abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:35:33 #101
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155515822
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ziet er al goed uit, lekker compact gebouwd. Ik zou alleen wel rekening houden met de afstand tussen je commercial zones en je residential zones. Dit kan op ten duur geluidsoverlast opleveren. Als je stad klein is heb je dat probleem nog niet, maar wees voorbereid. Check ook even de verkeerssituatie als auto's van de snelweg komen. Dat moet altijd goed doorstromen, want straks met vrachtwagens enz. zit het helemaal vast.
Die grens C/R is inderdaad een goede om te bekijken. Vrachtwagens heb ik hopelijk al wat opgelost met mijn bredere wegen van afrit naar industriegebied. Via Traffic++ heb ik mijn residential wegen verboden gebied gemaakt voor vrachtwagens.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_155516677
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Die grens C/R is inderdaad een goede om te bekijken. Vrachtwagens heb ik hopelijk al wat opgelost met mijn bredere wegen van afrit naar industriegebied. Via Traffic++ heb ik mijn residential wegen verboden gebied gemaakt voor vrachtwagens.
Ik bedoel die afrit links onderin je screenshot, die volgens mij duidelijk de snelste route naar je commercial zones is? Ga je die verbieden voor vrachtwagens?
pi_155517034
wat zien die af/opritten er bij sommige mensen goed uit.. bij mij zijn het net lijntjes getekend door iemand met parkinson :'(
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 00:32:33 #104
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155517076
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 00:12 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ik bedoel die afrit links onderin je screenshot, die volgens mij duidelijk de snelste route naar je commercial zones is? Ga je die verbieden voor vrachtwagens?
Heb ik nu nog niet verboden voor vrachtwagens, maar er rijden daar ook nog niet zoveel. Ze gaan vooral allemaal de tunnel in naar het industriegebied achterin.

Morgen maar eens een stad gaan bouwen met unlimited money, eens goed experimenteren met ondergrondse highways. Die highways op pootjes vind ik zo lelijk dwars door een stad heen. Heeft iemand daar al ervaring mee, en dan vooral met op- en afritten naar bovengrondse straten?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_155522640
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 00:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Heb ik nu nog niet verboden voor vrachtwagens, maar er rijden daar ook nog niet zoveel. Ze gaan vooral allemaal de tunnel in naar het industriegebied achterin.

Morgen maar eens een stad gaan bouwen met unlimited money, eens goed experimenteren met ondergrondse highways. Die highways op pootjes vind ik zo lelijk dwars door een stad heen. Heeft iemand daar al ervaring mee, en dan vooral met op- en afritten naar bovengrondse straten?
Niet echt tips, maar kijk eens op Google Maps of als je in de auto zit hoe bepaalde verkeerssituaties in het echt zijn opgelost. Onder de grond bouwen is misschien makkelijk maar dat vinden je inwoners niet leuk (Te zien aan het sippe gezichtje als je het bouwt). En daardoor ontwikkeld een bepaald deel van je stad zich minder/niet.
pi_155522648
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 00:30 schreef mschol het volgende:
wat zien die af/opritten er bij sommige mensen goed uit.. bij mij zijn het net lijntjes getekend door iemand met parkinson :'(
:')
pi_155527265
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:22 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Niet echt tips, maar kijk eens op Google Maps of als je in de auto zit hoe bepaalde verkeerssituaties in het echt zijn opgelost. Onder de grond bouwen is misschien makkelijk maar dat vinden je inwoners niet leuk (Te zien aan het sippe gezichtje als je het bouwt). En daardoor ontwikkeld een bepaald deel van je stad zich minder/niet.
Een ondergrondse snelweg ten opzichte van een bovengrondse zorgt voor minder geluids overlast en voor minder sippe gezichten dan als je de snelweg daar boven de grond zou hebben. Soms kunnen snelweg op- en afritten ook al voor die gezichtjes zorgen.

Echter het probleem met tunnels is is dat ze duur zijn in zowel de bouw als onderhoud en daarom werkt een volledig ondergronds netwerk vrijwel alleen met unlimited money, of heel veel geduld :P
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:33:33 #108
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_155527275
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 00:30 schreef mschol het volgende:
wat zien die af/opritten er bij sommige mensen goed uit.. bij mij zijn het net lijntjes getekend door iemand met parkinson :'(
Dat herken ik wel een beetje. Of bij de aansluiting met de bestaande weg, komt er net een rare knik in de kruising, ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_155527290
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 00:30 schreef mschol het volgende:
wat zien die af/opritten er bij sommige mensen goed uit.. bij mij zijn het net lijntjes getekend door iemand met parkinson :'(
_O-


Edit: Precision Engineering is je beste vriend!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:48:18 #110
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155527713
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:33 schreef G3F het volgende:

[..]

Een ondergrondse snelweg ten opzichte van een bovengrondse zorgt voor minder geluids overlast en voor minder sippe gezichten dan als je de snelweg daar boven de grond zou hebben. Soms kunnen snelweg op- en afritten ook al voor die gezichtjes zorgen.

Echter het probleem met tunnels is is dat ze duur zijn in zowel de bouw als onderhoud en daarom werkt een volledig ondergronds netwerk vrijwel alleen met unlimited money, of heel veel geduld :P
Daarom schreef ik ook:

quote:
Morgen maar eens een stad gaan bouwen met unlimited money, eens goed experimenteren met ondergrondse highways.
Ik snap dat alles ondergronds niet realistisch is, maar dat is unlimited geld ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat inwoners blijer worden van een bovengrondse snelweg dan van een ondergrondse. Als ze dat in dit spel wel worden, is dat een vreemde design flaw.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_155527825
nieuwe achievements zijn toegevoegd voor release van de expansion:

1001 Nights - Experience 1001 nights in the game
Leisure Suites - Have 1000 squares of leisure specialized commercial zone
Playing with the boys - Have 1000 squares of beach specialized commercial zone
Prison Break - Have 15 prisons in the city

zijn nog niet actief ingame

iemand tips hoe je makkelijk de juist baanlengte voor een trein creeert? (zodat elk baan vlak 1 hele trein kan bevatten zonder de kruispunten te blokkeren?)
pi_155528435
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Daarom schreef ik ook:

[..]

Ik snap dat alles ondergronds niet realistisch is, maar dat is unlimited geld ook niet. Ik kan me niet voorstellen dat inwoners blijer worden van een bovengrondse snelweg dan van een ondergrondse. Als ze dat in dit spel wel worden, is dat een vreemde design flaw.
Daarom reageerde ik ook op Vermicelli :6

en als je mij dan toch quote had je ook de hele post kunnen lezen waar ik vrij duidelijk aangeef dat een ondergrondse snelweg voor minder overlast zorgt tov een bovengrondse :P
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:17:47 #113
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155528489
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:15 schreef G3F het volgende:

[..]

Daarom reageerde ik ook op Vermicelli :6

en als je mij dan toch quote had je ook de hele post kunnen lezen waar ik vrij duidelijk aangeef dat een ondergrondse snelweg voor minder overlast zorgt tov een bovengrondse :P
Mja, ik quotete misschien de verkeerde. Ik probeerde je post dan ook niet te weerleggen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_155528607
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:51 schreef mschol het volgende:
nieuwe achievements zijn toegevoegd voor release van de expansion:

1001 Nights - Experience 1001 nights in the game
Leisure Suites - Have 1000 squares of leisure specialized commercial zone
Playing with the boys - Have 1000 squares of beach specialized commercial zone
Prison Break - Have 15 prisons in the city

zijn nog niet actief ingame

iemand tips hoe je makkelijk de juist baanlengte voor een trein creeert? (zodat elk baan vlak 1 hele trein kan bevatten zonder de kruispunten te blokkeren?)
Passenger trains zijn 14u en Cargo treinen 18u

1u = 1 zonable tile

Je kan het tellen met de hand door een stuk weg te leggen en vervolgens de rail tracks paralel erlangs te leggen of anders met Precision Engineering
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:58:43 #115
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_155534095
nieuwe stad.

Constructie van overweg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_155535656
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nieuwe stad.

Constructie van overweg.
[ afbeelding ]
als hij nou daadwerkelijk werd gebouwd in een paar maanden _O_ (bonuspunten dan voor de moeilijkheidsgraad)
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:10:44 #117
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155536185
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 18:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nieuwe stad.

Constructie van overweg.
[ afbeelding ]
Maak je dat nou met die nieuwe More beautification mod? En zo ja, kan je daarmee nou alle 'stukjes' uit de asset editor rechtstreeks ingame overal plaatsen?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:22:10 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_155538880
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:54 schreef mschol het volgende:

[..]

als hij nou daadwerkelijk werd gebouwd in een paar maanden _O_ (bonuspunten dan voor de moeilijkheidsgraad)
Dat helaas niet. Dat zou wel vet zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:26:49 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_155539035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:10 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Maak je dat nou met die nieuwe More beautification mod? En zo ja, kan je daarmee nou alle 'stukjes' uit de asset editor rechtstreeks ingame overal plaatsen?
Nee, gewoon een 'parkje' dat iemand heeft gemaakt. http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=454668159
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:23:09 #120
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155545714
Maar weer eens opnieuw begonnen, begin het verkeer eindelijk een beetje onder controle te krijgen:
So we just called him Fred
  woensdag 26 augustus 2015 @ 01:01:24 #121
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155546765
Ondergrondse snelwegen zijn prima te doen.


Hier duikt hij de grond in.


Hier komt hij weer naar boven om over het water te gaan. Inclusief afslag met rotonde.


Hier een gewone afrit, mooi verscholen tussen en onder de bebouwing.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_155553741
Een goede toevoeging zou zijn het massaal planten van bomen. Soms wil ik stukken leeg lang opvullen met groen maar elke boom handmatig plaatsen is echt een klote werk :'( Gewoon 1x klikken en een hele zone opvullen met (verschillend) groen.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:47:26 #123
111843 Cassius
Something's fucky
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:48:04 #124
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155553877
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:44 schreef Vermecelli het volgende:
Een goede toevoeging zou zijn het massaal planten van bomen. Soms wil ik stukken leeg lang opvullen met groen maar elke boom handmatig plaatsen is echt een klote werk :'( Gewoon 1x klikken en een hele zone opvullen met (verschillend) groen.
Inderdaad. En dan gemengd groen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:50:05 #125
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155553939
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:13:47 #126
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_155554646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:44 schreef Vermecelli het volgende:
Een goede toevoeging zou zijn het massaal planten van bomen. Soms wil ik stukken leeg lang opvullen met groen maar elke boom handmatig plaatsen is echt een klote werk :'( Gewoon 1x klikken en een hele zone opvullen met (verschillend) groen.
Tree Brush mod *O*

De bomen op mijn verkeersplein op het screenshot hierboven zijn ook met die mod geplaatst.
So we just called him Fred
pi_155554785
Godver, uren lang lopen kloten met mods & assets verwijderen/toevoegen omdat het spel niet meer opstartte :') bleek dat te komen omdat m'n PS3 controller tooltje op de achtergrond draaide en het spel daarom niet meer reageerde.. :? |:(

Wel al m'n mods & assets mooi opgeruimd _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155554997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:13 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Tree Brush mod *O*

De bomen op mijn verkeersplein op het screenshot hierboven zijn ook met die mod geplaatst.
Waarom kom ik hier nu pas achter :') Thanks!
pi_155558346
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:26 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Waarom kom ik hier nu pas achter :') Thanks!
Tree brush mod was heel lang stuk (na een of andere patch). Is nu opgepikt en in de In-Game Natural Resources mod gezet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:09:00 #130
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_155561846
Schaamteloos gejat van Facebook/Reddit maar dit is denk ik echt de mooiste stad die ik ooit heb gezien





SkyLines Nation is een invite only groep dus kan niet direct linken naar het origineel. Wel een aanrader om die groep te joinen, komt heel wat moois voorbij.
pi_155564142
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:09 schreef Black-Hole het volgende:
Schaamteloos gejat van Facebook/Reddit maar dit is denk ik echt de mooiste stad die ik ooit heb gezien

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SkyLines Nation is een invite only groep dus kan niet direct linken naar het origineel. Wel een aanrader om die groep te joinen, komt heel wat moois voorbij.
Mooiere steden ga je inderdaad niet vinden. Werkelijk elk gedeelte van de stad is met een gedachte gebouwd, benieuwd hoe hij zijn traffic eruit ziet
pi_155578895
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:09 schreef Black-Hole het volgende:
Schaamteloos gejat van Facebook/Reddit maar dit is denk ik echt de mooiste stad die ik ooit heb gezien

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SkyLines Nation is een invite only groep dus kan niet direct linken naar het origineel. Wel een aanrader om die groep te joinen, komt heel wat moois voorbij.
Heel vet! Het ziet er vooral heel natuurlijk en realistisch uit, terwijl er wel over elk detail is nagedacht. Erg knap.
Van alles is weer waardeloos.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:15:21 #133
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_155587977
quote:
11s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:09 schreef Black-Hole het volgende:
Schaamteloos gejat van Facebook/Reddit maar dit is denk ik echt de mooiste stad die ik ooit heb gezien

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

SkyLines Nation is een invite only groep dus kan niet direct linken naar het origineel. Wel een aanrader om die groep te joinen, komt heel wat moois voorbij.
Heel indrukwekkend. Dit had een echte stad kunnen zijn.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_155592552
quote:
17s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:18 schreef Divje het volgende:
Godver, uren lang lopen kloten met mods & assets verwijderen/toevoegen omdat het spel niet meer opstartte :') bleek dat te komen omdat m'n PS3 controller tooltje op de achtergrond draaide en het spel daarom niet meer reageerde.. :? |:(

Wel al m'n mods & assets mooi opgeruimd _O_
Welcome back! c_/

G3Frica is ondertussen door gegroeid naar 60K inwoners :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand hoe je die blauwe graphische glitch die soms onder de randen van wegen verschijnt zo veel mogelijk kan beperken? (vb in spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:14:20 #135
111843 Cassius
Something's fucky
pi_155592610
Eerder vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155592657
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:14 schreef Cassius het volgende:
Eerder vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is t water gebleven? :P
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:18:21 #137
111843 Cassius
Something's fucky
pi_155592708
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:16 schreef G3F het volgende:

[..]

Waar is t water gebleven? :P
Verdampt :D Een of andere texture-fail denk ik, het spel herladen en het werkte weer naar behoren.
pi_155592795
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:18 schreef Cassius het volgende:

[..]

Verdampt :D Een of andere texture-fail denk ik, het spel herladen en het werkte weer naar behoren.
Ah beter! :)

Dacht even op de achtergrond nog wel water te zien en dat t reclaimed land was waar nog boot paden lagen :P
pi_155596542
nu toch eindelijk weer eens een oude stad opgestart..

-3 miljoen funds? how..? ;(

en mijn spoorwegen mirakel:


dit vind ik ook wel een meesterwerkje:



[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 27-08-2015 18:31:28 ]
pi_155597286
:D _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_155597835

hoe ben ik hier ooit opgekomen :+

-edit-

die schuld is inmiddels bijna weggepoetst.. (en nog een "hoe leg je creatief (spoor)wegen aan" plaatje)



[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 27-08-2015 19:18:50 ]
pi_155604640
Lol! Het is geen Transport Tycoon :P :D
pi_155605565
quote:
12s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:34 schreef DJKoster het volgende:
Lol! Het is geen Transport Tycoon :P :D
nee? ;(

Tunnels zijn wel een uitkomst met die creatieve kruispunten die ik heb..
die creatieve kruispunten zijn ontstaan vanwege de enorme rijen treinen die bleven wachten om de map op en af te komen.. (meer rails = meer plek voor treinen immers)

en het probleem (lange rijen bij in en uit gaan van de regio) bestaat nog steeds.. misschien moet ik gewoon maar eens alles slopen en opnieuw aanleggen :P


http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=507513141 savegame waar ik net wat screens van had gepost, geen flauw idee wat eventuele vereisten zijn...

[ Bericht 11% gewijzigd door mschol op 27-08-2015 22:42:49 ]
  donderdag 27 augustus 2015 @ 23:51:14 #144
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_155610872
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef mschol het volgende:

[..]

nee? ;(

Tunnels zijn wel een uitkomst met die creatieve kruispunten die ik heb..
die creatieve kruispunten zijn ontstaan vanwege de enorme rijen treinen die bleven wachten om de map op en af te komen.. (meer rails = meer plek voor treinen immers)

en het probleem (lange rijen bij in en uit gaan van de regio) bestaat nog steeds.. misschien moet ik gewoon maar eens alles slopen en opnieuw aanleggen :P


http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=507513141 savegame waar ik net wat screens van had gepost, geen flauw idee wat eventuele vereisten zijn...
Daar is toch een bug van bekend, van treinen die het gebied uitrijden en dan een file vormen?

Geen idee of die bug nog bestaat, ben nog niet aan spoorwegen bouwen toegekomen (en dat als spoorman... :') ).
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
pi_155618758
Die bug zou gefixt moeten zijn in de laatste patch volgens mij. Maar misschien dat het niet backwards compatible is, dat weet ik niet.

Maar je moet sowieso internationaal verkeer en lokaal verkeer zo snel mogelijk scheiden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_155618797
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:11 schreef G3F het volgende:

[..]

Welcome back! c_/

G3Frica is ondertussen door gegroeid naar 60K inwoners :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand hoe je die blauwe graphische glitch die soms onder de randen van wegen verschijnt zo veel mogelijk kan beperken? (vb in spoiler)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er wederom goed uit.

De wormholes zijn volgens mij niet zo goed fixbaar op een globale manier. Heb je geprobeerd ze weg te terraformen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_155619339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar je moet sowieso internationaal verkeer en lokaal verkeer zo snel mogelijk scheiden.
lokaal passagiers verkeer is gescheiden..
vrachtverkeer is de grootste boosdoener (maar ik heb ook 3 plekken waar rails m'n map op komt, en die wil ik met elkaar vebonden hebben :@ )
pi_155619725
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:38 schreef mschol het volgende:

[..]

lokaal passagiers verkeer is gescheiden..
vrachtverkeer is de grootste boosdoener (maar ik heb ook 3 plekken waar rails m'n map op komt, en die wil ik met elkaar vebonden hebben :@ )
Dat is prima, maar zorg er dan voor dat alles naar dead-end vrachtstations komt. Met een Y-splitsing kan je die vervolgens ook gewoon aansluiten op je lokale netwerk, maar zo heb je toch lokaal en internationaal effectief gescheiden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_155623707
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ziet er wederom goed uit.

De wormholes zijn volgens mij niet zo goed fixbaar op een globale manier. Heb je geprobeerd ze weg te terraformen?
Het komt oa door de terraform, die wormholes verschijnen onder de wegen bij ingegraven (spoor)wegen en langs randen van een afgrond/water waar extra terrein verschijnt om het wegdek op een level te houden. Het gebeurd volgensmij op t moment dat er hoogte verschillen onder het wegdek ontstaan, echter van dichtbij ziet het er wel strak uit want dan sluit de rand van het hoogte verschil precies aan op het wegdek alleen bij uitzoomen verschijnen die wormholes op dat moment :'(

Heb al met de terraform tool geprobeerd om handmatig zo strak mogelijk langs de randen te gaan maar als het niet afgevlakt wordt ziet het er van dichtbij weer heel rommelig uit. Op t moment dat ik de smoothing tool gebruik kruipt het land tot de rand van het wegdek en komen de wormholes weer terug..
pi_155623818
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die bug zou gefixt moeten zijn in de laatste patch volgens mij. Maar misschien dat het niet backwards compatible is, dat weet ik niet.

Maar je moet sowieso internationaal verkeer en lokaal verkeer zo snel mogelijk scheiden.
Als het goed is is die bugfix van de treinen wel backwards compatible, echter kan het even duren voor ze despawnen en het weer soepel gaat lopen.

Internationaal en lokaal verkeer scheiden is sowieso een aanrader :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')