Dank je!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je mooie jongetje? Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd! Bij dezen!
Een tijd terug zag ik in de sauna een meisje/vrouw van rond de 25 denk ik. Met van die pre-zwangerschaps- en borstvoedingstepels. Ik was echt in shock dat mijn tepels er oooooiiit ook zo uit gezien hebben. Wat een verschil!
Klinkt goed! Wat fijn dat hij weer bijna op geboortegewicht is, heel netjes voor zo'n kleintje. Bij ons ging live drinken een stuk beter toen ons ukkie ongeveer een maand was en boven de 3 kg. Neem de tijd in ieder geval, hopelijk lukt het gauw ook bij jullie.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je!
Het gaat goed! Hij woog vandaag 2300 gram dus (op 5 gr na) weer op zijn geboortegewicht! Drinken aan de borst lukt helaas nog niet, dat is te vermoeiend, dus ik kolf en dat wordt aangevuld met kunstvoeding. Op 2 keer krampjes en heel veel huilen na gaan de nachten ook goed. Gelukkig hebben we nog 2 dagen kraamzorg, voor we voor het eggie aan de bak moeten.
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie kunnen hebben!
Oke, wel fijn om te horen dat het bij jullie wel gelukt is met het live drinken!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wat fijn dat hij weer bijna op geboortegewicht is, heel netjes voor zo'n kleintje. Bij ons ging live drinken een stuk beter toen ons ukkie ongeveer een maand was en boven de 3 kg. Neem de tijd in ieder geval, hopelijk lukt het gauw ook bij jullie.
Vakantie....lijkt me heerlijk!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, wel fijn om te horen dat het bij jullie wel gelukt is met het live drinken!dat geeft moed.
En sorry, ik verwar je net met LB, vandaar de opmerking over vakantie
Ik geef nu 4,5 week borstvoeding maar mijn tepels zien er nog precies zo uit als voor de zwangerschap. Komt dat nog?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een tijd terug zag ik in de sauna een meisje/vrouw van rond de 25 denk ik. Met van die pre-zwangerschaps- en borstvoedingstepels. Ik was echt in shock dat mijn tepels er oooooiiit ook zo uit gezien hebben. Wat een verschil!
Haha, die van mij zijn ook niet veranderd hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:27 schreef Mariposas het volgende:
LB wat rot van de echo! Hopelijk is het gewoon een speknek en is er niets aan de hand.
[..]
Ik geef nu 4,5 week borstvoeding maar mijn tepels zien er nog precies zo uit als voor de zwangerschap. Komt dat nog?
Oh geen idee! Het begon bij mij al tijdens de zwangerschap. Mijn tepel was daarvoor 3 mm breed of zo en tepelhof 1,5 cm?? En nu is mijn tepel zelf al bijna een cm doorsnede en tepelhof 3-3,5 zoiets. Maar borst zelf is ook wat groter dan toen, dat scheelt natuurlijk ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:27 schreef Mariposas het volgende:
LB wat rot van de echo! Hopelijk is het gewoon een speknek en is er niets aan de hand.
[..]
Ik geef nu 4,5 week borstvoeding maar mijn tepels zien er nog precies zo uit als voor de zwangerschap. Komt dat nog?
Mijn vriend vindt het wel prima zoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:44 schreef silliegirl het volgende:
Ik wil wel graag dat mijn borsten weer krimpen na het hele bevalling/borstvoeding avontuur. Ik mis mijn C-cupje. mijn huidige grote E (of F eigenlijk, maar dat klinkt helemaal groot) vind ik echt helemaal niks.
Fijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt heerlijk MM!
Hier een update: we kunnen morgen al in het ziekenhuis terecht! En dan kan t altijd nóg een keer als we terug zijn van vakantie.
Ik heb van die Rite aid gelpacks, ook superfijnquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:32 schreef LuDann het volgende:
Aan de bv en/of kolvende moeders: koop lanoline zalf, het is echt bizar hoeveel pijn dat scheelt bij aanleggen en kolven. Echt iets om voor de bevalling in huis te halen ook, als je pijn krijgt wil je niet nog 2 of 3 voedingen moeten doorzetten tot iemand het voor je gekocht heeft.
Dat is wel fijn zeg! Hopelijk is alles goed en kunnen jullie gerust met vakantie. Mijn duimen (en ik vertel ook buikbaby mee te duimen!) draaien voor jullie! Sterkte morgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt heerlijk MM!
Hier een update: we kunnen morgen al in het ziekenhuis terecht! En dan kan t altijd nóg een keer als we terug zijn van vakantie.
Minder, in mijn ervaring is de Hema niet in staat de schroeiende pijn in mijn tepels te verhelpenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:42 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier n tube tepelcreme vd Hema in huis. Geen idee of dat ook werkt
Whutquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:39 schreef Limone het volgende:
Ach lieve LB, wat een rot bericht.ik las het vanmiddag (stiekem) in de speeltuin terwijl ik werd uitgelaten door mijn schoonmoeder en ik hoopte dat je al eerder een echo kon krijgen. Dit over de vakantie tillen lijkt mij bijzonder akelig. Maar het is al geregeld zie ik. Fijn!
Ja, ze kwam mij vandaag vermaken, terwijl ik dacht dat ze kwam om mij een beetje te ontzien. Iets met communicatie..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whut
Mijn schoonouders komen hier morgen ook -voor de tweede keer deze week- om op E te passen terwijl wij die echo hebben... dus ik kan er ook werkelijk niks van vinden, maar toch he...
![]()
Het laatste dat ik wil als ik morgen thuis kom is volk over de vloerTenzij alle zorgen aan de kant worden geveegd natuurlijk, maar dat zie ik ook niet helemaal gebeuren.
Oh dat is echt fijn!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt heerlijk MM!
Ah dat is fijn! Ik duim alvastquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt heerlijk MM!
Ja, snap ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vrees dat die nekplooi en bijbehorende Down-kans geen meetfout zijn geweest. Maar, dat is nog steeds een kans van 2% en dus best gering.....
Ik maak me echt veel drukker over de twijfels van de echoscopiste over het hoofdje en de hersens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |