Daar is gewoon een mod voor.quote:Op dinsdag 1 september 2015 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
en mijn grond vervuiling is nog steeds paars
er zit een auto save feature in game toch? zet die aanquote:Op dinsdag 1 september 2015 15:45 schreef Blistering het volgende:
Ugh, net een crash toen ik wilde saven. Weg progress
Baal sowieso wel, want m'n hulpdiensten pakken nooit meer de busbaan. Heb gewoon Traffic++ draaien..
Idd, al kun je ook met 5 minuten een heleboel werk verliezenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:08 schreef mschol het volgende:
[..]
er zit een auto save feature in game toch? zet die aan
Ja, heb niet heel veel verlorenquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:13 schreef Cassius het volgende:
[..]
Idd, al kun je ook met 5 minuten een heleboel werk verliezen
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:30 schreef Adolecens het volgende:
Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in dat midden kunnen ze zeker niet doorrijden.. dat zou een tof kruispunt zijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:34 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit gaat werken op de lange termijn.
Nicequote:Op dinsdag 1 september 2015 16:30 schreef Adolecens het volgende:
Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Amsterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder afslagen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:55 schreef 44rdbei het volgende:
4 baans weg helpt op deze manier niet![]()
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:55 schreef 44rdbei het volgende:
4 baans weg helpt op deze manier niet![]()
[ afbeelding ]
Bedankt dat werkt inderdaad, moeten ze wel wat langer rijden maar het werkt. Helaas ben ik nu wel bankroet, dus weer opnieuw beginnen.quote:
niet meer nodig, toch bedankt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=498363759
Wellicht dat deze combinatie van mods werkt. Dan wel even traffic++ uitzetten, die zit hier in.
Daar rijden ze gewoon overheen:quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat midden kunnen ze zeker niet doorrijden.. dat zou een tof kruispunt zijn
quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar rijden ze gewoon overheen:
[ afbeelding ]
parkeerplaats is 5km verderop...quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Te huur: Goed bereikbaar appartement.
quote:
Als je Traffic++ aanklikt en vervolgens rijstroken selecteert, kun je bepaalde verkeersdeelnemers toelaten of verbieden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:40 schreef mschol het volgende:
maar hoe kan je busrijstroken creeeren met traffic++?
ik zag die optie nergens..?
straks nog eens kijken dan..quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als je Traffic++ aanklikt en vervolgens rijstroken selecteert, kun je bepaalde verkeersdeelnemers toelaten of verbieden.
Zo heb ik mijn dedicated busbanen ook opengesteld voor vuilniswagens en lijkwagens.
Ik zou dat middelste 'kruispunt' weglaten en zorgen voor een smooth rotonde in het midden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:34 schreef FredvZ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit gaat werken op de lange termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |