quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:11 schreef G3F het volgende:
[..]
Welcome back!
G3Frica is ondertussen door gegroeid naar 60K inwonersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand hoe je die blauwe graphische glitch die soms onder de randen van wegen verschijnt zo veel mogelijk kan beperken? (vb in spoiler)ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel weer ff wennen zeg. Al die nieuwe mods/assets, heel veel oude shit weg. Ben maar begonnen met het belangrijkste, de energievoorziening!
Sfeerplaatjenn
Nu dit hele handeltje even voorzien van.. water!Nait Soezn Moar Broezn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Divje op 28-08-2015 18:29:33 ]Nait Soezn Moar Broezn
Je hebt in het begin meestal 2 of 3 treinverbindingen met "buiten".quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee?
Tunnels zijn wel een uitkomst met die creatieve kruispunten die ik heb..
die creatieve kruispunten zijn ontstaan vanwege de enorme rijen treinen die bleven wachten om de map op en af te komen.. (meer rails = meer plek voor treinen immers)
en het probleem (lange rijen bij in en uit gaan van de regio) bestaat nog steeds.. misschien moet ik gewoon maar eens alles slopen en opnieuw aanleggen
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=507513141 savegame waar ik net wat screens van had gepost, geen flauw idee wat eventuele vereisten zijn...
Dan kun je je aardig gaan vermaken met dit spelletje. Alleen jammer dat verkeer op de snelwegen nog niet slim genoeg is (Voortijdig in/uitvoegen, richting kiezen, etc.) Ik heb regelmatig file op 1 baan van de snelweg terwijl alle andere banen gewoon vrij zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 02:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Weet je wat ik nou gewoon cool vind aan dit spel? Ik ben een enorme verkeersbouw geek. Van dit soort dingen krijg ik gewoon een harde plasser . En in Cities Skylines ligt zoveel nadruk op verkeer, I love it
Dat wou ik even delen
All areas unlockedquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat is binnen Cities skylines nou eigenlijk echt onmisbare qua mods om te hebben ?
wat zijn je specs?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:00 schreef Divje het volgende:
[..]
All areas unlocked
Terraforming
Fine road Heights
No pillars
Advanced Vehicle Options
Extended Toolbar
Die 2 mods dat je overal resources en props kan plaatsen.
Aris remove seagulls + framework (omdat ik overal props + parks plaats die die kutbeesten aantrekken)
Enn euhh. Nog een paar wb public transport, extended UI en Improved Public Transport.
Vind ik eigenlijk noodzakelijk om te gebuiken vergeet vast nog wel iets.
En alle verschillende assets & props. Zijn er ondertussen iets van 1600 in m'n game dus ga het niet opnoemen
Spel wordt er wel teringtraag van wat betreft laden van saves of een nieuw spel starten.
AMD A10-5800K Black Edition (2GB Radeon 7660D)quote:
ah, die A10 doet et em.. das geen snelheidsmonster en C:SL houdt van snelle coresquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:21 schreef Divje het volgende:
[..]
AMD A10-5800K Black Edition (2GB Radeon 7660D)
14 GB RAM (ivm 2GB die naar onboard graphics gaat)
Win 7 SP1 64bits
Niet zo speciaal, en helemaal niet raar dat m'n game traag opstart. Speel het spel wel driekwart van de tijd gepauzeerd ivm bouwen en versieren Tijdens simulatie af en toe framedrops naar 15-20 maar vind dat niet zo boeiend
Precision Engineering vind ik persoonlijk een fijne.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat is binnen Cities skylines nou eigenlijk echt onmisbare qua mods om te hebben ?
Jupquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, die A10 doet et em.. das geen snelheidsmonster en C:SL houdt van snelle cores
No Pillars vind ik juist onrealistisch. Steunpilaren horen er nu eenmaal bij, hoe onpraktisch en lelijk het ook is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:00 schreef Divje het volgende:
[..]
All areas unlocked
Terraforming
Fine road Heights
No pillars
Advanced Vehicle Options
Extended Toolbar
Die 2 mods dat je overal resources en props kan plaatsen.
Aris remove seagulls + framework (omdat ik overal props + parks plaats die die kutbeesten aantrekken)
Enn euhh. Nog een paar wb public transport, extended UI en Improved Public Transport.
Vind ik eigenlijk noodzakelijk om te gebuiken vergeet vast nog wel iets.
En alle verschillende assets & props. Zijn er ondertussen iets van 1600 in m'n game dus ga het niet opnoemen
Spel wordt er wel teringtraag van wat betreft laden van saves of een nieuw spel starten.
Daar heb je props voorquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
No Pillars vind ik juist onrealistisch. Steunpilaren horen er nu eenmaal bij, hoe onpraktisch en lelijk het ook is.
Ja, ik gebruik 'em dan ook alleen daar waar het echt niet anders kan. En om dichter over tunnelingangen te kunnen bouwenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
No Pillars vind ik juist onrealistisch. Steunpilaren horen er nu eenmaal bij, hoe onpraktisch en lelijk het ook is.
Ik gebruik 'm alleen om props (dummy treinen) op sporen te plaatsen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:40 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
No Pillars vind ik juist onrealistisch. Steunpilaren horen er nu eenmaal bij, hoe onpraktisch en lelijk het ook is.
Die rotonde wordt/is echt een enorme bottleneck met al die stoplichten. En heb je al die 6 banen wel echt nodig?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Cirkelwijkje gebouwd.
[ afbeelding ]
Rotonde met vrije busbaan.
[ afbeelding ]
De oude binnenstad. Blijkbaar houden ze er van zonnepanelen.
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbij daar een windturbine te plaatsen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 00:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Cirkelwijkje gebouwd.
[ afbeelding ]
Hij doet het nog redelijk goed. En als het niet werkt, wordt hij tweebaans.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die rotonde wordt/is echt een enorme bottleneck met al die stoplichten. En heb je al die 6 banen wel echt nodig?
Voor de mooi.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:39 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij daar een windturbine te plaatsen?
Windturbines geven geluidsoverlast he, zou ik mee uitkijken.quote:
Thanks. Dat zijn deze:quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:52 schreef ElmarO het volgende:
Ziet er erg goed uit. Waar heb je die overkappingen vandaan?
props heb ik me nog niet aan gewaagd, wel uiteraard netjes de mods uit de op geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mis grote proppacks, zodat je niet 30-40 losse props hebt..
zie wat posts terug voor wat screens van mijn eerdere steden..quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:49 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
props heb ik me nog niet aan gewaagd, wel uiteraard netjes de mods uit de op geïnstalleerd.
Ben inmiddels al 3 keer opnieuw begonnen... elke keer denk ik misschien beter zus of zo.
Daar is gewoon een mod voor.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
en mijn grond vervuiling is nog steeds paars
er zit een auto save feature in game toch? zet die aanquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:45 schreef Blistering het volgende:
Ugh, net een crash toen ik wilde saven. Weg progress
Baal sowieso wel, want m'n hulpdiensten pakken nooit meer de busbaan. Heb gewoon Traffic++ draaien..
Idd, al kun je ook met 5 minuten een heleboel werk verliezenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit een auto save feature in game toch? zet die aan
Ja, heb niet heel veel verlorenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Idd, al kun je ook met 5 minuten een heleboel werk verliezen
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:30 schreef Adolecens het volgende:
Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in dat midden kunnen ze zeker niet doorrijden.. dat zou een tof kruispunt zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:34 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit gaat werken op de lange termijn.
Nicequote:Op dinsdag 1 september 2015 16:30 schreef Adolecens het volgende:
Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Amsterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder afslagen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:55 schreef 44rdbei het volgende:
4 baans weg helpt op deze manier niet
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:55 schreef 44rdbei het volgende:
4 baans weg helpt op deze manier niet
[ afbeelding ]
Bedankt dat werkt inderdaad, moeten ze wel wat langer rijden maar het werkt. Helaas ben ik nu wel bankroet, dus weer opnieuw beginnen.quote:
niet meer nodig, toch bedankt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759
Wellicht dat deze combinatie van mods werkt. Dan wel even traffic++ uitzetten, die zit hier in.
Daar rijden ze gewoon overheen:quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat midden kunnen ze zeker niet doorrijden.. dat zou een tof kruispunt zijn
nice..quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar rijden ze gewoon overheen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |