laten we het erop houden dat die alp een beetje last heeft van een beetje achterstallig onderhoudquote:
Klinkt als een gecupt bandje. Heb je de nieuwe wel voldoende opgepompt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:57 schreef Nero22 het volgende:
Help
Als ik mijn stuur los laat begint het stuur hevig te trillen. Nu weet ik dat een nieuwe band vorige keer wel hielp, naar hij lijkt nu wel okay...? Kan natuurlijk van alles zijn, maar iemand suggesties en wat er aan gedaan kan worden?
Achja je kunt nu lekker in de luiers chillenquote:Op zondag 16 augustus 2015 10:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee. Ik mag er eerst een slordige ¤2000 tegen aan gooien om weer te kunnen rijden. Dus dat wordt em niet
RIP Hok![]()
Heb het even gecheckt vanmiddag, maar er zit wel voldoende in: 1,9 bar waar er max. 1,9 bar in mag van de bandenboer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Klinkt als een gecupt bandje. Heb je de nieuwe wel voldoende opgepompt?
1,9? Dat klinkt best laag, ik rij met 2,5 voor en 2,9 achter.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:21 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heb het even gecheckt vanmiddag, maar er zit wel voldoende in: 1,9 bar waar er max. 1,9 bar in mag van de bandenboer.
gewoon 285m in stempelenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:10 schreef Salatrel het volgende:
Godverdomme ik zie die kust gewoon mijn kant op kijken hè en toch slaat ze linksaf mijn weghelft op
[ afbeelding ]
ze snijd hem ook gewoon zo scherp aan die bocht dat ze over het verdrijvingsvlak gaat
Je kan ook een bandenspanningsmeter voor een tientje kopen zodat je thuis kan meten, dan weet je tenminste zeker dat de band nog koud is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:34 schreef Nero22 het volgende:
Nou ja, het is een stukje rijden naar het pompstation... Zal er gewoon eens meer in duwen. Zal ie ook makkelijker de bochtjes om gaan denk ik. Had afgelopen week wel eens het idee dat ik geen lijn kon houden.
moet je eens met 0,9 voor en 1,2 achter gaan rijden. dweilen niet normaal.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:11 schreef BlackLining het volgende:
1.9 bar?Dat zat er bij mij nog in nadat ik hem lekgereden had en nog net de hoek om kon dweilen de werkplaats op
Kijk eens op de website van de bandenfabrikant. Wat op de velg of op de motor staat is niet interessant: da's maar metaal. De bandenfabrikant weet beter hoeveel spanning de band nodig heeft.
Lijkt me geen kwaad te kunnen om dat ding eens op 2.3 ofzo te zetten. En anders ff checken op speling van wiellagers of balhoofdlagers, dat wil ook wel stevig doortrillen in het stuur.
Tientje? Drie dollar ofzo vanuit Chinaquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je kan ook een bandenspanningsmeter voor een tientje kopen zodat je thuis kan meten, dan weet je tenminste zeker dat de band nog koud is.
Maar daar zal het dan wel door komen, als je hem op drukt brengt terwijl die al warm is dan zal er nu wel te weinig in zitten
Ik denk dat je door het rollen van het wiel icm een warme band koud wel 0,9 bar kunt krijgen als ie leeg loopt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:54 schreef BlackLining het volgende:
0.9 bar? Da's knap, heb je die band vacuüm staan trekken ofzo?
hé, dat gaf dat apparaat aan, hè.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:54 schreef BlackLining het volgende:
0.9 bar? Da's knap, heb je die band vacuüm staan trekken ofzo?
Met een band op 1 bar valt niet meer te rollen hoorquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk dat je door het rollen van het wiel icm een warme band koud wel 0,9 bar kunt krijgen als ie leeg loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |