abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155372502
Plaats 20 *slik*

Gaat de kraamzorg het huis inspecteren ja? Dan mag manlief nog wel even zijn best gaan doen, en hopen dat het konijn niet meer in de rui is tegen die tijd :D

De babykamer is wel al zo goed als af, en qua spullen schiet het ook aardig op. Ouders en schoonouders die maar al te graag kleertjes en andere dingen willen kopen. Ik vrees dat mijn schoonmoeder inmiddels ook weet dat het een jongetje wordt na een rondje door de prenatal :+
pi_155372982
Ik heb nog nooit iemand van de kraamzorg in mijn slaapkamers gehad. En al zouden ze dat willen heeft het weinig zin want ik heb nog niks in huis voor de baby.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155373995
Kraamzorg heeft hier nooit wat bekeken. Beide keren niet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155374082
Aan de telefoon zei de kraamzorg dat ze bij de intake graag de plek willen zien in huis waar ik wil bevallen, zodat ze tips kunnen geven. Ja, weet ik veel. Mag ik dat niet ter plekke beslissen? :')

Bloes: hier ook ruiende katten en konijn, wat een ellende! Hahaha
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:05:24 #55
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155374232
LuDann, :* Ik hoop voor jullie dat jullie kleintje zich snel lekkerder voelt. Dat spugen zal niet fijn zijn... :{

Haxatoi, welkom! Ik moest erg lachen om je verhaal. En leuk, weer een man hier! :) En natuurlijk gefeliciteerd! *O*

Mignonne, met 36 weken klaar? Pfoe, ik hoop dat ik het met mijn hormonen trek als mijn (8> dan nog bezig is. Ik wil eigenlijk alles in december klaar hebben, zodat ik tijdens mijn verlof alleen nog maar toe hoef te geven aan mijn nesteldrang :P

Klinkt heerlijk, Estrys! Ik ga er ook acht maanden tussenuit volgend jaar; ik kijk er nu al naar uit!
pi_155374480
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:57 schreef Bloesem. het volgende:
Aan de telefoon zei de kraamzorg dat ze bij de intake graag de plek willen zien in huis waar ik wil bevallen, zodat ze tips kunnen geven. Ja, weet ik veel. Mag ik dat niet ter plekke beslissen? :')

Gewoon aangeven dat je t nog niet weet, klaar.

@Frummel ja tsja, ik ben nu nog heel druk bezig, en vanaf de week erna weer fulltime werk voor heel eventjes. Betekent dus wel dat er tot week 32 erg weinig tijd over is om nog iets te doen voor die tijd.
Mijn hormonen kunnen wel meer willen maar als t nie kan dan kan t niet :P

En qua intake, ik ga denk ik gewoon voor een telefonische intake, ik vind t wel best, ik weet al welke kraamverzorgster er komt als t allemaal goed gaat, ze hoeven voor mij alleen maar die urenlijst te tekenen, dat kan ook telefonisch. Hoef k hier ook de plinten niet te poetsen :Y)
:)
pi_155374539
Ik was net even snel naar de winkel tussen werk door. Komt er een mevrouw naar me toe, die zonder enige schroom d'r hand op mijn buik legt eeeeh, does nie? en zegt "Als je zo'n bolle buik hebt ( :D ) wordt het een jongetje of een meisje..." :D :D :D
Ik al "Ja, daar ga ik wel van uit? 8)7 ". Vervolgens vist mevrouw een soort rietje uit d'r tas en begint er als een pendel mee boven mijn buik te zwaaien :D. 8)7 Maar ze kwam er toch niet helemaal uit. Hoe dan ook, 't is een jongetje of een meisje kennelijk :D.

Sowieso heb ik achterlijk veel aanspraak vanwege mijn zwangerschap momenteel. En aan onbekende mensen die aan me zitten ook geen gebrek (van buik voelen tot een hand op mijn schouder als in "hou je het nog wel vol?).
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:25:47 #58
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155374583
Ja Mignonne, als het niet anders is... ;)

Sillie, bijzondere ervaring weer haha. :?
pi_155374651
Sillie _O-

Verder een :* voor de slechtslapenden

Ik ga nu naar de vk voor de nekplooimeting!!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:31:41 #60
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155374663
Succes, LB! :) Hopelijk netjes binnen de marge :)
pi_155374686
Apart Sillie. Hier in het westen geen last van. En ook niet als ik in het Noorden ben. :D

Jij woonde zuidelijk toch? >:)
pi_155374773
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:32 schreef JantinaGr het volgende:
Apart Sillie. Hier in het westen geen last van. En ook niet als ik in het Noorden ben. :D

Jij woonde zuidelijk toch? >:)
Haha ja, in Zeeland. Maar over het algemeen zijn de mensen hier vrij eh, stug en gereserveerd. Dus dit is voor hier ook wel maf. Ik zal is wat boziger gaan kijken als ik over straat ga :P.

En succes LB!
pi_155374804
Hahahaha ik straal denk ik uit dat ik iemands kop dr af bijt als ze aan me zitten :P :Y)
heb er gelukkig geen last van. Alleen mn opa en oma doen dat nog wel eens, die mogen dat. Mn schoonmoeder probeert af en toe maar ik wil het gewoon écht niet hebben van haar. :@ Het is gewoonweg niet alleen maar baby, maar boven alles ook gewoon mijn lijf en mijn buik, behalve B. en de meiden heb ik liever niet dat iemand me zo aanraakt.

LB veel succes!
pi_155374857
hier trouwens weer een sticker van de vk.
Mn buik groeit netjes, loopt een heeeeeeel klein tikje achter op groei op de hand. De grow was netjes op de p50. Is mn kind ook ns p50 :D ik verwacht dat daar straks nog wel een stijgende lijn in gaat komen :Y)
pi_155374895
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:39 schreef mignonne het volgende:
Hahahaha ik straal denk ik uit dat ik iemands kop dr af bijt als ze aan me zitten :P :Y)
heb er gelukkig geen last van. Alleen mn opa en oma doen dat nog wel eens, die mogen dat. Mn schoonmoeder probeert af en toe maar ik wil het gewoon écht niet hebben van haar. :@ Het is gewoonweg niet alleen maar baby, maar boven alles ook gewoon mijn lijf en mijn buik, behalve B. en de meiden heb ik liever niet dat iemand me zo aanraakt.

LB veel succes!
Ik straal kennelijk uit dat ik heel toegankelijk ben, ook al voor mijn zwangerschap. Toen ik studeerde had ik bij elke treinrit ook wel iemand aan mijn broek hangen die zijn hele levensverhaal ophing, zeg maar.
Kennelijk versterkt een zwangerschap dat effect?
pi_155374969
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:44 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik straal kennelijk uit dat ik heel toegankelijk ben, ook al voor mijn zwangerschap. Toen ik studeerde had ik bij elke treinrit ook wel iemand aan mijn broek hangen die zijn hele levensverhaal ophing, zeg maar.
Kennelijk versterkt een zwangerschap dat effect?
Ghehehe :D wie weet!
Ik heb alleen van die dingen als dat ik in de Hema sta ofzo dat mensen dan aan me gaan vragen waar iets ligt :') wtf :D
pi_155374991
Dat heb ik ook al-tijd :D laatst nog in de LIDL. En altijd door bejaarden.
pi_155375012
Haha sillie :D Toch fijn dat het geen aapje wordt :+

Ik heb schijnbaar niet die zwangerschapsglow die je hoort te hebben }:| Ik hoorde gisteren namelijk weer, nadat ik vertelde zwanger te zijn, 'Ah, ik dacht al, je ziet zo bleek!' en bij Stip was het een 'Ja, ik vermoedde al zoiets, je ziet er de laatste tijd erg slecht uit'. Fijn, thanks! ^O^
pi_155375070
Of: "Ja ik dacht het al aan je buik te zien!" (Bij 8 weken. Dat was nog gewoon ikbendik-vet.)
pi_155375098
Sillie _O- Dat moet toch een hele geruststelling zijn, te weten dat 't een jongen of meisje wordt!

Mignonne een sticker *O* Ik snap dat niet-aan-mijn-buik helemaal! Mijn lijf, AFBLIJVEN!

Ben wel jaloers op dat verlof van jullie :o Maar goed, ik heb zowat m'n hele tweede trimester zomervakantie gehad :) Bijna weer beginnen! Hopelijk red ik 't tot week 36 met lessen. Dan tentamens in week 38 :X wie weet
pi_155375302
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Of: "Ja ik dacht het al aan je buik te zien!" (Bij 8 weken. Dat was nog gewoon ikbendik-vet.)
Nee, dat zijn gewoon hormonen die je darmen omhoog duwen :Y

Bejaarden vragen altijd aan me of ik iets van de bovenste plank wil pakken in de supermarkt, omdat ze er zelf niet bij kunnen. Ooit zeg ik nee en ren ik snel weg 8-)
pi_155375381
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Of ik dacht het al te zien omdat je een dikkere kont hebt gekregen. I kid you not :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155375709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:57 schreef Bloesem. het volgende:

Ik zou de halkast doorgeven :6
pi_155375750
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:29 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik zou de halkast doorgeven :6
_O-

en dan met uitgestreken gezicht heel serieus ja! :D

Voor de leuk even wat wierookstokjes enzo er in zetten en een celstofmatje op de vloer leggen <3
pi_155375916
:D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')