PSV heeft er ook wat moeite mee zo te zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het probleem is dat Groningen zelf moeilijk kan opbouwen en het van de counter moet hebben, juist daarom zie ik dan liever dat vijftal spelers in plaats van dat je doelloos gaat af zitten wachten tot er een gaatje komt.
Die tonen in ieder geval nog de intentie om zich uit te laten zakken. Groningen speelt met de punt naar achteren waardoor je een eilandje hebt met de voorste vier.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft er ook wat moeite mee zo te zien
Chelsea thuis toch? Mourinho presteert altijd goed onder druk, dus denk het ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Denk dat Chelsea wel gaat winnen en jij?
Zo'n gevoel heb ik eigenlijk ook wel en dan in de 89e minuut.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah ik zie het al, de 2-0 duurt zo lang dat zo uit het niets de 1-1 gaat vallen.
Uit het niets, aha. Groningen toont vooralsnog meer dreiging in de tweede helft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah ik zie het al, de 2-0 duurt zo lang dat zo uit het niets de 1-1 gaat vallen.
huhquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit het niets, aha. Groningen toont vooralsnog meer dreiging in de tweede helft.
de overgang naar de top is de groot schijntquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:39 schreef Zorro het volgende:
Poulsen speelde toch niet omdat hij door Antonia voorbijgelopen werd? Antonia is er uit, dus hup, Poulsen voor Brenet graag.
Dat wel ja. Maar meer dreiging dan PSV? Nahquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Meer dreiging valt wel mee maar wel gevaarlijker vergeleken met de 1e helft.
Neuj vind ik ook niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar meer dreiging dan PSV? Nah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |