duidelijkheid mag krijgen!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:28:39 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155381211
Ik ga maar eens even lekker emoshoppen bij de Action :')
pi_155381229
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:07 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dank je! O+
Het gaat goed! Hij woog vandaag 2300 gram dus (op 5 gr na) weer op zijn geboortegewicht! Drinken aan de borst lukt helaas nog niet, dat is te vermoeiend, dus ik kolf en dat wordt aangevuld met kunstvoeding. Op 2 keer krampjes en heel veel huilen na gaan de nachten ook goed. Gelukkig hebben we nog 2 dagen kraamzorg, voor we voor het eggie aan de bak moeten.

Ik hoop dat jullie een fijne vakantie kunnen hebben! :*
Klinkt goed! Wat fijn dat hij weer bijna op geboortegewicht is, heel netjes voor zo'n kleintje. Bij ons ging live drinken een stuk beter toen ons ukkie ongeveer een maand was en boven de 3 kg. Neem de tijd in ieder geval, hopelijk lukt het gauw ook bij jullie.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155381757
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Klinkt goed! Wat fijn dat hij weer bijna op geboortegewicht is, heel netjes voor zo'n kleintje. Bij ons ging live drinken een stuk beter toen ons ukkie ongeveer een maand was en boven de 3 kg. Neem de tijd in ieder geval, hopelijk lukt het gauw ook bij jullie.
Oke, wel fijn om te horen dat het bij jullie wel gelukt is met het live drinken! :) dat geeft moed.

En sorry, ik verwar je net met LB, vandaar de opmerking over vakantie :@
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155382016
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:50 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oke, wel fijn om te horen dat het bij jullie wel gelukt is met het live drinken! :) dat geeft moed.

En sorry, ik verwar je net met LB, vandaar de opmerking over vakantie :@
Vakantie....lijkt me heerlijk! O+ ;)

Mijn oudste was 2460 bij de geboorte en viel af tot 2260. Het duurde even voor we in de gaten hadden dat hij niet genoeg kracht had om de bv op gang te brengen, waardoor we met 5 dagen weer in het ziekenhuis belandden. Wij hebben toen een tijd het schema live voeden-flesje-nakolven gevolgd iedere 2-3 uur en toen hij goed groeide in overleg met lk het flesje afgebouwd. Toen het eenmaal goed liep heb ik nog tot hij 2,5 jaar was gevoed. Het was in het begin echt lastig en ik werd er onzeker van. Heb 3x op het punt gestaan om te stoppen. Maar uiteindelijk ben ik heel blij dat ik toen heb doorgezet. Als je vragen hebt, mag je altijd pm'en!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155382417
LB shit! Wat een nieuws, wat vreselijk schrikken.. Heel veel sterkte, hopelijk lukt het om alsnog een beetje te genieten op vakantie. Ik duim voor jullie :*
E.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:27:32 #162
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155382509
LB wat rot van de echo! Hopelijk is het gewoon een speknek en is er niets aan de hand.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Een tijd terug zag ik in de sauna een meisje/vrouw van rond de 25 denk ik. Met van die pre-zwangerschaps- en borstvoedingstepels. Ik was echt in shock dat mijn tepels er oooooiiit ook zo uit gezien hebben :o. Wat een verschil!
Ik geef nu 4,5 week borstvoeding maar mijn tepels zien er nog precies zo uit als voor de zwangerschap. Komt dat nog? :o
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:32:38 #163
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155382588
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:27 schreef Mariposas het volgende:
LB wat rot van de echo! Hopelijk is het gewoon een speknek en is er niets aan de hand.

[..]

Ik geef nu 4,5 week borstvoeding maar mijn tepels zien er nog precies zo uit als voor de zwangerschap. Komt dat nog? :o
Haha, die van mij zijn ook niet veranderd hoor :o (in totaal 10 mnd bv gegeven, 2 zwangerschappen)!
pi_155382610
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:27 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Oh geen idee! Het begon bij mij al tijdens de zwangerschap. Mijn tepel was daarvoor 3 mm breed of zo en tepelhof 1,5 cm?? En nu is mijn tepel zelf al bijna een cm doorsnede en tepelhof 3-3,5 zoiets. Maar borst zelf is ook wat groter dan toen, dat scheelt natuurlijk ook.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155382618
Of is dit TMI? :D ):O
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:37:55 #166
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155382679
Niets is meer TMI na een bevalling. :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155382700
:D
Hier geen verandering ;) Enige is dat tepels eerder vaak wat vlak waten en nu eigenlijk niet meer. Ruim 9 maanden bv, nu een week of 4 voorbij. Zelfde cupmaat ook btw O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155382839
Ik wil wel graag dat mijn borsten weer krimpen na het hele bevalling/borstvoeding avontuur. Ik mis mijn C-cupje. mijn huidige grote E (of F eigenlijk, maar dat klinkt helemaal groot) vind ik echt helemaal niks. }:|
pi_155382997
Mijn borsten veranderen ook langzaam in een soort uiers. M'n pronte (cup E/F) borsten zijn meer gaan hangen en ik had altijd hele bescheiden roze tepeltjes, nu zijn 't een soort spenen. Toen ik op vakantie stond te douchen zei m'n moeder: "Ohhh je wordt echt een moeke! Brede heupen, zwanger buikje, zoogborsten" Maar eigenlijk kan ik er alleen maar heel trots op zijn :@
pi_155382998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:44 schreef silliegirl het volgende:
Ik wil wel graag dat mijn borsten weer krimpen na het hele bevalling/borstvoeding avontuur. Ik mis mijn C-cupje. mijn huidige grote E (of F eigenlijk, maar dat klinkt helemaal groot) vind ik echt helemaal niks. }:|
Mijn vriend vindt het wel prima zo :D :'). Maar ik heb hem erop voorbereid dat het tijdelijk is en er straks alleen nog slappe washandjes over zin _O- oO<.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155383012
Voor de zwangerschap D, na 2 maanden zwanger al F en nu na 2 weken bv nog een maatje meer :)
En idd de tepel en tepelhof zijn een stuk groter. En pijnlijk, auw... N. hapt erg enthousiast :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155383577
LB, :* wat een rotbericht. Hopelijk biedt je vakantie goede afleiding en volgt er daarna snel meer duidelijkheid...

Hier zijn we lekker met z'n vieren thuis inmiddels. J. heeft kennisgemaakt met zn kleine broertje en doet t super. F. begint te snappen hoe flesjes werken, en slaapt vooral heel veel O+ .

O, en de kraamhulp is vandaag voor t eerst geweest en is geweldig! We hebben een dame van rond de 60 met een bak aan ervaring, die lief is voor J., super is met F., vooral uitgaat van wat wij willen, en daarnaast gewoon haar ding doet (heerlijk zo'n schoon huis :D). En ze kletst niet te veel ;)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 17:25:27 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155383626
Klinkt heerlijk MM! O+

Hier een update: we kunnen morgen al in het ziekenhuis terecht! En dan kan t altijd nóg een keer als we terug zijn van vakantie.
pi_155383770
Sterkte LB, wat een rotnieuws!

Aan de bv en/of kolvende moeders: koop lanoline zalf, het is echt bizar hoeveel pijn dat scheelt bij aanleggen en kolven. Echt iets om voor de bevalling in huis te halen ook, als je pijn krijgt wil je niet nog 2 of 3 voedingen moeten doorzetten tot iemand het voor je gekocht heeft.

Mijn borsten zijn ook een radicale transformatie aan het ondergaan. :') Maar goed, het is nodig want aanhappen lukte Wolk de eerste week niet doordat mijn tepels klein wn vlak waren. Dat verandert nu langzaam. :)
pi_155383816
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt heerlijk MM! O+

Hier een update: we kunnen morgen al in het ziekenhuis terecht! En dan kan t altijd nóg een keer als we terug zijn van vakantie.
Fijn!

En MM dat klinkt heerlijk O+
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')