abonnement Unibet Coolblue
pi_155288594
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155288611
nomnomnom gerookte kipfilet. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:07:03 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_155288615
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:06 schreef Lonaa het volgende:
nomnomnom gerookte kipfilet. :9
O+ liefde
disclaimer
pi_155288647
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:06 schreef Lonaa het volgende:
nomnomnom gerookte kipfilet. :9
Och hemel, daar ben ik ook zo dol op :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155288663
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

O+ liefde
Ik had wel dit:


Stom kattenbeest.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155288669
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och hemel, daar ben ik ook zo dol op :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet het gewoon zo. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155288742
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Al dat vet en de kcal van die pizza spoel je er niet mee weg hoor :P

Kan je niet beter wat kcal-arme kant en klaar maaltijden in huis hebben voor de momenten dat je weet dat je het te druk gaat krijgen voor boodschappen en koken? Er zijn best redelijke (stoom)maaltijden met minder dan 500 kcal te krijgen. Altijd nog beter en gezonder dan een pizza, toch?
Weet ik :P En er lag eten in de vriezer, maar ik had een zwaar moment van zwakte. Daarna overigens spijt want mijn eigen Rendang is toch lekkerder dan zo'n pizza, maar ja.......ik was moe, futloos en geen zin en het was al laat bla bla bla.

Die 1.2 kg komt echt door het zoutige spul en zo. Dus veel water drinken om dat iig weg te spoelen ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155288752
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had wel dit:
[ afbeelding ]

Stom kattenbeest.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155288766
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:06 schreef Lonaa het volgende:
nomnomnom gerookte kipfilet. :9
:Y
Door dat masonjargesprek heb ik per ongeluk mijn ochtend besteed aan kip roken en alle zooi eromheen in bakken gooien.

Even wat tijd in te halen dus. Maar eerst een bak salade met genant veel nog warme kip O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155288779
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Ja, echt hoor. En dan zit ze me aan te kijken met van die half dichtgeknepen ogen alsof ze me aan gaat vliegen. :') En zo gauw ik het bakje dan wegzet dan gaat ze m uitlikken. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155288885
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, echt hoor. En dan zit ze me aan te kijken met van die half dichtgeknepen ogen alsof ze me aan gaat vliegen. :') En zo gauw ik het bakje dan wegzet dan gaat ze m uitlikken. :')
_O- Dat heeft die van mij met alle yoghurt- en kwarkdingen :P En ijs :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155288975
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Dat heeft die van mij met alle yoghurt- en kwarkdingen :P En ijs :P
Yoghurt, kwark, pudding, ijs, kipfilet, het beleg van m'n brood, vlees in welke vorm dan ook, aardbeien, meloen, koffiemelk, sperziebonen (wtf kat?), spinazie en dat was het wel geloof ik.

Abby heeft het met gebakken uien, champignons, rozijnen en brood (liefst roggebrood)

Katten. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155289292
Die van mij heeft het met kaas en aioli :')

Lijstje:

O: Rijstwafels met pindakaas en banaan
L: Milano broodje met chorizo en tomaat-pompoensoep
T: Gekookt ei
D: Rjist vlees groenten
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_155289314
Oh ja, kaas. Ik vergat kaas.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155289402
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:

Yoghurt, kwark, pudding, ijs, kipfilet, het beleg van m'n brood, vlees in welke vorm dan ook, aardbeien, meloen, koffiemelk, sperziebonen (wtf kat?), spinazie en dat was het wel geloof ik.

Abby heeft het met gebakken uien, champignons, rozijnen en brood (liefst roggebrood)

Katten. :')
Je katten eten dat? _O- Echt? Sperziebonen?! Meloen?! :D

Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155289549
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je katten eten dat? _O- Echt? Sperziebonen?! Meloen?! :D

Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
Ja. :')

Sperziebonen wel rauw. Ik ben gestopt met het doppen van sperziebonen (ik koop ze nu altijd uit de vriezer) omdat dat gewoon niet kan. Ze jenst ze uit je klauwen als je bezig bent, al grommend. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2015 @ 12:53:16 #17
43556 miss_dynastie
pi_155289650
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :')

Sperziebonen wel rauw. Ik ben gestopt met het doppen van sperziebonen (ik koop ze nu altijd uit de vriezer) omdat dat gewoon niet kan. Ze jenst ze uit je klauwen als je bezig bent, al grommend. :')
:o
Die kleine van mij zou dat wel willen met aardappelen, maar dan krijgt 'ie vliegles :P

Van bord mee-eten is trouwens wel check. Maar alleen als ze braaf op hun plekje zitten en niet proberen te gappen.
pi_155289653
ik heb besloten vanaf vandaag weer in het gareel te gaan lopen. Afgelopen weekend is er namelijk een om te vergeten met:
vrijdag uit eten waarbij ik bijna helemaal de 300gr ribeye heb verorberd. Overigens wel groenten gevraagd (en gekregen) ipv frietjes, dus dat scheelt
Zaterdag zelfgemaakte wraps, die door een rekenfout van mijn kant bijna 2 keer zoveel kcal bevatten dan gepland
Zondag barbecue bij mijn schoonouders. Vlees en vis aardig binnen de perken weten te houden, maar er stonden kamikaze stokbroodjes op tafel :(

vrijdag en zaterdag overigens wel nog onder dagdoel qua kcals gebleven, maar het was vooral vrijdag veel te zout.
Gisteren heb ik mijn dagdoel verpulverd (wel nog onder verbruik gebleven, als ik het goed inschat), maar ook dat was eigenlijk veel en veel te zout.

De weegschaal liet vanmorgen dan ook een +2 ten opzichte van vrijdagochtend zien. Dus vandaag maar veel water en thee drinken en hopen dat het inderdaad de combinatie van zout en bijna ongesteld zijn is.
pi_155289694
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

:o
Die kleine van mij zou dat wel willen met aardappelen, maar dan krijgt 'ie vliegles :P

Van bord mee-eten is trouwens wel check. Maar alleen als ze braaf op hun plekje zitten en niet proberen te gappen.
Mijn kat is echt gestoord hoor. :') Vliegles kun je wel doen, komt ze gewoon terug met meer dedication.

Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het geen HTK is, maar zo een:


Dat is nogal een slag apart. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155289699
en ohja, lijstje:

O: knäckebröd met zelfgemaakte houmous
L: omelet van 3 eieren en 120 gram soepgroenten
T: bakje kwark met banaan
S: rondje kracht en half uurtje cardio
Ontspanning: sauna
D: spinazie, aardappel en chipolataworstje
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2015 @ 12:57:58 #21
43556 miss_dynastie
pi_155289756
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn kat is echt gestoord hoor. :') Vliegles kun je wel doen, komt ze gewoon terug met meer dedication.

Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het geen HTK is, maar zo een:
[ afbeelding ]

Dat is nogal een slag apart. :')
Oooh O+
Ik heb persjes. De 'I'm pretty and I know it'-soort. Vliegles betekent in de praktijk trouwens de gang op tot ik klaar ben /watje :')
pi_155289876
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oooh O+
Ik heb persjes. De 'I'm pretty and I know it'-soort. Vliegles betekent in de praktijk trouwens de gang op tot ik klaar ben /watje :')
De filmpjes op youtube zijn zo herkenbaar. :')


Sterkheidsbaas van alles.
pi_155289948
Abby is overigens een half bengaal (oeps nestje) en significant minder naar dan Ziva. :') Abby heeft buien, Ziva heeft een state of mind. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:11:26 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155290066
mijn suikerziekte-met-verneukte-nieren-jeweetwel-kater eet gelukkig niets.. ik kan gerust de borden na het eten op tafel laten staan :)

ohw en de pil die hij iedere dag moet leg ik 5 cm voor z'n neus en die gaat hij lekker op zitten smikkelen dan :)

over rare beesten gesproken :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155290157
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je katten eten dat? _O- Echt? Sperziebonen?! Meloen?! :D

Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
Onze kat van vroeger kwam er voor naar binnen gesjeesd als de boontjes afgegoten werden :Y de ander voor bloemkool. Mijn hond voor beide :+
pi_155290187
Hier eet er 1 kersen als ze de kans krijgt :')
pi_155290256
Goed, was ik weer, ze had de internetplug uit de router getrokken. :')

Ziva eet de steeltjes van de kersen. Of nou ja, ze neemt ze mee als prooi. Net zo als druivenstelen. Die zijn de bom.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:31:15 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_155290620
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :')

Sperziebonen wel rauw. Ik ben gestopt met het doppen van sperziebonen (ik koop ze nu altijd uit de vriezer) omdat dat gewoon niet kan. Ze jenst ze uit je klauwen als je bezig bent, al grommend. :')
wauw :')

Mijn kater doet bijna letterlijk een moord voor peulvruchten uit blik :D
disclaimer
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:32:33 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_155290657
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn kat is echt gestoord hoor. :') Vliegles kun je wel doen, komt ze gewoon terug met meer dedication.

Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het geen HTK is, maar zo een:
[ afbeelding ]

Dat is nogal een slag apart. :')
O+
En verder lees ik erg veel plusjes op de weegschaal, balen! Hopelijk eind deze week allemaal weer weg!

quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:06 schreef Lonaa het volgende:
Abby is overigens een half bengaal (oeps nestje) en significant minder naar dan Ziva. :') Abby heeft buien, Ziva heeft een state of mind. :')
NCIS thema? :D
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 17 augustus 2015 @ 13:48:20 #30
43556 miss_dynastie
pi_155291099
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Goed, was ik weer, ze had de internetplug uit de router getrokken. :')

Moet je maar niet van die lelijke dingen typen... alsof ze het aanvoelen he? _O-

Echt iedereen roept hier altijd dat ze V mee naar huis nemen... hij ziet er ook uit als een lief klein beertje-meets-zeehond, maar ik weet zeker dat ze hem binnen een week weer terug zouden brengen :') Kan hem ook helemaal niet missen hoor O+
pi_155291244
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

NCIS thema? :D
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik heb ze tweedehands :+ En die opmerking maakte ik ook, bleek het puur toeval te zijn. :D
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 augustus 2015 @ 13:56:27 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155291320
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kan hem ook helemaal niet missen hoor O+
ik ben heel erg bang dat die van mij binnenkort er mee op houdt -O- hopelijk niet tijdens de periode dat m'n vriend weg is, want juist dat poezebeest helpt me door die periode heen.. niets zo fijn als thuis komen en een monster te hebben om tegen aan te lullen en die je komt knuffelen als het allemaal even k#t is *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155291342
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Moet je maar niet van die lelijke dingen typen... alsof ze het aanvoelen he? _O-

Echt iedereen roept hier altijd dat ze V mee naar huis nemen... hij ziet er ook uit als een lief klein beertje-meets-zeehond, maar ik weet zeker dat ze hem binnen een week weer terug zouden brengen :') Kan hem ook helemaal niet missen hoor O+
Echt he. Af en toen roep ik wel eens 'zullen we d'r verkopen?', maar eigenlijk kan ik d'r ook niet missen. Ondanks dat ze het behang van de muur trekt, de rolgordijnen sloopt, dingen op de grond gooit, 1000x per dag mauwt omdat ze iets van me wil (meestal aaien), ontsnapt uit deuren en ramen, horren stukmaakt, onbreekbaar kattengaas stukmaakt, m'n eten afpakt, de hond treitert, voor de tv gaat zitten, vanaf een hoge plek op me springt, super arrogant en eenkennig is, speelgoed vaak 'te min' vind maar tampons, aanstekers en lege verpakkingen fantastisch, dat ze de boksen op de grond flikkert, m'n pijltje probeert te vangen en m'n telefoon op de grond gooit.

Dus. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155291368
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik ben heel erg bang dat die van mij binnenkort er mee op houdt -O- hopelijk niet tijdens de periode dat m'n vriend weg is, want juist dat poezebeest helpt me door die periode heen.. niets zo fijn als thuis komen en een monster te hebben om tegen aan te lullen en die je komt knuffelen als het allemaal even k#t is *;
-O- Is ie ook al oud?
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 augustus 2015 @ 14:09:13 #35
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155291671
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

-O- Is ie ook al oud?
15 :Y
maar sinds ie suikerziekte heeft en last van z'n nieren gaat z'n jasje steeds losser hangen zeg maar :N :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155292322
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

15 :Y
maar sinds ie suikerziekte heeft en last van z'n nieren gaat z'n jasje steeds losser hangen zeg maar :N :{
Bah. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155298014
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben sinds ik ben gestopt met roken 2 1/2 maand geleden 5 kg afgevallen (ben 9kg afgevallen sinds begin dit jaar), dus misschien dat iemand wat aan mijn verhaal heeft ofzo.
Ik zat weer in een wachtkamer vanmiddag en zag weer een weegschaal staan, dus heb ik mezelf weer gewogen (ook al was het pas 2 weken terug dat ik me voor het laatst woog)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest eet ik nog steeds goed (en nog steeds gewokte groente in de ochtend). Ik heb de tips ter harte proberen te nemen en ben wat zuiniger met de vruchtensap :)
Ook merk ik dat naarmate ik langer geen zoet spul eet, ik dat zoete spul steeds als nog zoeter ga ervaren en krijg steeds minder trek om bijvoorbeeld chocola te halen.

Ik weet niet meer of ik het al eerder gevraagd had, maar heeft iemand misschien wat leuke/lekkere recepten voor vruchten/groente smoothies die je zelf in een blender kan maken? Of een goeie website die niet probeert modieus te doen of alleen maar de nieuwste trends volgt, maar een site die gewoon de beste adviezen geeft dat zelfgemaakte smoothies betreft? (liefst gewoon beproefde recepten die eigenlijk altijd goed zijn :P )

Ik weet niet wat ik verder nog zou kunnen melden dus ik laat het even hierbij.
pi_155299038
Laat maandaglijstje:

O: ats met banaan en rozijnen
L: quaesedilla met wat rucola, uitgebakken spekjes en knoflook en brie.
T: Griekse yoghurt met een peer
S: hardlopen (km of 4 á 5 even met Mr.Mo)
D: half kippetje, zoete aardappel, broccoli
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 augustus 2015 @ 18:19:08 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155299844
Beetje moe... En een idioot lijstje vandaag, morgen weer werken en normaal schema.

O: 2 Madeleines, koffie verkeerd
L: frikandelbroodje
T: koffie verkeerd
D: wok, sjoes

Gisteren ook vaag, ontbeten met stuk vlaai bij mijn ouders en wat Chinees als diner. We gingen even uithelpen bij vrienden die een levering vanmorgen klaar moesten hebben. Was om half drie vannacht thuis :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155299963
Lijstje:
O: 2 crackers met humus en kaas
T: die salade van Lonaa met bulgur en kikkererwten, ben de feta vergeten bedenk ik me nu :') vond het al saai..
D: pasta bloemkoolschotel met kaassaus en spekjes, lekker vullend :+
Al met al maar goed dat het een stevige maaltijd is, kom anders niet aan mijn kcals..
pi_155305637
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zat weer in een wachtkamer vanmiddag en zag weer een weegschaal staan, dus heb ik mezelf weer gewogen (ook al was het pas 2 weken terug dat ik me voor het laatst woog)
Ik heb het hier al eerder gezegd, maar onze 3 spreekkamers op de poli hebben alle 3 een weegschaal en alle 3 geven ze een ander getal aan. Scheelt bijna 2 kg :+ Dus altijd wegen op dezelfde weegschaal voor een goed beeld van je gewichtsafname. Een weegschaal in een ziekenhuis of bij een huisarts is niet per definitie heel erg accuraat (zou het wel moeten zijn, maar dat is een ander verhaal :{ ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155306143
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 18:19 schreef Sjeen het volgende:
Beetje moe... En een idioot lijstje vandaag, morgen weer werken en normaal schema.

O: 2 Madeleines, koffie verkeerd
L: frikandelbroodje
T: koffie verkeerd
D: wok, sjoes
Sjoes O+
Das lang geleden
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 22:25:16 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155309195
quote:
7s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

15 :Y
maar sinds ie suikerziekte heeft en last van z'n nieren gaat z'n jasje steeds losser hangen zeg maar :N :{
Hoeft niks te zeggen, onze poes is uiteindelijk 21 geworden O+ Misschien kun je hem wat dingen geven waarvan ie aankomt? Kitty leefde echt op slagroomvla, kreeg ze weer een mooi glanzend vachtje van O+

Die kattenverhalen van jullie _O- Noa eet niks anders dan droge brokjes en af en toe een witvisje. Dan zit ze echt te mauwen vanaf het moment dat het visje uit de vriezer komt :') Verder heeft ze wel andere aparte dingen, zo blieft mevrouw alleen water uit de koelkast en niet uit de kraan :D Waar komt het water uit de koelkast vandaan? Juistem :') Maar ze wil het dus ijskoud, kleine prinses O+

De laatste dagen heel raar gegeten dus even geen lijstjes gepost. Vanaf morgen weer in het gareel!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155310537
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
Verder heeft ze wel andere aparte dingen, zo blieft mevrouw alleen water uit de koelkast en niet uit de kraan Waar komt het water uit de koelkast vandaan? Juistem Maar ze wil het dus ijskoud, kleine prinses
:D Poes wil zijn water niet ijskoud, die wil het water vanaf de vloer. Dus probeert steeds met zijn neus het bakje om te duwen om dan het gemorste water buiten het bakje op te likken :') Het tegenovergestelde van een prinsesje, mijn kat. Een sloebertje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155316333
Veel mensen met katten hier! Wij hebben een konijntje en hij is superlief (wil heel veel aandacht), maar ook ondeugend (probeert altijd uit zijn ren te ontsnappen) :P
My salvation lies in your love..
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:20:57 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_155316350
Een binnenkonijn of een buitenkonijn?

Mogge! Weegschaal schoot wéér omlaag vanmorgen. Ben benieuwd wanneer de rebound komt. :')
disclaimer
pi_155316378
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een binnenkonijn of een buitenkonijn?

Mogge! Weegschaal schoot wéér omlaag vanmorgen. Ben benieuwd wanneer de rebound komt. :')
Niet.

^O^
pi_155316379
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een binnenkonijn of een buitenkonijn?

Mogge! Weegschaal schoot wéér omlaag vanmorgen. Ben benieuwd wanneer de rebound komt. :')
Binnen :)
My salvation lies in your love..
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 08:30:51 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_155316432
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:25 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Niet.

^O^
nou ja, net als dat het meestal niet blijvend is als je ineens snel omhoog schiet, geldt dat vaak ook de andere kant op :D
Is ook niet erg, als het per saldo ergens in het midden uit komt ben ik ook nog blij ;)

Lijstje:

O: yoghurt, aardbeien, muesli, lijnzaad
T: appel
L: uit lunchen met team. Ik denk een uitsmijter ofzo
T: snaaigroente
D: couscous met kip en groenten
T: afhankelijk van L :+
disclaimer
pi_155316470
Eindelijk onder de 82 *O*
Een half jaar stilletjes gehoopt dat t vanzelf zou gaan, maar blijkbaar heeft opletten en sporten toch iets meer effect dan hopen..

SQ met een paar grote sprongen lijkt me de verwachting dat er iig iets van overblijft wel terecht.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155316535
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Eindelijk onder de 82 *O*
Een half jaar stilletjes gehoopt dat t vanzelf zou gaan, maar blijkbaar heeft opletten en sporten toch iets meer effect dan hopen..

SQ met een paar grote sprongen lijkt me de verwachting dat er iig iets van overblijft wel terecht.
:D
We staan gelijk ;) Ben nu ook eindelijk structureel net iets onder de 82 :D

Alleen.. komend weekend vrees ik dat het wellicht weer teniet gedaan wordt :+ Maar.. gelukkig kan je vrij gevarieerd en relatief gezond eten op Lowlands, en loop je de hele dag (stappenteller gaat mee, ben heel benieuwd :D ) dus wie weet valt het nog mee :+ /tegenbeterwetenin
pi_155316860
Yay voor de fijne weegschaalresultaten, Vanyel en SQ *O*
Hier ook :D Dinsdag = nieuwe (werk)week = weegmomentje: 90,9! Zes ons minder dan vorige week dinsdag. Bíjna onder die 90-kilo grens!

Weekend was weer vaag, maar calorie-technisch gezien wel ok. Vitaminewijs waarschijnlijk wat minder ;) Wel helemaal trots dat ik zondagmiddag in een restaurantje de appeltaart heb afgeslagen, omdat ik mijn zinnen had gezet op een ijsje daar iets later op de middag.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:13:03 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_155316957
Vanyel en sunny, keigoed! *netonderde80boks* *O*

Shandaly, jij gaat ook als een speer :D *O*
disclaimer
pi_155317001
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
Vanyel en sunny, keigoed! *netonderde80boks* *O*

Niet overdrijven he.. voor ik echt onder de 80 ben zijn we al weer een tijdje verder vrees ik :+
pi_155317246
Ik bekeek vanmorgen mijn enkels, en zag minder vocht, daarna bleek de rode vlag uit te hangen dus ik ben maar snel op de weegschaal gaan staan. 1,1 kilo minder dan eergisteren :+

Fijn om het resultaat van een week niet opgeven toch nog te zien op de weegschaal :Y

Nu -2,5 sinds 6 augustus, het begin is er.
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:42:32 #56
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155317397
Ik had gister ook mn weegmoment..
1.2 kilo en 2 cm er af.. ik ben niet ontevreden al kan het wel beter..
Dus de sport teugels gaan iets strakker aan en vanmiddag maar eens echt echt echt gaan zwemmen.. :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155317481
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:32 schreef kwakz0r het volgende:
Ik bekeek vanmorgen mijn enkels, en zag minder vocht, daarna bleek de rode vlag uit te hangen dus ik ben maar snel op de weegschaal gaan staan. 1,1 kilo minder dan eergisteren :+

Fijn om het resultaat van een week niet opgeven toch nog te zien op de weegschaal :Y

Nu -2,5 sinds 6 augustus, het begin is er.
^O^ 2,5 in minder dan 2 weken is hartstikke goed joh :D
My salvation lies in your love..
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 09:59:01 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_155317672
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Niet overdrijven he.. voor ik echt onder de 80 ben zijn we al weer een tijdje verder vrees ik :+
Ja, ik bedoelde dus 82. Dinsdagochtendbrain :')
disclaimer
pi_155317772
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik had gister ook mn weegmoment..
1.2 kilo en 2 cm er af.. ik ben niet ontevreden al kan het wel beter..
Dus de sport teugels gaan iets strakker aan en vanmiddag maar eens echt echt echt gaan zwemmen.. :)
Te negatief :{w 1.2 kg is goed :Y 2 cm ook :Y Wees blij *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:08:56 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_155317795
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik had gister ook mn weegmoment..
1.2 kilo en 2 cm er af.. ik ben niet ontevreden al kan het wel beter..
Dus de sport teugels gaan iets strakker aan en vanmiddag maar eens echt echt echt gaan zwemmen.. :)
Beter? Waar ben je dan ontevreden over? Of was dit in zes weken? Ik vind het keigoed!!

Kwak, supergoed joh!

Fijn om zoveel goede berichten te hebben vandaag! *O*
disclaimer
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:16:28 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155317938
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Poes wil zijn water niet ijskoud, die wil het water vanaf de vloer. Dus probeert steeds met zijn neus het bakje om te duwen om dan het gemorste water buiten het bakje op te likken :') Het tegenovergestelde van een prinsesje, mijn kat. Een sloebertje.
Poezen zijn zo heerlijk specifiek met dingen. Zo mag vriend Noa altijd optillen, zelfs "the Lion King"bij haar doen (haar boven zijn hoofd houden en "Nants ingonyama" roepen), terwijl als ik haar alleen al poog op te tillen dan mauwt ze alsof haar leven er vanaf hangt :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:20:25 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155318043
Oh er was nog een bladzijde :')

Goed bezig meiden!

Na slecht eten dit weekend en gisteren geen grammetje aangekomen op de weegschaal vanmorgen *O* Verwacht een dezer dagen ongesteld te worden dus zou dan eerder zwaarder moeten zijn.

Vandaag markt dus ik ga weer groenten en fruit inslaan *O*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:40:37 #63
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155318548
Het is in 4 weken.. :P
En als kwak dan 2.5 kilo in 2 weken doet.. het dubbele in de helft van de tijd.. Dus. . Het kan altijd beter.. Haha
Ik ben best tevreden dat het ondanks alle slack -momenten zo gaat hoor..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155318878
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:40 schreef Barreltje het volgende:
Het is in 4 weken.. :P
En als kwak dan 2.5 kilo in 2 weken doet.. het dubbele in de helft van de tijd.. Dus. . Het kan altijd beter.. Haha
Ik ben best tevreden dat het ondanks alle slack -momenten zo gaat hoor..
A loss is a loss is a loss *O*
My salvation lies in your love..
pi_155319080
Is ook afhankelijk van waar je begint natuurlijk... Voor iemand van 100 kilo is 2 kilo afvallen heel anders dan voor iemand van 60 kilo, toch?

Lijstje!
O - yoghurt met cr-muesli
T - appel
L - AH-kip/appel salade (as usual op dinsdagen ;) )
T - Mani sweet cocktail
D - Kip madras
T - IJs met aardbeien
pi_155319214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 09:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde dus 82. Dinsdagochtendbrain :')
Bij mij is t nog maar eeenmalig, maar lekker toch een boks.

En *O* voor een topic vol mensen die omlaag gaan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155319230
Ik ga zo ook eens kijken wat de weegschaal zegt. Na de koffie en het kakken. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155319262
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:40 schreef Barreltje het volgende:
Het is in 4 weken.. :P
En als kwak dan 2.5 kilo in 2 weken doet.. het dubbele in de helft van de tijd.. Dus. . Het kan altijd beter.. Haha
Ik ben best tevreden dat het ondanks alle slack -momenten zo gaat hoor..
Ja hallo, moet ik de cijfers erbij zetten dan?

Ik ben van 145.8 naar 143.3 gegaan. Zo. Daar staat het. Met mijn 1 meter 60.

Dan gaat het vaak wat sneller he?
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:17:41 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_155319380
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja hallo, moet ik de cijfers erbij zetten dan?

Ik ben van 145.8 naar 143.3 gegaan. Zo. Daar staat het. Met mijn 1 meter 60.

Dan gaat het vaak wat sneller he?
dat was ook geen jaloezie naar jou denk ik, vooral een schop onder dr eigen bips ;)
disclaimer
pi_155319405
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat was ook geen jaloezie naar jou denk ik, vooral een schop onder dr eigen bips ;)
Oh kom ik boos over? Ik bedoelde meer een schop onder haar derriere dat ze niet moet vergelijken. :+
Kwak
pi_155319417
Dinsdaglijst!

O: 3 boterhammen pindakaas
T: banaan
L: iets onder de 500Kcal met niet al te veel carbs, moet nog even naar het campusrestaurant hiervoor :@
T: klein zakje nootjes
D: volkorenpasta met een saus van gegrilde groenten en rucola erbij

Niet sporten vandaag, want werk een dagje op de uni en ben pas erg laat thuis...
Ja doei.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:19:44 #72
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155319428
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:11 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja hallo, moet ik de cijfers erbij zetten dan?

het voorbeeld van shandaly van 100 en 60 kilo slaat wat dat betreft ook kant nog wal.. IK zit bij de 100 kilo ( nu dan 95 ) ..

ennuh.. ik wilde helemaal niet jou ergens toe verleiden..

95 kilo is ook niet echt niks.....dan zou er ook wel 2.5 kilo af mogen gaan in 4 weken ;) dat zou iig een reeele verwachting kunnen zijn.. ik heb het alleen een beetje teveel laten hangen.. dus.. eigenschuld, nu harder aan het werk voor mij :)

EDIT.. wat jullie dus al zeggen ;) :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:20:54 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_155319445
*geeft barrel een schopje*
disclaimer
pi_155319464
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]

het voorbeeld van shandaly van 100 en 60 kilo slaat wat dat betreft ook kant nog wal.. IK zit bij de 100 kilo ( nu dan 95 ) ..

ennuh.. ik wilde helemaal niet jou ergens toe verleiden..

95 kilo is ook niet echt niks.....dan zou er ook wel 2.5 kilo af mogen gaan in 4 weken ;) dat zou iig een reeele verwachting kunnen zijn.. ik heb het alleen een beetje teveel laten hangen.. dus.. eigenschuld, nu harder aan het werk voor mij :)
Ja zo bedoelde ik het niet hoor, ik wilde alleen wat context geven. :*

Als jij vindt dat je strenger moet zijn dan moet je dat ook gewoon doen.
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:24:15 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155319520
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
*geeft barrel een schopje*
pas maar op.. straks ontploft er wat ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja zo bedoelde ik het niet hoor, ik wilde alleen wat context geven. :*

Als jij vindt dat je strenger moet zijn dan moet je dat ook gewoon doen.
jup.. alleen tussen willen en DOEN ligt nog een gapend gat :)
en dat gat is dat ik mezelf eigenlijk wel mooi vind, maar weet dat het mooier/beter is als er nog 15 kilo af gaat :)

m'n gevoel werkt m'n verstand tegen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155319723
-800 gram. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:42:57 #77
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155319888
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:34 schreef Lonaa het volgende:
-800 gram. :7
dat is dan een flinke drol geweest _O-
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_155319896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:42 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

dat is dan een flinke drol geweest _O-
Dat is correct. :7 :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155319981
Knap al die kilo's! Hier ook -2 binnen een dagje, maar dat zal vooral vocht zijn. :')

Kwakzor goed van je toch dat je al wat kwijt bent!

Ik sprak gisteren iemand en z'n vrouw had een maagverkleining gehad. Van 130 naar 55 kilo. Dát lijkt me dan best wel weer wat ongezond :')
pi_155320129
Ik ben sowieso fel tegenstander van maagverkleiningen e.d. :@

En ongezond, tja, vooral de korte periode waarschijnlijk, maar ik hoop toch zelf ook van oorspronkelijk 125 naar 60 te gaan. Alleen niet in een half jaar met antsporties.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155320239
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben sowieso fel tegenstander van maagverkleiningen e.d. :@

En ongezond, tja, vooral de korte periode waarschijnlijk, maar ik hoop toch zelf ook van oorspronkelijk 125 naar 60 te gaan. Alleen niet in een half jaar met antsporties.
Wil jij helemaal naar de 60 ja?
My salvation lies in your love..
pi_155320304
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:58 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Wil jij helemaal naar de 60 ja?
Dat is de utopie :P Ik zou met 75 ook heel blij zijn. Nog 20 kg dus.

Ik zeg wel eens gekscherend: "De eerste 30 zijn eraf, nog 30 te gaan" maar in theorie is 75 prima. Extra beter zou zijn als m'n jurkje in maat 38 zou passen :P

Maar heel eerlijk, de weg is zo lang, dat ik wel zie waar ie eindigt. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155320310
Ik zou eigenlijk best naar 75 willen, en op m'n zwaarst heb ik ~127 kilo gewogen. Maar dat was wel bij 40 weken zwangerschap, dus enigszins vertekend. Week later was er ~15 kilo af ;)

Maar mijn doel van 80 (of eigenlijk nét eronder, een gewicht beginnend met een 7 ;) ) lijkt me meer reëel. Ben natuurlijk ook 1m84...
pi_155320335
Mja, ik ben ook maar klein, met m'n 165.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155320356
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is de utopie :P Ik zou met 75 ook heel blij zijn. Nog 20 kg dus.

Ik zeg wel eens gekscherend: "De eerste 30 zijn eraf, nog 30 te gaan" maar in theorie is 75 prima. Extra beter zou zijn als m'n jurkje in maat 38 zou passen :P

Maar heel eerlijk, de weg is zo lang, dat ik wel zie waar ie eindigt. :')
Klinkt wel bekend ja, behalve die 30 kilo die er al af is dan :P
Ik zou met 75 kilo ook best heel tevreden zijn en ik was denk ik ook 14 toen ik voor het laatst minder dan 75 kilo woog dus ik weet ook helemaal niet hoe dat eruit zou zien. Maar stiekem droom ik er af en toe wel eens van om 70 kilo of 68 kilo te wegen (in de 60 vind ik zo geweldig klinken) :D

Ik ben 1,77 trouwens
My salvation lies in your love..
pi_155320377
Voor 75 zou ik wel een strafbaar feit plegen ja.
Kwak
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:06:14 #87
43556 miss_dynastie
pi_155320394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
Voor 75 zou ik wel een strafbaar feit plegen ja.
Doen! Maar wel in een land waar je op water en brood moet 8-)
pi_155320425
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Doen! Maar wel in een land waar je op water en brood moet 8-)
_O-

Ik heb dus nu al honger, maar het is pas 12 uur. Misschien toch maar even naar de kantine lopen, want van honger raak ik afgeleid en dan ga ik hier met jullie kletsen terwijl er een scriptie afgemaakt moet worden :')
My salvation lies in your love..
pi_155320429
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Doen! Maar wel in een land waar je op water en brood moet 8-)
_O- ik dacht meer aan een witteboordendelict, en er dan mee wegkomen enzo, en dan lekker op een zonnig eiland genieten van de buit en mijn goddelijke lijf.
Kwak
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:08:45 #90
43556 miss_dynastie
pi_155320447
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:07 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb dus nu al honger, maar het is pas 12 uur. Misschien toch maar even naar de kantine lopen, want van honger raak ik afgeleid en dan ga ik hier met jullie kletsen terwijl er een scriptie afgemaakt moet worden
Op zich is 12 uur toch een prima lunchtijd ook?

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

_O- ik dacht meer aan een witteboordendelict, en er dan mee wegkomen enzo, en dan lekker op een zonnig eiland genieten van de buit en mijn goddelijke lijf.
Ooooh. Ik denk dat dat beter is, ja! Zie, daarom doe ik geen strafrecht _O-
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:45:44 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_155321235
Ik heb op mijn 23e nog even 67 gewogen. En toen kreeg ik verkering :')
disclaimer
pi_155321311
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:03 schreef Lonaa het volgende:
Mja, ik ben ook maar klein, met m'n 165.
Wij zijn even lang en even zwaar. :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_155321646
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben sowieso fel tegenstander van maagverkleiningen e.d. :@

En ongezond, tja, vooral de korte periode waarschijnlijk, maar ik hoop toch zelf ook van oorspronkelijk 125 naar 60 te gaan. Alleen niet in een half jaar met antsporties.
Dat is op zich niet ongezond, maar de manier waarop vind ik ongezond. Je kunt gewoon zo weinig eten dat t niet lukt om voldoende te eten.

Maar het werkt en ze is er superblij mee, dus wie zijn wij ook :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:05:05 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155321779
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb op mijn 23e nog even 67 gewogen. En toen kreeg ik verkering :')
Herkenbaar.. alleen heb ik nooit 67 gewogen (ik ben gewoon als 70 kilo zware baby geboren)

Verder daad bij het woord gevoegd en op de fiets de iets langere route naar het zwembad genomen om daar 45 minuutje te zwemmen.. wel weer mn schouder blessure tegengekomen dus rustiger aan gedaan dan gepland, maar toch weer 1200 m in da pocket. :7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155321903
Goed bezig Barrel! ^O^

Ik wil ook weer zwemmen... :{ Ik weet alleen niet zo goed waar ik de tijd vandaan moet halen...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:33:11 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_155322551
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:09 schreef Shandaly het volgende:
Goed bezig Barrel! ^O^

Ik wil ook weer zwemmen... :{ Ik weet alleen niet zo goed waar ik de tijd vandaan moet halen...
maak van je tuin een zwembad! Twee vliegen, 1 klap :7
disclaimer
pi_155322628
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maak van je tuin een zwembad! Twee vliegen, 1 klap :7
Goed plan! Zal de hovenier afbellen...
Moet er wel ook zo'n stroomding in, want na elke 2 slagen keren word ik ook ongelukkig denk ik. Zo groot is onze tuin nu ook weer niet ;)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:53:23 #98
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155326074
Prrrrr
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:55:09 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_155326117
dat benne een hoop stappen poez!
disclaimer
pi_155326442
Jeumig.. dat benne er zeker een hoop ^O^
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:09:36 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155326458
poes! _O_
heb je 4 uur lang 5000 stappen gezet? moet ik het zo lezen? :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:16:17 #102
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155326617
Eh ja zoiets. Wandeling van vier uur, bergie op bergie af, totaal ongeveer 16km en 405 m stijgen/dalen. Nu een blaar en moeie voeten. Morgen weer :-)
Prrrrr
pi_155326664
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Eh ja zoiets. Wandeling van vier uur, bergie op bergie af, totaal ongeveer 16km en 405 m stijgen/dalen. Nu een blaar en moeie voeten. Morgen weer :-)
O+ klinkt heerlijk!! Waar?
pi_155326669
Netjes Poes!

Ik heb een beetje een gek lijstje.
O deel 1 (was vannacht om 5 uur): Boterham met filet americain en gekookt ei.
O deel 2 (was om 11 uur): Boterham met filet americain en gekookt ei.
L (om 4 uur :') ): Meergranen broodje met cranberrypate.
D: Courgettesoep (ik denk met ook een broodje pate :9 )
T: Mineola, 150 gram gerookte kip, 300 gram druiven.

So yeah.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:18:31 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155326688
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Eh ja zoiets. Wandeling van vier uur, bergie op bergie af, totaal ongeveer 16km en 405 m stijgen/dalen. Nu een blaar en moeie voeten. Morgen weer :-)
Is dat geen heerlijk gevoel?
Wandelen O+
(sorry, mijn hobby/passie) waar is u?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:29:15 #106
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155326991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat geen heerlijk gevoel?
Wandelen O+
(sorry, mijn hobby/passie) waar is u?
Bij LaRoche en Ardennes.
Prrrrr
pi_155327015
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:29 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Bij LaRoche en Ardennes.
Daar kan je prachtig wandelen :Y O+

En ohja, je ging naar België :@ had je ook wel gezegd idd..
pi_155327496
Wat een stappen Poez!

Vanaf morgen zullen mijn stappen ook wel weer meer worden. Ik sta nooit stil in de klas... Heb de opstartdagen gehad, en ik ben moe! Vanavond wel even sporten, en dan morgen vroeg op.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:56:14 #109
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155327826
Ik moet nog een stappenteller scoren voor als school weer begint. Mijn telefoon zit eigenlijk altijd in mijn tas. Nog iemand iets liggen?
Prrrrr
pi_155328282
Ik heb een glaasje wijn.. want ik heb een baan! :D :D *O* *O*
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:17:13 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155328501
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een glaasje wijn.. want ik heb een baan! :D :D *O* *O*
gefeliciteerd!!
daar mag je een hele fles op drinken hoor! ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155328793
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]

gefeliciteerd!!
daar mag je een hele fles op drinken hoor! ;)
Nou.. ik drink komend weekend nog wel een biertje extra denk ik ;)
pi_155328931
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een glaasje wijn.. want ik heb een baan! :D :D *O* *O*
:o

Zo dan! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:48:14 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155329389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou.. ik drink komend weekend nog wel een biertje extra denk ik ;)
meteen een festival om het te vieren?? was een feestje niet genoeg? :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155329440
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

meteen een festival om het te vieren?? was een feestje niet genoeg? :P
Groot feest.. er komen ruim 40.000 man/vrouw. Vond het wel een goede gelegenheid :7
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:54:59 #116
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155329590
Feli zonnig zonnetje! ☀
Prrrrr
pi_155329624
:D :D
pi_155329660
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:29 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Bij LaRoche en Ardennes.
Mooie omgeving O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155331745
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Groot feest.. er komen ruim 40.000 man/vrouw. Vond het wel een goede gelegenheid :7
Godzijdank hoef je niet hun drinken en hapjes te betalen :o

Ik zit te zweten! Niet van het sporten, maar van mijn pompoenlinzencurry :')
Ik heb zo'n enorm bord vol en het is lekker :9

Zeg, als je ergens iets gaat lezen over tips om af te vallen, dan staat er 9 van de 10 keer de tip 'gebruik kleiner servies/een kleiner bord' bij zodat je porties kleiner zijn. Nu heb ik hier echt een énorme portie met allerlei groente waar dus amper kcal in zitten, maar wel heel vullend zijn, veel vezels hebben en supergezond. Dat past niet eens op een klein bord. Het is juist goed om véél te eten, als het maar het juiste eten is. Een groot bord vol patat is duidelijk minder handig dan een boterhambordje patat. Maar daarom snap ik 'kleine porties' ook nooit zo goed, want het hangt er maar net van af wat je eet en of dat beter in een kleine portie kan. Tot zover mijn dieetmijmering van de dag.

Oh, die +0.9 van gisteren was vanmorgen weer weg en had ook nog 2 ons extra meegenomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:37:45 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155332794
Goegedaan Poes!

Isa, ik ben het met je eens dat anders eten ipv minder eten het uitgangspunt zou moeten zijn.

Hier leverde het wokken nog eens 4 ons extra op. Maar na twee dagen friet, een dag Chinees en een dag wok denk ik dat er heus ergen wat vocht is blijven hangen.

O: 2 sneden desembrood, pindakaas
T: bites we love banana coco choco
L: 3 sneden desembrood, ossenworst, roomboter
T: stroopwafel, speculoospasta
D: 2 gehaktballetjes, andijviestamppot, jus met spekjes
T: nog niets gepland
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155333203
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb een glaasje wijn.. want ik heb een baan! :D :D *O* *O*
Gefeliciteerd!!

Ik ben net wezen sporten. Lekker, ik voel me op de een of andere manier een stuk minder duf....
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:56:51 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_155333386
Gefeliciteerd sunny!

Isa, ik ben het niet helemaal met je eens. Ik denk júist dat voor veel mensen de meeste winst te behalen valt met portiebeheersing. Als ik hoor dat er mensen zijn die twéé of zelfs drie volle borden avondeten wegscheppen, dan ben je gewoon absurd bezig. Dan mag je je maag best een beetje inkrimpen :D
disclaimer
pi_155333492
Lijstje!

O all bran zonder melk
T bites we love salty and sweet
L twee kommen tomatensoep met vermicelli, zonder ballen, een sneetje toast
T serranoham en zoetzure uitjes
D andijviestamppot met wat uitgebakken reepjes ardenner schinkenspeck

@Isa heeft dat niet ook te maken met dat als je je maag blijft oprekken met grote porties groente, het hongergevoel niet minder wordt dan toen je m nog oprekte met grote porties minder gezond voer, en het daarom lastiger blijft om gezond en niet te veel te eten?
Kwak
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:01:25 #124
43556 miss_dynastie
pi_155333557
Gefeliciteerd sun!

Ik weeg gewoon alles af, op het oog schatten vind ik niet te doen en het zegt inderdaad ook niet zoveel. Vanavond had ik een groot bord vol voor nog geen 400 kcal 500 kcal (er zit meer in ketjap dan ik dacht) maar bij wraps ( daar zijn ze weer >:) ) is het bord minder vol en het aantal kcal bijna x2.

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_dynastie op 18-08-2015 20:18:09 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:01:44 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_155333569
Allbran gewoon rauw, kwak?
disclaimer
pi_155333614
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Gefeliciteerd sunny!

Isa, ik ben het niet helemaal met je eens. Ik denk júist dat voor veel mensen de meeste winst te behalen valt met portiebeheersing. Als ik hoor dat er mensen zijn die twéé of zelfs drie volle borden avondeten wegscheppen, dan ben je gewoon absurd bezig. Dan mag je je maag best een beetje inkrimpen :D
Nou ja, dat dus. Ik merk zo snel verschil nu ik twee weekjes nog maar mezelf dwing te stoppen als ik op papier genoeg heb gehad (tijdens de meeste maaltijden).

Ik merk nu al, net als tijdens de zwangerschap, dat ik met minder genoeg heb. HOE at ik eerder dan vier wraps in hemelsnaam?? En twee volle borden stamppot en een half pond gehakt aan ballen???
Kwak
pi_155333637
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Allbran gewoon rauw, kwak?
Flakes. Ja. En gatver. Was een experiment. Volgende keer weer gewoon special K. Dit mag J in de yoghurt opmaken.
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:04:59 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_155333676
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:30 schreef Stormqueen het volgende:

Lijstje:

O: yoghurt, aardbeien, muesli, lijnzaad
T: appel
L: uit lunchen met team. Een uitsmijter van drie eieren op desembrood met kaas en rosbief.
T: snaaigroente
D: couscous met kip en groenten
T: handje dropfruit duo's
disclaimer
pi_155333754
Lijstje:

Veel te weinig :@ vergeten te ontbijten..

L: salade met bulgur en kikkererwten
T: glaasje wijn
D: massaman curry (zit aardappel in) met een klein schepje rijst en boontjes (gelukkig tikt dit aan qua kcal)
T: glaasje wijn denk ik..
pi_155333860
Ik merk overigens nu dat het volhouden van kleinere porties en vooral de kcal-beperking zijn vruchten afwerpt. Waar ik eerst met trek naar bed ging is dat nu over. Ik heb nu aan 1700-1800 kcal op een dag gewoon genoeg, minder als het een minder actieve dag was. Zoals het hoort dus eigenlijk ^O^
Key is voor mij om 'straks' als ik op gewicht ben, het bijhouden vol moet houden en moet zorgen gemiddeld rond de 2000 te blijven zitten zodat ik niet weer aankom. In theorie zou dat moeten lukken toch? :7 ;)
pi_155335197
Oh en nog goed dieet-gerelateerd werknieuws: de locatie is slechts 5,0 km fietsen *O* *O*

(herberekend en het kan korter)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:54:26 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_155335330
Goede afstand! Ideaal!

En dat op gewicht blijven is denk ik voor iedereen uiteindelijk de uitdaging. Al heb ik er dit keer wel vertrouwen in voor mezelf. Ik heb nu een gezond eet- en leefpatroon, dat vol te houden is. En sinds baby zuip ik niet meer, dat scheelt nog wel het meest :')
disclaimer
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:56:16 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_155335405
En ik zit TLC te kijken, maar er is kennelijk ook een aparte Say yes to the dress voor dikke bruiden? Waarom? Kunnen dikke bruiden niet in de reguliere uitzendingen mee?
disclaimer
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:57:26 #134
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_155335461
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zit TLC te kijken, maar er is kennelijk ook een aparte Say yes to the dress voor dikke bruiden? Waarom? Kunnen dikke bruiden niet in de reguliere uitzendingen mee?
Speciaal wat meer grote maten-modellen ingeslagen? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:58:49 #135
43556 miss_dynastie
pi_155335528
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zit TLC te kijken, maar er is kennelijk ook een aparte Say yes to the dress voor dikke bruiden? Waarom? Kunnen dikke bruiden niet in de reguliere uitzendingen mee?
Die dames zijn hilarisch! En toffer dan die zuurpruimen van Kleinfeld...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:59:40 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_155335575
Maar waarom moeten dikke mensen altijd als een apart ras in de markt gezet worden? We zijn toch precies dezelfde mensen, maar met wat meer spek?
disclaimer
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:00:47 #137
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_155335631
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom moeten dikke mensen altijd als een apart ras in de markt gezet worden? We zijn toch precies dezelfde mensen, maar met wat meer spek?
Omdat gat in de markt. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155335645
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zit TLC te kijken, maar er is kennelijk ook een aparte Say yes to the dress voor dikke bruiden? Waarom? Kunnen dikke bruiden niet in de reguliere uitzendingen mee?
Hoe heet het dan?

Yo fatty, here's the one dress you'll almost fit?
Say YAASSS to the dress, and NOO to the dressing?
Say yes to the dress XL?

:') sorry

Heeft iemand hier weleens wat bestekd bij Simply B?
Kwak
pi_155335684
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom moeten dikke mensen altijd als een apart ras in de markt gezet worden? We zijn toch precies dezelfde mensen, maar met wat meer spek?
Ja dat ja.

We're DORKSIDED!
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:01:59 #140
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_155335694
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
Simply B
Klinkt bekend. Wacht ff.

Jup. Ooit eens, vroegah.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:03:13 #141
43556 miss_dynastie
pi_155335754
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar waarom moeten dikke mensen altijd als een apart ras in de markt gezet worden? We zijn toch precies dezelfde mensen, maar met wat meer spek?
Maar hun salon richt zich op de vollere vrouw. Kopen vooral grote maten in zodat je een fatsoenlijke jurk kan passen. Vind dat nog wel iets toevoegen. Dit weekend bestelden ze grote maten modellen voor een modeshow. Kregen ze maat 38 meisjes. Zeiden ze iets als: 'we bedenken wel wat dames, blijf snacken!' Ik kwam niet meer bij _O-
pi_155335772
Heb t linkje gevonden. Site loopt alleen vast op mobiel merk ik.

http://www.simplybe-euro.com

Vriendin van me had een heeeel leuk jurkje aan, kwam daarvandaan.
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:05:46 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_155335884
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar hun salon richt zich op de vollere vrouw. Kopen vooral grote maten in zodat je een fatsoenlijke jurk kan passen. Vind dat nog wel iets toevoegen. Dit weekend bestelden ze grote maten modellen voor een modeshow. Kregen ze maat 38 meisjes. Zeiden ze iets als: 'we bedenken wel wat dames, blijf snacken!' Ik kwam niet meer bij _O-
ja oké maar dat was mijn punt niet :P maar het is vast leuke tv, ik ga nu kijken!
disclaimer
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:11:21 #144
43556 miss_dynastie
pi_155336124
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja oké maar dat was mijn punt niet :P maar het is vast leuke tv, ik ga nu kijken!
Maar ze volgen een bedrijf dat gericht is op de vollere vrouw. Het is dus niet zo alsof het een thema-aflevering is zoals bij Syttd, want dat vond ik wel stom. Een bruid vertelde dat ze zich zo vernederd had gevoeld bij een ander omdat ze de jurk kapot hadden gescheurd om haar erin te krijgen. Dat soort praktijken willen zij voorkomen. Maar ik heb pas een paar afleveringen gezien :P

En dat het speciaal in de markt gezet wordt, komt in mijn beleving door de hufterigheid van 'gewone' bridal stores. Wordt vanzelf beter nu de mens steeds dikker wordt >:)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:18:28 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155336406
Weer een reden om niet te trouwen :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:18:46 #146
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_155336418
Kwak, voor de lolz, deze heb ik ooit bij die shop die je noemde gekocht. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beiden tuniekjes. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155336529
x-two.nl heeft ook vaak leuke dingen, vooral in de Red collection.
pi_155336593
Leuk! Ik ben zo kort dat ik tuniekjes vaak als jurkje kan dragen met een dikke legging rn laarzen. *O*
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:22:58 #149
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_155336628
Oh, en deze plukte ik net van een geheugenkaartje, toen was het meer een jurkje geworden. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's dus dezelfde blauwe, maar dan wat minder kg's. Geen idee wat daar het verschil tussen is.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:23:11 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_155336642
Ik heb ook wel es besteld bij http://www.yoursclothing.co.uk
disclaimer
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:23:39 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_155336661
IJs O+
disclaimer
pi_155336676
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook wel es besteld bij http://www.yoursclothing.co.uk
Ik ook. En bij evans.co.uk :Y

Alhoewel bij beide het vaak wat kort valt, omdat die Engelsen kleiner zijn :+
pi_155336745
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
x-two.nl heeft ook vaak leuke dingen, vooral in de Red collection.
Ik kan die red collection niet vinden, maar wat ik op t eerste gezicht zie is niet echt iets voor mij :@
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:26:02 #154
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_155336784
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik kan die red collection niet vinden, maar wat ik op t eerste gezicht zie is niet echt iets voor mij :@
https://nl.x-two.com/nl-N(...)maten-damesmode.html

:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155337100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Kwak, voor de lolz, deze heb ik ooit bij die shop die je noemde gekocht. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beiden tuniekjes. :)
Ik moet zo gaan, maar die onderste is echt leuk!! _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:34:19 #156
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_155337205
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet zo gaan, maar die onderste is echt leuk!! _O_
Thx!

En een bazending, want valt nog wat strakker te trekken, dus kek jurkje nu. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155337400
quote:
Oh nee, sorry, dit is echt precies wat ik wil vermijden als ik.kleren koop... :@ het staat anderen vast leuk, maar ik vind het zo typisch plus-size :@ mijn lijf klopt daar nooit mee...

Dat jurkje met die knoopjes zie ik nu bij yoursfashion of hoe heet ie ook alweer. Vind m heel leuk. Mag nu even niks bestellen alleen :')
Kwak
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:41:23 #158
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_155337470
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh nee, sorry, dit is echt precies wat ik wil vermijden als ik.kleren koop... :@ het staat anderen vast leuk, maar ik vind het zo typisch plus-size :@ mijn lijf klopt daar nooit mee...

Dat jurkje met die knoopjes zie ik nu bij yoursfashion of hoe heet ie ook alweer. Vind m heel leuk. Mag nu even niks bestellen alleen :')
Mijn ding is het ook niet nee. :P

Oh, en dan haal ik webshops door elkaar geloof ik. Zoveel shops, zoveel geshopt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155341998
Ik draag geen jurkjes, dus kan daarover niet meepraten.

Na een hele strakke dag toch toastjes gesnackt bij een schoolvoorlichting 8)7 Gelukkig meer komkommer dan toast, maar was toch niet helemaal t plan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 07:19:04 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_155344772
Mijn dochter van tien maanden gaat net op de weegschaal zitten. Hadden we het niet laatst over voorleven? :')

Ik tóch 80,4 *O* dat getal met een 7 gaat er hoe dan ook komen :D
disclaimer
pi_155344898
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn dochter van tien maanden gaat net op de weegschaal zitten. Hadden we het niet laatst over voorleven? :')

Ik tóch 80,4 *O* dat getal met een 7 gaat er hoe dan ook komen :D
*O*

Ik stond net op de weegschaal en de pizza-ellende is er weer af *) Nu 134.7 *O* Op naar de 130 :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155344936
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn dochter van tien maanden gaat net op de weegschaal zitten. Hadden we het niet laatst over voorleven? :')

Ik tóch 80,4 *O* dat getal met een 7 gaat er hoe dan ook komen :D
80,7? 87? >:)
En hoeveel woog M?

Mijnes vinden de weegschaal ook heel leuk. Lars omdat er getalletjes ( O+ ) op komen, en Femke omdat je erop en eraf kunt 'klimmen'... Het leukste speelgoed is geen speelgoed ;)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 08:03:42 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_155345063
Lars is een beste bèta :D
M. woog 9.3 O+

Fijn, P! Nu weer even goed doorpakken!
disclaimer
pi_155345104
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik tóch 80,4 *O* dat getal met een 7 gaat er hoe dan ook komen :D
Ja, natuurlijk! Wat dacht je dan :P Je bent zo goed bezig ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155345382
81 rond hier :s) mijn lijf snapt het ein-de-lijk 8)7
pi_155345402
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:32 schreef Sunnythesun het volgende:
81 rond hier :s) mijn lijf snapt het ein-de-lijk 8)7
En wat doe je nu anders dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155345405
Fijn Sunny! En nog gefeliciteerd met je baan! *O*

Yay P! Nu geen nieuwe pizza-ellende op je hals halen he?
pi_155345421
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn dochter van tien maanden gaat net op de weegschaal zitten. Hadden we het niet laatst over voorleven? :')

Ik tóch 80,4 *O* dat getal met een 7 gaat er hoe dan ook komen :D
_O- zo lang ze nog niet gaat huilen als ze erop zit of eten weigert daarna :') ....

En *O* voor jou.

Hier vandaag 142.9 gisteren nog 143.3 :o als ik even echt netjes doe dan vliegt t er werkelijk af... (Gisteren achteraf geteld, was 1497 kcal).
Kwak
pi_155345454
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wat doe je nu anders dan?
Weer terug naar geen brood eten. Verder niet veel eigenlijk. Afgelopen paar dagen wat (te) laag in de kcals gezeten (bijna geen t's bijv.) maar daarvoor zette het al in dus weet niet of dat het nou is per se.
En daar was ik dus al 4 weken geleden mee begonnen :+ (het brood dus, en heel strak tussen 1600-1800 blijven, de laatste drie dagen zat ik tussen 1400 en 1500)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 08:38:40 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_155345469
Kwak, je gaat als een speer! *O*

Sunny ook! keigoed! Samen voor het getal met een 7?
disclaimer
pi_155345470
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:37 schreef Sunnythesun het volgende:

Weer terug naar geen brood eten. Verder niet veel eigenlijk. Afgelopen paar dagen wat (te) laag in de kcals gezeten (bijna geen t's bijv.) maar daarvoor zette het al in dus weet niet of dat het nou is per se.
En daar was ik dus al 4 weken geleden mee begonnen :+
Wat is je gemiddelde kcal inname dan geweest in die 4 weken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155345483
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, je gaat als een speer! *O*

Sunny ook! keigoed! Samen voor het getal met een 7?
*O* *O* I'm in!
Ik moet ff zien wat Lowlands gaat doen :+ maar de 70 zou in theorie over 2-3 weken wel binnen bereik moeten zijn denk ik zo??
pi_155345551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is je gemiddelde kcal inname dan geweest in die 4 weken?
Ik heb geen idee! Ik kan overal alleen maar weekgemiddelden zien volgens mij..
  woensdag 19 augustus 2015 @ 08:43:57 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_155345558
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb geen idee! Ik kan overal alleen maar weekgemiddelden zien volgens mij..
optellen en delen :+
disclaimer
pi_155345576
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

optellen en delen :+
Ja, te lui :P en ik moet nu sporten *O* ;)
Misschien dat ik dat straks ff uit ga vogelen.. maar zo snel te zien zit ik gemiddeld op 1600kcal..
pi_155345590
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik heb geen idee! Ik kan overal alleen maar weekgemiddelden zien volgens mij..
Ik wil gewoon graag weten waarom je lijf nú ineens wel wat gewicht kwijt is :D Want dat moet je dan blijven doen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155345618
Goedemorgen. Er zit een botje in mijn pols, zie ik sinds een paar dagen heel minimaal. *)
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 08:48:53 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_155345638
Opmerkelijk feit: sinds ik mijn fruitinname heb gehalveerd ga ik sneller omlaag :')
(Nee, niet van 2 kilo fruit naar 1 kilometer fruit :P)
disclaimer
  woensdag 19 augustus 2015 @ 08:49:08 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_155345643
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:47 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Er zit een botje in mijn pols, zie ik sinds een paar dagen heel minimaal. *)
:D!
disclaimer
pi_155345658
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D!
Ja! :D En als ik mijn tenen beweeg zie ik pezen in m'n voet meebewegen. *O*

Zoveel nieuwe ontdekkingen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155345667
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Opmerkelijk feit: sinds ik mijn fruitinname heb gehalveerd ga ik sneller omlaag :')
(Nee, niet van 2 kilo fruit naar 1 kilometer fruit :P)
Een kilometer fruit. Oef, dat lijkt me een hele eetklus. Wel besjes en geen watermeloen, hoop ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 augustus 2015 @ 08:52:46 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_155345697
Kolere spellingcontrole
disclaimer
pi_155345729
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Opmerkelijk feit: sinds ik mijn fruitinname heb gehalveerd ga ik sneller omlaag :')
(Nee, niet van 2 kilo fruit naar 1 kilometer fruit :P)
Wij hebben daar ooit in dieet nog eens een kleine fittie om gehad, dat ik zei dat je misschien teveel fruit at :+
Kwak
  woensdag 19 augustus 2015 @ 08:55:31 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_155345739
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:54 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wij hebben daar ooit in dieet nog eens een kleine fittie om gehad, dat ik zei dat je misschien teveel fruit at :+
ongetwijfeld _O- O+
disclaimer
pi_155345744
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! :D En als ik mijn tenen beweeg zie ik pezen in m'n voet meebewegen. *O*

Zoveel nieuwe ontdekkingen. :')
Niet schrikken, maar ergens onder waar ooit een buik zat zit een soort verticale snee. Dat is geen wond ofzo hoor!
Kwak
pi_155345752
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Niet schrikken, maar ergens onder waar ooit een buik zat zit een soort verticale snee. Dat is geen wond ofzo hoor!
:o
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:05:14 #187
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155345887
Haha!
Prrrrr
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:23:44 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_155346173
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Niet schrikken, maar ergens onder waar ooit een buik zat zit een soort verticale snee. Dat is geen wond ofzo hoor!
_O-
disclaimer
pi_155346250
Volgens MFP zou ik als ik zo doorga als vandaag over vijf weken 138,6 wegen. Ik vind dat best wel motiverend!

Lijstje
O- twee twentse beschuit met chocopasta (het is woensdag, chocopastadag)
T- appel
L- 2 bruine boterhammen met 100 gram gerookte makreelfilet, komkommer
T- 2 plakjes kipfilet en zilveruitjes
D- pasta met bolognesesaus (uit een pakje deze keer :@ soms vind ik dat gewoon lekker), met salade erbij

1650 kcal
Kwak
pi_155346263
Lijstje?
O: Boterham met cranberrypate
S: Zware dingen optillen
T: Shake met kwark, nectarine, whey
L: Tostiding met kaas, courgette en tonijn. Met ketchup.
D: Curry met boontjes, garnalen en freekeh
T: Druiven, achterham en nog iets, denk ik.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:29:42 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155346272
die vertical snee.. ik ben er benieuwd naar.. nu heb ik vooral nog een horizontale snee waar een navel hoort te zitten :P

vandaag een beetje brak na een avondje rose en chocolade :o

ach zolang we dat een keer per 9 maanden doen ( het was zo gezellig moeten we vaker doen ja! uiteindelijk : een jaar later...... )

nu brak dus weinig zin in eten :) dat is dan wel weer een positief effect. wel als ontbijt 2 spelt boterhammen met kipfilet en veldsla mee.. met die veldsla ziet et er ook meteen veel vrolijker uit! :D

EDIT: lijstje!

O: 2 spelt bth met 3 plakjes kipfiler en een handje veldsla
t: appel
L: soep, salade, brood
t: bites we love nr 33 ( machu picchu mix)
D: moet ik nog bedenken
S: rondje sport school
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155346283
boks voor horizontale snee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155346326
O - yoghurt met cr/muesli
T - appel
L - sla, komkommer, feta & druifjes
T - Mani sweet cocktail
D - ovenpasta met zalm

Mijn D voor gister werd trouwens spaghetti, ik was vergeten kip uit de vriezer te halen. De kip madras verhuist naar morgen.
Gister extra wandelingetje ivm vergadering aan de andere kant van de Campus. Vandaag weer met een omweg naar huis fietsen :)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:34:30 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_155346337
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:28 schreef kwakz0r het volgende:
Volgens MFP zou ik als ik zo doorga als vandaag over vijf weken 138,6 wegen. Ik vind dat best wel motiverend!

Lijstje
O- twee twentse beschuit met chocopasta (het is woensdag, chocopastadag)
T- appel
L- 2 bruine boterhammen met 100 gram gerookte makreelfilet, komkommer
T- 2 plakjes kipfilet en zilveruitjes
D- pasta met bolognesesaus (uit een pakje deze keer :@ soms vind ik dat gewoon lekker), met salade erbij

1650 kcal
waarom :@? Ik eet drie keer per week uit een pakje :9

Barrel, die verticale snee is je #@$ he :D
disclaimer
pi_155346362
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:34 schreef Stormqueen het volgende:

Barrel, die verticale snee is je #@$ he :D
Die kon ik laatst opmerkelijk beter zien. :+

Sportschool!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155346438
O: ats
T: 2 gekookte eitjes
L: quaesedilla met kaas, ui en guacamole
T: ?
S: hardlopen (±10km)
D: volkorenpasta met saus van geroosterde groenten + rucola (stond voor gisteren, maar dat werden 2 volkorenwraps met gehakt, groenten, verse guac etc.)
Ja doei.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:48:57 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155346554
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom :@? Ik eet drie keer per week uit een pakje :9

Barrel, die verticale snee is je #@$ he :D
ik heb een verticale boob snee.. die hoohaa krijg ik nooit meer te zien hoor.. :{w :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155346562
Goed bezig allemaal *O*

Hier:

O: twee boterhammen met hagelslag
T1: kwark met muesli
T2: wilde perzik
L: brood met katenspek
T3: wilde perzik
T4: kwark met muesli
D: romige groentensoep
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155346571
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb een verticale boob snee.. die hoohaa krijg ik nooit meer te zien hoor.. :{w :P
Wat is in vredesnaam een verticale boob snee :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:51:22 #200
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155346578
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat is in vredesnaam een verticale boob snee :?
B ( . ) | ( . ) bs! :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155346725
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

B ( . ) | ( . ) bs! :P
Ik heb dat niet... Meer sad sideways droopy boobs :')

Pregnancy heeft ze geen plezier gedaan in elk geval :+

Bij -10 kilo ga ik wel een mooie nieuwe beha kopen :Y
Kwak
pi_155346726
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! :D En als ik mijn tenen beweeg zie ik pezen in m'n voet meebewegen. *O*

Zoveel nieuwe ontdekkingen. :')
Ik zag als eerste aan mijn voeten dat er centimeters vanaf aan het gaan zijn. Inderdaad veel betere pees-definitie. Al moet ik zeggen dat ik altijd al (in verhouding) magere handjes, polsjes, enkeltjes en voetjes heb gehad.

Gisteravond heb ik met vriendlief alle beginnende spierdefinities zitten bekijken. Ik zie nu namelijk, na pas 2 maandjes sportschool, al spierballen op mijn armen verschijnen, samen met banen/verhogingen op de plek waar mijn quadriceps (jaja, ik heb de naam van de spier in kwestie opgezocht) zit. Ook mijn kuitspieren zijn al behoorlijk zichtbaar.

*trots is*

Het is wel een aparte gewaarwording op je eigen lijf zo te zien veranderen en dat veranderende lijf te (her)ontdekken.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:06:06 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_155346792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:01 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik zag als eerste aan mijn voeten dat er centimeters vanaf aan het gaan zijn. Inderdaad veel betere pees-definitie. Al moet ik zeggen dat ik altijd al (in verhouding) magere handjes, polsjes, enkeltjes en voetjes heb gehad.

Gisteravond heb ik met vriendlief alle beginnende spierdefinities zitten bekijken. Ik zie nu namelijk, na pas 2 maandjes sportschool, al spierballen op mijn armen verschijnen, samen met banen/verhogingen op de plek waar mijn quadriceps (jaja, ik heb de naam van de spier in kwestie opgezocht) zit. Ook mijn kuitspieren zijn al behoorlijk zichtbaar.

*trots is*

Het is wel een aparte gewaarwording op je eigen lijf zo te zien veranderen en dat veranderende lijf te (her)ontdekken.
Dat klinkt echt waanzinnig O+ Tof!
disclaimer
pi_155346889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat klinkt echt waanzinnig O+ Tof!
Dat is het ook. Was echt heel fijn om eens met een positief gevoel naar mijn lijf te kijken. :')

Ik bedacht me gisterenavond ook dat ik misschien daarom al een week of twee stilsta qua gewicht. Spieren wegen meer dan vet, toch?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:13:50 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155346900
leuk he summer breeze! :)
mijn vriend ( die ook probeert af te vallen en 2 keer zo snel gaat als ik ) roept ook af en toe : "moet je voelen! " en dan moet ik ineens weer allerlei botjes en toestanden voelen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:15:41 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155346923
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:13 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Dat is het ook. Was echt heel fijn om eens met een positief gevoel naar mijn lijf te kijken. :')

Ik bedacht me gisterenavond ook dat ik misschien daarom al een week of twee stilsta qua gewicht. Spieren wegen meer dan vet, toch?
bij mijn weging kwam er uit dat ik minder spier en minder vet had, maar beduidend minder spier..
ik was ongerust. maar zoals de dame zei: als je lichter wordt heb je ok minder spier nodig om je te beewegen,, er is immers minder te verplaatsen :)

ach.. voor alles is een verklaring te vinden ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155346998
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil gewoon graag weten waarom je lijf nú ineens wel wat gewicht kwijt is :D Want dat moet je dan blijven doen *O*
Ja, geen idee.. weet niet goed wat het verschil met 3-4 of zelfs 8 weken terug is. Maar ik ga dus maar gewoon zo veel mogelijk op deze manier door ^O^
pi_155347067
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

B ( . ) | ( . ) bs! :P
Ah :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155347082
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:13 schreef Barreltje het volgende:
leuk he summer breeze! :)
mijn vriend ( die ook probeert af te vallen en 2 keer zo snel gaat als ik ) roept ook af en toe : "moet je voelen! " en dan moet ik ineens weer allerlei botjes en toestanden voelen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155347097
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:01 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik zag als eerste aan mijn voeten dat er centimeters vanaf aan het gaan zijn. Inderdaad veel betere pees-definitie. Al moet ik zeggen dat ik altijd al (in verhouding) magere handjes, polsjes, enkeltjes en voetjes heb gehad.

Gisteravond heb ik met vriendlief alle beginnende spierdefinities zitten bekijken. Ik zie nu namelijk, na pas 2 maandjes sportschool, al spierballen op mijn armen verschijnen, samen met banen/verhogingen op de plek waar mijn quadriceps (jaja, ik heb de naam van de spier in kwestie opgezocht) zit. Ook mijn kuitspieren zijn al behoorlijk zichtbaar.

*trots is*

Het is wel een aparte gewaarwording op je eigen lijf zo te zien veranderen en dat veranderende lijf te (her)ontdekken.
Leuk is dat he!
Ik zag net in de sportschool tijdens het bodypumpen echt enorm veel spieren her en der ontstaan. En ik krijg zelfs een beetje zo'n gespierde nek/schouder overgang. En spieren op mijn schouders die zichtbaar zijn en zo :o :Y Spierballen worden ook steeds beter zichtbaar. hihi.
Kan nu alleen mijn armen niet meer optillen zowat :+
  woensdag 19 augustus 2015 @ 10:30:05 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155347143
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Leuk is dat he!
Ik zag net in de sportschool tijdens het bodypumpen echt enorm veel spieren her en der ontstaan. En ik krijg zelfs een beetje zo'n gespierde nek/schouder overgang. En spieren op mijn schouders die zichtbaar zijn en zo :o :Y Spierballen worden ook steeds beter zichtbaar. hihi.
Kan nu alleen mijn armen niet meer optillen zowat :+
is body pump zo goed voor je nek/schouders jah?

ik heb steeds een schouder blessure die er in schiet, en op zoek naar een manier om die schouder een beetje te trainen.. maar ik vrees dat de bodypump eigenlijk een beetje te heftig is nu.. ( plus ik vind het steeds zo'n geklooi met die gewichten )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155347187
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

is body pump zo goed voor je nek/schouders jah?

ik heb steeds een schouder blessure die er in schiet, en op zoek naar een manier om die schouder een beetje te trainen.. maar ik vrees dat de bodypump eigenlijk een beetje te heftig is nu.. ( plus ik vind het steeds zo'n geklooi met die gewichten )
:Y veel aandacht voor de arm en rugspieren. En je kunt het zo zwaar/licht maken als je zelf wilt natuurlijk. Mijn nekproblemen (hypermobiele wiebelnek met pijnscheuten) zijn aanzienlijk verminderd sinds ik daar specifiek op train ^O^
pi_155349209
zo, even wat rust qua werk, dus tijd voor een lijstje.

O: kwark met muesli (ja, alweer)
L: roerei met 85 gr (soep)groenten, knäckebröd houmous en een bekertje melk
T: meloen
D: drumsticks, romanescu en aardappeltjes uit de oven

En ik twijfel tussen S en B. Ik zou heel erg graag naar de sportschool gaan, maar ik heb nog een restje spierpijn in mijn been en bovenrug. Bang om daar iets te forceren als ik nu aan de gewichten ga hangen. Aan de andere kant kan ik bij de sportschool nog ff lekker naar de sauna na afloop.
Als B zou het een flinke wandeling worden, maar ik vind het vrij vochtig buiten.

Twijfel, twijfel...
pi_155349335
Wat gaat het goed met iedereen *O*
Ik ben al 2 dagen continu aan het verhuizen/klussen/uitpakken etc.
De weegschaal heeft nog geen plekje gevonden en ik let ook niet op mijn eten (maar veel minder tijd om te eten dan normaal).
Dus ik hoop snel weer met jullie mee te kunnen doen.
pi_155349375
Ik heb altijd dikke voetjes, handjes, polsjes en enkeltjes gehad. Ik verwacht ook niet dat het 'babyvet' op mijn handen er ooit nog afgaat. Dat heb ik al 24 jaar. :')

Verder heb ik ook sad droopy sideway boobs. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155349477
Toen ik op mijn aller dikste was (kleine 10kg meer dan nu gok ik) begonnen mijn handen, polsen en enkels pas een beetje dikker te worden. Mijn tengere bouw heeft dat altijd tegen gehouden blijkbaar :+ Raar gezicht hoor, worstenarmpjes met magere handjes 8)7
pi_155349793
Hier dunne armpjes met dikke worstenvingers. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155349796
Ik heb ook eigenlijk nooit worstarmpjes of stalpoten gehad ofzo. Ik ben gewoon overall dik: dikke buik, dikke kont (die helaas al ergens halverwege mijn rug begint ofzo), dikke bovenbenen en dikke tieten. Maar in tegenstelling tot een aantal vrouwen die ik ken heb je bij mij wel altijd duidelijk mijn gewrichten (knieën, enkels, polsen, ellebogen) gezien. En dan niet als deuken, maar gewoon zoals dat bij dunne mensen ook is. Heel raar eigenlijk nu ik erover nadenk.
maar ik denk dat dat ook voor een deel de reden is geweest dat ik het probleem niet echt zag. Ik vind mezelf niet 'lelijk dik'.

Kan overigens ook komen omdat ik mezelf niet anders ken. Ik ben nooit slank geweest. Al 32 jaar (zwaar) overgewicht laat hetgeen je in de spiegel ziet wel eens veranderen in je hoofd.

Iets als dit dus (met een flink aantal kilo's/centimeters extra, dat wel)

  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:16:12 #219
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155350761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 10:01 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik zag als eerste aan mijn voeten dat er centimeters vanaf aan het gaan zijn. Inderdaad veel betere pees-definitie. Al moet ik zeggen dat ik altijd al (in verhouding) magere handjes, polsjes, enkeltjes en voetjes heb gehad.

Gisteravond heb ik met vriendlief alle beginnende spierdefinities zitten bekijken. Ik zie nu namelijk, na pas 2 maandjes sportschool, al spierballen op mijn armen verschijnen, samen met banen/verhogingen op de plek waar mijn quadriceps (jaja, ik heb de naam van de spier in kwestie opgezocht) zit. Ook mijn kuitspieren zijn al behoorlijk zichtbaar.

*trots is*

Het is wel een aparte gewaarwording op je eigen lijf zo te zien veranderen en dat veranderende lijf te (her)ontdekken.
Herkenbaar

En het leuke is dat het niet gaat vervelen en voor mij alleen maar motivatie is om door te blijven gaan *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_155350864
Dat is idd gek. Sommige mensen hebben ook een dun hoofd terwijl ze best wel veel overgewicht hebben, dat vind ik altijd zo raar. Of ik ben er jaloers op, want ik heb zonder overgewicht al een hoofd alsof ik overgewicht heb :') Helaas.
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 13:21:33 #221
43556 miss_dynastie
pi_155350915
Saar :W

Raaaaar lijstje vandaag, mijn stapel boeken zei *boem* en we zijn de hele ochtend bezig geweest de schade te herstellen :') Niks kapot gelukkig, op het handvat van een dvd-kistje na, maar die zijn 8 euro of zo, dus het had veeeeeeeel erger gekund!

O: geen tijd voor
L: mais-desembrood (hoi bakker *O* ), boter, kipgrillworst
T: 150 gram aardappelschijfjes op de grill met een beetje wasabimayo
D: wraps met paprika-gehakt-mais-kidneybonen vulling

Geen idee op hoeveel ik uitkom, straks even uitrekenen :P
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 13:22:52 #222
43556 miss_dynastie
pi_155350943
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:19 schreef Rucola het volgende:
Dat is idd gek. Sommige mensen hebben ook een dun hoofd terwijl ze best wel veel overgewicht hebben, dat vind ik altijd zo raar. Of ik ben er jaloers op, want ik heb zonder overgewicht al een hoofd alsof ik overgewicht heb :') Helaas.
Ja, ik heb ook zo'n bekende... normaal hoofd, normale schouders/borsten en daarna ontploft het echt. Als in maat 54 echt. Ik snap daar weinig van.
pi_155351474
Mijn 'worstenarmpjes' waren wel relatief hoor :@ vergeleken met veel anderen viel het allemaal best mee. Maar vergeleken met mijn polsjes niet. :+
pi_155351629
Zo, mijn eerste dag van 30 dagen yoga zit er op *O* Ik zou het eigenlijk maandag doen maar door medicijnverandering was ik hartstikke high. Wel grappig op zich maar ik kon nauwelijks lopen want mijn benen waren van elastiek _O-
Spoilers!
  woensdag 19 augustus 2015 @ 13:59:09 #225
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155351813
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, mijn eerste dag van 30 dagen yoga zit er op *O* Ik zou het eigenlijk maandag doen maar door medicijnverandering was ik hartstikke high. Wel grappig op zich maar ik kon nauwelijks lopen want mijn benen waren van elastiek _O-
hoe kom je op 30 dagen yoga? :)

en elastieke ledematen is toch juist hardstikke handig voor yoga? ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155351933
Nou, ik ga toch maar naar de sportschool. Al is het alleen maar omdat ik hoop dat het grommen/knorren van mijn maag daar overstemd wordt door de muziek, mijn ademhaling en (nog meer) spierpijn.
Want t#ring, wat heb ik een maf gevoel in mijn buik :(
pi_155351941
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hoe kom je op 30 dagen yoga? :)

en elastieke ledematen is toch juist hardstikke handig voor yoga? ;)
Op zich wel maar ik kon mezelf niet echt goed overeind houden. En ik had een afwijking naar links. Ik viel steeds om terwijl ik op de bank zat enzo. Maar goed, dat is inmiddels over en ik kan overdag weer iets nuttigs doen. 't Wordt de hoogste tijd ook, ik heb de afgelopen 6 weken nauwelijks iets aan mijn bedrijf kunnen doen door vakantie en een externe klus.

Anyway, het heet Yoga with Adriene en het staat op Youtube. Moblo had dit oorsponkelijk uitgevonden, ere wie ere toekomt ;) Het is yoga zonder zweverig gewauwel en baarmoedermuziek dus best te doen.

Spoilers!
pi_155353800
Maar naar de sportschool gaan is toch ook gewoon leuk O+ *O*
stupidity has become as common as common sense was before
pi_155353851
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Maar naar de sportschool gaan is toch ook gewoon leuk O+ *O*
Nee :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155353858
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee :{w
Wat nee }:|
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:12:16 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_155353908
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:03 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou, ik ga toch maar naar de sportschool. Al is het alleen maar omdat ik hoop dat het grommen/knorren van mijn maag daar overstemd wordt door de muziek, mijn ademhaling en (nog meer) spierpijn.
Want t#ring, wat heb ik een maf gevoel in mijn buik :(
Als je maag gromt moet je eten :P
disclaimer
pi_155353947
Tussendoor op de weegschaal staan levert stiekem best leuke resultaten op :D :9 *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155353987
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:03 schreef SummerBreeze het volgende:
Nou, ik ga toch maar naar de sportschool. Al is het alleen maar omdat ik hoop dat het grommen/knorren van mijn maag daar overstemd wordt door de muziek, mijn ademhaling en (nog meer) spierpijn.
Want t#ring, wat heb ik een maf gevoel in mijn buik :(
Als je echt zo'n honger hebt, zou je dan niet gewoon wat eten?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:17:53 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_155354072
zo jij gaat als een speer PB! Wat is je officiele weegdag?
disclaimer
pi_155354108
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
zo jij gaat als een speer PB! Wat is je officiele weegdag?
Maandag pas _O-
pi_155354173
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik van een leven van alles los en vast eten en nauwelijks bewegen behalve werk naar volstrekt niet snaaien, goed en normale porties plus de nodige beweging ben gegaan.

Ik verwacht echt niet dat dit over 2 of 3 weken nog dit tempo heeft maar voor nu ben ik wel blij met de boost.
pi_155354610
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:10 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wat nee }:|
Gewoon.... nee :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155354616
Goed bezig PB!! *O*
pi_155354624
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gewoon.... nee :{w
Welles! En nog hartstikke goed voor je ook! :6
pi_155354666
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gewoon.... nee :{w
Biertje dan maar?
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:43:17 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_155354813
M'n lijstje:

O: Yoghurt, aardbeien, muesli. Geen lijnzaad, want op :(
T: Appel, anderhalve rijstwafel
L: Vier grof volkoren met gerookte kip, 450 gram snaaigroenten
T: Anderhalve rijstwafel, bites we love Choco Raisin
D: 9 pommes duchesse uit de oven, twee chipolataworstjes, grote berg broccoli :9

Met nog ruimte voor een raketje!
disclaimer
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:43:49 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_155354836
oh en HAIL grof volkoren. Misschien niet zo lekker als pompoenbrood ofz, maar wat vult dat spul toch geweldig!
disclaimer
pi_155355010
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:38 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Biertje dan maar?
Nee :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 augustus 2015 @ 15:55:48 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155355119
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee :{w
mannen O+
zo heerlijk zakelijk, kort en bondig :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155355615
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mannen O+
zo heerlijk zakelijk, kort en bondig :P
Hij is gewoon ongesteld, kan gebeuren he.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_155356043
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:55 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mannen O+
zo heerlijk zakelijk, kort en bondig :P
:7

quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:13 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Hij is gewoon ongesteld, kan gebeuren he.
Suiker-tekort denk ik -O- :P Heb al de hele dag geen chocolate chip cookie op -O- :7 Heb gisteravond met alle wilskracht de cookies in de vriezer gestopt :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:30:07 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_155356107
De hamvraag is, waarom heb je chocolate chip koekjes in huis?
disclaimer
pi_155356191
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:28 schreef PdeHoog het volgende:

Suiker-tekort denk ik -O- :P Heb al de hele dag geen chocolate chip cookie op -O- :7 Heb gisteravond met alle wilskracht de cookies in de vriezer gestopt :o
Zodat je ze er zo weer uit kan halen om ze op te warmen en zo snel mogelijk naar binnen te duwen?
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:44:26 #249
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155356496
Die schoudertriangels waren voor mij de reden om te stoppen met BP. Ik maak nogal makkelijk spieren en kreeg echt zo'n bodybuilder-nek. Erg lelijk, vooral in combinatie met brede schouders. Voor mij dan, vind ik zelf.

Vandaag 22.236 stappen. Me nog flink verstapt op een weggetje vol vers gehakte bomen dus even afwachten hoe mijn achillespees morgen voelt en anders Ibuprofen ftw.

O Wit bolletje ei en ham, glas jus en koffie
L twee witte bolletjes, kaas en ardense worst. Pakje sap.
T appel en drie koffiekoekjes
D verrassing in de b&b
Prrrrr
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 16:45:48 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155356528
_O- @ verticale snee :D die ben ik nooit kwijt geweest maar heb tegenwoordig wel zo'n lichaam waarin je Homer Simpson kunt zien :')

Ik heb de laatste dagen HONGER. Steeds een uur nadat ik iets gegeten heb dan heb ik alweer honger. Mijn buik knort dan ook keihard dus het is niet psychisch. Leuk ook in een bespreking eergisteren :X :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155356617
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:33 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Zodat je ze er zo weer uit kan halen om ze op te warmen en zo snel mogelijk naar binnen te duwen?
Opwarmen? Laten ontdooien is genoeg, man :P En ja idd :+ Ik mag af en toe een cookie van mezelf :P Vooral bij een grote wandeltocht over 3 weken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155356678
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Vandaag 22.236 stappen. Me nog flink verstapt op een weggetje vol vers gehakte bomen dus even afwachten hoe mijn achillespees morgen voelt en anders Ibuprofen ftw.
_O_ En sterkte :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:55:27 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155356822
ja hoi! ik heb even een schop nodig..
ik heb zo'n zin om vanavond op de bank te hangen met een zak kroepoek! :o :@
en daar hoef ik dan gewoon verder geen eten bij..
kan iemand me even uitleggen waarom dat absoluut belachelijk is.. want ergens weet ik het wel, alleen..
nouja.. stom enzo :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:59:44 #254
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155356924
Oh en haha

Prrrrr
pi_155356932
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:55 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi! ik heb even een schop nodig..
ik heb zo'n zin om vanavond op de bank te hangen met een zak kroepoek! :o :@
en daar hoef ik dan gewoon verder geen eten bij..
kan iemand me even uitleggen waarom dat absoluut belachelijk is.. want ergens weet ik het wel, alleen..
nouja.. stom enzo :o
Doe niet zo stom en ga gewoon netjes eten.

Dat 'vroegah hing dit gewicht 24/7 aan mijn kont en nu niet meer' blijft grappig. /Aan het slepen met 20kg tent. Oid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155356996
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:55 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi! ik heb even een schop nodig..
ik heb zo'n zin om vanavond op de bank te hangen met een zak kroepoek! :o :@
en daar hoef ik dan gewoon verder geen eten bij..
kan iemand me even uitleggen waarom dat absoluut belachelijk is.. want ergens weet ik het wel, alleen..
nouja.. stom enzo :o
Gewoon niet doen. Pak dan lekker iets van nasi ofzo met wat kroepoekjes erbij. En dan bedoel ik een paar niet een halve zak...
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:04:05 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_155357025
barrel, weet je hoe trots je morgen op jezelf bent als je gewoon normaal hebt gegeten! *O*
disclaimer
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:04:24 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_155357032
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh en haha

[ afbeelding ]
:D
disclaimer
pi_155357207
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:55 schreef Barreltje het volgende:
ik heb zo'n zin om vanavond op de bank te hangen met een zak kroepoek! :o :@
Nee :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 17:11:59 #260
43556 miss_dynastie
pi_155357216
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gewoon niet doen. Pak dan lekker iets van nasi ofzo met wat kroepoekjes erbij. En dan bedoel ik een paar niet een halve zak...
Ja, zie, ik zou dus zeggen: 'weg met die zak, anders eet je én nasi én een hele zak kroepoek'. Zo zou dat bij mij gaan, althans :P

En ga iets anders doen dan bankhangen. Wandelen, douchen, desnoods vroeg naar bed...
pi_155357336
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je maag gromt moet je eten :P
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:14 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Als je echt zo'n honger hebt, zou je dan niet gewoon wat eten?
Was ook niet zozeer gegrom, maar eerder geborrel.
Iets te veel bakpoeder in het pannenkoekenbeslag gedaan denk ik. Ik was net zo luchtig vandaag als de pannenkoeken gisteravond :')
Het bleek dus geen honger te zijn, maar lucht. Heel veel lucht. en nnu die lucht eruit is voel ik me ook vele malen beter.
pi_155357357
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Maar naar de sportschool gaan is toch ook gewoon leuk O+ *O*
helemaal mee eens.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 15:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee :{w
WEL! :Y
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 augustus 2015 @ 17:19:18 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155357403
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Doe niet zo stom en ga gewoon netjes eten.

Dat 'vroegah hing dit gewicht 24/7 aan mijn kont en nu niet meer' blijft grappig. /Aan het slepen met 20kg tent. Oid.
leuk is dat hè! Ik rekende in 'Isa's' negen jaar geleden. Maar die weegt inmiddels 34 kilo dus dat lukt niet meer... Want ik ben 'slechts' 27 kilo kwijt :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155357432
Ik heb ook zin in chips, maar ik wil morgen onder de 95, dus geen chips vanavond, ondanks dat het past in de kcal.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155357473
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:19 schreef Sjeen het volgende:

[..]

leuk is dat hè! Ik rekende in 'Isa's' negen jaar geleden. Maar die weegt inmiddels 34 kilo dus dat lukt niet meer... Want ik ben 'slechts' 27 kilo kwijt :P
Goed vermaak. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_155357501
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, zie, ik zou dus zeggen: 'weg met die zak, anders eet je én nasi én een hele zak kroepoek'. Zo zou dat bij mij gaan, althans :P

En ga iets anders doen dan bankhangen. Wandelen, douchen, desnoods vroeg naar bed...
Kroepoekjes bij je bord leggen. De rest in de kast. Het is zo moeilijk niet. Als je het echt niet kan laten weg gooien of überhaupt niet in huis halen.

En het vooral jezelf niet zo moeilijk maken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155357503
Ik ben dus uiteindelijk lekker naar de sportschool geweest. En ondanks het restje spierpijn ging het me vandaag echt veel gemakkelijker af dan maandag.
Zelfs zo gemakkelijk dat de trainer die ook mijn schema's maakt enzo me uitdaagde. Hij wilde wel eens zien hoe ver ik zou gaan met de legpress. 10 reps per gewicht, en dan opvoeren. Ik nam de uitdaging aan en liet hem en mezelf versteld staan.

na 10x 70, 80, 85, 90, 95, 100 en 105 kilo mocht ik niet verder van hem. Dus nu ben ik best trots op mezelf eigenlijk.
pi_155357664
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:55 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi! ik heb even een schop nodig..
ik heb zo'n zin om vanavond op de bank te hangen met een zak kroepoek! :o :@
en daar hoef ik dan gewoon verder geen eten bij..
kan iemand me even uitleggen waarom dat absoluut belachelijk is.. want ergens weet ik het wel, alleen..
nouja.. stom enzo :o
Schop :Y

En niet doen joh, heb je morgen weer spijt van ;)
stupidity has become as common as common sense was before
pi_155357675
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:24 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ben dus uiteindelijk lekker naar de sportschool geweest. En ondanks het restje spierpijn ging het me vandaag echt veel gemakkelijker af dan maandag.
Zelfs zo gemakkelijk dat de trainer die ook mijn schema's maakt enzo me uitdaagde. Hij wilde wel eens zien hoe ver ik zou gaan met de legpress. 10 reps per gewicht, en dan opvoeren. Ik nam de uitdaging aan en liet hem en mezelf versteld staan.

na 10x 70, 80, 85, 90, 95, 100 en 105 kilo mocht ik niet verder van hem. Dus nu ben ik best trots op mezelf eigenlijk.
105 kg is gewoon heel erg netjes op de legpress _O_
En je hebt gegaan ,dat is vaak het moeilijkste deel ;)
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 17:34:25 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155357712
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:55 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi! ik heb even een schop nodig..
ik heb zo'n zin om vanavond op de bank te hangen met een zak kroepoek! :o :@
en daar hoef ik dan gewoon verder geen eten bij..
kan iemand me even uitleggen waarom dat absoluut belachelijk is.. want ergens weet ik het wel, alleen..
nouja.. stom enzo :o
Waarom zou je je lichaam volgooien met rotzooi? Je moet eten zien als olie voor je motor, dat moet gewoon goed zijn. Bovendien voel je je alleen maar rot als je die zak leeg eet. Dus hup, gewoon gezond eten jij! o|O
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155357816
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:55 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi! ik heb even een schop nodig..
ik heb zo'n zin om vanavond op de bank te hangen met een zak kroepoek! :o :@
en daar hoef ik dan gewoon verder geen eten bij..
kan iemand me even uitleggen waarom dat absoluut belachelijk is.. want ergens weet ik het wel, alleen..
nouja.. stom enzo :o
Wat is er met je sportteugel van eerder deze week aan de hand?
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 17:49:20 #272
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155358030
Lijstje:

O: Yoghurt met rode bessen en honing, 2 koppen koffie
T: Paar crackertjes met munster kaas
L: Pistoletje met filet American en ei, glas verse jus met kiwi
D: Aardappels, bietjes, tartaartje
T: Misschien nog wat kersen of pruimen
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 17:51:16 #273
43556 miss_dynastie
pi_155358065
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kroepoekjes bij je bord leggen. De rest in de kast. Het is zo moeilijk niet. Als je het echt niet kan laten weg gooien of überhaupt niet in huis halen.

En het vooral jezelf niet zo moeilijk maken.
Dat laatste vooral, en voor mij zou drie hapjes mogen en de rest niet slechter werken dan gewoon heel die zak weg of uit het zicht of liever nog, niet in huis halen. En als ik echt echt ECHT een craving heb, geef ik er soms op een bepaald moment gewoon aan toe, als het kan. En dan ben ik er weer een hele poos vanaf :)
pi_155358197
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Die schoudertriangels waren voor mij de reden om te stoppen met BP. Ik maak nogal makkelijk spieren en kreeg echt zo'n bodybuilder-nek. Erg lelijk, vooral in combinatie met brede schouders. Voor mij dan, vind ik zelf.

Het moet niet te gek worden nee.. nu is het gewoon nog level 'je ziet dat ik sport' :+ ;)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:00:06 #275
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155358241
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zat weer in een wachtkamer vanmiddag en zag weer een weegschaal staan, dus heb ik mezelf weer gewogen (ook al was het pas 2 weken terug dat ik me voor het laatst woog)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest eet ik nog steeds goed (en nog steeds gewokte groente in de ochtend). Ik heb de tips ter harte proberen te nemen en ben wat zuiniger met de vruchtensap :)
Ook merk ik dat naarmate ik langer geen zoet spul eet, ik dat zoete spul steeds als nog zoeter ga ervaren en krijg steeds minder trek om bijvoorbeeld chocola te halen.

Ik weet niet meer of ik het al eerder gevraagd had, maar heeft iemand misschien wat leuke/lekkere recepten voor vruchten/groente smoothies die je zelf in een blender kan maken? Of een goeie website die niet probeert modieus te doen of alleen maar de nieuwste trends volgt, maar een site die gewoon de beste adviezen geeft dat zelfgemaakte smoothies betreft? (liefst gewoon beproefde recepten die eigenlijk altijd goed zijn :P )

Ik weet niet wat ik verder nog zou kunnen melden dus ik laat het even hierbij.
Ik kom ook nog even achter alle posts aangehuppeld hoor! :+
Maar dit ervaar ik ook wel zo! Ik mag van mezelf wel regelmatig een latte machiato uit de tassimo. Ik had altijd de caramel. Maar m'n moeder had laatste ook wat verpakkingen gekocht voor ons en ook een gewone meegenomen.
Die heb ik dus eerst aangebroken zodat ik het 'lekkerste tot het laatste' bewaar. En nu vind ik dus die caramel vreselijk zoet. :D
Overigens wen je daar wel weer snel aan, het is nou ook weer niet dat ik het uitspuug ofzo.

Terwijl ik vond dat ik helemaal niet veel zoet (en ook zout) at. Zo ook met noten. Ik eet ongezouten noten. Eerst vond ik het maar smakeloos, nu proef ik veel meer echt de noot ofzo.

Even terug (ja sorry ik lees meestal wel mee, maar reageer niet altijd even vlot) was hier een discussie of nou ja, er werd wat gezegd over variatie en plezier in eten enzo.
Ik heb daar even over nagedacht m.b.t. mezelf en ik denk dat ik op dit moment mezelf nog niet genoeg vertrouw om 'zo maar' van alles te gaan eten. Ik denk niet dat ik al echt maat kan houden, zeg maar.

Geniet ik minder van eten? Ja misschien wel, maar ik weet ook dat ik in ultieme toptijden na de lunch me al kon verlekkeren op avondeten en de snack erna enzo. Dat vind ik ook niet echt helemaal gezond. Dat heb ik nu minder. Werken is ook wel positief, het geeft regelmaat en veel minder 'bwuh wat ga ik eens doen, och ik eet nog een koekje'- momenten.

Ik eet nu echt voldoende (ik heb doorgaans geen honger of trek gevoel), ik eet wel veel gezonder (veul meer groenten, veel regelmatiger fruit en ik drink veel meer en dan met name water en thee), maar het is bij mij nog wat fantasieloos na een week. Voorlopig is dat maar zo, rustig aan hoor, ik ken mezelf.

Afgelopen zondag overigens als avondeten wel een pizza gegeten. :@ Ik zou eigenlijk boodschappen doen, maar dat kwam er niet van en ik had eigenlijk niets qua groenten in huis, maar nog wel een diepvries pizza. Nou dat moet maar kunnen, zou raar zijn als dat ineens voor meer spiegelei zou gaan zorgen.

lijstje dan maar:
O - kwart met appel en sinaasappel
L - gerookte zalm, komkommer, gekookt eitje
T - notenmix
D - slamix mhet quinoa en sardines misschien nog een paar tomaatjes erbij
T - nootjes of cappuccino
klerkje
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:04:11 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155358305
tnx *;
het word een bakje witte druiven en sporten idd :)
en na afloop een bakje kwark.. dan moet het wel weer klaar zijn :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 18:10:26 #277
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155358433
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:04 schreef Barreltje het volgende:
tnx *;
het word een bakje witte druiven en sporten idd :)
en na afloop een bakje kwark.. dan moet het wel weer klaar zijn :P
En wat wordt het avondeten? Dat overslaan is ook niet goed, dan ga je juist snaaien!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:11:54 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155358456
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

En wat wordt het avondeten? Dat overslaan is ook niet goed, dan ga je juist snaaien!
ik heb uberhaupt geen trek :P
maar ik denk 2 bth met een gebakken eitje :Y
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 18:16:30 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155358527
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb uberhaupt geen trek :P
maar ik denk 2 bth met een gebakken eitje :Y
Je hebt niks anders gegeten dan je op je lijstje hebt aangegeven? Dan kun je toch niet geen trek hebben, of speel je vals :? Sowieso wel proberen te eten, die trek komt vanzelf wel en al helemaal als je gaat sporten. En dan is het te laat en ga je naar slechte dingen grijpen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:20:54 #280
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155358593
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je hebt niks anders gegeten dan je op je lijstje hebt aangegeven? Dan kun je toch niet geen trek hebben, of speel je vals :? Sowieso wel proberen te eten, die trek komt vanzelf wel en al helemaal als je gaat sporten. En dan is het te laat en ga je naar slechte dingen grijpen.
huh?
ik heb 2 bth op , bites we love & een appel en salade , soep en brood. en jah 4 engelse dropjes..

das toch minstens 1300 kcal's :)
verder ben ik gewoon heel erg moe en mis ik m'n lief :o en daar wordt ik een beetje lamlendig van :P

maar een knorrende maag heb ik zeker niet idd..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 18:27:32 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155358723
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

huh?
ik heb 2 bth op , bites we love & een appel en salade , soep en brood. en jah 4 engelse dropjes..

das toch minstens 1300 kcal's :)
verder ben ik gewoon heel erg moe en mis ik m'n lief :o en daar wordt ik een beetje lamlendig van :P

maar een knorrende maag heb ik zeker niet idd..
Maar je kon wel een zak kroepoek wegwerken? Dan moet je toch wel een beetje trek hebben lijkt me :D

En ik snap dat het lastig is met je vriend weg, extra reden om lief voor je lichaam te zijn :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:50:18 #282
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155359156
Dat is lekkere trek. :P
NET zoals dat ik altijd wel een zak snoep/chips / pak koekjes weg krijg.. :)

Er is overigens geen zak kroepoek in huis..
Dat scheelt al..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155359835
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:50 schreef Barreltje het volgende:
Dat is lekkere trek. :P
NET zoals dat ik altijd wel een zak snoep/chips / pak koekjes weg krijg.. :)

Er is overigens geen zak kroepoek in huis..
Dat scheelt al..
Ja dat... Ik kan altijd rotzooi kwijt. Ook als ik eigenlijk geen honger heb of net gegeten.

Mijn lijstje is raar geworden maar ben heel trots op mezelf.

O-twee beschuit met woensdag-chocopastadag
T- bites we love salted nuts
L- twee boterhammen met makreel
T- 1 koekje op visite

En toen miste ik mijn trein en stond ik met gierende honger op ritterdam CS om half zeven -O- en stations zijn echt mijn GROOTSTE trigger voor ongezond eten. J gebeld dat ik op het station ging eten, en ik nam:
D- een warme flatbread (denk 100 gram) met gekruide kip (denk ook ong 100-150 gram). Geen saus erop. En de komkommer die ik in mijn tas had. *O*

Belachelijk hoe trots ik hier op ben. En nu heb ik nog te weinig gegeten eigenlijk, want had een rijke pastamaaltijd ingepland dus zit op 1300 kcal... Thuis maar eens kijken waar ik nog trek in heb.
Kwak
pi_155359942
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja dat... Ik kan altijd rotzooi kwijt. Ook als ik eigenlijk geen honger heb of net gegeten.

Mijn lijstje is raar geworden maar ben heel trots op mezelf.

O-twee beschuit met woensdag-chocopastadag
T- bites we love salted nuts
L- twee boterhammen met makreel
T- 1 koekje op visite

En toen miste ik mijn trein en stond ik met gierende honger op ritterdam CS om half zeven -O- en stations zijn echt mijn GROOTSTE trigger voor ongezond eten. J gebeld dat ik op het station ging eten, en ik nam:
D- een warme flatbread (denk 100 gram) met gekruide kip (denk ook ong 100-150 gram). Geen saus erop. En de komkommer die ik in mijn tas had. *O*

Belachelijk hoe trots ik hier op ben. En nu heb ik nog te weinig gegeten eigenlijk, want had een rijke pastamaaltijd ingepland dus zit op 1300 kcal... Thuis maar eens kijken waar ik nog trek in heb.
_O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 augustus 2015 @ 19:26:25 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155359981
Goed gedaan Kwakz :Y

Hier ook een vreemde dag, maar met flink wat beweging...

O: koffie verkeerd
L: kaiserbroodje, boter, gebakken pastei, mosterd
T: glas verse jus, Madeleine, glas port, 50 gr ongezoute cashewnoten
D: flietlapje gemarineerd in mosterd, ratatouille, couscous
T: planning yoghurt met veel frambozen

[ Bericht 42% gewijzigd door Sjeen op 19-08-2015 19:32:46 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_155360032
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, je gaat als een speer! *O*

Sunny ook! keigoed! Samen voor het getal met een 7?
Spuit 11, maar ik doe mee. Niet zo snel als jullie, ik zat nog boven de 81, maar dat moet goedkomen.
Ondanks komend weekend weg..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_155360467
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Raaaaar lijstje vandaag, mijn stapel boeken zei *boem* en we zijn de hele ochtend bezig geweest de schade te herstellen Niks kapot gelukkig, op het handvat van een dvd-kistje na, maar die zijn 8 euro of zo, dus het had veeeeeeeel erger gekund!
Ik heb er over na gedacht, maar ik heb geen flauw idee wat daar nu is gebeurd. Je boeken ontploften en toen moest je de hele ochtend puin ruimen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155360508
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja dat... Ik kan altijd rotzooi kwijt. Ook als ik eigenlijk geen honger heb of net gegeten.

Mijn lijstje is raar geworden maar ben heel trots op mezelf.

O-twee beschuit met woensdag-chocopastadag
T- bites we love salted nuts
L- twee boterhammen met makreel
T- 1 koekje op visite

En toen miste ik mijn trein en stond ik met gierende honger op ritterdam CS om half zeven -O- en stations zijn echt mijn GROOTSTE trigger voor ongezond eten. J gebeld dat ik op het station ging eten, en ik nam:
D- een warme flatbread (denk 100 gram) met gekruide kip (denk ook ong 100-150 gram). Geen saus erop. En de komkommer die ik in mijn tas had. *O*

Belachelijk hoe trots ik hier op ben. En nu heb ik nog te weinig gegeten eigenlijk, want had een rijke pastamaaltijd ingepland dus zit op 1300 kcal... Thuis maar eens kijken waar ik nog trek in heb.
*O* *O*
Lekker bezig zo!
pi_155360537
En ik heb het Hairy Bikers Diet kookboek en vanavond de zoetzure kip gemaakt en wow wat lekker _O_ Al die heerlijke smaken :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 19:49:04 #290
43556 miss_dynastie
pi_155360547
quote:
5s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er over na gedacht, maar ik heb geen flauw idee wat daar nu is gebeurd. Je boeken ontploften en toen moest je de hele ochtend puin ruimen.
Ik moest toch inpakken omdat de zolder leeg moet? Boeken -> dozen -> doos zakt in -> stapel om -> ellende 8-)
pi_155360598
Die 10Km hardlopen wordt 'm niet meer :') Mr.Mo is laat door enorme file, dus we lopen vanuit huis denk ik wel 'n kort rondje. Normaal was ik met de gewone clubrun meegegaan, maar nu dus niet.. want, nou ja, ik kan niet naar de club zonder auto :')

Ach ja, op tijd eten heeft ook zo z'n voordelen!
Ja doei.
pi_155360876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:

Ik moest toch inpakken omdat de zolder leeg moet? Boeken -> dozen -> doos zakt in -> stapel om -> ellende 8-)
:D nu heb ik een beter beeld! :D Wat een gedoe :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155360897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Die 10Km hardlopen wordt 'm niet meer :') Mr.Mo is laat door enorme file, dus we lopen vanuit huis denk ik wel 'n kort rondje. Normaal was ik met de gewone clubrun meegegaan, maar nu dus niet.. want, nou ja, ik kan niet naar de club zonder auto :')

Ach ja, op tijd eten heeft ook zo z'n voordelen!
En ik maar denken dat jullie in niemandsland wonen, staat er een file!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 20:05:38 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155361153
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:50 schreef Barreltje het volgende:
Dat is lekkere trek. :P
NET zoals dat ik altijd wel een zak snoep/chips / pak koekjes weg krijg.. :)

Er is overigens geen zak kroepoek in huis..
Dat scheelt al..
Ah daar heb ik nooit last van :) ik eet alleen als ik honger heb. Snoepen daarentegen, daar heb ik vaak zin in ná het eten :D maar chips ofzo zal ik dus nooit eten zonder honger.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_155361322
Godsamme. Dus ik heb zin in chips, zegt mijn kerel 'Ik ga naar de supermarkt want ik heb zin in iets lekkers, wil je ook wat?'

}:|

I was strong, hij haalt voor mij een bakje smeerkaas en ik ga zo 2 boterhammen met smeerkaas eten die nog in m'n dagtotaal passen. :s)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155362110
Ik moet nog wat eten, maar zit wel vol :+ Ik pak wel kwark met aalbesjes of zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 augustus 2015 @ 20:44:38 #297
22592 crew  Ole
pi_155362409
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Die 10Km hardlopen wordt 'm niet meer :') Mr.Mo is laat door enorme file, dus we lopen vanuit huis denk ik wel 'n kort rondje. Normaal was ik met de gewone clubrun meegegaan, maar nu dus niet.. want, nou ja, ik kan niet naar de club zonder auto :')

Ach ja, op tijd eten heeft ook zo z'n voordelen!
Kun je niet eens daar naartoe lopen??? :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 augustus 2015 @ 20:46:55 #298
22592 crew  Ole
pi_155362479
Tijdje hier niet gepost. Niet heel slecht gegeten, maar ook niet heel goed. Vrijdag naar diëtist. Kijken wat zij zegt. Weer even netjes in het gareel.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 19 augustus 2015 @ 20:48:28 #299
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155362517
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Die 10Km hardlopen wordt 'm niet meer :') Mr.Mo is laat door enorme file, dus we lopen vanuit huis denk ik wel 'n kort rondje. Normaal was ik met de gewone clubrun meegegaan, maar nu dus niet.. want, nou ja, ik kan niet naar de club zonder auto :')

Ach ja, op tijd eten heeft ook zo z'n voordelen!
Ja duh. Met de motor natuukz.
Prrrrr
pi_155362585
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:48 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb het Hairy Bikers Diet kookboek en vanavond de zoetzure kip gemaakt en wow wat lekker _O_ Al die heerlijke smaken :9
Leuk boek is dat :Y Staan erg lekkere dingen in. Die van Ainsley is ook leuk. Maak ik vrij veel uit :Y
pi_155362589
quote:
12s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik maar denken dat jullie in niemandsland wonen, staat er een file!
Helaas, Leeds/M62 is geen niemandsland ;(
Ja doei.
pi_155362601
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:48 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ja duh. Met de motor natuukz.
Die staat al een jaar stil ;( te dure reparatie, andere prioriteiten -O- ;(
Ja doei.
pi_155362616
Oh, fuck.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')