Op 1.7 of minder zou ik me al zorgen gaan maken. Ik heb mijn banden zelf altijd 2.3-2.6 bar staan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Met een band op 1 bar valt niet meer te rollen hoor
quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:12 schreef BlackLining het volgende:
Meh, klote trouwens. Ik ben de lagers van de ophanging van de achterveer aan het vervangen. Alles mooi bij de lagerboer besteld want precies hetzelfde voor een tiende van de prijs. En net op het moment dat ik een keutel draai op het bestelformulier voor schofterig dure Suzuki OEM parts zie ik dat ik nou net dat lager wat ik er net uitgeramd heb alleen bij Suzuki kan krijgen voor 60 euro verdomme
Dat hok verkopen en iets Japans halen lijkt me de beste oplossing.quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:23 schreef Amoeba het volgende:
Over goede verhalen gesproken, laatst de achteras eruit geramd om achterbandje te wisselen. Ik heb nu een hoop ijzer op m'n brug zitten omdat de brug tegen het wiel krast (links). Motor gaat wel rechtdoor maar het is wel een minimale afwijking dus. Wat is de juiste methode om je achterwiel goed terug te zetten zodat je dit voorkomt?
Dat zal best. Ik vind Ducati's mooi. Leuk geluidje, ze hebben vast wat meer problemen dan andere motoren. Het zal me allemaal een zorg zijn, ik vind motortechniek leuk en sleutelen ook. Dat er als amateur monteur iets misgaat is niet meer dan logisch. Toen je dat hele blok aan het reviseren was, ging dat allemaal in één keer goed dan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 01:38 schreef BlackLining het volgende:
Dat misschien niet, maar goed advies is het des te meer.
doe je portemonnee een plezier!quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:48 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil ook ooit een duc, maar wel voor erbij.
Als ik 1 kan vinden waar ik op pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe je portemonnee een plezier!En daar pas ik zelfs op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe je portemonnee een plezier!Gewoon voor erbij he. Dus als er wat is, dat ik hem gewoon kan laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geluid doet mij wel wat
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Dan zou ik gewoon een spaarvarken kopen en al je wisselgeld daarin gooien. Beetje mee schudden en je hebt ook het geluid van die Ducati. En dat voor 2 euro 50quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gewoon voor erbij he. Dus als er wat is, dat ik hem gewoon kan laten staan.
Dat geluid doet mij wel wat
Om het Hok weer veilig rijdbaar te makenquote:
ben je zo klein dan? Ze kunnen wel iets verlaagd wordenquote:Op maandag 17 augustus 2015 02:48 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil ook ooit een duc, maar wel voor erbij.
Als ik 1 kan vinden waar ik op pas
en wat denk dat ik nodig heb mijn mijn iele 1,86quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:34 schreef joppie_saus het volgende:
Aangezien Catch zo'n beetje al zijn kleding in maatje XL/XXL heeft denk ik dat verlagen niet de oplossing is
Deze week is het moment van de waarheid voor mijn bike... Is de voorvork recht of krom?
Ik heb er nog nooit op gezeten, maar ik heb wel eens naast een monster gestaan en dat leek wat klein voor me.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:05 schreef KneusTeun het volgende:
Beetje onzin, als je hem er toch voor erbij neemt hoef je er ook niet als een koning op te zitten. Mijn broer 2m11cm kan ook oo veel ducati's prima rijden. Maar hij hoeft er dan niet 400km mee te gaan rijden natuurlijk.
ik ben ook 1.88 en een R6 leek mij altijd onmogelijk vanwege mijn kapotte knieën, stond er best van te kijken hoe comfortabel het nog is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit op gezeten, maar ik heb wel eens naast een monster gestaan en dat leek wat klein voor me.
Valt geen peil op te trekken. Ik heb op een fireblade gezeten en die was net te klein... Een zx7r pastte weer perfect. Terwijl die toch kleiner lijkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik ben ook 1.88 en een R6 leek mij altijd onmogelijk vanwege mijn kapotte knieën, stond er best van te kijken hoe comfortabel het nog is.
Watvoor merk heb je er nu onder dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:00 schreef Tunafish het volgende:
Yay, ik mag weer lekker banden gaan uitzoekenDat spul wat nu onder de motor zit glibberde de afgelopen dagen alle kanten op, niet geheel bevorderlijk voor mijn rijgemak
Scorpion trail (denk ik?) 1 of 2? Ik heb de 1 nu onder m'n Tiger zitten en die bevallen mij niet geweldig, vooral niet bij nat wegdek. De 2 zou veel beter moeten zijn, die laat ik er volgende week onder zettenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Watvoor merk heb je er nu onder dan?
Overigens gaat er bij mij ook weer nieuw rubber onder, maar dat is meer omdat IJsland die Heidenau's helemaal heeft opgevrotenik ga nu voor het woon-werk eens Pirelli's proberen (Scorpion) - de achterband die ik vorig jaar per abuis kreeg toegezonden beviel wel, dus nu eens voor de hele set.
Heb de BT023, zat er op toen ik hem kocht. Bevallen primaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:10 schreef Salatrel het volgende:
Ja bridgestonedat is vragen om problemen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:11 schreef Dekatria het volgende:
Ik wilde ook echt nog iets zeggen over BL en zijn ervaringen met Bridgestone, en jawel hoor
ik had die onder de GSR zitten toen ik hem kocht maar vond het gewoon 100x bagger..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb de BT023, zat er op toen ik hem kocht. Bevallen prima
Ik lach me nog steeds suf om jouw achternaam.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:17 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb ook net een nieuw achterband besteld. Hopelijk is 'ie vrijdag binnen, het heeft inmiddels wel enige urgentie.Continental ContiGo! trouwens, dat zat er al op, die voorband hoeft nog niet vervangen te worden en combineren lijkt me (nog) een slecht idee.
Tevens volgens mij zo'n beetje de eerste keer in mijn leven dat iemand niet hoefde te gniffelen of een opmerking maakte over mijn achternaam.
De GSR?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had die onder de GSR zitten toen ik hem kocht maar vond het gewoon 100x bagger..
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De GSR?
Ik rij ze eerst op voordat ik ze vervang.
Ik ben het volledig met hem eens, dit is echt te triest voor woorden! en hoop niet dat het fenomeen overwaaid.quote:
Ouwe fietsen rijden julie allemaal zegquote:
lol, zit ik dan met m'n amper 3000km in 2 jaar tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:39 schreef Nero22 het volgende:
In anderhalf jaar tijd 22.000 km gereden. En dat is niet eens omdat ik grote roadtrips heb gedaan of zo. Alleen dagtripjes.
Had ik je daar niet ook op gewezen? Wel leuk, dat zeker!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Bijna één maand m'n rijbewijs en ik heb er meer dan 1500km opzitten. Ding staat bijna op 50k.![]()
Overigens net tijdens werk een leuk gesprekje gehad met een letterenstudent die een Ducati Monster had, die wees me op het fenomeen stadswerkplaats. Voor dertig euro drie uur lang onder begeleiding sleutelen (incl gebruik gereedschap, extra toeslag voor machines). Daar ga ik vast nog wel een keer gebruik van maken.
Goeie keuze, heb ik ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Net een shark skwal gekocht, zat toch een stuk beter dan de is17.
Dat zet ik er over 3 weken in één weekend weer op. Alhoewel, Monschau is niet zo ver als Luxemburg. Ik heb voor 0 euro heel veel uren sleutelen. Mijn pa heeft tenminste wel goed gereedschap.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:02 schreef Sarasi het volgende:
Bijna één maand m'n rijbewijs en ik heb er meer dan 1500km opzitten. Ding staat bijna op 50k.![]()
Overigens net tijdens werk een leuk gesprekje gehad met een letterenstudent die een Ducati Monster had, die wees me op het fenomeen stadswerkplaats. Voor dertig euro drie uur lang onder begeleiding sleutelen (incl gebruik gereedschap, extra toeslag voor machines). Daar ga ik vast nog wel een keer gebruik van maken.
Ik vind die bij de IS17 ook wel prima aanvoelen hoor?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Had ik je daar niet ook op gewezen? Wel leuk, dat zeker!
Net een shark skwal gekocht, zat toch een stuk beter dan de is17. En het zonnevizier voelt ook tig keer beter. En een booster jeans, voor de mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |