Gewoon aangeven dat je t nog niet weet, klaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:57 schreef Bloesem. het volgende:
Aan de telefoon zei de kraamzorg dat ze bij de intake graag de plek willen zien in huis waar ik wil bevallen, zodat ze tips kunnen geven. Ja, weet ik veel. Mag ik dat niet ter plekke beslissen?![]()
Bloes: hier ook ruiende katten en konijn, wat een ellende! Hahaha
Haha ja, in Zeeland. Maar over het algemeen zijn de mensen hier vrij eh, stug en gereserveerd. Dus dit is voor hier ook wel maf. Ik zal is wat boziger gaan kijken als ik over straat gaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:32 schreef JantinaGr het volgende:
Apart Sillie. Hier in het westen geen last van. En ook niet als ik in het Noorden ben.![]()
Jij woonde zuidelijk toch?
Ik straal kennelijk uit dat ik heel toegankelijk ben, ook al voor mijn zwangerschap. Toen ik studeerde had ik bij elke treinrit ook wel iemand aan mijn broek hangen die zijn hele levensverhaal ophing, zeg maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:39 schreef mignonne het volgende:
Hahahaha ik straal denk ik uit dat ik iemands kop dr af bijt als ze aan me zitten![]()
![]()
heb er gelukkig geen last van. Alleen mn opa en oma doen dat nog wel eens, die mogen dat. Mn schoonmoeder probeert af en toe maar ik wil het gewoon écht niet hebben van haar.Het is gewoonweg niet alleen maar baby, maar boven alles ook gewoon mijn lijf en mijn buik, behalve B. en de meiden heb ik liever niet dat iemand me zo aanraakt.
LB veel succes!
Ghehehequote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:44 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik straal kennelijk uit dat ik heel toegankelijk ben, ook al voor mijn zwangerschap. Toen ik studeerde had ik bij elke treinrit ook wel iemand aan mijn broek hangen die zijn hele levensverhaal ophing, zeg maar.
Kennelijk versterkt een zwangerschap dat effect?
Nee, dat zijn gewoon hormonen die je darmen omhoog duwenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Of: "Ja ik dacht het al aan je buik te zien!" (Bij 8 weken. Dat was nog gewoon ikbendik-vet.)
Of ik dacht het al te zien omdat je een dikkere kont hebt gekregen. I kid you notquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Of: "Ja ik dacht het al aan je buik te zien!" (Bij 8 weken. Dat was nog gewoon ikbendik-vet.)
Ik zou de halkast doorgevenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:57 schreef Bloesem. het volgende:
Aan de telefoon zei de kraamzorg dat ze bij de intake graag de plek willen zien in huis waar ik wil bevallen, zodat ze tips kunnen geven. Ja, weet ik veel. Mag ik dat niet ter plekke beslissen?![]()
Bloes: hier ook ruiende katten en konijn, wat een ellende! Hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |