Deze beelden vind ik mooier dan de hele terugkeer van Kuytquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Happel het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/633559933082976256
Goede zaak denk ik.quote:De concurrentiestrijd bij Feyenoord zal de komende weken alleen nog maar verder worden aangewakkerd. Eljero Elia voelt zich al weken fysiek klaar voor een debuut in de hoofdmacht, maar moet geduld opbrengen. De 28-jarige aanvaller zal vanavond wel zijn eerste speelminuten krijgen in Jong Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen Jong VVV/Helmond Sport, die om 18.30 uur begint op Varkenoord.
Het door trainer Giovanni van Bronckhorst uitgetekende scenario is dat Elia, als alles naar wens verloopt, vervolgens zondag voor het eerst bij de wedstrijdselectie zit, tegen Vitesse. Vervolgens moet hij een week later tegen PSV klaar zijn om eventueel te starten. De technische staf heeft Elia uitgelegd dat Feyenoord alle tijd neemt om hem in te passen. De club wil op die manier voorkomen dat Elia te snel begint en tegen blessureleed aanloopt.
Ook Michiel Kramer hoopt vanavond in het tweede elftal nog wat ritme op te kunnen doen. ,,Dat kan ik goed gebruiken, want ik heb nog altijd geen negentig minuten in de benen'', zegt Kramer. ,,En ik moet het wel blijven laten zien. Als ik straks op het veld sta en ik raak geen knikker, zeggen de mensen ook meteen weer 'die kan er geen reet van'.''
Excuus. Had het niet door.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Thunderox
Te moeilijk om een nieuw topic te openen ofzo?
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Als ik het zo lees wil Sleegers zelf graag blijven, verlengen en 2 jaar verhuurd worden om zich te bewijzen. Feyenoord wil hem echter toch verkopen. Ik begin het idee te krijgen dat ze zich financieel in de nesten hebben gewerkt deze zomer en koste wat kost nog wat spelers moeten lozen. Zonde.
Ik denk dat ze gewoon willen doorselecteren en hem te licht hebben bevonden, leuk dat ie wilt blijven, maar als Feyenoord er geen vertrouwen in heeft gaan ze m niet langer dan nodig in dienst houdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Als ik het zo lees wil Sleegers zelf graag blijven, verlengen en 2 jaar verhuurd worden om zich te bewijzen. Feyenoord wil hem echter toch verkopen. Ik begin het idee te krijgen dat ze zich financieel in de nesten hebben gewerkt deze zomer en koste wat kost nog wat spelers moeten lozen. Zonde.
mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Happel het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/633559933082976256
Ook heel nice trouwens: http://www.hallyink.com/product/feyenoord-legends
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Zelf zou ik dat een goede zaak vinden.
Los van het financieel in de nesten werken dan hè.
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 10:14:59Joey Sleegers hoopte zelf op nieuw 2-jarig contract in Kuip en dan verhuurperiode. #Feyenoord is duidelijk, hij moet deze maand vertrekken. reageer retweet
Het is een jong talent die ze nu net een zomertje hebben bekeken na z'n goede seizoen in Eindhoven. Lijkt me erg voorbarig om nu al te concluderen dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord gaat worden, terwijl spelers zich erg snel kunnen ontwikkelen. Waarom wordt een Woudenberg (die blijkbaar nog slechter is dan Nelom) of een Achahbar (die blijkbaar niet goed genoeg is voor 1e OF 2e spits) dan wel verlengd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon willen doorselecteren en hem te licht hebben bevonden, leuk dat ie wilt blijven, maar als Feyenoord er geen vertrouwen in heeft gaan ze m niet langer dan nodig in dienst houden
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..][..]twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 10:14:59Joey Sleegers hoopte zelf op nieuw 2-jarig contract in Kuip en dan verhuurperiode. #Feyenoord is duidelijk, hij moet deze maand vertrekken. reageer retweet
Het is een jong talent die ze nu net een zomertje hebben bekeken na z'n goede seizoen in Eindhoven. Lijkt me erg voorbarig om nu al te concluderen dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord gaat worden, terwijl spelers zich erg snel kunnen ontwikkelen. Waarom wordt een Woudenberg (die blijkbaar nog slechter is dan Nelom) of een Achahbar (die blijkbaar niet goed genoeg is voor 1e OF 2e spits) dan wel verlengd?
Geef eigen jeugd gewoon een kans in plaats van ze zo snel mogelijk de tent uit te jagen.
OPROTTEN GOFTEDOMMEquote:PSV denkt er serieus over na om Jordy Wehrmann, aanvoerder van de Feyenoord B1, over te nemen. De 16-jarige middenvelder zou dan vanaf het seizoen 2016/2017 in Eindhoven spelen. Dat meldt VarkenoordWatch vandaag. Feyenoord overweegt om Wehrmann een profcontract aan te bieden, maar twijfelt of hij nú al een contract verdient.
Alleen tussen Feyenoord en Ajax denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iets met een gentlemen agreement... Is daar nog iets van over?
Nja, ze geven dan toch verschillende jeugdspelers WEL een kans en anderen NIET... Dat is het hele doorselecteren-principe. Met dat principe ben ik het wel eens. Dat is trouwens wat anders dan de specifieke keuze om Sleegers NIET te verlengen, want dat snap ik ook niet zo goed. Want ik kan me niet zo goed voorstellen wat ze dan hadden verwacht dat hij zou presteren in EHV om zijn contractverlenging/selectieplaats af te dingen. Maar er zullen wel bepaalde tekortkomingen zijn (fysiek of whatever) waarvan ze denken dat ie het sowieso niet gaat redden. Als ze dat hebben kunnen zien in het jaar EHV dan kan ik me het nog wel voorstellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..][..]twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 10:14:59Joey Sleegers hoopte zelf op nieuw 2-jarig contract in Kuip en dan verhuurperiode. #Feyenoord is duidelijk, hij moet deze maand vertrekken. reageer retweet
Het is een jong talent die ze nu net een zomertje hebben bekeken na z'n goede seizoen in Eindhoven. Lijkt me erg voorbarig om nu al te concluderen dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord gaat worden, terwijl spelers zich erg snel kunnen ontwikkelen. Waarom wordt een Woudenberg (die blijkbaar nog slechter is dan Nelom) of een Achahbar (die blijkbaar niet goed genoeg is voor 1e OF 2e spits) dan wel verlengd?
Geef eigen jeugd gewoon een kans in plaats van ze zo snel mogelijk de tent uit te jagen.
Nee, volgens mij ook niet meer hoor, daarvoor zijn er in de laatste jaren ook iets te veel C-tjes en B-tjes verplaatst...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen tussen Feyenoord en Ajax denk ik.
Wat voor soort middenvelder is dat? Controlerend, of meer aanvallend?quote:
Zo'n jeugdspeler moet ook binnen zoveel jaar basisspeler bij Feyenoord kunnen worden. Als een speler uit de eigen jeugd pas op zijn 22ste goed genoeg is om in de basis te staan is dat gewoon te laat. Blijkbaar verwachten ze niet dat hij die stap (snel genoeg) gaat maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nja, ze geven dan toch verschillende jeugdspelers WEL een kans en anderen NIET... Dat is het hele doorselecteren-principe. Met dat principe ben ik het wel eens. Dat is trouwens wat anders dan de specifieke keuze om Sleegers NIET te verlengen, want dat snap ik ook niet zo goed. Want ik kan me niet zo goed voorstellen wat ze dan hadden verwacht dat hij zou presteren in EHV om zijn contractverlenging/selectieplaats af te dingen. Maar er zullen wel bepaalde tekortkomingen zijn (fysiek of whatever) waarvan ze denken dat ie het sowieso niet gaat redden. Als ze dat hebben kunnen zien in het jaar EHV dan kan ik me het nog wel voorstellen.
Alleen is het wel onverwacht. Ik dacht persoonlijk dat ie wel de nodige minuten zou gaan maken in de Kuip, en anders op zijn minst nog een verhuurjaar tegemoet zou kunnen zien. Zoals hier inderdaad al beweerd wordt, al zou het maar zijn om zijn verkoopwaarde op te krikken... 2-3 ton salaris investeren en dan levert ie volgend jaar hoogstwaarschijnlijk toch wel MINSTENS dat meer op. Ik kan me niet voorstellen dat ie dan minder dan een miljoen op zou leveren. Maar misschien weet Feyenoord wel meer dan wij..
Volgens mij gaat dat vooral om het benaderen van spelers, als een speler (of waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer) contact opneemt met een andere club omdat de speler graag wil overstappen is dat geen probleem geloof ik. Er waren dacht ik laatst een paar jongens die van Feyenoord naar Ajax waren gegaan omdat ze supporter van Ajax waren, dat hoef je niet tegen te houden als club lijkt me. Ook Bazoer had contact gezocht met Ajax, niet andersomquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet meer hoor, daarvoor zijn er in de laatste jaren ook iets te veel C-tjes en B-tjes verplaatst...
Ik kan me wel vinden in het verhaal van Ace Eleven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zo'n jeugdspeler moet ook binnen zoveel jaar basisspeler bij Feyenoord kunnen worden. Als een speler uit de eigen jeugd pas op zijn 22ste goed genoeg is om in de basis te staan is dat gewoon te laat. Blijkbaar verwachten ze niet dat hij die stap (snel genoeg) gaat maken.
Ja, dat beleid is niet meer te handhaven. Je zou de gemiddelde leeftijd wel omhoog kunnen blijven krikken door wat ervaring erbij te blijven kopen, maar nu vertrekken de jeugspelers dan gewoon ergens tussen hun 16e en 19e naar waar dan ook, omdat ze nog niet in het 1e staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in het verhaal van Ace Eleven.
Maar vroeger was het normaal om pas op 22 jarige leeftijd bij Feyenoord in het eerste te komen, of pas een dragende kracht te worden. Maar dat was ook de tijd waarin de echte toppers gewoon tot pakweg hun 26ste in de Eredivisie bleven spelen voordat ze de overstap naar een Europese topper maakten.
quote:Ook Feyenoords tweede thuiswedstrijd van dit seizoen wordt gespeeld in een uitverkochte Kuip. De laatste kaarten voor de ontmoeting met Vitesse van aanstaande zondag 23 augustus werden dinsdagochtend verkocht. Eerder was ook de seizoensopener tegen FC Utrecht al uitverkocht, evenals de oefenwedstrijden tegen Southampton en Olympiakos.
De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst kan zodoende rekenen op de massale steun van het legioen, in de jacht op de derde overwinning in de competitie. Feyenoord pakte uit de eerste twee duels de volle buit, door te winnen van FC Utrecht en SC Cambuur. Tegenstander Vitesse staat na twee gespeelde wedstrijden op vier punten, door een gelijkspel bij Willem II (1-1) en een zege op Roda JC Kerkrade (3-0).
Viagogo
Kun jij als seizoenkaarthouder niet aanwezig zijn bij de kraker tegen Vitesse, bied dan je plaats te koop aan bij viagogo. Op deze manier kun je een compensatie krijgen voor het missen van een wedstrijd waarvoor je wel betaald hebt. Bovendien stel je hiermee andere supporters in staat om alsnog een kaart te kopen.
Seizoenkaart
Supporters die nog niet in het bezit zijn van een seizoenkaart, kunnen deze aanvragen via www.feyenoord.nl/seizoenkaart. Met een seizoenkaart ben je verzekerd van een plek in De Kuip bij alle thuiswedstrijden van Feyenoord in de competitie.
Feyenoord – Vitesse begint aanstaande zondag om 16.45 uur.
Ik durf het niet te zeggen, woon iets te ver weg om jeugdpotjes te kijken en ga dus altijd af op anderen in dit topic. Maar als je aanvoerder bent van de B1 zal je wel wat kunnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat voor soort middenvelder is dat? Controlerend, of meer aanvallend?
Fysiek een beetje indrukwekkend?
Dat van Bazoer is niet waar. Daar zijn de eerste contacten echt via de scouting gelegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat vooral om het benaderen van spelers, als een speler (of waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer) contact opneemt met een andere club omdat de speler graag wil overstappen is dat geen probleem geloof ik. Er waren dacht ik laatst een paar jongens die van Feyenoord naar Ajax waren gegaan omdat ze supporter van Ajax waren, dat hoef je niet tegen te houden als club lijkt me. Ook Bazoer had contact gezocht met Ajax, niet andersom
Ben ik het in de basis mee eens, maar als je als top 3 club spelers ziet vertrekken naar andere top 3 clubs, moet je wel bij jezelf ten rade gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat van Bazoer is niet waar. Daar zijn de eerste contacten echt via de scouting gelegd.
Maar ik vind dat sowieso allemaal niet boeiend. Spelers moeten zelf hun pad maar uitstippelen en zich daarbij niet laten leiden door supporterssentimenten.
Je snapt dat voor zulke jongens de stap van een Feyenoord naar een Ajax of PSV wel een stap hogerop is toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben ik het in de basis mee eens, maar als je als top 3 club spelers ziet vertrekken naar andere top 3 clubs, moet je wel bij jezelf ten rade gaan.
Lees de topics door en je zult zien dat het vooral:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed Rotterdam-Zuid: Zien jullie wat in die voorspellingen en hoasana verhalen bij o.a. VI waarin Feyenoord nu een landstitel kans wordt toebedeelt of zeggen jullie: "Ja ,dag...slap lullen kan iedereen, laten we ons maar eerst op de beker en top 3 richten."
Dat laatste.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed Rotterdam-Zuid: Zien jullie wat in die voorspellingen en hoasana verhalen bij o.a. VI waarin Feyenoord nu een landstitel kans wordt toebedeelt of zeggen jullie: "Ja ,dag...slap lullen kan iedereen, laten we ons maar eerst op de beker en top 3 richten."
Valt wel mee hoor, zijn best veel exploitanten uit de Feyenoord jeugd die inmiddels in het NL elftal spelen. Meer dan van PSV bijvoorbeeld (geloof ik).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je snapt dat voor zulke jongens de stap van een Feyenoord naar een Ajax of PSV wel een stap hogerop is toch?
Totaal niet lullig bedoeld, maar tegenwoordig speel je jezelf toch meer in de kijker als je bij Ajax of PSV speelt.
Donder gewoon op met je kansloze post alleen maar om VBL-topics in je lijst te krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Gelukkig is er niemand op Fok die Iwanius serieus neemt.quote:
Goed om te weten.quote:
exploitanten, dat is wel een leukequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zijn best veel exploitanten uit de Feyenoord jeugd die inmiddels in het NL elftal spelen. Meer dan van PSV bijvoorbeeld (geloof ik).
Dus als je als club genoeg laat zien dat je goede jeugd opleid & deze tevens kansen en een goed contract aanbied moet dat geen probleem zijn. Die laatste is bij Feyenoord volgens mij al jaren een probleem, die 2e is dit seizoen in het geding, maar dat kan volgend jaar ook weer anders zijn.
Ja, hoe kom ik daar nu bijquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
exploitanten, dat is wel een leuke
Minder juist, want ik moet nog naar huis rijden.quote:
die pollquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Sven maakt naam in Engeland:
http://www.mirror.co.uk/s(...)robatic-goal-6271958
Big Sven wordt hij al genoemd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Sven maakt naam in Engeland:
http://www.mirror.co.uk/s(...)robatic-goal-6271958
Klopt, hopelijk blijft hij nog een jaar of 3. Kan hij in het 3e jaar als aanvoerder afscheid nemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:09 schreef Divje het volgende:
BeekGod. Na het vertrek van Clasie de enige echte eindbaas in deze selectie.
Nog een contract tot 2018. Als hij zich blijft ontwikkelen en weer zo'n goed seizoen draait een aanbieding doen om te verlengenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, hopelijk blijft hij nog een jaar of 3. Kan hij in het 3e jaar als aanvoerder afscheid nemen.
Ja, hopelijk regelen ze die verlenging tot 2020 al in de winter. Hij moet zeker meer verdienen dan die 2, maar dat zie ik niet gebeuren inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Nog een contract tot 2018. Als hij zich blijft ontwikkelen en weer zo'n goed seizoen draait een aanbieding doen om te verlengensalarisje omhoog. Zou sowieso redelijk krom zijn als hij minder verdient dan bv een Botteghin of Arie.
Maarja, eigen jeugd he
Maar, schijnbaar heeft Manu toen hij verlengde ook wel een behoorlijk salaris gekregen als alleen de 3 top-clubs het kunnen betalen (naar eigen zeggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, hopelijk regelen ze die verlenging tot 2020 al in de winter. Hij moet zeker meer verdienen dan die 2, maar dat zie ik niet gebeuren inderdaad
Dat is volgens mij ook typisch Nederlands, volgens velen is al het 'eigen' schijnbaar minder(waardig)
Dat is ook weer zo inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar, schijnbaar heeft Manu toen hij verlengde ook wel een behoorlijk salaris gekregen als alleen de 3 top-clubs het kunnen betalen (naar eigen zeggen). Weet ook niet op hoeveel Beek nu zit.
Zou ook z'n 2de verlenging in een jaar tijd zijn bedenk ik me nu
Hij staat in de basis? Heel benieuwd!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanaf 18.30u de eerste minuten van Elia voor Feyenoord, tegen Jong VVV Venlo / Jong Helmond Sport.
2 wedstrijden geloof ik 2011, 3 wedstrijden.. geen idee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:07 schreef satecl het volgende:
Wanneer was het eigenlijk voor het laatst dat Feyenoord zijn eerste 2 of 3 wedstrijden won? Onder van Marwijk zeker?
Je beantwoord je eigen vraag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:07 schreef satecl het volgende:
Wanneer was het eigenlijk voor het laatst dat Feyenoord zijn eerste 2 of 3 wedstrijden won? Onder van Marwijk zeker?
Geen idee, ik hoop het. Hij zou vanavond zijn eerste minuten maken in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij staat in de basis? Heel benieuwd!
Ahh, ja dat klopt. Ik verwacht zelf eigenlijk dat hij maximaal 1 helft speelt en dan volgende week de hele wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het. Hij zou vanavond zijn eerste minuten maken in ieder geval.
Ik denk dat hij tegen PSV voor het eerst bij de selectie zit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ahh, ja dat klopt. Ik verwacht zelf eigenlijk dat hij maximaal 1 helft speelt en dan volgende week de hele wedstrijd.
Dat was het plan inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tegen PSV voor het eerst bij de selectie zit.
Nee, het plan is dat hij voor de wedstrijd tegen PSV klaar is om in de basis te starten geloof ik.quote:
Ah, ik had het anders begrepen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, het plan is dat hij voor de wedstrijd tegen PSV klaar is om in de basis te starten geloof ik.
Ik verwacht dus eigenlijk vandaag wel minimaal een uur speeltijd, dat hij tegen Vitesse al op de bank zit om in te vallen voor hoog uit een half uur en dat hij vervolgens tegen PSV eventueel klaar is voor een hele wedstrijd.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:59 schreef H.FR het volgende:
Jong Feyenoord heeft momenteel trouwens gewoon een team dat in de Eredivisie in de middenmoot zou mee moeten kunnen draaien.
Defensief niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:59 schreef H.FR het volgende:
Jong Feyenoord heeft momenteel trouwens gewoon een team dat in de Eredivisie in de middenmoot zou mee moeten kunnen draaien.
Maar nu speelt Botteghin er in hè. Scheelt nogal mag ik aannemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Defensief niet.
Wel qua keeper, middenveld en aanval.
Maar de verdediging is nogal essentieel, maakte tegen Jong Heerenveen ook veel fouten.
Nee, Botteghin zit bij de wedstrijdselectie. Die zitten normaal gesproken ook niet bij het 2de. Nu dus ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar nu speelt Botteghin er in hè. Scheelt nogal mag ik aannemen
Ik reken eerlijk gezegd bankspelers bij het 1e ook mee. In ieder geval als ze niet zijn ingevallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, Botteghin zit bij de wedstrijdselectie. Die zitten normaal gesproken ook niet bij het 2de. Nu dus ook niet.
De eerste elftal spelers die er nu bij zitten zijn er ook alleen bij om ritme op te doen en dat zal dus hoogst incidenteel zijn.
Vanavond trouwens Achahbar, Kramer en Elia in de basis. Zie FR12.
Wat een aanval.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:59 schreef H.FR het volgende:
Leuke grapquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:59 schreef H.FR het volgende:
Volgens mij alleen live tekstverslagen, geen beeld/geluidquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:20 schreef Sunri5e het volgende:
Is die wedstrijd van Jong nog ergens te volgen?
Hij staat er toch maar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:44 schreef IkBenNietFries het volgende:
Goal Kramer, assist van Vilhena. Simpel intikkertje.
Was ook niet negatief bedoeld uiteraard. Kazim had ergens op het middenveld gestaan of iemand omver geduwd.quote:
Presteren in een relatief matig elftal is anders vrij lastigquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Elia na een uurtje spelen gewisseld.
Precies zoals ik al verwachtte.
Goed om te lezen dat hij schijnbaar erg goed speelde. Al was het tegen een stel reserves van VVV en Helmond Sport.
Matige trollpoging.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Presteren in een relatief matig elftal is anders vrij lastig
Met Jong Feyenoord ja?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Matige trollpoging.
Op de defensie na rollen we met dit elftal jouw cluppie op.
Een middenveld Schuurman - Vilhena - Gustafson met Elia - Kramer - Achahbar voorin is goed genoeg voor Feyenoord 1.quote:
Als je geen ambities hebt wel ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een middenveld Schuurman - Vilhena - Gustafson met Elia - Kramer - Achahbar voorin is goed genoeg voor Feyenoord 1.
Kijk lekker naar je eigen club man.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je geen ambities hebt wel ja.
Meer dan prima voor een top 3 klassering volgens mij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als je geen ambities hebt wel ja.
Ben noch Tukker noch voor Twente.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:39 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kijk lekker naar je eigen club man.jij moet wel de zuurste tukker zijn die er is.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wie Schuurman en Gustafson zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meer dan prima voor een top 3 klassering volgens mij.
2 Spelers van Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wie Schuurman en Gustafson zijn...
Ik geloof je nu al niet meer. Ben je klaas of hfm?quote:
Foto's maken van lekkere blondines?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:17 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
wie deed dit nou niet als jong voetballertje
En Elia?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef Keyos het volgende:
Mijn ogen doen nog pijn van die Kramer, die kan echt HELEMAAL niets met een bal. Ja, hij maakt er 2, maar het was drama. Vilhena man of the match en Gustafson en Verdonk waren ook meer dan prima.
Eigenlijk niet positief noch negatief. Paar mooie acties samen met Tonny, lezen elkaars spelletje goed. Paar acties langs de zijlijn maar een beetje oggelukkig. Je ziet duidelijk dat hij wedstrijdritme mist. Aan zijn inzet ligt het overigens niet, hij verdedigde meerdere keren prima mee.quote:
Een zure lul blijf je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ben noch Tukker noch voor Twente.
ja, volgens de eerdere berichten was hij sowieso behoorlijk gretig ja. En als ie een beetje de Boeet moet vervangen en qua spel en loopacties daar een beetje op lijkt( al snijdt hij volgens mij vaker naar binnen, ook zonder bal), dan vind ik het ook niet heel verrassend dat Vilhena dat prima kan lezen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet positief noch negatief. Paar mooie acties samen met Tonny, lezen elkaars spelletje goed. Paar acties langs de zijlijn maar een beetje oggelukkig. Je ziet duidelijk dat hij wedstrijdritme mist. Aan zijn inzet ligt het overigens niet, hij verdedigde meerdere keren prima mee.
Hopelijk is hij volgende week tegen PSV 100% wedstrijdfit. Aan z'n body ligt het in ieder geval niet, die gozer is aardig gespierd, die beuk je niet zomaar omver.
Kramer gewoon niet moeten halen, die kan echt , maar dan ook echt niet voetballen. Het is nog erger dan je denkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ja, volgens de eerdere berichten was hij sowieso behoorlijk gretig ja. En als ie een beetje de Boeet moet vervangen en qua spel en loopacties daar een beetje op lijkt( al snijdt hij volgens mij vaker naar binnen, ook zonder bal), dan vind ik het ook niet heel verrassend dat Vilhena dat prima kan lezen.
Maar hopen dat ie snel fitter wordt dan inderdaad
Wel jammer dat Kramer speltechnisch zo tekort schoot..
Hij scoort 2 keer, wat zeur je nou?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kramer gewoon niet moeten halen, die kan echt , maar dan ook echt niet voetballen. Het is nog erger dan je denkt.
Hij had er wel meer mogen maken en z'n tweede had er nooit ingemogen. Maarja, zolang die z'n goals blijft maken zul je niemand horen. Het is wel zo'n speler die als eerste op de slachtbank gaat als de goals niet komen, hij voegt voor de rest namelijk niets toe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij scoort 2 keer, wat zeur je nou?
Verder heb ik hem bij ADO wel degelijk een bal goed zien behandelen en zien kaatsen of passen op medespelers dus hij kan het wel.
Hij zal wel weer even z'n vorm moeten vinden ofzo.
Waarmee ik niet beweer dat hij het toonbeeld van technisch vernuft is overigens.
In denk dat de reserves van VVV niet zo veel schelen van een willekeurige amateurploeg, dus als je daar met een eredivisiewaardige ploeg tegenover staat, en Keyos heel de wedstrijd gezien heeft, heeft ie best recht van spreken dat het een treurige vertoning van een Kramer was, ondanks de twee goals...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verder heb ik hem bij ADO wel degelijk een bal goed zien behandelen en zien kaatsen of passen op medespelers dus hij kan het wel.
Waarmee ik niet beweer dat hij het toonbeeld van technisch vernuft is overigens.
nou ja, 2 miljoen euro voor iemand die niet kan voetballen..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In principe kan Luuk de Jong ook niet heel erg goed voetballen, maar toch is hij aanvoerder van PSV.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn beide net zo slecht, enige verschil dat Te Vrede nog een leeftijd heeft dat hij nog iets minder slecht kan worden.quote:
1,5 en zolang hij scoort is het prima toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef Cara het volgende:
[..]
nou ja, 2 miljoen euro voor iemand die niet kan voetballen..
Haha Kramer heeft je moeder geneukt en nu ben je kwaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kramer gewoon niet moeten halen, die kan echt , maar dan ook echt niet voetballen. Het is nog erger dan je denkt.
Te Vrede scoorde ook natuurlijk gewoon hè..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
1,5 en zolang hij scoort is het prima toch?
Maar ik vind het vooral opportunistisch gelul.
Bij ADO heb ik hem genoeg goede ballen zien aannemen en zien overspelen naar medespelers dus hij kan het echt wel.
Zo dramatisch is hij niet, maar 1 wedstrijdje wordt meteen aangegrepen om hun gelijk te halen dat tie er niks van kan, terwijl hij wel gewoon scoort bijvoorbeeld.
Klopt, maar Kramer is beter dan Te Vrede, en ook beter dan Kazim Richards.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Te Vrede scoorde ook natuurlijk gewoon hè..
Is het natuurlijk ook en beter dan Te Vrede is iedereen van dit forum. Als hij beter een bal kan vasthouden dan Te Vrede, minder overtredingen maakt dan Kazim en meer scoort dan Kazim is het prima. Toch zou ik zelf wel Kazim bij de ploeg houden, wmb prima speler als je wat moet forcerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar Kramer is beter dan Te Vrede, en ook beter dan Kazim Richards.
Baseren op basis van deze ene wedstrijd dat hij er niets van kan en dat hij slechter is dan Te Vrede vind ik dus opportunistisch gelul.
We verwachten wel meer dan een paar goaltjes natuurlijk, anders kon je te vrede wel houden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd, bij mijn YouTube-scouting heb ik hem echt op niets bijzonders kunnen betrappen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:09 schreef Sunri5e het volgende:
Wel telkens goede verhalen over die Gustafson.
Ik lees het net, hopelijk valt het mee... kan veter je hamstrings afscheuren dan gekloot met je nek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Stefan de Vrij vanavond met een nekbrace om van het veld gedragen bij Lazio Roma, zag er ernstig uit....
Valt me ook op inderdaad, kan daar wel blij van worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:09 schreef Sunri5e het volgende:
Wel telkens goede verhalen over die Gustafson.
Naar...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Stefan de Vrij vanavond met een nekbrace om van het veld gedragen bij Lazio Roma, zag er ernstig uit....
Van Dijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Naar...
Dit zou voor Van Beek wel een mooie kans kunnen worden. Blind kan eigenlijk niet om hem heen. Maar hij zal Veltman, Riedewald en Van der Hoorn wel selecteren ofzo.
Het is niet op basis van een wedstrijd, het moge gewoon duidelijk zijn dat je hem zo min mogelijk met een bal wilt zien. Hij struikelde tegen Cambuur ook alleen maar over de bal en heb hem vandaag niets anders dan dat zien doen. Het was echt lachwekkend gewoon, zo wil ik de eerste spits van Feyenoord 1 niet zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar Kramer is beter dan Te Vrede, en ook beter dan Kazim Richards.
Baseren op basis van deze ene wedstrijd dat hij er niets van kan en dat hij slechter is dan Te Vrede vind ik dus opportunistisch gelul.
Ja en vorig seizoen bij ADO had hij er ook zulke wedstrijden tussen maar heb ik 'm het merendeel wel met fatsoenlijke balaannames gezien en in staat tot goed mee-voetballen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is niet op basis van een wedstrijd, het moge gewoon duidelijk zijn dat je hem zo min mogelijk met een bal wilt zien. Hij struikelde tegen Cambuur ook alleen maar over de bal en heb hem vandaag niets anders dan dat zien doen. Het was echt lachwekkend gewoon, zo wil ik de eerste spits van Feyenoord 1 niet zien.
Maar prima, van mij mag hij er 20+ maken, maar als die goals niet vallen is het snel klaar met verhaal Kramer.
Was dat nog wat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu reportage 'Dirk Kuyt terug op Zuid' trouwens op Fox Sports 1.
Dat is ook gewoon het enige wat ze laten zien.. Ik had op z'n minst ook de andere goals wel verwachtquote:
Volgens mij is die zolang hij in Schotland speelt totaal niet in beeld. Misschien als ie deze transferperiode nog naar de PL verhuist dat ie geselecteerd gaat worden, maar nog niet voor de komende interlands. Maar dit is wel erg off topic.quote:
Hoho, echte clubliefde bestaat hoor. Vraag maar aan Guidetti.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 02:39 schreef Nober het volgende:
Dat gezever over echte clubliefde na dat filmpje van Kuijt, flikker toch op.
Dat kon Inzaghi ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Inzaghi had dan ook een schot/doelpuntenconversie van 75%quote:
Vilhena wil alleen zelf niet vanwege z'n moederquote:
Dat heeft Kramer vooralsnog ook in Feyenoord 1.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Inzaghi had dan ook een schot/doelpuntenconversie van 75%
Kramer>Inzaghiquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:19 schreef Sloggi het volgende:
Dat heeft Kramer vooralsnog ook in Feyenoord 1.
Hm, eens. Als Kramer dit nog even 300 wedstrijden volhoudt ben ik het eens met ace_elevenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat heeft Kramer vooralsnog ook in Feyenoord 1.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, eens. Als Kramer dit nog even 300 wedstrijden volhoudt ben ik het eens met ace_eleven
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:02 schreef H.FR het volgende:
Tipje van Waterreus hoor: haal een echt goede keeper...als er een nieuwe De Gea beschikbaar is gaat die echt niet naar ons.
Alleen jammer dat er in de eredivisie minimaal 4 clubs zijn met een betere eerste keeper.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze handen mogen dichtknijpen met Vermeer - Hahn - Miazek (en vorig jaar met een Mulder als reservekeeper), ik geloof niet dat er in NL een sterkere keepersselectie is dan bij ons
Ajax: jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er in de eredivisie minimaal 4 clubs zijn met een betere eerste keeper.
Jij vindt Vermeer echt beter dan Zoet ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Ajax: ja
PSV: hmm nee
Twente: nee
AZ: nee
Vitesse: hmm misschien
Groningen: nee
Heerenveen: nee.
De rest van de clubs ga ik niet beoordelen. Het is natuurlijk een verschil om voor 50.000 man te keepen dan voor 8.000. (dat geldt eigenlijk ook al voor clubs buiten traditionele top 3).
Elke niet PSV'er vind dat, dus dat is niet zo raar.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij vindt Vermeer echt beter dan Zoet ja?
Mwoa, ik vind hem moeilijk te beoordelen, hij kost je wellicht een paar punten door zo nu en dan een grabbelballetje, misschien 3-6 punten, maar verder zie je hem ook gewoon punten redden door redelijk onmogelijke ballen te stoppen, ik denk ook meer dan Cillissen, maar netto denk ik dat Cillissen het meeste punten binnensleept (want veel minder fouten/blunders) en dat Vermeer daarna redelijk hoog staat jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op het moment dat je een dergelijke discussie aan moet met mensen die Vermeer beter vinden dan Zoet, dan is dat zinloos. Omdat elk inschattingsvermogen bij die mensen volledig zoek is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:00 schreef ace_eleven het volgende:
Uiteindelijk ging de discussie erover dat Feyenoord een goede keeper zou moeten kopen, aldus Waterreus. Wie zou jij voorstellen dan? Wie biedt er tegen een reeel te betalen bedrag nou echt meerwaarde? Ik geef je 3 miljoen budget
Zoet maakt dat soort fouten echt al meer dan een seizoen niet meer. Die heeft zich afgelopen jaar echt ontwikkelt tot de tweede keeper van de Eredivisie. Daarna komt er heel lang niks en dan een grote groep met Padt, Vermeer en Ruiter -achtige keepers.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
We hebben Zoet ook een tijd uitgelachen tijdens z'n grabbelperiode, dus laten we niet doen of dat nu zo'n geweldenaar is. Eerlijk gezegd vind ik Cillessen ook niet geweldig maar datzelfde geldt uiteraard voor Vermeer. In Nederland heb je gewoon geen keeper die foutloos een wedstrijd kan keepen. Je hebt alleen keepers die af en toe punten pakken. Het is afwachten hoe Hahn en Miazek zich gaan ontwikkelen. Hoop eerlijk gezegd op Miazek. Toch leuk na Dudek.Bovendien heeft Hahn ook al paar keer laten zien dat hij ook niet helemaal 100% is.
Vervelende voor Vermeer is dat zijn fouten altijd zo overdreven lelijk fout zijn. Mulder had daar ook wel last van. Een bal tegen Bulykin trappen, dat werk. Of in het geval van Vermeer onder een bal door gaan of bij uittrap uit doelgebied de bal richting centrum schieten.
Oké Badder, dankje.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoet maakt dat soort fouten echt al meer dan een seizoen niet meer. Die heeft zich afgelopen jaar echt ontwikkelt tot de tweede keeper van de Eredivisie. Daarna komt er heel lang niks en dan een grote groep met Padt, Vermeer en Ruiter -achtige keepers.
Zeker weten. Zoetquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Cillesen vind ik dan wel weer echt een top keeper. Alleen een kut kop en mist wat lengte. Owja, en hij kan geen penalty's stoppenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
We hebben Zoet ook een tijd uitgelachen tijdens z'n grabbelperiode, dus laten we niet doen of dat nu zo'n geweldenaar is. Eerlijk gezegd vind ik Cillessen ook niet geweldig maar datzelfde geldt uiteraard voor Vermeer. In Nederland heb je gewoon geen keeper die foutloos een wedstrijd kan keepen. Je hebt alleen keepers die af en toe punten pakken. Het is afwachten hoe Hahn en Miazek zich gaan ontwikkelen. Hoop eerlijk gezegd op Miazek. Toch leuk na Dudek.Bovendien heeft Hahn ook al paar keer laten zien dat hij ook niet helemaal 100% is.
Vervelende voor Vermeer is dat zijn fouten altijd zo overdreven lelijk fout zijn. Mulder had daar ook wel last van. Een bal tegen Bulykin trappen, dat werk. Of in het geval van Vermeer onder een bal door gaan of bij uittrap uit doelgebied de bal richting centrum schieten.
Ik vind wel dat ie zich het laatste jaar voornamelijk in een slechte manier heeft ontwikkeld. Hij heeft vervelende maniertjes aangeleerd om heel gemaakt agressief over te komen en collega's een oor aan te naaien. Ik kan me niet voorstellen dat dat hem nou echt een betere keeper maakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:14 schreef satecl het volgende:
Cillesen vind ik dan wel weer echt een top keeper. Alleen een kut kop en mist wat lengte. Owja, en hij kan geen penalty's stoppen __! Verder heeft hij alles om een wereldkeeper te worden.
Al is het maar een nietszeggende open deur van een zaakwaarnemerquote:Vuur van Kuyt brandt: Als ze het niet begrijpen, hebben ze een probleem
Dirk Kuyt is deze zomer met één doel teruggekomen naar Feyenoord: kampioen worden. Rob Jansen onderstreept de plannen van de 35-jarige routinier.
Kuyt wil Feyenoord voor het eerst sinds 1999 naar de Coolsingel leiden. ''Dat is één van de redenen van zijn terugkeer'', zegt zijn zaakwaarnemer in een documentaire van FOX Sports. ''Hij heeft er een heilig vertrouwen in dat hij dat kan bewerkstelligen.''
De start van de Rotterdamse club is in ieder geval goed: de eerste twee competitieduels van het seizoen werden gewonnen en de aanvaller scoorde twee keer. "Je moet voorzichtig zijn met dergelijke teksten, maar hij gaat spelen voor de titel. Dat is ook niet meer dan normaal voor hem. Uiteindelijk haal je het of je haalt het niet, maar hij wil die prijs hebben.''
Kuyt kan het daarbij niet alleen, stelt Jansen. "Kuyt kan namelijk alleen slagen als de rest het begrijpt en als die dat niet doen, hebben ze een probleem. Als iets hem irriteert in dat proces en als hij denkt 'dit gaat niet goed', dan zal hij ingrijpen."
Het is wachten voor ie net als Messi van die grote tattoo's heeftquote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ie zich het laatste jaar voornamelijk in een slechte manier heeft ontwikkeld. Hij heeft vervelende maniertjes aangeleerd om heel gemaakt agressief over te komen en collega's een oor aan te naaien. Ik kan me niet voorstellen dat dat hem nou echt een betere keeper maakt.
Het helpt hem in ieder geval niet om een beter coachende keeper te worden, of autoritairder over te komen, waarvan ik wel vermoed dat hij dat ermee zou willen bereiken. Of hij is gewoon in een persoonlijke tweestrijd om stoerder over te komen, zodat dan minder mensen denken dat ie nog uit de kast moet komen??
Verder wel een goede keeper inderdaad
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo, en dan nu weer ff on topic:
[..]
Al is het maar een nietszeggende open deur van een zaakwaarnemer
quote:Columnist Nico Dijkshoorn is ervan overtuigd dat Michiel Kramer gaat slagen bij Feyenoord. ''Een zelfverzekerde, leuke jongen, die één ding zeker weet: dat hij altijd en overal scoort en altijd en overal zichzelf blijft'', schrijft de huisdichter in Voetbal International.
''Hij gaat Feyenoord dit seizoen redden. Niet alleen door veel te scoren, maar vooral door zijn totaal geloofwaardige nederigheid en nuchterheid. Ik zag tot nu toe twee interviews met Kramer en beide keren raakte hij mij recht in het hart'', adus Dijkshoorn, die niets heeft met het 'motivatiegelul' van Dirk Kuyt.
''Ik heb zo genoten van Kramer. Een prachtig doelpunt maken en dan niet belachelijk juichen. Michiel onderging de felicitaties zoals het hoort. Niet theatraal de spelers van je af slaan en wild op je borst rammen, maar bijna verlegen de complimenten in ontvangst nemen. En daarna nóg een doelpunt proberen te maken. Kramer juichte als een supporter van Feyenoord. Over veertig jaar zal er in Rotterdam nóg over hem worden gesproken. Met tranen in de ogen.''
Hij heeft alles om te slagen bij Feyenoord. Man van het volk, echte Feyenoord supporter, harde werker en de techniek van een zak rotte aardappelen.quote:
• Zijn de tegenstanders vissenvoerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als Kramer 75% schot/doelpuntconversie haalt dit seizoen, dan:
• worden we lachend kampioen
• wordt ie alltime topscorer eredivisie
• wordt ie komende zomer de duurste Nederlandse verkoop ooit
Ik ben al blij als ie er 20+ maakt
Verkopen en een jaar verhuren aan PSV.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Inzaghi had dan ook een schot/doelpuntenconversie van 75%
[..]
Vilhena wil alleen zelf niet vanwege z'n moeder
quote:Stefan de Vrij heeft aan de harde botsing met een tegenstander dinsdagavond in de wedstrijd van zijn club Lazio Roma tegen Leverkusen geen letsel overgehouden. ,,Het gaat gelukkig goed met hem. Hij is moe van de wedstrijd maar er is geen blessure'', liet de Italiaanse club woensdag weten.
De Nederlandse international werd in de 89e minuut op een brandcard van het veld gedragen.
Lazio won de thuiswedstrijd in de play-offs voor het hoofdtoernooi van de Champions League met 1-0 door een doelpunt van invaller Balde Diao Keita. De return is volgende week.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Tortugal het volgende:
Mensen die hier praten alsof Vermeer beter is dan Zoet... Heb je die twee grabbels dit seizoen wel gezien? En het halve afgelopen seizoen? Ik vind Padt nog beter, Vermeer kan je vergelijken met het niveau Marsman.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Tortugal het volgende:
Mensen die hier praten alsof Vermeer beter is dan Zoet... Heb je die twee grabbels dit seizoen wel gezien? En het halve afgelopen seizoen? Ik vind Padt nog beter, Vermeer kan je vergelijken met het niveau Marsman.
quote:
Ik vraag het me (maar even hardop) af, maar Schrijvers zou hier wel eens gelijk kunnen hebben. Dat Vermeer significant beter presteert wanneer hij veel vertrouwen (in zichzelf en het team) heeft, dan wanneer zijn positie ter discussie staat. Toen hij helemaal niet hoefde te vrezen voor zijn plekkie boven Mulder en het team goed draaide, keepte hij heel goed. Maar nu (en het laatste deel van vorig seizoen) is het gewoon minder, zelfs zijn grabbelblunders nog even buiten wegen gelaten.quote:Feyenoorder 'kan niet met druk omgaan': "Bij Ajax ging hij er uiteindelijk ook uit"
woensdag 19 augustus 2015 om 15:06
De druk op Kenneth Vermeer neemt met de dag toe. De doelman eindigde afgelopen seizoen zwak en is ook in de eerste twee wedstrijden van het nieuwe jaar een onzekere factor. De roep om Warner Hahn wordt sterker.
Piet Schrijvers ziet het somber in voor Vermeer. "Hahn speelt hem heel snel uit de basis bij Feyenoord, daar ben ik heilig van overtuigd", oordeelt de oud-doelman van onder meer Ajax en Oranje in Voetbal International. "Op voorwaarde dan dat Hahn zich in De Kuip net zo manifesteert als bij PEC Zwolle. Dat is nog de enige vraag: hoe gaat hij met de spanning om in Rotterdam?"
"Ik ben niet kapot van Vermeer. Hij keept ontegenzeggelijk weleens goede wedstrijden, maar Vermeer is gewoon niet constant genoeg. Allemaal leuk en aardig, hoor, als je in sommige wedstrijden een 9 scoort. Maar als daar de week erop een 4 tegenover staat, heb je er niets aan."
"Ik heb de indruk dat hij niet goed met de spanning kan omgaan", vervolgt Schrijvers. "Bij Ajax deed hij het bepaalde periodes goed, maar uiteindelijk ging hij eruit. Bij Willem II gebeurde hem eerder al hetzelfde. Het lang of kort duren, maar Hahn gaat het winnen van Vermeer."
Hij heeft altijd al zijn beperkingen gehad maar op de lijn is er geen betere, de andere facetten beheerst hij minder, maar geen idee of Hahn de betere is en als je wisselt is het niet zo makkelijk om na een paar wedstrijden de gewisselde weer het vertrouwen te geven.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef H.FR het volgende:
Zonde eigenlijk, want de fysieke kwaliteiten heeft hij wel. Mentaal is het inderdaad wat instabiel, zo lijkt het.
Ze moeten serieus overwegen Hahn neer te zetten op Vermeers plaats. Hahn had minder goals tegen terwijl de verdediging van Zwolle (volgens mij) zwakker was/is dan de verdediging van Feyenoord. Het kleine aantal schoten dat wordt afgevuurd op het doel van Feyenoord moet Hahn wel kunnen pakken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:15 schreef Tortugal het volgende:
Hoe hadden jullie gepraat als zijn grabbels deze 2 wedstrijden 4 punten hadden gekost?
Hij pakt soms ballen op het niveau van Courtois, en mist ballen die de tweede keeper van het plaatselijke vriendenteam nog pakt. Er is geen tussenin bij Vermeer.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:26 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Ze moeten serieus overwegen Hahn neer te zetten op Vermeers plaats. Hahn had minder goals tegen terwijl de verdediging van Zwolle (volgens mij) zwakker was/is dan de verdediging van Feyenoord. Het kleine aantal schoten dat wordt afgevuurd op het doel van Feyenoord moet Hahn wel kunnen pakken.
Vermeer heeft ons vaak genoeg gered met zijn ongelooflijke reflexen, zoals dat keeper tegen keeper moment in blessuretijd afgelopen seizoen. Maar met zijn kleine blundertjes de laatste tijd moeten ze toch even verder kijken, of daar nu tegengoals uit volgen of niet.
Dat is wat Tyton in zijn laatste seizoen bij PSV ook had. En dat zorgde achterin bij PSV voor erg veel onrust bij de defensie.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:43 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Hij pakt soms ballen op het niveau van Courtois, en mist ballen die de tweede keeper van het plaatselijke vriendenteam nog pakt. Er is geen tussenin bij Vermeer.
Gewoon eerlijk zijn en Hahn 10 wedstrijden de kans geven. Daarna een besluit nemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:08 schreef exile79 het volgende:
Moeilijk hoor, niemand weet nog hoe Hahn keept in het eerste bij Feyenoord, en in de kuip. Als je weet dat hij altijd een 7 zou zijn dan wissel je meteen, ook al is Vermeer af en toe een 9. Maar wat doe je als Hahn toch tegenvalt?
Ja dat doen ze.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:14 schreef exile79 het volgende:
Hahn voor de beker, zou Feyenoord dat doen?
Terwijl Vermeer die rust aanvankelijk wel bracht, vergeleken met Mulder. Jammer dat hij die lijn niet door heeft kunnen trekken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is wat Tyton in zijn laatste seizoen bij PSV ook had. En dat zorgde achterin bij PSV voor erg veel onrust bij de defensie.
Zoet heeft dan misschien een lager piekniveau, net als Hahn ten opzichte van Vermeer, maar de rust die een constante keeper meebrengt voor de defensie maakt dat meer dan goed.
Sukkels met een te kleine lul die nog nooit geneukt hebben en zich compenseren op internet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
nerds op internet die bans vragen op internet voor anderen:
[ afbeelding ]
moderators die luisteren naar deze huilenbalken
[ afbeelding ]
klaasweetalles
[ afbeelding ]
Jippie.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klaasweetalles
[ afbeelding ]
En zo is het maar net, Klaas!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klaasweetalles
[ afbeelding ]
De nieuwe Dudek op doel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:08 schreef exile79 het volgende:
Moeilijk hoor, niemand weet nog hoe Hahn keept in het eerste bij Feyenoord, en in de kuip. Als je weet dat hij altijd een 7 zou zijn dan wissel je meteen, ook al is Vermeer af en toe een 9. Maar wat doe je als Hahn toch tegenvalt?
quote:
Gewoon niet op ingaan, bitte.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zo is het maar net, Klaas!
Komt goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
[..]
Gewoon niet op ingaan, bitte.
Ja kom, we gaan net doen alsof Klaas niet HMF is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klaas vs HMF
Mooie Battle moet dat worden.
Dat zou het definitieve failliet van FOK! betekenen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klaas vs HMF
Mooie Battle moet dat worden.
Volgens mij is dit juist een truc van Danny om meer abonnementen te verkopenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou het definitieve failliet van FOK! betekenen.
Denk dat je terugkeer van korte duur zal zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klaasweetalles
[ afbeelding ]
klaas is de redding van FOK!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij is dit juist een truc van Danny om meer abonnementen te verkopen
En tegelijkertijd de ondergang; niemand zal meer naar FOK! gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klaas is de redding van FOK!
Over heel het internet zal gesproken worden over zijn terugkeer
abonnementen leveren niks op. Aldus Danny.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij is dit juist een truc van Danny om meer abonnementen te verkopen
Ik denk niet dat klaas een medicijn is tegen een FOK! verslavingquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En tegelijkertijd de ondergang; niemand zal meer naar FOK! gaan
Niet gelezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Mijn analyse over Feyenoord.
Feyenoord is weer terug bij af. Het gaat gewoon weer een periode in waar het de weg inslaat van voor de crisis.
Varkenoord heeft Feyenoord gered de afgelopen jaren, maar martin van geel is zo een wanhopige technische directeur dat hij alles uit de kast haalt om maar zijn eigen positie veilig te stellen.
2 x gewonnen met wanvoetbal en veel geluk.
vejuvic een goede speler, de andere is maar afwachten. Ik kan het lijstje wel weer hier gaan noemen wat voor spelers en miskleunen deze technische directeur heeft gehaald.
iedereen heeft roept dat hij fantastische traNFSFERs GEDAAN
IK ZEG HIJ HEEFT GEEN FUK GEDAAN.
dE SPELERS hebben zichzelf verkocht door hun ontwikkelingen en hun opleiding op varkenoord,.
Feyenoord heeft 45 miljoen aan transfergelden binnengehaald en waar is al dat geld gebleven dan? Ze hebben nog steeds geen fuk in kas.
Ga even rekenmachientje erbij pakken en tel al die aankopen die martin van geel de afgelopen jaren heeft gedaan plus de salarissen dan is zeker nu al meer als 25 miljoen.
Dan heeft die mazzel dan we spelers als de vrij indi en clasie hebben gehad.
En dan heeft dat kutbestuur ook nog is 20 miljoen ofzo uitgegeven aan ontwikkeling van een nieuw stadion die er nooit gaat komen. ALLEMAAL BULLSHIT
Feyenoord mag van geluk spreken dat heel die mickey mouse competitie helemaal bagger is met allemaal middelmatige spelers.
Feyenoord kan dus dit seizoen kampioen worden als ze die dubbele bezetting op elke positie handhaven.....
Maar nu hoor ik weer debiele verhalen dat ze manu willen gaan verkopen.....verkoop die fukking debiel van een billal die kan er geen fuk van.
dit was deel 1.
Prima, dan laat ik het staanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
abonnementen leveren niks op. Aldus Danny.
En ik heb nagedacht over je post van gisteren; ik vergeef het je.Je bent en blijft mijn favoriete user.
Deze post is opvallend off-topic voor iemand die zojuist een TR heeft ingediend vanwege een off-topic post.
Nee, maar wel als FOK! ophoudt te bestaanquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat klaas een medicijn is tegen een FOK! verslaving
Too long didn't read lolquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Mijn analyse over Feyenoord.
Feyenoord is weer terug bij af. Het gaat gewoon weer een periode in waar het de weg inslaat van voor de crisis.
Varkenoord heeft Feyenoord gered de afgelopen jaren, maar martin van geel is zo een wanhopige technische directeur dat hij alles uit de kast haalt om maar zijn eigen positie veilig te stellen.
2 x gewonnen met wanvoetbal en veel geluk.
vejuvic een goede speler, de andere is maar afwachten. Ik kan het lijstje wel weer hier gaan noemen wat voor spelers en miskleunen deze technische directeur heeft gehaald.
iedereen heeft roept dat hij fantastische traNFSFERs GEDAAN
IK ZEG HIJ HEEFT GEEN FUK GEDAAN.
dE SPELERS hebben zichzelf verkocht door hun ontwikkelingen en hun opleiding op varkenoord,.
Feyenoord heeft 45 miljoen aan transfergelden binnengehaald en waar is al dat geld gebleven dan? Ze hebben nog steeds geen fuk in kas.
Ga even rekenmachientje erbij pakken en tel al die aankopen die martin van geel de afgelopen jaren heeft gedaan plus de salarissen dan is zeker nu al meer als 25 miljoen.
Dan heeft die mazzel dan we spelers als de vrij indi en clasie hebben gehad.
En dan heeft dat kutbestuur ook nog is 20 miljoen ofzo uitgegeven aan ontwikkeling van een nieuw stadion die er nooit gaat komen. ALLEMAAL BULLSHIT
Feyenoord mag van geluk spreken dat heel die mickey mouse competitie helemaal bagger is met allemaal middelmatige spelers.
Feyenoord kan dus dit seizoen kampioen worden als ze die dubbele bezetting op elke positie handhaven.....
Maar nu hoor ik weer debiele verhalen dat ze manu willen gaan verkopen.....verkoop die fukking debiel van een billal die kan er geen fuk van.
dit was deel 1.
Dan moeten we allemaal een leven zoekenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, maar wel als FOK! ophoudt te bestaan
Klaas zou toch een ban van twee maanden krijgen als Clasie vertrok?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef H.FR het volgende:
Dacht dat we met klaas hadden afgesproken dat 'ie niet meer terug zou komen.
Mwah, volgens mij geen lengte bij genoemd, alleen dit:quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas zou toch een ban van twee maanden krijgen als Clasie vertrok?
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik durft te wedden om een ban dat zijn transfer niet voor vrijdag rond is
Daar kon je op wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef KillemWieft het volgende:
Bij FC Basel neemt Jean-Paul Boëtius plaats op de bank. De van Feyenoord overgekomen buitenspeler wacht daardoor nog steeds op zijn debuut bij de Zwitserse kampioen. Basel neemt het op tegen de kampioen van Israël: Maccabi Tel Aviv.
Ook een beetje ijdele hoop natuurlijk, van zo'n jongen. Niet voldoende in zijn mars om bij Feyenoord voldoende speeltijd af te dwingen, maar verwachten dat hij dat bij een Champions League-ploeg wel zou kunnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef KillemWieft het volgende:
Bij FC Basel neemt Jean-Paul Boëtius plaats op de bank. De van Feyenoord overgekomen buitenspeler wacht daardoor nog steeds op zijn debuut bij de Zwitserse kampioen. Basel neemt het op tegen de kampioen van Israël: Maccabi Tel Aviv.
Was toch geblesseerd geweest? Volgens mij pas weer net fitquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef KillemWieft het volgende:
Deze postquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef KillemWieft het volgende:
Was hij anders wel in de basis gestart? Dan moeten ze echt een boutteam hebben hoor.quote:
Geen idee, maar dat zullen we nooit wetenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Was hij anders wel in de basis gestart? Dan moeten ze echt een boutteam hebben hoor.
boetius heeft in zijn linkerteen meer talent dan die bilal die feyenoord meer als 3 miljoen heeft gekost....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Was hij anders wel in de basis gestart? Dan moeten ze echt een boutteam hebben hoor.
de laatste tijd???quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon lekker blijven negeren.
Vermeer is de laatste tijd wel een beetje aan het grabbelen ja. De goal van Utrecht kwam voort uit gegrabbel, en tegen Cambuur was er ook weer gegrabbel waar het geluk was dat de scheids floot voor een overtreding op Vermeer.
Ik vond Hahn bij PEC altijd solide spelen, maar dat lijkt me niet meteen reden om Vermeer maar op de bank te zetten.
Het nivo bij Basel ligt stukken hoger, zeker op de trainingen,quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ook een beetje ijdele hoop natuurlijk, van zo'n jongen. Niet voldoende in zijn mars om bij Feyenoord voldoende speeltijd af te dwingen, maar verwachten dat hij dat bij een Champions League-ploeg wel zou kunnen.
Schijnbaar niet, of gaan 2 maanden zonder klaas extra snel voorbij?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas zou toch een ban van twee maanden krijgen als Clasie vertrok?
ik negeer nooit iemand op forums...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Gewoon lekker blijven negeren.
Vermeer is de laatste tijd wel een beetje aan het grabbelen ja. De goal van Utrecht kwam voort uit gegrabbel, en tegen Cambuur was er ook weer gegrabbel waar het geluk was dat de scheids floot voor een overtreding op Vermeer.
Ik vond Hahn bij PEC altijd solide spelen, maar dat lijkt me niet meteen reden om Vermeer maar op de bank te zetten.
Bah Klaas, ik wist niet dat je daar van hieldquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik negeer nooit iemand op forums...
Dat figuren zoals jij dat openlijk op een forum roepen zegt genoeg over jou bekrompen nivautje...
Waarom zou iedereen mij moeten negeren en jou post wel moeten gaan lezen...VERTEL MIJ DAT EFFE GOSERTJE...WHO THE HELL BEN JIJ DAN WEL.....SHIT dat rimt ook nog en sinterklaas moet nog komen.
NEE!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, of gaan 2 maanden zonder klaas extra snel voorbij?
1 DAG DUS.....en vervolgens gaat een andere idioot er zich mee bemoeien en laten ze het gewoon staan....allemaal fukking bullshit.quote:Na overleg ban verkort naar 24 uur welke je nog tegoed na uitspraken omtrent de transfer van Clasie.
Je kunt weer posten op 21-07-2015 om 08:33.
Kazim is gewoon een mongool....ongelofelijk dat zijn contract verlengd werd door debiel van geel omdat hij in de laaste wedstrijdjes nog wat liet zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord doet volgens mij de verkeerde speler weg.. Ik zou liever zien dat die dwaas van een Kazim vertrekt en dat Manu blijft, ook omdat ik denk dat je als invaller meer hebt aan Manu dan aan Kazim. Die gozer scoorde vorig seizoen 5x in Europa, is toch niet slecht.. Kazim zorgt alleen maar voor ergernis.
Omdat Pi-air het zei en als Pi-air het zegt dan luister je natuurlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom martin van geel hem ooit als spits haalde......
vertel jij hetmij maar
dat geloof jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat Pi-air het zei en als Pi-air het zegt dan luister je natuurlijk
Ik was sarcastisch..quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat geloof jij?
pi air heeft daar geen klote mee te maken met het technische beleid bij Feyenoord. Het is gewoon een martin van geel aankoop.
Nou vooruit, een uitzondering:quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik negeer nooit iemand op forums...
Dat figuren zoals jij dat openlijk op een forum roepen zegt genoeg over jou bekrompen nivautje...
Waarom zou iedereen mij moeten negeren en jou post wel moeten gaan lezen...VERTEL MIJ DAT EFFE GOSERTJE...WHO THE HELL BEN JIJ DAN WEL.....SHIT dat rimt ook nog en sinterklaas moet nog komen.
Ik zit je maar te stangen vanwege de weddenschap.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:
Die mensen hierboven die over Boetius posten dat ie bankzitter is, allemachtig. Wat iemand anders al zegt; gozer is 2 dagen fit
.
Iets met man en man.
Eikelquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zit je maar te stangen vanwege de weddenschap.
Ik geniet nu alweer van je waardevolle bijdragen aan dit forum.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kazim is gewoon een mongool....ongelofelijk dat zijn contract verlengd werd door debiel van geel omdat hij in de laaste wedstrijdjes nog wat liet zien.
Die kazim loopt er bij alsof hij de grote ster van Feyenoord is en tegelijjkertijd verpruts hij de beste kansen of hij laat geen fuk zien.
Hij probeert met zijn gedrag een bepaalde status af te dwingen....
MAAR DAT HIJ NIET SCOORT IS DAT ZO VREEMD?
ANTWOORD
HIJ HEEFT BIJ GEEN ENKELE CLUB BIJZONDER veel gescoord....
waarom martin van geel hem ooit als spits haalde......
vertel jij hetmij maar
Ze namen hem niet aan, iets met bezuinigingen en hopeloos geval ofzoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:01 schreef Steinerized het volgende:
Kan iemand klaasweetalles bij het Delta Psychiatrisch Ziekenhuis afzetten?
Bedankt.
Neuh, ben ik het niet mee eens. Kazim kan je nog een haat/liefde-relatie mee hebben, dat is bij Klaas onmogelijkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Klaas is de Kazim Richards onder de posters.
Nou nee, het was nog de voorronde.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:13 schreef Tortugal het volgende:
Boëtius heeft vanavond gewoon Champions League gespeeld.
klaas komt nooit achter de pc vandaan. En niet van zolder.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:41 schreef Pascalus het volgende:
Klaas trapt thuis ook altijd de bidons omver voordat hij achter de pc gaat zitten.
vCL, maar wel nog goede kans om de CL te halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:13 schreef Tortugal het volgende:
Klopt. Teveel aidsusers.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 03:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Topic is onleesbaar geworden.
Gelijk terugkopen dan!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:13 schreef Tortugal het volgende:
Daar is ie dan hoor, de nieuwe, nieuwe Noorse Iniestaquote:'Feyenoord legt talentvolle Noorse middenvelder vast'
donderdag 20 augustus 2015 10:23
Emil Hansson (17) vertrekt naar Feyenoord. De Noorse middenvelder wordt al jaren gevolgd door de Rotterdammers en deze zomer werkte het talent van SK Brann al een stage af op Varkenoord, maar Feyenoord heeft Hansson nu ook daadwerkelijk een contract voorgelegd.
Dat meldt het Noorse Bergens Tidende vandaag. Hansson stond in Scandinavië lang bekend als 'the next big thing' na Martin Ødegaard, die nu bij Real Madrid vastligt. Feyenoord betaalt minder dan een half miljoen kroon (ca. 50.000 euro) voor Hansson.
Brann heeft bovenop een doorverkooppercentage de optie om het talent terug te kopen voor datzelfde bedrag als hij geen succes wordt in De Kuip.
Twente heeft in het verleden blijkbaar ook interesse getoond (what else is new).quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daar is ie dan hoor, de nieuwe, nieuwe Noorse Iniesta
quote:Brann Bergen heeft een bod van FC Twente op middenvelder Emil Hansson afgeslagen. Dat meldt Bergens Tidende. De krant meldt dat de Eredivisionist enkele miljoenen kronen voor de zestienjarige Hansson wilde betalen en zaakwaarnemer Stig Lillejord bevestigt dat zijn cliënt een aanbieding uit Enschede heeft ontvangen.
“Het ging om een financieel zeer aantrekkelijk voorstel van Twente. Emil en zijn familie willen erg graag naar Nederland, maar zij respecteren uiteraard ook het contract met Brann. En de club respecteert de contracten die met de spelers zijn ondertekend”, aldus Lillejord. De aanvallende middenvelder, die uitkomt voor Noorwegen Onder-17, heeft bij Brann nog een contract tot 31 december 2016.
“Het klopt dat we een bod op Emil hebben afgeslagen”, zegt sportief directeur Rune Soltvedt. “Hij moet hier nog een paar jaar floreren en dan brengt hij misschien ook meer geld op. Het is een moeilijke beslissing en het is uiteraard ook aan Emil zelf. Waar kan hij zich het best ontwikkelen?” Hansson was in 2012 overigens nog in beeld bij Feyenoord. Hij werkte toen meerdere stages af in Rotterdam, maar het kwam dus niet tot een contract.
Hmm... En nu was hij voor een half miljoen kronen verkocht? zeg maar een kwart van het bod van Twente??quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:16 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Twente heeft in het verleden blijkbaar ook interesse getoond (what else is new).
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236709
[..]
Tsja, maar gewoon afwachten. Ze hebben hem in het verleden al getest en niets aangeboden, een paar jaar geleden bood Twente dus iets van 1-2 ton, wat afgeslagen werd, maar nu op 17-jarige leeftijd mag ie alsnog weg voor 50k. Klinkt niet als een heel indrukwekkende ontwikkeling. Zeker aangezien er in dat artikel van Renzokuken staat dat ze hem langer wilde houden zodat ie meer op kon gaan leveren...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:36 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Vekt: 64 kg
Høyde: 172 cm
Iel ventje. Maar voor een halve ton kun je best een gokje wagen. Schijnt het grootste talent van Noorwegen te zijn na Odegaard.
Schijnbaar hadden ze hem willen halen toen hij nog 14 was, maar door de Fifa regels m.b.t 16 jarigen kon dat toen nog niet...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, maar gewoon afwachten. Ze hebben hem in het verleden al getest en niets aangeboden, een paar jaar geleden bood Twente dus iets van 1-2 ton, wat afgeslagen werd, maar nu op 17-jarige leeftijd mag ie alsnog weg voor 50k. Klinkt niet als een heel indrukwekkende ontwikkeling. Zeker aangezien er in dat artikel van Renzokuken staat dat ze hem langer wilde houden zodat ie meer op kon gaan leveren...
Aan de andere kant, als we hem dus al een jaar of 3-4 volgen en hij nu goed genoeg word bevonden, schrijf ik hem ook nog niet af. Maar the next big thing na Odegaard lijkt me wellicht iets te veel eer voor die jongen
http://feyenoord.netwerk.(...)naar%20Feyenoord.phpquote:FIFA regel blokkeert komst 14-jarige Hansson en zijn vader naar Feyenoord
20 oktober 2012 Aftonbladet
Eerder berichtte Feyenoord Netwerk al over de stages die de inmiddels 14-jarige Noor Emil Hansson regelmatig afwerkt bij Feyenoord. Zijn vader is assistent-coach bij Brann Bergen en was daar ontevreden. Feyenoord wilde de familie naar Rotterdam halen en deed ze een aanbieding. Emil Hansson kon dan in de jeugdopleiding van Feyenoord instromen, zijn vader kon aan het werk als coach.
Feyenoord Netwerk
Nadat pa en ma Hansson hun baan hadden opgezegd bleek echter dat een FIFA regel een overgang van de familie blokkeert. Volgens de regel zou Emil pas op zijn 16e voor Feyenoord uit mogen komen in wedstrijden. Omdat dat zijn ontwikkeling dermate zou blokkeren, is alsnog besloten in Noorwegen te blijven.
Getuigd inderdaad niet echt van een ontwikkeling. Maar wie weet, het blijft sowieso koffiedik kijken met zulke jonge spelers. Zie ook Slabbekoorn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, maar gewoon afwachten. Ze hebben hem in het verleden al getest en niets aangeboden, een paar jaar geleden bood Twente dus iets van 1-2 ton, wat afgeslagen werd, maar nu op 17-jarige leeftijd mag ie alsnog weg voor 50k. Klinkt niet als een heel indrukwekkende ontwikkeling. Zeker aangezien er in dat artikel van Renzokuken staat dat ze hem langer wilde houden zodat ie meer op kon gaan leveren...
Aan de andere kant, als we hem dus al een jaar of 3-4 volgen en hij nu goed genoeg word bevonden, schrijf ik hem ook nog niet af. Maar the next big thing na Odegaard lijkt me wellicht iets te veel eer voor die jongen
denk eerder dat het toen geboden werd om te compenseren voor het niet uit kunnen komen in competities....quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:15 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Getuigd inderdaad niet echt van een ontwikkeling. Maar wie weet, het blijft sowieso koffiedik kijken met zulke jonge spelers. Zie ook Slabbekoorn.
Kuyt weer in Oranje, dan ga ik me naturaliseren tot Belg ofzo. Dat zou een schande zijn, als we daar op terug moeten grijpen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:15 schreef K.offie het volgende:
Talentje is veelbelovend maar idd nog koffiedik kijken.
Ik las dat kuyt vooralsnog niet in aanmerking komt voor een rentree in oranje, als dat wel door zou gaan, zou ik dat hilarisch en geweldig vinden!
Lijkt me (gelukkig) helemaal niet aan de ordequote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:15 schreef K.offie het volgende:
Ik las dat kuyt vooralsnog niet in aanmerking komt voor een rentree in oranje
En terecht. Ze zouden stom zijn als ze het niet deden. Dog eat dog world.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Pleun2011 het volgende:
We mogen nooit meer zeiken op Engelse clubs die jeugdige talenten uit onze opleiding roven.. Feyenoord doet precies hetzelfde
Jawel, want wij zijn Feyenoordsupporters en geen supporter van die Engelse clubs.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Pleun2011 het volgende:
We mogen nooit meer zeiken op Engelse clubs die jeugdige talenten uit onze opleiding roven.. Feyenoord doet precies hetzelfde
Dat doen we dan ook al veel langer. Grote clubs roven van kleine clubs, het is altijd zo geweest.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef Bombvis het volgende:
https://t.co/csvrNtVm1D
Artikel van De Correspondent over Kramer en hoe goed hij nu echt is (en waarom Brentford hem afwees). Conclusie is zo ongeveer dezelfde als die hier gemaakt werkt; Kramer is een mindere versie van Inzaghi en draagt, naast zijn goals, niks bij aan het team
Er wordt in dit geval gesproken over de transfersom tussen clubs, niet over het salaris. Als betreffende speler niet kan uitkomen voor de nieuwe club lijkt mij dat de transfersom juist gedrukt wordt. Nu zou hij dus wel kunnen spelen, maar zijn transfersom is omlaag gegaan.... Dat kan natuurlijk ook met andere factoren te maken hebben (contractduur oid) maar het meest bepalende lijkt mij de voetbalkwaliteiten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:44 schreef ender_xenocide het volgende:
denk eerder dat het toen geboden werd om te compenseren voor het niet uit kunnen komen in competities....
en doorverkoop percentage; wat ze nu dus bedongen hebben...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:17 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Er wordt in dit geval gesproken over de transfersom tussen clubs, niet over het salaris. Als betreffende speler niet kan uitkomen voor de nieuwe club lijkt mij dat de transfersom juist gedrukt wordt. Nu zou hij dus wel kunnen spelen, maar zijn transfersom is omlaag gegaan.... Dat kan natuurlijk ook met andere factoren te maken hebben (contractduur oid) maar het meest bepalende lijkt mij de voetbalkwaliteiten.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
en doorverkoop percentage; wat ze nu dus bedongen hebben...
Beetje karig verhaal wel. Kazim zou beter zijn omdat ie meer ExpAssissts zou creeeren, maar daar ontbrak uiteindelijk niet aan, we hebben een doelpuntenmaker nodig. Dat ze bij Bretford nou 5 van zijn 17 goals als niet reeel zien, waardoor ze in dat artikel nu zeggen dat ie nu wellicht ook weer op 17 uit komt, vind ik ook uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef Bombvis het volgende:
Artikel van De Correspondent over Kramer en hoe goed hij nu echt is (en waarom Brentford hem afwees). Conclusie is zo ongeveer dezelfde als die hier gemaakt werkt; Kramer is een mindere versie van Inzaghi en draagt, naast zijn goals, niks bij aan het team
Interessant stuk, thanks.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef Bombvis het volgende:
Word zo moe van die cijferautisten die zelf niet kunnen voetballen en dus maar alles gaan narekenen. Voetbal is geen wiskundequote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef Bombvis het volgende:
Ik kan me wel redelijk vinden in dit stuk, maar eigenlijk het enige wat Feyenoord sinds Pelle nodig heeft, is iemand die kansen afmaakt. Daar ontbreekt het aan en dat is wat je moet willen. Dat hij verder niet kan voetballen, staat er even los van.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef Bombvis het volgende:
Niet helemaal mee eens. Te Vrede is ook een redelijke goaltjesdief, maar omdat hij verder totaal niet kan voetballen zorgde hij voor veel counters. Dat kan je ook niet hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kan me wel redelijk vinden in dit stuk, maar eigenlijk het enige wat Feyenoord sinds Pelle nodig heeft, is iemand die kansen afmaakt. Daar ontbreekt het aan en dat is wat je moet willen. Dat hij verder niet kan voetballen, staat er even los van.
Kaiser Chiefs lijkt me wel een leuke club voor hem. Beetje rennen, beetje schoppen, niet te veel nadenken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:59 schreef arjan1112 het volgende:
Waar gaat Manu naartoe ? Bundesliga ofzo ?
Waarom dequote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:58 schreef Thunder0x het volgende:
Brentford![]()
Statistieken![]()
Moest lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |