Ik vind DIT echt niet leuk hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was wel terecht hoor.
Kapen is niet de hele tijd leuk.
je doet maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga dan ook een klacht indienen bij de directie
doe normaal johquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Je mag alleen van Fylax kapen, dat is altijd leuk.
ik moest zelf wel lachenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind DIT echt niet leuk hoor.
Kapen is love, kapen is life.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was wel terecht hoor.
Kapen is niet de hele tijd leuk.
Door kapen is mijn oma overleden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kapen is love, kapen is life.
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:32 schreef Fylax het volgende:
ey fokker hou jij van opmerkelijk nieuws
Dat heb je wel netjes gedaan jongeman.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef sp3c het volgende:
ik kaapte fokker zijn kaap
wat dacht je van die dan he ... die meuk ook gelijk uit de reeks gegooid want anders werkt het volgens mij niet goed
als een pro
Je moet ook geen schepen proberen te enteren op je 80equote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door kapen is mijn oma overleden.
zou je t leuk vinden om opmerkelijk nieuws te schrijven op de fp ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja.
Inb4 een stukje geschreven door fylax.
Ja, anders krijg je die aids dat er nog een topic is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef sp3c het volgende:
ik kaapte fokker zijn kaap
wat dacht je van die dan he ... die meuk ook gelijk uit de reeks gegooid want anders werkt het volgens mij niet goed
als een pro
zie maar een normale stageplaatst te krijgen op die leeftijdquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je moet ook geen schepen proberen te enteren op je 80e
Nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
zou je t leuk vinden om opmerkelijk nieuws te schrijven op de fp ?
Overgetypt van TT101.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja.
Inb4 een stukje geschreven door fylax.
hey modusquote:
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
zie maar een normale stageplaatst te krijgen op die leeftijd
althans dat vind de poco elite ... dit heb ik mij laten vertellen door de vijanden van de poco elite want die hebben het daar graag over
Goed van zijn ouders, hij is nog veel te jong om zijn ster te laten inwerken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef sp3c het volgende:
ja misschien mag dat wel van zijn papa en mama
jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
En dan zeker ingewerkt worden door Fylax
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
En dan zeker afgewerkt worden door Fylax
Vindt ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:43 schreef Modus het volgende:
"Met Shift kan je een hoofdletter typen."
Tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je niet op je twaalfde een colafles in je anus kunt duwen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goed van zijn ouders, hij is nog veel te jong om zijn ster te laten inwerken.
Fylax hoorde er toch al niet meer bij, dus laat hem dan maar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er niet meer bij als je niet op je twaalfde een colafles in je anus kunt duwen.
Uhu.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
http://www.vrouwen.nl/
Ik kwam hier dus net op 'per ongeluk' op terecht.
hey modusquote:
Jij hebt natuurlijk weer geen Ziggo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk. Ziggo ligt eruit. Schijnt landelijke storing te zijn.
Dus daarom heb ik geen internetquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ja, wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk weer geen Ziggo?
quote:
Ik heb ziggo en hier werkt het gewoon hoor. TV en Internet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
ja en met 2 euro kun je je moeder aanduwenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:43 schreef Modus het volgende:
"Met Shift kan je een hoofdletter typen."
Hee, ik zag dat je nog mensen zocht voor de FPquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat we Fokkers aanwezigheid nog tolereren
Ik denk dat berichten zoals hierboven gelinkt wat te hoog gegrepen voor je zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, ik zag dat je nog mensen zocht voor de FP?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en met 2 euro kun je je moeder aanduwen
nou en?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat berichten zoals hierboven gelinkt wat te hoog gegrepen voor je zijn
quote:
eruit*quote:
Misschien heeft hij ook wel een Apple en dan moet dat allemaal weer anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
Efteling snapt natuurlijk weer niks van dat dns gedoe.
Ohja, LTKDV is er ook ineens niet meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook wel een Apple en dan moet dat allemaal weer anders natuurlijk.
je moeder is een randstadquote:
Ik lees net dat het bij Henk gelukt is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, LTKDV is er ook ineens niet meer.
Het is WieFie en dat is iets anders dan 4G.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:25 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb ook bijna overal WiFi met KPN.
Nou moest ik laatst iemand helpen met de wifi van zo'n Apple laptop maar dat zag er wel redelijk hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lees net dat het bij Henk gelukt is.
KPN Fonquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:25 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb ook bijna overal WiFi met KPN.
Ja, dat is ook wel zo hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou moest ik laatst iemand helpen met de wifi van zo'n Apple laptop maar dat zag er wel redelijk hetzelfde uit.
dit is gewoonquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn moeder is een lijk. Dus doe maar even gewoon over mijn moeder.
Misschien in NL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is WieFie en dat is iets anders dan 4G.
Op tal van plaatsen was er storing.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ziggo en hier werkt het gewoon hoor. TV en Internet.
We zijn toch niet in Turkije?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien in NL.
In het buitenland zeggen ze WaaiFaai.
Ja dat is niet hetzelfde.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lees net dat het bij Henk gelukt is.
Kan zijn dat ik dat een hele tijd geleden al een keer heb gedaan en daarom geen last heb. Kan me herinneren dat er eerder een DNS storing was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op tal van plaatsen was er storing.
Maar ik vond op Twitter een tip om DNS-instellingen te wijzigen, dus het werkt hier weer.
Ik moest even zoeken, maar het bleek niet zo moeilijk te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:18 schreef Specularium het volgende:
Efteling snapt natuurlijk weer niks van dat dns gedoe.
Ik zeg ook altijd WaaiFaai maar dat geef ik niet graag toe want Harry lacht mensen uit die WaaiFaai zeggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien in NL.
In het buitenland zeggen ze WaaiFaai.
Ja dat is niet hetzelfde.
Alsof ik bang ben voor een klappertjespistool.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:29 schreef sp3c het volgende:
die mag van vadertje staat met het pistool op zak de straat over
maar ga drvoor fokker
Ja, dat was in 1908.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik dat een hele tijd geleden al een keer heb gedaan en daarom geen last heb. Kan me herinneren dat er eerder een DNS storing was.
Ik ben gewoon een wereldse multiculturele jongen. Zo ben ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn toch niet in Turkije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |