Deze beelden vind ik mooier dan de hele terugkeer van Kuytquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Happel het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/633559933082976256
Goede zaak denk ik.quote:De concurrentiestrijd bij Feyenoord zal de komende weken alleen nog maar verder worden aangewakkerd. Eljero Elia voelt zich al weken fysiek klaar voor een debuut in de hoofdmacht, maar moet geduld opbrengen. De 28-jarige aanvaller zal vanavond wel zijn eerste speelminuten krijgen in Jong Feyenoord in de thuiswedstrijd tegen Jong VVV/Helmond Sport, die om 18.30 uur begint op Varkenoord.
Het door trainer Giovanni van Bronckhorst uitgetekende scenario is dat Elia, als alles naar wens verloopt, vervolgens zondag voor het eerst bij de wedstrijdselectie zit, tegen Vitesse. Vervolgens moet hij een week later tegen PSV klaar zijn om eventueel te starten. De technische staf heeft Elia uitgelegd dat Feyenoord alle tijd neemt om hem in te passen. De club wil op die manier voorkomen dat Elia te snel begint en tegen blessureleed aanloopt.
Ook Michiel Kramer hoopt vanavond in het tweede elftal nog wat ritme op te kunnen doen. ,,Dat kan ik goed gebruiken, want ik heb nog altijd geen negentig minuten in de benen'', zegt Kramer. ,,En ik moet het wel blijven laten zien. Als ik straks op het veld sta en ik raak geen knikker, zeggen de mensen ook meteen weer 'die kan er geen reet van'.''
Excuus. Had het niet door.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Thunderox
Te moeilijk om een nieuw topic te openen ofzo?
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Als ik het zo lees wil Sleegers zelf graag blijven, verlengen en 2 jaar verhuurd worden om zich te bewijzen. Feyenoord wil hem echter toch verkopen. Ik begin het idee te krijgen dat ze zich financieel in de nesten hebben gewerkt deze zomer en koste wat kost nog wat spelers moeten lozen. Zonde.
Ik denk dat ze gewoon willen doorselecteren en hem te licht hebben bevonden, leuk dat ie wilt blijven, maar als Feyenoord er geen vertrouwen in heeft gaan ze m niet langer dan nodig in dienst houdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:04 schreef hhh38 het volgende:
Als ik het zo lees wil Sleegers zelf graag blijven, verlengen en 2 jaar verhuurd worden om zich te bewijzen. Feyenoord wil hem echter toch verkopen. Ik begin het idee te krijgen dat ze zich financieel in de nesten hebben gewerkt deze zomer en koste wat kost nog wat spelers moeten lozen. Zonde.
mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:26 schreef Happel het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/633559933082976256
Ook heel nice trouwens: http://www.hallyink.com/product/feyenoord-legends
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Zelf zou ik dat een goede zaak vinden.
Los van het financieel in de nesten werken dan hè.
twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 10:14:59Joey Sleegers hoopte zelf op nieuw 2-jarig contract in Kuip en dan verhuurperiode. #Feyenoord is duidelijk, hij moet deze maand vertrekken. reageer retweet
Het is een jong talent die ze nu net een zomertje hebben bekeken na z'n goede seizoen in Eindhoven. Lijkt me erg voorbarig om nu al te concluderen dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord gaat worden, terwijl spelers zich erg snel kunnen ontwikkelen. Waarom wordt een Woudenberg (die blijkbaar nog slechter is dan Nelom) of een Achahbar (die blijkbaar niet goed genoeg is voor 1e OF 2e spits) dan wel verlengd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon willen doorselecteren en hem te licht hebben bevonden, leuk dat ie wilt blijven, maar als Feyenoord er geen vertrouwen in heeft gaan ze m niet langer dan nodig in dienst houden
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..][..]twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 10:14:59Joey Sleegers hoopte zelf op nieuw 2-jarig contract in Kuip en dan verhuurperiode. #Feyenoord is duidelijk, hij moet deze maand vertrekken. reageer retweet
Het is een jong talent die ze nu net een zomertje hebben bekeken na z'n goede seizoen in Eindhoven. Lijkt me erg voorbarig om nu al te concluderen dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord gaat worden, terwijl spelers zich erg snel kunnen ontwikkelen. Waarom wordt een Woudenberg (die blijkbaar nog slechter is dan Nelom) of een Achahbar (die blijkbaar niet goed genoeg is voor 1e OF 2e spits) dan wel verlengd?
Geef eigen jeugd gewoon een kans in plaats van ze zo snel mogelijk de tent uit te jagen.
OPROTTEN GOFTEDOMMEquote:PSV denkt er serieus over na om Jordy Wehrmann, aanvoerder van de Feyenoord B1, over te nemen. De 16-jarige middenvelder zou dan vanaf het seizoen 2016/2017 in Eindhoven spelen. Dat meldt VarkenoordWatch vandaag. Feyenoord overweegt om Wehrmann een profcontract aan te bieden, maar twijfelt of hij nú al een contract verdient.
Alleen tussen Feyenoord en Ajax denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iets met een gentlemen agreement... Is daar nog iets van over?
Nja, ze geven dan toch verschillende jeugdspelers WEL een kans en anderen NIET... Dat is het hele doorselecteren-principe. Met dat principe ben ik het wel eens. Dat is trouwens wat anders dan de specifieke keuze om Sleegers NIET te verlengen, want dat snap ik ook niet zo goed. Want ik kan me niet zo goed voorstellen wat ze dan hadden verwacht dat hij zou presteren in EHV om zijn contractverlenging/selectieplaats af te dingen. Maar er zullen wel bepaalde tekortkomingen zijn (fysiek of whatever) waarvan ze denken dat ie het sowieso niet gaat redden. Als ze dat hebben kunnen zien in het jaar EHV dan kan ik me het nog wel voorstellen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..][..]twitter:MikosGouka twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 10:14:59Joey Sleegers hoopte zelf op nieuw 2-jarig contract in Kuip en dan verhuurperiode. #Feyenoord is duidelijk, hij moet deze maand vertrekken. reageer retweet
Het is een jong talent die ze nu net een zomertje hebben bekeken na z'n goede seizoen in Eindhoven. Lijkt me erg voorbarig om nu al te concluderen dat ie niet goed genoeg voor Feyenoord gaat worden, terwijl spelers zich erg snel kunnen ontwikkelen. Waarom wordt een Woudenberg (die blijkbaar nog slechter is dan Nelom) of een Achahbar (die blijkbaar niet goed genoeg is voor 1e OF 2e spits) dan wel verlengd?
Geef eigen jeugd gewoon een kans in plaats van ze zo snel mogelijk de tent uit te jagen.
Nee, volgens mij ook niet meer hoor, daarvoor zijn er in de laatste jaren ook iets te veel C-tjes en B-tjes verplaatst...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen tussen Feyenoord en Ajax denk ik.
Wat voor soort middenvelder is dat? Controlerend, of meer aanvallend?quote:
Zo'n jeugdspeler moet ook binnen zoveel jaar basisspeler bij Feyenoord kunnen worden. Als een speler uit de eigen jeugd pas op zijn 22ste goed genoeg is om in de basis te staan is dat gewoon te laat. Blijkbaar verwachten ze niet dat hij die stap (snel genoeg) gaat maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nja, ze geven dan toch verschillende jeugdspelers WEL een kans en anderen NIET... Dat is het hele doorselecteren-principe. Met dat principe ben ik het wel eens. Dat is trouwens wat anders dan de specifieke keuze om Sleegers NIET te verlengen, want dat snap ik ook niet zo goed. Want ik kan me niet zo goed voorstellen wat ze dan hadden verwacht dat hij zou presteren in EHV om zijn contractverlenging/selectieplaats af te dingen. Maar er zullen wel bepaalde tekortkomingen zijn (fysiek of whatever) waarvan ze denken dat ie het sowieso niet gaat redden. Als ze dat hebben kunnen zien in het jaar EHV dan kan ik me het nog wel voorstellen.
Alleen is het wel onverwacht. Ik dacht persoonlijk dat ie wel de nodige minuten zou gaan maken in de Kuip, en anders op zijn minst nog een verhuurjaar tegemoet zou kunnen zien. Zoals hier inderdaad al beweerd wordt, al zou het maar zijn om zijn verkoopwaarde op te krikken... 2-3 ton salaris investeren en dan levert ie volgend jaar hoogstwaarschijnlijk toch wel MINSTENS dat meer op. Ik kan me niet voorstellen dat ie dan minder dan een miljoen op zou leveren. Maar misschien weet Feyenoord wel meer dan wij..
Volgens mij gaat dat vooral om het benaderen van spelers, als een speler (of waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer) contact opneemt met een andere club omdat de speler graag wil overstappen is dat geen probleem geloof ik. Er waren dacht ik laatst een paar jongens die van Feyenoord naar Ajax waren gegaan omdat ze supporter van Ajax waren, dat hoef je niet tegen te houden als club lijkt me. Ook Bazoer had contact gezocht met Ajax, niet andersomquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, volgens mij ook niet meer hoor, daarvoor zijn er in de laatste jaren ook iets te veel C-tjes en B-tjes verplaatst...
Ik kan me wel vinden in het verhaal van Ace Eleven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zo'n jeugdspeler moet ook binnen zoveel jaar basisspeler bij Feyenoord kunnen worden. Als een speler uit de eigen jeugd pas op zijn 22ste goed genoeg is om in de basis te staan is dat gewoon te laat. Blijkbaar verwachten ze niet dat hij die stap (snel genoeg) gaat maken.
Ja, dat beleid is niet meer te handhaven. Je zou de gemiddelde leeftijd wel omhoog kunnen blijven krikken door wat ervaring erbij te blijven kopen, maar nu vertrekken de jeugspelers dan gewoon ergens tussen hun 16e en 19e naar waar dan ook, omdat ze nog niet in het 1e staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in het verhaal van Ace Eleven.
Maar vroeger was het normaal om pas op 22 jarige leeftijd bij Feyenoord in het eerste te komen, of pas een dragende kracht te worden. Maar dat was ook de tijd waarin de echte toppers gewoon tot pakweg hun 26ste in de Eredivisie bleven spelen voordat ze de overstap naar een Europese topper maakten.
quote:Ook Feyenoords tweede thuiswedstrijd van dit seizoen wordt gespeeld in een uitverkochte Kuip. De laatste kaarten voor de ontmoeting met Vitesse van aanstaande zondag 23 augustus werden dinsdagochtend verkocht. Eerder was ook de seizoensopener tegen FC Utrecht al uitverkocht, evenals de oefenwedstrijden tegen Southampton en Olympiakos.
De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst kan zodoende rekenen op de massale steun van het legioen, in de jacht op de derde overwinning in de competitie. Feyenoord pakte uit de eerste twee duels de volle buit, door te winnen van FC Utrecht en SC Cambuur. Tegenstander Vitesse staat na twee gespeelde wedstrijden op vier punten, door een gelijkspel bij Willem II (1-1) en een zege op Roda JC Kerkrade (3-0).
Viagogo
Kun jij als seizoenkaarthouder niet aanwezig zijn bij de kraker tegen Vitesse, bied dan je plaats te koop aan bij viagogo. Op deze manier kun je een compensatie krijgen voor het missen van een wedstrijd waarvoor je wel betaald hebt. Bovendien stel je hiermee andere supporters in staat om alsnog een kaart te kopen.
Seizoenkaart
Supporters die nog niet in het bezit zijn van een seizoenkaart, kunnen deze aanvragen via www.feyenoord.nl/seizoenkaart. Met een seizoenkaart ben je verzekerd van een plek in De Kuip bij alle thuiswedstrijden van Feyenoord in de competitie.
Feyenoord – Vitesse begint aanstaande zondag om 16.45 uur.
Ik durf het niet te zeggen, woon iets te ver weg om jeugdpotjes te kijken en ga dus altijd af op anderen in dit topic. Maar als je aanvoerder bent van de B1 zal je wel wat kunnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wat voor soort middenvelder is dat? Controlerend, of meer aanvallend?
Fysiek een beetje indrukwekkend?
Dat van Bazoer is niet waar. Daar zijn de eerste contacten echt via de scouting gelegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat vooral om het benaderen van spelers, als een speler (of waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer) contact opneemt met een andere club omdat de speler graag wil overstappen is dat geen probleem geloof ik. Er waren dacht ik laatst een paar jongens die van Feyenoord naar Ajax waren gegaan omdat ze supporter van Ajax waren, dat hoef je niet tegen te houden als club lijkt me. Ook Bazoer had contact gezocht met Ajax, niet andersom
Ben ik het in de basis mee eens, maar als je als top 3 club spelers ziet vertrekken naar andere top 3 clubs, moet je wel bij jezelf ten rade gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat van Bazoer is niet waar. Daar zijn de eerste contacten echt via de scouting gelegd.
Maar ik vind dat sowieso allemaal niet boeiend. Spelers moeten zelf hun pad maar uitstippelen en zich daarbij niet laten leiden door supporterssentimenten.
Je snapt dat voor zulke jongens de stap van een Feyenoord naar een Ajax of PSV wel een stap hogerop is toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben ik het in de basis mee eens, maar als je als top 3 club spelers ziet vertrekken naar andere top 3 clubs, moet je wel bij jezelf ten rade gaan.
Lees de topics door en je zult zien dat het vooral:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed Rotterdam-Zuid: Zien jullie wat in die voorspellingen en hoasana verhalen bij o.a. VI waarin Feyenoord nu een landstitel kans wordt toebedeelt of zeggen jullie: "Ja ,dag...slap lullen kan iedereen, laten we ons maar eerst op de beker en top 3 richten."
Dat laatste.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed Rotterdam-Zuid: Zien jullie wat in die voorspellingen en hoasana verhalen bij o.a. VI waarin Feyenoord nu een landstitel kans wordt toebedeelt of zeggen jullie: "Ja ,dag...slap lullen kan iedereen, laten we ons maar eerst op de beker en top 3 richten."
Valt wel mee hoor, zijn best veel exploitanten uit de Feyenoord jeugd die inmiddels in het NL elftal spelen. Meer dan van PSV bijvoorbeeld (geloof ik).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je snapt dat voor zulke jongens de stap van een Feyenoord naar een Ajax of PSV wel een stap hogerop is toch?
Totaal niet lullig bedoeld, maar tegenwoordig speel je jezelf toch meer in de kijker als je bij Ajax of PSV speelt.
Donder gewoon op met je kansloze post alleen maar om VBL-topics in je lijst te krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:42 schreef Iwanius het volgende:
Gelukkig is er niemand op Fok die Iwanius serieus neemt.quote:
Goed om te weten.quote:
exploitanten, dat is wel een leukequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zijn best veel exploitanten uit de Feyenoord jeugd die inmiddels in het NL elftal spelen. Meer dan van PSV bijvoorbeeld (geloof ik).
Dus als je als club genoeg laat zien dat je goede jeugd opleid & deze tevens kansen en een goed contract aanbied moet dat geen probleem zijn. Die laatste is bij Feyenoord volgens mij al jaren een probleem, die 2e is dit seizoen in het geding, maar dat kan volgend jaar ook weer anders zijn.
Ja, hoe kom ik daar nu bijquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
exploitanten, dat is wel een leuke
Minder juist, want ik moet nog naar huis rijden.quote:
die pollquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Sven maakt naam in Engeland:
http://www.mirror.co.uk/s(...)robatic-goal-6271958
Big Sven wordt hij al genoemd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Sven maakt naam in Engeland:
http://www.mirror.co.uk/s(...)robatic-goal-6271958
Klopt, hopelijk blijft hij nog een jaar of 3. Kan hij in het 3e jaar als aanvoerder afscheid nemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:09 schreef Divje het volgende:
BeekGod. Na het vertrek van Clasie de enige echte eindbaas in deze selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |