Hoop dat ze dat nog even volhouden voordat de ware middelmaat naar boven komt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord wint al drie potjes met dom geluk.
Ik begrijp nu hoe Ajacieden zich vaak voelen. Het voelt wel prima.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom heeft allemaal nieuwe ideeën voor het programmaquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Raar om bedenken dat Tom Egbers er straks zit. Daarmee gaat het programma toch echt van een krappe voldoende naar een onvoldoende.
een krappe voldoende?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Raar om bedenken dat Tom Egbers er straks zit. Daarmee gaat het programma toch echt van een krappe voldoende naar een onvoldoende.
Vandaag was een 0-0 gewoon de meest terechte uitslag geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ben je zo negatief?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat nog even volhouden voordat de ware middelmaat naar boven komt.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een krappe voldoende?
SV is nooit een voldoende geweest, alleen die keer toen het stroom uitviel
Als je kampioen wordt is het lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik begrijp nu hoe Ajacieden zich vaak voelen. Het voelt wel prima.
Sked slaat nu met deurenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben erg blij dat ik geen Vitesse-supporter ben. Wat een enorm zielloze club is het toch.
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom heet de club eigenlijk nog ''Vitesse'' ?
Je zit eigenlijk naar Jong Chelsea te kijken, jammer wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben erg blij dat ik geen Vitesse-supporter ben. Wat een enorm zielloze club is het toch.
Onzin, dus een spits kan voortaan naast het doel wachten en dan de ballen naar voren rammen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Sunri5e was dit geen buitenspel omdat Kongolo buiten het veld stond.
Ibarra telt hier wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
Ibarra telt hier niet mee
Niet de voetbalregels kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |