wie weet, misschien komt er ooit nog wel een sponge bob tosti ijzer langsquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:12 schreef Karina het volgende:
TVP voor de huntAl is twee dagen een beetje matig hoor. Zal wel weer niks zijn.
Enige reden dat ik ga kijken natuurlijk hequote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet, misschien komt er ooit nog wel een sponge bob tosti ijzer langs
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Heb alleen geen baan meer, dat wordt leuk...
me 3!quote:
En bijna niets uitgeven. Ach dat is de laatste hunts toch al net zo moeilijkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:46 schreef wootahH het volgende:
[..]
kun je toch mooi 48 uur naar de ibood site kijken
Ik was gewoon online dankzij de DNSservers van googlequote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:57 schreef essnhills het volgende:
Hopen dat Zigggo dan geen storing heeft trouwens
laten we net als of doen dat we ooit nog een box kunnen winnenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:12 schreef Karina het volgende:
TVP voor de huntAl is twee dagen een beetje matig hoor. Zal wel weer niks zijn.
Dat ga ik natuurlijk ook weer proberen en falenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laten we net als of doen dat we ooit nog een box kunnen winnen
de kans dat 020 een aanslag krijgt is nog kleiner dan het winnen van die boxquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk ook weer proberen en falen
ik ga voor karina dr boxquote:
Dat is niet zo aardig Jimboquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de kans dat 020 een aanslag krijgt is nog kleiner dan het winnen van die box
helaas...
Die is al bezet dat weet jequote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig Jimbo
[..]
Die is al bezet dat weet jeMaar anders had je er voor mogen gaan hoor
ik ziet het probleem niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:30 schreef Zorro het volgende:
Nou mooi. Inmiddels kan ik me de laatste hunt niet meer herinneren, zolang is het geleden. Komt er eindelijk eentje, doen ze het als ik op vakantie ben. Top.
Hmmm, eigenlijk heb je daar ook wel weer gelijk inquote:
Gisteren nog een mooie Bosch blauw accuschroefboormachine binnen gekregen van iBood, zo goedkoop als 'ie daar was, kon ik 'm nergens anders vinden met ook nog 3 accu's.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:42 schreef muhahaha het volgende:
Koopt er iemand nog wat bij ibood? Persoonlijk zijn het geen aanbiedingen meer, veel dingen zijn elders goedkoper te krijgen of voor dezelfde prijs.
Dat zegt niks natuurlijk, dan kan je er nog wel voor gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig Jimbo
[..]
Die is al bezet dat weet jeMaar anders had je er voor mogen gaan hoor
Of van koekiemonsterquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet, misschien komt er ooit nog wel een sponge bob tosti ijzer langs
dat doet niet ter zake, hunten zul jequote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of van koekiemonster![]()
Bedenk me nu wel dat ik die waarschijnlijk nu al goedkoper ergens anders kan bestellen en ik al twee tosti-ijzers heb
ja, hunten met Melleynquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:29 schreef Melleyn het volgende:
Laat ik nou net vakantie hebben tijdens de Hunt
Ja hoor, als je snel bent kan ik de OP nog aanpassenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:05 schreef gianni61 het volgende:
kunnen we alvast verlanglijstjes indienen?
Nou dan:quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, als je snel bent kan ik de OP nog aanpassen
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]![]()
Is wel weer even geleden dat ik actief heb meegehunt![]()
Hmm.. Ik zal voor de zekerheid maar een voorraadje aanleggenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je genoeg drank in huis voor Philips?
Niet anders dan de gewone dagaanbiedingen. Soms iets lager maar heb ook higer gezien dan ze eerder zijn geweest.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Reya het volgende:
Newbie-vraag: wat zijn zo ongeveer de (procentuele) kortingen die je kunt verwachten tijdens een hunt?
Weet nog dat mijn kussens tijdens de Hunt 2 euro goedkoper waren dan tijdens de gewone aanbiedingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet anders dan de gewone dagaanbiedingen. Soms iets lager maar heb ook higer gezien dan ze eerder zijn geweest.
Zijn die NAS servers die ze aanbieden geschikt om 24/7 online te staan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:10 schreef slaveloos het volgende:
ik hoop dat ze die NAS van een paar weken geleden nog eens langs laten komne, was een fijne deal, en nu heb ik weer een beetje geld....
yep, en 8tb opslag in raid, zodat je gewoon een schijf kunt vervangen als ie stuk is zonder dat je data kwijt bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zijn die NAS servers die ze aanbieden geschikt om 24/7 online te staan?
welke NAS was dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:10 schreef slaveloos het volgende:
ik hoop dat ze die NAS van een paar weken geleden nog eens langs laten komne, was een fijne deal, en nu heb ik weer een beetje geld....
quote:
weet ik niet meer, ik geloof van seagate. Ik had toen geld, nu heb ik een leuke klus aangenomen dus...quote:
dat was hem! thanks, als die toch eens langs mocht komen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:23 schreef Nizno het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)agate-4-bay-8tb-nas/
15-08
Seagate 4-bay NAS met 8TB - Je eigen privé-cloud
[ afbeelding ]
Gratis quote, doen mensen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:16 schreef Danny het volgende:
Mocht je iets willen kopen en FOK! steunen in the process, doe dan voordat je bestelt even naar FOK! komen en op deze link klikken, je komt dan weer op ibood, maar FOK! krijgt een klein percentage van je aankoopbedrag.
iBood <- die link dus...
Ga je gang, of anders in de OP. Ik kan daar niks meer aan veranderen inmiddelsquote:
maak dan die bovenste iboot ook even een goede link van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nu een veel mooiere tekst dan ik ooit zou kunnen schrijven.
1dagsekoopjes is een aanbiedingssite die alle dagaanbiedingen heeft staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:25 schreef Fylax het volgende:
Wat is deze site eigk?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
ah okequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
1dagsekoopjes is een aanbiedingssite die alle dagaanbiedingen heeft staan.
Daarnaast zetten zij ook de geschiedenis neer zodat mensen kunnen kijken wat er al geweest is die dag aangezien dat op iBoot niet meer zichtbaar is inmiddels.
EN belangrijker, je krijgt een alarm als het volgende item eraan komt, heel handig voor de boxquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
1dagsekoopjes is een aanbiedingssite die alle dagaanbiedingen heeft staan.
Daarnaast zetten zij ook de geschiedenis neer zodat mensen kunnen kijken wat er al geweest is die dag aangezien dat op iBoot niet meer zichtbaar is inmiddels.
TJa, dat is de hunt, dan moet je maar wakker blijvenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke
maar het gaat dus de hele nacht door?Stel dat je een supercoole aanbieding mist omdat je slaapt
En de meeste items komen toch 100x voorbijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
TJa, dat is de hunt, dan moet je maar wakker blijven![]()
Maar het is weer een 48-uurs hunt, dus ze zullen de tweede nacht wel weer een pauze inlassen, dan is er geen hunt tussen 2 en 7 oid (voorbeeldje, geen garantie) zoals vorige keren
Jupquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En de meeste items komen toch 100x voorbijEn als er een iPad voorbijkomt is het een refurbished.
Ja ik kan me iemand herinneren die een koptelefoon wilde bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
JupAlleen weet je natuurlijk niet wanneer die weer komt, en niet alle producten komen nog een keer. En als je pech hebt ben je steeds weg als ie komt, ook al komt 23 keer voorbij
Die is ideaal handig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:25 schreef Fylax het volgende:
Wat is deze site eigk?
Daarom dus NIET slapen. Hunten is hard zwoegen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke
maar het gaat dus de hele nacht door?Stel dat je een supercoole aanbieding mist omdat je slaapt
Bijzondere gaven moet je koesterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd de gave om als ik iets wil het dan wel de 23 keer dat het langskomt net te missen.
Ik meen me ook iets te herinneren met een GoProquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kan me iemand herinneren die een koptelefoon wilde bijvoorbeeld.
Of een spongebobtostiijzer
Maar goed ik ben er morgen vanaf een uur of 11 denk ik. Moet 's morgens nog wat doen.
Moon-in-my-roomquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef Ceviche het volgende:
Zaklampen![]()
Die eeuwige zaklampen![]()
Ik hoop dat ik toevallig op een moon-in-my-room stuit, maar heb niet echt huntplannen
En 'vroeger' klaagden we over de MP3 spelersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef Ceviche het volgende:
Zaklampen![]()
Die eeuwige zaklampen![]()
Ik hoop dat ik toevallig op een moon-in-my-room stuit, maar heb niet echt huntplannen
Kunnen we niet even speciale huntsmileys aanvragen? Zoals een blauw zwaailicht smiley en een ananas?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef gianni61 het volgende:
kunnen we alvast een poule maken voor hoeveel ssd's er dit keer langs komen?
Tijdens, hetzelfde als gewoon op iBood. Of het moet veranderd zijn het laatste jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
Hoe zit t trouwens met betalen? Doe je dat tijdens de hunt of achteraf? Anders is 't toch kut, moet je hele betaling gaan doen is niet binnen 1min gedaan en dan komen de volgende deals al?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moon-in-my-room![]()
Of een regenboog, of het universum!![]()
Alleen veel te duur
ja dat is het risico.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
Hoe zit t trouwens met betalen? Doe je dat tijdens de hunt of achteraf? Anders is 't toch kut, moet je hele betaling gaan doen is niet binnen 1min gedaan en dan komen de volgende deals al?
Die zien er hier niet mooi uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]die wil ik ook!
Ik heb een ananas en rood zwaailicht gevonden, is dat ook goed?
🍍 🚨
Oh nice, dat scheelt deze hunt hopelijk weer een zaklampquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:38 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had in de vorige hunt een enorm sterke zaklamp gekocht, deze blijkt ook waterdicht te zijn, was erg handig met een band verwisselen in het donker in de regen
Vooral bij de box...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is het risico.
Als het een zeer gewild product is kun je in een betaalwachtrij uit komen waardoor je geduld moet hebben.
Ja, ze hadden er een enorm prachtig verhaal bij staan, maar ik had er gewoon eentje nodig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh nice, dat scheelt deze hunt hopelijk weer een zaklamp
Zaklampen lijken ontzettend nutteloos tot je er een nodig hebt.
Maar Ibood overdrijft altijd met zaklampen
ssssst maak Fylax nu niet wijzer over die mooie dozenquote:
Het is gewoon de sport natuurlijk om er eentje te pakken te kunnen krijgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:46 schreef lighted het volgende:
Wat mag je nou van zin box verwachten? Is t echt zo de gok waard?
Lekker nutteloze reactie... Geld uitgeven als sport doe ik wel op andere manierquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is gewoon de sport natuurlijk om er eentje te pakken te kunnen krijgen![]()
Wat er in zit is bijzaak.
Ja ik wil zo'n box mja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ssssst maak Fylax nu niet wijzer over die mooie dozen
Vroeger wel, nu niet meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:46 schreef lighted het volgende:
Wat mag je nou van zin box verwachten? Is t echt zo de gok waard?
er zit sowieso meer waarde in dan waarvoor de box gekocht wordt. Soms zelfs extreem veel meer, soms slechts 5 euro. Vandaar de sport en dat het eigenlijk een beetje bijzaak is wat er in zit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:57 schreef lighted het volgende:
[..]
Lekker nutteloze reactie... Geld uitgeven als sport doe ik wel op andere manier
Het lukt toch zelden om dat ding te krijgen maar goed. Ik heb er eentje gehad ooit daar zat o.a. een smartphone van Huawei in en een mediaplayer. Was een 100 euro box.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:57 schreef lighted het volgende:
[..]
Lekker nutteloze reactie... Geld uitgeven als sport doe ik wel op andere manier
Vraag me eerder af of servers het trekkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:56 schreef NiGeLaToR het volgende:
De grote vraag is; hebben ze iets bedacht om de verkoop van die box eerlijker te doen. Vind wel leuk voor dezelfde mensen om elke keer de box te kunnen kopen, maar sinds dat gedoe eigenlijk niets meer gekocht bij iBood. Was er blijkbaar een beetje klaar mee. Oh en dat ze zichzelf bijna om zeep geholpen hadden met de nieuwe afgrijselijke site waarna leveringen niet meer doorkwamen. Dat hielp ook. Tot 2 keer toe betaalproces doorlopen en dan alsnog geen box.
Ja ze zijn elke keer weer verrast door al die scriptkiddies, je verwacht het dan ook niet he? Sta er ook elke keer weer opnieuw van te kijken hoe druk het dan toch weer is. Met die regen enzo dan denk je dat die kids allemaal wat anders te doen hebben dan iBood hunt kapotscripten, maar op de een of andere manier is het dan toch weer drukker dan verwacht. Verrassend, totaal onverwacht, elke keer weer opnieuw, ik blijf erbijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vraag me eerder af of servers het trekken
Ik had bij de hunt een jaar geleden wel 400 postsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:08 schreef Fylax het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat het zo druk wordt hier in dit topic? Is er dan zoveel te vertellen?
400? in 2 dagen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had bij de hunt een jaar geleden wel 400 postshet is erg leuk om dingen te bespreken, en soms af te kraken,anders te showen wat je net hebt gekocht.
ja ik al 3 boxen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
En, hebben jullie al iets leuks gescoord?
ik begon pas dag 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
400? in 2 dagen?
Dat valt best mee
er zijn 23 topics vol gegooid.
23*301 is 6923 posts
owwww dat zei je er heul niet bijquote:
Ik heb heul nooit zoveel gepost met de huntquote:
Boxen zijn de 'hoofdprijs' bij de hunt. Is gewoon een doos met vanalles en nog wat waarvan je van tevoren niet weet wat er in zitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je al drie dozen? Of mis ik een grap?:P
De hunt moet nog beginnenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
je mist de garp idd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
de site linkt door naar de kooppagina van iboodquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Kun je nou op deze site ook kopen of moet je dat op ibood site zelf doen?
Zoiets dacht ik al. Had die site al uitgepluist waar je die boxes al kon kopen dan:Pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mist de garp idd.
De hunt is nog niet begonnen en er wordt gevraagd wat je gekocht hebt..
net als binnen komen en vragen of je nog iets gemist hebt. zul je minstens 3 keer lezen dat je al 3 boxen of meer hebt gemist
En ingelogd zijn op ibood is wel zo handig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
de site linkt door naar de kooppagina van ibood
daar kun je ook op ik neem er een drukken ja. Maar zorg wel dat je ook ibood open hebt staan en bent ingelogd dan. Anders werkt het niet, want 1dagskoopjes linkt door naar ibood natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Kun je nou op deze site ook kopen of moet je dat op ibood site zelf doen?
Ja duh, staat in de OP en alles!quote:
Ik ben ingelogd en adres al ingevoerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
daar kun je ook op ik neem er een drukken ja. Maar zorg wel dat je ook ibood open hebt staan en bent ingelogd dan. Anders werkt het niet, want 1dagskoopjes linkt door naar ibood natuurlijk.
Een jaar en een paar dagen om precies te zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:49 schreef tralalala het volgende:
Laatste hunt is best lang geleden toch? Dan mogen we wat verwachten.
Ik heb hem uiteraard braaf via die link geopendquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Lees eens die topicpointer goed; allemaal gewoon via daar kopen
Jepquote:
Ah, ja topic stond al open dus niet gezien. Maar dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja duh, staat in de OP en alles!
Ook even gedaan inderdaad. Zal zo op de tablet ook doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Lees eens die topicpointer goed; allemaal gewoon via daar kopen
Helemaal klaar jij :pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef N.P. het volgende:
Laptop batterij stroom internet ibood.nl ingelogd drinken... check check check, nog 8 minuten !!
Op de site staat iets met dat dat per deal verschilt ofzo of paypal een betaalmogelijkheid is ja of nee.. Ik werd er iig niet veel wijzer vanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:53 schreef tralalala het volgende:
Paypal is weer terug als betaalwijze zie ik.Dat was voor mij de enige manier om een box op de kop te tikken.
Oh handig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de site staat iets met dat dat per deal verschilt ofzo of paypal een betaalmogelijkheid is ja of nee.. Ik werd er iig niet veel wijzer van![]()
denk dat het bij box een nee isquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op de site staat iets met dat dat per deal verschilt ofzo of paypal een betaalmogelijkheid is ja of nee.. Ik werd er iig niet veel wijzer van![]()
Nee, vooral met zo'n hunt met snelle aanbiedingenquote:
yup zoals elke dag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus om 2400 springt de eerste deal in het scherm toch?
Ja of iets later, ze zijn nooit zo precies bij iboodquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus om 2400 springt de eerste deal in het scherm toch?
Ik had al een bad gateway bij poging 1 van 1dagskoopjes.nlquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:55 schreef N.P. het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de views van ibood.nl omstreeks 00:00 uur :p
tss kraak ze niet zo af. ze zijn geweldig!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of iets later, ze zijn nooit zo precies bij ibood
Wel bij de afsluitingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of iets later, ze zijn nooit zo precies bij ibood
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss kraak ze niet zo af. ze zijn geweldig!!
Tssk tssk, diehards mogen zulke dingen zeggen tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
tss kraak ze niet zo af. ze zijn geweldig!!
quote:
van die zwaailampies waren toen 6 euro. kan precies.quote:
dat kost tijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
Kies wel gewoon ideal, geen gedoe ook dan.
Ja dan welquote:
Nee, komt ie een euro te kortquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
van die zwaailampies waren toen 6 euro. kan precies.
Elke bestelling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moet je bij elke bestelling 6 euro betalen? Of maar een keer?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Tssk tssk, diehards mogen zulke dingen zeggen toch
dubbel kwootsen is helemaal hipquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Tssk tssk, diehards mogen zulke dingen zeggen toch
elke bestellingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
euh....... doe jij eens je handen uit je broek!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:58 schreef essnhills het volgende:
Nog 3, 3 minuten voordat ik kom, dat ik start dat ik weet ik veell
Er zitten af en toe wel een paar geen verzendkosten producten tussen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Al 2 keer een box gehad door gewoon in ideal scherm te wachten tot het volgende product er was. Teruggaan en dan kan je gewoon betalen. Box is al voor dat geselecteerd/reserveert voor je.quote:
En die boxen waren het waard?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al 2 keer een box gehad door gewoon in ideal scherm te wachten tot het volgende product er was. Teruggaan en dan kan je gewoon betalen. Box is al voor dat geselecteerd/reserveert voor je.
Tijdens een hunt vorig jaar had ik besloten dat 3 de nieuwe 2 was (ik zei het, en alles kwam in triple-packs ipv duo'squote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dubbel kwootsen is helemaal hip
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh....... doe jij eens je handen uit je broek!!
ik dacht dat jij ging slapen aapiequote:
Je hield me wakker door dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ging slapen aapie
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:00 schreef tralalala het volgende:
De oude Iboodsite was veel fijner.
Tempo zit er goed in ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef essnhills het volgende:
Goed begin wel, balk loopt ook lekker snel
Jij snapt hemquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
En als deze op is komt de volgende?
Ja, of na 10 minuten ofzoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu al niet meer bij te houdenquote:
Als jij m koopt komt de volgende.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Jep, de seconde erna is er alweer een andere aanbieding.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja, of als ie te lang duurt, dan zetten zij hem zelf op uitverkocht en komt de volgende. Dan komen deze later weer terugquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij de vorige hunt bestond de helft ook uit oordopjes, dus iedereen zal ze al wel hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Studiotje het volgende:
Krijg je er 2 voor de prijs van 1.. gaat ie nog sloom
radio?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Die radio begint wel lekker
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij 1dkquote:
Ze wachten maar ff met die NASsen hoorquote:
Bij de Aldiquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
399 wtf. Die dingen zijn inmiddels toch wel goedkoper te krijgen.
de versie 1 is goedkoperquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is de nieuwste uitvoering.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
Een internetradio is geen radio zonder dat Fylax er aan meedoet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze maken er wel een feestje van met de radio
Ditquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een internetradio is geen radio zonder dat Fylax er aan meedoet.
Je moet naar 1d.. ja pff...quote:
Veer in de reet van Fylaxquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Een internetradio is geen radio zonder dat Fylax er aan meedoet.
Scheelt weer, zit die straks niet in je box. Hoewel dat niet verkeerd is natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:07 schreef donald_dick het volgende:
mensen die hem ook echt nog kopen
Dit samen met nog wat andere dingen in een box van 100 is niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt weer, zit die straks niet in je box. Hoewel dat niet verkeerd is natuurlijk.
Kan je een box kopen van 100 en deze dan tegenkomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt weer, zit die straks niet in je box. Hoewel dat niet verkeerd is natuurlijk.
Voor de vakantie van Dannyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef zomer86 het volgende:
http://affiliate.ibood.co(...)F?tt=7152_12_224671_
Waarom krijg ik van die rare kut urls in Fok.nl?
Omdat Fok! overal aan wilt verdienen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef zomer86 het volgende:
http://affiliate.ibood.co(...)F?tt=7152_12_224671_
Waarom krijg ik van die rare kut urls in Fok.nl?
Liever een gopro dan 2 blackberry tabletsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit samen met nog wat andere dingen in een box van 100 is niet verkeerd hoor
Die mogelijkheid bestaat ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je een box kopen van 100 en deze dan tegenkomen?
Helemaal mooi toch? Als iedereen die linkjes gebruikt komt FOK! weer een maand verder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Omdat Fok! overal aan wilt verdienen.
Jep... enorm irritant.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Veranderd bij jullie ook constant het volume van de radio?
appeltjes met peertjes vergelijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie nog de peertjes. Jullie ook?
Ja, volgens mij zitten ze gewoon met die bel te kloten op de radioquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie nog de peertjes. Jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |