abonnement Unibet Coolblue
pi_155282688


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155282731
Meh, klote trouwens. Ik ben de lagers van de ophanging van de achterveer aan het vervangen. Alles mooi bij de lagerboer besteld want precies hetzelfde voor een tiende van de prijs. En net op het moment dat ik een keutel draai op het bestelformulier voor schofterig dure Suzuki OEM parts zie ik dat ik nou net dat lager wat ik er net uitgeramd heb alleen bij Suzuki kan krijgen voor 60 euro verdomme :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155282836
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Met een band op 1 bar valt niet meer te rollen hoor :+
Op 1.7 of minder zou ik me al zorgen gaan maken. Ik heb mijn banden zelf altijd 2.3-2.6 bar staan.

Ik bedoelde meer hypothetisch, dat het wel kan.

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:12 schreef BlackLining het volgende:
Meh, klote trouwens. Ik ben de lagers van de ophanging van de achterveer aan het vervangen. Alles mooi bij de lagerboer besteld want precies hetzelfde voor een tiende van de prijs. En net op het moment dat ik een keutel draai op het bestelformulier voor schofterig dure Suzuki OEM parts zie ik dat ik nou net dat lager wat ik er net uitgeramd heb alleen bij Suzuki kan krijgen voor 60 euro verdomme :')

zo voelde ik me ook na mijn bezoekje aan de Ducati dealer.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155282911
Over goede verhalen gesproken, laatst de achteras eruit geramd om achterbandje te wisselen. Ik heb nu een hoop ijzer op m'n brug zitten omdat de brug tegen het wiel krast (links). Motor gaat wel rechtdoor maar het is wel een minimale afwijking dus. Wat is de juiste methode om je achterwiel goed terug te zetten zodat je dit voorkomt?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155283016
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:23 schreef Amoeba het volgende:
Over goede verhalen gesproken, laatst de achteras eruit geramd om achterbandje te wisselen. Ik heb nu een hoop ijzer op m'n brug zitten omdat de brug tegen het wiel krast (links). Motor gaat wel rechtdoor maar het is wel een minimale afwijking dus. Wat is de juiste methode om je achterwiel goed terug te zetten zodat je dit voorkomt?
Dat hok verkopen en iets Japans halen lijkt me de beste oplossing.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155283122
Ik denk dat ik het niet helemaal goed gedaan heb met de momentsleutel dan ofzo? :')

quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

-dit is niet constructief-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155283162
Dat misschien niet, maar goed advies is het des te meer.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155283189
quote:
4s.gif Op maandag 17 augustus 2015 01:38 schreef BlackLining het volgende:
Dat misschien niet, maar goed advies is het des te meer.
Dat zal best. Ik vind Ducati's mooi. Leuk geluidje, ze hebben vast wat meer problemen dan andere motoren. Het zal me allemaal een zorg zijn, ik vind motortechniek leuk en sleutelen ook. Dat er als amateur monteur iets misgaat is niet meer dan logisch. Toen je dat hele blok aan het reviseren was, ging dat allemaal in één keer goed dan? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 17 augustus 2015 @ 02:48:01 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155283904
Ik wil ook ooit een duc, maar wel voor erbij.

Als ik 1 kan vinden waar ik op pas :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155285070
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:48 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil ook ooit een duc, maar wel voor erbij.

Als ik 1 kan vinden waar ik op pas :P
doe je portemonnee een plezier!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155288064
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 08:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

doe je portemonnee een plezier!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar pas ik zelfs op!
pi_155292222
Daarom Japans.
  maandag 17 augustus 2015 @ 14:49:42 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155292960
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 08:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

doe je portemonnee een plezier!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon voor erbij he. Dus als er wat is, dat ik hem gewoon kan laten staan.

Dat geluid doet mij wel wat :9
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155295268
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon voor erbij he. Dus als er wat is, dat ik hem gewoon kan laten staan.

Dat geluid doet mij wel wat :9
Dan zou ik gewoon een spaarvarken kopen en al je wisselgeld daarin gooien. Beetje mee schudden en je hebt ook het geluid van die Ducati. En dat voor 2 euro 50 _O_
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155299881
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:39 schreef Amoeba het volgende:
Wat moet er 2000 kosten dan _O-
Om het Hok weer veilig rijdbaar te maken :')

Remmerij voor & achter
Banden
Opnieuw spaken (maybe neue velgen)
Wiellagers voor & achter
Neue schokbreker achter en veren in de vorkpoten voor
Balhoofdlager
Kettingset + slijt plastiek dingetje op achterbrug
Pakkingkje hier en daar
1x CDI kastje

En als ik dan toch bezig ben:
Spuiten
Nieuwe spiegel links (gesloopt door kleine negerkindjes 8} )
Achterbrug laten behandelen

En dan ben ik vast nog wat vergeten...
Toch maar kijken naar een andere brommert dus ;(
  maandag 17 augustus 2015 @ 18:39:55 #17
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155300496
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:48 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil ook ooit een duc, maar wel voor erbij.

Als ik 1 kan vinden waar ik op pas :P
ben je zo klein dan? Ze kunnen wel iets verlaagd worden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:34:46 #18
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155302331
Aangezien Catch zo'n beetje al zijn kleding in maatje XL/XXL heeft denk ik dat verlagen niet de oplossing is :+

Deze week is het moment van de waarheid voor mijn bike... Is de voorvork recht of krom? :')
#26 || Luciano da Silva
pi_155303412
Beetje onzin, als je hem er toch voor erbij neemt hoef je er ook niet als een koning op te zitten. Mijn broer 2m11cm kan ook oo veel ducati's prima rijden. Maar hij hoeft er dan niet 400km mee te gaan rijden natuurlijk.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:06:43 #20
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155303461
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:34 schreef joppie_saus het volgende:
Aangezien Catch zo'n beetje al zijn kleding in maatje XL/XXL heeft denk ik dat verlagen niet de oplossing is :+

Deze week is het moment van de waarheid voor mijn bike... Is de voorvork recht of krom? :')
en wat denk dat ik nodig heb mijn mijn iele 1,86 :')

Iemand nog interesse in een leren suzuki jack, maatje xxxxl? De hayabusa kleuren vloeken bij de Duc
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 17 augustus 2015 @ 22:41:18 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155309741
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
Beetje onzin, als je hem er toch voor erbij neemt hoef je er ook niet als een koning op te zitten. Mijn broer 2m11cm kan ook oo veel ducati's prima rijden. Maar hij hoeft er dan niet 400km mee te gaan rijden natuurlijk.
Ik heb er nog nooit op gezeten, maar ik heb wel eens naast een monster gestaan en dat leek wat klein voor me.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155314351
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit op gezeten, maar ik heb wel eens naast een monster gestaan en dat leek wat klein voor me.
ik ben ook 1.88 en een R6 leek mij altijd onmogelijk vanwege mijn kapotte knieën, stond er best van te kijken hoe comfortabel het nog is.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:28:19 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155314589
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:11 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

ik ben ook 1.88 en een R6 leek mij altijd onmogelijk vanwege mijn kapotte knieën, stond er best van te kijken hoe comfortabel het nog is.
Valt geen peil op te trekken. Ik heb op een fireblade gezeten en die was net te klein... Een zx7r pastte weer perfect. Terwijl die toch kleiner lijkt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155316651
Hangt heel erg van je onderbeenlengte af of het lekker zit. Wat is de hoek die je maakt en waar zien je knieën.
pi_155317686
Yay, ik mag weer lekker banden gaan uitzoeken :') Dat spul wat nu onder de motor zit glibberde de afgelopen dagen alle kanten op, niet geheel bevorderlijk voor mijn rijgemak :X
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:28:54 #26
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155318259
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:00 schreef Tunafish het volgende:
Yay, ik mag weer lekker banden gaan uitzoeken :') Dat spul wat nu onder de motor zit glibberde de afgelopen dagen alle kanten op, niet geheel bevorderlijk voor mijn rijgemak :X
Watvoor merk heb je er nu onder dan?

Overigens gaat er bij mij ook weer nieuw rubber onder, maar dat is meer omdat IJsland die Heidenau's helemaal heeft opgevroten _O- ik ga nu voor het woon-werk eens Pirelli's proberen (Scorpion) - de achterband die ik vorig jaar per abuis kreeg toegezonden beviel wel, dus nu eens voor de hele set.
pi_155318390
Bridgestone BT45 ;( Maargoed, het is de fiets van mijn broer en ik heb geen idee hoe hij er mee rijdt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_155319242
Ja bridgestone :') dat is vragen om problemen
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:11:53 #29
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155319276
Ik wilde ook echt nog iets zeggen over BL en zijn ervaringen met Bridgestone, en jawel hoor _O-
pi_155319315
Ik heb ze ook onder mijn eigen zitten, dat is ook geen succes :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_155319376
Ik heb ook net een nieuw achterband besteld. Hopelijk is 'ie vrijdag binnen, het heeft inmiddels wel enige urgentie. :P Continental ContiGo! trouwens, dat zat er al op, die voorband hoeft nog niet vervangen te worden en combineren lijkt me (nog) een slecht idee.

Tevens volgens mij zo'n beetje de eerste keer in mijn leven dat iemand niet hoefde te gniffelen of een opmerking maakte over mijn achternaam. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_155319500
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:28 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Watvoor merk heb je er nu onder dan?

Overigens gaat er bij mij ook weer nieuw rubber onder, maar dat is meer omdat IJsland die Heidenau's helemaal heeft opgevroten _O- ik ga nu voor het woon-werk eens Pirelli's proberen (Scorpion) - de achterband die ik vorig jaar per abuis kreeg toegezonden beviel wel, dus nu eens voor de hele set.
Scorpion trail (denk ik?) 1 of 2? Ik heb de 1 nu onder m'n Tiger zitten en die bevallen mij niet geweldig, vooral niet bij nat wegdek. De 2 zou veel beter moeten zijn, die laat ik er volgende week onder zetten :o
pi_155319562
Trailattack2 is koning bij nat en koud weer. Uiteraard ook bij droog weer goeie grip :P
pi_155321320
Ik denk dat ik voor de Contintental Road Attacks ga. Heb er de ballen verstand van maar lees wel het een en ander positief over die dingen, dus we wagen het er maar op :P Ben wel genezen van Bridgestone :r

Edit: het blijken Metzeler Perfect ME77 banden te zijn, niet BT45. Dat scheelt dan weer, ik stel me zo voor dat die het een stuk beter doen als ze wél profiel hebben, dus gewoon die eronder, geen gedoe :7

[ Bericht 28% gewijzigd door Tunafish op 18-08-2015 13:31:48 ]
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_155323776
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:10 schreef Salatrel het volgende:
Ja bridgestone :') dat is vragen om problemen
Heb de BT023, zat er op toen ik hem kocht. Bevallen prima
pi_155324044
Ik ben, op de levensduur na (ContiRoadAttack doet 7k km onder de Bandit) ook uitsluitend positief over Continental :) De 2EVO variant schijnt wel wat langer mee te gaan overigens en in de regen wat beter te zijn.

Maar vanaf Bridgestone en in het bijzonder de BT45 is alles wel een dikke upgrade eigenlijk :')

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik wilde ook echt nog iets zeggen over BL en zijn ervaringen met Bridgestone, en jawel hoor _O-
:+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155328647
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:16 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Heb de BT023, zat er op toen ik hem kocht. Bevallen prima
ik had die onder de GSR zitten toen ik hem kocht maar vond het gewoon 100x bagger..
pi_155331705
Het is ook maar net wat je vergelijkingsmateriaal is toch? Ik heb gelest met bt's, maar vond de pirelli's op me motor ook veel beter.. heb echter geen idee hoe dunlops, michelins, metzlers of continentals rijden :p
Where facts are few, experts are many.
pi_155345718
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:17 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb ook net een nieuw achterband besteld. Hopelijk is 'ie vrijdag binnen, het heeft inmiddels wel enige urgentie. :P Continental ContiGo! trouwens, dat zat er al op, die voorband hoeft nog niet vervangen te worden en combineren lijkt me (nog) een slecht idee.

Tevens volgens mij zo'n beetje de eerste keer in mijn leven dat iemand niet hoefde te gniffelen of een opmerking maakte over mijn achternaam. :D
Ik lach me nog steeds suf om jouw achternaam.

Ik heb trouwens het probleempje met mijn aanlopend achterwiel opgelost. Nu de remmen nog. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155348860
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:21 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik had die onder de GSR zitten toen ik hem kocht maar vond het gewoon 100x bagger..
De GSR? ;)

Ik rij ze eerst op voordat ik ze vervang.
pi_155352535
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:59 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

De GSR? ;)

Ik rij ze eerst op voordat ik ze vervang.
pi_155353730
quote:
Ik ben het volledig met hem eens, dit is echt te triest voor woorden! en hoop niet dat het fenomeen overwaaid.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_155353807
Let me turn on my dicklights real quick :D
pi_155353838
In London op de beurs al even proef gezeten op een RT :P
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:22:20 #47
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155358627
Als iemand nog iets van Drift moet bestellen online, ik heb hier nog een kortingscode van 10% w/
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:55:54 #48
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155359256
Zo maar weer even rijden. Heb al anderhalve week vakantie en nog bijna niet gereden door het weer...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155359626


Baby 40.000 km oud. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155360624
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:13 schreef Nero22 het volgende:


Baby 40.000 km oud. :D
Je baby is allang opa geworden.
pi_155360914
Lekker rondje gemaakt vandaag. *O* Wel even compleet verdwaald op de ringweg van Groningen. Wilde vanaf Paddepoel richting Winsum, ben twee keer verkeerd gereden. Die afrit is tijdelijk gesloten en nu moet je omrijden met verkeersregelaars en een hele zee van gele borden. Toen de verkeersregelaar me voor de derde keer aan zag komen, moest ze toch wel lachen. :')

Heerlijk weer vandaag, dat wel. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_155361432
Vanochtend mijn doorwaaijas gepakt, want het was best mooi weer en er was geen regen voorspeld. Op de terugweg begon het een minuut na vertrek te regenen. :(

Gelukkig duurde de regenbui niet heel lang en heb ik toch heerlijk rondgereden. :s)

Amstelkade, Kromme Mijdrecht, Oude Meije enzo... :)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 20:54:47 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155362707
Net eerst maar even de spanning gechecked. Zat nog maar 1.3 en 1.8 bar in de pilot powers.

Oeps
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155363169
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:13 schreef Nero22 het volgende:


Baby 40.000 km oud. :D
Ouwe fietsen rijden julie allemaal zeg :')


Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:40:18 #55
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155364314
Deze week de 50.000 mijl aangetikt. In januari gekocht met 36.000 op de teller :P
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:41:14 #56
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:21:29 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155365672
Ik heb hem vanavond over de 42.000 gereden
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:50:40 #58
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155366548
82K
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_155366604
44k
pi_155366674
37.5K
pi_155366847
Heb er alweer 1600km op zitten zie ik net. God, wat heb ik het motorrijden gemist zeg.

Een paar dagen na aankoop van de R6 is mijn rugpijn (na het ongeval) gewoon helemaal verdwenen. _O-
pi_155367618
Met de ouwe teller erbij komt de Bandit rond de 132k denk ik. Ongeluk was op 123k, toen is de teller gereset. Heb toen nog vier tanks leeggereden zonder (aangesloten) teller dus da's nog zo'n 750km.

Momenteel ligt ie ook uit elkaar. Nog steeds bezig met die klotelagers. Heb de strijd inmiddels opgegeven en breng de achterbrug van het weekend wel naar de motorboer. Krijg die dingen er met geen mogelijkheid uit.

Inmiddels wel nieuwe bandjes, nieuwe schokbreker, carbs schoongemaakt en opnieuw afgesteld, voorvorkolie vervangen, wiellagers vervangen, die scheur in het kontje gerepareerd en wat elektraproblemen verholpen. :s)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155370307
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155378108
48k km ongeveer. Al bijna 3K gereden dit jaar.
pi_155378652
In anderhalf jaar tijd 22.000 km gereden. En dat is niet eens omdat ik grote roadtrips heb gedaan of zo. Alleen dagtripjes. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155379065
Ik heb in vier maanden bijna 15K gereden. :@
pi_155379154
quote:
10s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:39 schreef Nero22 het volgende:
In anderhalf jaar tijd 22.000 km gereden. En dat is niet eens omdat ik grote roadtrips heb gedaan of zo. Alleen dagtripjes. :')
lol, zit ik dan met m'n amper 3000km in 2 jaar tijd :X
pi_155382042
Bijna één maand m'n rijbewijs en ik heb er meer dan 1500km opzitten. Ding staat bijna op 50k. O+

Overigens net tijdens werk een leuk gesprekje gehad met een letterenstudent die een Ducati Monster had, die wees me op het fenomeen stadswerkplaats. Voor dertig euro drie uur lang onder begeleiding sleutelen (incl gebruik gereedschap, extra toeslag voor machines). Daar ga ik vast nog wel een keer gebruik van maken. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sarasi op 20-08-2015 16:10:00 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_155382164
Mijn Suzuki had toen ik hem bij broerlief achterliet zo'n 88k op de teller, meen ik. De XJ die ik heb meegenomen heb ik in ongeveer twee maanden van 27 naar 33k gereden :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:52:37 #70
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155383018
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Bijna één maand m'n rijbewijs en ik heb er meer dan 1500km opzitten. Ding staat bijna op 50k. O+

Overigens net tijdens werk een leuk gesprekje gehad met een letterenstudent die een Ducati Monster had, die wees me op het fenomeen stadswerkplaats. Voor dertig euro drie uur lang onder begeleiding sleutelen (incl gebruik gereedschap, extra toeslag voor machines). Daar ga ik vast nog wel een keer gebruik van maken. :)
Had ik je daar niet ook op gewezen? Wel leuk, dat zeker!

Net een shark skwal gekocht, zat toch een stuk beter dan de is17. En het zonnevizier voelt ook tig keer beter. En een booster jeans, voor de mooi
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155385226
Rond de 80k geloof ik. Gekocht in 2013 met 72k op de tellert.

Zaterdag maar weer eens een mooi stukkie knallen :9
pi_155385520
37k op de ten en 5k op de gsr :)
pi_155385594
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Net een shark skwal gekocht, zat toch een stuk beter dan de is17.

Goeie keuze, heb ik ook!
#26 || Luciano da Silva
pi_155385753
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Bijna één maand m'n rijbewijs en ik heb er meer dan 1500km opzitten. Ding staat bijna op 50k. O+

Overigens net tijdens werk een leuk gesprekje gehad met een letterenstudent die een Ducati Monster had, die wees me op het fenomeen stadswerkplaats. Voor dertig euro drie uur lang onder begeleiding sleutelen (incl gebruik gereedschap, extra toeslag voor machines). Daar ga ik vast nog wel een keer gebruik van maken. :)
Dat zet ik er over 3 weken in één weekend weer op. Alhoewel, Monschau is niet zo ver als Luxemburg. Ik heb voor 0 euro heel veel uren sleutelen. Mijn pa heeft tenminste wel goed gereedschap.

Overigens lijkt het probleem met mijn remmen door de remvloeistof te komen. Even een nieuw flesje gaan halen.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:52 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Had ik je daar niet ook op gewezen? Wel leuk, dat zeker!

Net een shark skwal gekocht, zat toch een stuk beter dan de is17. En het zonnevizier voelt ook tig keer beter. En een booster jeans, voor de mooi

Ik vind die bij de IS17 ook wel prima aanvoelen hoor?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155389512
quote:
:D _O- _O_
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:20:45 #76
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155390796
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat zet ik er over 3 weken in één weekend weer op. Alhoewel, Monschau is niet zo ver als Luxemburg. Ik heb voor 0 euro heel veel uren sleutelen. Mijn pa heeft tenminste wel goed gereedschap.

Overigens lijkt het probleem met mijn remmen door de remvloeistof te komen. Even een nieuw flesje gaan halen.

[..]

Ik vind die bij de IS17 ook wel prima aanvoelen hoor?
Ja ik weet niet, maar ik vond hem niet lekker aanvoelen. Waarschijnlijk is het een prima systeem. Daarnaast zat hij niet mooi strak overal.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155392583
Mijn motor staat nu twee weken bij de garage en er is nog niks mee gedaan. Geen tijd.. Grrr :(
#26 || Luciano da Silva
pi_155409804
Dat is ook best bijzonder...
Ik kom gisteravond thuis met de S1000RR, gaat de motor gewoon niet uit als ik het contact uit draai. Hij bleef zelfs lopen toen ik de sleutel uit het contact haalde. Dus maar uit gezet middels de noodschakelaar, maar het contact bleef aan. Ik kon hem ook moeiteloos starten zonder sleutel.
Nu zijn ze bij de garage maar eens aan het kijken of en hoe ze het kunnen verhelpen.
Heeft iemand ooit zo iets mee gemaakt?
pi_155410837
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:01 schreef Scheringa het volgende:
Dat is ook best bijzonder...
Ik kom gisteravond thuis met de S1000RR, gaat de motor gewoon niet uit als ik het contact uit draai. Hij bleef zelfs lopen toen ik de sleutel uit het contact haalde. Dus maar uit gezet middels de noodschakelaar, maar het contact bleef aan. Ik kon hem ook moeiteloos starten zonder sleutel.
Nu zijn ze bij de garage maar eens aan het kijken of en hoe ze het kunnen verhelpen.
Heeft iemand ooit zo iets mee gemaakt?
Ja ik, maar dan precies andersom! Contact ging niet aan, en hij startte niet... Zelfs met sleutel erin, geen lampjes en ook niet starten... Bij mij was het probleem redelijk snel gevonden, hoop bij jou ook ;)
Where facts are few, experts are many.
pi_155413867
Ik heb op MF wel eens gelezen dat er problemen waren met de knoppenwinkel op de S1000RR. Weet het fijne er niet van.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155415256
Iemand zin om morgen naar Duitsland te rijden? :P
pi_155421112
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:44 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb op MF wel eens gelezen dat er problemen waren met de knoppenwinkel op de S1000RR. Weet het fijne er niet van.
Ik zit eigenlijk te overwegen om juist de switchgears van een BMW op de Bandit te zetten. De indeling van knipperlichten van BMW was toch wel erg prettig op de K100.

Duurt trouwens wel gruwelijk lang zeg, dat beurtje van de Bandit. Vandaag met zeer grof geweld weer twee lagers losgekregen uit de achterbrug. In dat proces is overigens wel mijn bankschroef gesneuveld :{ Paar nieuwe vast ingeslagen, voorwiel weer in de motor gehangen en wat schoon gemaakt.

Zit eigenlijk te overwegen nog een goedkoop, gekuipt +/- 500cc brikje erbij aan te schaffen. Ook alvast weer met het oog op de winter, want dat beetje zout wat de Bandit het vorig jaar toch nog gezien heeft is de lagers toch aardig funest geworden, en dit gesodemieter heb ik niet nog een keer zin in.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155424170
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Iemand zin om morgen naar Duitsland te rijden? :P
Autobahn ?
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_155424937
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 23:42 schreef WcPot het volgende:

[..]

Autobahn [ afbeelding ] ?
Tot iets voorbij Aachen. Daarna de Eifel in. :)
pi_155425866
Ik ga dit weekend maar eens een lampje en de olie + filter vervangen. En ja daar trek ik een heel weekend voor uit, dan kan het alleen maar meevallen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_155426361
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 22:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk te overwegen om juist de switchgears van een BMW op de Bandit te zetten. De indeling van knipperlichten van BMW was toch wel erg prettig op de K100.

Duurt trouwens wel gruwelijk lang zeg, dat beurtje van de Bandit. Vandaag met zeer grof geweld weer twee lagers losgekregen uit de achterbrug. In dat proces is overigens wel mijn bankschroef gesneuveld :{ Paar nieuwe vast ingeslagen, voorwiel weer in de motor gehangen en wat schoon gemaakt.

Zit eigenlijk te overwegen nog een goedkoop, gekuipt +/- 500cc brikje erbij aan te schaffen. Ook alvast weer met het oog op de winter, want dat beetje zout wat de Bandit het vorig jaar toch nog gezien heeft is de lagers toch aardig funest geworden, en dit gesodemieter heb ik niet nog een keer zin in.
Ik heb nog een 600SS staan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155426428
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 00:37 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga dit weekend maar eens een lampje en de olie + filter vervangen. En ja daar trek ik een heel weekend voor uit, dan kan het alleen maar meevallen. :')
Morgen is de voorvork aan de beurt. Nieuwe olie in de remmen, deze zal wel gaar zijn (was al open, ik geloofde dat verhaaltje niet dat remmenolie kon bederven maar het zal wel) en kijken of de achterrem nu wel dicht wil.

Verder moet ik eigenlijk via eBay nog eens een tanksluiting bestellen want deze is ooit gebroken. :') kutplastic

Ik heb er ook het hele weekend voor uitgetrokken in ieder geval.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155427066
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 00:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Morgen is de voorvork aan de beurt. Nieuwe olie in de remmen, deze zal wel gaar zijn (was al open, ik geloofde dat verhaaltje niet dat remmenolie kon bederven maar het zal wel) en kijken of de achterrem nu wel dicht wil.

Verder moet ik eigenlijk via eBay nog eens een tanksluiting bestellen want deze is ooit gebroken. :') kutplastic

Ik heb er ook het hele weekend voor uitgetrokken in ieder geval.
Remolie kan zeer zeker wel 'bederven' in de zin dat het langzaamaan vocht opneemt en zo zijn hydraulische werking verliest.

Wat ga je met de voorvork doen?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155427106
Motor staat weer in de schuur *O*
#26 || Luciano da Silva
pi_155427121
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef joppie_saus het volgende:
Motor staat weer in de schuur *O*
Wopwop! *O* Heb je nog close-up pics van hoe de tank er nu uitziet?
Your opinion of me is none of my business.
pi_155428059
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 01:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Remolie kan zeer zeker wel 'bederven' in de zin dat het langzaamaan vocht opneemt en zo zijn hydraulische werking verliest.

Wat ga je met de voorvork doen?
Keerringen, er lekt er eentje


En ik hoop dat dat de reden is dat mijn voorrem ook zo verneukt is. Toen alle olie vervangen en ineens waren m'n remmen kut, ook achter
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155443574
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 01:22 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Wopwop! *O* Heb je nog close-up pics van hoe de tank er nu uitziet?
Ja, maar er zit dus nog schade op. Ik ga morgen bij een vriend van me langs voor prijsindicatie.
#26 || Luciano da Silva
pi_155450868
Echt godverdomme. Alles gefixt, voorrem, voorvork, achterwiel, handvat, en uitgerekend die klote achterrem wil niet dicht. Hij lekt nog op de afsluitring op het bevestigingspunt van de remleiding op de remklauw. Die twee koperen ringetjes nog even goed verhit, in het water gegooid en ingesmeerd met koperpasta maar dat mocht niet baten.

En de winkels waren al dicht om nieuwe ringetjes te halen en ik zit nu in zo'n gat waar ik die ringetjes niet kan regelen morgen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155451045
Antiklacht, volgende week is die hoerenzoon dicht.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155451918
Koperpasta op de dichtringen van een banjosluiting? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155452173
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 23:25 schreef BlackLining het volgende:
Koperpasta op de dichtringen van een banjosluiting? :')
Hij ging toch al niet dicht dus het is er niet bepaald erger op geworden
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155452533
Hoe is het met de motorrijders hier?
Komt iedereen het seizoen een beetje ongeschonden door?

Zelf nog geeneens 1500km gereden dit seizoen :(

Drukte etc :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_155454860
Lampje vervangen, was nog geen halfuurtje werk uiteindelijk. *O* Morgen ga ik beginnen aan de olie & het filter. Als dat nou een beetje vlot gaat, til ik 'm morgen nog over de 50k heen. :D
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 23 augustus 2015 @ 00:52:55 #99
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155454971
Dat moet wel lukken toch :)

Misschien kom ik je tegen, ik ga er ook nog even uit morgen *O*
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155455296
Inmiddels weer thuis na een dagje Eifel. 800km op een dag op een R6 is prima te doen. Toegegeven, de Thundercat was iets comfortabeler. :+ De R6 valt echter prettiger in de bochten heb ik het gevoel.

Op de Autobahn heb ik ook even getest hoe hard de R6 gaat. De teller heb ik 254kmph kunnen laten aantikken. Daar bleef ie op hangen. :P Wel heerlijk die acceleratie. _O_

Newbie vraag: Zou ie harder gaan als ik er in een lagere versnelling zou zetten (bijv 5 ipv 6)?
  zondag 23 augustus 2015 @ 01:15:47 #101
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_155455529
Mijn CBR600F loopt in zijn 4 al 240 op de teller.
Ik weet dat de laatste loodjes het zwaarst zijn, maar ik denk toch wel dat ie 260 of harder moet lopen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_155455710
Ik schakel best vroeg. :@ Ik trek em nauwelijks door in de lagere versnellingen...
pi_155456168
De Bandit gaat iig in de 5 duidelijk sneller (230) dan in de 6 (210) op teller.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155457757
De volgende keer even in de 5 proberen dus... Het is gewoon nieuwsgierigheid, die snelheid kan ik toch niet lang volhouden door het overige verkeer en de wind (= vermoeiend).
pi_155459676
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:41 schreef Dekatria het volgende:

lokquote

net post van Hans van Wijk 5 & 6 september "spektakelweekend" als ik vrij ben wil ik wel ffkes gaan kijken... heb jij ook tijd/zin?
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:19:22 #106
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_155459722
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 01:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik schakel best vroeg. :@ Ik trek em nauwelijks door in de lagere versnellingen...
Waarom?
Je motor heeft de meeste kracht in de hogere toerentallen. Als je veel gas geeft in de lage toerentallen is je motor helemaal niet efficient, hij kan het aangeboden mengsel helemaal niet goed omzetten in kracht. Je drijfstanglagers vinden dat allemaal ook niet zo leuk.

Mijn vriendin rijdt ook altijd in de 5/6 op 80 wegen. Ik juist in zijn 3. Of 2 :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:28:42 #107
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155459825
Wie weet een motorzaak in het noorden die vandaag open is?
#26 || Luciano da Silva
pi_155459849
ik ken geeneen motorzaak die vandaag open is :P of morgen
pi_155460913
Ja en morgen kun je ook vergeten.

Achterhaald gedoe :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:55:28 #110
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155461319
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:35 schreef BlackLining het volgende:

Achterhaald gedoe :')
Ook allemaal om 5 uur, half 6 dicht. Ik heb doordeweeks dus nooit tijd om erheen te gaan als ik wat moet hebben. :') Dus dat wordt dan standaard zaterdag.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:58:12 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155462925
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:15 schreef Salatrel het volgende:

[..]

lokquote

net post van Hans van Wijk 5 & 6 september "spektakelweekend" als ik vrij ben wil ik wel ffkes gaan kijken... heb jij ook tijd/zin?
Goed plan ^O^ wilde er sowieso nog naartoe.
pi_155463083
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:58 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Goed plan ^O^ wilde er sowieso nog naartoe.
top! moet nog even afwachten of ik niet moet werken maar daar hebben we het t.z.t. nog wel even over
pi_155464526
Olie&filter vervangen was ook niet zo moeilijk als ik gedacht had, gelukkig. _O- Twee uur bezig geweest, incl opruimen. 't Zweet staat me wel op de kop; het waait hier best fatsoenlijk, dus ik heb binnen gewerkt. Zo maar even een rondje rijden. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_155467855
Ruim 300km gereden vandaag, wel kapot nu :'). Die wind was best nasty inderdaad :X
  zondag 23 augustus 2015 @ 19:35:57 #115
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155473761
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:00 schreef Sarasi het volgende:
Olie&filter vervangen was ook niet zo moeilijk als ik gedacht had, gelukkig. _O- Twee uur bezig geweest, incl opruimen. 't Zweet staat me wel op de kop; het waait hier best fatsoenlijk, dus ik heb binnen gewerkt. Zo maar even een rondje rijden. *O*
Je moet ergens beginnen ^O^ ik vond in het begin het bijvullen van de accu al heel wat. Langzaam maar zeker bouw je zelfvertrouwen op.
pi_155474198
Ik heb de Walvis weer hier staan *O* Gisteren de banden onder de XJ600 laten leggen, bleek dat er ook een van de bouten waar het motorblok mee aan het frame wordt gehangen gewoon was afgebroken :') Dus daar een nieuwe voor in de plaats gekomen, nieuw rubber dat plakt als een malle en hops, naar Groningen met die handel.

Aldaar bij mijn broer weer op mijn eigen motor gaan rijden, wat een verschil :D Was al helemaal gewend aan het punt waarop de koppeling van de XJ weer grijpt, en die ligt veel verder dan mijn eigen. Dus, bij het wegrijden sloeg 'ie direct vier keer af omdat ik de koppeling te snel liet opkomen en gewoon nog nauwelijks gas gaf :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  zondag 23 augustus 2015 @ 21:13:06 #117
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_155478596
Dat loeder is dicht in ieder geval.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155480751
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen ^O^ ik vond in het begin het bijvullen van de accu al heel wat. Langzaam maar zeker bouw je zelfvertrouwen op.
Ik heb nog een flink to do lijstje. :') Maar ik was stiekem best trots op mezelf ja.

En tijdens dat rit'je' nadien ben ik de 50k km gepasseerd! 1.7k daarvan heb ik zelf gereden.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 23 augustus 2015 @ 21:55:07 #119
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155480802
Zo blij dat de motor terug is *O*. 250km gereden vandaag.
#26 || Luciano da Silva
pi_155482284
Mjan gespot vanmiddag :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155487934
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen ^O^ ik vond in het begin het bijvullen van de accu al heel wat. Langzaam maar zeker bouw je zelfvertrouwen op.
Ik heb er speciaal een fles demiwater voor gehaald. :')

Ik sleutel meestal bij m'n ouders, brug, bok, krik, ruimte, dikke prima. Mijn pa kan best goed sleutelen alleen als het niet lukt geeft hij soms snel op. Ik juist weer niet, dus meestal komt hij dan 5 minuten later weer kijken.

Neem vandaag, ik had nog wat afdichtringen voor die banjo aansluiting gescoord maar dat was blijkbaar toch niet het probleem. Hij was tevreden want het lekte echt minimaal, terwijl je amper druk kon opbouwen. :') Enfin, hij liep tierend naar binnen met de mededeling dat hij er ook niks aan kon doen.

Nu dacht ik, ja fuck it ik haal die klauw er wel even af, kan ik hem onder de achterbrug doorhalen en dan zie ik even goed waar hij lekt. Alvorens ik de tafel had laten zakken en de 851 weggezet had kwam hij z'n neus alweer om de hoek steken. _O- Toch wel makkelijk als er iemand meekijkt want als ik zelf zo'n klauw openmaak kom ik niet verder dan goed schoonmaken en ringen vervangen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155496410
Mijne gaat morgen voor een beurtje naar de garage.
pi_155496418
Where facts are few, experts are many.
pi_155499278
Is dit een nieuwe hype ofzo, patsen met het aantal kms dat je rijdt? Dan wacht ik met smart op Erasmo's dagelijkse update :D

quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef BlackLining het volgende:
Mjan gespot vanmiddag :+
Nu heb ik nog steeds geen bekertje :(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:57:14 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155499335
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:55 schreef mjan het volgende:
Is dit een nieuwe hype ofzo, patsen met het aantal kms dat je rijdt? Dan wacht ik met smart op Erasmo's dagelijkse update :D
Even een rondje mee doen, is leuk joh
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155499378
Wanneer gaan we een stukje rijden?
  maandag 24 augustus 2015 @ 16:00:21 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155499434
quote:
5s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Wanneer gaan we een stukje rijden?
Aangezien ik in een uithoek zit, zal ik wel niet mee doen :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155499653
Ik ben een domme lul :')
Rbw al 2 weken verlopen :') :') :') :')

Nu de hele molen maar in gang gezet. Via cbr een eigen verklaring ingevuld, prompt de mededeling voor medische keuring. (C D E)
Netjes afspraak gemaakt en de 27e mag ik langskomen.

Nu het lullige, ben ik zo eerlijk geweest met invullen dat dus ook gekeurd moet worden voor a en b :')
Dat wordt dus minstens 6 weken op de fiets ;(

En dan de allerdomste fout van mij: ik had de verloopdata rbw omgewisseld, ipv 8-10-15 is het stiekum toch 10-8-15

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

pta topper in spe :+

Pics or it didn't happen
,

[ Bericht 5% gewijzigd door Gummiebeer op 24-08-2015 16:15:53 ]
pi_155499799
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:57 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Even een rondje mee doen, is leuk joh
Ik houd er meer van om als een zuurpruim in de hoek te zitten en commentaar te leveren :7


quote:
5s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Wanneer gaan we een stukje rijden?
Laat ik daar nou toch net een voorstel voor doen :+

quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Aangezien ik in een uithoek zit, zal ik wel niet mee doen :P
Dat is toch ook geen inzet! :P
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155499881
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben een domme lul :')
Rbw al 2 weken verlopen :') :') :') :')

pta topper in spe :+

Pics or it didn't happen
[ link | afbeelding ] ,
Gummie! :o :')
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155499927
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Gummie! :o :')
Stress dit dat. Veel aan mn kop laatste tijd ;(
pi_155500101
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben een domme lul :')
Rbw al 2 weken verlopen :') :') :') :')

Nu de hele molen maar in gang gezet. Via cbr een eigen verklaring ingevuld, prompt de mededeling voor medische keuring. (C D E)
Netjes afspraak gemaakt en de 27e mag ik langskomen.

Nu het lullige, ben ik zo eerlijk geweest met invullen dat dus ook gekeurd moet worden voor a en b :')
Dat wordt dus minstens 6 weken op de fiets ;(

En dan de allerdomste fout van mij: ik had de verloopdata rbw omgewisseld, ipv 8-10-15 is het stiekum toch 10-8-15

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

pta topper in spe :+

Pics or it didn't happen
[ link | afbeelding ] ,
pfannenkuch!
pi_155500155
Ik mijzelf ook 8)7
Al meerdere malen vandaag, net zolang tot de boodschap overkomt.
Ben ik nog wel even mee bezig :')
pi_155500270
quote:
9s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:19 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Stress dit dat. Veel aan mn kop laatste tijd ;(
Zie je wel dat kinderen niet gezond voor je zijn!

Gefeliciteerd nog he :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155500387
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:30 schreef mjan het volgende:

[..]

Zie je wel dat kinderen niet gezond voor je zijn!

Gefeliciteerd nog he :*
Het is een investering zeggen ze, je krijgt er zoveel terug... :') Diegene die dat nog eens zegt krijgt een rechtse }:|

dankjewel mjan :*
pi_155500840
Die van mij verloopt in februari en ik trek er 4 maanden voor uit om 'm te verlengen met die keuringen Gummie. Dus 1 oktober stipt vliegt de EV eruit.

Wel echt klote, die keuringen kosten een hoop tijd en geld.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155501361
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:00 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Aangezien ik in een uithoek zit, zal ik wel niet mee doen :P
Dan gaan we toch een keer met z'n allen die kant op? oO<

quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:15 schreef mjan het volgende:

Laat ik daar nou toch net een voorstel voor doen :+
Dat heb ik dan gemist denk ik.
pi_155501443
quote:
15s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef Amoeba het volgende:
Die van mij verloopt in februari en ik trek er 4 maanden voor uit om 'm te verlengen met die keuringen Gummie. Dus 1 oktober stipt vliegt de EV eruit.

Wel echt klote, die keuringen kosten een hoop tijd en geld.
Had ik ook moeten doen, maar helaas ontsnapt van mijn aandacht. Hell, is wel een wijze les voor de volgende keer!
pi_155503654
Wel zuur dat dat altijd zo lang moet duren. :{

Ik was vandaag weer zo blij met mijn brommertje. Moest even bij het gemeentehuis zijn, dus heen getuft, op de stoep voor de deur neergezet, en na de afspraak kon ik zo weer wegrijden. En het was stiekem ook wel leuk om vanuit de Subway de stadswacht boetes te zien uitschrijven voor auto's zonder parkeerkaartje terwijl ik uitzicht had op de brommert, wederom netjes (en gratis) op de stoep geparkeerd. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_155503776
Als ik naar de Appie moet zet ik hem meestal recht voor de deur voor de parkeerkaartjesautomaat. Altijd mooi om even die knarsende tanden door het motorgeluid heen te horen van diegene die net een kaartje koopt voor belachelijk veel pesos.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155507713
bij mij is het zilveren tientje gevallen en ipv de motor op de parkeerplaats van werk te zetten aan de achterzijde van station zet ik hem nu aan de voorzijde neer :P onder het toeziend oog van 3 verschillende camera's en pal naast de politieauto's... bij elkaar toch een behoorlijke drempel voordat ze aan je motor gaan zitten rommelen :P
pi_155508262
Naast die reserve traxx? :+



[ Bericht 28% gewijzigd door Maegrim op 24-08-2015 20:28:19 ]
pi_155509209
Nee voorzijde bij de personeelsingang :)
pi_155510530
Ik zie dat het lekker regent. Mooi moment om de kleding even schoon te spoelen. Dus wat doe ik? Ik trek mijn motorkleding aan en stap op de motor. Wanneer ik de parkeerkelder uitrijd merk ik dat het niet meer regent. Maar ik heb hoop...

In de hoop dat het straks weer regent blijf ik doorrijden. Vijftig kilometer! Resultaat: kleding is nog steeds kurkdroog. }:|
pi_155510817
Onder de douche staan is makkelijker :Y
pi_155524798
quote:
3s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Onder de douche staan is makkelijker :Y
Zal ik onthouden voor de volgende keer.
pi_155526515
Misschien ga ik zo mijn doorwaaijasje inderdaad even in de shampoo zetten onder de douche. Wit textiel wordt vies. :r
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:16:36 #148
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_155526881
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:59 schreef Nero22 het volgende:
Misschien ga ik zo mijn doorwaaijasje inderdaad even in de shampoo zetten onder de douche. Wit textiel wordt vies. :r
Daarom gewoon een leren jas met perforaties! Als je er een trui onderdoet prima bij alles boven de 0 graden en met een t-shirt eronder is het bij 37graden nog semi leefbaar :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:26:45 #149
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155527107
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik ben een domme lul :')
Rbw al 2 weken verlopen :') :') :') :')

Nu de hele molen maar in gang gezet. Via cbr een eigen verklaring ingevuld, prompt de mededeling voor medische keuring. (C D E)
Netjes afspraak gemaakt en de 27e mag ik langskomen.

Nu het lullige, ben ik zo eerlijk geweest met invullen dat dus ook gekeurd moet worden voor a en b :')
Dat wordt dus minstens 6 weken op de fiets ;(

En dan de allerdomste fout van mij: ik had de verloopdata rbw omgewisseld, ipv 8-10-15 is het stiekum toch 10-8-15

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

pta topper in spe :+

Pics or it didn't happen
[ link | afbeelding ] ,
wat een paniek om niks :?

Ik heb mijn rijbewijs pas verlengd toen ik de duc ging halen, was al tijdje verlopen. Paspoort ook. Gewoon beide tegelijk aangevraagd. Week later ophalen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_155528160
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:59 schreef Nero22 het volgende:
Misschien ga ik zo mijn doorwaaijasje inderdaad even in de shampoo zetten onder de douche. Wit textiel wordt vies. :r
Wat dacht je hiervan?



Had ik toch maar een ander kleurtje genomen. :X
pi_155528229
Mijn doorwaaijas is wel wat beter...

pi_155528802
Mwhehe. Dan valt het bij mij nog wel mee. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155529285
Ik denk dat ik m'n broek binnenkort in de wasmachine ga gooien. Ja, na nog geen maand. :') Gelukkig kan ik de binnenvoering (waterdicht) uitnemen... Scheelt weer.

Ik weet niet wanneer de vorige eigenaar de olie heeft ververst en ik heb er alweer 3000km op gereden... Dus ik ga vanavond olie verversen + oliefilter vervangen. Ben benieuwd. :D Eens kijken of dat gaat lukken met twee linkerhanden. ;)
pi_155529545
En ik denk dat ik snel naar huis moet gaan. De wolken komen richting Schiphol en ik heb mijn doorwaaijas bij me... :@
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:56:38 #155
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155529576
Draai je oliefilter overigens echt enkel goed met de hand vast. Dan loop je het risico niet dat je de schroefdraad om zeep helpt. En natuurlijk de seal nat maken met olie (ik doop gewoon de rand van de nieuwe filter even in de oude olie en wrijf het even in, works like a treat ^O^ ).
pi_155530484
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:26 schreef stinkie het volgende:

[..]

wat een paniek om niks :?

Ik heb mijn rijbewijs pas verlengd toen ik de duc ging halen, was al tijdje verlopen. Paspoort ook. Gewoon beide tegelijk aangevraagd. Week later ophalen.
*mompelt iets met prive, werk en vervoer...

ik ga niet een heel verhaal ophangen hoe en waarom, want dat is iets voor r&p, maar het komt erop neer dat dit geintje wat lullig uitkomt. zacht gezegd en ja, het is mijn eigen domme kutschuld
pi_155530567
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:56 schreef Dekatria het volgende:
Draai je oliefilter overigens echt enkel goed met de hand vast. Dan loop je het risico niet dat je de schroefdraad om zeep helpt. En natuurlijk de seal nat maken met olie (ik doop gewoon de rand van de nieuwe filter even in de oude olie en wrijf het even in, works like a treat ^O^ ).
Bedankt voor de tips. Ik heb ook gelezen dat je een of ander ringetje (dichtring of hoe je het ook noemt) zou moeten vervangen...

Eens kijken of ze dat bij Motozoom hebben (makkelijk bereikbaar, ruime openingstijden enzo). Een Champion oliefilter zal toch niet slechter zijn dan een origineel Yamaha oliefilter? Die enkele euro's boeien me niet, maar ik heb gewoon geen zin om een Yamaha dealer te zoeken. :')
pi_155530704
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat dacht je hiervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Had ik toch maar een ander kleurtje genomen. :X
die broek had ik ook, gelukkig vrij snel kapot gereden op Lelystad :+
pi_155531180
Sand2 ik heppum ook!
pi_155531747
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips. Ik heb ook gelezen dat je een of ander ringetje (dichtring of hoe je het ook noemt) zou moeten vervangen...

Eens kijken of ze dat bij Motozoom hebben (makkelijk bereikbaar, ruime openingstijden enzo). Een Champion oliefilter zal toch niet slechter zijn dan een origineel Yamaha oliefilter? Die enkele euro's boeien me niet, maar ik heb gewoon geen zin om een Yamaha dealer te zoeken. :')
Maakt niet zoveel uit, bovendien is "eigen merk" vaak geen eigen merk maar ook import.

En koperen ringetje op je aftapbout ook ff vervangen ja ;)
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:52:22 #161
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_155532479
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:28 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

*mompelt iets met prive, werk en vervoer...

ik ga niet een heel verhaal ophangen hoe en waarom, want dat is iets voor r&p, maar het komt erop neer dat dit geintje wat lullig uitkomt. zacht gezegd en ja, het is mijn eigen domme kutschuld
wat ik bedoel is dat een verlopen rijbewijs gewoon vervangen kan worden en het na een paar dagen klaarligt.

Ik heb langer met verlopen of gewoon kwijtgeraakte rijbewijzen rondgereden dan sommige hier hun rijbewijs hebben :@

En nooit issues mee gehad. Als ik de duc niet had gekocht had ik nu denk ik nog niet geweten dat het ding verlopen was
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_155533203
Geen zin om nu naar motozoom te rijden. Verkeerschaos hierzo. :') Dan maar morgen. :P
pi_155533661
Vraag me af of (1) motozoom losse ringetjes verkoopt en (2) wat voor prijs ze daar voor zullen vragen :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155533706
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef mjan het volgende:
Vraag me af of (1) motozoom losse ringetjes verkoopt en (2) wat voor prijs ze daar voor zullen vragen :D
Ik heb op de site geen losse ringetjes kunnen vinden.

Een Yamaha dealer in Schiphol-Rijk/Utrecht en omgeving, weet iemand er eentje? En dan geen bromfietszaak. :') Dan haal ik het gewoon daar. :z
pi_155533804
wel per 5, ff zoeken op Koperringset :+
pi_155533864
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb op de site geen losse ringetjes kunnen vinden.

Een Yamaha dealer in Schiphol-Rijk/Utrecht en omgeving, weet iemand er eentje? En dan geen bromfietszaak. :') Dan haal ik het gewoon daar. :z
Heeft niet zozeer met (geen) dealer te maken, als wel dat die dingen niet echt los verkocht worden - of wel maar tegen achterlijke prijzen. Maar Maegrim heeft al gevonden dat het wel per vijf gaat, prima toch :)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155533885
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:46 schreef Maegrim het volgende:
wel per 5, ff zoeken op Koperringset :+
Is dat het? Ik zag em ook, maar wist niet of dat de goede was...
pi_155534449
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb op de site geen losse ringetjes kunnen vinden.

Een Yamaha dealer in Schiphol-Rijk/Utrecht en omgeving, weet iemand er eentje? En dan geen bromfietszaak. :') Dan haal ik het gewoon daar. :z
Wat dacht je van het Yamaha hoofdkantoor op Schiphol? :+

It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155534994
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:12 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Wat dacht je van het Yamaha hoofdkantoor op Schiphol? :+


Dat is nog geen kilometer van mijn werk vandaan, dat weet ik. Ik acht de kans dat ze daar wat verkopen echter heel klein. :P
pi_155536225
toen ik een keer op het hoofdkantoor van dr oetker was verkochten ze inderdaad ook geen pizza's :(
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:23:59 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155536705
Denk dat je er voornamelijk saaie mannen in matige pakken zal vinden, gecombineerd met marketing dametjes. Afgaande op mijn bezoeken aan importeurs.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155537468
Zonet toch maar naar motozoom geweest. Fijn dat ze tot 21u zijn geopend. ;)

Morgenavond ga ik maar eens klussen, het is nu al te laat geworden. :)
pi_155552298
De motor staat bij de garage voor een beurtje. Geen zin en ruimte om het zelf te doen.

En ik moet toch eens gaan oppassen met de power wheelies. Gaat iets te makkelijk.
pi_155562708
Het regent hier in Schiphol-Rijk, en niet zo'n klein beetje ook. En ik heb - wederom - mijn doorwaaijas bij me. _O- Ik had de regen eigenlijk pas over een uur of twee verwacht...

Terwijl ik dit typ stopt het met regenen. Jeej. *O*

#liefdagboek
pi_155563637
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Het regent hier in Schiphol-Rijk, en niet zo'n klein beetje ook. En ik heb - wederom - mijn doorwaaijas bij me. _O- Ik had de regen eigenlijk pas over een uur of twee verwacht...

Terwijl ik dit typ stopt het met regenen. Jeej. *O*

#liefdagboek
ik had gisteravond expres de regenliner er weer ingeritst :P om 03:30 en 10:30 was het echter gewoon droog :')
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:31:42 #176
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_155564008
Aan zijn benen te zien is ie het wel gewend :D
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_155564965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik had gisteravond expres de regenliner er weer ingeritst :P om 03:30 en 10:30 was het echter gewoon droog :')
Ik ben lekker droog gebleven. Ook was het lekker rustig op de weg. :Y
pi_155573207
Oliefilter. Drama. -O-

Kutzooi. :')
pi_155573351
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:31 schreef bokkepoot het volgende:
Aan zijn benen te zien is ie het wel gewend :D
[ link | afbeelding ]
Daarnet nog 2 met korte broek en shirt gespot. :')
pi_155573407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Oliefilter. Drama. -O-

Kutzooi. :')
Why?
pi_155573743
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:38 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Why?
Wil je niet weten. :')

Check Facebook groep "Wie Rijdt?", dan zie je het vanzelf.

In het kort: ik kreeg em niet los met de schroevendraaier, werd boos en er zit nu iets minder dan een halve filter op het blok... :') _O- -O-
pi_155573815
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wil je niet weten. :')

Check Facebook groep "Wie Rijdt?", dan zie je het vanzelf.

In het kort: ik kreeg em niet los met de schroevendraaier, werd boos en er zit nu iets minder dan een halve filter op het blok... :') _O- -O-
Ben er geen lid van maar ik kan me een voorstelling van maken :')
Waar olie zit roest niet :D
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:53:32 #183
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_155574124
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:00 schreef Den_Haag het volgende:
De motor staat bij de garage voor een beurtje. Geen zin en ruimte om het zelf te doen.

En ik moet toch eens gaan oppassen met de power wheelies. Gaat iets te makkelijk.
Waarom mee oppassen? Gewoon doortrekken.

Mijne doet het ook, scheelt ook een hoop kosten qua bandenslijtage aan de voorband.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_155574208
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:53 schreef Drinky het volgende:

[..]

Waarom mee oppassen? Gewoon doortrekken.

Mijne doet het ook, scheelt ook een hoop kosten qua bandenslijtage aan de voorband.
Maar de achterband dan?
Komt extra gewicht op enz.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:55:36 #185
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_155574232
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:55 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Maar de achterband dan?
Stoppies bij het stoplicht. Daar zijn de Brembo monoblocs voor.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_155574302
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:55 schreef Drinky het volgende:

[..]

Stoppies bij het stoplicht. Daar zijn de Brembo monoblocs voor.
Ok.
Geen ervaring want geen voorrem :D
pi_155574404
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:47 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ben er geen lid van maar ik kan me een voorstelling van maken :')
Waar olie zit roest niet :D
pi_155574431
Wtf ga ik dit fixen?? :')
pi_155574438
OMG _O-
pi_155574470
Ik zou het eens heeeeeeeeel voorzichtig met een tangetje proberen.
Linksom he???!!!
pi_155574542
Ik zei toch... Ik kon mijn woede niet echt beheersen. :@
pi_155574625
Kan ik dat gat niet gewoon dichtgooien en zonder oliefilter rondrijden? :')
pi_155574639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zei toch... Ik kon mijn woede niet echt beheersen. :@
Altijd lief doen tegen de brommert O+ Net doen of het jouw vriend(inne)tje is :*
Agressie is een slechte meester, dat kan je beter botvieren op wielrenners :Y

Ik denk dat het beter is om dit uit te besteden aan de lokale dealert :+
pi_155574667
Ongelooflijk. _O- En ik baalde er nog wel van dat ik een paar druppels gemorst had op mijn uitlaatbochten zondag. :')

ANWB bellen? _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_155574724
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:05 schreef Sarasi het volgende:
Ongelooflijk. _O- En ik baalde er nog wel van dat ik een paar druppels gemorst had op mijn uitlaatbochten zondag. :')

ANWB bellen? _O-
Pechhulp zou de motor wellicht kunnen slepen naar een motorzaak. Goede tip. :D
pi_155574748
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Pechhulp zou de motor wellicht kunnen slepen naar een motorzaak. Goede tip. :D
Moet je wel pechhulp in je woonplaats aan hebben staan he. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_155574755
Degene die dat filter erop heeft gezet heeft ook flink wat kracht gezet hoor. Het ding zit echt muurvast. :')
pi_155574760
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Moet je wel pechhulp in je woonplaats aan hebben staan he. :')
Heb ik. :Y
pi_155574820
En ik was vanochtend nog zo blij dat een andere motorrijder mij uit de brand heeft geholpen. Mijn portemonnee zat in mijn andere jas, dus kon ik de benzine niet betalen. :@

Echt een baaldag dit.
pi_155575529
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:X

Cursus woedebeheersing?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155575558
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:25 schreef mjan het volgende:

[..]

:X

Cursus woedebeheersing?
:X
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:45:13 #202
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_155576279
een schroevendraaier en oliefilter vind ik nog niet direct een combo
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:52:53 #203
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_155578545
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
een schroevendraaier en oliefilter vind ik nog niet direct een combo
Ik ook niet, het gaat of goed of het gaat zoals dit helemaal fout en dan ben je nog verder van huis (of nja, je blijft eigenlijk dicht bij huis omdat je nergens heen kan op de motor)

Er zijn speciale doppen en sleutels voor maar vaak komt het er gewoon met de hand af. K&N heeft filters waar je een steeksleutel op kan zetten mocht je dit in het vervolg willen vermijden.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_155580362
quote:
9s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

Vorig jaar hadden we nog een asfaltinspectielijst. Dit jaar zijn we alleen nog maar aan het kloten hier en wordt er voorlopig geen meter meer gereden _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155580693
Ik weet niet waar ik naar zit te kijken? :@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155580863
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:21 schreef Nero22 het volgende:
Ik weet niet waar ik naar zit te kijken? :@
Hij heeft in ieder geval een flink probleem _O-

Mijn beste gok is de uitlaten eraf halen en met een waterpomptang het restant filter proberen los te draaien :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155581181
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Pechhulp zou de motor wellicht kunnen slepen naar een motorzaak. Goede tip. :D
in Nederland mag je een motorfiets niet slepen
pi_155581239
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:21 schreef Nero22 het volgende:
Ik weet niet waar ik naar zit te kijken? :@
Kapot gescheurd oliefilter dat nog steeds op het schroefdraad vast zit.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155581383
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval een flink probleem _O-

Mijn beste gok is de uitlaten eraf halen en met een waterpomptang het restant filter proberen los te draaien :')
Ik hoop het niet zeg. :')
pi_155581391
Degene die dat filter erop heeft gezet kan maar beter schuilen. Welke idioot draait 'em zo vast? :')

En toegegeven: welke idioot kan z'n woede niet beheersen? :@
pi_155581401
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 06:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Degene die dat filter erop heeft gezet kan maar beter schuilen. Welke idioot draait 'em zo vast? :')

En toegegeven: welke idioot kan z'n woede niet beheersen? :@
Volgens mij is het toch echt je eigen schuld en niet de schuld van de vorige eigenaar. Die dingen gaan uit zichzelf vaster zitten. Tegen dat probleem heeft men de oliefiltersleutel uitgevonden, een stuk ijzer van drie euro waarmee je deze ellende bespaard was gebleven.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:14:16 #212
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155582573
Holy fuck _O- K&N filtertje volgende keer?

Overigens kan ik een filtersleutel van harte aanbevelen. Ideaal voor als dat kreng, zoals dus hier, muurvast blijkt te zitten.
pi_155582622
Ja, lach maar. :{w
pi_155582642
Ik heb overigens al een Champion oliefilter. Ik zet dat ding wel handvast. :')
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:18:18 #215
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155582657
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb overigens al een Champion oliefilter. Ik zet dat ding wel handvast. :')
Gewoon zo vast mogelijk draaien met je handen, en een oliefiltersleutel kopen :Y)
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:22:15 #216
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155582739
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
een schroevendraaier en oliefilter vind ik nog niet direct een combo
Overigens dit ook.
pi_155582764
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb overigens al een Champion oliefilter. Ik zet dat ding wel handvast. :')
Krijg eerst die andere maar eens los.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155582783
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gewoon zo vast mogelijk draaien met je handen, en een oliefiltersleutel kopen :Y)
Die sleutel koop ik wel. Ik vertrouwde gewoon op de schroevendraaier-methode, maar het filter brokkelde dus af toen ik eraan draaide (ja, in de juiste richting...). :')
pi_155582792
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Krijg eerst die andere maar eens los.
Ja, wrijf het er maar in. :'(
pi_155582806
Als het echt niet anders kan zal het toch naar een garage gebracht moeten worden. Ze zien me al aankomen. :')
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:29:27 #221
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155582887
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Als het echt niet anders kan zal het toch naar een garage gebracht moeten worden. Ze zien me al aankomen. :')
Och, ik had dat recentelijk nog met de boutjes in het achtertandwiel, die zo muurvast zaten dat er even een bankschroef aan te pas moest komen.

Granted, er zat geen hele motor aan vast, maar toch.
pi_155582920
Garage :') Gewoon Beun de Haas toch
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155582994
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 06:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Degene die dat filter erop heeft gezet kan maar beter schuilen. Welke idioot draait 'em zo vast? :')

En toegegeven: welke idioot kan z'n woede niet beheersen? :@
Neem de volgende keer even pauze met een boksbal ofzo. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_155583081
quote:
14s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:31 schreef Amoeba het volgende:
Garage :') Gewoon Beun de Haas toch
Ken jij er een in Utrecht? Suggesties zijn welkom. :@
pi_155583103
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Neem de volgende keer even pauze met een boksbal ofzo. :')
De volgende keer ga ik mijn kat gewoon plagen. Ik heb hem gisteravond sowieso geen aandacht gegeven, en dat heb ik vanochtend gemerkt. :')
pi_155583179
Ik probeer het eind van de dag nog een keer zonder dingen te forceren. Als het dan niet lukt, dan moet dat ding maar opgehaald worden ofzo. :')
pi_155583440
Gast _O-
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_155583583
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:01 schreef Tunafish het volgende:
Gast _O-
Ik krijg er spijt van dat ik zo eerlijk ben geweest. :@
pi_155584547
pi_155584798
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik krijg er spijt van dat ik zo eerlijk ben geweest. :@
Och, ik zou het geen haar beter gedaan hebben. Er zit nog steeds nagellak op mijn tank op de plek waar ik hem ooit eens tegen een kozijn gesmeten heb :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_155584896
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:14 schreef Dekatria het volgende:
Holy fuck _O- K&N filtertje volgende keer?

Overigens kan ik een filtersleutel van harte aanbevelen. Ideaal voor als dat kreng, zoals dus hier, muurvast blijkt te zitten.
Die heb ik ook in de gereedschapskist liggen. Kreeg ik een keer gratis bij een oliefilter.
pi_155584904
Misschien kun je met een (platte) schroevendraaier en een hamer voorzichtig op de rand van het filter tikken, om het zo los te krijgen. Wel linksom tikken uiteraard :D
pi_155584957
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik probeer het eind van de dag nog een keer zonder dingen te forceren. Als het dan niet lukt, dan moet dat ding maar opgehaald worden ofzo. :')
Maar wat gaat je plan van aanpak nu worden?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155585421
volgende week naar de alpen :)

met de auto :{?

motoren op de vrachtwagen *O*
pi_155586032
zo nu heb ik 2 drift ghost-S'en
  donderdag 27 augustus 2015 @ 12:20:19 #236
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155586552
Syl; platte schroevendraaier in de rand van het filter zetten en tikken met een hamer, tegen de klok in he ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155590076
Zaterdagmiddag gaat mijn nieuwe achterbandje erom! *O* En toevallig wordt het dan prachtig weer, dus dan kan ik direct een flink stuk over de snelweg dat eerste laagje eraf knallen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_155590684
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:35 schreef Sarasi het volgende:
Zaterdagmiddag gaat mijn nieuwe achterbandje erom! *O* En toevallig wordt het dan prachtig weer, dus dan kan ik direct een flink stuk over de snelweg dat eerste laagje eraf knallen.
Mijne staat nu bij de garage voor nieuwe set banden. Straks lekker terug rijden met een nat wegdek :X
pi_155591036
Ik denk dat ik vandaag mijn motor nog maar niet ophaal van de garage. Wat een kloteweer.
pi_155591607
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:58 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Mijne staat nu bij de garage voor nieuwe set banden. Straks lekker terug rijden met een nat wegdek :X
Hehe, dat had ik eind mei; zeikweer, nieuwe banden en nog de toevoeging van nieuwe remschijven en -blokken, die dus nog ingeremd moesten worden >:)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_155592974
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:58 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Mijne staat nu bij de garage voor nieuwe set banden. Straks lekker terug rijden met een nat wegdek :X
Conti toch? Die gebruiken 'TractionSkin' technologie. Hoef je niet of nauwelijks in te rijden dus dat zal allemaal wel meevallen :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_155592988
Oef, duur maandje. Beurtje viel iets duurder uit dan gehoopt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155594836
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:28 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Conti toch? Die gebruiken 'TractionSkin' technologie. Hoef je niet of nauwelijks in te rijden dus dat zal allemaal wel meevallen :)
Nee, Metzeler. Dus dat wordt zo lekker glibberen op de weg, zit nu bij de garage :+

Edit:
Ik zou overigens eerst voor de Pirelli Scorpion Trail 2 gaan. Maar nadat ik m'n motor vanochtend had gebracht zeiden ze dat die nog niet binnen gekomen waren en pas eind september binnen komen. Ze gaven toen zelf aan dat ze de Metzeler Tourance Next wel op voorraad hadden en daar wel een mooie prijs van konden maken (die zijn iets duurder). Vond ik wel prima, twijfelde eerst toch al over die twee en koos alleen voor de Pirelli's vanwege de prijs.
Nu heb ik de Metzelers met korting voor een prijs onder die van de Pirelli's :D

[ Bericht 28% gewijzigd door Tankiej op 27-08-2015 19:03:01 ]
pi_155595091
Niet gelukt. Kan iemand een garage of hobbyist in Utrecht aanraden?
pi_155595221
Zit Zot van MF niet met zijn zaak in Utrecht?
pi_155595336
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:49 schreef Den_Haag het volgende:
Zit Zot van MF niet met zijn zaak in Utrecht?
Ik moest even Googlen... Hij is van snelmotoren.nl zie ik. Dat is in Zeist. Die garage had ik ook op het oog ja. :D

Wel goed om te weten dat hij van MF is.
pi_155595697
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:53 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik moest even Googlen... Hij is van snelmotoren.nl zie ik. Dat is in Zeist. Die garage had ik ook op het oog ja. :D

Wel goed om te weten dat hij van MF is.
Schijnt erg goed te zijn.
pi_155596271
mijn motor zou daar vanavond heengaan voor een nieuwe ketting, maar die heeft ie niet binnengekregen :'(
nou op dinsdag, een dag voor vakantie :X
pi_155597539
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_155600505
Motor wordt zaterdagochtend opgehaald door Snelmotoren. Gaat me wel de hoofdprijs kosten (¤ 60 voor alleen het ophalen), maar so be it.

Morgen bel ik Allianz nog even. Pechhulp met woonplaats-service heb ik daar ondergebracht. Wellicht dat zij de motor kunnen wegbrengen, dat scheelt toch weer wat centjes...

Wat hebben we hiervan geleerd? Schoenmaker, blijf bij je leest. :)
pi_155601566
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:04 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Schijnt erg goed te zijn.
Bevalt mij prima, de 2 keer die ik er geweest ben. Binnenkort weer heen voor beurt en het elektra probleem...

Jammer dat het in Zeist is, in Utrecht zit niet echt iets volgens mij.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 20:55:54 #253
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_155602871
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Motor wordt zaterdagochtend opgehaald door Snelmotoren. Gaat me wel de hoofdprijs kosten (¤ 60 voor alleen het ophalen), maar so be it.

Morgen bel ik Allianz nog even. Pechhulp met woonplaats-service heb ik daar ondergebracht. Wellicht dat zij de motor kunnen wegbrengen, dat scheelt toch weer wat centjes...

Wat hebben we hiervan geleerd? Schoenmaker, blijf bij je leest. :)
Pak het juiste gereedschap voor de klus
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:04:37 #254
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155603250
Iemand die een motorzaak in Leer (Duitsland) weet?
#26 || Luciano da Silva
pi_155607069
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:04 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand die een motorzaak in Leer (Duitsland) weet?
Niet echt een motorzaak, maar ze hebben wel het een en ander aan kleding/helmen/accecoires daar bij de MultiSüd, geloof ik. Tijdje geleden dat ik daar ben geweest, maar heb daar een jas, broek en handschoenen voor nog geen 300 euro samen gekocht, prima prijzen. Zit in dat gebouw samen met een of andere electronicaboer. Althans, bijna 3 jaar geleden zaten ze daar :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 23:09:40 #256
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155609276
Vandaag even wezen skiën, kan prima met de winter motorkleding :P
pi_155617788
Mijn voorwiel is verkeerd om gemonteerd :')

Gisteren tijdens de rit naar huis bleef m'n ABS lampje knipperen, onderweg even gestopt maar ik zag niet meteen iets bijzonders. Iemand op MF vroeg of het voorwiel niet verkeerd om gemonteerd was, en ja hoor; band zit goed op de velg maar het wiel zit er verkeerd om in, ABS ring zit aan de verkeerde kant. Dit mogen ze zaterdag fixen, prutsers :')
pi_155618050
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:34 schreef Tankiej het volgende:
Mijn voorwiel is verkeerd om gemonteerd :')

Gisteren tijdens de rit naar huis bleef m'n ABS lampje knipperen, onderweg even gestopt maar ik zag niet meteen iets bijzonders. Iemand op MF vroeg of het voorwiel niet verkeerd om gemonteerd was, en ja hoor; band zit goed op de velg maar het wiel zit er verkeerd om in, ABS ring zit aan de verkeerde kant. Dit mogen ze zaterdag fixen, prutsers :')
Dat is natuurlijk wel echt een fout die je niet mag maken als garage. Ik vraag me eigenlijk af hoe dat kan, volgens mij kan ik mijn voorwiel niet andersom monteren omdat ik dan mijn kilometertellerkabel niet kan aansluiten ofzo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_155621098
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:34 schreef Tankiej het volgende:
Mijn voorwiel is verkeerd om gemonteerd :')

Gisteren tijdens de rit naar huis bleef m'n ABS lampje knipperen, onderweg even gestopt maar ik zag niet meteen iets bijzonders. Iemand op MF vroeg of het voorwiel niet verkeerd om gemonteerd was, en ja hoor; band zit goed op de velg maar het wiel zit er verkeerd om in, ABS ring zit aan de verkeerde kant. Dit mogen ze zaterdag fixen, prutsers :')
Top :')
pi_155623056
Zo afscheid nemen van mijn fazertje ;(
pi_155623421
de de door Deka vakkundig gesloopte drift eens achteruit gericht gemonteerd aan mijn kofferrek onder de uitlaat :P

pi_155623570
Mijn motor inruilen voelt net als mijn kat begraven ;(
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:28:20 #263
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155623968
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:13 schreef Yreal het volgende:
Mijn motor inruilen voelt net als mijn kat begraven ;(
Ik heb met tranen in mijn ogen mijn fiat Uno destijds weggebracht. Vervoer is emotie
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155625964
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik heb met tranen in mijn ogen mijn fiat Uno destijds weggebracht. Vervoer is emotie
Zo blij dat je er vanaf was? ;)
Ik moest toch ook wel even slikken toen ik m'n vorige motor verkocht.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:37:48 #265
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155626270
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef BRooster het volgende:

[..]

Zo blij dat je er vanaf was? ;)
Ik moest toch ook wel even slikken toen ik m'n vorige motor verkocht.
Was mijn eerste auto
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_155630296
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:13 schreef Yreal het volgende:
Mijn motor inruilen voelt net als mijn kat begraven ;(
Wat krijg je ervoor terug?
pi_155630335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:44 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel echt een fout die je niet mag maken als garage. Ik vraag me eigenlijk af hoe dat kan, volgens mij kan ik mijn voorwiel niet andersom monteren omdat ik dan mijn kilometertellerkabel niet kan aansluiten ofzo.
Inderdaad, ook nog een Triumph dealer :')
Zodra de garantieperiode voorbij is zien ze mij daar niet weer, als dit al niet eens goed kan..
Ik vraag me ook wel af hoe ze dat gedaan hebben. Bij m'n vorige motor heb ik zelf de wielen er wel eens af gehad, maar die pasten er inderdaad niet andersom op.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:16:39 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_155630465
Vanavond even lauwersoog en terug *O*
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:43:20 #269
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155646660
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 18:07 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wat krijg je ervoor terug?
minder haar in huis en de vrijheid om je toetsenbord te gebruiken wanneer je dat wil
pi_155646989
Motor wordt straks opgehaald. :@ Ben benieuwd wat dit voor mijn portemonnee gaat betekenen. In ieder geval dure olie dit. _O-

Hoop trouwens dat ie het vandaag gaat fixen. Niet naar gevraagd. :+ :X
pi_155647076
Handig, ben vergeten olie en oliefilter mee te geven... Voor de volgende keer dan maar. :') Als ik het nog aandurf. _O-
pi_155647089
als jouw gepruts er maar niet voor zorgt dat ie dinsdag mijn motor niet doet }:|
pi_155647103
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 09:04 schreef Maegrim het volgende:
als jouw gepruts er maar niet voor zorgt dat ie dinsdag mijn motor niet doet }:|
_O-

Met een beetje geluk kan ik de motor vandaag al ophalen, afhankelijk van de drukte. Wordt wel een heel avontuur om met het OV daar te geraken, maar goed. :D
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:18:36 #276
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155647167
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:34 schreef Tankiej het volgende:
Mijn voorwiel is verkeerd om gemonteerd :')

Gisteren tijdens de rit naar huis bleef m'n ABS lampje knipperen, onderweg even gestopt maar ik zag niet meteen iets bijzonders. Iemand op MF vroeg of het voorwiel niet verkeerd om gemonteerd was, en ja hoor; band zit goed op de velg maar het wiel zit er verkeerd om in, ABS ring zit aan de verkeerde kant. Dit mogen ze zaterdag fixen, prutsers :')
Deze mag in de startpost _O-
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 09:08 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

_O-

Met een beetje geluk kan ik de motor vandaag al ophalen, afhankelijk van de drukte. Wordt wel een heel avontuur om met het OV daar te geraken, maar goed. :D
Maar hoe heb je dat filter nou weten te slopen?
pi_155647316
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 09:18 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Deze mag in de startpost _O-

[..]

Maar hoe heb je dat filter nou weten te slopen?
Ik had honger.
pi_155647508
Zonet gebeld door hem: "Ik heb vervelend nieuws voor je. Hij is klaar."

:')
pi_155647516
heeft dus nog geen 2 uur over gedaan :') heb jij 2 linkerhanden ofzo? :D _O-
pi_155647542
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 09:59 schreef Salatrel het volgende:
heeft dus nog geen 2 uur over gedaan :') heb jij 2 linkerhanden ofzo? :D _O-
Niet eens halfuur denk ik. Hij was hier namelijk om 9u,en moest naar Zeist rijden (20-25 min).

_O-

Ja, ik heb twee linkerhanden. :')
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:10:31 #281
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_155647608
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:18 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Niet echt een motorzaak, maar ze hebben wel het een en ander aan kleding/helmen/accecoires daar bij de MultiSüd, geloof ik. Tijdje geleden dat ik daar ben geweest, maar heb daar een jas, broek en handschoenen voor nog geen 300 euro samen gekocht, prima prijzen. Zit in dat gebouw samen met een of andere electronicaboer. Althans, bijna 3 jaar geleden zaten ze daar :+
Ga daar binnenkort even heen ja! En in Emden zit een Louis.de store kwam ik achter :+
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:44:56 #282
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155647956
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik had honger.
Volgende keer zo'n ding gebruiken:



Kost ¤8 ofzo.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:03:31 #283
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_155648205
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:06 schreef Salatrel het volgende:
de de door Deka vakkundig gesloopte drift eens achteruit gericht gemonteerd aan mijn kofferrek onder de uitlaat :P

Handig, kan je zien waar je kenteken eraf trilt w/
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:34 schreef Tankiej het volgende:
Mijn voorwiel is verkeerd om gemonteerd :')

Gisteren tijdens de rit naar huis bleef m'n ABS lampje knipperen, onderweg even gestopt maar ik zag niet meteen iets bijzonders. Iemand op MF vroeg of het voorwiel niet verkeerd om gemonteerd was, en ja hoor; band zit goed op de velg maar het wiel zit er verkeerd om in, ABS ring zit aan de verkeerde kant. Dit mogen ze zaterdag fixen, prutsers :')
_O- :D

Ik stel een Hall of Fame voor in de OP. De foto van Sala's gesloopte Drift kan er dan ook meteen bij w/
pi_155649198
En nu sta ik met pech op de A2. 112 gebeld zodat ze me van deze rotplek kunnen weghalen.

Ik sta nu bij A2 Li, hmp 52.3 waar de paralelbaan en de hoofdrijbaan bij elkaar komen... Op het puntstuk.
pi_155649610
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
En nu sta ik met pech op de A2. 112 gebeld zodat ze me van deze rotplek kunnen weghalen.

Ik sta nu bij A2 Li, hmp 52.3 waar de paralelbaan en de hoofdrijbaan bij elkaar komen... Op het puntstuk.
:{

Wat is er aan de hand?
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:37:19 #286
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155649903
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
En nu sta ik met pech op de A2. 112 gebeld zodat ze me van deze rotplek kunnen weghalen.

Ik sta nu bij A2 Li, hmp 52.3 waar de paralelbaan en de hoofdrijbaan bij elkaar komen... Op het puntstuk.
Wtf. Voor het geval je het nog niet deed, ga iig achter de vangrailing staan indien mogelijk.
pi_155650694
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 12:37 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wtf. Voor het geval je het nog niet deed, ga iig achter de vangrailing staan indien mogelijk.
Daar sta ik uiteraard. Maar aan beide kanten van de geleiderails rijden auto's. :')

Ook grappig: het tweede voertuig dat kwam (voor wegafzetting) heeft pech en is door dezelfde takelwagen gesleept. :')

Ik wacht nu op een veilige locatie op Allianz..

Tank is nog vol. Wanneer ik de startknop indruk hoor ik een klik (relais?), waarna het display uit en aan gaat. :')
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:25:59 #288
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155650765
Wacht maar lekker tot je op een veilige plek staat voor je gaat storingzoeken.

Begin dan eens met het controleren van de zekeringen en geef een paar klappen op de startmotor.
pi_155650836
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 13:25 schreef Erasmo het volgende:
Wacht maar lekker tot je op een veilige plek staat voor je gaat storingzoeken.

Begin dan eens met het controleren van de zekeringen en geef een paar klappen op de startmotor.
Ja, ik sta al op een veilige locatie. Ik laat het zoekwerk wel over aan pechhulp. :P
pi_155653526




Leuke plek hè? :')

Op de veilige locatie een spanningsbron op de accu aangesloten. Je hoort de startmotor dan wel draaien. De motor slaat echter niet aan. Volgens die gast van pechhulp (lees: bergingsbedrijf :') ) is er iets mis met het brandstofsysteem (brandstoftoevoer). Motor gaat dinsdag naar de garage...

Kut Allianz Global Assistance trouwens, betaal ik extra voor de module 'Vervangende motor', is dat 'op basis van beschikbaarheid'. Tsssk. Ik zit nu met dit mooie weer opgescheept met een Kia Rio. }:|
pi_155653639
Had je die fiets niet pas gekocht?
pi_155653673
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 15:42 schreef Salatrel het volgende:
Had je die fiets niet pas gekocht?
Iets meer dan drie weken geleden. Heb er al 3000km op zitten, ben vorig weekend zelfs naar de Eifel geweest. Dat ding reed fijn.

Kutzooi dit.
pi_155653840
Wel blij dat de motor niet in de Leidsche Rijn tunnel is uitgevallen. Ik was denk ik net 1-1,5km de tunnel uit. :')
pi_155654284
Ik zit al meer dan twee uur bij de garage. Achterrem bleek toch wel nieuwe blokjes nodig te hebben, maar de pin zat zo vastgeroest in de klauw dat dat makkelijker gezegd was dan gedaan. Overlegd wat ik wilde, dus nu zijn ze proberen die pin uit te boren om de klauw te redden en de blokjes te vervangen. Dus ik zit nu te duimen dat dat lukt, want een nieuwe klauw is financieel geen leuk grapje. :')

En gelukkig, terwijl ik dit typ: gelukt! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_155655771
Motorrijbewijs is binnen *O*

Vanmiddag examen gedaan.
Geen referral hier.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:59:09 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_155656215
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 17:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Motorrijbewijs is binnen *O*

Vanmiddag examen gedaan.
Feli's *O*

Mooi op tijd om nog een restje zomer mee te pikken. Motor al gekocht?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_155657457
Nou. Om te beginnen erg blij met de motorzaak. Netjes de rem gefixt volgens prijsafspraak (halfuur), terwijl ze er een uur tot anderhalf over hebben gedaan. Totale rekening voor achterband, nieuwe remblokjes achter, nieuwe remvloeistof en het uitboren van de klauwpin komt op 235 euro, dus zeker erg netjes.

Maar. :') Bij het eerste stoplicht draaide de motor opeens 2500rpm stationair. Hiervoor draaide hij 1200rpm, dus daar keek ik even vreemd van op, maar goed, toch maar doorgereden want verder geen problemen. Wil ik omkeren bij Assen (nieuw bandje inrijden), doet hij 3500rpm. :{ Eerste tankstation eraf gegaan, direct de zaak maar weer gebeld. Gelukkig was het nog net vijf voor vijf. :P

Wat bleek... Ze hadden het stationair toerental wat aangepast want hij liep wel erg laag volgens hen. :') Dat hebben ze verder niet gevraagd of vermeld toen ik bij afrekenen vroeg wat ze nu allemaal gedaan hebben. Maar ik kon gewoon de stelschroef tegen de klok in draaien volgens hem om het opnieuw af te stellen. Dus Sarasi modderen met het sleutelsetje van onder het zadel, want loeiheet die motor natuurlijk. Na een kwartier prutsen (volgens de garage moest hij ongeveer een hele slag terug) weer even laten draaien. BWAAAARP 5000rpm. :') Al vloekend en scheldend weer op de knieën om dat ding de andere kant op te draaien. Gelukkig verscheen al snel mijn reddende engel op een monsterlijk dikke motor die binnen een minuut dat ding weer had ingesteld. O+ Nog even met die vent staan babbelen, hem nog de weg kunnen wijzen en weer op huis aan gereden. Onderweg nog even een klein beetje lager afgesteld en nu loopt hij warm in ieder geval netjes, hoewel aan de hoge kant. 1500rpm nu.

Kortom, 2.5 uur bij de garage zitten wachten en een uur liggen prutsen bij een tankstation, maar mijn motor rijdt wel weer als een zonnetje. *O* Achterrem is weer wat liever, het nieuwe bandje rijdt heerlijk en ondanks de oversize kan ik nog steeds net bij de grond. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_155657670
Yamaha :')

Daarom Ducati. Laat je nooit staan. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:13:00 #299
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155657743
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 19:09 schreef Amoeba het volgende:
Yamaha :')

Daarom Ducati. Laat je nooit staan. ^O^
Met remmen wil juist graag staan. Snel. Zonder dat de remvloeistof over m'n achterband pist.
pi_155657868
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 17:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Feli's *O*

Mooi op tijd om nog een restje zomer mee te pikken. Motor al gekocht?
Helaas nog geen motor kunnen kopen, zal nog even op zich laten wachten.

Misschien maar eens wat huren.
Geen referral hier.
pi_155657894
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2015 19:13 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Met remmen wil juist graag staan. Snel. Zonder dat de remvloeistof over m'n achterband pist.
Dat euvel is inmiddels verholpen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')