abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:53:59 #121
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155379079
Ja, dat is ook weer zo, Svane. Stond ik even niet bij stil.

LB, ik wens jullie toch een heel fijne vakantie samen, ondanks dit nieuws. Ik duim!
pi_155379368
Bah LB ;(
Hier twee duimen voor je, eng dit.

Eindelijk bloeduitslag binnen (antistoffen op Rhesus c en e negatief) van mijn vriend en dat is gewoon goed dus geen Rhesusbaby. *O*

Ennnnnnnnnn mijn tieten zijn lichtelijk aan het beginnen met lekken in de nacht. :r
Lees dat je ze dan niet vast moet houden in je slaap, maar zou niet weten wat ik anders met die dingen kan doen. :') Iemand tips?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2015 14:07:21 ]
pi_155379415
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:07 schreef Myrr het volgende:
Bah LB ;(
Hier twee duimen voor je, eng dit.

Eindelijk bloeduitslag binnen (antistoffen op Rhesus c en e negatief) van mijn vriend en dat is gewoon goed dus geen Rhesusbaby. *O*

Ennnnnnnnnn mijn tieten zijn lichtelijk aan het beginnen met lekken in de nacht. :r
Lees dat je ze dan niet vast moet houden in je slaap, maar zou niet weten wat ik anders met die dingen kan doen. :') Iemand tips?
Ik sliep in de kraamweek met lektetten op een grote badhanddoek. Als je wel tegen nachtkleding kunt dan kun je een zachte BH dragen met zoogcompressen erin.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:09:37 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155379425
Wat Razz zegt ^O^
pi_155379426
Aah nee LB. Dat wil je niet horen. Hopelijk na jullie vakantie goed nieuws!

Hier ook veel aanspraak door mijn buik.
Sinds gisteravond ook veel harde buiken.
pi_155379446
Dikke kus LB :* ik hoop voor jullie dat het toch gewoon allemaal goed zit!
pi_155379463
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat heb ik ook al-tijd :D laatst nog in de LIDL. En altijd door bejaarden.
hier geen last van maar ik kom dan ook zelden in de Lidl hier in de buurt :p

Ik had op mijn verjaardag steeds dat zusje, nichtjes, vader, moeder en schoonmoeder aan mijn buik moeten zitten. Af en toe een collega. Bizar. Geen vreemden gelukkig.
pi_155379505
Oooh sorry lees er zo overheen, wat een onzekerheid LB! Sterkte ermee :* hopelijk is t iets van een meetfout
pi_155379575
Getsie LB wat schrikken! Ik ga voor jullie duimen! Heel veel sterkte en ik hoop dat de vakantie voor genoeg afleiding gaat zorgen :*

Kun je met 14 weken al iets van harde buiken hebben? Ik heb af en toe dat mijn baarmoeder echt een hard bolletje lijkt te vormen in mijn buik. Heb bij zwangerschap van dochter vanaf 17 weken thuis gezeten met harde buiken en bij zoon heb ik er ook veel last van gehad, maar ik kan mij niet herinneren dat ik dit zo vroeg in de zwangerschap al voelde?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155379660
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:09 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik sliep in de kraamweek met lektetten op een grote badhanddoek. Als je wel tegen nachtkleding kunt dan kun je een zachte BH dragen met zoogcompressen erin.
Maar die stof van handdoeken… :X
Heb al de hele zwangerschap last van hele pijnlijke tepels (ben ook bijna drie cups gegroeid en pas 17.5 weken), ben ook best bang hoe bv zal lopen. Zal wel met een top aan gaan slapen denk ik, of iets van een bandeau ofzo en dan plak ik er wel maadverband in. :')
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:20:06 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155379665
Ik denk wel dat dat nu ook al kan Sicilia, zeker als je het in een eerdere zwangerschap zo vroeg al zo erg had!

Ik meende zelfs vandeweek dat ik het ook voelde, het blijft een spier natuurlijk.
pi_155379681
Die heb ik ook al iedere avond, zal dus prima kunnen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:21:00 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155379687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:19 schreef Myrr het volgende:

[..]

Maar die stof van handdoeken… :X
Heb al de hele zwangerschap last van hele pijnlijke tepels (ben ook bijna drie cups gegroeid en pas 17.5 weken), ben ook best bang hoe bv zal lopen. Zal wel met een top aan gaan slapen denk ik, of iets van een bandeau ofzo en dan plak ik er wel maadverband in. :')
Joh, die zoogcompressen zijn gewoon bij de supermarkt of etos verkrijgbaar! En minder gedoe dan maandverband lijkt me :D

Maar jemig ja, je bent er vroeg bij!
pi_155379733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Joh, die zoogcompressen zijn gewoon bij de supermarkt of etos verkrijgbaar! En minder gedoe dan maandverband lijkt me :D

Maar jemig ja, je bent er vroeg bij!
Plakken die dingen ook? Daarom leek maandverband me wel handig, dan schuift het niet zo. :')

Ja met alles merk ik. Even met m'n moeder besproken en die was ook overal vrij vroeg bij.

Had meteen door dat ik zwanger was, al twee weken harde buiken, streep kwam ook al vrij vroeg, al bijna drie cups gegroeid wat minder prettig is dan verwacht :X en nu lekkende tetten. Hopelijk blijft beeb wel gewoon zijn tijd uitzitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2015 14:25:23 ]
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:26:13 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155379777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:23 schreef Myrr het volgende:

[..]

Plakken die dingen ook? Daarom leek maandverband me wel handig, dan schuift het niet zo. :')

Ja met alles merk ik. Even met m'n moeder besproken en die was ook overal vrij vroeg bij.

Had meteen door dat ik zwanger was, al twee weken harde buiken, streep kwam ook al vrij vroeg, al bijna drie cups gegroeid wat minder prettig is dan verwacht :X en nu lekkende tetten. Hopelijk blijft beeb wel gewoon zijn tijd uitzitten.
Ja, er zit een plakstripje op :Y

En hier ook al flink zere tepels hoor. En ik zal er niet omheen draaien; dat wordt de eerste weken met bv alleen maar erger. Maar daarna kunnen ze de hele wereld aan :')!
pi_155379818
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:26 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, er zit een plakstripje op :Y

En hier ook al flink zere tepels hoor. En ik zal er niet omheen draaien; dat wordt de eerste weken met bv alleen maar erger. Maar daarna kunnen ze de hele wereld aan :')!
Goh, wat is dat laatste toch een fijne en geruststellende gedachte. Niet. Doei delicate jeugdige tepels. :')
pi_155379826
He bah LB, wat een rot uitslag. Ik hoop heel hard dat over 2 weken alles er anders uitziet...

:*
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:29:44 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155379852
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:28 schreef Myrr het volgende:

[..]

Goh, wat is dat laatste toch een fijne en geruststellende gedachte. Niet. Doei delicate jeugdige tepels. :')
Maar je krijgt er zoveel voor terug oO<
pi_155379895
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Echte vikingtetten! En een hele mooie beeb. *;
pi_155379908
LB, wat een schrik. Gelukkig een vakantie met afleiding op komst als ik je post zo lees. :*
Ik duim op een positieve afloop.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:32:40 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155379912
En thx voor de woorden allemaal :*

De ergste schrik is even voorbij. Ik wacht wat meer uitslagen nog maar even af, en wentel me nu even in de schijnwereld waarin die termijn nog een boel verschil gaat maken.
pi_155380106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:29 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

zoveel tepel ja :') :P
:)
pi_155380231
Lief LB'ke :* wat vreselijk zuur zeg -O- dit zijn niet de dingen die je wilt horen.
Een kans van 1/46 klinkt absoluut nog steeds vreselijk hoog, maar vertaald zich naar 2% uiteindelijk. Ik snap wel dat je je lens bent geschrokken van de mededeling over de hersentjes, jeetje joh :{
Ik heb niet heel accuraat teruggelezen, wanneer gingen jullie op vakantie? Is er niet eerder plek voor een echo of heb je hem liever sowieso na de vakantie?
Hoe dan ook, sterkte en succes :*

En over die NIPT, wanneer de nekplooi boven 3,5mm is dan kun je niet deelnemen aan de NIPT in het studieverband (en wordt ie dus niet vergoed, het staat je vrij om er voor naar bijv. België te gaan). Je komt dan wel direct in aanmerking voor invasieve diagnostiek, dus een vruchtwaterpunctie bijvoorbeeld.
pi_155380281
quote:
9s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
Kut. Dat was dus niet helemaal goed.

Het was allemaal heel lastig te zien dus in eerste instantie leek alles goed, maar uiteindelijk was er glashelder een nekplooi van 3,7mm te zien. Dat is dus over de grens. En daardoor een kans van 1:49 op een kindje met Downsyndroom.

De echoscopiste zei verder dat ze een niet-pluis gevoel had, met name over het hoofdje. Hersenkronkeltjes die er het ene moment prima uitzagen, en het andere moment wat anders..... En het hoofdje was wat klein ten opzichte van het lijfje.

Ze ging het ziekenhuis voor ons bellen, zodat zij nog een uitgebreide echo kunnen doen van het hoofdje. De nekplooimeting wordt niet opnieuw gedaan want die was duidelijk. Dit wordt echt een onderzoek om evt lichamelijke afwijkingen op te sporen.

Ze benadrukte dat het werkelijk alle kanten op kon, maar dat het wel verstandig was om in elk geval die echo te laten doen. Bij voorkeur dan na onze vakantie over 2 weken, omdat het kindje dan weer wat groter is.

----

Ik ben me lens geschrokken. Deze zwangerschap voelt -net als de vorige- zo goed, ik zag dit echt niet aankomen. Maar bovenal; ik heb er zoveel vraagtekens bij. Ze kwam namelijk weer uit op een termijn van 12 weken, gebaseerd op de grootte van het kindje. En dat kán nou eenmaal niet.

Dus is het hoofdje nou klein, of het lijfje groot. En is de nekplooi bij een kindje van 11 weken sowieso dikker dan bij 12 weken of is die hoe dan ook echt verdikt?

-O-
Sjips -O- :*. Dat wil je helemaal niet horen... Sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:50:58 #145
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155380324
We gaan maandag op vakantie. En aangezien die hersentjes beter te bekijken zijn als het kindje iets groter is, doen we t maar daarna.

Maar mignonne, kun jij iets zinnigs zeggen of die termijn hier nog een verschil kan maken? Zou een kindje van 11 weken een dikkere nekplooi hebben dan een kindje van 12 weken?
pi_155380331
Ik zit nu ook in de 'mijn tepels, wat doe je'-fase ;(

Mm, gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan zeg! *O*

LB, wat een rotnieuws en wat een onzekerheid.. :*

Mijn prullie is al 1 week (en 9 minuutjes) oud :o O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155380377
Ik heb nog een volle tube Purelan liggen, heel blij dat ik die nog niet had weggegeven. Na elke voeding smeren hielp heel goed hier!
pi_155380419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
We gaan maandag op vakantie. En aangezien die hersentjes beter te bekijken zijn als het kindje iets groter is, doen we t maar daarna.

Maar mignonne, kun jij iets zinnigs zeggen of die termijn hier nog een verschil kan maken? Zou een kindje van 11 weken een dikkere nekplooi hebben dan een kindje van 12 weken?
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het in dit geval weinig uitmaakt. Maar stel dit soort vragen ook zeker in het ziekenhuis. Zij weten natuurlijk van de IUI en mocht je naar een ander zh gaan, geef dat dan duidelijk aan. Voor de metingen van het schedeltje kan dat wel uitmaken.
pi_155380495
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit nu ook in de 'mijn tepels, wat doe je'-fase ;(

Mm, gefeliciteerd!! Dat is snel gegaan zeg! *O*

LB, wat een rotnieuws en wat een onzekerheid.. :*

Mijn prullie is al 1 week (en 9 minuutjes) oud :o O+
Hoe gaat het met je mooie jongetje? Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd! Bij dezen! *G*

Een tijd terug zag ik in de sauna een meisje/vrouw van rond de 25 denk ik. Met van die pre-zwangerschaps- en borstvoedingstepels. Ik was echt in shock dat mijn tepels er oooooiiit ook zo uit gezien hebben :o. Wat een verschil!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 20 augustus 2015 @ 14:58:33 #150
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155380528
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:54 schreef mignonne het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het in dit geval weinig uitmaakt. Maar stel dit soort vragen ook zeker in het ziekenhuis. Zij weten natuurlijk van de IUI en mocht je naar een ander zh gaan, geef dat dan duidelijk aan. Voor de metingen van het schedeltje kan dat wel uitmaken.
Ja uiteraard. Ik mag toch aannemen dat ze in het ziekenhuis uitgaan van de data :')

Als het goed is word ik vandaag of morgen ook nog gebeld door de verloskundige trouwens. Dan zal ik het ook wel even aankaarten.

En dat kleine hoofdje wijt ik zelf idd aan de termijnbepaling. Ofwel, ik ga eerder uit van een groot lijfje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')