Heb je de Tula al eens getest? Ik ben zo benieuwd naar het verschil tov de Manduca (die heb jij toch ook?)quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb hem besteldDe Fizz. Nu maar hopen dat al jullie indegloria's over Tula terecht zijn
Het grijs van de Alpaca Love vond ik niet mooi.
Nee, niet getest nog. Ik heb ook de Manduca, ik zal laten weten of ik verschil merkte! De reden dat ik een Tula koop is echt een FWP trouwensquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:11 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Heb je de Tula al eens getest? Ik ben zo benieuwd naar het verschil tov de Manduca (die heb jij toch ook?)
Tula heeft zachtere schouderbanden, is minder verstelbaar, heeft mindere kwaliteit gesp en last but not least: toffere printjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:11 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Heb je de Tula al eens getest? Ik ben zo benieuwd naar het verschil tov de Manduca (die heb jij toch ook?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wat wil je lenen/huren en om te testen of mee op vakantie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:15 schreef Vlindur het volgende:
Waar kan ik zakken lenen/huren? Bij babybij is alles steeds uitgeleend
Hielke heeft een kleine maat 68 nu
Ik ben benieuwd naar je bevindingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wompat, Tula, Ergo, Mandela, Boba en Beco? Alles behalve de bondolino. Die ken ik al. Heel fijn, maar ik wil nu een die langer meegaat. Met 11 kilo vond ik de bondolino echt niet fijn meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wat wil je lenen/huren en om te testen of mee op vakantie?
Ik zie op haar website dat ze als borg de nieuwprijs vraagtquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:31 schreef coccinelle het volgende:
De draagconsulent in Boornbergum verhuurt de boba en de ergo
Ik dacht 68/74.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:21 schreef klumsy het volgende:
Oeh lijn die is leuk
Vraagje, tot welke maat gebruik je de baby insert in de tula, kon het zo snel niet vinden...
Maar heb het idee dat Jesse zo hoog zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |