In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
twitter:dijkshoorn twitterde op zaterdag 15-08-2015 om 20:50:19Als je Jan Joost van Gangelen ziet presenteren dan snap je opeens hoe goed Wilfred Genee is. Te hard lachend haantje naast zielig meisje reageer retweet
Extreem onzichtbaar en probeerde dan voetballend wat dingen waar propper en Maher vreemd van keken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelde Luuk de Jong eigenlijk mee? Ik heb hem alleen Guardado tot rust zien manen bij het rustsignaal.
Zo onzichtbaar dat ik me pas net afvroeg nadat Co zijn naam liet vallen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Extreem onzichtbaar en probeerde dan voetballend wat dingen waar propper en Maher vreemd van keken.
Er is nog nooit iemand geweest die om jou moest lachen. Waarom blijf je het maar proberen? Het is een beetje zielig aan het worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef Zipportal het volgende:
CentenbakjeSjoerd die iedereen in de poepert loert.
Hou je bek nou eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er is nog nooit iemand geweest die om jou moest lachen. Waarom blijf je het maar proberen? Het is een beetje zielig aan het worden.
heeft het wel gedaan met Staxgodinquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:42 schreef Zipportal het volgende:
CentenbakjeSjoerd die iedereen in de poepert loert.
Hoe dan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft het wel gedaan met Staxgodin
mocht ie willenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft het wel gedaan met Staxgodin
Fout, Ziyech koos voor Twente.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
Feijenoord kon Ziyech hebben maar koos voor Toornstra.
Haha.
Volgens Shownieuws (quote:
Punt is, ze zitten nu met middelmaat opgescheept omdat ze Ziyech geen centrale rol konden bieden. Goed gezien van Yellow.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen kritisch woord over Alfred Schreuder.
Als hij dit seizoen volmaakt, is Twente gedegradeerd.
Logisch dat je spelers geen speelgarantie geeft op een bepaalde positie. Eisjes stellen doet hij maar bij provincieclubjes. Daar is hij de man. Hier is hij één van de 11.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Punt is, ze zitten nu met middelmaat opgescheept omdat ze Ziyech geen centrale rol konden bieden. Goed gezien van Yellow.
Dit zijn Dirk Kuyt-achtige denkstrategieën.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch dat je spelers geen speelgarantie geeft op een bepaalde positie. Eisjes stellen doet hij maar bij provincieclubjes. Daar is hij de man. Hier is hij één van de 11.
Een klassevoetballer als Ziyech zou bij mij persoonlijk een van de eerste namen zijn die ik op het opstellingenblaadje zet. Zeker als mijn andere optie Immers heet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch dat je spelers geen speelgarantie geeft op een bepaalde positie. Eisjes stellen doet hij maar bij provincieclubjes. Daar is hij de man. Hier is hij één van de 11.
Dan moet Kramer wegwezenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fräser de toekomstig coach van Feyenoord.
Ben ik het met je eens. Als je een profclub wil spelen moet je groter zijn dan de speler.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag. En als hij blijkt niet de topper te zijn die we dachten dat hij was gaat hij naar de bank of staat hij op een andere positie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een klassevoetballer als Ziyech zou bij mij persoonlijk een van de eerste namen zijn die ik op het opstellingenblaadje zet. Zeker als mijn andere optie Immers heet.
ideale opvolger van Frank de Boerquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Streppel is de nieuwe ideale complete trainer volgens Studio Voetbal.
WK finale analyseren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet er iedere keer over Oranje gepraat worden?
WAAROM.
WAAROM.
en dan nu nog de verdediging?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay - Huntelaar - Robben
Sneijder - Blind - Klaassen
STOP HAMMERTIME
lekker voor Belgie juichenquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
Kunnen we straks bmi weer zien schutteren. Of blind centraal. Oh man ik gruwel bij het huidige oranje.
En achterin?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay - Huntelaar - Robben
Sneijder - Blind - Klaassen
STOP HAMMERTIME
Van der Wiel zit niet eens bij de selectie van PSG.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieters #letsdoittogether
Riedewald
De Vrij
Van der Wiel
Gaat crack nog ergens voetballen dit seizoen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pieters #letsdoittogether
Riedewald
De Vrij
Van der Wiel
Oh god.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van der Wiel zit niet eens bij de selectie van PSG.
Diks.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh god.
Wie dan? Ik wil niet Janmaat.
Goede tekst, moet je meer mee doenquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Amsterdam is kut , het westen is kut
Dan denk ik dat ik voor Mets kies.quote:
Uiteraard, ik vul de tijd wel met npo3 waar iemand grappen schreeuwt.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:07 schreef Evertjan het volgende:
Sierd de Vos met de mobiele telefoon bij Ellen van Langen
Ziet er verdomme beter uit dan Tekst TV anno 2015.quote:
twitter:NOSvoetbal twitterde op donderdag 20-08-2015 om 14:45:04Tom Egbers nieuwe presentator Studio Voetbal http://t.co/adwyM7Eu3a reageer retweet
Ah kom op... hoe saai wil je het hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NOSvoetbal twitterde op donderdag 20-08-2015 om 14:45:04Tom Egbers nieuwe presentator Studio Voetbal http://t.co/adwyM7Eu3a reageer retweet
hij maakt ze niet hè. Spreekt alleen een en ander in. Verder is dat vooral het werk van Kees Jongkindquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Tom Egbers hele toffe docus maken, maar als interviewer en presentator is het nog steeds een zenuwachtige, moeizame jongen. Magoed, er is geen betere dan JvG voor dit programma.
TV / Tussen Kunst en Kitsch.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:45 schreef Pascalus het volgende:
Tussen Kunst en Kitsch jaaaaaaaaaaaaaaa
Henry Schut lijkt me ook wel prima toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Tom Egbers hele toffe docus maken, maar als interviewer en presentator is het nog steeds een zenuwachtige, moeizame jongen. Magoed, er is geen betere dan JvG voor dit programma.
Vroeger had ik een zender op TV die de hele dag een powerpoint uitzond met lokaal nieuws. De Kabelkrant heette dat, wat een genot.quote:
Wat een spannende dingen maak jij mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vroeger had ik een zender op TV die de hele dag een powerpoint uitzond met lokaal nieuws. De Kabelkrant heette dat, wat een genot.
Voor meer nutteloze onzin mag je altijd dm'en.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een spannende dingen maak jij mee.Eerder deze avond was je ook al het live-topic aan het teruglezen.
Wie wel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Geen Arno, Jan, Willem en Co vandaag. Dat ik dit nog mag meemaken
Van Marwijk, Mossou, Gullit en Youri volgens teletekstquote:
Dat is niet veel beter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Marwijk, Mossou, Gullit en Youri volgens teletekst
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alles is beter dan Arno Vermeulen
Als ik er in maart niet in had gepost was er al ruim 900 dagen niet gepost.quote:
Ik snap ook niet waarom ze Henry niet hebben gekozen hiervooor...quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Henry Schut lijkt me ook wel prima toch?
De chef voetbal heeft er nou eenmaal niet bijster veel verstand van daarquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze Henry niet hebben gekozen hiervooor...
Die blaast het hele gesprek af zodra er een kritische noot gekraakt dreigt te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze Henry niet hebben gekozen hiervooor...
Hartstikke leuk nieuws Albert.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef GGMM het volgende:
Een leuk feitje over Henry Schut? Nou vooruit dan maar.
Op 22 januari is hij vader geworden van een dochtertje.
Wat een leuk feitjequote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef GGMM het volgende:
Een leuk feitje over Henry Schut? Nou vooruit dan maar.
Op 22 januari is hij vader geworden van een dochtertje.
Dan kijk ik niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vissers zit morgen bij Natafelen met Kees.
Valentijn Driessen ook toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem Vissers zit morgen bij Natafelen met Kees.
Zo noemde GGMM mij ook al.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme waaghals, zeg.
Wat een pursonalities aan tafel zeg, bohquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en Leon Ten Voorde. Dat wordt Twente bashen.
Wel de verkeerde plek voor een play-offquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een pursonalities aan tafel zeg, boh
Twente ook op een play-off plek
Momenteel treft Twente in de play-offs virtueel Fortuna Sittard of Helmond Sport. Moet te doen zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat een pursonalities aan tafel zeg, boh
Twente ook op een play-off plek
Precies de goede voor mij andersquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Wel de verkeerde plek voor een play-off
Straks lekker eruit donderen tegen Achillesquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel treft Twente in de play-offs virtueel Fortuna Sittard of Helmond Sport. Moet te doen zijn.
Helmond uit, altijd lastig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel treft Twente in de play-offs virtueel Fortuna Sittard of Helmond Sport. Moet te doen zijn.
Leuk dat je meedoetquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch effe half uurtje SVtje kijken
Je bent een nog grotere waaghals dan Pascalus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch effe half uurtje SVtje kijken
900 euro betalen dus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:10 schreef Rickertman96 het volgende:
Mijn 1e SV van het seizoen. Ben benieuwd.
begint een beetje te veel in zich zelf te gelovenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Luuk de Jong begint enge trekjes te krijgen.
Dan had je er niet eens aan moeten beginnenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Bjelland 1 van je beste spelers
Dan moet je ermee ophouden als club
Hoooooo genotquote:
denk jij dat een andere trainer ze wel aan het voetballen krijgt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige mensen sturen Schreuder weg, maar Derksen en De Telegraaf steunen onverstandige mensen.
Hup gelijk failliet verklarenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan had je er niet eens aan moeten beginnen
Ik voeg Sjek toe aan dit rijtje, en Bert ookquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige mensen sturen Schreuder weg, maar Derksen en De Telegraaf steunen onverstandige mensen.
Jazeker.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk jij dat een andere trainer ze wel aan het voetballen krijgt?
?.quote:
omdat het de ED isquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Jivis het volgende:
Waarom wordt Feyenoord - Vitesse een topper genoemd.
Hoop dat ze dat nog even volhouden voordat de ware middelmaat naar boven komt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord wint al drie potjes met dom geluk.
Ik begrijp nu hoe Ajacieden zich vaak voelen. Het voelt wel prima.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom heeft allemaal nieuwe ideeën voor het programmaquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Raar om bedenken dat Tom Egbers er straks zit. Daarmee gaat het programma toch echt van een krappe voldoende naar een onvoldoende.
een krappe voldoende?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Raar om bedenken dat Tom Egbers er straks zit. Daarmee gaat het programma toch echt van een krappe voldoende naar een onvoldoende.
Vandaag was een 0-0 gewoon de meest terechte uitslag geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ben je zo negatief?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat nog even volhouden voordat de ware middelmaat naar boven komt.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een krappe voldoende?
SV is nooit een voldoende geweest, alleen die keer toen het stroom uitviel
Als je kampioen wordt is het lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik begrijp nu hoe Ajacieden zich vaak voelen. Het voelt wel prima.
Sked slaat nu met deurenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben erg blij dat ik geen Vitesse-supporter ben. Wat een enorm zielloze club is het toch.
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom heet de club eigenlijk nog ''Vitesse'' ?
Je zit eigenlijk naar Jong Chelsea te kijken, jammer wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben erg blij dat ik geen Vitesse-supporter ben. Wat een enorm zielloze club is het toch.
Onzin, dus een spits kan voortaan naast het doel wachten en dan de ballen naar voren rammen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Sunri5e was dit geen buitenspel omdat Kongolo buiten het veld stond.
Ibarra telt hier wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
Ibarra telt hier niet mee
Niet de voetbalregels kennen
Ik heb medelijden met de fans.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom heet de club eigenlijk nog ''Vitesse'' ?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Sunri5e was dit geen buitenspel omdat Kongolo buiten het veld stond.
Die verdediger ligt er nog achter, dus dan is het toch geen buitenspel? Zo werd dat op Foxy uitgelegd.quote:
Vitesse Londonquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter noem je het Sjelsie Arnhem
Deze man moet een onderscheiding krijgenquote:
Ja, want hij ontvangt de bal toch? Dat is de regel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef Merkie het volgende:
Slaat nergens op dat dit buitenspel is. Twee meter over de achterlijn lopen en je hebt ineens een buitenspelsituatie?
Kongolo staat achter de keeper. Al discussieren ze daar hier dus over, maar ik ben er van overtuigd dat Rooms arm minder 'ver' is dan de benen van Kongoloquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Die verdediger ligt er nog achter, dus dan is het toch geen buitenspel? Zo werd dat op Foxy uitgelegd.
Ik doel op Ibarra (of wie het dan ook was) die bij de reclameborden ligt. Die heft buitenspel op.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want hij ontvangt de bal toch? Dat is de regel.
Ik geloof trouwens niet dat de arm van Room ver genoeg gestrekt was om op gelijke lijn te zijn met de benen van Kongolo. Desalniettemin was het marginaal.
Kongolo gaat deelnemen aan het spel en die Vitesse-speler niet. Vanuit buitenspelpositie deel gaan nemen aan het spel vind ik dan een fluitsignaal waard.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Die verdediger ligt er nog achter, dus dan is het toch geen buitenspel? Zo werd dat op Foxy uitgelegd.
Er moeten 2 spelers achter de bal zijn inclusief keeper he?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik doel op Ibarra (of wie het dan ook was) die bij de reclameborden ligt. Die heft buitenspel op.
Uiteraard.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Kunnen we stellen dat Feyenoord bovengemiddeld veel geluk heeft gehad tot nu toe? Toch zullen ze op een behoorlijk grote afstand van Ajax en PSV eindigen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |