Dank voor de tip, heb 'em besteld! Mooie aanbieding voor een apparaat dat we toch al graag wilden hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien interessant voor de kookliefhebbers hier: http://www.ibood.com/home(...)n-keukenmachine.html
¤ 379,95 (+8,95)
[ afbeelding ]
Leuk, veel plezier ermeequote:Op woensdag 25 november 2015 21:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dank voor de tip, heb 'em besteld! Mooie aanbieding voor een apparaat dat we toch al graag wilden hebben.
De rechter lange oven is een gewone hete lucht oven, daar zit ook een bordenverwarmrek in. De grote oven kan je instellen als gewone hete lucht maar ook alleen onder warmte of alleen boven warmte en allerlei fancy functies zoals ontdooienquote:Op maandag 23 november 2015 09:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat zit daar allemaal in qua ovens?
Vrees dat die prijzig wasquote:Op donderdag 26 november 2015 14:07 schreef Nytro het volgende:
[ afbeelding ]
Demeyere Apollo Conische sauteuse
Sorry to pop your bubble: deze kan ook niet in de vaatwasser.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:00 schreef Blik het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaascadeautje voor mn vriendin, 28 cm variant.
Zat nog te twijfelen over de signature versie, maar los van dat die ren stuk duurder is vind ii het toch handig dat de pan in de vaatwasser kan
Echt honderden recepten.. Even uitvogelen bij welk recept ze niet droog wordenquote:Op donderdag 26 november 2015 08:08 schreef Myraela het volgende:
Oooh, jaloers! Ik wil ook nog een wafelijzer.
Tips voor goede recepten zijn welkom! Heb laatst wafels proberen te maken met zo'n mix die ik gratis bij het apparaat kreeg, maar het beslag was erg dik. Een beslag dat je op het ijzer kunt gieten (i.p.v. 'smeren') lijkt me veel makkelijker.quote:Op zondag 29 november 2015 11:12 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Echt honderden recepten.. Even uitvogelen bij welk recept ze niet droog worden
Gietijzer moet toch nooit in de vaatwasser? Is het wat aangekoekt dan doe ik er water in met wat vaatwasmiddel en breng het aan de kook. Het kookt dan los. Goed afdrogen en met wat neutrale olie insmeren. Klaar.quote:Op zondag 29 november 2015 11:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
Sorry to pop your bubble: deze kan ook niet in de vaatwasser.
Geen idee, ik moet geen gietijzeren pan. Juist omdat je die niet af mag wassen.quote:Op zondag 29 november 2015 12:47 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen? Een schuursponsje lijkt mij ook niet de oplossing.
Gewoon ff met heet water uitspoelen, afdrogen keukenpapier met wat olie erop erdoorheen halen, klaar.quote:Op zondag 29 november 2015 15:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Geen idee, ik moet geen gietijzeren pan. Juist omdat je die niet af mag wassen.
Bel jij le creuset dan even op dat ze hun gebruiksaanwijzing aan moeten passen? En tevens ook alle websites waarop vermeldt staat dat het wel kanquote:Op zondag 29 november 2015 11:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
Sorry to pop your bubble: deze kan ook niet in de vaatwasser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |