Hoop dat ze dat nog even volhouden voordat de ware middelmaat naar boven komt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord wint al drie potjes met dom geluk.
Ik begrijp nu hoe Ajacieden zich vaak voelen. Het voelt wel prima.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom heeft allemaal nieuwe ideeën voor het programmaquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Raar om bedenken dat Tom Egbers er straks zit. Daarmee gaat het programma toch echt van een krappe voldoende naar een onvoldoende.
een krappe voldoende?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Raar om bedenken dat Tom Egbers er straks zit. Daarmee gaat het programma toch echt van een krappe voldoende naar een onvoldoende.
Vandaag was een 0-0 gewoon de meest terechte uitslag geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ben je zo negatief?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:19 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat nog even volhouden voordat de ware middelmaat naar boven komt.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een krappe voldoende?
SV is nooit een voldoende geweest, alleen die keer toen het stroom uitviel
Als je kampioen wordt is het lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik begrijp nu hoe Ajacieden zich vaak voelen. Het voelt wel prima.
Sked slaat nu met deurenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben erg blij dat ik geen Vitesse-supporter ben. Wat een enorm zielloze club is het toch.
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom heet de club eigenlijk nog ''Vitesse'' ?
Je zit eigenlijk naar Jong Chelsea te kijken, jammer wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben erg blij dat ik geen Vitesse-supporter ben. Wat een enorm zielloze club is het toch.
Onzin, dus een spits kan voortaan naast het doel wachten en dan de ballen naar voren rammen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Sunri5e was dit geen buitenspel omdat Kongolo buiten het veld stond.
Ibarra telt hier wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
Ibarra telt hier niet mee
Niet de voetbalregels kennen
Ik heb medelijden met de fans.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom heet de club eigenlijk nog ''Vitesse'' ?
quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Sunri5e was dit geen buitenspel omdat Kongolo buiten het veld stond.
Die verdediger ligt er nog achter, dus dan is het toch geen buitenspel? Zo werd dat op Foxy uitgelegd.quote:
Vitesse Londonquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter noem je het Sjelsie Arnhem
Deze man moet een onderscheiding krijgenquote:
Ja, want hij ontvangt de bal toch? Dat is de regel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef Merkie het volgende:
Slaat nergens op dat dit buitenspel is. Twee meter over de achterlijn lopen en je hebt ineens een buitenspelsituatie?
Kongolo staat achter de keeper. Al discussieren ze daar hier dus over, maar ik ben er van overtuigd dat Rooms arm minder 'ver' is dan de benen van Kongoloquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Die verdediger ligt er nog achter, dus dan is het toch geen buitenspel? Zo werd dat op Foxy uitgelegd.
Ik doel op Ibarra (of wie het dan ook was) die bij de reclameborden ligt. Die heft buitenspel op.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, want hij ontvangt de bal toch? Dat is de regel.
Ik geloof trouwens niet dat de arm van Room ver genoeg gestrekt was om op gelijke lijn te zijn met de benen van Kongolo. Desalniettemin was het marginaal.
Kongolo gaat deelnemen aan het spel en die Vitesse-speler niet. Vanuit buitenspelpositie deel gaan nemen aan het spel vind ik dan een fluitsignaal waard.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Die verdediger ligt er nog achter, dus dan is het toch geen buitenspel? Zo werd dat op Foxy uitgelegd.
Er moeten 2 spelers achter de bal zijn inclusief keeper he?quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik doel op Ibarra (of wie het dan ook was) die bij de reclameborden ligt. Die heft buitenspel op.
Uiteraard.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Kunnen we stellen dat Feyenoord bovengemiddeld veel geluk heeft gehad tot nu toe? Toch zullen ze op een behoorlijk grote afstand van Ajax en PSV eindigen, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |