2 weken salaris.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:00 schreef Rabieluh het volgende:
In Football Manager zou ik hem eerst een waarschuwing geven.
Dat heb ik ooit 1x gedaan, toen werd mijn hele elftal boos op me wat resulteerde in ontslag..quote:
Luuk is ook niet voor niets gehaald. In de tijd dat Locadia wel (meer) speelde kon hij ook totaal geen potten breken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Hoe lullig het voor Locadia is, als Luuk er niet was zou hij 100% spelen maar Luuk is er eenmaal dus dan gaat de voorkeur toch echt naar hem. Ik denk dat zijn omslagpunt kwam toen luukinho aanvoeder werd
Nou ja, mogelijk had hij zich met een verhuur aan, pak 'm beet, Heerenveen wel spectaculair ontwikkelt. Maar zoiets op deze manier afdwingen is gewoon kansloos.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Luuk is ook niet voor niets gehaald. In de tijd dat Locadia wel (meer) speelde kon hij ook totaal geen potten breken.
Dat hij eerst maar eens leert voetballen, mafkees.
Dan moet PSV een Vennegoor/Sibon-achtige spits proberen te strikken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
Maaruh, als het nu echt hommeles wordt, wie is dan onze tweede spits? Vloet?
Of Lammers?
Wat had PSV moeten doen dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan moet PSV een Vennegoor/Sibon-achtige spits proberen te strikken.
Ik vind het overigens ook echt super dom gehandeld van PSV. Nalatigheid ten top.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het overigens ook echt super dom gehandeld van PSV. Nalatigheid ten top.
Samen met Locadia een plan moeten maken. Toen ie in de voorbereiding zo begon te scoren dat contract verlengen, en twee seizoenen bij Heerenveen moeten stallen zodat ie 60+ wedstrijden in de Eredivisie had kunnen maken. Type Sibon/Vennegoor zoeken voor die incidentele wedstrijden dat je De Jong niet kunt/wilt opstellen. Gewoon volgens het boekje zoals iedere topclub in deze situatie doet.quote:
Is nu alsnog niet te laat natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Samen met Locadia een plan moeten maken. Toen ie in de voorbereiding zo begon te scoren dat contract verlengen, en twee seizoenen bij Heerenveen moeten stallen zodat ie 60+ wedstrijden in de Eredivisie had kunnen maken. Type Sibon/Vennegoor zoeken voor die incidentele wedstrijden dat je De Jong niet kunt/wilt opstellen. Gewoon volgens het boekje zoals iedere topclub in deze situatie doet.
Kennelijk was Locadia tevreden over 'het plan' toen hij bijtekende.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:16 schreef Buitendam het volgende:
Ja, en dan de Jong die zijn kniebanden scheurt. Zit je met een oude versleten en uitgerangeerde spits opgescheept. En trouwens misschien is er wel een plan gemaakt met Locadia, weet jij veel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Samen met Locadia een plan moeten maken. Toen ie in de voorbereiding zo begon te scoren dat contract verlengen, en twee seizoenen bij Heerenveen moeten stallen zodat ie 60+ wedstrijden in de Eredivisie had kunnen maken. Type Sibon/Vennegoor zoeken voor die incidentele wedstrijden dat je De Jong niet kunt/wilt opstellen. Gewoon volgens het boekje zoals iedere topclub in deze situatie doet.
Hij had helemaal niet kansen genoeg gekregen? Hoe vaak speelt een aanvoerder niet? Dat is gewoon incidenteel. Locadia is een gretige jonge hond die gewoon wil voetballen en PSV had hier gemakkelijk naar kunnen handelen. Heerenveen was wanhopig op zoek naar een spits en PSV kon 'm leveren. Hadden ze een spits gehaald zonder restwaarde voor een seizoen of 2 was je van twee problemen af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[quote]
Kennelijk was Locadia tevreden over 'het plan' toen hij bijtekende.
Dat is in de voorbereiding kennelijk veranderd. Maar wat moet PSV dan? Hem verhuren en een andere spits kopen/huren, zoals Ajax met Zivko doet?
Of Locadia beloven dat hij dit seizoen aan zijn minuten zal komen? Dat laatste is echt wel gebeurt, neem ik aan. Alleen niet gegarandeerd een x aantal kansen in de spits.
Het is vooral kortzichtig van Locadia. Het wordt een lang en zwaar seizoen, hij had kansen genoeg gekregen.
Als er een plan was gemaakt had ie nu niet lopen etterbakken om zo snel mogelijk iets te forceren. Daarbij is dat een drogreden, want je had het op kunnen vangen met die spits en een figuur als Vloet. Als veruit je belangrijkste spits wegvalt ben je hoe dan ook de zak. Je kunt nooit van Locadia verwachten dat ie nu genoegen neemt met een invalbeurtje of hopen op een langdurige blessure bij De Jong. Met dat vooruitzicht gaat geen hond op de bank zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, en dan de Jong die zijn kniebanden scheurt. Zit je met een oude versleten en uitgerangeerde spits opgescheept. En trouwens misschien is er wel een plan gemaakt met Locadia, weet jij veel?
Locadia moet zich gewoon koest houden met zo'n salaris, maar dat zei ik al eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er een plan was gemaakt had ie nu niet lopen etterbakken om zo snel mogelijk iets te forceren. Daarbij is dat een drogreden, want je had het op kunnen vangen met die spits en een figuur als Vloet. Als veruit je belangrijkste spits wegvalt ben je hoe dan ook de zak. Je kunt nooit van Locadia verwachten dat ie nu genoegen neemt met een invalbeurtje of hopen op een langdurige blessure bij De Jong. Met dat vooruitzicht gaat geen hond op de bank zitten.
Maar wel nog snel even bijtekenen voor het extra salaris en tekengeld. Dat dan weer wel, met hetzelfde vooruitzicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:32 schreef Buitendam het volgende:
Met dat vooruitzicht gaat geen hond op de bank zitten.
Waarom? Hij wil toch gewoon voetballen en De Jong is nu eenmaal drie klassen beter. Dan maar stallen bij een andere club en je ontwikkelen om terug te komen wanneer je wel goed genoeg bent. Hij tekent niet voor niks tot 2019.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Locadia moet zich gewoon koest houden met zo'n salaris, maar dat zei ik al eens.
Hij dacht misschien flink te kunnen concurreren met de Jong. Anders lag ie nu niet te etteren en was het zonder morren bankie warm houden en centjes tellen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel nog snel even bijtekenen voor het extra salaris en tekengeld. Dat dan weer wel, met hetzelfde vooruitzicht.
Tja, dat is dan zijn verkeerde inschatting. Of hij heeft die strijd gewoon verloren en ziet dat nu in. Hoe dan ook, dat is niet PSV zijn schuld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij dacht misschien flink te kunnen concurreren met de Jong. Anders lag ie nu niet te etteren en was het zonder morren bankie warm houden en centjes tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |