cabaretiers > TTK (THEATER!)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:03 schreef Moralitas het volgende:
Cabaratiers --> SHO
Humor --> ONZ(e) Tong80
Nee nou ja je kunt een soort DJ worden met cabaretiers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:03 schreef maickeltje het volgende:
Want praten over cabaretiers is grappig ?
Uhh nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:20 schreef RingBewoner het volgende:
Maar doe eerst maar eens wat meer meeposten voor je dit soort dingen roept.
http://forum.fok.nl/user/history/445808
Maar deze is wel heel interessant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:15 schreef RingBewoner het volgende:
Humor in PTA:
PTA / 5 meter haar in uitlaat
Omdat ik al meer leuke topics op fok heb gepost dan dat jij ooit in je hele leven gaat posten.quote:
Dat weet ik niet al moet ik toegeven dat ik deze niet zal overtreffen:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:29 schreef circles907 het volgende:
[..]
Omdat ik al meer leuke topics op fok heb gepost dan dat jij ooit in je hele leven gaat posten.
Gelukkig ben jij de aanwinst van de eeuw voor dit forum.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:43 schreef circles907 het volgende:
En zo zijn jullie allemaal. Wat een saaie bullshit.
Dit forum is dus niks voor jou. Dan blijf je hier toch niet rondhangen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:43 schreef circles907 het volgende:
En zo zijn jullie allemaal. Wat een saaie bullshit.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:15 schreef RingBewoner het volgende:
Humor in PTA:
Heb je van dit topic toevallig ook een linkje?quote:Dit is Bijna nog dommer dan die mongool hier die, toen de garage zei dat ie zijn olie moest bijvullen, zijn olie bijvulde tot de randEn daarna de garage aan willen klagen toen zijn blok uit elkaar lag
Dan zou ik eerder PTA / PTA toppers pakken. Vol met voorbeelden van dat soort heldere lichten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:15 schreef RingBewoner het volgende:
Humor in PTA:
Staat er dus ook inquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Heb je van dit topic toevallig ook een linkje?
"Ik ben nou een welgereisd intellectueel persoon."quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef circles907 het volgende:
Nee ik ga liever op wereldreis en ik blijf overal 1 week en heb dan na afloop de hele wereld gezien.
Waarom zouden mensen inspringen op jouw 'provocatie'? Als die quote over dat reizen het enige is wat je hier hebt gezien, dan heb je niet echt goed gekeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:07 schreef circles907 het volgende:
[..]
"Ik ben nou een welgereisd intellectueel persoon."
Dat is wat ik tot nu toe heb gezien van jullie.
Laat dan iets zien.
Dat is ook gewoon provocerend bedoeld hè (ik kan nou ff niet zien wie het zei). Dat "saaie bullshit".
Maar ik krijg het niet aan jullie verstand man, echt niet schijnbaar.
Jaja, je bent me er eentje!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:08 schreef circles907 het volgende:
Maar misschien is het ook maar beter als er maar 1 iemand is zoals mij.
Anders wordt het complete anarchie.
Fucking schijtlollige.quote:
Wat of wie is fokquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:29 schreef circles907 het volgende:
[..]
Omdat ik al meer leuke topics op fok heb gepost dan dat jij ooit in je hele leven gaat posten.
Die liet zich van z'n slechtens kant zien ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat TS net zijn nieuwe bestest buddy heeft ontmoet.
Even ter referentie:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:27 schreef circles907 het volgende:
Grappig trouwens met dat I could lie couldn't I couldn't I.
Dat is toeval.
Dat zou psychose shit zijn geweest.
Voor mij vorig jaar.
Dit is niet gepland.
DJ's => MUZ => Topicreeks: Radio 49quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:14 schreef circles907 het volgende:
[..]
Nee nou ja je kunt een soort DJ worden met cabaretiers.
En zo kun je een verhaaltje vertellen.
Maar ik heb er maar 1 nodig op dit moment.
Adams Hills on the Dutch.
Maar sowieso die dingen moet je verzamelen.
En er is ook (ook al zitten we op internet) duidelijk internet gedeelte. Over dingen die je op het internet tegen komt. Het is niet duidelijk man.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bestest%20buddyquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:51 schreef tong80 het volgende:
Die liet zich van z'n slechtens kant zien ?
Is dat humor ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bestest%20buddy
Onbegrepen.quote:
Dronken. Net niet de haai verdronken.quote:
Ik ga straks even zoeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Heb je van dit topic toevallig ook een linkje?
Heb je LSD gehad?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:27 schreef circles907 het volgende:
Ik denk dat er iemand beter op die knop van die atoombommen kan drukken dan dat ik mijn gelijke vind.
Je zou denken dat is grootheidswaanzin. Maar op deze manier wel man.
Tenzij iemand denkt ja ik kan hier wel tegengas aan bieden.
En anders ga je mee doen.
Al die pilaren waar jullie allemaal op leunen stampen we allemaal ondersteboven.
Wat me wel doet denken aan OneRepublic - Counting Stars.
And I I I I feel something so right by doing the wrong thing
And I I I I feel something so wrong by doing the right thing
Want ik had dit beter niet kunnen zeggen maar zo ver heb ik het nog niet geschopt tot nu toe dus ik kan ook niet weten wat er nou gaat gebeuren.
Grappig trouwens met dat I could lie couldn't I couldn't I.
Dat is toeval.
Dat zou psychose shit zijn geweest.
Voor mij vorig jaar.
Dit is niet gepland.
Je begrijpt onbegrepen niet ?quote:
Briljante woordgrap Tong.......quote:
Bedankt. Nu je het zegt. Had er niet bij stilgestaan, zou Koos zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:14 schreef SuperwormJim het volgende:
En onder welk forum van FOK! zou dit subforum "HUMOR" dan moeten komen?
Onder het juiste onderkomen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:14 schreef SuperwormJim het volgende:
En onder welk forum van FOK! zou dit subforum "HUMOR" dan moeten komen?
Dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:14 schreef BaardaapAd het volgende:
Meneer tong80 vroeger wás er absoluut meer te lachen - alleen het kapsel van JP de MP al!
Imca Marina.quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Imca Marina.
Ik ga even de dorstvlegen afscheiden van de manicure.
Ik lag in een deuk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef circles907 het volgende:
Maar ik moet nu gaan sporten dus ik ben ff weg.
En bedankt voor de applaus wav bericht whatever.
Volgens mij was het een positieve post. En echt heel erg grappig ook.
Welkom in GC.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
Topic is sowieso niks voor FeedBack. Eens kijken of het wat in GC kan worden.
Sterk staaltje moderatie ook weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:25 schreef circles907 het volgende:
[..]
Maar deze is wel heel interessant.
Hieronder staat een grap van hoge kwaliteit!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welkom in GC.
Nu gaat het gieren en naar adem snakken echt beginnen.
Weet je wat ook sterk is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Sterk staaltje moderatie ook weer
Och gutttegut doet 't pijn als je buttbuddy weer een keer zonder vaseline wil jochie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hieronder staat een grap van hoge kwaliteit!
[..]
Weet je wat ook sterk is?
JE ADEM HAHA
Was maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Och gutttegut doet 't pijn als je buttbuddy weer een keer zonder vaseline wil jochie?
Ik maak ook een grapjequote:
luisterquote:
Mea nog geneukt. Ze smeekte om genadequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maak ook een grapje
dit is toch het humor-topic?
Ik dacht ik sluit ff aan bij 't niveau van TS
mea culpa
Komende vrijdag afspreken in het buurthuis, als het goed is krijg ik vanmiddag nog het nummer van de dealer van TS en dan kan ik vrijdag het goede spul hebben. Dan kunnen we lekker samen hard gaan en het hele forum gaan vol spammenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik maak ook een grapje
dit is toch het humor-topic?
Ik dacht ik sluit ff aan bij 't niveau van TS
mea culpa
Slecht Nederlands.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komende vrijdag afspreken in het buurthuis, als het goed is krijg ik vanmiddag nog het nummer van de dealer van TS en dan kan ik vrijdag het goede spul hebben. Dan kunnen we lekker samen hard gaan en het hele forum gaan vol spammen
Nou misschien... als dit echt is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:03 schreef DerRabbit het volgende:
Kun je me even het nummer van je huis dealer DM'en, TS. Ik heb wel zin om een avondje hard te gaan!
Je komt heel verward over, maar iemand in een psychose weet vaak zelf niet dat hij in een psychose zit, maar volgens mij heb je al eens eerder gezegd dat er een team met je meeloopt dus ik denk niet dat je alleen bent. Komt allemaal in orde in ieder geval dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:28 schreef circles907 het volgende:
Maar op het internet kan alles verkeerd overkomen hè.
Hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahhahahhahahahahahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahha.quote:
Er is echt wel een team idd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:26 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je komt heel verward over, maar iemand in een psychose weet vaak zelf niet dat hij in een psychose zit, maar volgens mij heb je al eens eerder gezegd dat er een team met je meeloopt dus ik denk niet dat je alleen bent. Komt allemaal in orde in ieder geval dus.
Toch nog ff dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:40 schreef circles907 het volgende:
[..]
Hahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahhahahhahahahahahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahha.
1 + 1 is helemaal geen elf!
HAahhahahahahha
Vind het ook heerlijk dat jij zo bent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:59 schreef circles907 het volgende:
Maar ik ben zo eerlijk hè;)
En openhartig!
IK BEN HEERLIJK VERSCHRIKKELIJK OPENHARTIG
En het is trouwens ergens (met nadruk op ergens) heel erg zielig als je dit soort dingen heel heel erg grappig vind. Natuurlijk is het grappig.quote:
Hij's on fire vandaag. Scherp man!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ha die circles, hoe was het winkelen?
Ik ben nog niet gaan winkelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ha die circles, hoe was het winkelen?
Maar wie is dan de randdebiel?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:32 schreef Stofje het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat dit forum echt vol randdebielen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |