hier geen last van maar ik kom dan ook zelden in de Lidl hier in de buurt :pquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat heb ik ook al-tijdlaatst nog in de LIDL. En altijd door bejaarden.
Maar die stof van handdoeken…quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:09 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik sliep in de kraamweek met lektetten op een grote badhanddoek. Als je wel tegen nachtkleding kunt dan kun je een zachte BH dragen met zoogcompressen erin.
Joh, die zoogcompressen zijn gewoon bij de supermarkt of etos verkrijgbaar! En minder gedoe dan maandverband lijkt mequote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar die stof van handdoeken…
Heb al de hele zwangerschap last van hele pijnlijke tepels (ben ook bijna drie cups gegroeid en pas 17.5 weken), ben ook best bang hoe bv zal lopen. Zal wel met een top aan gaan slapen denk ik, of iets van een bandeau ofzo en dan plak ik er wel maadverband in.
Plakken die dingen ook? Daarom leek maandverband me wel handig, dan schuift het niet zo.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Joh, die zoogcompressen zijn gewoon bij de supermarkt of etos verkrijgbaar! En minder gedoe dan maandverband lijkt me
Maar jemig ja, je bent er vroeg bij!
Ja, er zit een plakstripje opquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Plakken die dingen ook? Daarom leek maandverband me wel handig, dan schuift het niet zo.
Ja met alles merk ik. Even met m'n moeder besproken en die was ook overal vrij vroeg bij.
Had meteen door dat ik zwanger was, al twee weken harde buiken, streep kwam ook al vrij vroeg, al bijna drie cups gegroeid wat minder prettig is dan verwachten nu lekkende tetten. Hopelijk blijft beeb wel gewoon zijn tijd uitzitten.
Goh, wat is dat laatste toch een fijne en geruststellende gedachte. Niet. Doei delicate jeugdige tepels.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, er zit een plakstripje op![]()
En hier ook al flink zere tepels hoor. En ik zal er niet omheen draaien; dat wordt de eerste weken met bv alleen maar erger. Maar daarna kunnen ze de hele wereld aan!
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Goh, wat is dat laatste toch een fijne en geruststellende gedachte. Niet. Doei delicate jeugdige tepels.
Echte vikingtetten! En een hele mooie beeb.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
zoveel tepel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Sjipsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Kut. Dat was dus niet helemaal goed.
Het was allemaal heel lastig te zien dus in eerste instantie leek alles goed, maar uiteindelijk was er glashelder een nekplooi van 3,7mm te zien. Dat is dus over de grens. En daardoor een kans van 1:49 op een kindje met Downsyndroom.
De echoscopiste zei verder dat ze een niet-pluis gevoel had, met name over het hoofdje. Hersenkronkeltjes die er het ene moment prima uitzagen, en het andere moment wat anders..... En het hoofdje was wat klein ten opzichte van het lijfje.
Ze ging het ziekenhuis voor ons bellen, zodat zij nog een uitgebreide echo kunnen doen van het hoofdje. De nekplooimeting wordt niet opnieuw gedaan want die was duidelijk. Dit wordt echt een onderzoek om evt lichamelijke afwijkingen op te sporen.
Ze benadrukte dat het werkelijk alle kanten op kon, maar dat het wel verstandig was om in elk geval die echo te laten doen. Bij voorkeur dan na onze vakantie over 2 weken, omdat het kindje dan weer wat groter is.
----
Ik ben me lens geschrokken. Deze zwangerschap voelt -net als de vorige- zo goed, ik zag dit echt niet aankomen. Maar bovenal; ik heb er zoveel vraagtekens bij. Ze kwam namelijk weer uit op een termijn van 12 weken, gebaseerd op de grootte van het kindje. En dat kán nou eenmaal niet.
Dus is het hoofdje nou klein, of het lijfje groot. En is de nekplooi bij een kindje van 11 weken sowieso dikker dan bij 12 weken of is die hoe dan ook echt verdikt?
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het in dit geval weinig uitmaakt. Maar stel dit soort vragen ook zeker in het ziekenhuis. Zij weten natuurlijk van de IUI en mocht je naar een ander zh gaan, geef dat dan duidelijk aan. Voor de metingen van het schedeltje kan dat wel uitmaken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
We gaan maandag op vakantie. En aangezien die hersentjes beter te bekijken zijn als het kindje iets groter is, doen we t maar daarna.
Maar mignonne, kun jij iets zinnigs zeggen of die termijn hier nog een verschil kan maken? Zou een kindje van 11 weken een dikkere nekplooi hebben dan een kindje van 12 weken?
Hoe gaat het met je mooie jongetje? Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd! Bij dezen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit nu ook in de 'mijn tepels, wat doe je'-fase
Mm, gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan zeg!
LB, wat een rotnieuws en wat een onzekerheid..
Mijn prullie is al 1 week (en 9 minuutjes) oud![]()
Ja uiteraard. Ik mag toch aannemen dat ze in het ziekenhuis uitgaan van de dataquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het in dit geval weinig uitmaakt. Maar stel dit soort vragen ook zeker in het ziekenhuis. Zij weten natuurlijk van de IUI en mocht je naar een ander zh gaan, geef dat dan duidelijk aan. Voor de metingen van het schedeltje kan dat wel uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |