Hahahaquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is Syntix. Die is zo dom dat zijn pa zijn zusje heeft geneukt om het hem voor te doen en hij het daarna nog niet begreep.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is Syntix. Die is zo dom dat zijn pa zijn zusje heeft geneukt om het hem voor te doen en hij het daarna nog niet begreep.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos dat er in Nederland geen vestiging is van Chipotle. Iets waar ik me dag in dag uit ook nog boos over kan maken.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wtf is er mis met jouquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel vreemd dat zijn pa wil dat hij zich voortplant.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zijn pa bedoelde: zij kan het met mij, dus jij ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel vreemd dat zijn pa wil dat hij zich voortplant.
Typisch ook weer welke users enz.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic bevat meer aids dan die gekke homo feesten in Groningen.
Weet ik niet. Ik houd het op buikgriep maar net werd me verteld dat ik ook iets verkeerds gegeten zou kunnen hebben.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
T shirts uit, rug naar het veld en elkaar omarmen en springen. Vak410.
Ik heb geen zin in het duel der koopclubs.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn kijkt tijdens deze wedstrijd naar Heracles-NEC.
En anabolen gebruiken die capoquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
T shirts uit, rug naar het veld en elkaar omarmen en springen. Vak410.
Fabertje in de gaten houden he.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:24 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn kijkt tijdens deze wedstrijd naar Heracles-NEC.
o zoquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik lach om de titel van zo'n volwassen vent in een stadion.
Ken je die gast niet van VAK 410quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Ik lach om de titel van zo'n volwassen vent in een stadion.
twitter:RijnmondSport twitterde op zondag 16-08-2015 om 13:28:15Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuyt, Kazim en Bilal. #camfey reageer retweet
Badkamer in de fik gezet?quote:
Het kampioenselftal.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op zondag 16-08-2015 om 13:28:15Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra; Kuyt, Kazim en Bilal. #camfey reageer retweet
deed die mee? Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en daar kwam hij niet in voorquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan Antonia eruit halen.
WAT EEN DOM DOM DOM DOM DOM DEER.
Van de Looi.
op naar de coolsingel.quote:
Ik geef je op een briefje dat Kazim straks gewisseld wordt door Kramer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zou het wel slim vinden als je nog twee spelers met veel diepgang hebt en dan Rusnak, Drost en De Leeuw daar omheen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
deed die mee? Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en daar kwam hij niet in voor
mee eensquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het wel slim vinden als je nog twee spelers met veel diepgang hebt en dan Drost en De Leeuw daar omheen.
Johan Derksenquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er serieus mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt?
Ze hebben alles nog in eigen hand.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
Boskamp, Been, Derksen....quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |