abonnement Unibet Coolblue
pi_155579396
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Mourinho heeft als trainer gigantisch veel bereikt dus die vergelijking slaat nergens op.
Mourinho heeft als speler niet eens 1 prof wedstrijd achter zijn naam staan dus vergelijking klopt juist wel. Maar volgens jouw mening moet je dus minsten 100 kg kunnen liften anders bak je er niks van als trainer idd.
pi_155579622
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:30 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mourinho heeft als speler niet eens 1 prof wedstrijd achter zijn naam staan dus vergelijking klopt juist wel. Maar volgens jouw mening moet je dus minsten 100 kg kunnen liften anders bak je er niks van als trainer idd.
Dus alle personal trainers die jij kent hebben Ronnie Coleman en Arnold Schwarzenneger of andere grote bodybuilder namen getraind? Mourinho heeft wel degelijk wat bereikt in de voetbalsport dus wederom die vergelijking slaat nergens op.
En Mourinho gaat Ronaldo echt niet vertellen hoe hij moet sprinten of schieten maar meer looplijnen ed
pi_155579667
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:11 schreef Henrys het volgende:
Ligt het aan mij of noemt iedereen zichzelf tegenwoordig personal trainer?

Je gaat toch niet betalen voor begeleiding van iemand die zelf niet eens 100 kan benchen of ooit iets heeft bereikt in een sport :')
Waarom niet? Ligt er nogal aan wat je doel is, voor veel mensen is bewegen en bezig zijn al goed genoeg. Dan heb je aan iemand die je op weg kan helpen en je motiveert ook meer dan genoeg.
pi_155579765
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom niet? Ligt er nogal aan wat je doel is, voor veel mensen is bewegen en bezig zijn al goed genoeg. Dan heb je aan iemand die je op weg kan helpen en je motiveert ook meer dan genoeg.
Ik vind het toch dat veel PTs een hoog oplichtingsgehalte hebben. Ze vragen vaak 45-60 euro per uur en gaan vervolgens alleen maar simpele isolatieoefeningen doen. Astrotv helpt ook mensen op weg en motiveert ze maar uiteindelijk hebben ze er niks aan.

Iemand als Eliott Hulse of Mark Rippetoe is zo'n tarief natuurlijk dubbel en dwars waard
pi_155579772
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:49 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dus beetje hetzelfde i

[..]

Ik vind het toch dat veel PTs een hoog oplichtingsgehalte hebben. Ze vragen vaak 45-60 euro per uur en gaan vervolgens alleen maar simpele isolatieoefeningen doen. Astrotv helpt ook mensen op weg en motiveert ze maar uiteindelijk hebben ze er niks aan.

Iemand als Eliott Hulse of Mark Rippetoe is zo'n tarief natuurlijk dubbel en dwars waard
Elliot is wel de laatste waar ik advies van zou aannemen. Wat een broodmogool is dat zeg.
pi_155579836
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:49 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik vind het toch dat veel PTs een hoog oplichtingsgehalte hebben. Ze vragen vaak 45-60 euro per uur en gaan vervolgens alleen maar simpele isolatieoefeningen doen. Astrotv helpt ook mensen op weg en motiveert ze maar uiteindelijk hebben ze er niks aan.
Niet iedereen ambieert professionele of vrij serieuze prestaties. Als die mensen daar gelukkig van worden, boeiend.

En Elliot Hulse... :')
pi_155579930
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:41 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dus alle personal trainers die jij kent hebben Ronnie Coleman en Arnold Schwarzenneger of andere grote bodybuilder namen getraind? Mourinho heeft wel degelijk wat bereikt in de voetbalsport dus wederom die vergelijking slaat nergens op.
En Mourinho gaat Ronaldo echt niet vertellen hoe hij moet sprinten of schieten maar meer looplijnen ed
Uh wat :')

Ik weet niet of je het kent maar je hebt opleidingen waar personal trainers aan meedoen, daar worden alle facetten behandeld. Als iemand gewoon veel kennis heeft dan maakt het hem geen slechte trainer omdat hij zelf minder omhoog tilt. Tuurlijk zijn er altijd wat minder mensen tussen, maar meestal zijn personal trainer (die wel opgeleid zijn en kennis hebben) gewoon goed, daarmee bedoel ik dus niet de standaard die je bij basic fit ziet.

Verder offtopic een beetje (mijn eigen schuld wel) maar Mourinho heeft helemaal niks als prof zijnde bereikt in het voetbalwereld, als trainer zijnde zeker wat maar dat begon allemaal zonder ervaring, zonder dat hij de bal 3x hoog kon houden. Zonder onderbouwing kan je het dan idd lekker beoordelen.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 01:40:23 #233
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_155580369
Alsof je als gemiddelde, wat oudere, PT rond kan komen van fanatieke kereltjes die na een maand je niet meer nodig hebben. Nee zij, en de goedkope gyms, bestaan bij gratie van de onwetenden. Koester ze.
Als jij gewoon zegt dat je PL advies wil hebben hoort zo'n bosuball bobo te zeggen dat hij je dat niet kan bieden. En vice versa voor Rippetoe voor de 1x/maand huisvrouw.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_155580521
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 01:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Uh wat :')

Ik weet niet of je het kent maar je hebt opleidingen waar personal trainers aan meedoen, daar worden alle facetten behandeld. Als iemand gewoon veel kennis heeft dan maakt het hem geen slechte trainer omdat hij zelf minder omhoog tilt. Tuurlijk zijn er altijd wat minder mensen tussen, maar meestal zijn personal trainer (die wel opgeleid zijn en kennis hebben) gewoon goed, daarmee bedoel ik dus niet de standaard die je bij basic fit ziet.

Verder offtopic een beetje (mijn eigen schuld wel) maar Mourinho heeft helemaal niks als prof zijnde bereikt in het voetbalwereld, als trainer zijnde zeker wat maar dat begon allemaal zonder ervaring, zonder dat hij de bal 3x hoog kon houden. Zonder onderbouwing kan je het dan idd lekker beoordelen.
Nogmaals mijn oorspronkelijke post

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:11 schreef Henrys het volgende:
Ligt het aan mij of noemt iedereen zichzelf tegenwoordig personal trainer?

Je gaat toch niet betalen voor begeleiding van iemand die zelf niet eens 100 kan benchen of ooit iets heeft bereikt in een sport :')
Nergens staat dat het als deelnemer zelf moet zijn geweest, kan ook als begeleider oid zijn
  donderdag 27 augustus 2015 @ 08:27:40 #235
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155581864
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 01:54 schreef Henrys het volgende:

[..]

Nogmaals mijn oorspronkelijke post

[..]

Nergens staat dat het als deelnemer zelf moet zijn geweest, kan ook als begeleider oid zijn
Er zijn duizenden toppers die nooit iets bereikt hebben door brute pech. Omdat ze geblesseerd raakten, omdat ze niet de juiste mensen ontmoetten, omdat hun technieken toevallig niet in zwang waren, ga zo maar door.
Omgekeerd zijn er duizenden prutsers die de top bereikt hebben door geluk. Omdat hun tegenstanders minder presteerden, omdat ze toevallig op het juiste moment op de juiste plaats waren, omdat ze zeiden wat de mensen wilden horen, ga zo maar door.
Succes is dus geen perfecte indicator voor kwaliteit.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:36:44 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155582999
FOK! is mijn personal trainer.

Over mensen met veel verstand van liften gesproken trouwens; Waar is Verbosity? Weet iemand dat? Ik mis z'n bijdrages.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:41:54 #237
159909 -Peach
Prunus persica
pi_155583085
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:37 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat is idd m'n plan, maar waar... :'( CrossFit box/kelder in Zuid-Holland vinden of misschien zelf een garage huren of iets.

[..]

Daar begint het wel op te lijken ja. :')
Kun je niet proberen uit te vinden waar strongman/powerlifters uit Z-H trainen? Die zullen toch ook ergens naar toe moeten.
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_155584248
Sowieso lopen er in Nederland wel betaalde PTs rond? Ik kan me niet voorstellen dat een gym zomaar iemand rond laat lopen om klanten te ronselen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_155584350
Hier lopen er inderdaad PT's rond. Ze mogen klanten ronselen maar daarbij moeten ze ook een x aantal uur per week voor de gym zelf werken op de vloer. En uiteraard moeten ze de PT sessie's op deze locatie geven.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 10:50:32 #240
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155584598
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:37 schreef Beach het volgende:
Sowieso lopen er in Nederland wel betaalde PTs rond? Ik kan me niet voorstellen dat een gym zomaar iemand rond laat lopen om klanten te ronselen.
Een collega van me is daarvoor inderdaad al bij verschillende gym's buitengeschopt.
pi_155584956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Een collega van me is daarvoor inderdaad al bij verschillende gym's buitengeschopt.
Je bent als PT'er toch gewoon in dienst van de sportschool in de meeste gevallen? Liep hij gewoon gyms binnen en te hosselen zonder dat de gym een stuiver te zien kreeg?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155584986
Moet gelijk denken aan die ene gast die gesmackt werd door de gymeigenaar omdat hij zonder toestemming steroïden liep te verkopen en alles in eigen zak stak.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 27 augustus 2015 @ 11:25:15 #243
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_155585296
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:08 schreef McNulty het volgende:

[..]

Je bent als PT'er toch gewoon in dienst van de sportschool in de meeste gevallen? Liep hij gewoon gyms binnen en te hosselen zonder dat de gym een stuiver te zien kreeg?
Jup, en weinig subtiel ook nog. Hij regelde via-via klanten en ging dan met hen naar een gym. Ze hebben hem daar gevraagd om geen trainingen meer te geven. Toen is hij maar gaan beweren dat het 'gewoon vrienden' waren die hij wat hielp. Dat hadden ze natuurlijk meteen door, dus hebben ze hem buitengeschopt. Volledig terecht, natuurlijk.
pi_155586000
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:41 schreef -Peach het volgende:

[..]

Kun je niet proberen uit te vinden waar strongman/powerlifters uit Z-H trainen? Die zullen toch ook ergens naar toe moeten.
Enige PL/Strongman gyms die ik tot nu toe heb gevonden zitten in Middelburg of Dordrecht. Dat is leuk voor een weekendje, maar om 4-5 dagen/week ziekte veel te moeten rijden is niet te doen.
pi_155587950
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:56 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Enige PL/Strongman gyms die ik tot nu toe heb gevonden zitten in Middelburg of Dordrecht. Dat is leuk voor een weekendje, maar om 4-5 dagen/week ziekte veel te moeten rijden is niet te doen.
Kneets in DH is een optie?
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:25:07 #246
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_155588208
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:36 schreef fathank het volgende:
FOK! is mijn personal trainer.

Over mensen met veel verstand van liften gesproken trouwens; Waar is Verbosity? Weet iemand dat? Ik mis z'n bijdrages.
Geen flauw idee waar hij is gebleven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_155588261
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:41 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dus alle personal trainers die jij kent hebben Ronnie Coleman en Arnold Schwarzenneger of andere grote bodybuilder namen getraind? Mourinho heeft wel degelijk wat bereikt in de voetbalsport dus wederom die vergelijking slaat nergens op.
En Mourinho gaat Ronaldo echt niet vertellen hoe hij moet sprinten of schieten maar meer looplijnen ed
Tuurlijk moet Ronaldo naar Mourinho luisteren. Hij weet er veel meer van het wetenschappelijke onderdeel.
Tevens zie ik best veel bodybuilders met van die magere graten als coaches. Kijk maar bij Winklaar.
AJ
pi_155588271
Kan ik hier wat vragen over anavar?
AJ
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:32:01 #249
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_155588381
De OP lezen had je vraag beantwoord:

Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het kunnen medicijnen zijn die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van je gestelde doeleiden.

Hier op FOK is uiteraard ruimte tot educatie op dit punt, ik raad iedereen dan ook aan in deze subsectie goed de sticky topics door te lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Waarom is er ruimte hiervoor? Omdat er ook een XTC topic, een Coke topic, een softdrugs topic waarin gebruik en tips worden besproken. F0k zou F0k niet zijn als we daar dan geen ruimte in bieden.
Educate yourself before you medicate yourself!

Een goed boek voor de juiste educatie: http://williamllewellyn.com/books/
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:38:55 #250
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_155588582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Geen flauw idee waar hij is gebleven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog leuke PR's gezet, je ging toch langzaam je voer weer opschroeven?
Of wacht je echt nog tot einde van het jaar?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')