quote:Van Gaal onder druk voor cruciale clashes met Club Brugge
Louis van Gaal stuit vanavond met Manchester United op Club Brugge in de play-off van de Champions League. Het seizoen is pas net onderweg, maar de druk op Van Gaal is al enorm.
Van Gaal leidde zijn mannen vorig seizoen naar de vierde plaats in de Premier League. Hij voldeed daarmee aan de minimale eis die Manchester United aan hem gesteld had, maar van een leien dakje ging het bepaald niet. In een seizoen dat getekend werd door systeemwisselingen en personele veranderingen belandde United met vallen en opstaan in de topvier.
Kritiek
Na ruim en jaar op Old Trafford en nog een handvol miljoenenaanwinsten later lijkt Van Gaal met 4-2-3-1 nu eindelijk een vast systeem gevonden te hebben, maar ondanks zeges op Tottenham Hotspur en Aston Villa kreeg United ook dit seizoen al veel kritiek van Engelse media en analytici. Het spel van The Red Devils zou stroperig, voorspelbaar en fantasieloos zijn. De statistieken onderstrepen die kritiek, want de eerste twee competitieduels leverden in totaal slechts zes schoten tussen de palen op.
'Verdedigend staat het heel aardig, maar over de aanval maak ik me zorgen', zei voormalig United-aanvoerder Gary Neville na het duel met Aston Villa. 'Wedstrijden van United zijn niet leuk om naar te kijken. Er worden nauwelijks kansen gecreëerd. Ik heb het idee dat de aanvallers meer vrijheid nodig hebben. United is in mijn ogen nu een ploeg die moeilijk is om te verslaan, maar zelf ook veel moeite heeft om wedstrijden te beslissen.'
Vlijmscherp
Doordat de duels met Tottenham en Villa ondanks het povere aanvalsspel zeges opleverden, kon Van Gaal de kritiek eenvoudig afweren. 'Maar aangezien de club in een jaar bijna 300 miljoen euro heeft uitgegeven aan spelers, mogen supporters meer verwachten dan alleen punten. Het voetbal dat Van Gaal zijn elftal laat spelen is traag en resultaatgericht. Af en toe vraag je je af of de tactieken van Van Gaal nog wel van deze tijd zijn', was het vlijmscherpe commentaar van The Manchester Evening News eerder deze week.
Het klimaat waarin United twee cruciale duels gaat afwerken met Club Brugge is broeierig. Kwalificatie voor de groepsfase van de Champions League wordt als vanzelfsprekendheid gezien tegen de vice-kampioen van een relatief klein voetballand als België. Uitschakeling is geen optie. Kortom: Van Gaal heeft tegen Club Brugge meer te verliezen dan te winnen.
#THUGLIFEtwitter:toinevp twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 08:25:44Op weg naar Old Trafford voor Manchester United-Club Brugge, voorronde Champions League.. #slechtleven #ManClu @SBS6 reageer retweet
Is dit nou humor van Toine?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
#THUGLIFEtwitter:toinevp twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 08:25:44Op weg naar Old Trafford voor Manchester United-Club Brugge, voorronde Champions League.. #slechtleven #ManClu @SBS6 reageer retweet
Alles tegelijk kijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Echte liefhebbers kijken overigens naar SS Lazio - Bayer Leverkusen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
FK Astana (Kazachstan) 1-0 APOEL Nicosia (Cyprus)
In december wordt hij 39.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die kerel is toch ook al 40 ofzo ?
Niet slecht voor een veldspeler.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In december wordt hij 39.
#stillgoingstrong
En het houdt je gemiddelde leeftijd hoog zodat je niet afgerekend kan worden op een jong elftal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet slecht voor een veldspeler.
Dat zal vast zijn omdat er ook Belgjes in Nederland wonen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:13 schreef hafcfan het volgende:
Jan Jood en Toine gaan ook nog serieus praten over Brugge![]()
hij wist niet eens de spits van zijn eigen clubquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Toine weet niet zoveel over voetbal, behalve wat hij op de autocue leest.
LOL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hij wist niet eens de spits van zijn eigen club
Wat is zijn club?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
hij wist niet eens de spits van zijn eigen club
Wist wel dat Dione de Graaff supporter is van Willem II; ze zal er ongetwijfeld ook een stuk oprechter in zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij schijnt Willem II een warm hart toe te dragen.
Ze heeft net als Willem II, prima ballen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wist wel dat Dione de Graaff supporter is van Willem II; ze zal er ongetwijfeld ook een stuk oprechter in zijn.
Sjoerd Mossou -> NAC.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:22 schreef Joezi het volgende:
Derksen is NEC
Mart Smeets Vitesse
Sjoerd Vitesse
Jack... AFC?
Sierd Atleti
Heb je hem op een vriendelijke wijze gegroet?`quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zag ik vorig jaar tijdens Vitesse - Utrecht nog
Zat bij zijn broer in de klas, Djoerd een jaar onder mij.. Woonde in een grote dikke villa in Velpquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zag ik vorig jaar tijdens Vitesse - Utrecht nog
Nee, ik ga toch niet met zo'n loser in gesprek zegquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je hem op een vriendelijke wijze gegroet?`
zag er treurig uit jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Leverkussen krijgt het uitvak niet eens vol ....
Gare sponsorclub, gaar stadion, gare aanhang. Denk dat de meeste Duitse clubs met gemak 5k+ uitfans mee hadden genomen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Leverkussen krijgt het uitvak niet eens vol ....
Bundesliga heeft best veel van dit soort pauperclubs hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gare sponsorclub, gaar stadion, gare aanhang. Denk dat de meeste Duitse clubs met gemak 5k+ uitfans mee hadden genomen.
Had het ook over Duitse clubs in het algemeen, op het 2e/3e niveau heb je veel grote volksclubs zitten. In de Bundesliga is het inderdaad wat schraler, zeker als clubs als Hoffenheim, RB Leipzig etc maar blijven doorstoten door hun sponsoren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bundesliga heeft best veel van dit soort pauperclubs hoor.
Ja eens, maar moet dan altijd wel lachen om fokkers die zeggen dat de Bundesliga zo mooi is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had het ook over Duitse clubs in het algemeen, op het 2e/3e niveau heb je veel grote volksclubs zitten. In de Bundesliga is het inderdaad wat schraler, zeker als clubs als Hoffenheim, RB Leipzig etc maar blijven doorstoten door hun sponsoren.
Weet ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, is van de NOS overgestapt naar SBS en hij is nu perschef bij ADO.
PES heeft de rechten van Dierckxquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Lijkt net FIFA, onbekende spelers hebben geen gezicht
Idd dit dus!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:44 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Iig beter dan die Olderburger.
niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:45 schreef Aresje het volgende:
Stel Brugge wint van United.
En Ajax verlies van Rapid.![]()
Overgierquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
niet te vergelijken
club heeft timmy simons, ajax niet
Hallo j0rdiii.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
niet te vergelijken
club heeft timmy simons, ajax niet
Ik neem aan dat Sked ook meekijkt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij zijn zowat de enige liefhebbers hier Stijn
Dit topic gaat over de play-off's, niet over Man. U.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:48 schreef Joezi het volgende:
Even geen spoilers over Lazio, we kijken hier Man. U
Dan ga je maar lekker op een eilandje zitten. Joe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:48 schreef Joezi het volgende:
Ik praat wel in SC anders als het hier te druk wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sked ook meekijkt.
ja primaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo j0rdiii.Vind jij het ook leuk dat ik er ben?
De tijd zal het leren. Als MAN - CLU een dodelijk saaie wedstrijd blijkt, zullen er genoeg verstandige mensen zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik praat wel in SC anders als het hier te druk wordt.
Dit is het topic voor de play-offs dus het mag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:48 schreef Joezi het volgende:
Presentquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sked ook meekijkt.
Okay dan maak ik een aparte aanquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is het topic voor de play-offs dus het mag.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is het topic voor de play-offs dus het mag.
Ben jij ook zo in het echte leven of gewoon een matig troll die denkt dat hij kan trollen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
Het is aan de moderators om te beslissen of hier eventueel een live-topic voor Manchester van gemaakt kan worden.
Gelukkig hebben we hele capabele moderators
(En ook wat minder capabele)
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:50 schreef Aresje het volgende:
[..]
Ben jij ook zo in het echte leven of gewoon een matig troll die denkt dat hij kan trollen?
mijn hond zit nu onder de bankquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In jouw topics post geen hond.
Ik uh..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:50 schreef Aresje het volgende:
[..]
Ben jij ook zo in het echte leven of gewoon een matig troll die denkt dat hij kan trollen?
[..]
Lazio vlucht bij balbezit van Leverkusen ook meteen naar achteren. Ook de Jodenhaters rennen dus wel eens weg.quote:
Renaat is er ook.twitter:wielerman twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 20:50:09Theatre of dreams #manclu http://t.co/kpfAhPvJlL reageer retweet
Negeer mij lekker johquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
Leuke pot tot zover.
Hafc/Stijn, hoe is het bij jullie?
Ook zeer vermakelijk. Momenteel krijgt Lazio een vrije trap.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:51 schreef KingRoland het volgende:
Leuke pot tot zover.
Hafc/Stijn, hoe is het bij jullie?
Ja, wist ik veel dat jij hier was. Nu ik dit weet kan ik mijn post nu aanpassenquote:
[..]
Nee, ze hebben veel meer keepers gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:54 schreef Badr_Harry het volgende:
Romero was dat niet de 6de keeper van AZ?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:54 schreef Badr_Harry het volgende:
Romero was dat niet de 6de keeper van AZ?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze hebben veel meer keepers gehad.
?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tof.
Hoe lang heb je hem al in je huis?
De Duitsers die overlopen worden door Nazi's. Het kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Leverkussen wordt overlopen door de Nazi's
Fijn, straks nog zo'n Italiaanse kut ploeg in de CL.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Leverkussen wordt overlopen door de Nazi's
Ja, ik las het.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef Tjacka het volgende:
hadden jullie gelezen dat het slecht gaat met fok
kut he
kishnagodquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fijn, straks nog zo'n Italiaanse kut ploeg in de CL.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ze hebben veel meer keepers gehad.
Je bent zelf kutquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef Tjacka het volgende:
kut he
had het gelezenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik las het.
Ik heb mijn uitgebreide mening gegeven
We weten het nu wel een keertjequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef Tjacka het volgende:
kut he
Maar het gaat in deze toch over de frontpage?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik las het.
Ik heb niets met Leverkusen, maar ook niet met SS Lazio.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
We weten het nu wel een keertje![]()
Ga jij nou maar lekker juichen voor een club dat 200 man mee neemt naar een CL pot.
we gaan de zestien jaar niet halenquote:
Nee, heel FOK is in gevaar als het zo door gaat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het gaat in deze toch over de frontpage?
Link naar de post aubquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we gaan de zestien jaar niet halen
dat is het enigste wat ik uit de post van danny begreep
Waarom?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, heel FOK is in gevaar als het zo door gaat.
Link naar het topic?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik las het.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:55 schreef Tjacka het volgende:
kut he
Laten we het liever OT houden Tjacka.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we gaan de zestien jaar niet halen
dat is het enigste wat ik uit de post van danny begreep
Jeetje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, heel FOK is in gevaar als het zo door gaat.
sorry kingrolandquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Laten we het liever OT houden Tjacka.
Hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ
Nee joh. Kijk hoe waardeloos er geadverteerd wordt met dat bol.com en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jezushad mer verwacht, ik dacht dat ik wel wat credits had
we moeten ontopic blijvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk hoe waardeloos er geadverteerd wordt met dat bol.com en dergelijke.
Dat is een teken dat het kut gaat.
Memphis D hier, checketuts fok allde hatersquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ WAAR ZIJN DE HATURZ
hij werd ook vol vol aangezienquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Nooit begrepen waarom Vormer nooit voor vol werd aangezien in Nederland. Echt goede speler. Een van de weinige spelers die er in de rust een volwaardige steigerhoen uit kan gooien.²
dat is leuk voor julliequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik kijken sport1 met engels commentaar.
BIJ JOU.. alsin dat je wel wat moeite voor me zou doen en de juiste postlinken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Kijk hoe waardeloos er geadverteerd wordt met dat bol.com en dergelijke.
Dat is een teken dat het kut gaat.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik kijken SBS6 met kutcommentaar
oei, iemand liegt hierquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM en ik kijken sport1 met engels commentaar.
Tzijn moeijlijke doagn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Memphis D hier, checketuts fok allde haters
Je doet er maar een beetje moeite voor. Daar is nog nooit iemand dood van gegaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
BIJ JOU.. alsin dat je wel wat moeite voor me zou doen en de juiste postlinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |