cabaretiers > TTK (THEATER!)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:03 schreef Moralitas het volgende:
Cabaratiers --> SHO
Humor --> ONZ(e) Tong80
Nee nou ja je kunt een soort DJ worden met cabaretiers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:03 schreef maickeltje het volgende:
Want praten over cabaretiers is grappig ?
Uhh nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:20 schreef RingBewoner het volgende:
Maar doe eerst maar eens wat meer meeposten voor je dit soort dingen roept.
http://forum.fok.nl/user/history/445808
Maar deze is wel heel interessant.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:15 schreef RingBewoner het volgende:
Humor in PTA:
PTA / 5 meter haar in uitlaat
Omdat ik al meer leuke topics op fok heb gepost dan dat jij ooit in je hele leven gaat posten.quote:
Dat weet ik niet al moet ik toegeven dat ik deze niet zal overtreffen:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:29 schreef circles907 het volgende:
[..]
Omdat ik al meer leuke topics op fok heb gepost dan dat jij ooit in je hele leven gaat posten.
Gelukkig ben jij de aanwinst van de eeuw voor dit forum.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:43 schreef circles907 het volgende:
En zo zijn jullie allemaal. Wat een saaie bullshit.
Dit forum is dus niks voor jou. Dan blijf je hier toch niet rondhangen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:43 schreef circles907 het volgende:
En zo zijn jullie allemaal. Wat een saaie bullshit.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:15 schreef RingBewoner het volgende:
Humor in PTA:
Heb je van dit topic toevallig ook een linkje?quote:Dit is Bijna nog dommer dan die mongool hier die, toen de garage zei dat ie zijn olie moest bijvullen, zijn olie bijvulde tot de randEn daarna de garage aan willen klagen toen zijn blok uit elkaar lag
Dan zou ik eerder PTA / PTA toppers pakken. Vol met voorbeelden van dat soort heldere lichten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:15 schreef RingBewoner het volgende:
Humor in PTA:
Staat er dus ook inquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Heb je van dit topic toevallig ook een linkje?
"Ik ben nou een welgereisd intellectueel persoon."quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:00 schreef circles907 het volgende:
Nee ik ga liever op wereldreis en ik blijf overal 1 week en heb dan na afloop de hele wereld gezien.
Waarom zouden mensen inspringen op jouw 'provocatie'? Als die quote over dat reizen het enige is wat je hier hebt gezien, dan heb je niet echt goed gekeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:07 schreef circles907 het volgende:
[..]
"Ik ben nou een welgereisd intellectueel persoon."
Dat is wat ik tot nu toe heb gezien van jullie.
Laat dan iets zien.
Dat is ook gewoon provocerend bedoeld hè (ik kan nou ff niet zien wie het zei). Dat "saaie bullshit".
Maar ik krijg het niet aan jullie verstand man, echt niet schijnbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |