Mwah, ik trek me er zelf niet zoveel van aan. Maar het valt mij vaak op dat dat het geval is. Op zowel FOK! als in het echte leven.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
niemand ontkend dat blanken niet gediscrimineerd kunnen worden
waarom kruip je nu ineens in die slachtofferrol?
Waarom traangas?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet of je met traangas moet gaan gooien met zoveel kindertjes in de buurt
zou wel gewoon een keer lachen zijn
of fok! is het sowieso niet het gevalquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah, ik trek me er zelf niet zoveel van aan. Maar het valt mij vak op dat dat het geval is. Op zowel FOK! als in het echte leven.
lijkt mij ook niet zo'n heel goed ideequote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Waarom traangas?
Gewoon een rubberen kogel in het gezicht voor iedereen met een anti-Piet tshirt tijdens de intocht.
Je weet nooit wat ze van plan zijn!
De linkse kerk valt met bosjes over het feiten benoemen. Dat weet je toch zo onderhand wel?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ongelukkig geformuleerd ?het is toch gewoon de naam, van iemand met een negroïde uiterlijk? Kap nou eens met dat gejank en slachtoffer gedoe.
in dit geval lijkt het zelfs de linkse kerk niet zo heel erg veel te kunnen schelenquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De linkse kerk valt met bosjes over het feiten benoemen. Dat weet je toch zo onderhand wel?
Ja maar racisme.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:34 schreef SpecialK het volgende:
Om even terug te slaan op het topic... Het is heel simpel mensen:
1. Je wilt een processie doen (sinterklaas optocht, nazi demo, carnaval gezooi)
2. Je gaat naar de gemeente, die kijkt in de kalender of er op jouw gekozen dag en plaats niet al een andere processie bezig is.
3. Vergunning wordt afgegeven
4. Processie wordt gehouden
5. Mensen die zonder vergunning gaan tegen-demo-en of die de openbare orde verstoren worden opgepakt.
6. Wil je demonstreren tegen iemands processie zonder opgepakt te worden? Begin bij stap 1.
Moeilijk, he. In een democratie leven.
ik vertel je net dat ik die cliche's nog nooit heb gebruikt. Laat ze maar zien.Het enige da ik net deed was jou het etiketje 'links' opplakken. Dat lijkt mij niet ver bezijden de waarheid. Dat jij dat nu gebruikt om onder je eigen leugens uit te komen zegt meer over jou.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij niet verder komt dan de clichés van het Telegraafondervolk dan ga ik geen toetsaanslagen meer aan jou besteden, hoeveel smilies je er ook tussenpropt.
Hohoho, lees mijn posts in dat toic eens? Ik zeik Roos ook af. Enneh, ik ben niet boos over hoe jij uitmelkt, hoor. Ik haalde het alleen als tweede voorbeeld van een leugen binnen 24 uur. Jij gooit het nu helemaal daarop om over je glasharde gelieg in dit topic heen te schreeuwen. Doorzichtig en een beetje sneu.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Als jij mij iets bekwaam onder de neus zou weten te wrijven, dan weet ik waar je het over hebt en kan ik daar op reageren, maar het lukt je maar niet. Dat je nog steeds boos op me bent omdat ik heb uitgemolken hoe Jan Roos zichzelf te kakken heeft gezet neem ik tevreden ter kennisgeving aan, maar dat heeft in deze discussie niets te zoeken.
Eerder huilen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:31 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet of je met traangas moet gaan gooien met zoveel kindertjes in de buurt
zou wel gewoon een keer lachen zijn
Het mag allemaal, zoals je je maar niet schuldig maakt als racisme. Geld helaas ook voor de politie.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:34 schreef SpecialK het volgende:
Om even terug te slaan op het topic... Het is heel simpel mensen:
1. Je wilt een processie doen (sinterklaas optocht, nazi demo, carnaval gezooi)
2. Je gaat naar de gemeente, die kijkt in de kalender of er op jouw gekozen dag en plaats niet al een andere processie bezig is.
3. Vergunning wordt afgegeven
4. Processie wordt gehouden
5. Mensen die zonder vergunning gaan tegen-demo-en of die de openbare orde verstoren worden opgepakt.
6. Wil je demonstreren tegen iemands processie zonder opgepakt te worden? Begin bij stap 1.
Moeilijk, he. In een democratie leven.
dat is dan ook niet gebeurtquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:42 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Het mag allemaal, zoals je je maar niet schuldig maakt als racisme. Geld helaas ook voor de politie.
Als je dan op basis van een racistisch profiel preventief mogelijke overtreders hardhandig arresteert, tja dan overtreed je de wet.
Mensen met een links oogmerk aanpakken, dat mag wel. Als je als politie nu gewoon een IQ van boven de 95 hebt, zoals 70% van Nederland, dan schrijf je gewoon netjes op 'linkse uiterlijk en anti-piet tshirts' en dan pak je gewoon alle niggers aan, en dan is er niets aan de hand.
Helaas moet je in een democratie minderheden met wetten beschermen tegen de tyrranie van de meerderheid.
Je weet wel wat ik bedoel. Natuurlijk mag dat. Niet zo flauw doen. Deze negroïde personen met hun haatkledij waren er echter met de intentie de boel te provoceren en dat is ze gelukt. Chapeau!quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Behalve dat mensen zwarte piet naar je roepen dan. En zonder kind dan? Mag dat ook of is dat het voorrecht van blanken?
Zodra de openbare orde in het geding komt, mag de staat dat wel.quote:Dat is juist het punt, de staat heeft geen plek aan te wijzen waar je mag staan. Je mag overal staan. Als je dan een evenement organiseert wat er toe leidt dat je niet als neger in een T-shirt met tekst op de openbare weg mag staan, dan organiseer je het verkeerde evenement of organiseer je het hele evenement verkeerd.
Ik niet. Ik vond het zelfs nogal onbeschoft om toch naar dat kinderfeest te komen. Een stel volwassenen die een kinderfeestje komen vergallen. Man man man.quote:Ik heb de indruk dat het doel was om aan de aanwezige volwassenen te laten zien dat er tegenstanders zijn, en dat niet te laten horen en dus niks te verstoren.
Misschien was jij er bij en heb je gelijk. Helaas schrijft de politie dus foutief op dat ze dat wel gedaan hebben. Als de politie schuld bekend terwijl ze eigenlijk onschuldig zijn, tja...quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is dan ook niet gebeurt
die mensen zijn niet aan de hand van dat profiel in elkaar geslagen ofzo, er stonden ook gewoon negroide mensen langs de kant sint en piet toe te juichen, die hebben ze ook niet te grazen genomen ofzo
dit groepje was verdacht en daarop zijn ze aangesproken ... gevolgen zijn bekend
Van mij mag je een racist zijn en dat in het openbaar uiten. Veel handiger dat we elkaars echte mening weten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:42 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Het mag allemaal, zoals je je maar niet schuldig maakt als racisme.
Dat is waar.quote:Geld helaas ook voor de politie.
Als je dan op basis van een racistisch profiel preventief mogelijke overtreders hardhandig arresteert, tja dan overtreed je de wet.
Wat mij betreft is de bewoording onhandig maar ik geloof er niet in dat de politie zomaar even leuke donkere gezinnetjes die oprecht voor de processie komen gaan lopen knuppelen. Het is natuurlijk gewoon een signalement. Vooral (grote) groepen van donkere mensen die tussen de menigte staan is natuurlijk een beetje raar.quote:Mensen met een links oogmerk aanpakken, dat mag wel. Als je als politie nu gewoon een IQ van boven de 95 hebt, zoals 70% van Nederland, dan schrijf je gewoon netjes op 'linkse uiterlijk en anti-piet tshirts' en dan pak je gewoon alle niggers aan, en dan is er niets aan de hand.
Ik denk dat het even belangrijk is om je te beseffen dat er ook zoiets bestaat als de tirannie van de minderheid.quote:Helaas moet je in een democratie minderheden met wetten beschermen tegen de tyrranie van de meerderheid.
Ja, goed héquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:07 schreef Tchock het volgende:
Een topic openen met "nieuwe rel" in de titel om te zeggen dat we er geen heisa over moeten maken
Dat snap ik heel goed!quote:
Daarom zijn ze ook aangehouden en tegen de grond gewerkt. Omdat ze een 'negroïde uiterlijk' hadden. Dat is natuurlijk niet al te best voor het gevoel van veiligheid.quote:Wat mij betreft is de bewoording onhandig maar ik geloof er niet in dat de politie zomaar even leuke donkere gezinnetjes die oprecht voor de processie komen gaan lopen knuppelen. Het is natuurlijk gewoon een signalement. Vooral (grote) groepen van donkere mensen die tussen de menigte staan is natuurlijk een beetje raar.
In een democratie? wtfquote:Ik denk dat het even belangrijk is om je te beseffen dat er ook zoiets bestaat als de tirannie van de minderheid.
ik was er niet bij, ik lees het gewoon zoals het er staat in dit topic ... meer weet ik ook nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:48 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Misschien was jij er bij en heb je gelijk. Helaas schrijft de politie dus foutief op dat ze dat wel gedaan hebben. Als de politie schuld bekend terwijl ze eigenlijk onschuldig zijn, tja...
jij bent de man van de persoonlijke aanvallen vriendquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:53 schreef Harunobu het volgende:
Jij kunt dus of niet lezen, of bent bizar slecht in debateren.
Yup. Zelfs in een democratie kan een bepaalde minderheid het rechtssysteem zo naar zijn eigen hand zetten. De Nederlandse grondwet is bijzonder fragiel en zwakjes opgesteld en het nodigt uit tot ongrondwettelijke wetgevingen op basis van zwakke precedenten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:52 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed!
[..]
Daarom zijn ze ook aangehouden en tegen de grond gewerkt. Omdat ze een 'negroïde uiterlijk' hadden. Dat is natuurlijk niet al te best voor het gevoel van veiligheid.
[..]
In een democratie, wtf?
oh please, hier op Fok opent men topics over de meest onbenullige zaken, een facebook post van een ex-GL lid of van een Surinaamse rapper, een tweet van Quincy, een column in de Washington Post wordt tot nieuws verheven om toch maar over "racisme huilies" te kunnen klagen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |