Och hemel, daar ben ik ook zo dol opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, daar ben ik ook zo dol opIk eet het gewoon zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Weet ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Al dat vet en de kcal van die pizza spoel je er niet mee weg hoor![]()
Kan je niet beter wat kcal-arme kant en klaar maaltijden in huis hebben voor de momenten dat je weet dat je het te druk gaat krijgen voor boodschappen en koken? Er zijn best redelijke (stoom)maaltijden met minder dan 500 kcal te krijgen. Altijd nog beter en gezonder dan een pizza, toch?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had wel dit:
[ afbeelding ]
Stom kattenbeest.
quote:
Ja, echt hoor. En dan zit ze me aan te kijken met van die half dichtgeknepen ogen alsof ze me aan gaat vliegen.quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, echt hoor. En dan zit ze me aan te kijken met van die half dichtgeknepen ogen alsof ze me aan gaat vliegen.En zo gauw ik het bakje dan wegzet dan gaat ze m uitlikken.
Yoghurt, kwark, pudding, ijs, kipfilet, het beleg van m'n brood, vlees in welke vorm dan ook, aardbeien, meloen, koffiemelk, sperziebonen (wtf kat?), spinazie en dat was het wel geloof ik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat heeft die van mij met alle yoghurt- en kwarkdingen
En ijs
Je katten eten dat?quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Yoghurt, kwark, pudding, ijs, kipfilet, het beleg van m'n brood, vlees in welke vorm dan ook, aardbeien, meloen, koffiemelk, sperziebonen (wtf kat?), spinazie en dat was het wel geloof ik.
Abby heeft het met gebakken uien, champignons, rozijnen en brood (liefst roggebrood)
Katten.
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je katten eten dat?Echt? Sperziebonen?! Meloen?!
Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Sperziebonen wel rauw. Ik ben gestopt met het doppen van sperziebonen (ik koop ze nu altijd uit de vriezer) omdat dat gewoon niet kan. Ze jenst ze uit je klauwen als je bezig bent, al grommend.
Mijn kat is echt gestoord hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Die kleine van mij zou dat wel willen met aardappelen, maar dan krijgt 'ie vliegles![]()
Van bord mee-eten is trouwens wel check. Maar alleen als ze braaf op hun plekje zitten en niet proberen te gappen.
Ooohquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn kat is echt gestoord hoor.Vliegles kun je wel doen, komt ze gewoon terug met meer dedication.
Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het geen HTK is, maar zo een:
[ afbeelding ]
Dat is nogal een slag apart.
De filmpjes op youtube zijn zo herkenbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oooh
Ik heb persjes. De 'I'm pretty and I know it'-soort. Vliegles betekent in de praktijk trouwens de gang op tot ik klaar ben /watje
Onze kat van vroeger kwam er voor naar binnen gesjeesd als de boontjes afgegoten werdenquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je katten eten dat?Echt? Sperziebonen?! Meloen?!
Ik kreeg een beetje heel erg veel zin in (zoet en vet) eten. Niets in huis. En het regent. Dus ik at een banaan met een beetje pindakaas. Tot zover mijn vreetkick.
wauwquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Sperziebonen wel rauw. Ik ben gestopt met het doppen van sperziebonen (ik koop ze nu altijd uit de vriezer) omdat dat gewoon niet kan. Ze jenst ze uit je klauwen als je bezig bent, al grommend.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn kat is echt gestoord hoor.Vliegles kun je wel doen, komt ze gewoon terug met meer dedication.
Misschien moet ik er wel bij zeggen dat het geen HTK is, maar zo een:
[ afbeelding ]
Dat is nogal een slag apart.
NCIS thema?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:06 schreef Lonaa het volgende:
Abby is overigens een half bengaal (oeps nestje) en significant minder naar dan Ziva.Abby heeft buien, Ziva heeft een state of mind.
Moet je maar niet van die lelijke dingen typen... alsof ze het aanvoelen he?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Goed, was ik weer, ze had de internetplug uit de router getrokken.
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik heb ze tweedehandsquote:
ik ben heel erg bang dat die van mij binnenkort er mee op houdtquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan hem ook helemaal niet missen hoor
Echt he. Af en toen roep ik wel eens 'zullen we d'r verkopen?', maar eigenlijk kan ik d'r ook niet missen. Ondanks dat ze het behang van de muur trekt, de rolgordijnen sloopt, dingen op de grond gooit, 1000x per dag mauwt omdat ze iets van me wil (meestal aaien), ontsnapt uit deuren en ramen, horren stukmaakt, onbreekbaar kattengaas stukmaakt, m'n eten afpakt, de hond treitert, voor de tv gaat zitten, vanaf een hoge plek op me springt, super arrogant en eenkennig is, speelgoed vaak 'te min' vind maar tampons, aanstekers en lege verpakkingen fantastisch, dat ze de boksen op de grond flikkert, m'n pijltje probeert te vangen en m'n telefoon op de grond gooit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die lelijke dingen typen... alsof ze het aanvoelen he?
Echt iedereen roept hier altijd dat ze V mee naar huis nemen... hij ziet er ook uit als een lief klein beertje-meets-zeehond, maar ik weet zeker dat ze hem binnen een week weer terug zouden brengenKan hem ook helemaal niet missen hoor
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben heel erg bang dat die van mij binnenkort er mee op houdthopelijk niet tijdens de periode dat m'n vriend weg is, want juist dat poezebeest helpt me door die periode heen.. niets zo fijn als thuis komen en een monster te hebben om tegen aan te lullen en die je komt knuffelen als het allemaal even k#t is
15quote:
Bah.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
15
maar sinds ie suikerziekte heeft en last van z'n nieren gaat z'n jasje steeds losser hangen zeg maar![]()
Ik zat weer in een wachtkamer vanmiddag en zag weer een weegschaal staan, dus heb ik mezelf weer gewogen (ook al was het pas 2 weken terug dat ik me voor het laatst woog)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben sinds ik ben gestopt met roken 2 1/2 maand geleden 5 kg afgevallen (ben 9kg afgevallen sinds begin dit jaar), dus misschien dat iemand wat aan mijn verhaal heeft ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest eet ik nog steeds goed (en nog steeds gewokte groente in de ochtend). Ik heb de tips ter harte proberen te nemen en ben wat zuiniger met de vruchtensap
Ook merk ik dat naarmate ik langer geen zoet spul eet, ik dat zoete spul steeds als nog zoeter ga ervaren en krijg steeds minder trek om bijvoorbeeld chocola te halen.
Ik weet niet meer of ik het al eerder gevraagd had, maar heeft iemand misschien wat leuke/lekkere recepten voor vruchten/groente smoothies die je zelf in een blender kan maken? Of een goeie website die niet probeert modieus te doen of alleen maar de nieuwste trends volgt, maar een site die gewoon de beste adviezen geeft dat zelfgemaakte smoothies betreft? (liefst gewoon beproefde recepten die eigenlijk altijd goed zijn)
Ik weet niet wat ik verder nog zou kunnen melden dus ik laat het even hierbij.
Ik heb het hier al eerder gezegd, maar onze 3 spreekkamers op de poli hebben alle 3 een weegschaal en alle 3 geven ze een ander getal aan. Scheelt bijna 2 kgquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zat weer in een wachtkamer vanmiddag en zag weer een weegschaal staan, dus heb ik mezelf weer gewogen (ook al was het pas 2 weken terug dat ik me voor het laatst woog)
Sjoesquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:19 schreef Sjeen het volgende:
Beetje moe... En een idioot lijstje vandaag, morgen weer werken en normaal schema.
O: 2 Madeleines, koffie verkeerd
L: frikandelbroodje
T: koffie verkeerd
D: wok, sjoes
Hoeft niks te zeggen, onze poes is uiteindelijk 21 gewordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
15
maar sinds ie suikerziekte heeft en last van z'n nieren gaat z'n jasje steeds losser hangen zeg maar![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:25 schreef MaJo het volgende:
Verder heeft ze wel andere aparte dingen, zo blieft mevrouw alleen water uit de koelkast en niet uit de kraan Waar komt het water uit de koelkast vandaan? Juistem Maar ze wil het dus ijskoud, kleine prinses
Niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een binnenkonijn of een buitenkonijn?
Mogge! Weegschaal schoot wéér omlaag vanmorgen. Ben benieuwd wanneer de rebound komt.
Binnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:20 schreef Stormqueen het volgende:
Een binnenkonijn of een buitenkonijn?
Mogge! Weegschaal schoot wéér omlaag vanmorgen. Ben benieuwd wanneer de rebound komt.
nou ja, net als dat het meestal niet blijvend is als je ineens snel omhoog schiet, geldt dat vaak ook de andere kant opquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:34 schreef Vanyel het volgende:
Eindelijk onder de 82
Een half jaar stilletjes gehoopt dat t vanzelf zou gaan, maar blijkbaar heeft opletten en sporten toch iets meer effect dan hopen..
SQ met een paar grote sprongen lijkt me de verwachting dat er iig iets van overblijft wel terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |