Ah jij kent hem persoonlijk en je hebt bij de contractbesprekingen aan tafel gezeten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er een plan was gemaakt had ie nu niet lopen etterbakken om zo snel mogelijk iets te forceren. Daarbij is dat een drogreden, want je had het op kunnen vangen met die spits en een figuur als Vloet. Als veruit je belangrijkste spits wegvalt ben je hoe dan ook de zak. Je kunt nooit van Locadia verwachten dat ie nu genoegen neemt met een invalbeurtje of hopen op een langdurige blessure bij De Jong. Met dat vooruitzicht gaat geen hond op de bank zitten.
Hij speelde na het vertrek van Matavz nog 30 wedstrijden. Ik denk dat een jongen van die leeftijd dan al snel een vertekend beeld heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat is dan zijn verkeerde inschatting. Of hij heeft die strijd gewoon verloren en ziet dat nu in. Hoe dan ook, dat is niet PSV zijn schuld.
Ik ga er vanuit dat PSV naar Locadia toe gewoon eerlijk is geweest over zijn kansen. Lijkt me overduidelijk dat de Jong altijd de eerste voorkeur heeft gehad, zeker na zijn MVP status afgelopen seizoen.
Iedereen heeft die jongen in de voorbereiding bezig gezien en dat was de perfecte tweede spits voor PSV. Als Luuk wegvalt heb je er nog 1 die ze aan alle kanten binnentrapt. Als ie dan voor speelronde 3 niet op komt dagen hoef ik niet bij de contractonderhandelingen aan tafel te hebben gezeten om te snappen dat die jongen gefrustreerd is met zijn rol op dit moment.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah jij kent hem persoonlijk en je hebt bij de contractbesprekingen aan tafel gezeten?
Als de Jong wegvalt heb je met Locadia een speler die een volledig programma kan spelen en niet met pijntjes komt te zitten. Heb je een Sibon/Hesselink achter de hand, dan is het wachten tot ook die door zijn hoeven gaat.
Ten tijde dat Locadia bijtekende, wist hij van de aanwezigheid van de Jong. Mooi moment om dat aan te kaarten bij PSV lijkt me. Waarom moet PSV komen met een plan als duidelijk is dat Locadia met de Jong moet gaan strijden om de spits positie? Locadia niet tevreden, dan moet hij gaan praten met de technische staf, en niet zomaar wegblijven van de training. Zwakkeling.
Ik vind dat je nogal veel aannames doet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij speelde na het vertrek van Matavz nog 30 wedstrijden. Ik denk dat een jongen van die leeftijd dan al snel een vertekend beeld heeft.
Als PSV had gezegd: je speelt nauwelijk, Luuk is eerste keus en wordt aanvoerder, dan geloof ik niet dat ie nu alsnog had lopen kutten. Niet op komen dagen ademt niet volledig op de hoogte zijn van de plannen.
Hij speelde twee jaar terug nog 30 wedstrijden. Nu is ie na speelronde 2 al pleite. Hoeveel aannames kun je daar nog meer over maken dan de aanname dat ie boos/teleurgesteld is door z'n club?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal veel aannames doet.
Het is niet de schuld van PSV dat Locadia zijn kansen verkeerd inschat. Wel denk ik dat verhuur voor hem het beste zou zijn, maar dan de kosten van een tweede spits wel op hem verhalen na deze stunt.
Of in zichzelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij speelde twee jaar terug nog 30 wedstrijden. Nu is ie na speelronde 2 al pleite. Hoeveel aannames kun je daar nog meer over maken dan de aanname dat ie boos/teleurgesteld is door z'n club?
Ja. Vluchtgedrag, projecteren. Het is niet de slimste en hij geeft in deze soap ook niet echt blijk van zelfreflectiecapaciteiten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan kom je niet opdagen op de training? Geloof je het zelf?
Perfecte 2e spits voor PSV maar je stelt wel dat PSV, hem na de goede voorbereiding op dit seizoen, had moeten stallen bij Heerenveen voor 2 jaar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedereen heeft die jongen in de voorbereiding bezig gezien en dat was de perfecte tweede spits voor PSV. Als Luuk wegvalt heb je er nog 1 die ze aan alle kanten binnentrapt. Als ie dan voor speelronde 3 niet op komt dagen hoef ik niet bij de contractonderhandelingen aan tafel te hebben gezeten om te snappen dat die jongen gefrustreerd is met zijn rol op dit moment.
Als ie nu tijdens de winterstop had aangegeven toch niet blij te zijn met zijn rol als reserve was het een ander verhaal, maar na speelronde 2 al wegblijven?
Natuurlijk is het de perfecte tweede spits voor PSV, maar als Locadia daar geen trek in heeft krijg je gezeik. Lijkt mij dat ie gewoon wil voetballen en niet op de bank plaats wil nemen. Anders gaat ie niet zo opzichtig een breuk forceren door na twee speelrondes al te schitteren in afwezigheid op de training.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Perfecte 2e spits voor PSV maar je stelt wel dat PSV, hem na de goede voorbereiding op dit seizoen, had moeten stallen bij Heerenveen voor 2 jaar?
Ja, maar zo denken die jongens nu eenmaal.Types als Kishna en Locadia moeten spelen en wel meteen.quote:Dat hij na 2 wedstrijden al pleite is, zegt ook veel over zijn instelling vind je niet? In de voorbereiding meer gespeeld, en niet verkeerd, de Jong speelt 2 mindere wedstrijden, en weg is Locadia. Straks komen de KNVB beker wedstrijden, en de CL eraan, en lopen het aantal wedstrijden weer snel op. Tevens is het niet ondenkbaar dat de Jong, na nog een seizoen als het vorige, aan het einde van dit seizoen weggaat.
Zo had ik altijd ruzie met Vidal, als hij weer een uitbrander van me kreeg wegens de zoveelste schorsing en rode kaart, hij vond het nooit terecht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit 1x gedaan, toen werd mijn hele elftal boos op me wat resulteerde in ontslag..
Happy days..
Vidal? Ik met Branco v/d Boomen. We spelen duidelijk op een ander niveau.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo had ik altijd ruzie met Vidal, als hij weer een uitbrander van me kreeg wegens de zoveelste schorsing en rode kaart, hij vond het nooit terecht.
Topquote:Werkvergunning Moreno rond, verdediger sluit maandag aan bij selectie
De werkvergunning van de Mexicaanse-aanwinst Héctor Moreno is rond, zo meldt PSV zojuist. De verdediger sluit aanstaande maandag aan bij de selectie. Moreno hield de afgelopen week middels een individuele training zijn conditie op peil. Zaterdag zal hij meetrainen met de selectie Jong PSV, waarna hij maandag bij de selectie van Phillip Cocu aan zal gaan sluiten
eerst even jaartje of 3 wennen bij Jong Ajaxquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Frenkie naar Ajax. Die hebben niet genoeg middenvelders.
Ik speelde altijd meteen met juventus of psv. De charme van met een klein clubje in de onderste divisies beginnen heeft me nooit aangetrokken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vidal? Ik met Branco v/d Boomen. We spelen duidelijk op een ander niveau.
Ik begin meestal met PSV. Nu een keer met Eindhoven. Ook leuk, maar totaal anders.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik speelde altijd meteen met juventus of psv. De charme van met een klein clubje in de onderste divisies beginnen heeft me nooit aangetrokken.
quote:Bij PSV loopt sinds zaterdag een nieuwe speler rond op het trainingsveld. Het gaat om Felipe Mattioni, die op eigen verzoek meetraint met de Eindhovenaren.
De 26-jarige Braziliaanse verdediger mag van PSV aansluiten bij het beloftenteam. De rechtsback zit op het moment zonder werkgever nadat hij vijf jaar uitkwam voor Espanyol. Daar was Mattioni ploeggenoot van Hector Moreno, die onlangs na veel getouwtrek de definitieve overstap naar Eindhoven maakte. Mattioni speelde in het verleden ook voor RCD Mallorca, AC Milan en Grêmio Porto Alegre.
Jong PSV traint zaterdag een dag na een fikse nederlaag. De Eindhovenaren verloren vrijdag in eigen huis met 1-5 van VVV-Venlo. Een teleurstellend resultaat, zeker na de goede seizoensstart. Tot aan de wedstrijd tegen VVV had Jong PSV beide wedstrijden gewonnen
Was een goede voetballer. Milan was te hoog gegrepen, maar als hij nog kan wat hij kon en eens fit blijft kan het wel een aanwinst zijn voor de Eredivisie.quote:
Ik ben het eens met deze post. Normaal heb je in de jeugd of bij jong nog wel een leuk spitsje rondlopen maar dat is nu ook niet echt het geval. Ik denk dat ze hadden gehoopt dat Cmiljanic al verder zou zijn. Lammers is (vooralsnog) te licht. Een goedkope back-up had moeten komen en Locadia had naar bijna iedere NL'se club kunnen gaan waar hij op voldoende speeltijd had kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaat lekker met Locadia.
Ik begrijp zijn frustratie en drang om te vertrekken echter wel. Hij is op een leeftijd dat hij moet spelen om aan te haken bij de (sub)top en het is wel duidelijk dat hij bij PSV maar mondjesmaat op speeltijd kan rekenen. Wat dat betreft vind ik het ook een misser van PSV dat ze niet mee wilden werken aan verhuur.
Of je geeft zo'n talent ruim speeltijd, of je laat hem gaan. Slechts als back-up hem op de bank laten verpieteren is hij te goed voor.
Misschien is dat overwogen maar kon men de goedkope backup niet vinden? Ajax kwam ook niet verder dan Sanogo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze post. Normaal heb je in de jeugd of bij jong nog wel een leuk spitsje rondlopen maar dat is nu ook niet echt het geval. Ik denk dat ze hadden gehoopt dat Cmiljanic al verder zou zijn. Lammers is (vooralsnog) te licht. Een goedkope back-up had moeten komen en Locadia had naar bijna iedere NL'se club kunnen gaan waar hij op voldoende speeltijd had kunnen rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |