abonnement Unibet Coolblue
pi_155432362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:51 schreef Moppert het volgende:
Natibaby hennep is lastige hennep :Y

Nieuwe tula die in de mysterybox zat van hip & groen
[ afbeelding ]
O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155453359
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:11 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wompat, Tula, Ergo, Mandela, Boba en Beco? Alles behalve de bondolino. Die ken ik al. Heel fijn, maar ik wil nu een die langer meegaat. Met 11 kilo vond ik de bondolino echt niet fijn meer.
Ik heb een Boba3g liggen die door ons niet gebruikt wordt. Als je wil mag die best een reisje naar Friesland maken :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:30:55 #103
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_155465540
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:02 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik heb een Boba3g liggen die door ons niet gebruikt wordt. Als je wil mag die best een reisje naar Friesland maken :)
Oh ja graag! ^O^ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_155475695
Hier gebruiken we de doek steeds meer, en ook buitenshuis! Begonnen toen ik de doek meenam naar de verjaardag van overgrootoma - aanvankelijk alleen om te laten zien, want zij heeft de doek voor ons betaald. Maar toen de verjaardag drukker werd, bleek het toch wel een fijn rustpunt voor K.

Helemaal zonder kinderwagen de deur uit durf ik alleen nog voor korte uitjes, zoals een brief posten. Ik zit dan toch een beetje met waar ik de (luier)tas moet laten. Hoe doen jullie dat?

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:27:14 #105
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155475779
Ik neem alleen een luier mee en eventueel wat losse doekjes.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155475783
Rugtas of schoudertas ^O^ Alleen het nodige erin en gaan!
pi_155477284
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:27 schreef GotC het volgende:
Rugtas of schoudertas ^O^ Alleen het nodige erin en gaan!
Rugtas ideaal als je buikdraagt
Bij rug dragen ben ik er nog niet uit wat ik handig vind
pi_155477381
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:52 schreef Goitske het volgende:

[..]

Rugtas ideaal als je buikdraagt
Bij rug dragen ben ik er nog niet uit wat ik handig vind
Ik vind niks handig bij rugdragen :P. Neem meestal een klein heuptasje mee met 1 luier erin, een koekje oid en sleutels/portemonnee.
Of gewoon m'n man :P.
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:58:40 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_155477717
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Hier gebruiken we de doek steeds meer, en ook buitenshuis! Begonnen toen ik de doek meenam naar de verjaardag van overgrootoma - aanvankelijk alleen om te laten zien, want zij heeft de doek voor ons betaald. Maar toen de verjaardag drukker werd, bleek het toch wel een fijn rustpunt voor K.

Helemaal zonder kinderwagen de deur uit durf ik alleen nog voor korte uitjes, zoals een brief posten. Ik zit dan toch een beetje met waar ik de (luier)tas moet laten. Hoe doen jullie dat?

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een mooi plaatje O+
En idd, ik pak gewoon een kleine handtas of schoudertas mee met het broodnodige, meer niet :)
disclaimer
pi_155478963
Oh heerlijk Luna!
Ik durfde afgelopen week met enkel de doek naar de dierentuin. Heel relaxed rondgelopen van 1 tot 5 ongeveer en fantastisch genoten. In de rij bij de waterfietsbootjes nog staan kletsen met een stel die hun zoontje in een tula hadden en dan zie je erachter een kindje in een BB bungelen en dan moet ik ineens ook de gedachtes onderdrukken hoe jammer ik dat vind voor zowel moeder als kindje. Ik ga er niet over oordelen want 5 jaar geleden hing Minke er ook wel es in (aantal keren is op 1 hand te tellen en dan ook maar heel kort want ze vond het echt ruk geloof ik).... Maar jammer is het wel.
Maar met de doek ging het echt super. Na het flesje in het restaurant gewoon en plein public weer opnieuw durven knopen en lekker verder gegaan. Die geweven kan ik nu dus ook best! :@
Ik had trouwens gewoon een rugzak om met schone luier, flesje, voeding, etc... Ging prima

Morgen komt mijn Tula!!! *O*
pi_155479089
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik vind niks handig bij rugdragen :P. Neem meestal een klein heuptasje mee met 1 luier erin, een koekje oid en sleutels/portemonnee.
Of gewoon m'n man :P.
Als ik langer dan ff een boodschapjes doen weg ben gaat er wel meer mee voor 2 kinderen. Incl drinken etc dus ontkom niet aan een tas
pi_155498947
Zou iemand hier misschien interesse hebben in mijn Fidella Embellished Pine maat 5? Ik heb hem nog nooit gebruikt en dat vind ik zonde. Stip vindt het namelijk een veel leuker spelletje om net zolang te leunen tot ik hem op de bank gooi met doek en al dan daadwerkelijk geknoopt worden :P Ik vond hem wel een erg fijne brede doek die al erg zacht is. Bewaartasje zit er ook bij.



Voor een Fokker mag hij voor 60 euro weg :)
pi_155499005
Dat geleun en gestrek :{w Vreselijk.
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:46:11 #114
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155499019
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:23 schreef Goitske het volgende:

[..]

Als ik langer dan ff een boodschapjes doen weg ben gaat er wel meer mee voor 2 kinderen. Incl drinken etc dus ontkom niet aan een tas
Ik neem met 3 kinderen ook geen tas mee.. het is maar net hoe je er zelf in staat natuurlijk.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155499219
Wisten jullie al dat ik compleet om ben? Best uniek, als je weet hoe ik over dragen dacht (benauwd, plakkerig, irritant, etc). Begonnen met ByKay en nu gaat het ook al aardig met geweven!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_155500171
Ah, dat lachje van Koen O+ geweldig Laura!

Hier is de Tula binnen *O* meteen ff geprobeerd toen Fedde wakker was en dat duurde niet lang :z


[ Bericht 51% gewijzigd door Lijnloos op 24-08-2015 22:58:36 ]
pi_155501656
Bandit O+ O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_155512990
De kogel is door de kerk, de ergobaby gaat even een paar dagen op reis ivm passen en mogelijke koop dus kans is groot dat hij verkocht is.

En ik heb een tula gereserveerd verwachting is dat hij volgende week bij de shop binnen komt en dan kan ik een afspraak maken met von va voom (zitten vlakbij wasr ik woon dus spring zo op mijn fietsje)


pi_155513056
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:26 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, dat lachje van Koen O+ geweldig Laura!

Hier is de Tula binnen *O* meteen ff geprobeerd toen Fedde wakker was en dat duurde niet lang :z
[ afbeelding ]
Verkapte 'kijk mijn borduurwerk daar eens mooi hangen-post'. :{w

Werkt de insert fijn?
pi_155513081
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:26 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, dat lachje van Koen O+ geweldig Laura!

Hier is de Tula binnen *O* meteen ff geprobeerd toen Fedde wakker was en dat duurde niet lang :z
Ahhww wat een toffe Tula. O+ En je mini. O+
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:27:43 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155513621
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:10 schreef Goitske het volgende:
De kogel is door de kerk, de ergobaby gaat even een paar dagen op reis ivm passen en mogelijke koop dus kans is groot dat hij verkocht is.

En ik heb een tula gereserveerd verwachting is dat hij volgende week bij de shop binnen komt en dan kan ik een afspraak maken met von va voom (zitten vlakbij wasr ik woon dus spring zo op mijn fietsje)


[ afbeelding ]
Huh, jij woonde toch in de keistad?
KuikenGuppy
pi_155513969
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef Burdie het volgende:

[..]

Huh, jij woonde toch in de keistad?
Nee ik woon in apeldoorn al bijna 15 jaar en daarvoor in een dorp in Groningen
En vonvavoom zit in ugchelen dus Apeldoorn
pi_155514679
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:12 schreef -Spring het volgende:

[..]

Verkapte 'kijk mijn borduurwerk daar eens mooi hangen-post'. :{w

Werkt de insert fijn?
Scherp gezien :+

Insert werkt prima hoewel ik het idee heb dat Fedde nu wel heel hoog komt maar op zich zit hij wel goed geloof ik (hij viel binnen 5 minuten in slaap)...
pi_155524207
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:25 schreef lunapuella het volgende:
Hier gebruiken we de doek steeds meer, en ook buitenshuis! Begonnen toen ik de doek meenam naar de verjaardag van overgrootoma - aanvankelijk alleen om te laten zien, want zij heeft de doek voor ons betaald. Maar toen de verjaardag drukker werd, bleek het toch wel een fijn rustpunt voor K.

Helemaal zonder kinderwagen de deur uit durf ik alleen nog voor korte uitjes, zoals een brief posten. Ik zit dan toch een beetje met waar ik de (luier)tas moet laten. Hoe doen jullie dat?

Plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een afknoop tas in de maak O+ Die komt dan op mijn heup te hangen en daar kan ik luiers, doekjes en dergelijke infrotten. Moet nog leren minimaliseren :@

Grote tas vind ik ook een beetje onhandig :@ Ook als ik met de wagenbak ben :D
Schudden voor gebruik
pi_155524245
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:26 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, dat lachje van Koen O+ geweldig Laura!

Hier is de Tula binnen *O* meteen ff geprobeerd toen Fedde wakker was en dat duurde niet lang :z
[ afbeelding ]
Leukerd!

Oh dat borduurwerk op de achtergrond _O_
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')