SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, dragen, maar waarmee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke verschillende soorten knopen zijn er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
En mijn vraag was:
Onze baby van 11 dagen is al een keer in de Manduca geweest, maar we vonden haar hoofdje nogal los hangen. Is daar een hoofdsteun voor, of hebben we haar er verkeerd in gezet?Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Ik heb er nog weinig verstand van, maar ik herinner me van het draagconsult vorige week dat je de kleine goed in de doek moet scheppen; kontje diep genoeg erin zeg maar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:54 schreef SaskiaR het volgende:
En mijn vraag was:
Onze baby van 11 dagen is al een keer in de Manduca geweest, maar we vonden haar hoofdje nogal los hangen. Is daar een hoofdsteun voor, of hebben we haar er verkeerd in gezet?
Als dat allemaal goed zit, dan moet je rugpand misschien wat langer? Volgens mij moet de bovenkant van de drager tot halverwege 't bolletje komen voor voldoende steun?![]()
Ja, rugpand langer is denk ik de oplossing... ik dacht dat dat juist bedoeld was voor oudere baby's (want groter), maar misschien is het dan juist ook voor kleine baby's.Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Ik vond dat ook altijd wat verwarrend SaskiaMaar je kan mini in de verkleiner met rugpand uitgeritst doen idd.
![]()
Heeft iemand hier de Tula Fizz? Ik denk dat ik die ga bestellen maar omdat ik de kleuren in het echt soms wat anders vind dan de promotieplaatjes zou ik een kleurechte live actionfoto wel fijn vinden
Deze:
![]()
![]()
Ooh ik zag deze vanmorgen voorbij komen![]()
Morgen maar ff mn man lief aan kijken hoe hij hem vindt.. Zie hem vannacht wel een x thuis komen en dat ik hem toegestuurd heb reageert hij geloof ik buwest ff niet op![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand hier de Tula Fizz? Ik denk dat ik die ga bestellen maar omdat ik de kleuren in het echt soms wat anders vind dan de promotieplaatjes zou ik een kleurechte live actionfoto wel fijn vinden
Deze:
[ afbeelding ]deze vind ik het best lijken op een fizz in het echt
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
oooooh had dat nou niet gezegd! Die Alpaca!!!![]()
Nu zit ik te kijken naar alpaca en die met autos welke ik het leukste vind![]()
Ik denk dat mijn man de alpaca's te truttig vind maar ik super mooi!! als ik hem zover krijg voor een 2de toddler drager dan zijn die autos wel echt super... blijf maar roepen ben bijna jarig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De alpaca is al jaren een running gag in onze familie dus eigenlijk kan ik geen andere kiezenmaar ga denk ik toch voor de fazz.
![]()
Je zegt het zelf al. Alpaca it is!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:38 schreef Spees_Eend het volgende:
De alpaca is al jaren een running gag in onze familie dus eigenlijk kan ik geen andere kiezen![]()
![]()
![]()
Fazzolettiquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:38 schreef Spees_Eend het volgende:
De alpaca is al jaren een running gag in onze familie dus eigenlijk kan ik geen andere kiezenmaar ga denk ik toch voor de fazz.
?
Ik vind die Fizz heel erg leuk.
![]()
woon je daarom waar je woont? Ja he?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:38 schreef Spees_Eend het volgende:
disclaimer![]()
Oh boeh ik vind de meisjesversie duuzend keer mooier dan de jongens, en ik vind de alpaca's eigenlijk te groot![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Alpaca!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Hij is zo mooimaar toen zag ik de alpaca. En de carrousel. Ik kan niet kiezen
Dude, daar staat je naam op! MFEO![]()
![]()
Toegegeven, die gaf het laatste zetje voor de handtekening onder het koopcontractquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
woon je daarom waar je woont? Ja he?![]()
![]()
Is er een Tula met mijn naam?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Fazzoletti?
Ik vind die Fizz heel erg leuk.
![]()
![]()
Ik heb hem besteldDe Fizz. Nu maar hopen dat al jullie indegloria's over Tula terecht zijn
Het grijs van de Alpaca Love vond ik niet mooi.![]()
Heb je de Tula al eens getest? Ik ben zo benieuwd naar het verschil tov de Manduca (die heb jij toch ook?)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb hem besteldDe Fizz. Nu maar hopen dat al jullie indegloria's over Tula terecht zijn
Het grijs van de Alpaca Love vond ik niet mooi.![]()
Nee, niet getest nog. Ik heb ook de Manduca, ik zal laten weten of ik verschil merkte! De reden dat ik een Tula koop is echt een FWP trouwensquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:11 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Heb je de Tula al eens getest? Ik ben zo benieuwd naar het verschil tov de Manduca (die heb jij toch ook?)Ik ga regelmatig met de twee kindjes op pad naar de stad of ikea of wandelen etc en als mijn vriend de manduca aan heeft gehad dan zit ie altijd verkeerd en dan krijg ik haar weer niet goed gegespt terwijl ondertussen de peuter wegloopt of iets anders peuterigs doet. Zeker die gespjes achter verschuiven lukt me niet zo snel onder tijdsdruk. Dus Manduca is voortaan voor hem, de Tula voor mij
. Vind Manduca verder echt prima overigens. Saai, maar heel fijn.
![]()
Tula heeft zachtere schouderbanden, is minder verstelbaar, heeft mindere kwaliteit gesp en last but not least: toffere printjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:11 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Heb je de Tula al eens getest? Ik ben zo benieuwd naar het verschil tov de Manduca (die heb jij toch ook?)![]()
![]()
Eens met Gotc.. als ik op basis van kwaliteit een drager aan zou moeten raden zou ik zeggen Manduca. Ik vind ze echt veel degelijker, maar de tula draagt voor mij wel weer fijner. Ik vind het jammer dat je toch wel veel tula's ziet met foutjes, gaatjes en njah de gespen die erg tegenvallen,Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Ik heb geen ervaring met de manduca, ik vind de tula heel erg fijn, als babydrager had ik een ergobaby omdat ik pas later ging dragen en ook niet wist dat ik zoveel zou gaan dragen misschien dat mijn keuze dan anders was geweest. Prijs technisch gezien was voor mij daarom de ergo baby haalbaarder.
Ik heb absoluut ook geen spijt van de ergobaby, draagt erg vergelijkbaar met de tula alleen de schouderbanden van de tula zijn zachter maar heb dat bij de ergobaby ook niet als vervelend ervaren en zou hem iedereen ook aanraden!
Helaas gaat die binnenkort de verkoop in omdat Teun beter blijft zitten in de tula toddler, de ergo komt hij verder boven uit (logisch het is een babydrager) nu en als hij niet zoveel zin heeft gaat hij meer klooien en hangen waardoor dragen met de tula toddler echt veel fijner begint te worden.![]()
De Ergo baby heeft inderdaad een relatief laag pand. En ik raad mensen nog altijd aan om niet alleen vanwege het leuke stofje te bestellen, maar eerst eens een paar verschillende merken uit te proberen. De pasvorm kan zo enorm verschillen! Je wilt toch degene die het beste zit lijkt me. Overigens worden sommige stoffen door meerdere merken gebruikt, vooral de stoffen van Michael Miller.
[ Bericht 9% gewijzigd door Macka66 op 18-08-2015 20:09:48 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')![]()
Mijn vriend heeft ook lang plezier gehad van de ergobaby. Fijne en ook mooie drager, vond hem goed bij hem passen. Wij vinden hem nu I ouder is en we veel rugdragen ook niet meer zo prettig. Hij zit niet zo goed op de rug vind ik.
Voor I heb ik een tijdje terug een mooi prentenboek gekocht, oorspronkelijk een Frans boek. Mijn oog viel vandaag ineens hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ik heb vandaag ook eindelijk de knoop doorgehakt en een Tula besteld :
Ik vond de print zo mooi... Hopelijk is ie in het echt net zo helder blauw. Morgen komt ie al!!!![]()
![]()
Waar kan ik zakken lenen/huren? Bij babybij is alles steeds uitgeleend
Hielke heeft een kleine maat 68 nu
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Wou je wat testen Vlindur of is het voor mee op vakantie?
Anders zou ik een paar weekjes wachten, zal wel topdrukte zijn nu.![]()
Gewoon om te testen. Ik wil een drager maar ik wil graag testen voor ik 1 koop. Iedereen is zo waus over de Tula, maar misschien vind ik het helemaal niksen om er nou zomaar ±¤130 aan uit te geven is nogal wat
Wat wil je lenen/huren en om te testen of mee op vakantie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:15 schreef Vlindur het volgende:
Waar kan ik zakken lenen/huren? Bij babybij is alles steeds uitgeleend
Hielke heeft een kleine maat 68 nu![]()
Ik ben benieuwd naar je bevindingenquote:![]()
Mijn Manduca is wel een limited edition, net iets minder saaaaai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wompat, Tula, Ergo, Mandela, Boba en Beco? Alles behalve de bondolino. Die ken ik al. Heel fijn, maar ik wil nu een die langer meegaat. Met 11 kilo vond ik de bondolino echt niet fijn meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat wil je lenen/huren en om te testen of mee op vakantie?♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ik zie op haar website dat ze als borg de nieuwprijs vraagtquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:31 schreef coccinelle het volgende:
De draagconsulent in Boornbergum verhuurt de boba en de ergo
Laat dan maar
Oeh lijn die is leuk
Vraagje, tot welke maat gebruik je de baby insert in de tula, kon het zo snel niet vinden...
Maar heb het idee dat Jesse zo hoog zitGeboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+![]()
Ik wil een draagconsult boeken, iemand nog tips? Waar op te letten bijvoorbeeld? En tips voor tijdens het consult? Ga samen met mijn man.![]()
![]()
Ik dacht 68/74.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:21 schreef klumsy het volgende:
Oeh lijn die is leuk
Vraagje, tot welke maat gebruik je de baby insert in de tula, kon het zo snel niet vinden...
Maar heb het idee dat Jesse zo hoog zit![]()
Vandaar, hij was 2 weken geleden bij het cb al 65 cm
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+![]()
LuDann, je kunt op deze site een consulent bij jou in de buurt vinden: http://draagdoekconsulenten.nl![]()
In de categorie: wat doe je met je Tula?
Mijn man heeft haar zojuist meegenomen op de skates - achter op z'n rug
Home is where the O+ is...![]()
Mooi!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Hij is binnen! En tofen Suze rockt 'm natuurlijk
[ afbeelding ]
En hoe bevalt 'ie so far?![]()
Ik heb hem hooguit 2 minuten om gehadquote:was pas laat thuis van het werk en Suus was heel moe. En ze leek misselijk
![]()
dus ik heb haar er snel uitgehaald. Morgen weer een lange werkdag, dus vrijdag even echt uitproberen
![]()
![]()
Q was laatst 62cm en ruim 6100gr, maar volgens mij heeft hij de babyinzet nog wel even nodig. Anders zit ie nog veel te laag. Volgens mij las ik dat je ook alleen het kussentje kan gebruiken zonder de rest van de inzet. misschien dat dat binnenkort lukt want de inzet is wel best dik, Q heeft het snel warm en kan zich volgens mij goed genoeg rechthouden.
Q vindt de kinderwagenbak niet altijd leuk meer omdat hij niet naar buiten kan kijken. Als het goed genoeg weer is zit hij nu meestal in de Tula, dan zit hij heel rustig om zich heen te kijken. En als hij moe is, voel ik ineens een hoofdje dat tegen m'n borst gelegd wordt en zakken z'n oogjes langzaam dicht![]()
![]()
Hij staat jullie geweldigquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
je bent wel een klein beetje uitgeschoten met je mascaraik dacht ik zeg t ff voordat je zo de straat op gaat...
:)![]()
ja, cool!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]disclaimer![]()
Godsamme en ik had nog zo mn best gedaan op mn spinnenpotenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hij staat jullie geweldig![]()
je bent wel een klein beetje uitgeschoten met je mascaraik dacht ik zeg t ff voordat je zo de straat op gaat...
wel heel attent dat je me even waarschuwt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Godsamme en ik had nog zo mn best gedaan op mn spinnenpotenwel heel attent dat je me even waarschuwt
![]()
Hoezo Kwak? Deze is toch prima unisex?
Of vertekent mijn monitor de kleuren zo erg
:)![]()
Ik vind mn ook leuk voor jongenszal binnenkort een foto maken met Sil erin, kijken of hij hem ook weet te verkopen
![]()
![]()
Ja? Ik vind regenboog automagisch meer meisjes... Terwijl die van mij grijs met koraal is en koraal meer naar roze neigt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:22 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
Hoezo Kwak? Deze is toch prima unisex?
Of vertekent mijn monitor de kleuren zo erg
Kweenie, ben nooit zo genderrechtlijnig zeg maar, maar deze zie ik mijzelf alleen bij een meisje dragen.Kwak![]()
Sil kan mij bijna alles verkopen denk ikquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind mn ook leuk voor jongenszal binnenkort een foto maken met Sil erin, kijken of hij hem ook weet te verkopen
Kwak![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sil kan mij bijna alles verkopen denk ik![]()
![]()
![]()
Dat hebben wij gedaan ja. Wij gebruiken alleen nog het kussentje. Wel even gefrut onder het kontje, maar zo veel fijner. Je kunt ook fijner knuffelen met de beebquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef Gevalletje het volgende:
Q was laatst 62cm en ruim 6100gr, maar volgens mij heeft hij de babyinzet nog wel even nodig. Anders zit ie nog veel te laag. Volgens mij las ik dat je ook alleen het kussentje kan gebruiken zonder de rest van de inzet. misschien dat dat binnenkort lukt want de inzet is wel best dik, Q heeft het snel warm en kan zich volgens mij goed genoeg rechthouden.
Q vindt de kinderwagenbak niet altijd leuk meer omdat hij niet naar buiten kan kijken. Als het goed genoeg weer is zit hij nu meestal in de Tula, dan zit hij heel rustig om zich heen te kijken. En als hij moe is, voel ik ineens een hoofdje dat tegen m'n borst gelegd wordt en zakken z'n oogjes langzaam dicht![]()
![]()
Ik denk dat ik een van mijn draagdoeken ga verkopen. De hennepblend en ik kunnen geen vriendjes wordende andere gebruik ik ook nooit meer, maar ik hoop dat ik die bij een eventuele toekomstige tweede wel weer kan gebruiken...
Kwak![]()
Is dat die toffe natibaby met hennep?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat ik een van mijn draagdoeken ga verkopen. De hennepblend en ik kunnen geen vriendjes wordende andere gebruik ik ook nooit meer, maar ik hoop dat ik die bij een eventuele toekomstige tweede wel weer kan gebruiken...
Ik heb nu 2 doeken met hennep. Het zal niet mijn allerfavorietste blend worden, maar wel erg fijn met warm weer en stevig. Maar mijn schouders vinden iets meer stretch prettiger.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ze vond het superquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:06 schreef Omentielvo het volgende:
Speels, wat mooi. Suze rockt hem echt
Cwen, wat stoer van je man. Hoe vond ze het?
En ik was heel blij toen ze weer veilig thuis waren.
Yupquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Is dat die toffe natibaby met hennep?
Ik heb nu 2 doeken met hennep. Het zal niet mijn allerfavorietste blend worden, maar wel erg fijn met warm weer en stevig. Maar mijn schouders vinden iets meer stretch prettiger.
Kwak![]()
Zou het helpen om het op reis te sturen zodat hij wat zachter wordt? Of is hij dat al?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:53 schreef kwakz0r het volgende:
![]()
Had ook een Natibaby met hennep. pfff, wat een draak. Nu een AP met hennep, wereld van verschil!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Macka66 op 21-08-2015 17:39:25 (Niet meer nodig, jullie weten de VDC pagina al te ) ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')![]()
Mja, ik kan t proberen. Hij is heeeel mooi, maar vraag me af of hij ooit newbornzacht gaat worden voor evt gebruik met een tweese... En op mijn rug draag ik liever met de Tula.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:49 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zou het helpen om het op reis te sturen zodat hij wat zachter wordt? Of is hij dat al?
Misschien als Melba groter is dat met de doek op mijn rug wel lukt, maar dan is maat 7 weer zo overdreven.
Ik vind m zó mooi, maar de klik is er niet.Kwak![]()
Ik gebruik geregeld een 7 voor rugdragenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mja, ik kan t proberen. Hij is heeeel mooi, maar vraag me af of hij ooit newbornzacht gaat worden voor evt gebruik met een tweese... En op mijn rug draag ik liever met de Tula.
Misschien als Melba groter is dat met de doek op mijn rug wel lukt, maar dan is maat 7 weer zo overdreven.
Ik vind m zó mooi, maar de klik is er niet.![]()
![]()
+1quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:27 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ik gebruik geregeld een 7 voor rugdragen. Liefste met een maat 4 of 7.
Maarrr, als er geen echte klik is met een doek, gaatie ook direct weer door. En als je 'm echt mist kwak, dan kun je 'm vaak later wel weer kopen![]()
![]()
Heb je met rugdragen een grotere doek nodig dan met buikdragen?
Jammer Kwak..
Al is het natuurlijk wel heel fijn dat de tula zo goed bevalt!
Ik had een paar maanden terug de glitter tula gekocht, maar hij ligt nog steeds in de doos.
Wilde hem bewaren totdat ze erin kon zonder insert. Hoogstwaarschijnlijk past ze nu prima zonder insert, maar de print he.. ben er niet meer zo'n fan van.
Twijfel ook of ik de tula wel zo fijn vind. Wanneer ik hem aan trek zonder baby vind ik het net een backpackersrugtas met die hoge/brede schouderbanden.
Dus ja.. die gaat binnenkort in de verkoop.
No love.
Misschien maar eens een draagconsult en dan kijken wat emeibaby/wompat/etc mij te bieden heeft.![]()
Wat is de truc om bij de fwcc de banden over je rug recht over je schouder te krijgen? Ik heb ze steeds gedraaid volgens mij, dan lukt het straktrekken niet meer zo goed.![]()
Houd de doek met de middenmsrlerin op je buik. Probeer met je rechter arm de bovenste zoom onder je linker oksel vandaan te plukken. Leg deze zoom over je rechter schouder, met de zoom aan de kant van je nek. Doe hetzelfde met je linkerarm en de bovenste zoom obder je rechter oksel. Leg elke baan netjes over je rug en schouder voor je de volgende pakt.
Ik volde de zoom met mijn hand vanaf de middenmarkering vanaf de voorkant, arm over mijn hoofd en dan ovrer mijn schouder. Snappie..?![]()
Ik denk het wel! Morgen even proberen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:15 schreef Roomsnoes het volgende:
Houd de doek met de middenmsrlerin op je buik. Probeer met je rechter arm de bovenste zoom onder je linker oksel vandaan te plukken. Leg deze zoom over je rechter schouder, met de zoom aan de kant van je nek. Doe hetzelfde met je linkerarm en de bovenste zoom obder je rechter oksel. Leg elke baan netjes over je rug en schouder voor je de volgende pakt.
Ik volde de zoom met mijn hand vanaf de middenmarkering vanaf de voorkant, arm over mijn hoofd en dan ovrer mijn schouder. Snappie..?![]()
Rugdragen kan met elke maat, het is afhankelijk vd knoop, je postuur en grootte van je kind welke maat doek je nodig hebt![]()
![]()
Heb nu toch besloten dat mn ergobaby evening in Innsbruck de verkoop in gaat! Heb een tula op het oog en pak hem tegenwoordig alleen nog bij nood omdat Teun aan de grote kant er voor wordt. Kan nog wel maar zit mooier in de tula.
Alleen kom er achter dat de tula en ergo in de auto liggendus kan hem nu niet wassen en verkoop fotos maken en niet weg met de tula/ergo
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat is de truc om bij de fwcc de banden over je rug recht over je schouder te krijgen? Ik heb ze steeds gedraaid volgens mij, dan lukt het straktrekken niet meer zo goed.
Heb je hier iets aan?♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ja! Tnx! Gelukt!quote:
Kek haarkleurtje heeft ze trouwens![]()
![]()
En mooie tattoos![]()
Valt het op dat ik weer tattoo-kriebels heb?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:51 schreef Moppert het volgende:
Natibaby hennep is lastige hennep![]()
Nieuwe tula die in de mysterybox zat van hip & groen
[ afbeelding ]
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Ik heb een Boba3g liggen die door ons niet gebruikt wordt. Als je wil mag die best een reisje naar Friesland makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wompat, Tula, Ergo, Mandela, Boba en Beco? Alles behalve de bondolino. Die ken ik al. Heel fijn, maar ik wil nu een die langer meegaat. Met 11 kilo vond ik de bondolino echt niet fijn meer.![]()
![]()
Oh ja graag!quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een Boba3g liggen die door ons niet gebruikt wordt. Als je wil mag die best een reisje naar Friesland maken![]()
Hier gebruiken we de doek steeds meer, en ook buitenshuis! Begonnen toen ik de doek meenam naar de verjaardag van overgrootoma - aanvankelijk alleen om te laten zien, want zij heeft de doek voor ons betaald. Maar toen de verjaardag drukker werd, bleek het toch wel een fijn rustpunt voor K.
Helemaal zonder kinderwagen de deur uit durf ik alleen nog voor korte uitjes, zoals een brief posten. Ik zit dan toch een beetje met waar ik de (luier)tas moet laten. Hoe doen jullie dat?
Plaatje bij het praatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem alleen een luier mee en eventueel wat losse doekjes.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Rugtas ideaal als je buikdraagtquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:27 schreef GotC het volgende:
Rugtas of schoudertasAlleen het nodige erin en gaan!
Bij rug dragen ben ik er nog niet uit wat ik handig vind![]()
Ik vind niks handig bij rugdragenquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:52 schreef Goitske het volgende:
[..]
Rugtas ideaal als je buikdraagt
Bij rug dragen ben ik er nog niet uit wat ik handig vind. Neem meestal een klein heuptasje mee met 1 luier erin, een koekje oid en sleutels/portemonnee.
Of gewoon m'n man.
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Hier gebruiken we de doek steeds meer, en ook buitenshuis! Begonnen toen ik de doek meenam naar de verjaardag van overgrootoma - aanvankelijk alleen om te laten zien, want zij heeft de doek voor ons betaald. Maar toen de verjaardag drukker werd, bleek het toch wel een fijn rustpunt voor K.
Helemaal zonder kinderwagen de deur uit durf ik alleen nog voor korte uitjes, zoals een brief posten. Ik zit dan toch een beetje met waar ik de (luier)tas moet laten. Hoe doen jullie dat?
Plaatje bij het praatje:Wat een mooi plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En idd, ik pak gewoon een kleine handtas of schoudertas mee met het broodnodige, meer niet
disclaimer![]()
Oh heerlijk Luna!
Ik durfde afgelopen week met enkel de doek naar de dierentuin. Heel relaxed rondgelopen van 1 tot 5 ongeveer en fantastisch genoten. In de rij bij de waterfietsbootjes nog staan kletsen met een stel die hun zoontje in een tula hadden en dan zie je erachter een kindje in een BB bungelen en dan moet ik ineens ook de gedachtes onderdrukken hoe jammer ik dat vind voor zowel moeder als kindje. Ik ga er niet over oordelen want 5 jaar geleden hing Minke er ook wel es in (aantal keren is op 1 hand te tellen en dan ook maar heel kort want ze vond het echt ruk geloof ik).... Maar jammer is het wel.
Maar met de doek ging het echt super. Na het flesje in het restaurant gewoon en plein public weer opnieuw durven knopen en lekker verder gegaan. Die geweven kan ik nu dus ook best!
Ik had trouwens gewoon een rugzak om met schone luier, flesje, voeding, etc... Ging prima
Morgen komt mijn Tula!!!![]()
![]()
Als ik langer dan ff een boodschapjes doen weg ben gaat er wel meer mee voor 2 kinderen. Incl drinken etc dus ontkom niet aan een tasquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind niks handig bij rugdragen. Neem meestal een klein heuptasje mee met 1 luier erin, een koekje oid en sleutels/portemonnee.
Of gewoon m'n man.
![]()
Zou iemand hier misschien interesse hebben in mijn Fidella Embellished Pine maat 5? Ik heb hem nog nooit gebruikt en dat vind ik zonde. Stip vindt het namelijk een veel leuker spelletje om net zolang te leunen tot ik hem op de bank gooi met doek en al dan daadwerkelijk geknoopt wordenIk vond hem wel een erg fijne brede doek die al erg zacht is. Bewaartasje zit er ook bij.
Voor een Fokker mag hij voor 60 euro weg![]()
![]()
Ik neem met 3 kinderen ook geen tas mee.. het is maar net hoe je er zelf in staat natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Als ik langer dan ff een boodschapjes doen weg ben gaat er wel meer mee voor 2 kinderen. Incl drinken etc dus ontkom niet aan een tasToen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Wisten jullie al dat ik compleet om ben? Best uniek, als je weet hoe ik over dragen dacht (benauwd, plakkerig, irritant, etc). Begonnen met ByKay en nu gaat het ook al aardig met geweven!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
Ah, dat lachje van Koengeweldig Laura!
Hier is de Tula binnenmeteen ff geprobeerd toen Fedde wakker was en dat duurde niet lang
[ Bericht 51% gewijzigd door Lijnloos op 24-08-2015 22:58:36 ]![]()
Bandit![]()
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!![]()
De kogel is door de kerk, de ergobaby gaat even een paar dagen op reis ivm passen en mogelijke koop dus kans is groot dat hij verkocht is.
En ik heb een tula gereserveerd verwachting is dat hij volgende week bij de shop binnen komt en dan kan ik een afspraak maken met von va voom (zitten vlakbij wasr ik woon dus spring zo op mijn fietsje)
![]()
![]()
Verkapte 'kijk mijn borduurwerk daar eens mooi hangen-post'.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:26 schreef Lijnloos het volgende:
Hier is de Tula binnenmeteen ff geprobeerd toen Fedde wakker was en dat duurde niet lang
[ afbeelding ]
Werkt de insert fijn?![]()
Ahhww wat een toffe Tula.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:26 schreef Lijnloos het volgende:
En je mini.
![]()
![]()
Huh, jij woonde toch in de keistad?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:10 schreef Goitske het volgende:
De kogel is door de kerk, de ergobaby gaat even een paar dagen op reis ivm passen en mogelijke koop dus kans is groot dat hij verkocht is.
En ik heb een tula gereserveerd verwachting is dat hij volgende week bij de shop binnen komt en dan kan ik een afspraak maken met von va voom (zitten vlakbij wasr ik woon dus spring zo op mijn fietsje)
[ afbeelding ]![]()
Nee ik woon in apeldoorn al bijna 15 jaar en daarvoor in een dorp in Groningenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Huh, jij woonde toch in de keistad?
En vonvavoom zit in ugchelen dus Apeldoorn![]()
Scherp gezienquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk mijn borduurwerk daar eens mooi hangen-post'.
Werkt de insert fijn?
Insert werkt prima hoewel ik het idee heb dat Fedde nu wel heel hoog komt maar op zich zit hij wel goed geloof ik (hij viel binnen 5 minuten in slaap)...![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Plaatje bij het praatje:Ik heb een afknoop tas in de maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die komt dan op mijn heup te hangen en daar kan ik luiers, doekjes en dergelijke infrotten. Moet nog leren minimaliseren
![]()
Grote tas vind ik ook een beetje onhandigOok als ik met de wagenbak ben
Schudden voor gebruik![]()
Leukerd!quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:26 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat borduurwerk op de achtergrond
Vandaag eindelijk draagweer voor ons![]()
had wel een paar keer mini rukjes gedragen, maar veel te heet om te dragen steeds.. ondanks dat ik een fijn zomerdoekje heb (callin blue)![]()
Gooi en smijt doekje van een draagvriendinnetje te logeren, omdat ik die yolka ook zo tof vind.
Ik kan dan hier weer niet van afblijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn zusje heeft eindelijk een geweven gekocht. Ze was om, omdat ze haar zoontje altijd zo fijn bij mij geknoopt ziet zitten en dan gelijk in slaap dondert en ze ondertussen door het gewicht niet meer lekker knoopt met de rekbare.
Vroeg ik hoe het knopen ging nu ze een geweven heeft ipv een rekbare.. zegt ze; "hetzelfde"
Ik kreeg niet goed uit mijn strot (en/of verwoord) waarom ze niet de knoop van de rekbare moet doen, want ze was zo lekker enthousiast (en rete eigenwijs). Ik heb haar wel de juiste knoop voor gedaan waar ze nu mee gaat oefenen..Schudden voor gebruik![]()
ohhhh rammel rammel![]()
Het regende dus ik wilde niet met mijn dure babykameel naar buiten, dus ik pakte een goedkoper doekje die ik ooit gekocht had voor slecht weer / camping en nu wil ik hem misschien toch maar niet verkopenhij draagt echt heel fijn, zelfs met de FCC die ik normaal niet kan waarderen.
Nu bromt zij alle dagen
Een paar maandjes geleden heb ik van L-E haar ringsling gekregen.
Ik gebruik hem niet. Kan er niet mee overweg.
Is er hier iemand die toevallig een ringsling zoekt?
[ Bericht 10% gewijzigd door faptist op 27-08-2015 18:14:40 (spatie in url) ]![]()
Wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:13 schreef faptist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedacht me vanochtend nog dat ik een ringsling wel eens zou willen proberen!![]()
Ik heb ook interessequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:13 schreef faptist het volgende:
[ afbeelding ].
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana![]()
Wat een leuke mopp!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:47 schreef Moppert het volgende:
ohhhh rammel rammel![]()
Het regende dus ik wilde niet met mijn dure babykameel naar buiten, dus ik pakte een goedkoper doekje die ik ooit gekocht had voor slecht weer / camping en nu wil ik hem misschien toch maar niet verkopenhij draagt echt heel fijn, zelfs met de FCC die ik normaal niet kan waarderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
Ik heb net een Tula ringsling gekocht
Nu bromt zij alle dagen
Wat een super gave doek!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:47 schreef Moppert het volgende:
ohhhh rammel rammel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Helemaal niks!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:09 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat zou je ervoor willen hebben?
Ik bedacht me vanochtend nog dat ik een ringsling wel eens zou willen proberen!
Tegen verzendkosten komt de rs jouw kant op
Ik heb de ringsling ook op deze manier gekregen van L-E. Om uit te proberen. dus vind het wel zo netjes als ik dan iemand anders op dezelfde manier blij kan maken.
Stuur je me dan even je adres via Pm?
En sorry saffier. Tante soesa was eerst.
Misschien kunnen jullie het weer aan elkaar doorgeven als het voor tante soesa niets blijkt te zijn O*![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:03 schreef faptist het volgende:
[..]
Helemaal niks!
Ik heb de ringsling ook op deze manier gekregen van L-E. Om uit te proberen. dus vind het wel zo netjes als ik dan iemand anders op dezelfde manier blij kan maken.
Misschien kunnen jullie het weer aan elkaar doorgeven als het voor tante soesa niets blijkt te zijn O*![]()
![]()
Wooottt wooooott net een full tula wrap conversion gescored bij de eu stocking
[ Bericht 21% gewijzigd door Moppert op 28-08-2015 15:47:22 ]Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
DIE HANDJES!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef -Spring het volgende:
Crosspost.
R ligt de park te checken in dr hangmat.
[ link | afbeelding ]![]()
disclaimer![]()
Leuke foto Spring! En lol IMA
Als ik hier die draagdoekfoto's zie ga ik toch weer twijfelen of ik niet ook een draagdoek zou moeten nemen. Het ziet er zo heerlijk comfy uitIk heb nu een Tula en die is ook heel fijn, maar toch he.. (Reden voor de Tula was dat mij dit wat makkelijker leek en daarnaast wil mijn man ook dragen, maar niet met zo'n doek.)
![]()
![]()
![]()
Spring
Nu bromt zij alle dagen
SpringEn wat kijkt ze wijs!
Ik twijfel tussen een boba 4g en een manduca. Het is ongetwijfeld heel persoonlijk, maar waar heb ik meer aan? Mijn man en ik willen beiden gaan dragen en hebben redelijk dezelfde afmetingen. Hij is alleen van boven iets breder dan ik ben.![]()
Ik zou gaan passen, het zijn echt hele verschillende dragers.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Ik ben zo benieuwd hoe hij in het echt isquote:
Nu bromt zij alle dagen
Noh, lekker wiefke Spring!
Ik was vanochtend en vanmiddag bij mijn ouders in het durp voor volksfeest daar en heerlijk de Tula en Yaro mee. Lekker bloemencorso gekeken met Fedde in de Tula en daarna het feestgedruis in met de doek. Ideaal! En dan zie je dat gekloot in de massa met wandelwagens en buggies.![]()
![]()
Yay! Vandaag voor het eerst naar buiten met J in de doek!
Zijn hoofdje hangt een beetje scheef maar ik weet inmiddels dat het nekrolletje nog wat beter kan.
Leuk hoor
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
FilemonEn J
![]()
Nu bromt zij alle dagen
NP, tante Soesa was gewoon eerderquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:03 schreef faptist het volgende:
[..]
Helemaal niks!
Misschien kunnen jullie het weer aan elkaar doorgeven als het voor tante soesa niets blijkt te zijn O*
Ylana![]()
Gisteravond mijn nieuwe Tula slow ride opgehaald! Straks begint de truckersdag dus gelijk even testen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een toffe foto van je kat op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef MissBliss het volgende:
Yay! Vandaag voor het eerst naar buiten met J in de doek!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn hoofdje hangt een beetje scheef maar ik weet inmiddels dat het nekrolletje nog wat beter kan.
Leuk hoormoest even goed kijken voor ik zag dat het een foto was en hij niet gewoon op deze foto stond
Wij gaan vandaag knooppoging 1 doen hier! Ben benieuwd of het een beetje ergens op lijkt!![]()
Vrachtwagen optocht kijken maar sleepingdust genoeg aanwezig
[ Bericht 3% gewijzigd door Goitske op 29-08-2015 17:40:06 ]![]()
Hoe ging het?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wat een toffe foto van je kat op de achtergrondmoest even goed kijken voor ik zag dat het een foto was en hij niet gewoon op deze foto stond
Wij gaan vandaag knooppoging 1 doen hier! Ben benieuwd of het een beetje ergens op lijkt!
Ik had het met een filmpje van babybij op YouTube gedaan en dat ging best goed vond ik!
Leuke tula goitske!Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
![]()
Wat is hij zo dan toch weer klein..hij wil alleen nog niet slapen
Nu bromt zij alle dagen
Ik heb een rekbare doek, dus dat knoopt weer net anders, maar er zat gelukkig een handleiding bij. Het knopen zelf ging goed en hij is er niet uitgevallen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe ging het?
Ik had het met een filmpje van babybij op YouTube gedaan en dat ging best goed vond ik!
Leuke tula goitske!Volgende keer kan hij alleen nog een stuk strakker denk ik. En ik had de hulp van m'n man nog echt wel nodig, kan/durf dat nu nog niet zelfstandig. Maar oefening baart kunst enzo, dus dat komt vast wel!
![]()
Er niet uitgevallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb een rekbare doek, dus dat knoopt weer net anders, maar er zat gelukkig een handleiding bij. Het knopen zelf ging goed en hij is er niet uitgevallen!Volgende keer kan hij alleen nog een stuk strakker denk ik. En ik had de hulp van m'n man nog echt wel nodig, kan/durf dat nu nog niet zelfstandig. Maar oefening baart kunst enzo, dus dat komt vast wel!
![]()
Ik heb het ook samen met mijn man gedaan hoor
Ziggy played guitar
Oefening baart kunst inderdaad! Ik krijg N. er tegenwoordig binnen 2 minuten in zonder hulp.Tegen de tijd dat we gaan rugdragen boek ik alleen wel een consult denk ik, lijkt me erg lastig.
Kijk wat ik gisteren op de telefoon van man vond, haar blik is echt priceless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb al een paar keer ijs gemorst op N. haar hoofd(maar niet terwijl ze in de draagzak zat, die heb ik nog niet geprobeerd). Gisteren ook een heleboel spinazievlekken op haar kleren - tja, zij wil eten als ik eet, dan wordt ze maar vies hoor
Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Haha! Er ligt nog een servetje op haar hoofd hier. Er zijn wel eens broodkruimels op haar gevallen toen ze nog dag in dag uit bij me in de doek zat en ik heb ook wel eens spaghetti over haar heen geslurpt.![]()
![]()
Haha, ik pluk ook regelmatig kruimels uit L's haar.![]()
Gisteren kwam ik tot de conclusie dat een uitgevouwde luier ook prima als nekrolletje fungeert als je een spuugdoek of hydrofiel vergeten bent.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Eten op baby: +1![]()
Rugdragen eerst rustig thuis oefenen Selvaria, met filmpjes van Wrapyouinlove vond ik het goed te doen! Net zelfs @ festival wel ff opnieuw geknoopt, met toeschouwers![]()
![]()
Mevrouw zei 'gos, hij vindt het niet echt leuk he?!' Eh
![]()
![]()
Ennnnn Tula besteld
Jan was dwars gisteren dus ik zei ben dr klaar mee je gaat nu op mijn rug! Dus slinger hem in de tula zegt mn schoonvader ziet er eigelijk ook niet uit zo'n grote jongen in eem dragerquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:53 schreef JufMariska het volgende:
Eten op baby: +1![]()
Rugdragen eerst rustig thuis oefenen Selvaria, met filmpjes van Wrapyouinlove vond ik het goed te doen! Net zelfs @ festival wel ff opnieuw geknoopt, met toeschouwers![]()
![]()
Mevrouw zei 'gos, hij vindt het niet echt leuk he?!' Eh
![]()
![]()
Ennnnn Tula besteld![]()
Heb gelijk even uitgelegd dat hij misschien lang en stevig is maar nog steeds geen 3 is.
Zo irritant iedereen overschat hem vanwege zijn lengte/bouw hij is groter dan zn vriendinnetje die in februari 3 is geworden. Ook bij de gastouder groter dan de 3 jarigen![]()
Mocht iemand interesse hebben, ik heb mijn Tula Fletcher standard in V&A staan omdat ik eigenlijk altijd de Chloe of Rockets pak.![]()
![]()
Breekt in
Bij ikbenmama zijn nu ook tula's te koop. Goede prijzen.
Wat ik vet relaxed vind aan hun winkel is dat wanneer je na je aankoop een recensie plaatst je een weekje daarna een kortingscodes krijgt voor 10% korting.
Misschien dat iemand z'n voordeel er mee kan doen?
En nu stop ik want ik heb geen aandelen![]()
![]()
Ook de slow ridequote:Op maandag 31 augustus 2015 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat een mooie doel selvaria
Welke tula JM?
Ik word jaloers op alle draagfotos, ik wil ookAls het goed is morgen bij de post
Edit: jaaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door JufMariska op 01-09-2015 13:11:09 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Leuk JM![]()
Nu bromt zij alle dagen
Nice!
Ik ben toch ook wel heel blij met de Tula. Ik heb I in twee seconden op mijn rug en zelfs Baard durft het aan. Ben aan het overwegen om mijn Woven Wings maar weer te verkopen... hoe mooi ik 'm ook vind.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Hoe spreek je Solnce nou eigenlijk uit?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:28 schreef Moppert het volgende:
Het zijn gewoon de standaard prijzen bij ikbenmama
En ik heb net een Solnce gescored![]()
[ afbeelding ]![]()
Wat een toffe JM!![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ook de slow rideAls het goed is morgen bij de post
Edit: jaaaaa!Ik ben ook helemaal blij met mijn slowride 😄 heb alleen toddler! Hij is niet te fel, beetje retroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zijn jullie niet bang dat de slowride snel vies is, of is hij niet spierwit?
Ik overweeg die ook. Ik vind 'm wel bij mijn Aperture passen. De Aperture is trouwens ook wel wat voor jou JM, matcht mooi met je beroep.![]()
![]()
Aperture is anders lichter maak zo wel een foto heb ook aperture hier dus even samen
[ Bericht 6% gewijzigd door Goitske op 01-09-2015 19:24:55 ]![]()
Is niet wit idd, en ik mik 'm niet op de grond als het goed isEn de aperture is ook tof ja
Solnce is name for the "sun" in slavic languages and is being pronounced as "s o n s ə" . This is one of the words to call your loved ones, similar to "honey", or "darling" in English. And this is how we call our 3 daughters. My husband has given the domain name solnce.com to me as a present some years ago and I have not found a better use for it till now.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe spreek je Solnce nou eigenlijk uit?![]()
Wat een toffe JM!
Nu bromt zij alle dagen
Ik vond bijv de raketten ook super maar de kleur banden ben ik bang dat je daar sneller wat op ziet.
Mijn dragers liggen nooit op de grond ofzo dus daar worden ze niet vies van![]()
nou weet ik het nog nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
Solnce is name for the "sun" in slavic languages and is being pronounced as "s o n s ə" . This is one of the words to call your loved ones, similar to "honey", or "darling" in English. And this is how we call our 3 daughters. My husband has given the domain name solnce.com to me as a present some years ago and I have not found a better use for it till now.![]()
Sonse? Of Sons en de e uitspreken terwijl je op de kop staat?
Graag gedaan! Toevallig mijn 2 tulas die jou vraag beantwoorden😄quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Tof!Thanks voor de foto. Dat valt best mee inderdaad.
![]()
Schwaquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:16 schreef lunapuella het volgende:
De ə is een soort uh-klank. Zoals de e in "de".no stress...
Kwak![]()
Dank! Nu snap ik hemquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:16 schreef lunapuella het volgende:
De ə is een soort uh-klank. Zoals de e in "de".
![]()
Net een paar km gelopen met de mini op mijn rug! Hij wil echt graag in de doek
Na al die maanden balen dat hij niet wilde![]()
En Tula is fijn maar ik ben veel meer een doekenmens
[ Bericht 0% gewijzigd door Moppert op 02-09-2015 15:14:17 ]Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
quote:Op woensdag 2 september 2015 13:20 schreef Moppert het volgende:
[ afbeelding ]
En Tula is fijn maar ik ben vele meer een doekenmens
![]()
![]()
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Hoe lang na de bevalling zijn jullie begonnen met dragen? N. is nu vier weken en ik wil het wel graag, maar ze zeggen dat je 6 weken moet wachten voordat je gaat tillen. En ik heb nog wel een beetje last van mijn knip, dus ik twijfel of het al slim is om haar nu in de manduca te gaan rondsjouwen.
(ze vindt het wel fijn, mijn man heeft haar al vaak gedragen).Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Heb je een keizersnede gehad?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef SaskiaR het volgende:
Hoe lang na de bevalling zijn jullie begonnen met dragen? N. is nu vier weken en ik wil het wel graag, maar ze zeggen dat je 6 weken moet wachten voordat je gaat tillen. En ik heb nog wel een beetje last van mijn knip, dus ik twijfel of het al slim is om haar nu in de manduca te gaan rondsjouwen.
(ze vindt het wel fijn, mijn man heeft haar al vaak gedragen).disclaimer![]()
Ik zou nog even wachten vooral omdat je last hebt van je knip, geef je lichaam de rust en hou zeker die 6 weken aan.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:40 schreef SaskiaR het volgende:
(ze vindt het wel fijn, mijn man heeft haar al vaak gedragen).
Ik heb niet vanaf de geboorte gedragen maar had dat bij jan pas na 12 weken gekund![]()
Dat lijkt me erg gemeen als je naast een keizersnede ook nog een knip hebtquote:Op woensdag 2 september 2015 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je een keizersnede gehad?
Volgens mij al in de tweede week. Ik vond het niet echt tillen, want het is een vast soort gewicht. Maar lang wandelen kon ik idd nog niet. Met een maand zijn we een rondje gaan lopen op de rommelmarkt met Koningsdag en toen was ik echt op na 45 min.![]()
Hm geen idee, ik heb geen knip gehad en verder kon ik eigenlijk al best snel weer alles. Ik zou zeggen, luister naar je lichaamJe kan ook met baby in doek op de bank zitten bijvoorbeeld, dat is verder niet belastend.
disclaimer![]()
Nou, ik ken er eentjequote:Op woensdag 2 september 2015 13:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg gemeen als je naast een keizersnede ook nog een knip hebt
disclaimer![]()
Kan wel toch, als het toch niet lukt nadat de knip al is gezetquote:Op woensdag 2 september 2015 13:43 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg gemeen als je naast een keizersnede ook nog een knip hebt![]()
Maar thanks, dan ga ik morgen nog niet naar het CB lopen met de manduca!Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Nou ja die baby ging er echt echt echt ECHT niet doorheen. Dus die werd via spoedkeizersnede alsnog er uit getrokken.quote:
Maar dit is wel offtopic
disclaimer![]()
Bij mij zeiden ze niet dat ik niet mocht tillen de eerste zes weken, maar dat ik niet méér mocht tillen dan M of dingen die haar gewicht hadden. Dus baby in de doek hoeft wat dat betreft niet zo'n probleem te zijn volgens mij, los van andere klachten.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:43 schreef SaskiaR het volgende:
Nee, gewoon een knip in mn onderkant
En ik ben met ik dacht 3,5 of 4,5 week voor het eerst maar in de doek ergens geweest. Gewoon kijken hoe het voor jou voelt.![]()
Ja, ze zullen het niet expres doen neequote:Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja die baby ging er echt echt echt ECHT niet doorheen. Dus die werd via spoedkeizersnede alsnog er uit getrokken.
Maar dit is wel offtopic
Iets ontopics: Ik had mn Fidella doek op Marktplaats gezet, krijg ik gewoon een bod voor 30 euro. Sja...![]()
Vanaf waneer je lichaam het aan kan, mag je dragen.(of een arts moet aangegeven hebben van niet natuurlijk..
Mijn WC Tula is onderweg
Nu bromt zij alle dagen
F. is nu twee weken, en ik denk dat we morgen voor het eerst gaan wandelen met hem in de draagzak (naar het winkelcentrum, kwartiertje lopen). Toch makkelijker dan auto in auto uit als er ook nog een peuter mee moet. Een uur lopen lukt me al wel qua conditie, dus ik heb er vertrouwen in![]()
Saskia, wat vervelend dat je nog last hebt. Misschien even contact opnemen met de VK? Ik had na 7 dagen helemaal nergens meer last van (knip + x aantal hechtingen). Nu is dat best snel natuurlijk, maar 4 weken lijkt me wel lang. Als het goed is zijn je hechtingen al geheeld dan?![]()
Als ik echt moe ben viel ik de knip zelfs nog en Jan wordt over anderhalve maand 3! Dat ik gescheurd ben bij Teun was veel makkelijker herstel was nog net geen totaal ruptuur!quote:Op woensdag 2 september 2015 14:03 schreef mousemicky het volgende:
F. is nu twee weken, en ik denk dat we morgen voor het eerst gaan wandelen met hem in de draagzak (naar het winkelcentrum, kwartiertje lopen). Toch makkelijker dan auto in auto uit als er ook nog een peuter mee moet. Een uur lopen lukt me al wel qua conditie, dus ik heb er vertrouwen in![]()
Saskia, wat vervelend dat je nog last hebt. Misschien even contact opnemen met de VK? Ik had na 7 dagen helemaal nergens meer last van (knip + x aantal hechtingen). Nu is dat best snel natuurlijk, maar 4 weken lijkt me wel lang. Als het goed is zijn je hechtingen al geheeld dan?![]()
Het geneest wel goed denk ik (zegt mn man, die kijkt regelmatigquote:Op woensdag 2 september 2015 14:03 schreef mousemicky het volgende:
Saskia, wat vervelend dat je nog last hebt. Misschien even contact opnemen met de VK? Ik had na 7 dagen helemaal nergens meer last van (knip + x aantal hechtingen). Nu is dat best snel natuurlijk, maar 4 weken lijkt me wel lang. Als het goed is zijn je hechtingen al geheeld dan?) en de hechtingen zijn er al wel uit, maar het is nog wel gevoelig als ik loop. Laatst bijna 2 uur gelopen, dat deed echt wel pijn. Qua conditie kan ik het wel dus.
Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Twee uur lopen is ook wel ietwat enthousiast misschien als je nog geen vier weken geleden bent bevallen heRustig opbouwen!
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
Twee uur lopen is ook wel ietwat enthousiast misschien als je nog geen vier weken geleden bent bevallen heRustig opbouwen!
![]()
Je horft niet gelijk weer een marathon te kunnen lopen bij wijze van spreken he![]()
Normaal wandel ik 25-30 km per dag hequote:Op woensdag 2 september 2015 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
dus dit is rustig voor mij
Maar idd ik luister naar wat mijn lichaam zegt, hoe irritant ik het ook vind.
Maar we dwalen af
Die Tula's, zijn die allemaal hetzelfde en is het enige verschil de kleur/motief? Dus alle Tula zijn geschikt voor baby' (behalve de Tula toddlers dan)?Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Ja, en t/m ongeveer maat 74 met de insert.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:18 schreef SaskiaR het volgende:
Die Tula's, zijn die allemaal hetzelfde en is het enige verschil de kleur/motief? Dus alle Tula zijn geschikt voor baby' (behalve de Tula toddlers dan)?
Mijn tula is er![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu bromt zij alle dagen
Ik ben in de warquote:Op woensdag 2 september 2015 13:20 schreef Moppert het volgende:
[ afbeelding ]
En Tula is fijn maar ik ben vele meer een doekenmens
![]()
![]()
![]()
Hahahaha ik draag echt liever met doeken zelfMaar de mini weigerde
![]()
Mijn middelste zat echt 2,5 jaar lang 24/7 in de doek
Nu bromt zij alle dagen
Ja haha ik krijg ook altijd van die rare biedingen onder minimumbod bedrag of vast bedrag.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:51 schreef Dot. het volgende:
Iets ontopics: Ik had mn Fidella doek op Marktplaats gezet, krijg ik gewoon een bod voor 30 euro. Sja...
Nu bromt zij alle dagen
Jaquote:Op woensdag 2 september 2015 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dat een speciale voor op het toilet?Ik vergeet altijd dat niet iedereen in de termen zit, Wrapconversion dus
Nu bromt zij alle dagen
Ik verbaas me altijd als ik dit topic check. Ik mis volgens mij echt dat vrouwen-gen om 100 verschillende tassen of draagdoeken/-zakken te hebben.![]()
Nog steeds blij met de enige doek die ik heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Ik snapte het ook niet hoor die meerdere doeken.. Tot ik op een meet kwam en ontdekte wat er nog meer is.Dat je denkt dat je didymos of yaro een 10 is en dan blijkt het na alle andere doeken echt veel minder goed en lekker te zitten dan je denkt...
Mijn tip is dus om vooral niet een andere doek te proberen als je er maar 1 wil
Leuke Foto![]()
![]()
rammel
Nu bromt zij alle dagen
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:18 schreef Mariposas het volgende:
Ik verbaas me altijd als ik dit topic check. Ik mis volgens mij echt dat vrouwen-gen om 100 verschillende tassen of draagdoeken/-zakken te hebben.![]()
Nog steeds blij met de enige doek die ik heb.Verschillende matenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu een 5, 6, 7, ringsling, Bondolino en Tula, maar draag nog nauwelijks en eigenlijk alleen met de Tula
![]()
![]()
Ja maar straks heb je weer een verse baby voor in de doek!quote:Op woensdag 2 september 2015 15:22 schreef Dot. het volgende:
[..]
Verschillende matenIk heb nu een 5, 6, 7, ringsling, Bondolino en Tula, maar draag nog nauwelijks en eigenlijk alleen met de Tula
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Zeg moppert, de hoeveelste tula is dit eigenlijk die je ooit bezeten hebt?
Heb je ook een excel met wat je allemaal al gehad hebt? #durftevragen
(ik hield van mijn uit de hand gelopen hobby's ook excelsheets bij)
disclaimer![]()
Daarom blijven ze ook bijna allemaalquote:Op woensdag 2 september 2015 15:24 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ja maar straks heb je weer een verse baby voor in de doek!
Kan je een Bondolino eigenlijk ook verven? Ik vind hem wat vaal geworden. We hebben deze:![]()
![]()
Ermahgerdquote:Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk het wel alleen uitkijken welke verf je neemtquote:Op woensdag 2 september 2015 15:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Daarom blijven ze ook bijna allemaal
Kan je een Bondolino eigenlijk ook verven? Ik vind hem wat vaal geworden. We hebben deze:
[ afbeelding ]![]()
wat voor materiaal is de stof?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Daarom blijven ze ook bijna allemaal
Kan je een Bondolino eigenlijk ook verven? Ik vind hem wat vaal geworden. We hebben deze:
[ afbeelding ]No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Nee, maar ik kan nu wel even een lijstje makenquote:Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nu bromt zij alle dagen
Gewoon katoen volgens mij, maar het is wel dik.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
wat voor materiaal is de stof?
En idd kindsloebervriendelijke verf Goitske![]()
![]()
Gehad:
WC Tula poise dancer Toddler
2x Tula Cirque du soleil
Babki
Click
Campy Toddler
Willow
Anchors
Brave
Top Trunk Toddler
Ahoi Knots
Rockets
All butterflies Toddler
Nog in bezit
Travelbug
Trig
Navigator Toddler
WC Surf hanalei
TE koop/dip
Tula Everest Toddler
Tula Dear diary
Tula Incognito
[ Bericht 1% gewijzigd door Moppert op 02-09-2015 15:57:01 ]Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Ik vind het wel meevallen die lijst, er zijn dagen geweest dat ik dacht dat we veel en veel meer hebben of hebben gehad. (ik ben sowieso het overzicht kwijt, maar gelukkig dat Moppert dat altijd netjes bijhoudt![]()
)
Gelukkig beperkt man me w.b. het kopen van nieuwe doeken / dragers, anders was het hek van de dam denk ik.Ik heb vier doeken en een Tula en daar blijft het tot kind 2 (helaas) bij. Met schoenen heb ik dit trouwens ook (30 paar denk ik, waarvan ik er zo'n 15 regelmatig draag), maar tassen, sjaals en sierraden doen me bijvoorbeeld niks.
![]()
Dus ik mag een nieuwe doek kopen? omdat het zo erg meevalt allemaal?quote:Op woensdag 2 september 2015 15:58 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het wel meevallen die lijst, er zijn dagen geweest dat ik dacht dat we veel en veel meer hebben of hebben gehad. (ik ben sowieso het overzicht kwijt, maar gelukkig dat Moppert dat altijd netjes bijhoudt![]()
)
Nu bromt zij alle dagen
OMG SQ![]()
Maar man oh man wat zou ik willen dat ik het geduld had om dit bij te houden. Ik houuuu van lijstjes, maar lijstjes maken en bijhouden is dan weer niet aan mij besteed
![]()
Ik heb eindelijk een viertje! Yaro La Vita hangt hier nu te drogen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 16:48 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dus ik mag een nieuwe doek kopen? omdat het zo erg meevalt allemaal?![]()
![]()
Het valt ook wel meequote:Op woensdag 2 september 2015 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
Dat valt me eigenlijk nog best mee. Ik zat eerder richting de 35 te denken!ik heb ook al maanden al niets nieuws gekocht omdat het allemaal het niet is. (toevallig kreeg ik er 1 in de mysterbox die ik wel kan waarderen
)
Nu bromt zij alle dagen
http://www.omroepbrabant.(...)f+een+draagdoek.aspx
Ook draagdoeken worden ingezameld voor vluchtelingen. Dus wie er te veel (kan dat?) heeft...![]()
ik heb vandaag F. voor het eerst in de Hoptye geknoopt. Ondanks z'n nog geen 3 kilo gaat dat prima, en viel ie lekker in slaapSamen naar PSZ gelopen en J opgehaald, heel veel oe's em ah's gehoord van andere schoolpleinmama's
![]()
Voor herhaling vatbaar dus![]()
![]()
Ook even hier, omdat het kan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit - jeetje, ongepaste tekst gezien het nieuws
Krijg niet alles op tijd mee met vakantie
[ Bericht 19% gewijzigd door ingee op 04-09-2015 00:11:22 ]![]()
Oh ingee, wat tof.![]()
Wij hebben afgelopen zaterdag een draagconsult gehad en daarna heb ik een doek besteld online. Alleen per ongeluk eentje die wel heel erg rekbaar is.Een paarse Boba.
Maar goed, voorlopig lukt het prima. Dat het lekker meeveert tijdens het lopen lijkt Wolk wel prima te vinden. Vandaag waren we in het ziekenhuis, ik had haar in de doek en we hadden me toch een hoop bekijks. Iemand maakte zelfs foto's van me.![]()
Ik had er helemaal niet over na gedacht dat het misschien te snel na mijn keizersnede zou zijn alleen. Maar zolang het geen pijn doet zal het wel goed zijn, toch?![]()
Foto foto foto!!Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
SPOILER: crosspostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:51 schreef Stippelrientje het volgende:
SPOILER: crosspostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa! *draagpapaboks*![]()
Ik vind dit echt een onwijs lieve fotoquote:
Nu bromt zij alle dagen
Ik had M drie weken na de KS ook in de doek volgens mij...of al na twee. Maar goed, ik heb geen complicaties bij het herstel gehad.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:18 schreef LuDann het volgende:
Oh ingee, wat tof.![]()
Wij hebben afgelopen zaterdag een draagconsult gehad en daarna heb ik een doek besteld online. Alleen per ongeluk eentje die wel heel erg rekbaar is.Een paarse Boba.
Maar goed, voorlopig lukt het prima. Dat het lekker meeveert tijdens het lopen lijkt Wolk wel prima te vinden. Vandaag waren we in het ziekenhuis, ik had haar in de doek en we hadden me toch een hoop bekijks. Iemand maakte zelfs foto's van me.![]()
Ik had er helemaal niet over na gedacht dat het misschien te snel na mijn keizersnede zou zijn alleen. Maar zolang het geen pijn doet zal het wel goed zijn, toch?Kwak![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:51 schreef Stippelrientje het volgende:
Supergaaf!! Maar z'n beentjes moeten nog wat hoger, zodat hij echt in de M houding komt te zittenSPOILER: crosspostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik weet het.. het zit in de net wel net niet.... ^^,quote:Op donderdag 3 september 2015 21:00 schreef Cwen het volgende:
[..]
Supergaaf!! Maar z'n beentjes moeten nog wat hoger, zodat hij echt in de M houding komt te zitten.
er zit een klein Mmetje in![]()
niet goed te zien trouwens![]()
Maar niet slecht voor papa zijn eerste keer dragen en zelf geknoopt. Hij vond het reuze spannend
Noh wat superlief en stoer Stippel!![]()
En Ludann, als het geen pijn doet, lekker dragenLet wel op dat je het een beetje opbouwt, je lichaam heeft nog wel wat tijd voor herstel nodig
![]()
![]()
Nee dat absoluut niet,quote:Op donderdag 3 september 2015 21:34 schreef Stippelrientje het volgende:
Maar niet slecht voor papa zijn eerste keer dragen en zelf geknoopt. Hij vond het reuze spannend![]()
beter dan mijn eerste poging
![]()
en voor een keer ook niet erg natuurlijk maar altijd zo dragen is niet slim.
Ik denk dat Cwen het daarom zei
Nu bromt zij alle dagen
Morgen komt mijn Solnce aan.
Iemand anders had hem voor mij geklikt en die stuurt mij net deze foto![]()
Nu bromt zij alle dagen
"Normaal" ben ik diegene die draagt ^^, FWCC zit er bij mij wel goed in (tig topics terug nog een mooie foto geplaatst van dubbel dragen (neefje dragen terwijl ik zwanger was).quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee dat absoluut niet,![]()
beter dan mijn eerste poging
![]()
en voor een keer ook niet erg natuurlijk maar altijd zo dragen is niet slim.
Ik denk dat Cwen het daarom zei
Alleen bij hem dus nog niet. Komt goed![]()
Had hem nog wat extra tips gegeven tussendoor. Daar gaat hij op oefenen zei hij![]()
Dacht eerst dat hij het in een doek nooit fijn zou vinden en zat al te loeren naar een emaidinges drager om te proberen voor hem.. maar hij vond het erg fijn zitten.
Hij wilde oefenen, want eind deze maand gaan we naar de dierentuin met een stel en dan wil ik eigenlijk de ligbak niet meenemen. Mijn meneer wilde dan ook de blits uithangen met zoon in draagdoek. "Ik moet dan wel een stok meenemen!"
![]()
"om de vrouwen van mij af te meppen"
hahaha het is echt erg hoor als een man draagt hoe vrouwen er op reageren.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
Is dat net zoiets als een puppy uitlaten?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:34 schreef Moppert het volgende:
hahaha het is echt erg hoor als een man draagt hoe vrouwen er op reageren.
x8000quote:Op donderdag 3 september 2015 22:35 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een puppy uitlaten?![]()
![]()
misschien toch de ligbak mee danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik![]()
Ja echt wat GotC zegt.. X8000
En vrouwen komen dan praatjes met je man maken
Nu bromt zij alle dagen
Bring it on!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef Moppert het volgende:
Ja echt wat GotC zegt.. X8000
En vrouwen komen dan praatjes met je man maken![]()
![]()
ik wens ze succes, want mijn meneer is niet zo sociaal praatjesmaker
voordeel van dragen is dat je je handen vrij hebt om ze in een of ander verblijf te duwen als ze erg lastig zijn
Hahah nou pax is dat ook niet, staat hij ergens in een hoekje om naar mij en de kinderen te kunnen zwaaien terwijl wij in een attractie gaan (midi en maxi) en komen ze er gewoon pontificaal naast staan.Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
De haaien!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Moppert het volgende:
Hahah nou pax is dat ook niet, staat hij ergens in een hoekje om naar mij en de kinderen te kunnen zwaaien terwijl wij in een attractie gaan (midi en maxi) en komen ze er gewoon pontificaal naast staan.
![]()
Schoolrun met de tula![]()
waar hebben jullie vandaag mee gedragen?
Nu bromt zij alle dagen
Ik had vandaag fluffymail ()
En maandag is deze er
De Neon Lime Solnce![]()
Triweave is echt awesome
![]()
![]()
![]()
Nu bromt zij alle dagen
Tula Road Trip coming my way.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Ohh die Lime Solnce![]()
Vandaag heb ik niet gedragen maar gisteren met mijn nieuwe Yaro La VitaMijn eerste blend (linnen), stug maar reageert goed op alle liefde die het krijgt.
Stippel!Wat goed gedaan voor een eerste keer!
![]()
Ik heb een tula met baby insert die ik nu twee keer gebruikt heb. Baby zit er heerlijk in (valt gelijk in slaap) en van voren gezien zit hij goed, maar van boven gezien heeft hij heel veel ruimte om alsnog te headbangen. Zowel tussen baby's hoofd en insert als insert en tula zelf zit veel ruimte. Hoort dit of doe ik iets fout?![]()
![]()
Ik kan zo op deze foto ook niet goed zien hoe het er in zit./ en of het mis gaat
Volg je deze handleiding? http://www.tulababycarriers.com/pages/infant-insert-instructionsToen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
quote:![]()
Ohh nice! ben heel benieuwd of een blend nu je voorkeur heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:21 schreef Mabawa. het volgende:
Ohh die Lime Solnce![]()
Vandaag heb ik niet gedragen maar gisteren met mijn nieuwe Yaro La VitaMijn eerste blend (linnen), stug maar reageert goed op alle liefde die het krijgt.
Ik ben zo benieuwd hoe de lime zal staanquote:
Nu bromt zij alle dagen
Ja, die zat erbij en heb ik gevolgd. Daar zie je alleen vooral het vooraanblik en die lijkt goed te zijn. Van boven lijkt hij op die plaatjes ook beter te zitten, maar dat kan ook komen doordat de baby in het voorbeeld tegen de tula aan zit, en die van mij echt tegen me aan ligt. Er lijkt daar iig geen ruimte tussen insert en tula te zitten, en die heb ik wel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:56 schreef Moppert het volgende:
Ik kan zo op deze foto ook niet goed zien hoe het er in zit./ en of het mis gaat
Volg je deze handleiding? http://www.tulababycarriers.com/pages/infant-insert-instructions![]()
Hier ook heerlijk gedragen in de doek en toen het ging regenen waren we beide droog onder de paraplu.
Ik heb regen nog nooit zo fijn gevonden als vandaag. Wat is dat knus met een kleintje op je buik![]()
![]()
Hoe heet de drager ook alweer die je zelf met de naaimachine kan maken?Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
Ylana![]()
Mei tai maar wel goed op letten welke stof en goed draad etcquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:11 schreef Saffier het volgende:
Hoe heet de drager ook alweer die je zelf met de naaimachine kan maken?![]()
Mei tai, er is ook een facebook groep van met tips en patronen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:11 schreef Saffier het volgende:
Hoe heet de drager ook alweer die je zelf met de naaimachine kan maken?![]()
![]()
Lime is er al![]()
![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Moppert op 05-09-2015 11:09:30 ]Toen onze mop een mopje was,
Nu bromt zij alle dagen
draagobject is niet thuis, ik kan mij wel er naakt inwikkelen ala draagpraat?
Nu bromt zij alle dagen
ja gewoon doen!quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:09 schreef Moppert het volgende:
draagobject is niet thuis, ik kan mij wel er naakt inwikkelen ala draagpraat?![]()
![]()
![]()
Jaaaaaquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:09 schreef Moppert het volgende:
draagobject is niet thuis, ik kan mij wel er naakt inwikkelen ala draagpraat?![]()
![]()
![]()
Even oefenen op mijn zwoele blik dan eerst
Nu bromt zij alle dagen
Tnx!quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mei tai maar wel goed op letten welke stof en goed draad etcHij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
Ylana![]()
Tnx! Ga ik opzoekenquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mei tai, er is ook een facebook groep van met tips en patronen.
Ylana![]()
Mooi!quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:02 schreef Moppert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lime is er al![]()
![]()
Ylana![]()
Wow, fel Moppert
Net 3 uur gedragen met SN Zen. Erg fijn, de draagstaking van mini lijkt weer voorbij te zijn.
![]()
Zeg moppert, waar blijf je??
Leuk verder hoor, dat rugdragen in de tula. Maar die dondersteen van me trekt steeds haar muts van haar hoofd. Tips, anyone?
Ik stond in mijn eentje boven in de bergen in mn broek te piesen van het lachen om die muts of capuchon weer op te krijgen. 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Zeg moppert, waar blijf je??
Leuk verder hoor, dat rugdragen in de tula. Maar die dondersteen van me trekt steeds haar muts van haar hoofd. Tips, anyone?
Ik stond in mijn eentje boven in de bergen in mn broek te piesen van het lachen om die muts of capuchon weer op te krijgen. 😂Wat een prachtige omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zwoel kijken lukt niet goed![]()
Leuke foto Room.
Nu bromt zij alle dagen
Mooi doekje he? Nog altijd zo blij dat je ons hiermee hebt geholpenquote:Op vrijdag 4 september 2015 19:21 schreef Mabawa. het volgende:
Ohh die Lime Solnce![]()
Lieve foto Stippel!Ik probeer het, heb wel een beetje de neiging te snel te veel te doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:47 schreef GotC het volgende:
Noh wat superlief en stoer Stippel!![]()
En Ludann, als het geen pijn doet, lekker dragenLet wel op dat je het een beetje opbouwt, je lichaam heeft nog wel wat tijd voor herstel nodig
Maar komt goed!
Mijn telefoon wordt gerepareerd en ik heb nu een klein rot leentoestelletje (verklaart ook meteen waarom ik de laatste week amper op fok! zit) waar ik echt geen goede foto's mee kan maken. Als ik mijn eigen foon weer heb of niet vergeet B_N eens lief aan te kijken zal ik een foto maken.quote:
Leuke draagfoto van de Lime!![]()
Psst, welke duinen zijn dit?quote:Op zaterdag 5 september 2015 19:57 schreef mousemicky het volgende:
Vandaag in de duinen gaan wandelen, J. moest wat energie kwijt. F. heeft lekker geslapen in de draagzak![]()
[ link | afbeelding ]![]()
Aah, buurtgenoot!quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Loonse en Drunense duinen, vlakbij restaurant Bosch en Duin...
Waar we aanstaande zaterdag een meet gepland hebben staan bedoel je?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: