iemand een gifje hiervan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef H.FR het volgende:
Van Beek zijn reactie bij het voorkomen van 1-1![]()
BEEKGOD
Dit was als statement tegen Blatter destijds. Als Blatter zou blijven, dan gaat Feyenoord Europa niet in. Zo te zien is Blatter weg, dus heeft dit geholpen. Dan maar 1 jaar geen Europees voetbal...quote:
Minder slecht dan Nelom normaal gesproken en dus een verbetering voor het elftalquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Van der Heijden vond ik ook dramatisch.
Eigenlijk welquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
Van Beek had gewoon z'n vliegtuig moeten doen
Jij mag je excuses ook aanbieden voor je aanwezigheidquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef GGMM het volgende:
De persoon die me gisteren probeerde wijs te maken dat Veijnovic wel de potentie heeft om beter te worden dan Clasie mag zijn excuses wel eens aanbieden.
Zou een mooie zijn voor de OPquote:
Schijnt dat Karim ook speeldequote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Waardeloze pot zeg, oh oh oh.. Goeie inval beurt Kramer. Toornstra was dramatisch. Bilal was dramatisch. Van der Heijden vond ik ook dramatisch.
Jep. Vond Bilal heel matig, maar ging beter toen Gio hem op rechts zette.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pluspunten zijn toch wel Kramer, Karsdorp en Van Beek.
Daarnaast Bilal die toch telkens weer probeerde, Kongolo die er een paar keer goed tussen zat.
Minpunten zijn Kazim die gewoon 0-1 moet maken, Toornstra die absoluut niet in het spel voorkomt en Vermeer die foutjes begint te maken.
Eens, maar Bilal was vandaag echt wel heel slecht hoor. Vond Karsdorp ook verdedigend vandaag erg zwak, vooral positioneel. Kongolo had dat aan de andere kant ook, dat ie z'n man veel te veel ruimte gaf.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pluspunten zijn toch wel Kramer, Karsdorp en Van Beek.
Daarnaast Bilal die toch telkens weer probeerde, Kongolo die er een paar keer goed tussen zat.
Minpunten zijn Kazim die gewoon 0-1 moet maken, Toornstra die absoluut niet in het spel voorkomt en Vermeer die foutjes begint te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |