Padt is wel een goede keepert hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt wel alsof Marsman in de goal staat zeg
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:57 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het tijd om de gemaskerde Uruguayaan in te brengen.
Ja maar komt tot nu toe niet erg sterk over..quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Padt is wel een goede keepert hoor.
nee kloptquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar komt tot nu toe niet erg sterk over..
Deze zin loopt niet lekker.quote:
Die ziet er uit als Knabbel, van Knabbel & Babbel.quote:
Deze zin loopt niet lekker.quote:
Hahah ja maar wel een goede speler.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die ziet er uit als Knabbel, van Knabbel & Babbel.
Wat faalt die steeds he?quote:
Jip. Lijkt wat op Wijnaldum. Niet qua uiterlijk natuurlijk. Maar heeft diepgang, scorend vermogen en een aardige fysiek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Hahah ja maar wel een goede speler.
Qua uiterlijk ook hoor.. ?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jip. Lijkt wat op Wijnaldum. Niet qua uiterlijk natuurlijk. Maar heeft diepgang, scorend vermogen en een aardige fysiek.
In Engeland laten ze niet zoveel toe.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Janmaat kreeg gisteren geel voor een vergelijkbare actie.
Allemaal mongolen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Makkelie bewijst eens te meer hoe droevig onze arbitrage is.
Ja voorhuid dan.quote:
Kees is best oud. Laat hem lekker dik zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelijk weer aan eten denken #viesdik
Als De Leeuw bijna een kopkans kan krijgen, vind ik dat een zekere vorm van ontsnappen gezien het fiche van De Leeuw.quote:
het fiche, mooi woord.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als De Leeuw bijna een kopkans kan krijgen, vind ik dat een zekere vorm van ontsnappen gezien het fiche van De Leeuw.
Gözübüyük had door laten spelen.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:14 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Gözübüyük had door laten spelen.
Rood voor mekkeren voor die gozer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gedraagt Guardado zich als een kleuter.
"Come on PSV"quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:15 schreef over_hedge het volgende:
Publiek maakt nu tenminste wat geluid.
Geleerd van Isimat.quote:
Dacht dat ze altijd in een leeg stadion spelen?quote:
meer van: fffffffffft!quote:
T shirts uit, rug naar het veld en elkaar omarmen en springen. Vak410.quote:
u mad dat het ons in de afgelopen 5 jaar is gelukt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? 4 keer kampioen worden achter elkaar? Is PSV 2x gelukt.
Scheelt op een paar boeren na niet veel inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dacht dat ze altijd in een leeg stadion spelen?
Want het is meer waard in de laatste 5 jaar? Erg vreemde argumenten dit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
u mad dat het ons in de afgelopen 5 jaar is gelukt?
Ik zou graag zien dat die schoentjes ook de lucht in gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
T shirts uit, rug naar het veld en elkaar omarmen en springen. Vak410.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn ook tering mongolen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom praat je over Ajax, psv en groningen spelenquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
u mad dat het ons in de afgelopen 5 jaar is gelukt?
[..]
Vraag ik me bij de scheidsrechter ook vaak af.quote:
Hand in Hand kameraden nemen ze op 410 altijd iets te letterlijk.quote:
Jep.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want het is meer waard in de laatste 5 jaar? Erg vreemde argumenten dit.
Het is Syntix. Die is zo dom dat zijn pa zijn zusje heeft geneukt om het hem voor te doen en hij het daarna nog niet begreep.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want het is meer waard in de laatste 5 jaar? Erg vreemde argumenten dit.
Het gevaar bestaat dat hij zich iets gaat overschatten ja, haaks op wat PSV nodig heeftquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, man, man. Wat gedraagt Guardado zich als een onvolwassen kleuter. Real Madrid-achtige trekjes.
Door die gozer niet het licht uit z'n ogen te beuken na die aanslag?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:17 schreef opperkleurder het volgende:
Guardado laat zich van zijn beste kant zien.
De gemiddelde psv-fanquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet een Arno'tje.
Hij is gewoon boos dat er in Nederland geen vestiging is van Chipotle. Iets waar ik me dag in dag uit ook nog boos over kan maken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gevaar bestaat dat hij zich iets gaat overschatten ja, haaks op wat PSV nodig heeft
Gadverdamme zegquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:17 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet een Arno'tje.
Hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is Syntix. Die is zo dom dat zijn pa zijn zusje heeft geneukt om het hem voor te doen en hij het daarna nog niet begreep.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is Syntix. Die is zo dom dat zijn pa zijn zusje heeft geneukt om het hem voor te doen en hij het daarna nog niet begreep.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos dat er in Nederland geen vestiging is van Chipotle. Iets waar ik me dag in dag uit ook nog boos over kan maken.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wtf is er mis met jouquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel vreemd dat zijn pa wil dat hij zich voortplant.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zijn pa bedoelde: zij kan het met mij, dus jij ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel vreemd dat zijn pa wil dat hij zich voortplant.
Typisch ook weer welke users enz.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic bevat meer aids dan die gekke homo feesten in Groningen.
Weet ik niet. Ik houd het op buikgriep maar net werd me verteld dat ik ook iets verkeerds gegeten zou kunnen hebben.quote:
[..]
Ik heb geen zin in het duel der koopclubs.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn kijkt tijdens deze wedstrijd naar Heracles-NEC.
En anabolen gebruiken die capoquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fabertje in de gaten houden he.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn kijkt tijdens deze wedstrijd naar Heracles-NEC.
o zoquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik lach om de titel van zo'n volwassen vent in een stadion.
Ken je die gast niet van VAK 410quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik lach om de titel van zo'n volwassen vent in een stadion.
twitter:RijnmondSport twitterde op zondag 16-08-2015 om 13:28:15Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuyt, Kazim en Bilal. #camfey reageer retweet
Badkamer in de fik gezet?quote:
Het kampioenselftal.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op zondag 16-08-2015 om 13:28:15Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuyt, Kazim en Bilal. #camfey reageer retweet
deed die mee? Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en daar kwam hij niet in voorquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan Antonia eruit halen.
WAT EEN DOM DOM DOM DOM DOM DEER.
Van de Looi.
op naar de coolsingel.quote:
Ik geef je op een briefje dat Kazim straks gewisseld wordt door Kramer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou het wel slim vinden als je nog twee spelers met veel diepgang hebt en dan Rusnak, Drost en De Leeuw daar omheen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
deed die mee? Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en daar kwam hij niet in voor
mee eensquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het wel slim vinden als je nog twee spelers met veel diepgang hebt en dan Drost en De Leeuw daar omheen.
Johan Derksenquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt?
Ze hebben alles nog in eigen hand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
Boskamp, Been, Derksen....quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
Het probleem is dat Groningen zelf moeilijk kan opbouwen en het van de counter moet hebben, juist daarom zie ik dan liever dat vijftal spelers in plaats van dat je doelloos gaat af zitten wachten tot er een gaatje komt.quote:
PSV heeft er ook wat moeite mee zo te zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Groningen zelf moeilijk kan opbouwen en het van de counter moet hebben, juist daarom zie ik dan liever dat vijftal spelers in plaats van dat je doelloos gaat af zitten wachten tot er een gaatje komt.
Die tonen in ieder geval nog de intentie om zich uit te laten zakken. Groningen speelt met de punt naar achteren waardoor je een eilandje hebt met de voorste vier.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft er ook wat moeite mee zo te zien
Chelsea thuis toch? Mourinho presteert altijd goed onder druk, dus denk het ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk dat Chelsea wel gaat winnen en jij?
Zo'n gevoel heb ik eigenlijk ook wel en dan in de 89e minuut.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah ik zie het al, de 2-0 duurt zo lang dat zo uit het niets de 1-1 gaat vallen.
Uit het niets, aha. Groningen toont vooralsnog meer dreiging in de tweede helft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah ik zie het al, de 2-0 duurt zo lang dat zo uit het niets de 1-1 gaat vallen.
huhquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit het niets, aha. Groningen toont vooralsnog meer dreiging in de tweede helft.
de overgang naar de top is de groot schijntquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:39 schreef Zorro het volgende:
Poulsen speelde toch niet omdat hij door Antonia voorbijgelopen werd? Antonia is er uit, dus hup, Poulsen voor Brenet graag.
Dat wel ja. Maar meer dreiging dan PSV? Nahquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Meer dreiging valt wel mee maar wel gevaarlijker vergeleken met de 1e helft.
Neuj vind ik ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar meer dreiging dan PSV? Nah
Hebben ze ook een capo di tutti capi?quote:
Deze bal was te moeilijk voor Narsingh. Daarom geeft Guardado nooit een assist.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:44 schreef Brammess het volgende:
Guardado is een goede speler, jammer dat het een kleine jankert is.
Dat klopt, vind je dat onterecht?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens het idee dat je Guardado een goede speler vindt.
Iedereen uit een Latijns Amerikaans land is fantastisch volgens Cavaliers.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens het idee dat je Guardado een goede speler vindt.
Nee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt, vind je dat onterecht?
Je slaat onzin uit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen uit een Latijns Amerikaans land is fantastisch volgens Cavaliers.
Dat doet hij met Heitinga ookquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:47 schreef Fokker101 het volgende:
Wisten jullie dat er een Youtube kanaal genaamd Fifalosophy Narsingh helemaal gek maakt met kleine kindertjes die op zijn instagram alleen maar babyolie reageren. Vanwege dit filmpje
Klopt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:49 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat doet hij met Heitinga ook
Ik zou wel is een keer een kop thee met dat joch drinken en hem vertellen wat een verschrikkelijke keuzes hij met zijn leven heeft gemaakt
Je spelling overtuigt mij niet.quote:
Ik heb dat echt nooit gezegdquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helaas is ons middenveld wat minder dan Seedorf, Litmanen, Davids.
Ja maar ik deed een ninja editquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, jij moet een toontje lager zingen na in de ''hij-vorm'' vind te schrijven.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Supertalent volgens J0rdiii en GGMM. Die hebben er altijd kijk op dus dat komt goed.
quote:
Hij is dit seizoen wel wat gemotiveerderquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Supertalent volgens J0rdiii en GGMM. Die hebben er altijd kijk op dus dat komt goed.
Gelukkig, het was namelijk best gezellig.quote:
Moet ie eerst mad worden en dan SS2 worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Die Super-Sayan had gewoon zelfs eens moeten schieten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |