abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155319549
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155319554
Elite
Tegen TTIP
pi_155319598
Thunderox :')

Te moeilijk om een nieuw topic te openen ofzo?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155319645
quote:
Deze beelden vind ik mooier dan de hele terugkeer van Kuyt :P. Mooi om te zien, die kinderen.
pi_155320049
Echt geweldig dat filmpje! Feyenoord legende
pi_155320086
quote:
De concurrentiestrijd bij Feyenoord zal de komende weken alleen nog maar verder worden aangewakkerd. Eljero Elia voelt zich al weken fysiek klaar voor een debuut in de hoofdmacht, maar moet geduld opbrengen. De 28-jarige aanvaller zal vanavond wel zijn eerste speelminuten krijgen in Jong Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen Jong VVV/Helmond Sport, die om 18.30 uur begint op Varkenoord.

Het door trainer Giovanni van Bronckhorst uitgetekende scenario is dat Elia, als alles naar wens verloopt, vervolgens zondag voor het eerst bij de wedstrijdselectie zit, tegen Vitesse. Vervolgens moet hij een week later tegen PSV klaar zijn om eventueel te starten. De technische staf heeft Elia uitgelegd dat Feyenoord alle tijd neemt om hem in te passen. De club wil op die manier voorkomen dat Elia te snel begint en tegen blessureleed aanloopt.

Ook Michiel Kramer hoopt vanavond in het tweede elftal nog wat ritme op te kunnen doen. ,,Dat kan ik goed gebruiken, want ik heb nog altijd geen negentig minuten in de benen'', zegt Kramer. ,,En ik moet het wel blijven laten zien. Als ik straks op het veld sta en ik raak geen knikker, zeggen de mensen ook meteen weer 'die kan er geen reet van'.''
Goede zaak denk ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155320265
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Thunderox :')

Te moeilijk om een nieuw topic te openen ofzo?
Excuus. Had het niet door.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:04:49 #8
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_155320363
Als ik het zo lees wil Sleegers zelf graag blijven, verlengen en 2 jaar verhuurd worden om zich te bewijzen. Feyenoord wil hem echter toch verkopen. Ik begin het idee te krijgen dat ze zich financieel in de nesten hebben gewerkt deze zomer en koste wat kost nog wat spelers moeten lozen. Zonde.
pi_155320400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Als ik het zo lees wil Sleegers zelf graag blijven, verlengen en 2 jaar verhuurd worden om zich te bewijzen. Feyenoord wil hem echter toch verkopen. Ik begin het idee te krijgen dat ze zich financieel in de nesten hebben gewerkt deze zomer en koste wat kost nog wat spelers moeten lozen. Zonde.
Waar lees je dat?
Zelf zou ik dat een goede zaak vinden.

Los van het financieel in de nesten werken dan hè.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155320505
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon willen doorselecteren en hem te licht hebben bevonden, leuk dat ie wilt blijven, maar als Feyenoord er geen vertrouwen in heeft gaan ze m niet langer dan nodig in dienst houden
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:18:53 #12
262211 hhh38
pi_155320623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Zelf zou ik dat een goede zaak vinden.

Los van het financieel in de nesten werken dan hè.
MikosGouka twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 10:14:59 Joey Sleegers hoopte zelf op nieuw 2-jarig contract in Kuip en dan verhuurperiode. #Feyenoord is duidelijk, hij moet deze maand vertrekken. reageer retweet
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon willen doorselecteren en hem te licht hebben bevonden, leuk dat ie wilt blijven, maar als Feyenoord er geen vertrouwen in heeft gaan ze m niet langer dan nodig in dienst houden
Het is een jong talent die ze nu net een zomertje hebben bekeken na z'n goede seizoen in Eindhoven. Lijkt me erg voorbarig om nu al te concluderen dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord gaat worden, terwijl spelers zich erg snel kunnen ontwikkelen. Waarom wordt een Woudenberg (die blijkbaar nog slechter is dan Nelom) of een Achahbar (die blijkbaar niet goed genoeg is voor 1e OF 2e spits) dan wel verlengd?

Geef eigen jeugd gewoon een kans in plaats van ze zo snel mogelijk de tent uit te jagen.
pi_155320713
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

MikosGouka twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 10:14:59 Joey Sleegers hoopte zelf op nieuw 2-jarig contract in Kuip en dan verhuurperiode. #Feyenoord is duidelijk, hij moet deze maand vertrekken. reageer retweet
[..]

Het is een jong talent die ze nu net een zomertje hebben bekeken na z'n goede seizoen in Eindhoven. Lijkt me erg voorbarig om nu al te concluderen dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord gaat worden, terwijl spelers zich erg snel kunnen ontwikkelen. Waarom wordt een Woudenberg (die blijkbaar nog slechter is dan Nelom) of een Achahbar (die blijkbaar niet goed genoeg is voor 1e OF 2e spits) dan wel verlengd?

Geef eigen jeugd gewoon een kans in plaats van ze zo snel mogelijk de tent uit te jagen.

Inderdaad.

Ah, Gouka. Dat is precies wat we hier ook riepen toch? 2-jarig contract en dan verhuren.
Ik snap er helemaal niks van. Kost toch bijna niks om zo'n jongen te verlengen... En als hij 1-2 goede seizoenen in de Eredivisie heeft is hij zo 3-4mln waard/bruikbaar voor Feyenoord. Zeker als straks Elia weer weg is en Kuyt ook.

Of hebben we nog een stapeltje buitenspelers uit de jeugd die volgend jaar gaan aansluiten?

Weer zo typisch korte-termijn gericht :')
pi_155321230
Op Liverpool facebook een reminder van Kuyt zn hattrick tegen United 9 jaar geleden :)

Het commentaar van de vele liverpool fans zegt genoeg, mooi om te zien

https://www.facebook.com/LiverpoolFC?fref=nf

---

Dave Miller: Dirk Kuyt true red and legend always gave 100%

William Galvin:

Kuyt was everything you want in a player, talented, tenacious and never gave less than his all for the team. Add in his humility and charitable works, a worthy addition to the pantheon of great Liverpool players.

zomaar wat van het commentaar
pi_155321519
quote:
PSV denkt er serieus over na om Jordy Wehrmann, aanvoerder van de Feyenoord B1, over te nemen. De 16-jarige middenvelder zou dan vanaf het seizoen 2016/2017 in Eindhoven spelen. Dat meldt VarkenoordWatch vandaag. Feyenoord overweegt om Wehrmann een profcontract aan te bieden, maar twijfelt of hij nú al een contract verdient.
OPROTTEN GOFTEDOMME
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:59:00 #16
262211 hhh38
pi_155321615
quote:
8s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

OPROTTEN GOFTEDOMME
Iets met een gentlemen agreement... Is daar nog iets van over?
pi_155321656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Iets met een gentlemen agreement... Is daar nog iets van over?
Alleen tussen Feyenoord en Ajax denk ik.
pi_155321788
quote:

[..]

OPROTTEN GOFTEDOMME
Hoe dat geschreven is, alsof die jongen zelf geen keus heeft _O-
pi_155321915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

[..]

Nja, ze geven dan toch verschillende jeugdspelers WEL een kans en anderen NIET... Dat is het hele doorselecteren-principe. Met dat principe ben ik het wel eens. Dat is trouwens wat anders dan de specifieke keuze om Sleegers NIET te verlengen, want dat snap ik ook niet zo goed. Want ik kan me niet zo goed voorstellen wat ze dan hadden verwacht dat hij zou presteren in EHV om zijn contractverlenging/selectieplaats af te dingen. Maar er zullen wel bepaalde tekortkomingen zijn (fysiek of whatever) waarvan ze denken dat ie het sowieso niet gaat redden. Als ze dat hebben kunnen zien in het jaar EHV dan kan ik me het nog wel voorstellen.

Alleen is het wel onverwacht. Ik dacht persoonlijk dat ie wel de nodige minuten zou gaan maken in de Kuip, en anders op zijn minst nog een verhuurjaar tegemoet zou kunnen zien. Zoals hier inderdaad al beweerd wordt, al zou het maar zijn om zijn verkoopwaarde op te krikken... 2-3 ton salaris investeren en dan levert ie volgend jaar hoogstwaarschijnlijk toch wel MINSTENS dat meer op. Ik kan me niet voorstellen dat ie dan minder dan een miljoen op zou leveren. Maar misschien weet Feyenoord wel meer dan wij..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155321938
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:00 schreef H.FR het volgende:

[..]

Alleen tussen Feyenoord en Ajax denk ik.
Nee, volgens mij ook niet meer hoor, daarvoor zijn er in de laatste jaren ook iets te veel C-tjes en B-tjes verplaatst...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:13:49 #21
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155321993
quote:

[..]

OPROTTEN GOFTEDOMME
Wat voor soort middenvelder is dat? Controlerend, of meer aanvallend?

Fysiek een beetje indrukwekkend?
pi_155322172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nja, ze geven dan toch verschillende jeugdspelers WEL een kans en anderen NIET... Dat is het hele doorselecteren-principe. Met dat principe ben ik het wel eens. Dat is trouwens wat anders dan de specifieke keuze om Sleegers NIET te verlengen, want dat snap ik ook niet zo goed. Want ik kan me niet zo goed voorstellen wat ze dan hadden verwacht dat hij zou presteren in EHV om zijn contractverlenging/selectieplaats af te dingen. Maar er zullen wel bepaalde tekortkomingen zijn (fysiek of whatever) waarvan ze denken dat ie het sowieso niet gaat redden. Als ze dat hebben kunnen zien in het jaar EHV dan kan ik me het nog wel voorstellen.

Alleen is het wel onverwacht. Ik dacht persoonlijk dat ie wel de nodige minuten zou gaan maken in de Kuip, en anders op zijn minst nog een verhuurjaar tegemoet zou kunnen zien. Zoals hier inderdaad al beweerd wordt, al zou het maar zijn om zijn verkoopwaarde op te krikken... 2-3 ton salaris investeren en dan levert ie volgend jaar hoogstwaarschijnlijk toch wel MINSTENS dat meer op. Ik kan me niet voorstellen dat ie dan minder dan een miljoen op zou leveren. Maar misschien weet Feyenoord wel meer dan wij..
Zo'n jeugdspeler moet ook binnen zoveel jaar basisspeler bij Feyenoord kunnen worden. Als een speler uit de eigen jeugd pas op zijn 22ste goed genoeg is om in de basis te staan is dat gewoon te laat. Blijkbaar verwachten ze niet dat hij die stap (snel genoeg) gaat maken.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:22:22 #23
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155322229
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:11 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nee, volgens mij ook niet meer hoor, daarvoor zijn er in de laatste jaren ook iets te veel C-tjes en B-tjes verplaatst...
Volgens mij gaat dat vooral om het benaderen van spelers, als een speler (of waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer) contact opneemt met een andere club omdat de speler graag wil overstappen is dat geen probleem geloof ik. Er waren dacht ik laatst een paar jongens die van Feyenoord naar Ajax waren gegaan omdat ze supporter van Ajax waren, dat hoef je niet tegen te houden als club lijkt me. Ook Bazoer had contact gezocht met Ajax, niet andersom
pi_155322291
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zo'n jeugdspeler moet ook binnen zoveel jaar basisspeler bij Feyenoord kunnen worden. Als een speler uit de eigen jeugd pas op zijn 22ste goed genoeg is om in de basis te staan is dat gewoon te laat. Blijkbaar verwachten ze niet dat hij die stap (snel genoeg) gaat maken.
Ik kan me wel vinden in het verhaal van Ace Eleven.

Maar vroeger was het normaal om pas op 22 jarige leeftijd bij Feyenoord in het eerste te komen, of pas een dragende kracht te worden. Maar dat was ook de tijd waarin de echte toppers gewoon tot pakweg hun 26ste in de Eredivisie bleven spelen voordat ze de overstap naar een Europese topper maakten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155322292
quote:

[..]

OPROTTEN GOFTEDOMME
Als je de jeugd geen vertrouwen geeft, doen wij het wel ;) :D
pi_155322494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik kan me wel vinden in het verhaal van Ace Eleven.

Maar vroeger was het normaal om pas op 22 jarige leeftijd bij Feyenoord in het eerste te komen, of pas een dragende kracht te worden. Maar dat was ook de tijd waarin de echte toppers gewoon tot pakweg hun 26ste in de Eredivisie bleven spelen voordat ze de overstap naar een Europese topper maakten.
Ja, dat beleid is niet meer te handhaven. Je zou de gemiddelde leeftijd wel omhoog kunnen blijven krikken door wat ervaring erbij te blijven kopen, maar nu vertrekken de jeugspelers dan gewoon ergens tussen hun 16e en 19e naar waar dan ook, omdat ze nog niet in het 1e staan ;(
pi_155322526
quote:
Ook Feyenoords tweede thuiswedstrijd van dit seizoen wordt gespeeld in een uitverkochte Kuip. De laatste kaarten voor de ontmoeting met Vitesse van aanstaande zondag 23 augustus werden dinsdagochtend verkocht. Eerder was ook de seizoensopener tegen FC Utrecht al uitverkocht, evenals de oefenwedstrijden tegen Southampton en Olympiakos.

De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst kan zodoende rekenen op de massale steun van het legioen, in de jacht op de derde overwinning in de competitie. Feyenoord pakte uit de eerste twee duels de volle buit, door te winnen van FC Utrecht en SC Cambuur. Tegenstander Vitesse staat na twee gespeelde wedstrijden op vier punten, door een gelijkspel bij Willem II (1-1) en een zege op Roda JC Kerkrade (3-0).

Viagogo
Kun jij als seizoenkaarthouder niet aanwezig zijn bij de kraker tegen Vitesse, bied dan je plaats te koop aan bij viagogo. Op deze manier kun je een compensatie krijgen voor het missen van een wedstrijd waarvoor je wel betaald hebt. Bovendien stel je hiermee andere supporters in staat om alsnog een kaart te kopen.

Seizoenkaart
Supporters die nog niet in het bezit zijn van een seizoenkaart, kunnen deze aanvragen via www.feyenoord.nl/seizoenkaart. Met een seizoenkaart ben je verzekerd van een plek in De Kuip bij alle thuiswedstrijden van Feyenoord in de competitie.

Feyenoord – Vitesse begint aanstaande zondag om 16.45 uur.
^O^

Wel een klotetijd trouwens.
pi_155322564
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wat voor soort middenvelder is dat? Controlerend, of meer aanvallend?

Fysiek een beetje indrukwekkend?
Ik durf het niet te zeggen, woon iets te ver weg om jeugdpotjes te kijken en ga dus altijd af op anderen in dit topic. Maar als je aanvoerder bent van de B1 zal je wel wat kunnen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:34:14 #29
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155322586
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Volgens mij gaat dat vooral om het benaderen van spelers, als een speler (of waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer) contact opneemt met een andere club omdat de speler graag wil overstappen is dat geen probleem geloof ik. Er waren dacht ik laatst een paar jongens die van Feyenoord naar Ajax waren gegaan omdat ze supporter van Ajax waren, dat hoef je niet tegen te houden als club lijkt me. Ook Bazoer had contact gezocht met Ajax, niet andersom
Dat van Bazoer is niet waar. Daar zijn de eerste contacten echt via de scouting gelegd.

Maar ik vind dat sowieso allemaal niet boeiend. Spelers moeten zelf hun pad maar uitstippelen en zich daarbij niet laten leiden door supporterssentimenten.
pi_155322625
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat van Bazoer is niet waar. Daar zijn de eerste contacten echt via de scouting gelegd.

Maar ik vind dat sowieso allemaal niet boeiend. Spelers moeten zelf hun pad maar uitstippelen en zich daarbij niet laten leiden door supporterssentimenten.
Ben ik het in de basis mee eens, maar als je als top 3 club spelers ziet vertrekken naar andere top 3 clubs, moet je wel bij jezelf ten rade gaan.
pi_155322822
Maar goed Rotterdam-Zuid: Zien jullie wat in die voorspellingen en hoasana verhalen bij o.a. VI waarin Feyenoord nu een landstitel kans wordt toebedeelt of zeggen jullie: "Ja ,dag...slap lullen kan iedereen, laten we ons maar eerst op de beker en top 3 richten."
pi_155322855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ben ik het in de basis mee eens, maar als je als top 3 club spelers ziet vertrekken naar andere top 3 clubs, moet je wel bij jezelf ten rade gaan.
Je snapt dat voor zulke jongens de stap van een Feyenoord naar een Ajax of PSV wel een stap hogerop is toch?

Totaal niet lullig bedoeld, maar tegenwoordig speel je jezelf toch meer in de kijker als je bij Ajax of PSV speelt.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:46:55 #33
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_155322916
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed Rotterdam-Zuid: Zien jullie wat in die voorspellingen en hoasana verhalen bij o.a. VI waarin Feyenoord nu een landstitel kans wordt toebedeelt of zeggen jullie: "Ja ,dag...slap lullen kan iedereen, laten we ons maar eerst op de beker en top 3 richten."
Lees de topics door en je zult zien dat het vooral:
"Ja ,dag...slap lullen kan iedereen, laten we ons maar eerst op de beker en top 3 richten."
is.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_155323076
quote:
Dat laatste.
pi_155323143
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:44 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je snapt dat voor zulke jongens de stap van een Feyenoord naar een Ajax of PSV wel een stap hogerop is toch?

Totaal niet lullig bedoeld, maar tegenwoordig speel je jezelf toch meer in de kijker als je bij Ajax of PSV speelt.
Valt wel mee hoor, zijn best veel exploitanten uit de Feyenoord jeugd die inmiddels in het NL elftal spelen. Meer dan van PSV bijvoorbeeld (geloof ik).

Dus als je als club genoeg laat zien dat je goede jeugd opleid & deze tevens kansen en een goed contract aanbied moet dat geen probleem zijn. Die laatste is bij Feyenoord volgens mij al jaren een probleem, die 2e is dit seizoen in het geding, maar dat kan volgend jaar ook weer anders zijn.
pi_155323150
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

^O^

Tof, zin in ^O^
pi_155324167
quote:
Donder gewoon op met je kansloze post alleen maar om VBL-topics in je lijst te krijgen :') vorige week vroeg je vrijwel hetzelfde
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:36:53 #38
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155324270
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat laatste.
Begrijp ik niks van
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:37:46 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155324292
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:33 schreef Jorwol het volgende:
Iwanius
Gelukkig is er niemand op Fok die Iwanius serieus neemt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_155324350
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:36 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Begrijp ik niks van
Goed om te weten.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:55:33 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_155324659
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, zijn best veel exploitanten uit de Feyenoord jeugd die inmiddels in het NL elftal spelen. Meer dan van PSV bijvoorbeeld (geloof ik).

Dus als je als club genoeg laat zien dat je goede jeugd opleid & deze tevens kansen en een goed contract aanbied moet dat geen probleem zijn. Die laatste is bij Feyenoord volgens mij al jaren een probleem, die 2e is dit seizoen in het geding, maar dat kan volgend jaar ook weer anders zijn.
exploitanten, dat is wel een leuke :)
pi_155324742
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

^O^

Meer tijd voor bier, hoezo?
Elite
Tegen TTIP
pi_155324758
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

exploitanten, dat is wel een leuke :)
Ja, hoe kom ik daar nu bij :')
Exponenten natuurlijk.
pi_155324800
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Meer tijd voor bier, hoezo?
Minder juist, want ik moet nog naar huis rijden.
pi_155324906
Maandag vrij ^O^
pi_155326312
quote:
die poll :')
dat gifje :')
mirror :')

SvenGOD
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:09:24 #48
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155326452
BeekGod. Na het vertrek van Clasie de enige echte eindbaas in deze selectie.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155326534
quote:
Big Sven wordt hij al genoemd.

BeekGod _O_
pi_155326591
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:09 schreef Divje het volgende:
BeekGod. Na het vertrek van Clasie de enige echte eindbaas in deze selectie.
Klopt, hopelijk blijft hij nog een jaar of 3. Kan hij in het 3e jaar als aanvoerder afscheid nemen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:17:15 #51
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155326645
Nu al zin in zondag! *O*
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:19:45 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155326733
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Klopt, hopelijk blijft hij nog een jaar of 3. Kan hij in het 3e jaar als aanvoerder afscheid nemen.
Nog een contract tot 2018. Als hij zich blijft ontwikkelen en weer zo'n goed seizoen draait een aanbieding doen om te verlengen ^O^ salarisje omhoog. Zou sowieso redelijk krom zijn als hij minder verdient dan bv een Botteghin of Arie.

Maarja, eigen jeugd he :')
pi_155326823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:19 schreef Divje het volgende:

[..]

Nog een contract tot 2018. Als hij zich blijft ontwikkelen en weer zo'n goed seizoen draait een aanbieding doen om te verlengen ^O^ salarisje omhoog. Zou sowieso redelijk krom zijn als hij minder verdient dan bv een Botteghin of Arie.

Maarja, eigen jeugd he :')
Ja, hopelijk regelen ze die verlenging tot 2020 al in de winter. Hij moet zeker meer verdienen dan die 2, maar dat zie ik niet gebeuren inderdaad :')

Dat is volgens mij ook typisch Nederlands, volgens velen is al het 'eigen' schijnbaar minder(waardig) :')
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:25:01 #54
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155326880
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:22 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, hopelijk regelen ze die verlenging tot 2020 al in de winter. Hij moet zeker meer verdienen dan die 2, maar dat zie ik niet gebeuren inderdaad :')

Dat is volgens mij ook typisch Nederlands, volgens velen is al het 'eigen' schijnbaar minder(waardig) :')
Maar, schijnbaar heeft Manu toen hij verlengde ook wel een behoorlijk salaris gekregen als alleen de 3 top-clubs het kunnen betalen (naar eigen zeggen :') ). Weet ook niet op hoeveel Beek nu zit.

Zou ook z'n 2de verlenging in een jaar tijd zijn bedenk ik me nu :D
pi_155327000
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:25 schreef Divje het volgende:

[..]

Maar, schijnbaar heeft Manu toen hij verlengde ook wel een behoorlijk salaris gekregen als alleen de 3 top-clubs het kunnen betalen (naar eigen zeggen :') ). Weet ook niet op hoeveel Beek nu zit.

Zou ook z'n 2de verlenging in een jaar tijd zijn bedenk ik me nu :D
Dat is ook weer zo inderdaad.

Ja, zou z'n 2e verlenging zijn. Meer dan terecht natuurlijk _O_
pi_155328188
Vanaf 18.30u de eerste minuten van Elia voor Feyenoord, tegen Jong VVV Venlo / Jong Helmond Sport. ^O^
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:07:50 #57
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155328210
Wanneer was het eigenlijk voor het laatst dat Feyenoord zijn eerste 2 of 3 wedstrijden won? Onder van Marwijk zeker?
pi_155328354
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanaf 18.30u de eerste minuten van Elia voor Feyenoord, tegen Jong VVV Venlo / Jong Helmond Sport. ^O^
Hij staat in de basis? Heel benieuwd!
pi_155328365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:07 schreef satecl het volgende:
Wanneer was het eigenlijk voor het laatst dat Feyenoord zijn eerste 2 of 3 wedstrijden won? Onder van Marwijk zeker?
2 wedstrijden geloof ik 2011, 3 wedstrijden.. geen idee.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:13:15 #60
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155328371
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:07 schreef satecl het volgende:
Je beantwoord je eigen vraag? :?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155328959
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij staat in de basis? Heel benieuwd!
Geen idee, ik hoop het. Hij zou vanavond zijn eerste minuten maken in ieder geval.
pi_155328999
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Geen idee, ik hoop het. Hij zou vanavond zijn eerste minuten maken in ieder geval.
Ahh, ja dat klopt. Ik verwacht zelf eigenlijk dat hij maximaal 1 helft speelt en dan volgende week de hele wedstrijd.
pi_155329020
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:33 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ahh, ja dat klopt. Ik verwacht zelf eigenlijk dat hij maximaal 1 helft speelt en dan volgende week de hele wedstrijd.
Ik denk dat hij tegen PSV voor het eerst bij de selectie zit.
pi_155329044
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ik denk dat hij tegen PSV voor het eerst bij de selectie zit.
Dat was het plan inderdaad.
pi_155329236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat was het plan inderdaad.
Nee, het plan is dat hij voor de wedstrijd tegen PSV klaar is om in de basis te starten geloof ik.

Ik verwacht dus eigenlijk vandaag wel minimaal een uur speeltijd, dat hij tegen Vitesse al op de bank zit om in te vallen voor hoog uit een half uur en dat hij vervolgens tegen PSV eventueel klaar is voor een hele wedstrijd.
pi_155329275
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, het plan is dat hij voor de wedstrijd tegen PSV klaar is om in de basis te starten geloof ik.

Ik verwacht dus eigenlijk vandaag wel minimaal een uur speeltijd, dat hij tegen Vitesse al op de bank zit om in te vallen voor hoog uit een half uur en dat hij vervolgens tegen PSV eventueel klaar is voor een hele wedstrijd.
Ah, ik had het anders begrepen.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:56:50 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_155329647
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_155329723
Jong Feyenoord heeft momenteel trouwens gewoon een team dat in de Eredivisie in de middenmoot zou mee moeten kunnen draaien.
pi_155329741
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:59 schreef H.FR het volgende:
Jong Feyenoord heeft momenteel trouwens gewoon een team dat in de Eredivisie in de middenmoot zou mee moeten kunnen draaien.
Denk het niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_155329872
quote:
Defensief niet.

Wel qua keeper, middenveld en aanval.

Maar de verdediging is nogal essentieel, maakte tegen Jong Heerenveen ook veel fouten.
pi_155329922
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Defensief niet.

Wel qua keeper, middenveld en aanval.

Maar de verdediging is nogal essentieel, maakte tegen Jong Heerenveen ook veel fouten.
Maar nu speelt Botteghin er in hè. Scheelt nogal mag ik aannemen :P
pi_155330011
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:05 schreef H.FR het volgende:

[..]

Maar nu speelt Botteghin er in hè. Scheelt nogal mag ik aannemen :P
Nee, Botteghin zit bij de wedstrijdselectie. Die zitten normaal gesproken ook niet bij het 2de. Nu dus ook niet.

De eerste elftal spelers die er nu bij zitten zijn er ook alleen bij om ritme op te doen en dat zal dus hoogst incidenteel zijn.

Vanavond trouwens Achahbar, Kramer en Elia in de basis. Zie FR12.

Wat een aanval. _O_
pi_155330073
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, Botteghin zit bij de wedstrijdselectie. Die zitten normaal gesproken ook niet bij het 2de. Nu dus ook niet.

De eerste elftal spelers die er nu bij zitten zijn er ook alleen bij om ritme op te doen en dat zal dus hoogst incidenteel zijn.

Vanavond trouwens Achahbar, Kramer en Elia in de basis. Zie FR12.

Wat een aanval. _O_
Ik reken eerlijk gezegd bankspelers bij het 1e ook mee. In ieder geval als ze niet zijn ingevallen.
Botteghin zal toch ergens zijn minuten moeten pakken.

Maar ik zie inderdaad geen Botteghin.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:20:39 #74
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155330368
Is die wedstrijd van Jong nog ergens te volgen?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:21:46 #75
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155330406
quote:
pi_155330577
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:21 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je bedoelt de 6e plek ofzo?
pi_155330752
Toch weer Dammers in de verdediging? Nou, ben benieuwd. Hoe was hij in de spits eigenlijk?
  Forum Admin dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:32:57 #78
35723 crew  GGMM
pi_155330794
quote:
Leuke grap :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155330906
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:20 schreef Sunri5e het volgende:
Is die wedstrijd van Jong nog ergens te volgen?
Volgens mij alleen live tekstverslagen, geen beeld/geluid
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_155331201
Team van Jong is beter dan het eerste van Twente.
pi_155331329
1-0 inmiddels, Vilhena.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:55:32 #82
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155331543
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:49 schreef Scrummie het volgende:
1-0 inmiddels, Vilhena.
Nieuwe Messi
pi_155331633
Mikos geeft door dat Elia erg fit en gretig is, Feyenoord erg sterk.
pi_155331857
Vilhena schijnt geweldig te spelen, Kramer onzichtbaar.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:44:49 #85
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_155333021
Goal Kramer, assist van Vilhena. Simpel intikkertje.
pi_155333104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:44 schreef IkBenNietFries het volgende:
Goal Kramer, assist van Vilhena. Simpel intikkertje.
Hij staat er toch maar.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:49:16 #87
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_155333139
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij staat er toch maar.
Was ook niet negatief bedoeld uiteraard. Kazim had ergens op het middenveld gestaan of iemand omver geduwd.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:52:38 #88
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_155333238
Verdonk scoort de derde, 3 - 0 inmiddels.
pi_155333263
Elia na een uurtje spelen gewisseld.

Precies zoals ik al verwachtte. :)

Goed om te lezen dat hij schijnbaar erg goed speelde. Al was het tegen een stel reserves van VVV en Helmond Sport.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:55:49 #90
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155333346
Kramertje weer. 4-0
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:56:09 #91
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155333363
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Elia na een uurtje spelen gewisseld.

Precies zoals ik al verwachtte. :)

Goed om te lezen dat hij schijnbaar erg goed speelde. Al was het tegen een stel reserves van VVV en Helmond Sport.
Presteren in een relatief matig elftal is anders vrij lastig
pi_155333678
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:56 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Presteren in een relatief matig elftal is anders vrij lastig
Matige trollpoging.

Op de defensie na rollen we met dit elftal jouw cluppie op.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:11:50 #93
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155333891
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Matige trollpoging.

Op de defensie na rollen we met dit elftal jouw cluppie op.
Met Jong Feyenoord ja? :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:17:37 #94
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155334087

wie deed dit nou niet als jong voetballertje :')
pi_155334294
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:11 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Met Jong Feyenoord ja? :)
Een middenveld Schuurman - Vilhena - Gustafson met Elia - Kramer - Achahbar voorin is goed genoeg voor Feyenoord 1.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:36:31 #96
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155334666
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:24 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een middenveld Schuurman - Vilhena - Gustafson met Elia - Kramer - Achahbar voorin is goed genoeg voor Feyenoord 1.
Als je geen ambities hebt wel ja.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:39:37 #97
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155334750
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:36 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Kijk lekker naar je eigen club man. _O- jij moet wel de zuurste tukker zijn die er is. :')
pi_155334776
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:36 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Meer dan prima voor een top 3 klassering volgens mij.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:40:34 #99
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155334784
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:39 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Kijk lekker naar je eigen club man. _O- jij moet wel de zuurste tukker zijn die er is. :')
Ben noch Tukker noch voor Twente.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:40:56 #100
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155334795
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Meer dan prima voor een top 3 klassering volgens mij.
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wie Schuurman en Gustafson zijn...
pi_155334979
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ik weet eerlijk gezegd niet eens wie Schuurman en Gustafson zijn...
2 Spelers van Feyenoord.
pi_155335930
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_155335960
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Cloontje?
pi_155335962
quote:
Ik geloof je nu al niet meer. Ben je klaas of hfm?
pi_155335980
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:17 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]

wie deed dit nou niet als jong voetballertje :')
Foto's maken van lekkere blondines?
pi_155336251
quote:
Neefje van De_Pel?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:18:37 #107
263417 Keyos
Like a Boss
pi_155336409
Mijn ogen doen nog pijn van die Kramer, die kan echt HELEMAAL niets met een bal. Ja, hij maakt er 2, maar het was drama. Vilhena man of the match en Gustafson en Verdonk waren ook meer dan prima.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:23:53 #108
263417 Keyos
Like a Boss
pi_155336674
Die Jan Everse was er trouwens ook vanavond, zag hem 3-kwartier in gesprek met een "petjesgast". Zou me niets verbazen als een of andere directeur van een niet nader te noemen club werd afgefikt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_155336917
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef Keyos het volgende:
Mijn ogen doen nog pijn van die Kramer, die kan echt HELEMAAL niets met een bal. Ja, hij maakt er 2, maar het was drama. Vilhena man of the match en Gustafson en Verdonk waren ook meer dan prima.
En Elia?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:39:20 #110
263417 Keyos
Like a Boss
pi_155337390
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En Elia?
Eigenlijk niet positief noch negatief. Paar mooie acties samen met Tonny, lezen elkaars spelletje goed. Paar acties langs de zijlijn maar een beetje oggelukkig. Je ziet duidelijk dat hij wedstrijdritme mist. Aan zijn inzet ligt het overigens niet, hij verdedigde meerdere keren prima mee.

Hopelijk is hij volgende week tegen PSV 100% wedstrijdfit. Aan z'n body ligt het in ieder geval niet, die gozer is aardig gespierd, die beuk je niet zomaar omver.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:42:02 #111
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155337496
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ben noch Tukker noch voor Twente.
Een zure lul blijf je.
pi_155337734
Kramer mag van mij best een heel jaar mijn ogen pijn doen, als hij er elke wedstrijd 1 of 2 inlegt.
pi_155337840
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:39 schreef Keyos het volgende:

[..]

Eigenlijk niet positief noch negatief. Paar mooie acties samen met Tonny, lezen elkaars spelletje goed. Paar acties langs de zijlijn maar een beetje oggelukkig. Je ziet duidelijk dat hij wedstrijdritme mist. Aan zijn inzet ligt het overigens niet, hij verdedigde meerdere keren prima mee.

Hopelijk is hij volgende week tegen PSV 100% wedstrijdfit. Aan z'n body ligt het in ieder geval niet, die gozer is aardig gespierd, die beuk je niet zomaar omver.
ja, volgens de eerdere berichten was hij sowieso behoorlijk gretig ja. En als ie een beetje de Boeet moet vervangen en qua spel en loopacties daar een beetje op lijkt( al snijdt hij volgens mij vaker naar binnen, ook zonder bal), dan vind ik het ook niet heel verrassend dat Vilhena dat prima kan lezen.

Maar hopen dat ie snel fitter wordt dan inderdaad :)

Wel jammer dat Kramer speltechnisch zo tekort schoot.. ;(
pi_155338060
Nu reportage 'Dirk Kuyt terug op Zuid' trouwens op Fox Sports 1.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:06:51 #115
263417 Keyos
Like a Boss
pi_155338329
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

ja, volgens de eerdere berichten was hij sowieso behoorlijk gretig ja. En als ie een beetje de Boeet moet vervangen en qua spel en loopacties daar een beetje op lijkt( al snijdt hij volgens mij vaker naar binnen, ook zonder bal), dan vind ik het ook niet heel verrassend dat Vilhena dat prima kan lezen.

Maar hopen dat ie snel fitter wordt dan inderdaad :)

Wel jammer dat Kramer speltechnisch zo tekort schoot.. ;(
Kramer gewoon niet moeten halen, die kan echt , maar dan ook echt niet voetballen. Het is nog erger dan je denkt.
pi_155338511
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:06 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kramer gewoon niet moeten halen, die kan echt , maar dan ook echt niet voetballen. Het is nog erger dan je denkt.
Hij scoort 2 keer, wat zeur je nou? :')

Verder heb ik hem bij ADO wel degelijk een bal goed zien behandelen en zien kaatsen of passen op medespelers dus hij kan het wel.

Hij zal wel weer even z'n vorm moeten vinden ofzo.

Waarmee ik niet beweer dat hij het toonbeeld van technisch vernuft is overigens. :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:22:46 #117
263417 Keyos
Like a Boss
pi_155338905
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verder heb ik hem bij ADO wel degelijk een bal goed zien behandelen en zien kaatsen of passen op medespelers dus hij kan het wel.

Waarmee ik niet beweer dat hij het toonbeeld van technisch vernuft is overigens. :)
Hij had er wel meer mogen maken en z'n tweede had er nooit ingemogen. Maarja, zolang die z'n goals blijft maken zul je niemand horen. Het is wel zo'n speler die als eerste op de slachtbank gaat als de goals niet komen, hij voegt voor de rest namelijk niets toe.

Vilhena moet gewoon weer minuten krijgen, die gozer was weer zo verschrikkelijk goed.
pi_155338922
quote:

[..]

In denk dat de reserves van VVV niet zo veel schelen van een willekeurige amateurploeg, dus als je daar met een eredivisiewaardige ploeg tegenover staat, en Keyos heel de wedstrijd gezien heeft, heeft ie best recht van spreken dat het een treurige vertoning van een Kramer was, ondanks de twee goals... ;)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:32:40 #119
445795 Boma
De Voorzitter
pi_155339276
Was het erger dan Te Vrede?
Mijn gedacht!
pi_155339392
quote:

[..]

nou ja, 2 miljoen euro voor iemand die niet kan voetballen..
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:46:21 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155339735
quote:

[..]

In principe kan Luuk de Jong ook niet heel erg goed voetballen, maar toch is hij aanvoerder van PSV.
2000 light years from home
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:49:18 #122
263417 Keyos
Like a Boss
pi_155339820
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:32 schreef Boma het volgende:
Was het erger dan Te Vrede?
Zijn beide net zo slecht, enige verschil dat Te Vrede nog een leeftijd heeft dat hij nog iets minder slecht kan worden.

Maar heb genoeg over Kramer gezeken, ik hoop bovenal dat hij een hoop goals gaat maken zodat niemand kan zeuren over z'n vele gebreken, dat zou voor elke feyenoordfan in ieder geval het beste zijn.
pi_155339854
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:35 schreef Cara het volgende:

[..]

nou ja, 2 miljoen euro voor iemand die niet kan voetballen..
1,5 en zolang hij scoort is het prima toch?

Maar ik vind het vooral opportunistisch gelul.

Bij ADO heb ik hem genoeg goede ballen zien aannemen en zien overspelen naar medespelers dus hij kan het echt wel.

Zo dramatisch is hij niet, maar 1 wedstrijdje wordt meteen aangegrepen om hun gelijk te halen dat tie er niks van kan, terwijl hij wel gewoon scoort bijvoorbeeld. :')
pi_155339976
quote:

[..]

Haha Kramer heeft je moeder geneukt en nu ben je kwaad
pi_155340072
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

1,5 en zolang hij scoort is het prima toch?

Maar ik vind het vooral opportunistisch gelul.

Bij ADO heb ik hem genoeg goede ballen zien aannemen en zien overspelen naar medespelers dus hij kan het echt wel.

Zo dramatisch is hij niet, maar 1 wedstrijdje wordt meteen aangegrepen om hun gelijk te halen dat tie er niks van kan, terwijl hij wel gewoon scoort bijvoorbeeld. :')
Te Vrede scoorde ook natuurlijk gewoon hè..
pi_155340172
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:58 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Te Vrede scoorde ook natuurlijk gewoon hè..
Klopt, maar Kramer is beter dan Te Vrede, en ook beter dan Kazim Richards.

Baseren op basis van deze ene wedstrijd dat hij er niets van kan en dat hij slechter is dan Te Vrede vind ik dus opportunistisch gelul.
pi_155340256
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Baseren op basis van deze ene wedstrijd dat hij er niets van kan en dat hij slechter is dan Te Vrede vind ik dus opportunistisch gelul.
Is het natuurlijk ook en beter dan Te Vrede is iedereen van dit forum. Als hij beter een bal kan vasthouden dan Te Vrede, minder overtredingen maakt dan Kazim en meer scoort dan Kazim is het prima. Toch zou ik zelf wel Kazim bij de ploeg houden, wmb prima speler als je wat moet forceren
pi_155340286
quote:

[..]

We verwachten wel meer dan een paar goaltjes natuurlijk, anders kon je te vrede wel houden.
pi_155340336
Stefan de Vrij vanavond met een nekbrace om van het veld gedragen bij Lazio Roma, zag er ernstig uit....
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:09:22 #130
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_155340354
Wel telkens goede verhalen over die Gustafson.
pi_155340496
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:09 schreef Sunri5e het volgende:
Ja, ben wel benieuwd, bij mijn YouTube-scouting heb ik hem echt op niets bijzonders kunnen betrappen...

De Vrij? ;(
pi_155340500
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Stefan de Vrij vanavond met een nekbrace om van het veld gedragen bij Lazio Roma, zag er ernstig uit....
Ik lees het net, hopelijk valt het mee... kan veter je hamstrings afscheuren dan gekloot met je nek.
pi_155340558
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:09 schreef Sunri5e het volgende:
Valt me ook op inderdaad, kan daar wel blij van worden.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:16:41 #134
262211 hhh38
pi_155340583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Naar... :{

Dit zou voor Van Beek wel een mooie kans kunnen worden. Blind kan eigenlijk niet om hem heen. Maar hij zal Veltman, Riedewald en Van der Hoorn wel selecteren ofzo.
pi_155340837
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Naar... :{

Dit zou voor Van Beek wel een mooie kans kunnen worden. Blind kan eigenlijk niet om hem heen. Maar hij zal Veltman, Riedewald en Van der Hoorn wel selecteren ofzo.
Van Dijk
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:31:04 #136
263417 Keyos
Like a Boss
pi_155340984
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is niet op basis van een wedstrijd, het moge gewoon duidelijk zijn dat je hem zo min mogelijk met een bal wilt zien. Hij struikelde tegen Cambuur ook alleen maar over de bal en heb hem vandaag niets anders dan dat zien doen. Het was echt lachwekkend gewoon, zo wil ik de eerste spits van Feyenoord 1 niet zien.

Maar prima, van mij mag hij er 20+ maken, maar als die goals niet vallen is het snel klaar met verhaal Kramer.
pi_155341140
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is niet op basis van een wedstrijd, het moge gewoon duidelijk zijn dat je hem zo min mogelijk met een bal wilt zien. Hij struikelde tegen Cambuur ook alleen maar over de bal en heb hem vandaag niets anders dan dat zien doen. Het was echt lachwekkend gewoon, zo wil ik de eerste spits van Feyenoord 1 niet zien.

Maar prima, van mij mag hij er 20+ maken, maar als die goals niet vallen is het snel klaar met verhaal Kramer.
Ja en vorig seizoen bij ADO had hij er ook zulke wedstrijden tussen maar heb ik 'm het merendeel wel met fatsoenlijke balaannames gezien en in staat tot goed mee-voetballen.

Kortom, baseer je niet op z'n eerste 2 wedstrijdjes waarin hij bovendien z'n vorm nog moet vinden ook, en waar hij desondanks wel gewoon tot scoren komt.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:44:16 #138
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155341358
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Nu reportage 'Dirk Kuyt terug op Zuid' trouwens op Fox Sports 1.
Was dat nog wat?
pi_155341582
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155341825
quote:
Dat is ook gewoon het enige wat ze laten zien.. Ik had op z'n minst ook de andere goals wel verwacht
  woensdag 19 augustus 2015 @ 00:00:29 #141
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155341826
Het is toch algemeen bekend dat Kramer bij dit soort wedstrijden en trainingen op 80% speelt. Hij heeft daardoor zelfs op de bank gezeten bij Fraser, het is gewoon totaal geen trainingsbeest. Ik beoordeel Kramer liever in de wedstrijden waar het echt om draait, zoals aankomende zondag.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 00:05:31 #142
262211 hhh38
pi_155341975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:25 schreef Henrys het volgende:

[..]

Van Dijk
Volgens mij is die zolang hij in Schotland speelt totaal niet in beeld. Misschien als ie deze transferperiode nog naar de PL verhuist dat ie geselecteerd gaat worden, maar nog niet voor de komende interlands. Maar dit is wel erg off topic.
pi_155342748
Florentina wil Vilena
pi_155344103
Dat gezever over echte clubliefde na dat filmpje van Kuijt, flikker toch op.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 06:55:01 #145
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155344708
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 02:39 schreef Nober het volgende:
Dat gezever over echte clubliefde na dat filmpje van Kuijt, flikker toch op.
Hoho, echte clubliefde bestaat hoor. Vraag maar aan Guidetti.
pi_155345151
quote:

[..]

Dat kon Inzaghi ook niet.
pi_155345179
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:11 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat kon Inzaghi ook niet.
Inzaghi had dan ook een schot/doelpuntenconversie van 75%
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 00:47 schreef Henrys het volgende:
Florentina wil Vilena
Vilhena wil alleen zelf niet vanwege z'n moeder
pi_155345239
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dat heeft Kramer vooralsnog ook in Feyenoord 1.
pi_155345443
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:19 schreef Sloggi het volgende:
Kramer>Inzaghi _O_
pi_155345467
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hm, eens. Als Kramer dit nog even 300 wedstrijden volhoudt ben ik het eens met ace_eleven
pi_155345622
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:38 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Hm, eens. Als Kramer dit nog even 300 wedstrijden volhoudt ben ik het eens met ace_eleven
:D

Als Kramer 75% schot/doelpuntconversie haalt dit seizoen, dan:

• worden we lachend kampioen
• wordt ie alltime topscorer eredivisie
• wordt ie komende zomer de duurste Nederlandse verkoop ooit

Ik ben al blij als ie er 20+ maakt :P
pi_155345799
Voorlopig doe ik het ook wel voor een conversie van 40-45%.
pi_155345827
Tipje van Waterreus hoor: haal een echt goede keeper... :') als er een nieuwe De Gea beschikbaar is gaat die echt niet naar ons. Voorlopig hebben we met Vermeer toch nog een van de betere keepers en met Hahn een aardig talent. Daarachter schijnt Miazek ook aardig talentvol te zijn.
pi_155345872
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:02 schreef H.FR het volgende:
Tipje van Waterreus hoor: haal een echt goede keeper... :') als er een nieuwe De Gea beschikbaar is gaat die echt niet naar ons.
:')

Ik denk dat we onze handen mogen dichtknijpen met Vermeer - Hahn - Miazek (en vorig jaar met een Mulder als reservekeeper), ik geloof niet dat er in NL een sterkere keepersselectie is dan bij ons :P
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:24:03 #155
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155346180
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat we onze handen mogen dichtknijpen met Vermeer - Hahn - Miazek (en vorig jaar met een Mulder als reservekeeper), ik geloof niet dat er in NL een sterkere keepersselectie is dan bij ons :P
Alleen jammer dat er in de eredivisie minimaal 4 clubs zijn met een betere eerste keeper.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:38:16 #156
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155346395
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er in de eredivisie minimaal 4 clubs zijn met een betere eerste keeper.
Ajax: ja
PSV: hmm nee
Twente: nee
AZ: nee
Vitesse: hmm misschien
Groningen: nee
Heerenveen: nee.

De rest van de clubs ga ik niet beoordelen. Het is natuurlijk een verschil om voor 50.000 man te keepen dan voor 8.000. (dat geldt eigenlijk ook al voor clubs buiten traditionele top 3).
pi_155346596
We hadden jaaaaaaaren terug Krul kunnen halen, toen ie nauwelijks aan spelen toe kwam in Engeland, maar Peter Bosz vond dat niet nodig. Maar goed, dat was jaaaaaaaren terug ;)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:53:20 #158
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155346607
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Ajax: ja
PSV: hmm nee
Twente: nee
AZ: nee
Vitesse: hmm misschien
Groningen: nee
Heerenveen: nee.

De rest van de clubs ga ik niet beoordelen. Het is natuurlijk een verschil om voor 50.000 man te keepen dan voor 8.000. (dat geldt eigenlijk ook al voor clubs buiten traditionele top 3).
Jij vindt Vermeer echt beter dan Zoet ja? :')
pi_155346658
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Elke niet PSV'er vind dat, dus dat is niet zo raar.
pi_155346662
Zoet is gewoon een matige keeper, met een matig hoofd.
pi_155346699
quote:

[..]

Mwoa, ik vind hem moeilijk te beoordelen, hij kost je wellicht een paar punten door zo nu en dan een grabbelballetje, misschien 3-6 punten, maar verder zie je hem ook gewoon punten redden door redelijk onmogelijke ballen te stoppen, ik denk ook meer dan Cillissen, maar netto denk ik dat Cillissen het meeste punten binnensleept (want veel minder fouten/blunders) en dat Vermeer daarna redelijk hoog staat ja :)

Daar staat tegenover dat we ook een van de beste stand-ins hebben :)

Uiteindelijk ging de discussie erover dat Feyenoord een goede keeper zou moeten kopen, aldus Waterreus. Wie zou jij voorstellen dan? Wie biedt er tegen een reeel te betalen bedrag nou echt meerwaarde? Ik geef je 3 miljoen budget :P
pi_155346743
We hebben Zoet ook een tijd uitgelachen tijdens z'n grabbelperiode, dus laten we niet doen of dat nu zo'n geweldenaar is. Eerlijk gezegd vind ik Cillessen ook niet geweldig maar datzelfde geldt uiteraard voor Vermeer. In Nederland heb je gewoon geen keeper die foutloos een wedstrijd kan keepen. Je hebt alleen keepers die af en toe punten pakken. Het is afwachten hoe Hahn en Miazek zich gaan ontwikkelen. Hoop eerlijk gezegd op Miazek. Toch leuk na Dudek. :P Bovendien heeft Hahn ook al paar keer laten zien dat hij ook niet helemaal 100% is.

Vervelende voor Vermeer is dat zijn fouten altijd zo overdreven lelijk fout zijn. Mulder had daar ook wel last van. Een bal tegen Bulykin trappen, dat werk. Of in het geval van Vermeer onder een bal door gaan of bij uittrap uit doelgebied de bal richting centrum schieten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:03:16 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155346744
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:00 schreef ace_eleven het volgende:

Uiteindelijk ging de discussie erover dat Feyenoord een goede keeper zou moeten kopen, aldus Waterreus. Wie zou jij voorstellen dan? Wie biedt er tegen een reeel te betalen bedrag nou echt meerwaarde? Ik geef je 3 miljoen budget :P
Op het moment dat je een dergelijke discussie aan moet met mensen die Vermeer beter vinden dan Zoet, dan is dat zinloos. Omdat elk inschattingsvermogen bij die mensen volledig zoek is.

Hoe dan ook, zowel Vermeer als Hahn zijn redelijke keepers die je niet voor 3 miljoen kunt vervangen. Ik vind de opmerking van Waterreus ook te makkelijk.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:04:40 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155346772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
We hebben Zoet ook een tijd uitgelachen tijdens z'n grabbelperiode, dus laten we niet doen of dat nu zo'n geweldenaar is. Eerlijk gezegd vind ik Cillessen ook niet geweldig maar datzelfde geldt uiteraard voor Vermeer. In Nederland heb je gewoon geen keeper die foutloos een wedstrijd kan keepen. Je hebt alleen keepers die af en toe punten pakken. Het is afwachten hoe Hahn en Miazek zich gaan ontwikkelen. Hoop eerlijk gezegd op Miazek. Toch leuk na Dudek. :P Bovendien heeft Hahn ook al paar keer laten zien dat hij ook niet helemaal 100% is.

Vervelende voor Vermeer is dat zijn fouten altijd zo overdreven lelijk fout zijn. Mulder had daar ook wel last van. Een bal tegen Bulykin trappen, dat werk. Of in het geval van Vermeer onder een bal door gaan of bij uittrap uit doelgebied de bal richting centrum schieten.
Zoet maakt dat soort fouten echt al meer dan een seizoen niet meer. Die heeft zich afgelopen jaar echt ontwikkelt tot de tweede keeper van de Eredivisie. Daarna komt er heel lang niks en dan een grote groep met Padt, Vermeer en Ruiter -achtige keepers.
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 10:08:50 #165
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155346829
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zoet maakt dat soort fouten echt al meer dan een seizoen niet meer. Die heeft zich afgelopen jaar echt ontwikkelt tot de tweede keeper van de Eredivisie. Daarna komt er heel lang niks en dan een grote groep met Padt, Vermeer en Ruiter -achtige keepers.
Oké Badder, dankje.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:14:58 #166
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155346915
quote:

[..]

Zeker weten. Zoet :') _______!

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:03 schreef SuperHarregarre het volgende:

Cillesen vind ik dan wel weer echt een top keeper. Alleen een kut kop en mist wat lengte. Owja, en hij kan geen penalty's stoppen :') __! Verder heeft hij alles om een wereldkeeper te worden.
pi_155347377
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:14 schreef satecl het volgende:
Cillesen vind ik dan wel weer echt een top keeper. Alleen een kut kop en mist wat lengte. Owja, en hij kan geen penalty's stoppen __! Verder heeft hij alles om een wereldkeeper te worden.
Ik vind wel dat ie zich het laatste jaar voornamelijk in een slechte manier heeft ontwikkeld. Hij heeft vervelende maniertjes aangeleerd om heel gemaakt agressief over te komen en collega's een oor aan te naaien. Ik kan me niet voorstellen dat dat hem nou echt een betere keeper maakt.

Het helpt hem in ieder geval niet om een beter coachende keeper te worden, of autoritairder over te komen, waarvan ik wel vermoed dat hij dat ermee zou willen bereiken. Of hij is gewoon in een persoonlijke tweestrijd om stoerder over te komen, zodat dan minder mensen denken dat ie nog uit de kast moet komen?? :P

Verder wel een goede keeper inderdaad :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, en dan nu weer ff on topic:

quote:
Vuur van Kuyt brandt: Als ze het niet begrijpen, hebben ze een probleem

Dirk Kuyt is deze zomer met één doel teruggekomen naar Feyenoord: kampioen worden. Rob Jansen onderstreept de plannen van de 35-jarige routinier.

Kuyt wil Feyenoord voor het eerst sinds 1999 naar de Coolsingel leiden. ''Dat is één van de redenen van zijn terugkeer'', zegt zijn zaakwaarnemer in een documentaire van FOX Sports. ''Hij heeft er een heilig vertrouwen in dat hij dat kan bewerkstelligen.''

De start van de Rotterdamse club is in ieder geval goed: de eerste twee competitieduels van het seizoen werden gewonnen en de aanvaller scoorde twee keer. "Je moet voorzichtig zijn met dergelijke teksten, maar hij gaat spelen voor de titel. Dat is ook niet meer dan normaal voor hem. Uiteindelijk haal je het of je haalt het niet, maar hij wil die prijs hebben.''

Kuyt kan het daarbij niet alleen, stelt Jansen. "Kuyt kan namelijk alleen slagen als de rest het begrijpt en als die dat niet doen, hebben ze een probleem. Als iets hem irriteert in dat proces en als hij denkt 'dit gaat niet goed', dan zal hij ingrijpen."
Al is het maar een nietszeggende open deur van een zaakwaarnemer :')
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:52:32 #168
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_155347463
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:36 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Kramer>Inzaghi _O_
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:13:07 #169
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_155347898
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:47 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vind wel dat ie zich het laatste jaar voornamelijk in een slechte manier heeft ontwikkeld. Hij heeft vervelende maniertjes aangeleerd om heel gemaakt agressief over te komen en collega's een oor aan te naaien. Ik kan me niet voorstellen dat dat hem nou echt een betere keeper maakt.

Het helpt hem in ieder geval niet om een beter coachende keeper te worden, of autoritairder over te komen, waarvan ik wel vermoed dat hij dat ermee zou willen bereiken. Of hij is gewoon in een persoonlijke tweestrijd om stoerder over te komen, zodat dan minder mensen denken dat ie nog uit de kast moet komen?? :P

Verder wel een goede keeper inderdaad :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, en dan nu weer ff on topic:

[..]

Al is het maar een nietszeggende open deur van een zaakwaarnemer :')
Het is wachten voor ie net als Messi van die grote tattoo's heeft :')
pi_155349084
quote:
Columnist Nico Dijkshoorn is ervan overtuigd dat Michiel Kramer gaat slagen bij Feyenoord. ''Een zelfverzekerde, leuke jongen, die één ding zeker weet: dat hij altijd en overal scoort en altijd en overal zichzelf blijft'', schrijft de huisdichter in Voetbal International.
''Hij gaat Feyenoord dit seizoen redden. Niet alleen door veel te scoren, maar vooral door zijn totaal geloofwaardige nederigheid en nuchterheid. Ik zag tot nu toe twee interviews met Kramer en beide keren raakte hij mij recht in het hart'', adus Dijkshoorn, die niets heeft met het 'motivatiegelul' van Dirk Kuyt.
''Ik heb zo genoten van Kramer. Een prachtig doelpunt maken en dan niet belachelijk juichen. Michiel onderging de felicitaties zoals het hoort. Niet theatraal de spelers van je af slaan en wild op je borst rammen, maar bijna verlegen de complimenten in ontvangst nemen. En daarna nóg een doelpunt proberen te maken. Kramer juichte als een supporter van Feyenoord. Over veertig jaar zal er in Rotterdam nóg over hem worden gesproken. Met tranen in de ogen.''
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:12:46 #171
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155349163
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:08 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij heeft alles om te slagen bij Feyenoord. Man van het volk, echte Feyenoord supporter, harde werker en de techniek van een zak rotte aardappelen.

Echte held in wording dus
pi_155349190
AZ wilde Hahn ook hebben volgens mkrabby.
pi_155349287
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:47 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als Kramer 75% schot/doelpuntconversie haalt dit seizoen, dan:

• worden we lachend kampioen
• wordt ie alltime topscorer eredivisie
• wordt ie komende zomer de duurste Nederlandse verkoop ooit

Ik ben al blij als ie er 20+ maakt :P
• Zijn de tegenstanders vissenvoer

Die vergat je nog.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:02:28 #174
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155350394
Wat is dat toch met al die gefrustreerde psvers in dit topic. _O- jullie staan maar twee punten achter hoor jongens. :')
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:24:21 #175
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_155350974
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:13 schreef Bombvis het volgende:

[..]

[..]

Vilhena wil alleen zelf niet vanwege z'n moeder
Verkopen en een jaar verhuren aan PSV.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_155351143
quote:
Stefan de Vrij heeft aan de harde botsing met een tegenstander dinsdagavond in de wedstrijd van zijn club Lazio Roma tegen Leverkusen geen letsel overgehouden. ,,Het gaat gelukkig goed met hem. Hij is moe van de wedstrijd maar er is geen blessure'', liet de Italiaanse club woensdag weten.

De Nederlandse international werd in de 89e minuut op een brandcard van het veld gedragen.

Lazio won de thuiswedstrijd in de play-offs voor het hoofdtoernooi van de Champions League met 1-0 door een doelpunt van invaller Balde Diao Keita. De return is volgende week.
pi_155351674
Mensen die hier praten alsof Vermeer beter is dan Zoet... Heb je die twee grabbels dit seizoen wel gezien? En het halve afgelopen seizoen? Ik vind Padt nog beter, Vermeer kan je vergelijken met het niveau Marsman.
pi_155351726
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Tortugal het volgende:
Mensen die hier praten alsof Vermeer beter is dan Zoet... Heb je die twee grabbels dit seizoen wel gezien? En het halve afgelopen seizoen? Ik vind Padt nog beter, Vermeer kan je vergelijken met het niveau Marsman.
:') |:(
pi_155352028
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:54 schreef Tortugal het volgende:
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:08:55 #180
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_155352084
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:02 schreef MPC60 het volgende:
gefrustreerde psvers
pi_155354941
quote:
Feyenoorder 'kan niet met druk omgaan': "Bij Ajax ging hij er uiteindelijk ook uit"
woensdag 19 augustus 2015 om 15:06

De druk op Kenneth Vermeer neemt met de dag toe. De doelman eindigde afgelopen seizoen zwak en is ook in de eerste twee wedstrijden van het nieuwe jaar een onzekere factor. De roep om Warner Hahn wordt sterker.

Piet Schrijvers ziet het somber in voor Vermeer. "Hahn speelt hem heel snel uit de basis bij Feyenoord, daar ben ik heilig van overtuigd", oordeelt de oud-doelman van onder meer Ajax en Oranje in Voetbal International. "Op voorwaarde dan dat Hahn zich in De Kuip net zo manifesteert als bij PEC Zwolle. Dat is nog de enige vraag: hoe gaat hij met de spanning om in Rotterdam?"

"Ik ben niet kapot van Vermeer. Hij keept ontegenzeggelijk weleens goede wedstrijden, maar Vermeer is gewoon niet constant genoeg. Allemaal leuk en aardig, hoor, als je in sommige wedstrijden een 9 scoort. Maar als daar de week erop een 4 tegenover staat, heb je er niets aan."

"Ik heb de indruk dat hij niet goed met de spanning kan omgaan", vervolgt Schrijvers. "Bij Ajax deed hij het bepaalde periodes goed, maar uiteindelijk ging hij eruit. Bij Willem II gebeurde hem eerder al hetzelfde. Het lang of kort duren, maar Hahn gaat het winnen van Vermeer."
Ik vraag het me (maar even hardop) af, maar Schrijvers zou hier wel eens gelijk kunnen hebben. Dat Vermeer significant beter presteert wanneer hij veel vertrouwen (in zichzelf en het team) heeft, dan wanneer zijn positie ter discussie staat. Toen hij helemaal niet hoefde te vrezen voor zijn plekkie boven Mulder en het team goed draaide, keepte hij heel goed. Maar nu (en het laatste deel van vorig seizoen) is het gewoon minder, zelfs zijn grabbelblunders nog even buiten wegen gelaten.

Als je alleen maar kijkt naar die onnodige ballen die hij tegen Cambuur over de zijlijn trapte, das gewoon kansloos. Ik snap echt niet waar dat anders vandaan kan komen dan stress of gebrek aan vertrouwen.

Van mij mag ie overigens nog wel even het vertrouwen krijgen hoor. Iedereen kan een mindere seizoensstart hebben, en het heeft ons voorlopig nog geen punten gekost. We kunnen die paar blunders dan wmb nog wel door de vingers zien :P
pi_155356402
Zonde eigenlijk, want de fysieke kwaliteiten heeft hij wel. Mentaal is het inderdaad wat instabiel, zo lijkt het.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:45:31 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_155356519
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef H.FR het volgende:
Zonde eigenlijk, want de fysieke kwaliteiten heeft hij wel. Mentaal is het inderdaad wat instabiel, zo lijkt het.
Hij heeft altijd al zijn beperkingen gehad maar op de lijn is er geen betere, de andere facetten beheerst hij minder, maar geen idee of Hahn de betere is en als je wisselt is het niet zo makkelijk om na een paar wedstrijden de gewisselde weer het vertrouwen te geven.
pi_155358512
Hoe hadden jullie gepraat als zijn grabbels deze 2 wedstrijden 4 punten hadden gekost?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:26:59 #185
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_155358711
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:15 schreef Tortugal het volgende:
Hoe hadden jullie gepraat als zijn grabbels deze 2 wedstrijden 4 punten hadden gekost?
Ze moeten serieus overwegen Hahn neer te zetten op Vermeers plaats. Hahn had minder goals tegen terwijl de verdediging van Zwolle (volgens mij) zwakker was/is dan de verdediging van Feyenoord. Het kleine aantal schoten dat wordt afgevuurd op het doel van Feyenoord moet Hahn wel kunnen pakken.

Vermeer heeft ons vaak genoeg gered met zijn ongelooflijke reflexen, zoals dat keeper tegen keeper moment in blessuretijd afgelopen seizoen. Maar met zijn kleine blundertjes de laatste tijd moeten ze toch even verder kijken, of daar nu tegengoals uit volgen of niet.
pi_155359029
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:26 schreef IkBenNietFries het volgende:

[..]

Ze moeten serieus overwegen Hahn neer te zetten op Vermeers plaats. Hahn had minder goals tegen terwijl de verdediging van Zwolle (volgens mij) zwakker was/is dan de verdediging van Feyenoord. Het kleine aantal schoten dat wordt afgevuurd op het doel van Feyenoord moet Hahn wel kunnen pakken.

Vermeer heeft ons vaak genoeg gered met zijn ongelooflijke reflexen, zoals dat keeper tegen keeper moment in blessuretijd afgelopen seizoen. Maar met zijn kleine blundertjes de laatste tijd moeten ze toch even verder kijken, of daar nu tegengoals uit volgen of niet.
Hij pakt soms ballen op het niveau van Courtois, en mist ballen die de tweede keeper van het plaatselijke vriendenteam nog pakt. Er is geen tussenin bij Vermeer.
pi_155359340
Dat is een beetje het jammere aan Vermeer. Als hij fatsoenlijk keept zonder die foutjes is hij geweldig. Maar het kaliber fouten is gewoon bijna standaard doelpunt.

Overigens vind ik Hahn in de lucht wel veel meer hebben. Alleen over de grond is hij significant langzamer.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:06:01 #188
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155359471
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:43 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Hij pakt soms ballen op het niveau van Courtois, en mist ballen die de tweede keeper van het plaatselijke vriendenteam nog pakt. Er is geen tussenin bij Vermeer.
Dat is wat Tyton in zijn laatste seizoen bij PSV ook had. En dat zorgde achterin bij PSV voor erg veel onrust bij de defensie.

Zoet heeft dan misschien een lager piekniveau, net als Hahn ten opzichte van Vermeer, maar de rust die een constante keeper meebrengt voor de defensie maakt dat meer dan goed.
pi_155359523
Moeilijk hoor, niemand weet nog hoe Hahn keept in het eerste bij Feyenoord, en in de kuip. Als je weet dat hij altijd een 7 zou zijn dan wissel je meteen, ook al is Vermeer af en toe een 9. Maar wat doe je als Hahn toch tegenvalt?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:13:30 #190
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155359635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:08 schreef exile79 het volgende:
Moeilijk hoor, niemand weet nog hoe Hahn keept in het eerste bij Feyenoord, en in de kuip. Als je weet dat hij altijd een 7 zou zijn dan wissel je meteen, ook al is Vermeer af en toe een 9. Maar wat doe je als Hahn toch tegenvalt?
Gewoon eerlijk zijn en Hahn 10 wedstrijden de kans geven. Daarna een besluit nemen.
pi_155359664
Hahn voor de beker, zou Feyenoord dat doen?
pi_155359726
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:14 schreef exile79 het volgende:
Hahn voor de beker, zou Feyenoord dat doen?
Ja dat doen ze.
pi_155359926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is wat Tyton in zijn laatste seizoen bij PSV ook had. En dat zorgde achterin bij PSV voor erg veel onrust bij de defensie.

Zoet heeft dan misschien een lager piekniveau, net als Hahn ten opzichte van Vermeer, maar de rust die een constante keeper meebrengt voor de defensie maakt dat meer dan goed.
Terwijl Vermeer die rust aanvankelijk wel bracht, vergeleken met Mulder. Jammer dat hij die lijn niet door heeft kunnen trekken.
pi_155359933
nerds op internet die bans vragen op internet voor anderen:

moderators die luisteren naar deze huilenbalken

klaasweetalles
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:25:42 #195
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155359960
pi_155360009
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

klaasweetalles
[ afbeelding ]
Sukkels met een te kleine lul die nog nooit geneukt hebben en zich compenseren op internet. :') :') :') :')
pi_155360119
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

klaasweetalles
[ afbeelding ]
Jippie.
  Forum Admin woensdag 19 augustus 2015 @ 19:41:14 #198
35723 crew  GGMM
pi_155360341
Haha, klaasweetalles is terug.

Dan troll ik hier even wat minder, jullie hebben het al moeilijk genoeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155360437
;(
pi_155360461
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

klaasweetalles
[ afbeelding ]
En zo is het maar net, Klaas!
Oh.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:47:38 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155360503
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:08 schreef exile79 het volgende:
De nieuwe Dudek op doel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_155360579
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Jippie.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En zo is het maar net, Klaas!
Gewoon niet op ingaan, bitte.
pi_155360585
Klaasweetalles, poëet onder de poëten. Welkom terug.
  Forum Admin woensdag 19 augustus 2015 @ 19:50:50 #204
35723 crew  GGMM
pi_155360616
Klaasweetalles, proleet onder de proleten. Welkom terug.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:51:58 #205
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155360657
Ah wat gezellig.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:52:02 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155360661
Klaas vs HMF

Mooie Battle moet dat worden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_155360668
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef Vasion het volgende:

[..]

[..]

Gewoon niet op ingaan, bitte.
Komt goed. :P
  Forum Admin woensdag 19 augustus 2015 @ 19:55:53 #208
35723 crew  GGMM
pi_155360799
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klaas vs HMF

Ja kom, we gaan net doen alsof Klaas niet HMF is.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155360803
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klaas vs HMF

Dat zou het definitieve failliet van FOK! betekenen.
Oh.
pi_155360853
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou het definitieve failliet van FOK! betekenen.
Volgens mij is dit juist een truc van Danny om meer abonnementen te verkopen
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:57:50 #211
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155360873
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

klaasweetalles
[ afbeelding ]
Denk dat je terugkeer van korte duur zal zijn.

Maar leuk dat je er even bent hoor! Je hebt toch niet te veel woede opgekropt in de tussentijd hè?
pi_155360934
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef Bombvis het volgende:

[..]

klaas is de redding van FOK!

Over heel het internet zal gesproken worden over zijn terugkeer
Oh.
pi_155360948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

klaas is de redding van FOK!

Over heel het internet zal gesproken worden over zijn terugkeer
En tegelijkertijd de ondergang; niemand zal meer naar FOK! gaan
  Forum Admin woensdag 19 augustus 2015 @ 20:00:42 #214
35723 crew  GGMM
pi_155360975
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef Bombvis het volgende:

[..]

abonnementen leveren niks op. Aldus Danny.

En ik heb nagedacht over je post van gisteren; ik vergeef het je. :) Je bent en blijft mijn favoriete user.

Deze post is opvallend off-topic voor iemand die zojuist een TR heeft ingediend vanwege een off-topic post.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155360994
Mijn analyse over Feyenoord.

Feyenoord is weer terug bij af. Het gaat gewoon weer een periode in waar het de weg inslaat van voor de crisis.

Varkenoord heeft Feyenoord gered de afgelopen jaren, maar martin van geel is zo een wanhopige technische directeur dat hij alles uit de kast haalt om maar zijn eigen positie veilig te stellen.

2 x gewonnen met wanvoetbal en veel geluk.

vejuvic een goede speler, de andere is maar afwachten. Ik kan het lijstje wel weer hier gaan noemen wat voor spelers en miskleunen deze technische directeur heeft gehaald.

iedereen heeft roept dat hij fantastische traNFSFERs GEDAAN

IK ZEG HIJ HEEFT GEEN FUK GEDAAN.

dE SPELERS hebben zichzelf verkocht door hun ontwikkelingen en hun opleiding op varkenoord,.

Feyenoord heeft 45 miljoen aan transfergelden binnengehaald en waar is al dat geld gebleven dan? Ze hebben nog steeds geen fuk in kas.

Ga even rekenmachientje erbij pakken en tel al die aankopen die martin van geel de afgelopen jaren heeft gedaan plus de salarissen dan is zeker nu al meer als 25 miljoen.

Dan heeft die mazzel dan we spelers als de vrij indi en clasie hebben gehad.

En dan heeft dat kutbestuur ook nog is 20 miljoen ofzo uitgegeven aan ontwikkeling van een nieuw stadion die er nooit gaat komen. ALLEMAAL BULLSHIT

Feyenoord mag van geluk spreken dat heel die mickey mouse competitie helemaal bagger is met allemaal middelmatige spelers.

Feyenoord kan dus dit seizoen kampioen worden als ze die dubbele bezetting op elke positie handhaven.....

Maar nu hoor ik weer debiele verhalen dat ze manu willen gaan verkopen.....verkoop die fukking debiel van een billal die kan er geen fuk van.

dit was deel 1.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_155360997
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

En tegelijkertijd de ondergang; niemand zal meer naar FOK! gaan
Ik denk niet dat klaas een medicijn is tegen een FOK! verslaving ;(
Oh.
  Forum Admin woensdag 19 augustus 2015 @ 20:02:00 #217
35723 crew  GGMM
pi_155361034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef klaasweetalles het volgende:

Feyenoord is weer terug bij af. Het gaat gewoon weer een periode in waar het de weg inslaat van voor de crisis.

Varkenoord heeft Feyenoord gered de afgelopen jaren, maar martin van geel is zo een wanhopige technische directeur dat hij alles uit de kast haalt om maar zijn eigen positie veilig te stellen.

vejuvic een goede speler, de andere is maar afwachten. Ik kan het lijstje wel weer hier gaan noemen wat voor spelers en miskleunen deze technische directeur heeft gehaald.

dE SPELERS hebben zichzelf verkocht door hun ontwikkelingen en hun opleiding op varkenoord,.

Feyenoord heeft 45 miljoen aan transfergelden binnengehaald en waar is al dat geld gebleven dan? Ze hebben nog steeds geen fuk in kas.

Ga even rekenmachientje erbij pakken en tel al die aankopen die martin van geel de afgelopen jaren heeft gedaan plus de salarissen dan is zeker nu al meer als 25 miljoen.

En dan heeft dat kutbestuur ook nog is 20 miljoen ofzo uitgegeven aan ontwikkeling van een nieuw stadion die er nooit gaat komen. ALLEMAAL BULLSHIT

Feyenoord mag van geluk spreken dat heel die mickey mouse competitie helemaal bagger is met allemaal middelmatige spelers.

Feyenoord kan dus dit seizoen kampioen worden als ze die dubbele bezetting op elke positie handhaven.....

Maar nu hoor ik weer debiele verhalen dat ze manu willen gaan verkopen.....verkoop die fukking debiel van een billal die kan er geen fuk van.

dit was deel 1.
Niet gelezen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155361038
quote:

dit was deel 1.
Ik kijk uit naar deel 2
Oh.
pi_155361073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:00 schreef GGMM het volgende:

[..]

abonnementen leveren niks op. Aldus Danny.

En ik heb nagedacht over je post van gisteren; ik vergeef het je. :) Je bent en blijft mijn favoriete user.

Deze post is opvallend off-topic voor iemand die zojuist een TR heeft ingediend vanwege een off-topic post.
Prima, dan laat ik het staan ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat klaas een medicijn is tegen een FOK! verslaving ;(
Nee, maar wel als FOK! ophoudt te bestaan :Y
pi_155361089
quote:

dit was deel 1.
Too long didn't read lol
pi_155361137
Dacht dat we met klaas hadden afgesproken dat 'ie niet meer terug zou komen.
pi_155361143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee, maar wel als FOK! ophoudt te bestaan :Y
Dan moeten we allemaal een leven zoeken
Oh.
pi_155361152
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef H.FR het volgende:
Dacht dat we met klaas hadden afgesproken dat 'ie niet meer terug zou komen.
Klaas zou toch een ban van twee maanden krijgen als Clasie vertrok?
Oh.
pi_155361271
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij geen lengte bij genoemd, alleen dit:
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik durft te wedden om een ban dat zijn transfer niet voor vrijdag rond is w/
pi_155361388
Gewoon lekker blijven negeren.

Vermeer is de laatste tijd wel een beetje aan het grabbelen ja. De goal van Utrecht kwam voort uit gegrabbel, en tegen Cambuur was er ook weer gegrabbel waar het geluk was dat de scheids floot voor een overtreding op Vermeer.

Ik vond Hahn bij PEC altijd solide spelen, maar dat lijkt me niet meteen reden om Vermeer maar op de bank te zetten.
pi_155361413
Bij FC Basel neemt Jean-Paul Boëtius plaats op de bank. De van Feyenoord overgekomen buitenspeler wacht daardoor nog steeds op zijn debuut bij de Zwitserse kampioen. Basel neemt het op tegen de kampioen van Israël: Maccabi Tel Aviv.

Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 19 augustus 2015 @ 20:13:49 #227
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155361416
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef exile79 het volgende:
Too long didn't read lol
  woensdag 19 augustus 2015 @ 20:14:33 #228
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155361446
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef KillemWieft het volgende:
Bij FC Basel neemt Jean-Paul Boëtius plaats op de bank. De van Feyenoord overgekomen buitenspeler wacht daardoor nog steeds op zijn debuut bij de Zwitserse kampioen. Basel neemt het op tegen de kampioen van Israël: Maccabi Tel Aviv.

Daar kon je op wachten natuurlijk.
pi_155361467
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks!
pi_155361537
quote:

Ook een beetje ijdele hoop natuurlijk, van zo'n jongen. Niet voldoende in zijn mars om bij Feyenoord voldoende speeltijd af te dwingen, maar verwachten dat hij dat bij een Champions League-ploeg wel zou kunnen.
pi_155361583
quote:

Was toch geblesseerd geweest? Volgens mij pas weer net fit
pi_155361613
quote:

Deze post :') :')
Hij is net 2 dagen fit :') :')
pi_155361641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:20 schreef Max23 het volgende:

[..]

Deze post :') :')
Hij is net 2 dagen fit :') :')
Was hij anders wel in de basis gestart? Dan moeten ze echt een boutteam hebben hoor.
pi_155361775
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:20 schreef exile79 het volgende:

[..]

Was hij anders wel in de basis gestart? Dan moeten ze echt een boutteam hebben hoor.
Geen idee, maar dat zullen we nooit weten :D
pi_155362173
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:20 schreef exile79 het volgende:

[..]

boetius heeft in zijn linkerteen meer talent dan die bilal die feyenoord meer als 3 miljoen heeft gekost....
pi_155362251
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:

Vermeer is de laatste tijd wel een beetje aan het grabbelen ja. De goal van Utrecht kwam voort uit gegrabbel, en tegen Cambuur was er ook weer gegrabbel waar het geluk was dat de scheids floot voor een overtreding op Vermeer.

Ik vond Hahn bij PEC altijd solide spelen, maar dat lijkt me niet meteen reden om Vermeer maar op de bank te zetten.
de laatste tijd???

hhhahahahaha grapjas...

ik ben altijd tegen zijn komst geweest

Hij verdween uit de basis bij Ajax omdat hij daar wekelijks stond te grabbelen....
pi_155362930
Klaas for td
pi_155363338
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:17 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ook een beetje ijdele hoop natuurlijk, van zo'n jongen. Niet voldoende in zijn mars om bij Feyenoord voldoende speeltijd af te dwingen, maar verwachten dat hij dat bij een Champions League-ploeg wel zou kunnen.
Het nivo bij Basel ligt stukken hoger, zeker op de trainingen,

Alleen al op dat nivo dageliks trainen zal hem tot een hoger niveau brengen als voetballer,. Bij Feyenoord blijven zou hem niet echt meer beter maken.

IK heb zo een idee dat martin van geel een soort 2e marco boogers is....

Ik heb zo een vermoeden dat hij veel invloed uitoefent op de trainers bij Feyenoord,
Anders kan ik het opstellen van Bilal op dit moment niet verklaren. Manu is veel beter.
Ik denk dat van geel zijn ongelijk wil halen met Bilal.

Boetius en Vilhenna waren zijn eerste slachtoffers. IK weet zeker dat er een zekere invloed op rutte lag om deze spelers niet meer te laten spelen vorig seizoen omdat ze hun contract niet wilde verlengen. Dat is gewoon bullshit.

lekker hoor Boetius voor 2 miljoen verkopen en op die positie de komende jaren 4 spelers halen die 10 miljoen bij elkaar kosten.....
o.nee hoor...van geel HEEFT weer een speler voor 2 miljoen verkocht en geld in het laatje gebracht....FUK YOU! iK KAN nog wel een paar voorbeelden geven van dat soort beleid.
pi_155363422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Schijnbaar niet, of gaan 2 maanden zonder klaas extra snel voorbij?
pi_155363481
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:

ik negeer nooit iemand op forums...

Dat figuren zoals jij dat openlijk op een forum roepen zegt genoeg over jou bekrompen nivautje...

Waarom zou iedereen mij moeten negeren en jou post wel moeten gaan lezen...VERTEL MIJ DAT EFFE GOSERTJE...WHO THE HELL BEN JIJ DAN WEL.....SHIT dat rimt ook nog en sinterklaas moet nog komen.
pi_155363553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat figuren zoals jij dat openlijk op een forum roepen zegt genoeg over jou bekrompen nivautje...

Waarom zou iedereen mij moeten negeren en jou post wel moeten gaan lezen...VERTEL MIJ DAT EFFE GOSERTJE...WHO THE HELL BEN JIJ DAN WEL.....SHIT dat rimt ook nog en sinterklaas moet nog komen.
Bah Klaas, ik wist niet dat je daar van hield :{
Oh.
pi_155363783
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Schijnbaar niet, of gaan 2 maanden zonder klaas extra snel voorbij?
NEE!
DIT STOND RECHTSONDER TOEN IK MIJN BAN KREEG

quote:
Na overleg ban verkort naar 24 uur welke je nog tegoed na uitspraken omtrent de transfer van Clasie.
Je kunt weer posten op 21-07-2015 om 08:33.

1 DAG DUS.....en vervolgens gaat een andere idioot er zich mee bemoeien en laten ze het gewoon staan....allemaal fukking bullshit.
pi_155363920
Feyenoord doet volgens mij de verkeerde speler weg.. Ik zou liever zien dat die dwaas van een Kazim vertrekt en dat Manu blijft, ook omdat ik denk dat je als invaller meer hebt aan Manu dan aan Kazim. Die gozer scoorde vorig seizoen 5x in Europa, is toch niet slecht.. Kazim zorgt alleen maar voor ergernis.
pi_155364059
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord doet volgens mij de verkeerde speler weg.. Ik zou liever zien dat die dwaas van een Kazim vertrekt en dat Manu blijft, ook omdat ik denk dat je als invaller meer hebt aan Manu dan aan Kazim. Die gozer scoorde vorig seizoen 5x in Europa, is toch niet slecht.. Kazim zorgt alleen maar voor ergernis.
Kazim is gewoon een mongool....ongelofelijk dat zijn contract verlengd werd door debiel van geel omdat hij in de laaste wedstrijdjes nog wat liet zien.

Die kazim loopt er bij alsof hij de grote ster van Feyenoord is en tegelijjkertijd verpruts hij de beste kansen of hij laat geen fuk zien.

Hij probeert met zijn gedrag een bepaalde status af te dwingen....

MAAR DAT HIJ NIET SCOORT IS DAT ZO VREEMD?

ANTWOORD

HIJ HEEFT BIJ GEEN ENKELE CLUB BIJZONDER veel gescoord....

waarom martin van geel hem ooit als spits haalde......

vertel jij hetmij maar
pi_155364224
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

vertel jij hetmij maar
Omdat Pi-air het zei en als Pi-air het zegt dan luister je natuurlijk :{
pi_155364308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Omdat Pi-air het zei en als Pi-air het zegt dan luister je natuurlijk :{
dat geloof jij?

pi air heeft daar geen klote mee te maken met het technische beleid bij Feyenoord. Het is gewoon een martin van geel aankoop.
pi_155364403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat geloof jij?

pi air heeft daar geen klote mee te maken met het technische beleid bij Feyenoord. Het is gewoon een martin van geel aankoop.
Ik was sarcastisch..

Maar ik begrijp er ook weinig van. Dat hij een contract heeft gekregen al helemaal niet, alleen als Feyenoord hem zou verkopen zou ik het een goede zet vinden. Maar ik vind hem een hele vervelende speler omdat zijn prestaties niet zijn grote bek rechtvaardigen.. en hij loopt maar te ouwehoeren.. in het veld..buiten het veld.. als hij mijn medespeler was zou ik hem neer willen slaan
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:45:12 #248
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155364498
Gelukkig ben ik niet de enige die Kazim op dit moment niet kan uitstaan. Ik walg echt van zijn gedrag. Hij gedraagt zich alsof hij een gearriveerde vedette is, terwijl hij matig presteert. Hij is voor de tegenstanders irritant, maar ik weet niet hoe hij binnen de groep ligt.
pi_155364603
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nou vooruit, een uitzondering:

Je posts zijn niet te lezen, bijzonder onzinnig, en uitsluitend bedoeld ter provocatie. Verder zijn je discussiekwaliteiten, indien überhaupt aanwezig, belabberd te noemen. In plaats van dat constant te moeten benoemen lijkt het mij voor het hele topic het beste om er gewoon niet op in te gaan. Ik laat je lekker raaskallen, lach om de dingen die je zegt, maar reageer er niet op. Net zoals bij alle andere VBL-trolls.
pi_155364803
Die mensen hierboven die over Boetius posten dat ie bankzitter is, allemachtig :'). Wat iemand anders al zegt; gozer is 2 dagen fit :').

Iets met man en man.
pi_155364977
Overigens denk ik wel dat hij gaat debuteren vanavond, is vlak voor rust begonnen met warmlopen. _O_ 2 dagen fit en dan al debuteren. _O_
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:01:51 #252
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_155365099
Kan iemand klaasweetalles bij het Delta Psychiatrisch Ziekenhuis afzetten?

Bedankt.
pi_155365296
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:53 schreef Scrummie het volgende:
Die mensen hierboven die over Boetius posten dat ie bankzitter is, allemachtig :'). Wat iemand anders al zegt; gozer is 2 dagen fit :').

Iets met man en man.
Ik zit je maar te stangen vanwege de weddenschap. ;)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_155365586
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:08 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik zit je maar te stangen vanwege de weddenschap. ;)
Eikel :P
pi_155365911
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kazim is gewoon een mongool....ongelofelijk dat zijn contract verlengd werd door debiel van geel omdat hij in de laaste wedstrijdjes nog wat liet zien.

Die kazim loopt er bij alsof hij de grote ster van Feyenoord is en tegelijjkertijd verpruts hij de beste kansen of hij laat geen fuk zien.

Hij probeert met zijn gedrag een bepaalde status af te dwingen....

MAAR DAT HIJ NIET SCOORT IS DAT ZO VREEMD?

ANTWOORD

HIJ HEEFT BIJ GEEN ENKELE CLUB BIJZONDER veel gescoord....

vertel jij hetmij maar
Ik geniet nu alweer van je waardevolle bijdragen aan dit forum.
pi_155366424
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:01 schreef Steinerized het volgende:
Kan iemand klaasweetalles bij het Delta Psychiatrisch Ziekenhuis afzetten?

Bedankt.
Ze namen hem niet aan, iets met bezuinigingen en hopeloos geval ofzo
pi_155366455
Klaas is de Kazim Richards onder de posters.
pi_155366671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Klaas is de Kazim Richards onder de posters.
Neuh, ben ik het niet mee eens. Kazim kan je nog een haat/liefde-relatie mee hebben, dat is bij Klaas onmogelijk
pi_155367340
Boëtius heeft vanavond gewoon Champions League gespeeld.
pi_155367729
Als mensen blocken ook mobiel zou werken had ik ws nu weer een abbo genomen ;(

Klaas ;(
pi_155368201
Klaas trapt thuis ook altijd de bidons omver voordat hij achter de pc gaat zitten.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_155368395
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:13 schreef Tortugal het volgende:
Nou nee, het was nog de voorronde.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155368495
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:41 schreef Pascalus het volgende:
Klaas trapt thuis ook altijd de bidons omver voordat hij achter de pc gaat zitten.
klaas komt nooit achter de pc vandaan. En niet van zolder.
pi_155370284
quote:
vCL, maar wel nog goede kans om de CL te halen.
pi_155371748
Topic is onleesbaar geworden.
pi_155372380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 03:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Topic is onleesbaar geworden.
Klopt. Teveel aidsusers.
Elite
Tegen TTIP
pi_155372617
quote:
Gelijk terugkopen dan!
pi_155375344
quote:
'Feyenoord legt talentvolle Noorse middenvelder vast'
donderdag 20 augustus 2015 10:23

Emil Hansson (17) vertrekt naar Feyenoord. De Noorse middenvelder wordt al jaren gevolgd door de Rotterdammers en deze zomer werkte het talent van SK Brann al een stage af op Varkenoord, maar Feyenoord heeft Hansson nu ook daadwerkelijk een contract voorgelegd.
Dat meldt het Noorse Bergens Tidende vandaag. Hansson stond in Scandinavië lang bekend als 'the next big thing' na Martin Ødegaard, die nu bij Real Madrid vastligt. Feyenoord betaalt minder dan een half miljoen kroon (ca. 50.000 euro) voor Hansson.
Brann heeft bovenop een doorverkooppercentage de optie om het talent terug te kopen voor datzelfde bedrag als hij geen succes wordt in De Kuip.
Daar is ie dan hoor, de nieuwe, nieuwe Noorse Iniesta _O_
pi_155375465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:09 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Daar is ie dan hoor, de nieuwe, nieuwe Noorse Iniesta _O_
Twente heeft in het verleden blijkbaar ook interesse getoond (what else is new).

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236709

quote:
Brann Bergen heeft een bod van FC Twente op middenvelder Emil Hansson afgeslagen. Dat meldt Bergens Tidende. De krant meldt dat de Eredivisionist enkele miljoenen kronen voor de zestienjarige Hansson wilde betalen en zaakwaarnemer Stig Lillejord bevestigt dat zijn cliënt een aanbieding uit Enschede heeft ontvangen.

“Het ging om een financieel zeer aantrekkelijk voorstel van Twente. Emil en zijn familie willen erg graag naar Nederland, maar zij respecteren uiteraard ook het contract met Brann. En de club respecteert de contracten die met de spelers zijn ondertekend”, aldus Lillejord. De aanvallende middenvelder, die uitkomt voor Noorwegen Onder-17, heeft bij Brann nog een contract tot 31 december 2016.

“Het klopt dat we een bod op Emil hebben afgeslagen”, zegt sportief directeur Rune Soltvedt. “Hij moet hier nog een paar jaar floreren en dan brengt hij misschien ook meer geld op. Het is een moeilijke beslissing en het is uiteraard ook aan Emil zelf. Waar kan hij zich het best ontwikkelen?” Hansson was in 2012 overigens nog in beeld bij Feyenoord. Hij werkte toen meerdere stages af in Rotterdam, maar het kwam dus niet tot een contract.
PSN id: Puddled_nl
pi_155375576
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:16 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Twente heeft in het verleden blijkbaar ook interesse getoond (what else is new).

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236709

[..]

Hmm... En nu was hij voor een half miljoen kronen verkocht? zeg maar een kwart van het bod van Twente??

Anyway, hier nog wat oude beelden:

Hij maakt twee acties deze pot, 1 op 0:14sec en 1 op 1:32. Het is dat blonde mannetje met nr 8.

Verder echt een kansloze pot trouwens, en al 2 jaar oud :')
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:36:34 #271
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155375845

Vekt: 64 kg
Høyde: 172 cm

Iel ventje. Maar voor een halve ton kun je best een gokje wagen. Schijnt het grootste talent van Noorwegen te zijn na Odegaard.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_155375971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:36 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]

Vekt: 64 kg
Høyde: 172 cm

Iel ventje. Maar voor een halve ton kun je best een gokje wagen. Schijnt het grootste talent van Noorwegen te zijn na Odegaard.
Tsja, maar gewoon afwachten. Ze hebben hem in het verleden al getest en niets aangeboden, een paar jaar geleden bood Twente dus iets van 1-2 ton, wat afgeslagen werd, maar nu op 17-jarige leeftijd mag ie alsnog weg voor 50k. Klinkt niet als een heel indrukwekkende ontwikkeling. Zeker aangezien er in dat artikel van Renzokuken staat dat ze hem langer wilde houden zodat ie meer op kon gaan leveren...

Aan de andere kant, als we hem dus al een jaar of 3-4 volgen en hij nu goed genoeg word bevonden, schrijf ik hem ook nog niet af. Maar the next big thing na Odegaard lijkt me wellicht iets te veel eer voor die jongen :P
pi_155376158
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tsja, maar gewoon afwachten. Ze hebben hem in het verleden al getest en niets aangeboden, een paar jaar geleden bood Twente dus iets van 1-2 ton, wat afgeslagen werd, maar nu op 17-jarige leeftijd mag ie alsnog weg voor 50k. Klinkt niet als een heel indrukwekkende ontwikkeling. Zeker aangezien er in dat artikel van Renzokuken staat dat ze hem langer wilde houden zodat ie meer op kon gaan leveren...

Aan de andere kant, als we hem dus al een jaar of 3-4 volgen en hij nu goed genoeg word bevonden, schrijf ik hem ook nog niet af. Maar the next big thing na Odegaard lijkt me wellicht iets te veel eer voor die jongen :P
Schijnbaar hadden ze hem willen halen toen hij nog 14 was, maar door de Fifa regels m.b.t 16 jarigen kon dat toen nog niet...

quote:
FIFA regel blokkeert komst 14-jarige Hansson en zijn vader naar Feyenoord

20 oktober 2012 Aftonbladet

Eerder berichtte Feyenoord Netwerk al over de stages die de inmiddels 14-jarige Noor Emil Hansson regelmatig afwerkt bij Feyenoord. Zijn vader is assistent-coach bij Brann Bergen en was daar ontevreden. Feyenoord wilde de familie naar Rotterdam halen en deed ze een aanbieding. Emil Hansson kon dan in de jeugdopleiding van Feyenoord instromen, zijn vader kon aan het werk als coach.
Feyenoord Netwerk
Nadat pa en ma Hansson hun baan hadden opgezegd bleek echter dat een FIFA regel een overgang van de familie blokkeert. Volgens de regel zou Emil pas op zijn 16e voor Feyenoord uit mogen komen in wedstrijden. Omdat dat zijn ontwikkeling dermate zou blokkeren, is alsnog besloten in Noorwegen te blijven.
http://feyenoord.netwerk.(...)naar%20Feyenoord.php
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 12:07:06 #274
262211 hhh38
pi_155376500
Dat ophemelen in de media van elk talent dat naar Feyenoord komt :')

Ajax betaalde bijvoorbeeld 1 miljoen voor Eriksen op z'n 16e en 1,3 miljoen voor Fischer op z'n 17e. Dan is 50k een schijntje, ik ben benieuwd.
pi_155376658
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Getuigd inderdaad niet echt van een ontwikkeling. Maar wie weet, het blijft sowieso koffiedik kijken met zulke jonge spelers. Zie ook Slabbekoorn.
pi_155377370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:15 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Getuigd inderdaad niet echt van een ontwikkeling. Maar wie weet, het blijft sowieso koffiedik kijken met zulke jonge spelers. Zie ook Slabbekoorn.
denk eerder dat het toen geboden werd om te compenseren voor het niet uit kunnen komen in competities....
pi_155378066
Talentje is veelbelovend maar idd nog koffiedik kijken.

Ik las dat kuyt vooralsnog niet in aanmerking komt voor een rentree in oranje, als dat wel door zou gaan, zou ik dat hilarisch en geweldig vinden!
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:17:09 #278
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155378104
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:15 schreef K.offie het volgende:
Talentje is veelbelovend maar idd nog koffiedik kijken.

Ik las dat kuyt vooralsnog niet in aanmerking komt voor een rentree in oranje, als dat wel door zou gaan, zou ik dat hilarisch en geweldig vinden!
Kuyt weer in Oranje, dan ga ik me naturaliseren tot Belg ofzo. Dat zou een schande zijn, als we daar op terug moeten grijpen.
pi_155378130
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:15 schreef K.offie het volgende:
Ik las dat kuyt vooralsnog niet in aanmerking komt voor een rentree in oranje
Lijkt me (gelukkig) helemaal niet aan de orde :)
pi_155378231
We mogen nooit meer zeiken op Engelse clubs die jeugdige talenten uit onze opleiding roven.. Feyenoord doet precies hetzelfde
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:30:50 #281
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155378414
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:23 schreef Pleun2011 het volgende:
We mogen nooit meer zeiken op Engelse clubs die jeugdige talenten uit onze opleiding roven.. Feyenoord doet precies hetzelfde
En terecht. Ze zouden stom zijn als ze het niet deden. Dog eat dog world.
pi_155378449
quote:
Jawel, want wij zijn Feyenoordsupporters en geen supporter van die Engelse clubs.
Hell To The Liars
pi_155378579
quote:
Dat doen we dan ook al veel langer. Grote clubs roven van kleine clubs, het is altijd zo geweest.
pi_155378775
https://t.co/csvrNtVm1D

Artikel van De Correspondent over Kramer en hoe goed hij nu echt is (en waarom Brentford hem afwees). Conclusie is zo ongeveer dezelfde als die hier gemaakt werkt; Kramer is een mindere versie van Inzaghi en draagt, naast zijn goals, niks bij aan het team
  donderdag 20 augustus 2015 @ 13:50:44 #285
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155378966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:43 schreef Bombvis het volgende:

Artikel van De Correspondent over Kramer en hoe goed hij nu echt is (en waarom Brentford hem afwees). Conclusie is zo ongeveer dezelfde als die hier gemaakt werkt; Kramer is een mindere versie van Inzaghi en draagt, naast zijn goals, niks bij aan het team
_O_ Kramer

Wisten jullie trouwens dat Sven van Beek van oorsprong rechtsbuiten is. Zowel bij Sparta als zijn beginperiode bij Feyenoord.

De Beekgod.
pi_155380959
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 12:44 schreef ender_xenocide het volgende:
denk eerder dat het toen geboden werd om te compenseren voor het niet uit kunnen komen in competities....
Er wordt in dit geval gesproken over de transfersom tussen clubs, niet over het salaris. Als betreffende speler niet kan uitkomen voor de nieuwe club lijkt mij dat de transfersom juist gedrukt wordt. Nu zou hij dus wel kunnen spelen, maar zijn transfersom is omlaag gegaan.... Dat kan natuurlijk ook met andere factoren te maken hebben (contractduur oid) maar het meest bepalende lijkt mij de voetbalkwaliteiten.
pi_155380976
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:17 schreef Renzokuken het volgende:

[..]

Er wordt in dit geval gesproken over de transfersom tussen clubs, niet over het salaris. Als betreffende speler niet kan uitkomen voor de nieuwe club lijkt mij dat de transfersom juist gedrukt wordt. Nu zou hij dus wel kunnen spelen, maar zijn transfersom is omlaag gegaan.... Dat kan natuurlijk ook met andere factoren te maken hebben (contractduur oid) maar het meest bepalende lijkt mij de voetbalkwaliteiten.
en doorverkoop percentage; wat ze nu dus bedongen hebben...
pi_155381043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

en doorverkoop percentage; wat ze nu dus bedongen hebben...
Je hebt helemaal gelijk. :)
pi_155381083
quote:

Beetje karig verhaal wel. Kazim zou beter zijn omdat ie meer ExpAssissts zou creeeren, maar daar ontbrak uiteindelijk niet aan, we hebben een doelpuntenmaker nodig. Dat ze bij Bretford nou 5 van zijn 17 goals als niet reeel zien, waardoor ze in dat artikel nu zeggen dat ie nu wellicht ook weer op 17 uit komt, vind ik ook uit de lucht gegrepen.
Als hij zo goed uit de rug van zijn verdediger kan weglopen en onze flanken lopen goed, dan haalt ie volgens mij de 20 wel. En ja, hij lijkt me minder een aanspeelpunt en dus geen assist-gever, maar daar hebben we genoeg anderen voor in het veld lopen. :)
pi_155381173
Waar was jij?

BFF met GGMM
pi_155381193
quote:

Interessant stuk, thanks.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_155381319
quote:

Word zo moe van die cijferautisten die zelf niet kunnen voetballen en dus maar alles gaan narekenen. Voetbal is geen wiskunde
pi_155381401
quote:

Ik kan me wel redelijk vinden in dit stuk, maar eigenlijk het enige wat Feyenoord sinds Pelle nodig heeft, is iemand die kansen afmaakt. Daar ontbreekt het aan en dat is wat je moet willen. Dat hij verder niet kan voetballen, staat er even los van.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_155381823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:36 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik kan me wel redelijk vinden in dit stuk, maar eigenlijk het enige wat Feyenoord sinds Pelle nodig heeft, is iemand die kansen afmaakt. Daar ontbreekt het aan en dat is wat je moet willen. Dat hij verder niet kan voetballen, staat er even los van.
Niet helemaal mee eens. Te Vrede is ook een redelijke goaltjesdief, maar omdat hij verder totaal niet kan voetballen zorgde hij voor veel counters. Dat kan je ook niet hebben.
pi_155381889
quote:
17s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:27 schreef DonRaja het volgende:
Waar was jij?

[ afbeelding ]
Obiku ?
pi_155381934
Brentford :')
Statistieken :')

Moest lachen
pi_155381937
Die Hanson hé het op één na grootste talent van Noorwegen ?

Waarom gaat ie dan bij onder 19 spelen en niet in het eerste ?

Waar is de tijd gebleven dan een 16 jarig supertalent gelijk in het eerste en het Nederlands elftal speelt ?
pi_155381961
Waar gaat Manu naartoe ? Bundesliga ofzo ?
pi_155381971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:56 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Obiku ?
Yep, net na de belangrijkste goal uit zijn carrière.
BFF met GGMM
pi_155381984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:59 schreef arjan1112 het volgende:
Waar gaat Manu naartoe ? Bundesliga ofzo ?
Kaiser Chiefs lijkt me wel een leuke club voor hem. Beetje rennen, beetje schoppen, niet te veel nadenken.
BFF met GGMM
pi_155382243
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:58 schreef Thunder0x het volgende:
Brentford :')
Statistieken :')

Moest lachen
Waarom de :') ?
Beide clubs van de eigenaar doen het allesbehalve slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')