wie weet, misschien komt er ooit nog wel een sponge bob tosti ijzer langsquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:12 schreef Karina het volgende:
TVP voor de huntAl is twee dagen een beetje matig hoor. Zal wel weer niks zijn.
Enige reden dat ik ga kijken natuurlijk hequote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet, misschien komt er ooit nog wel een sponge bob tosti ijzer langs
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:
Heb alleen geen baan meer, dat wordt leuk...
me 3!quote:
En bijna niets uitgeven. Ach dat is de laatste hunts toch al net zo moeilijkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:46 schreef wootahH het volgende:
[..]
kun je toch mooi 48 uur naar de ibood site kijken
Ik was gewoon online dankzij de DNSservers van googlequote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:57 schreef essnhills het volgende:
Hopen dat Zigggo dan geen storing heeft trouwens
laten we net als of doen dat we ooit nog een box kunnen winnenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:12 schreef Karina het volgende:
TVP voor de huntAl is twee dagen een beetje matig hoor. Zal wel weer niks zijn.
Dat ga ik natuurlijk ook weer proberen en falenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laten we net als of doen dat we ooit nog een box kunnen winnen
de kans dat 020 een aanslag krijgt is nog kleiner dan het winnen van die boxquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk ook weer proberen en falen
ik ga voor karina dr boxquote:
Dat is niet zo aardig Jimboquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de kans dat 020 een aanslag krijgt is nog kleiner dan het winnen van die box
helaas...
Die is al bezet dat weet jequote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig Jimbo
[..]
Die is al bezet dat weet jeMaar anders had je er voor mogen gaan hoor
ik ziet het probleem niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:30 schreef Zorro het volgende:
Nou mooi. Inmiddels kan ik me de laatste hunt niet meer herinneren, zolang is het geleden. Komt er eindelijk eentje, doen ze het als ik op vakantie ben. Top.
Hmmm, eigenlijk heb je daar ook wel weer gelijk inquote:
Gisteren nog een mooie Bosch blauw accuschroefboormachine binnen gekregen van iBood, zo goedkoop als 'ie daar was, kon ik 'm nergens anders vinden met ook nog 3 accu's.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:42 schreef muhahaha het volgende:
Koopt er iemand nog wat bij ibood? Persoonlijk zijn het geen aanbiedingen meer, veel dingen zijn elders goedkoper te krijgen of voor dezelfde prijs.
Dat zegt niks natuurlijk, dan kan je er nog wel voor gaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig Jimbo
[..]
Die is al bezet dat weet jeMaar anders had je er voor mogen gaan hoor
Of van koekiemonsterquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet, misschien komt er ooit nog wel een sponge bob tosti ijzer langs
dat doet niet ter zake, hunten zul jequote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of van koekiemonster![]()
Bedenk me nu wel dat ik die waarschijnlijk nu al goedkoper ergens anders kan bestellen en ik al twee tosti-ijzers heb
ja, hunten met Melleynquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:29 schreef Melleyn het volgende:
Laat ik nou net vakantie hebben tijdens de Hunt
Ja hoor, als je snel bent kan ik de OP nog aanpassenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:05 schreef gianni61 het volgende:
kunnen we alvast verlanglijstjes indienen?
Nou dan:quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor, als je snel bent kan ik de OP nog aanpassen
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]![]()
Is wel weer even geleden dat ik actief heb meegehunt![]()
Hmm.. Ik zal voor de zekerheid maar een voorraadje aanleggenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je genoeg drank in huis voor Philips?
Niet anders dan de gewone dagaanbiedingen. Soms iets lager maar heb ook higer gezien dan ze eerder zijn geweest.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef Reya het volgende:
Newbie-vraag: wat zijn zo ongeveer de (procentuele) kortingen die je kunt verwachten tijdens een hunt?
Weet nog dat mijn kussens tijdens de Hunt 2 euro goedkoper waren dan tijdens de gewone aanbiedingquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet anders dan de gewone dagaanbiedingen. Soms iets lager maar heb ook higer gezien dan ze eerder zijn geweest.
Zijn die NAS servers die ze aanbieden geschikt om 24/7 online te staan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:10 schreef slaveloos het volgende:
ik hoop dat ze die NAS van een paar weken geleden nog eens langs laten komne, was een fijne deal, en nu heb ik weer een beetje geld....
yep, en 8tb opslag in raid, zodat je gewoon een schijf kunt vervangen als ie stuk is zonder dat je data kwijt bentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zijn die NAS servers die ze aanbieden geschikt om 24/7 online te staan?
welke NAS was dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:10 schreef slaveloos het volgende:
ik hoop dat ze die NAS van een paar weken geleden nog eens langs laten komne, was een fijne deal, en nu heb ik weer een beetje geld....
quote:
weet ik niet meer, ik geloof van seagate. Ik had toen geld, nu heb ik een leuke klus aangenomen dus...quote:
dat was hem! thanks, als die toch eens langs mocht komen...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:23 schreef Nizno het volgende:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)agate-4-bay-8tb-nas/
15-08
Seagate 4-bay NAS met 8TB - Je eigen privé-cloud
[ afbeelding ]
Gratis quote, doen mensen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:16 schreef Danny het volgende:
Mocht je iets willen kopen en FOK! steunen in the process, doe dan voordat je bestelt even naar FOK! komen en op deze link klikken, je komt dan weer op ibood, maar FOK! krijgt een klein percentage van je aankoopbedrag.
iBood <- die link dus...
Ga je gang, of anders in de OP. Ik kan daar niks meer aan veranderen inmiddelsquote:
maak dan die bovenste iboot ook even een goede link van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nu een veel mooiere tekst dan ik ooit zou kunnen schrijven.
1dagsekoopjes is een aanbiedingssite die alle dagaanbiedingen heeft staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:25 schreef Fylax het volgende:
Wat is deze site eigk?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
ah okequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
1dagsekoopjes is een aanbiedingssite die alle dagaanbiedingen heeft staan.
Daarnaast zetten zij ook de geschiedenis neer zodat mensen kunnen kijken wat er al geweest is die dag aangezien dat op iBoot niet meer zichtbaar is inmiddels.
EN belangrijker, je krijgt een alarm als het volgende item eraan komt, heel handig voor de boxquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
1dagsekoopjes is een aanbiedingssite die alle dagaanbiedingen heeft staan.
Daarnaast zetten zij ook de geschiedenis neer zodat mensen kunnen kijken wat er al geweest is die dag aangezien dat op iBoot niet meer zichtbaar is inmiddels.
TJa, dat is de hunt, dan moet je maar wakker blijvenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke
maar het gaat dus de hele nacht door?Stel dat je een supercoole aanbieding mist omdat je slaapt
En de meeste items komen toch 100x voorbijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
TJa, dat is de hunt, dan moet je maar wakker blijven![]()
Maar het is weer een 48-uurs hunt, dus ze zullen de tweede nacht wel weer een pauze inlassen, dan is er geen hunt tussen 2 en 7 oid (voorbeeldje, geen garantie) zoals vorige keren
Jupquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En de meeste items komen toch 100x voorbijEn als er een iPad voorbijkomt is het een refurbished.
Ja ik kan me iemand herinneren die een koptelefoon wilde bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
JupAlleen weet je natuurlijk niet wanneer die weer komt, en niet alle producten komen nog een keer. En als je pech hebt ben je steeds weg als ie komt, ook al komt 23 keer voorbij
Die is ideaal handig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:25 schreef Fylax het volgende:
Wat is deze site eigk?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Daarom dus NIET slapen. Hunten is hard zwoegen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
ah oke
maar het gaat dus de hele nacht door?Stel dat je een supercoole aanbieding mist omdat je slaapt
Bijzondere gaven moet je koesterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb altijd de gave om als ik iets wil het dan wel de 23 keer dat het langskomt net te missen.
Ik meen me ook iets te herinneren met een GoProquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kan me iemand herinneren die een koptelefoon wilde bijvoorbeeld.
Of een spongebobtostiijzer
Maar goed ik ben er morgen vanaf een uur of 11 denk ik. Moet 's morgens nog wat doen.
Moon-in-my-roomquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef Ceviche het volgende:
Zaklampen![]()
Die eeuwige zaklampen![]()
Ik hoop dat ik toevallig op een moon-in-my-room stuit, maar heb niet echt huntplannen
En 'vroeger' klaagden we over de MP3 spelersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:36 schreef Ceviche het volgende:
Zaklampen![]()
Die eeuwige zaklampen![]()
Ik hoop dat ik toevallig op een moon-in-my-room stuit, maar heb niet echt huntplannen
Kunnen we niet even speciale huntsmileys aanvragen? Zoals een blauw zwaailicht smiley en een ananas?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef gianni61 het volgende:
kunnen we alvast een poule maken voor hoeveel ssd's er dit keer langs komen?
Tijdens, hetzelfde als gewoon op iBood. Of het moet veranderd zijn het laatste jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
Hoe zit t trouwens met betalen? Doe je dat tijdens de hunt of achteraf? Anders is 't toch kut, moet je hele betaling gaan doen is niet binnen 1min gedaan en dan komen de volgende deals al?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moon-in-my-room![]()
Of een regenboog, of het universum!![]()
Alleen veel te duur
ja dat is het risico.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:08 schreef Fylax het volgende:
Hoe zit t trouwens met betalen? Doe je dat tijdens de hunt of achteraf? Anders is 't toch kut, moet je hele betaling gaan doen is niet binnen 1min gedaan en dan komen de volgende deals al?
Die zien er hier niet mooi uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]die wil ik ook!
Ik heb een ananas en rood zwaailicht gevonden, is dat ook goed?
🍍 🚨
Oh nice, dat scheelt deze hunt hopelijk weer een zaklampquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:38 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had in de vorige hunt een enorm sterke zaklamp gekocht, deze blijkt ook waterdicht te zijn, was erg handig met een band verwisselen in het donker in de regen
Vooral bij de box...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is het risico.
Als het een zeer gewild product is kun je in een betaalwachtrij uit komen waardoor je geduld moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |