abonnement Unibet Coolblue
pi_155260000
Tijdlijn Sabia-Khalid, Sylvie-Rafaël en Khalid-, onder spoiler, opklikken, of bekijken in vorige deel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Engizek hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 6 december, Rafaël en Sabia laten weten dat hun dochtertje na een zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 22 maart, Sabia en haar 19-jarige dochter Katharina zijn een band met elkaar aan het opbouwen.
2015: 26 mei, In Duitsland weten ze het zeker, Sabia en Rafaël trouwen deze zomer. In Spanje, Cadiz, Chiclana de la Frontera in Andalusië. Dat is waar de ouders van Rafaël ook getrouwd zijn en waar opa en oma wonen.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich officieel verbonden aan de Spaanse promovendus Real Betis. Bij de club uit Sevilla heeft Rafaël een contract voor drie seizoenen getekend. Zijn in Andalusië wonende opa en oma zijn superblij.
2015: 24 juni, Damián heeft al zomervakantie en is met zijn vader Rafaël naar Marbella.
2015: 2 juli, Sabia is met haar zus Lydia op Ibiza. Een verjaardagscadeau van haar zus aan Sabia.
2015: 6 juli, Vakantie is voorbij. Rafaël begint met training bij promovendus Real Betis, in Sevilla.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia is elf weken zwanger. Rafaël gaat op trainingskamp in Duitsland en Turkije. Sabia was bij de gynaecoloog in het Standort Winterhude in Hamburg. Sabia: Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafaël.
2015: 26 juli, Vader Ramon kwam spullen in de villa ophalen. Ook Rafaël's auto, een BMW, waarin Sabia regelmatig rijdt. Vader Ramon: Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wil Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben zeer blij met de breuk.
2015: EK in Frankrijk, start 10 juni 2016, Rafaël: Ik heb grote ambities. Ik wil terugkeren in Oranje. Ik ben nog maar 32.
2015: Reporter: Ramon zou het huis hebben leeggehaald? Sabia: Ik heb nog wc-papier in huis en heb mijn handdoeken.
2015: Oom Rafaël: De huur van de villa is 10.000 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 4 augustus, Rafaël ging tijdens de training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat ongeveer drie weken duren.

SabiaBoulahrouz twitterde op donderdag 30-07-2015 om 23:46:00 Ik wil graag alle journalisten en fotografen met klem verzoeken om mij, mijn kinderen of bezoek niet meer tot aan mijn voordeur te volgen. Niet meer aan te bellen en vooral mij niet meer te achtervolgen, cq op te jagen, als ik met mijn auto op pad ga. Het wordt stilaan niet alleen eng, maar ook gevaarlijk. Dank Sabia. reageer retweet
SabiaBoulahrouz twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 23:15:55 Beste allemaal, ik hoor dat Story morgen met een interview met mij komt!!!Voor alle duidelijkheid; ik heb géén journalist van dat blad te woord gestaan en dus ook GEEN INTERVIEW AAN DAT BLAD GEGEVEN. Alles wat ze dus uit mijn mond laten komen is gelogen... Sorry maar ik vraag alleen maar om rust. Ik geef niemand interviews. Sabia reageer retweet
Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015:11 mei, Sylvie en Maurice Mobetie, roepnaam Momo hebben een relatie. Sylvie: Eindelijk is mijn liefde gekomen.
2015: 9 juni, Het Pr-bedrijf van Touriya Haoud is failliet. Touriya: Niemand wilde zaken met mij doen, omdat ik door Sylvie's valse beschuldigingen negatief in de publiciteit kwam. Mensen zagen me als een onbetrouwbaar kreng.
2015: 4 juli, vriend van Sylvie, Momo, heeft er een nieuwe baan bij, bedrijfsleider van club Roberto Cavalli Ibiza.
2015: 17 juli, Sylvie en Momo hebben in resort Las Boas een penthouse gehuurd bij jachthaven Marina Botafoch, Ibiza.
2015: 28 juli, Samenwonen. Waar? Damián zit op school in Hamburg, voetbalt bij SC Victoria en start in 2016 met jeugdopleiding HSV. Sylvie werkt in Keulen. Momo is bedrijfsleider Club Flamingo Zürich en club Cavalli Ibiza Lounge.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: 4 augustus, Maurice Mobetie, Momo: Het is uit. Ik ben weer vrijgezel, ik heb zelf een eind aan onze relatie gemaakt.

Dörte Kappe is al negen jaar de vaste oppas van Damián.


Is het uit tussen Sylvie en Momo? Sylvie: Het was een gezamenlijk besluit.


Momo: Het is uit. Ik ben weer vrijgezel, ik heb zelf een eind aan onze relatie gemaakt.


[ Bericht 98% gewijzigd door static op 16-08-2015 11:35:21 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_155260020
Goed de op komt niet mee dus eh... :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_155260037
Oh top tnx static ik ging al kopiëren _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 augustus 2015 @ 12:19:18 #4
163650 Greys
pi_155260775
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 11:30 schreef tombolafan het volgende:
Overigens ben ik wel vóór raf-sab maar niet perse tegen Sylvie.

Ik zou als ik haar was alleen iets meer rekening houden met t feit dat de pers altijd meekijkt, mbt Damian overal in meenemen :)
Maar als ze Damian niet overal (in) meeneemt schreeuwt men weer moord en brand DAT ZE HAAR KIND NOOIT ZIET. (Even wat caps voor Evert.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155261109
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als ze Damian niet overal (in) meeneemt schreeuwt men weer moord en brand DAT ZE HAAR KIND NOOIT ZIET. (Even wat caps voor Evert.)
mmm nee ik bedoel meer niet meteen overal mee naar toe nemen met nieuwe vriendjes. Iets meer opbouwen, alleeeeeen Sylvie en dr vlam, en dan gewoon met Damian andere dingen doen. En pas na een tijd met z'n 3en/4en afspreken. Maar dat ben ik :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 augustus 2015 @ 12:59:36 #6
163650 Greys
pi_155261690
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

mmm nee ik bedoel meer niet meteen overal mee naar toe nemen met nieuwe vriendjes. Iets meer opbouwen, alleeeeeen Sylvie en dr vlam, en dan gewoon met Damian andere dingen doen. En pas na een tijd met z'n 3en/4en afspreken. Maar dat ben ik :7
Oh zo. Ja daar heb je gelijk in hoor. Alleen denk ik ook echt dat ze de eerste maanden die Momo (en andere scharrels) eerst gewoon alleen zag zonder Damian. En later pas introduceerde. (En dan misschien nog als 'gewone goede vriend'. Bij Momo niet, dat was duidelijk aan de foto's, maar die Zarka mss wel, geen idee).
En dan nog krijgt ze bij die eerste paar dates - als ze gespot wordt - weer gemekker WAAR IS HAAR KINDDDDDDDDDDD. Het is sowieso nooit goed :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155261934
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 12:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh zo. Ja daar heb je gelijk in hoor. Alleen denk ik ook echt dat ze de eerste maanden die Momo (en andere scharrels) eerst gewoon alleen zag zonder Damian. En later pas introduceerde. (En dan misschien nog als 'gewone goede vriend'. Bij Momo niet, dat was duidelijk aan de foto's, maar die Zarka mss wel, geen idee).
En dan nog krijgt ze bij die eerste paar dates - als ze gespot wordt - weer gemekker WAAR IS HAAR KINDDDDDDDDDDD. Het is sowieso nooit goed :D
Ja maar daar zou ik schijt aan hebben want als co-ouder heb je nu eenmaal niet altijd je kind. Dus in die dagen kun je imho los met je lover, en de andere dagen ben je er voor je kind en ga je bv alleen iets drinken als hij slaapt :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_155262812
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja maar daar zou ik schijt aan hebben want als co-ouder heb je nu eenmaal niet altijd je kind. Dus in die dagen kun je imho los met je lover, en de andere dagen ben je er voor je kind en ga je bv alleen iets drinken als hij slaapt :Y
De vraag is dan weer hoeveel tijd ze moet wachten voor ze Damian wel aan hem voorstelt.
Was het nu na 6 maanden?

Verder wel eens; ik hoop dat ze schijt heeft aan alle commentaar over haar uiterlijk, maar dat ze Damian idd wat meer buiten die toestanden houdt. ^O^
Al was het nu wellicht zo dat die vakantie met Momo enkel samen met die van Damian te combineren was, ik kan niet in al die agenda's kijken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155264871
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De vraag is dan weer hoeveel tijd ze moet wachten voor ze Damian wel aan hem voorstelt.
Was het nu na 6 maanden?

Verder wel eens; ik hoop dat ze schijt heeft aan alle commentaar over haar uiterlijk, maar dat ze Damian idd wat meer buiten die toestanden houdt. ^O^
Al was het nu wellicht zo dat die vakantie met Momo enkel samen met die van Damian te combineren was, ik kan niet in al die agenda's kijken.
Tuurlijk kan je niet in alle agenda's kijken. Maar idd, hou het lekker gescheiden tot je zeker van je zaak bent (en misschien was ze zeker van dr zaak maar dan moet ze op inschattingsles want het gaat wel snel uit steeds :+ )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 16 augustus 2015 @ 18:19:13 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155270524
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 14:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je niet in alle agenda's kijken. Maar idd, hou het lekker gescheiden tot je zeker van je zaak bent (en misschien was ze zeker van dr zaak maar dan moet ze op inschattingsles want het gaat wel snel uit steeds :+ )
Maar als je kind je nieuwe lover ook al op de voorpagina van de bladen ziet staan is het ook weer een lastige keuze...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155270864
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 10:49 schreef NothingHappened het volgende:
Ik haat niet op Noek. Moest lachen en ben 1 minuut stil geweest ;)
Mooi! Ben d'r stil van.
0.44 seconden.

En de opsomming wat ze allemaal kan. Whatever.
*rilt na
Go hard or go home
pi_155270934
https://instagram.com/p/6Zqp1hgZEL/?taken-by=1misssmeis
Nou, gewoon normaal doen met z'n allen want zo schön is ze gewoon niet. Wel apart maar dat zeggen ze tegen de lillikerds van ANTM ook altijd.
Go hard or go home
pi_155270964
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:36 schreef Noek het volgende:
https://instagram.com/p/6Zqp1hgZEL/?taken-by=1misssmeis
Nou, gewoon normaal doen met z'n allen want zo schön is ze gewoon niet. Wel apart maar dat zeggen ze tegen de lillikerds van ANTM ook altijd.
is dit weer iets nieuw in selfieland? die spook ogen?
pi_155270981
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

is dit weer iets nieuw in selfieland? die spook ogen?
Nou, voor haar leeftijd heeft ze echt hele goede staar hoor.
Go hard or go home
pi_155271028
quote:
6s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, voor haar leeftijd heeft ze echt hele goede staar hoor.
:D
pi_155271030
quote:
6s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, voor haar leeftijd heeft ze echt hele goede staar hoor.
ik ''ken '' mooiere, echtere exemplaren.
Maar ze heeft een mooi figuur.
oh staar :')
pi_155271099
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:36 schreef Noek het volgende:
https://instagram.com/p/6Zqp1hgZEL/?taken-by=1misssmeis
Nou, gewoon normaal doen met z'n allen want zo schön is ze gewoon niet. Wel apart maar dat zeggen ze tegen de lillikerds van ANTM ook altijd.
prachtige achtergrond :Y
...
pi_155271119
Dr hoofd lijkt er wel op gefotoshoped
pi_155271236
Het is net een koe met al die tan, photoshopvlekken, en dan nog zeggen puur natuur...

Of was het gisteren een themafeest?
pi_155271268
.

[ Bericht 95% gewijzigd door Idisrom op 16-08-2015 18:58:54 ]
pi_155271688
Wat een lelijke fotosoep! Het wordt er allemaal niet beter op met Selfie. :{
Is Sab al ergens gespot?
´
pi_155272744
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:07 schreef Kim-Holland het volgende:

Is Sab al ergens gespot?
die heeft zich vrijwillig laten opnemen :Y
...
pi_155272999
quote:
12s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:48 schreef sacha het volgende:

[..]

die heeft zich vrijwillig laten opnemen :Y
Zou ik ook doen als ik mij in zo'n circus-hel bevond. ;)
Toch mis ik haar. Ik blijf trouw aan 'teamSab'.
´
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2015 @ 20:02:32 #24
43556 miss_dynastie
pi_155273117
quote:
6s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, voor haar leeftijd heeft ze echt hele goede staar hoor.
Daar ging mijn cola _O-
pi_155274896
Zijn ze weer bij elkaar? :o

Bold and the beautiful praktijken hier :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_155279178
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
Zijn ze weer bij elkaar? :o


iedereen is weer bij elkaar, wie met wie kan ik niet zeggen :{
...
pi_155280502
quote:
10s.gif Op zondag 16 augustus 2015 18:36 schreef Noek het volgende:
https://instagram.com/p/6Zqp1hgZEL/?taken-by=1misssmeis
Nou, gewoon normaal doen met z'n allen want zo schön is ze gewoon niet. Wel apart maar dat zeggen ze tegen de lillikerds van ANTM ook altijd.
Ik vind haar gewoon mooi maar als ik dit die dan kan ik alleen maar negatief zijn.

Dat heb ik al vaker gezegd. Maar hoe kan iemand met ook maar een beetje intelligentie zo'n look mooi vinden? ;(
pi_155281021
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:20 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik vind haar gewoon mooi maar als ik dit die dan kan ik alleen maar negatief zijn.

Dat heb ik al vaker gezegd. Maar hoe kan iemand met ook maar een beetje intelligentie zo'n look mooi vinden? ;(
Ze is zeker een mooie vrouw, ze slaat alleen een beetje door...
Die foto is zoo slecht bewerkt en gecheckt en dat is al nummer 2 deze maand,

8}
pi_155281232
Ze heeft toch wel humor. Bij zo'n foto staat "dressed up for diner"..
pi_155283543
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze is zeker een mooie vrouw, ze slaat alleen een beetje door...
Die foto is zoo slecht bewerkt en gecheckt en dat is al nummer 2 deze maand,

8}
Degene die de foto heeft gemaakt en/of bewerkt, haat haar. Misschien was het de assistent.

Degenen die ook doorslaan zijn de fans van haar, die zeggen dat ze geen rimpels heeft 8)7
En de fans die kwijlen op haar lichaam en die van anderen neerhalen. Dat ze sport en niet als obesitas bijloopt, hoort bij haar baan. Complimenten erover geven 8)7 Het is net als dat je van een boekhouder mag verwachten dat die kan rekenen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Yiwei op 17-08-2015 02:18:14 ]
pi_155283565


En de highlight make-up die is aangebracht. Als het door iemand anders was opgebracht, dan had diegene ook een hekel aan haar.
pi_155284841
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 02:13 schreef Yiwei het volgende:
[ afbeelding ]

En de highlight make-up die is aangebracht. Als het door iemand anders was opgebracht, dan had diegene ook een hekel aan haar.
Je bent wel diehard fan als je dit puur noemt :') Zonde, dit heeft ze helemaal niet nodig.
pi_155284925
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:09 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je bent wel diehard fan als je dit puur noemt :') Zonde, dit heeft ze helemaal niet nodig.
Die John Troost is sowieso een beetje een rare kwibus. Denkt vast dat hij kans maakt nu :').
know'm sayin?
×
word? word.
pi_155285653
Ik dacht eigenlijk dat die opmerkingen van John Troost cynisch bedoeld waren. Toch? Omdat zij zichzelf laatst puur noemde.
pi_155285756
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 07:38 schreef alors het volgende:

[..]

Die John Troost is sowieso een beetje een rare kwibus. Denkt vast dat hij kans maakt nu :').
Sowieso grappig hoe mensen aan het andere kant van het spectrum net zo ongenuanceerd en ongefundeerd fan zijn als de haters haten. Die dan zeggen dat ze een fantastische moeder is. Kun je van een afstand net zo min weten als dat ze een heel slechte moeder is.
pi_155286006
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:22 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Sowieso grappig hoe mensen aan het andere kant van het spectrum net zo ongenuanceerd en ongefundeerd fan zijn als de haters haten. Die dan zeggen dat ze een fantastische moeder is. Kun je van een afstand net zo min weten als dat ze een heel slechte moeder is.
Fan zijn en haten zijn hele grote woorden, ik vind het eerder hysterisch dat ze compleet onder de vlekken en totaal verkeerd geshopt, pretendeert real en pure te zijn.

Clownesk, dus lachen. Net als de getekende snorren boven de ogen die zooo modieus waren (vrouw en zus van Andy van der Meijden) of die opgespoten lippen.
Ik vind het persoonlijk echt een giller dat vrouwen zo in het openbaar durven te verschijnen.

En dat ze dat maar blijven doen hoor, dan heb ik nog wat te lachen. Maar laat ze wel met beide benen op de grond blijven en niet denken dat men ze prachtig vind of aanbid met al die aangebrachte verminkingen...
pi_155289055
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Fan zijn en haten zijn hele grote woorden, ik vind het eerder hysterisch dat ze compleet onder de vlekken en totaal verkeerd geshopt, pretendeert real en pure te zijn.

Clownesk, dus lachen. Net als de getekende snorren boven de ogen die zooo modieus waren (vrouw en zus van Andy van der Meijden) of die opgespoten lippen.
Ik vind het persoonlijk echt een giller dat vrouwen zo in het openbaar durven te verschijnen.

En dat ze dat maar blijven doen hoor, dan heb ik nog wat te lachen. Maar laat ze wel met beide benen op de grond blijven en niet denken dat men ze prachtig vind of aanbid met al die aangebrachte verminkingen...
Grote woorden misschien maar is slechts een constatering op basis van de comments. Ben zelf geen van beide. Ik geloof ook niet dat Syl in de veronderstelling verkeert dat iedereen of "men" haar aanbidT.
pi_155291849
Zelf ben ik ook geen van beide. Maar is de vraag bij jullie ook ooit opgekomen waar de 10.000 likes per instagram foto vandaan komen? Je kent haar niet, waarom zou je elke foto van haar liken en promoten met de comments zoals die van Johntroost? Wellicht dat ze ook abonnement hebben op haar twitter, fb, youtube e.d.
pi_155292180
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:15 schreef Yiwei het volgende:
Zelf ben ik ook geen van beide. Maar is de vraag bij jullie ook ooit opgekomen waar de 10.000 likes per instagram foto vandaan komen? Je kent haar niet, waarom zou je elke foto van haar liken en promoten met de comments zoals die van Johntroost? Wellicht dat ze ook abonnement hebben op haar twitter, fb, youtube e.d.
Nou ja, ik zie er ook veel onschuldig ogende jonge Duitse meisjes van 15 bij die zeggen haar als grote voorbeeld te zien.
  maandag 17 augustus 2015 @ 14:40:18 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155292687
En met dik 80 miljoen Duitsers ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155292698
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat die opmerkingen van John Troost cynisch bedoeld waren. Toch? Omdat zij zichzelf laatst puur noemde.
https://twitter.com/troostjohn

:') Beetje koekoek.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_155293968
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:40 schreef alors het volgende:

[..]

https://twitter.com/troostjohn

:') Beetje koekoek.
Inderdaad Feijenoord wordt echt geen kampioen!

Haha, hij zweeft een beetje zeg maar...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 augustus 2015 @ 21:10:00 #43
163650 Greys
pi_155306041
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Fan zijn en haten zijn hele grote woorden, ik vind het eerder hysterisch dat ze compleet onder de vlekken en totaal verkeerd geshopt, pretendeert real en pure te zijn.
Ze vindt zichzelf een pure vrouw. Ooit weleens aan gedacht dat ze haar innerlijk bedoeld kan hebben? :) Of is de puurheid van een vrouw sowieso over zodra ze de eerste mascaraborstel over heur wimpers haalt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155306283
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Inderdaad Feijenoord wordt echt geen kampioen!

Haha, hij zweeft een beetje zeg maar...
Nee joh, hoe kom je er bij? :{w

quote:
DE SLEUTEL VOOR IEDERS SNELLE VERBETERING NAAR OPTIMALE GEESTELIJKE EN LICHAMELIJKE GEZONDHEID EN INZICHT OVER DE ECHTE WAARHEID EN JEZELF!

Geestelijke mentale en lichamelijke problemen kunnen hiermee echt genezen worden....! En wil je ECHT INZICHT krijgen over de waarheid van het leven en jezelf dan is het CRUCIAAL DIT TE TRAINEN!

Wil je echt evolueren....en vele lichamelijke en geestelijke klachten ZELF genezen door de OORZAAK aan te pakken. Dan moet je zeker je hersenen nog beter trainen dan je lichaam en spieren met sporten!

Vrijwel alle problemen ontstaan doordat je lichaamscellen en en zeker van de cruciale besturingsmechanismen van je brein niet optimaal trillen.

Dan mag je bepaalde hersen onderdelen trainen....JE HERSENEN ZIJN LETTERLIJK JE COMPUTER VAN JE LICHAAM....en die moet je goed afstemmen op t zogenaamde menselijke Wifi...t contact met de BRON ...t universum...God of waar je zelf in gelooft.
En dit is slechts een deel van zijn onzin :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_155308645
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee joh, hoe kom je er bij? :{w

[..]

En dit is slechts een deel van zijn onzin :')
Wait... Over wie hebben we het nou ineens?
Spoilers!
pi_155309142
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wait... Over wie hebben we het nou ineens?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_155309433
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wait... Over wie hebben we het nou ineens?
Haha, jij dacht zeker over haar nieuwe lover!
pi_155309820
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 22:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, jij dacht zeker over haar nieuwe lover!
Spiritueel gezien is John Troost een match.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_155310247
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze vindt zichzelf een pure vrouw. Ooit weleens aan gedacht dat ze haar innerlijk bedoeld kan hebben? :) Of is de puurheid van een vrouw sowieso over zodra ze de eerste mascaraborstel over heur wimpers haalt?
Zou ze dat nu echt bedoelen?
Daarnaast heeft ze personeel die de mascaraborstel over haar pure ogen haalt...
pi_155314590
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En dit is slechts een deel van zijn onzin :')
Johntroost=Evert {CAPSLOCK} Santegoed :7
pi_155316087
Damian is weer bij Raf:

http://www.telegraaf.nl/p(...)_naar_Sevilla__.html

Best vermoeiend voor zo'n manneke.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 07:40:41 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155316101
"Lees hier meer over de toekomstige woonplaats van Damian"???

Darn....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155316104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 07:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Damian is weer bij Raf:

http://www.telegraaf.nl/p(...)_naar_Sevilla__.html

Best vermoeiend voor zo'n manneke.
De Telegraaf suggereert nu dat Sevilla nu de nieuwe woonplaats van Damian wordt.

Maar Rafael kan beter zijn beide kinderen in Hamburg laten opgroeien.
pi_155316287
quote:
En dan te bedenken dat Rafael de zeggenschap over zijn, nu nog, enige kind bijna dreigde te verliezen!
Says who? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155316465
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Says who? :')
Dat staat zo in de Telegraaf :+
Ook leeg
pi_155319171
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 08:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Says who? :')
Hij gebruikt zichzelf als betrouwbare bron :')
pi_155319397
quote:
Na bewogen weken waarin hij Momo én Sabia zag verdwijnen
Rafael haalt Damián naar Sevilla!

Eindelijk zag kleine DAMIÁN VAN DER VAART zijn vader terug, na een bewogen zomer met zijn moeder SYLVIE op Ibiza. Daar was het ventje er eerst getuige van dat zij in de zevende hemel verkeerde met haar nieuwste, nieuwe liefde MAURICE MOBETIE. En zag hij na een flinke ruzie bij het zwembad hoe diens status die middag veranderde van Sylvies aanstaande verloofde in die van haar laatste ex!

Tumultueuze zomer

Geen tumult waar je als jochie van acht op zit te wachten. En wat dat betreft, heeft Rafael een flinke streep voor op zijn ex-vrouw met haar bewogen liefdesleven. Ook Rafael maakt een tumultueuze zomer door. De breuk met SABIA ENGIZEK voltrok zich echter buiten het zicht van Damián en leverde hem een lange vakantie met alleen zijn vader en opa en oma op in Zuid-Spanje, waar zij dagenlang voetballend op het strand werden gezien. In die dagen werd volop gespeculeerd over de opvallende afwezigheid van Sabia, die toen nog volhield dat er tussen Raf en haar geen vuiltje aan de lucht was. Korte tijd later maakte zij met een bezoek aan een zwangerschapskliniek duidelijk opnieuw zwanger van hem te zijn en liet zij in een interview met PRIVÉ doorschemeren zich later ook bij hem in Sevilla te zullen voegen. Pas deze maand werd duidelijk dat die verhuizing er niet meer gaat komen. De twee zijn uit elkaar en Rafael volgt, naar haar zeggen, de zwangerschap en de bevalling straks „van een afstandje”.

Daar mag door de buitenwereld dan vreemd tegenaan gekeken worden, in Sevilla laat Rafael een weekend lang wel weer zien wat een geweldige vader hij kán zijn. Hij laat Damián de prachtige Spaanse stad zien waar hij nu woont, neemt hem mee naar het stadion voor een spannende wedstrijd waar het voetballertje helemaal in opgaat en van tevoren heeft hij in de souvenirshop ook al een shirtje en sjaal mogen uitkiezen.

En dan te bedenken dat Rafael de zeggenschap over zijn, nu nog, enige kind bijna dreigde te verliezen! Op deze plek werd eerder onthuld dat Sylvie bij de rechtbank een procedure aanspande om de volledige zeggenschap over Damián op te eisen. Sinds de scheiding is die gedeeld en staan over de opvoeding afspraken zwart op wit. Zo kan Sylvie zich niet zomaar vestigen waar zij wil. In haar ogen was een nieuwe situatie ontstaan toen bleek dat Raf naar Sevilla zou verhuizen. Nu zou niets haar meer in de Noord-Duitse havenstad houden. Zij vatte in het geheim het, door haar altijd ontkende, plan op met Damián in Zürich te gaan wonen. Dat was de stad waar MOMO zijn club bestierde, een stad waar het bovendien goed toeven is.

Nu er zo verrassend, in elk geval verrassend snel, een einde kwam aan de liefde, lijkt die zaak inmiddels een stuk minder opportuun te zijn geworden. Dat kon Rafael nog niet weten toen die in een reactie stelde met Sylvie „in een goed gesprek” te zijn verwikkeld over deze pijnlijke kwestie die ook al op straat was komen te liggen. Rafael probeerde zo de angel uit de discussie te halen en nam het voor Sylvie op in een poging haar mild te stemmen. Juridisch deskundigen waren het niet eens over wie van beide ouders in deze kwestie aan het langste eind zou trekken. In het algemeen krijgt de moeder het kind toegewezen. Maar Rafael wilde bereiken dat Damián in Hamburg zou blijven, waar zijn school hem goed bevalt en waar hij door HSV is gescout voor de jeugdopleiding, zodat er komend seizoen toch nog íémand met de naam Van der Vaart over de velden rent. De rechter zou daar ongetwijfeld gevoelig voor zijn geweest. In dat geval zou Sylvie de zaak wel hebben gewonnen, maar was zij daar per saldo weinig mee opgeschoten omdat ze met de haar toegewezen Damián dan in Hamburg had moeten blijven.

Maar na de breuk met Momo is er alweer sprake van een nieuwe situatie. Eenzaam en alleen is de diva teruggekeerd in Hamburg, waar zij de zoektocht naar het ware geluk ongetwijfeld voortzet. Het ware geluk heeft Damián dit weekend alweer gezien. Met zijn vader op de tribune, samen, naar voetbal kijken en logeren in zijn nieuwe kamer bij hem thuis is pas écht wat een jongen wil na een zomer waarin hij zowel zijn tweede moeder Sabia als zijn tweede vader Momo ook weer uit zijn leven zag vertrekken!
bron
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:20:57 #58
163650 Greys
pi_155319448
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 07:41 schreef Idisrom het volgende:

[..]

De Telegraaf suggereert nu dat Sevilla nu de nieuwe woonplaats van Damian wordt.

Maar Rafael kan beter zijn beide kinderen in Hamburg laten opgroeien.
Evert suggereert.
Dan weet je genoeg, toch? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:22:34 #59
163650 Greys
pi_155319485
quote:
En wat dat betreft, heeft Rafael een flinke streep voor op zijn ex-vrouw met haar bewogen liefdesleven. Ook Rafael maakt een tumultueuze zomer door. De breuk met SABIA ENGIZEK voltrok zich echter buiten het zicht van Damián.
Ja nee daar heeft hij vast niks van gemerkt :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:23:03 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155319489
Je moet toch bijna kotsen als je dit leest:

Met zijn vader op de tribune, samen, naar voetbal kijken en logeren in zijn nieuwe kamer bij hem thuis is pas écht wat een jongen wil na een zomer waarin hij zowel zijn tweede moeder Sabia als zijn tweede vader Momo ook weer uit zijn leven zag vertrekken!

Geen grotere drama-queen dan Evert.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155320918
Wie o wie begon hier over de vergelijking Syl en Doutzen? :D

Wat een pose... 8)7

Wat voor wedstrijd doen ze daar op Ibiza? Meest rare houding op Instagram plempen?

http://www.telegraaf.nl/p(...)it_met_billen__.html
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:39:41 #62
163650 Greys
pi_155321065
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie o wie begon hier over de vergelijking Syl en Doutzen? :D

Wat een pose... 8)7

Wat voor wedstrijd doen ze daar op Ibiza? Meest rare houding op Instagram plempen?

http://www.telegraaf.nl/p(...)it_met_billen__.html
Hahaha ja die is nogal dol op haar eigen billen. En terecht ook wel, eerlijk gezegd.
Maar inderdaad. Vergeleken met dit valt Syl nog wel mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155321669
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie o wie begon hier over de vergelijking Syl en Doutzen? :D

Wat een pose... 8)7

Wat voor wedstrijd doen ze daar op Ibiza? Meest rare houding op Instagram plempen?

http://www.telegraaf.nl/p(...)it_met_billen__.html
Ja dat was ik. Maar ja Doutzen good en Selfie bad.

Iemand had bij de laatste als reactie gezet "kun je niet recht staan?" :')

Ik vraag me bij dergelijke foto's altijd af hoe ze tot stand komen. Dan zit je met je kind te chillen of ben je aan het workouten en vraag je een ander dus even een "spontane" foto te maken. Vraag me dat ook vaak af bij mijn Feestboekvrienden.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 18-08-2015 13:45:12 ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:03:48 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155321745
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat was ik. Maar ja Doutzen good en Selfie bad. Iemand had bij de laatste als reactie gezet "kun je niet recht staan?" :')

Ik vraag me bij dergelijke foto's altijd af hoe ze tot stand komen. Dan zit je met je kind te chillen of ben je aan het workouten en vraag je een ander dus even een "spontane" foto te maken. Vraag me dat ook vaak af bij mijn Feestboekvrienden.
Ben dus niet de enige die het selfiegedrag van Doutzen wat apart vindt. Je zou toch zeggen dat ze genoeg aandacht en complimentjes krijgt met zo'n geweldig lijf. Waarom dan nog zo veel (blote) selfies van vooral je billen in prive-situaties de wereld in gooien? Dat heeft ze toch helemaal niet nodig? En dan ook nog zo geposeerd. Dan snap ik het beter van Sylvie. Zij is immers geen goedbetaald topmodel met bijbehorende carriere en moet er veel aan doen om in the picture te blijven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_155321805
Qua vergelijking Doutzen en Sylvie: heeft Sylvie eigenlijk ooit een selfie zonder make-up gepubliceerd?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:07:31 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155321849
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:06 schreef computergirl het volgende:
Qua vergelijking Doutzen en Sylvie: heeft Sylvie eigenlijk ooit een selfie zonder make-up gepubliceerd?
Ja.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_155321880
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:06 schreef computergirl het volgende:
Qua vergelijking Doutzen en Sylvie: heeft Sylvie eigenlijk ooit een selfie zonder make-up gepubliceerd?
Ja en dat vond ik een erg mooie, die was ook niet bewerkt, denk ik...

edit:


en deze:
pi_155322836
edit
pi_155322878
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en dat vond ik een erg mooie, die was ook niet bewerkt, denk ik...

edit:
[ afbeelding ]

en deze:
[ afbeelding ]
Daar ziet ze er beter uit
pi_155323982
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:00 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja dat was ik. Maar ja Doutzen good en Selfie bad.

Iemand had bij de laatste als reactie gezet "kun je niet recht staan?" :')

Ik vraag me bij dergelijke foto's altijd af hoe ze tot stand komen. Dan zit je met je kind te chillen of ben je aan het workouten en vraag je een ander dus even een "spontane" foto te maken. Vraag me dat ook vaak af bij mijn Feestboekvrienden.
:D Dat gaat ongeveer zo:

http://www.quotenet.nl/Ni(...)agram-meisjes-158575
pi_155324303
quote:
Hahahahaha jaaaa precies dit soort foto's bedoel ik. Ik zou als vriendin/assistant toch wel even mijn wenkbrauwen fronsen als iemand me zulke plaatjes laat schieten. Het is natuurlijk nooit zo nonchalant als ze het willen laten overkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 18-08-2015 14:45:18 ]
pi_155324468
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:38 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hahahahaha jaaaa precies dit soort foto's bedoel ik. Ik zou als vriendin/assistant toch wel even fronsen als iemand me zulke plaatjes laat schieten. Het is natuurlijk nooit zo nonchalant als ze het willen laten overkomen.
‘Hans, als jij nou eens even een foto van me maakt, dan doe ik net alsof ik lig te slapen. Kan iedereen zien dat ik ook tijdens mijn slaap nog staalharde buikspieren heb.’

_O-

En bij die foto van Doutzen: "Sun, als jij Milenna (?) nou even opzij legt, kun je snel even een foto van me maken terwijl ik een omgekeerd vogelnest maak in het zwembad. Schiet je een beetje op, Sun? Of dacht je dat ik voor m'n lol... au, fuck... kramp... Jezus man, m'n hamstrings staan op springen, gooi die baby opzij en maak die godvergeten FOTO!"
pi_155324541
Dat zijn dan volwassen vrouwen :')
Gewoon een disgrace voor de soortgenoten. Een fusion van alle vooroordelen in éen foto.
pi_155325163
Waarom al die stomme badkamerfoto's, ze hebben geen van allen een mooie badkamer...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:32:47 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155325578
quote:
Hahaha, die Nikkie.
Ik schrijf mijn stukken ook altijd terwijl ik op een koffer zit, met mijn laptop op een uit de kluiten gewassen hoedendoos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155325917
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hahaha, die Nikkie.
Ik schrijf mijn stukken ook altijd terwijl ik op een koffer zit, met mijn laptop op een uit de kluiten gewassen hoedendoos.
ook zonder broek met kaplaarzen, wachtend op bezoek?
pi_155325920
Het typt ook lekker snel met een glas latte in je ene hand en in je andere hand een Vogue! Misschien tikt ze haar blogs met de hakken van haar laarzen?

En die verschrikte blik ook erbij. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155326015
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:46 schreef Franny_G het volgende:
Het typt ook lekker snel met een glas latte in je ene hand en in je andere hand een Vogue! Misschien tikt ze haar blogs met de hakken van haar laarzen?

En die verschrikte blik ook erbij. O+ .
Dat is omdat ze beseft dat ze geen broek aanheeft
pi_155326083
Nikkie _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155326108
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hahaha, die Nikkie.
Ik schrijf mijn stukken ook altijd terwijl ik op een koffer zit, met mijn laptop op een uit de kluiten gewassen hoedendoos.
Ja toch? :D En houd jij het blad waarvoor je schrijft ook altijd onder je arm geklemd tijdens het werken?
pi_155326153
Nog even over het artikel van Evert.
Je bent dus al een FANTASTISCHE VADER EN EEN GEWELDIGE PAPPA als je je zoon meeneemt naar een voetbalwedstrijd van je club, waar je als geblesseerde speler toch al naar toe moest (anders had-ie moeten spelen), en je koopt een shirtje en een sjaaltje voor je zoon.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:58:02 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155326170
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:54 schreef Nadine26 het volgende:

Ja toch? :D En houd jij het blad waarvoor je schrijft ook altijd onder je arm geklemd tijdens het werken?
Uiteraard. En als ik voor een klant schrijf, klem ik het te verkopen product onder mijn arm. Niet altijd even lekker werken, maar het is zo glamour!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155326449
Komt Nikkie ook weer even om de hoek kijken bij deze gate :')

Ze schrijft dat blog waarschijnlijk niet eens zelf en is drukker met dergelijke foto's. Na een uurtje opmaken, outfit zoeken en poseren stuurt ze vast een paar steekwoorden naar de ghostwriter die er dan een stukje van fabriceert.
pi_155326684
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:09 schreef letmehearyouscream het volgende:
Komt Nikkie ook weer even om de hoek kijken bij deze gate :')

Ze schrijft dat blog waarschijnlijk niet eens zelf en is drukker met dergelijke foto's. Na een uurtje opmaken, outfit zoeken en poseren stuurt ze vast een paar steekwoorden naar de ghostwriter die er dan een stukje van fabriceert.
Ja en ze mag dat nu ook gaan doen voor een blad ergens in Maleisie en Indonesië, ik snap niet dat ze na die flater met die gekopieerde t-shirts nog gevraagd wordt.

Waarom is die vrouw bekend?
pi_155326706
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard. En als ik voor een klant schrijf, klem ik het te verkopen product onder mijn arm. Niet altijd even lekker werken, maar het is zo glamour!
_O- Wel lastig met grotere producten, zoals auto's, maar dan kan je er weer sexy óp gaan liggen met je Valentino lieslaarzen en je laptop.
pi_155326881
Vakantie werkfoto van Doutzen vraagt natuurlijk om een reactie van Syl, ook een werkfoto.

https://instagram.com/p/6hSDtGAZHG/?taken-by=1misssmeis

Voorzien van het hele levensverhaal van jojo Sabrina, :? Open sollicitatie voor nieuwe BFF van Syl?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:26:22 #87
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_155326919
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:06 schreef computergirl het volgende:

heeft Sylvie eigenlijk ooit een selfie zonder make-up gepubliceerd?
Denk deze ook,
pi_155326930
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:19 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

_O- Wel lastig met grotere producten, zoals auto's, maar dan kan je er weer sexy óp gaan liggen met je Valentino lieslaarzen en je laptop.


En dan als onderschrift "column aan het schrijven voor Automagazine"
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:32:16 #89
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_155327048
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:18 schreef Mylene het volgende:

Tumultueuze zomer
Geen tumult waar je als jochie van acht op zit te wachten. En wat dat betreft, heeft Rafael een flinke streep voor op zijn ex-vrouw met haar bewogen liefdesleven.
Damian is alweer negen jaar.



http://www.telegraaf.nl/t(...)o_hoort_het____.html
pi_155327150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Vakantie werkfoto van Doutzen vraagt natuurlijk om een reactie van Syl, ook een werkfoto.

https://instagram.com/p/6hSDtGAZHG/?taken-by=1misssmeis

Voorzien van het hele levensverhaal van jojo Sabrina, :? Open sollicitatie voor nieuwe BFF van Syl?
Sabrinajaap had er in elk geval zin in vandaag. Die vindt het nogal niet wat. Maar even in een spoiler voordat je bezwijkt aan oog-ebola.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go hard or go home
pi_155327372
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja en ze mag dat nu ook gaan doen voor een blad ergens in Maleisie en Indonesië, ik snap niet dat ze na die flater met die gekopieerde t-shirts nog gevraagd wordt.

Waarom is die vrouw bekend?
Ze heeft zo'n ontzettend uitgebreid, steady netwerk dat iedereen d'r kont likt, ongeacht wat ze doet. Er is in Boulevard ook al niemand aan die tafel te vinden die ooit tegen d'r in gaat. :{

Als ze uitzonderlijk mooi was geweest had ik nog íets van die massale adoratie (iig binnen het wereldje waarin ze verkeert) begrepen, maar dat valt ook nog wel mee.
pi_155327442
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Sabrinajaap had er in elk geval zin in vandaag. Die vindt het nogal niet wat. Maar even in een spoiler voordat je bezwijkt aan oog-ebola.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze noemt zichzelf een taalpurist :{
pi_155328949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:42 schreef female81 het volgende:

[..]

Ze heeft zo'n ontzettend uitgebreid, steady netwerk dat iedereen d'r kont likt, ongeacht wat ze doet. Er is in Boulevard ook al niemand aan die tafel te vinden die ooit tegen d'r in gaat. :{

Als ze uitzonderlijk mooi was geweest had ik nog íets van die massale adoratie (iig binnen het wereldje waarin ze verkeert) begrepen, maar dat valt ook nog wel mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155329037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:44 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze noemt zichzelf een taalpurist :{
:O slaapverwekkend is een beter woord

en of Syl zichzelf ook weleens laat gaan _O- , die vrouw zelf wel naar eigen zeggen van 85 naar 49 en dat 6 x. Lijkt me erg gevaarlijk.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:36:49 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155329090
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Sabrinajaap had er in elk geval zin in vandaag. Die vindt het nogal niet wat. Maar even in een spoiler voordat je bezwijkt aan oog-ebola.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de waarschuwing, zelfs met zonnebril op werd ik er ziek van ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155329430
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:O slaapverwekkend is een beter woord

en of Syl zichzelf ook weleens laat gaan _O- , die vrouw zelf wel naar eigen zeggen van 85 naar 49 en dat 6 x. Lijkt me erg gevaarlijk.
een anti acceleratie :P
...
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:31:57 #97
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155330764
Mooi plaatjes van Syl uit de Elle.



Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155330800
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:O slaapverwekkend is een beter woord

en of Syl zichzelf ook weleens laat gaan _O- , die vrouw zelf wel naar eigen zeggen van 85 naar 49 en dat 6 x. Lijkt me erg gevaarlijk.
Interessant genoeg is ze ook nog diëtiste ;( Ik ken ook een diëtiste, of afvalconsulent of hoe zoiets ook heet, van wie ik me altijd afvraag hoe haar nieuwe klanten reageren als zij als een slagschip in de deuropening verschijnt 8)7

Hoe verkoopt zo iemand zichzelf? O-) En haar producten? De vrouw die ik ken, is consulente van het afvalmiddel 'Cambridge' (poeders en astronautenvoer), waarmee ze zelf inderdaad ook flink is afgevallen, maar nog veel flinker is aangekomen, en aangekomen, en nog meer aangekomen. Toch loopt haar praktijk prima :{
pi_155331010
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:33 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Interessant genoeg is ze ook nog diëtiste ;( Ik ken ook een diëtiste, of afvalconsulent of hoe zoiets ook heet, van wie ik me altijd afvraag hoe haar nieuwe klanten reageren als zij als een slagschip in de deuropening verschijnt 8)7

Hoe verkoopt zo iemand zichzelf? O-) En haar producten? De vrouw die ik ken, is consulente van het afvalmiddel 'Cambridge' (poeders en astronautenvoer), waarmee ze zelf inderdaad ook flink is afgevallen, maar nog veel flinker is aangekomen, en aangekomen, en nog meer aangekomen. Toch loopt haar praktijk prima :{
Die ken ik dus ook! :) Misschien is het wel dezelfde

Heel veel afgevallen maar door de jaren heen weer op het oude gewicht.
En het staat haar erg goed!
pi_155334121
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Mooi plaatjes van Syl uit de Elle. de fotograaf en het team; belichting mensen, make-up artist, haar stylist, kleding stylist, model.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:20:55 #101
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155334195
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:18 schreef Yiwei het volgende:

[..]

En van Syl dus.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155334226
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

En van Syl dus.
klopt, als eerst de fotograaf en de belichting mensen :P
pi_155334373
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Sabrinajaap had er in elk geval zin in vandaag. Die vindt het nogal niet wat. Maar even in een spoiler voordat je bezwijkt aan oog-ebola.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- hoezo de drang om onbekenden te afbeuken, wat iemand eet enzo is toch niet jouw zaak. Man man man het moet niet gekker worden.
pi_155334517
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:27 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O- hoezo de drang om onbekenden te afbeuken, wat iemand eet enzo is toch niet jouw zaak. Man man man het moet niet gekker worden.
Plemp je levensverhaal dan in een dagboekje, dan hoeven wij dat niet te lezen.
Blijkbaar heeft mevrouw daar zelf geen moeite mee. Mensen maken zelf die keuze.

Zo kan ze vast wennen aan haar nieuwe baan als nieuwe sidekick van Selfie en heeft ze morgen wat te vertellen bij het schoolplein...
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:25:03 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_155336732



Selfie (boven) en paard (onder).
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:56:29 #106
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_155337996
Weet niet of dit bericht ouder is, of van vandaag. Zie geen datum.

http://www.telegraaf.nl/p(...)een_boze_fee___.html
pi_155338428
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Selfie (boven) en paard (onder).
_O-
pi_155338521
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Mooi plaatjes van Syl uit de Elle.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! De kleuren, de kleding, het zwart-wit. Ze staat er mooi op.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:16:12 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155338649
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Selfie (boven) en paard (onder).
Ik zie de gelijkenis totaal niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155338807
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die ken ik dus ook! :) Misschien is het wel dezelfde

Heel veel afgevallen maar door de jaren heen weer op het oude gewicht.
En het staat haar erg goed!
Het staat haar goed, maar het is wel antireclame voor de 'Cambridge'-poeders :D
pi_155338882
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mooi! De kleuren, de kleding, het zwart-wit. Ze staat er mooi op.
doet me denken aan kakmeisjes uit jaren 80/90
pi_155338910
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef Noek het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:35 schreef sabrinajaap het volgende:

you're damned if you do and you're damned if you do.
_O- _O- _O- _O-



_O- _O- _O- _O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:23:57 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_155338960
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik zie de gelijkenis totaal niet.
Het tandvlees. Dat vind ik nooit zo mooi op foto's. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_155339116
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik zie de gelijkenis totaal niet.
Echt niet? :o

Ik kon de vinger niet op die foto's leggen, maar door dit paard ging in één keer het licht aan O-)

Mooie foto's, verder. Je kunt wel zien dat Sylvie hier extreem 'gestyled' is, sober en ingetogen, zoals ze dat bij de Elle mooi vinden. En het is ook mooi, als je van mode houdt. Maar ik zie nu wel waarom al die bling (veel goud, felle kleuren, diepe decolletés en groot, blond haar) Sylvie maken tot de ster die ze is. Hier is ze vrij gewoontjes. Wel mooier, maar minder 'ster'. Nou ja: minder ordinair. Ik denk dat ze het zelf nogal een bummer vindt, die hele fotoreportage :Y)
pi_155339306
Mooie foto's uit de Elle. Je ziet zelfs her en der een rimpeltje en ze houdt haar hoofd redelijk recht. Ziet er meteen stukken beter uit.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 23:02:16 #116
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_155340178
Vind de make-up op die foto's ook veel mooier dan wat ze normaal heeft. Die zwart omlijnde ogen :r
吴 曼 迪
pi_155340362
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het tandvlees. Dat vind ik nooit zo mooi op foto's. :@
ken je deze nog, dit is haar dressuur Grand Prix Special:

pi_155340587
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:02 schreef megamandy het volgende:
Vind de make-up op die foto's ook veel mooier dan wat ze normaal heeft. Die zwart omlijnde ogen :r
Het haar lijkt ook donkerder, staat haar mooi.
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 06:37:10 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_155344655
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
ken je deze nog, dit is haar dressuur Grand Prix Special:
;)

Toch kun je wel zien dat het een mooie vrouw is. Op zich.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_155344691
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 16:26 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Denk deze ook,
[ afbeelding ]
Denk het niet.
pi_155344693
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:02 schreef megamandy het volgende:
Vind de make-up op die foto's ook veel mooier dan wat ze normaal heeft. Die zwart omlijnde ogen :r
Ze ziet er best vaak ordinair uit, jk vind haar ook echt niet mooi op al haar selfies. Veel te nep en indringend ofzo.
pi_155345529
quote:
99s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 06:37 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

;)

Toch kun je wel zien dat het een mooie vrouw is. Op zich.
het is een mooie vrouw, inderdaad
pi_155346197
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:27 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Echt niet? :o

Ik kon de vinger niet op die foto's leggen, maar door dit paard ging in één keer het licht aan O-)

Mooie foto's, verder. Je kunt wel zien dat Sylvie hier extreem 'gestyled' is, sober en ingetogen, zoals ze dat bij de Elle mooi vinden. En het is ook mooi, als je van mode houdt. Maar ik zie nu wel waarom al die bling (veel goud, felle kleuren, diepe decolletés en groot, blond haar) Sylvie maken tot de ster die ze is. Hier is ze vrij gewoontjes. Wel mooier, maar minder 'ster'. Nou ja: minder ordinair. Ik denk dat ze het zelf nogal een bummer vindt, die hele fotoreportage :Y)
Ze is mooier met make-up, zoals de meesten ;)
Ze is geen topmodel, en dat ligt niet enkel aan haar lengte, ze is gewoon een lekker wijf dat veel aan haar uiterlijk doet. En dat werkt goed.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 11:16:01 #124
163650 Greys
pi_155347960
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:22 schreef Yiwei het volgende:

[..]

klopt, als eerst de fotograaf en de belichting mensen :P
Onzin, ze kunnen diezelfde fotograaf en belichting op mij loslaten en dan worden het niet zulke foto's hoor. :D

Ik vind het echt toffe foto's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:19:48 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155348026
Mooie foto's. Alleen vind ik bloes zo 1977.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:20:43 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155348048
Ik heb ook ooit een fotoreportage in Elle gehad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 11:25:18 #127
163650 Greys
pi_155348137
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook ooit een fotoreportage in Elle gehad.
Zien! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 augustus 2015 @ 11:27:07 #128
22592 crew  Ole
pi_155348172
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Zien! *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:30:55 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155348234
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook ooit een fotoreportage in Elle gehad.
Je zat op de foto's toch wel op een hutkoffer achter je computer (die op een stapel interessante boeken stond) mag ik hopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:34:02 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155348296
Ik was een accessoire in een woon-item :') .
In 1998 ...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 11:35:35 #131
163650 Greys
pi_155348325
Oh wat tof! Echt! Zo leuk om dat te hebben van jezelf!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2015 @ 11:36:11 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155348341
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was een accessoire in een woon-item :') .
In 1998 ...

[ afbeelding ]
Guldens O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155348504
Wat leuk, CC!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:00:27 #134
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155348880
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook ooit een fotoreportage in Elle gehad.
*O* Zien *O*
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:02:05 #135
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155348915
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was een accessoire in een woon-item :') .
In 1998 ...

[ afbeelding ]
Wat leuk Cc👍
pi_155349761
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was een accessoire in een woon-item :') .
In 1998 ...

[ afbeelding ]
Ik vind je zoveel puurder en mooier dan Sylvie. I really really really like your boobs.
Dawast !
Go hard or go home
pi_155349788
Maar de Elle foto's van ons Syl. Je ziet haar verzonken zijn in diepe pure gedachten. Heel mooi! Als je 1.25m bent en geen hol kan.
Go hard or go home
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:40:32 #138
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_155349887
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Selfie (boven) en paard (onder).
Ik vind haar hier heel veel op Naomi van As lijken :)
(die heeft ook een beetje een paardenmond :') )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 12:41:28 #139
163650 Greys
pi_155349905
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:37 schreef Noek het volgende:
Maar de Elle foto's van ons Syl. Je ziet haar verzonken zijn in diepe pure gedachten. Heel mooi! Als je 1.25m bent en geen hol kan.
Ik moet zo om je lachen, ondanks mijn vergaande ziekelijke hysterische Sylfangirl status.
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:54:13 #140
11682 Moonah
Jolie femme
pi_155350212
quote:
17s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:36 schreef Noek het volgende:
I really really really like your boobs.

Ja, die mogen er wezen! ^O^
Leuk Cc-beeb!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_155350678
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was een accessoire in een woon-item :') .
In 1998 ...

[ afbeelding ]
_O_
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 13:14:38 #142
184769 crew  Deisyy
pi_155350705
Toffe foto Cc ^O^
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_155350730
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was een accessoire in een woon-item :') .
In 1998 ...

[ afbeelding ]
Nog best hip die woonstijl voor 1998 volgens mij.
pi_155351291
Tja, het was dan ook de Elle en niet de Libelle.
pi_155351406
De Libelle was niet hip? Weer wat geleerd.
pi_155353092
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:40 schreef Rucola het volgende:
De Libelle was niet hip? Weer wat geleerd.
Verhalen over moeders, huisvrouwen en 65+, niet echt hip nee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155353776
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moet zo om je lachen, ondanks mijn vergaande ziekelijke hysterische Sylfangirl status.
_O- _O-
Joah, open UWEN OGEN!!11!
Go hard or go home
pi_155357365
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was een accessoire in een woon-item :') .
In 1998 ...

[ afbeelding ]
Goeie benen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 17:52:53 #149
163650 Greys
pi_155358098
Huilende TELEGRAAF verder zonder RAFAEL en SYLVIE!
Ook SABIA en DAMIÁN laten EVERT SANTEGOEDS in de steek

Het is over en uit tussen de TELEGRAAF en RAFAEL en SYLVIE. Heel verdrietig nieuws natuurlijk. De krant moet nu namelijk niet alleen verder zonder het restant van de HOOFDREDACTIE dat overbleef na het vertrek van SJUUL PARADIJS, maar verliest bovendien zijn favoriete showbizznieuws.

De Telegraaf had liefst twaalf jaar lang een relatie met de voetballer en zijn ex-vrouw. Vooral voor EVERT SANTEGOEDS is het een absolute nachtmerrie. Hij hoopt troost te vinden bij PETER JAN RENS, maar is waarschijnlijk aangewezen op de sterke armen van PAUL JANSEN.

Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, laten ook SABIA ENGIZEK en DAMIÁN VAN DER VAART de wakkerste krant van Nederland in de steek. De Telegraaf is woensdag al huilend aangetroffen in Sevilla.

http://speld.nl/2015/08/1(...)er-rafael-en-sylvie/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 17:53:17 #150
163650 Greys
pi_155358111
(die caps _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:07:25 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155358365
Mooi stuk in de stijl van.

Jammer alleen van die letterfuck:

De krant moet nu namelijk niet alleen verder zonder het restant van de HOOFDREDACTIE dat overbleef na het vertrek van SJUUL PARADIJS,
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2015 @ 18:22:04 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_155358620
Leuke accessoire-foto, Cc! :Y
En ook een spannende foto op de pagina ernaast, met die halfopenstaande doos eieren! Dat laat weinig te raden over! :9
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_155362513
Hoe suggestief kan het zijn he...
pi_155364894
https://instagram.com/p/6kF_K_AZDD/?taken-by=1misssmeis

stand-in of gewoon een mooie foto van Syl?
pi_155365641
Even over het ouderschap:
Syl ligt met een vriendin op een boot bij Ibiza
Pa werkt in Sevilla

Woont Damian al op zichzelf?
Zijn school is namelijk alweer begonnen.

Blijft een rare familie...
pi_155365827
ik heb geen idee wanneer Duitse scholen weer beginnen, kan dat niet 1e week van september zijn?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:41:29 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155366290
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:27 schreef computergirl het volgende:
ik heb geen idee wanneer Duitse scholen weer beginnen, kan dat niet 1e week van september zijn?
Volgens mij over een week.
The love you take is equal to the love you make.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 22:41:59 #158
163650 Greys
pi_155366313
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/p/6kF_K_AZDD/?taken-by=1misssmeis

stand-in of gewoon een mooie foto van Syl?
Grappig, want in de reacties krijst juist iedereen dat ze er wel vijftig lijkt.
Zo zie je maar, doe je eens een 'minder flatteuze' foto van jezelf, krijg je dat weer :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 22:42:43 #159
163650 Greys
pi_155366342
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Even over het ouderschap:
Syl ligt met een vriendin op een boot bij Ibiza
Pa werkt in Sevilla

Woont Damian al op zichzelf?
Zijn school is namelijk alweer begonnen.

Blijft een rare familie...
Damian is in Sevilla bij zijn vader nu toch?
Las ik gister of eergister? Raf-vader-van-het-jaar nam hem mee naar voetbal?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:44:45 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155366397
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij over een week.
Die van mijn kinderen is vorige week weer begonnen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:45:47 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155366421
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die van mijn kinderen is vorige week weer begonnen.
Hamburg, toch? http://www.schulferien.org/Hamburg/hamburg.html
The love you take is equal to the love you make.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 22:48:09 #162
163650 Greys
pi_155366480
Ah, gewoon nog een week vakantie dus.
Het valt dus allemaal wel weer mee, met dat ouderschap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155366513
International schools beginnen eerder, las het ergens dat Damian alleen een weekend in Sevilla zat.
Zoekt het ff op.
pi_155366547
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:48 schreef Greys het volgende:
Ah, gewoon nog een week vakantie dus.
Het valt dus allemaal wel weer mee, met dat ouderschap.
http://ishamburg.org/uploads/ISH_Calendar_2014_2015.pdf

14 de begonnen dus...
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:52:23 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_155366584
quote:
http://ishamburg.org/calendar/grid

20 augustus, first day of school.
The love you take is equal to the love you make.
pi_155366659
:+ was dus 2014/2015...

inderdaad, mijn fout sorry :@
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:55:09 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155366669
quote:
Dat is vorig schooljaar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 23:02:59 #168
163650 Greys
pi_155366933
Oh, wat een bende maken we ervan _O-
Ik met mijn 'nog een week dus' klopte ook al niet.
Maar hij had nu dus idd nog (net) vakantie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155366947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Grappig, want in de reacties krijst juist iedereen dat ze er wel vijftig lijkt.
Zo zie je maar, doe je eens een 'minder flatteuze' foto van jezelf, krijg je dat weer :')
Het lijkt wel een andere vrouw, zal wel door de wind komen of een andere pose.
Deze lijkt me helemaal niet bewerkt, zit wat meer karakter in de foto
  woensdag 19 augustus 2015 @ 23:06:39 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155367052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 22:41 schreef Greys het volgende:

Grappig, want in de reacties krijst juist iedereen dat ze er wel vijftig lijkt.
Zo zie je maar, doe je eens een 'minder flatteuze' foto van jezelf, krijg je dat weer :')
Met Sophie van der Stap. Zou kanker de band hebben geschept?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155367053
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:02 schreef Greys het volgende:
Oh, wat een bende maken we ervan _O-
Ik met mijn 'nog een week dus' klopte ook al niet.
Maar hij had nu dus idd nog (net) vakantie.
Ja, fijn voor dat hem dat hij nog ff een week bij zijn pa kan zijn en even kan proeven aan zijn leven daar. En ook heel fijn dat er geen "vrouw" bij is.

Lijkt me leuk, mannen onder elkaar, allebei gek van voetbal en een omgeving waar ze normaal over straat kunnen.
pi_155367111
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met Sophie van der Stap. Zou kanker de band hebben geschept?
Wie is dat eigenlijk?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 23:09:53 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155367192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:08 schreef ootjekatootje het volgende:

Wie is dat eigenlijk?
Jonge schrijfster die haar debuut maakte met een boek over haar kankerperiode.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155367367
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jonge schrijfster die haar debuut maakte met een boek over haar kankerperiode.
verrassende combi, kunnen mooie dingen uit ontstaan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 23:16:31 #175
163650 Greys
pi_155367458
quote:
7s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jonge schrijfster die haar debuut maakte met een boek over haar kankerperiode.
Misschien hebben ze voor/door dat boek idd al eens contact gehad.
Het zou fijn zijn als ze eens een echt toffe betrouwbare vriendin zou hebben/krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2015 @ 23:18:34 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155367533
Ik zie foto's van Sophie en Sylvie bij de première van de Duitse verfilming van Sophie's debuutroman. En Sylvie en Saab bij dezelfde première. Was in 2013.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 23:19:43 #177
163650 Greys
pi_155367562
quote:
11s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:18 schreef Copycat het volgende:
Ik zie foto's van Sophie en Sylvie bij de première van de Duitse verfilming van Sophie's debuutroman. En Sylvie en Saab bij dezelfde première. Was in 2013.
Was Raf toen al met Saab? Ik ben volledig de tijdslijn kwijt. :')
Maar Sophie en Sylvie kennen elkaar dus idd al langer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2015 @ 23:24:42 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155367726
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:19 schreef Greys het volgende:

Was Raf toen al met Saab? Ik ben volledig de tijdslijn kwijt. :')
Maar Sophie en Sylvie kennen elkaar dus idd al langer.
Maart 2013: http://www.fashionnewz.nl(...)rkje-in-hamburg.html
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155367783
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Verhalen over moeders, huisvrouwen en 65+, niet echt hip nee.
Mijn moeder stond ooit in de Libelle als baby dus ik vind het hip O+

Of was dat de Margriet, kan ook. Ben wel jaloers op de benen van Copycats. 😢
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 23:39:47 #180
163650 Greys
pi_155368140
quote:
21 maart.
En op 8 april werd bekend gemaakt dat Raf en Saab een relatie hebben.
Ergens denk ik toch nog steeds niet dat Sylvie dat daar op die uberblije foto van Syl en Saab al wist. Want als je dat zelf mede-bekokstoofd zou hebben (wat hier weleens gezegd werd/wordt) dat je BFF iets krijgt met je echtgenoot, dan zou je toch samen hebben gezegd 'laten we dan wel wat minder vaak pontificaal met elkaar op de foto gaan, anders staat het zo raar over een dag of 15-20 als ik het ineens met jouw man doe'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155368378
Oeja. :P Geloof je het zelf. Even ervoor zorgen dat je beste vriendin er vandoor gaat met je man terwijl je samen een kind hebt. Nee, geloof gewoon dat dit heel kut is geweest voor Sylvie en dat die Sabia en RAF echt heel gek op elkaar zijn/waren aan de happy foto's te zien. Echt blij met elkaar. Blijer dan ooit met Sylvie lijkt het op de foto's wel.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2015 @ 23:52:37 #182
163650 Greys
pi_155368530
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
Oeja. :P Geloof je het zelf. Even ervoor zorgen dat je beste vriendin er vandoor gaat met je man terwijl je samen een kind hebt.
Nee. Maar het werd hier soms gedacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155369237
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
Oeja. :P Geloof je het zelf. Even ervoor zorgen dat je beste vriendin er vandoor gaat met je man terwijl je samen een kind hebt. Nee, geloof gewoon dat dit heel kut is geweest voor Sylvie en dat die Sabia en RAF echt heel gek op elkaar zijn/waren aan de happy foto's te zien. Echt blij met elkaar. Blijer dan ooit met Sylvie lijkt het op de foto's wel.
Denk dat Syl erg blij werd van de financiële afhandeling en erg blij dat ze af was van de schoonfamilie.
Tja, ze was even goed te kakken gezet maar ik denk dat uiteindelijk de opluchting snel de overhand kreeg.
Lijkt me een klein en benauwend leventje, voetbal vrouw..Zeker in het weekend
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2015 @ 00:24:04 #184
163650 Greys
pi_155369363
Oh ik denk idd dat het ergens wel een opluchting voor haar was dat er een eind aan hun huwelijk kwam en dat Raf z'n nieuwe liefde ervoor zorgde dat zij alle recht en ruimte kreeg om ook legaal lekker te gaan fladderen (en terecht dan, natuurlijk). Maar ik denk nog steeds niet dat ze heeft gewild dat die nieuwe liefde Sabia zou zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155369661
Ze wist in ieder geval wat er in huize Raf rondliep en wat haar sterke en zwakke kanten waren, dat geeft misschien ook rust. Weten dat er goed voor je kind gezorgd wordt door de vriendin van je ex. Tenminste dat Saab goed was voor Damian lijkt mij duidelijk.

Al blijft het een zeer onvolwassen naaistreek...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2015 @ 00:42:28 #186
163650 Greys
pi_155369753
Ja dat Saab goed was voor Damian denk ik ook wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 augustus 2015 @ 00:44:33 #187
22592 crew  Ole
pi_155369803
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:42 schreef Greys het volgende:
Ja dat Saab goed was voor Damian denk ik ook wel.
Greys *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2015 @ 00:49:00 #188
163650 Greys
pi_155369905
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:44 schreef Ole het volgende:

[..]

Greys *O*
Hé, zo ben ik dan ook wel weer, hoor! :P
(En d'r bierkip was vast ook écht lekker. Als ik dan toch bezig ben.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155369967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze wist in ieder geval wat er in huize Raf rondliep en wat haar sterke en zwakke kanten waren, dat geeft misschien ook rust. Weten dat er goed voor je kind gezorgd wordt door de vriendin van je ex. Tenminste dat Saab goed was voor Damian lijkt mij duidelijk.

Al blijft het een zeer onvolwassen naaistreek...
Hoe kunnen wij dat nou duidelijk zien/weten, we weten toch niet wat er achter de gesloten deuren speelt?

Op dat laatste filmpje waar RAF haar negeert op het voetbalveld is de houding van Damian ook heel ongemakkelijk naar Sabia toe als ze afscheid van hem neemt trouwens. Zag ik.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2015 @ 00:52:50 #190
163650 Greys
pi_155369989
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:51 schreef Rucola het volgende:

[..]

Hoe kunnen wij dat nou duidelijk zien/weten, we weten toch niet wat er achter de gesloten deuren speelt?

Op dat laatste filmpje waar RAF haar negeert op het voetbalveld is de houding van Damian ook heel ongemakkelijk naar Sabia toe als ze afscheid van hem neemt trouwens. Zag ik.
Maar als Saab een loeder was geweest naar Damian toe, hem slecht had behandeld, was de liefde al veel eerder over geweest denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155370047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar als Saab een loeder was geweest naar Damian toe, hem slecht had behandeld, was de liefde al veel eerder over geweest denk ik.
Yep, dat pikken zowel pa en ma niet...

En Ramon ook niet :P
pi_155370185
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 00:51 schreef Rucola het volgende:

[..]

Hoe kunnen wij dat nou duidelijk zien/weten, we weten toch niet wat er achter de gesloten deuren speelt?

Op dat laatste filmpje waar RAF haar negeert op het voetbalveld is de houding van Damian ook heel ongemakkelijk naar Sabia toe als ze afscheid van hem neemt trouwens. Zag ik.
Nee, daarom benader ik het ook als een doorsnee gescheiden gezin.
En wat er in de laatste weken voor het bekend maken van de breuk tussen Raf en Saab gebeurde, staat in mijn ogen in groot contrast met de gelukkige periode van daarvoor.

Een ongemakkelijke houding lijkt me in zo´n situatie de meest normale reactie van een kind.
pi_155370270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, daarom benader ik het ook als een doorsnee gescheiden gezin.
En wat er in de laatste weken voor het bekend maken van de breuk tussen Raf en Saab gebeurde, staat in mijn ogen in groot contrast met de gelukkige periode van daarvoor.

Een ongemakkelijke houding lijkt me in zo´n situatie de meest normale reactie van een kind.
maar hoe weten wij nou om welke reden hij zich zo ongemakkelijk opstelde?
pi_155370348
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 01:07 schreef Rucola het volgende:

[..]

maar hoe weten wij nou om welke reden hij zich zo ongemakkelijk opstelde?
Het zal geen klap geweest zijn, misschien moest die poepen?
Zijn pa ging weg? Dat is natuurlijk ook een reden voor een ongemakkelijke houding.

Maar is er al een teken van leven gekomen van Saab?
Is wel een gevaarlijke situatie, straks ligt ze dood in die villa...

Ze kwam nogal labiel over, vorige week, met haar zelfmoord gedachten.
pi_155370465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het zal geen klap geweest zijn, misschien moest die poepen?
Zijn pa ging weg? Dat is natuurlijk ook een reden voor een ongemakkelijke houding.

Maar is er al een teken van leven gekomen van Saab?
Is wel een gevaarlijke situatie, straks ligt ze dood in die villa...

Ze kwam nogal labiel over, vorige week, met haar zelfmoord gedachten.
haah :')

Ja had ze zelfmoord gedachten of wAs dat verzonnen? Ik weet nooit wat ik moet
Geloven, kan me niet voorstellen dat ze in interview zegt dat ze zelfmoord wil plegen.
pi_155370716
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 01:20 schreef Rucola het volgende:

[..]

haah :')

Ja had ze zelfmoord gedachten of wAs dat verzonnen? Ik weet nooit wat ik moet
Geloven, kan me niet voorstellen dat ze in interview zegt dat ze zelfmoord wil plegen.
Nou, ik vind dat serieus heftig.

Of dat nu echt gezegd zou zijn of zo over haar geschreven wordt.
Persoonlijk zou ik het prettig vinden als ze shoppend en stralend morgen in de krant verschijnt.
Liefst met een leuke vent aan de arm.
pi_155371794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Was Raf toen al met Saab? Ik ben volledig de tijdslijn kwijt. :')
Maar Sophie en Sylvie kennen elkaar dus idd al langer.
Ze hebben samen een koffietafelboek uitgebracht in 2013. Met foto's van Selfie en teksten van Sophie. Het lijkt er wel op dat Sylvie zo'n type is dat elke paar jaar van bff wisselt en dan een tijdje heel intens met ze optrekt. Al had ze wel pech ook met Touriya en Sabia. Maar nu is Sophie dus de gelukkige.
pi_155372650
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:46 schreef Rucola het volgende:
Oeja. :P Geloof je het zelf. Even ervoor zorgen dat je beste vriendin er vandoor gaat met je man terwijl je samen een kind hebt. Nee, geloof gewoon dat dit heel kut is geweest voor Sylvie en dat die Sabia en RAF echt heel gek op elkaar zijn/waren aan de happy foto's te zien. Echt blij met elkaar. Blijer dan ooit met Sylvie lijkt het op de foto's wel.
Op dat moment wist Sylvie hoe haar ex-schoonfamilie is/was, en moest Sabia daar nog achterkomen
pi_155372992
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee. Maar het werd hier soms gedacht.
Dat (idee dat Sylvie alles dus geregeld heeft) vond ik nog idioter dan het gemiddelde wat Evert uit lijkt te kramen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155373375
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 08:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat (idee dat Sylvie alles dus geregeld heeft) vond ik nog idioter dan het gemiddelde wat Evert uit lijkt te kramen :D
Tussen zwart en wit zitten veel tinten grijs, huwelijk stelt al niets meer voor. Tja waarom er dan niet het "beste" van maken?

Dat is IMO wat anders dan heel berekend te werk gaan.
pi_155373564
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tussen zwart en wit zitten veel tinten grijs, huwelijk stelt al niets meer voor. Tja waarom er dan niet het "beste" van maken?

Dat is IMO wat anders dan heel berekend te werk gaan.
dat is alsnog best idioot om te denken :')
pi_155373610
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tussen zwart en wit zitten veel tinten grijs, huwelijk stelt al niets meer voor. Tja waarom er dan niet het "beste" van maken?

Welnee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 09:43:37 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155373780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:21 schreef ootjekatootje het volgende:

Tussen zwart en wit zitten veel tinten grijs, huwelijk stelt al niets meer voor. Tja waarom er dan niet het "beste" van maken?

Dat is IMO wat anders dan heel berekend te werk gaan.
Dat is de BNW-denkwijze ;) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155374246
quote:
10s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is de BNW-denkwijze ;) .
Das wel een hele donkere gedachte... :)

Nou, getrouwd en samen goed voor 10 miljoen, een advies inwinnen bij een jurist is toch eerder verstandig dan berekenend.
Als mijn vent me een klap verkoopt dan gun ik hem en zijn achterban ook geen ene cent.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:07:23 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155374262
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:

Nou, getrouwd en samen goed voor 10 miljoen, een advies inwinnen bij een jurist is toch eerder verstandig dan berekenend.
:?
Het ging toch om de theorie dat Sylvie en Sabia dit allemaal samen zouden hebben bekokstoofd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:09:04 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155374284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Das wel een hele donkere gedachte... :)

Nou, getrouwd en samen goed voor 10 miljoen, een advies inwinnen bij een jurist is toch eerder verstandig dan berekenend.
Als mijn vent me een klap verkoopt dan gun ik hem en zijn achterban ook geen ene cent.
Dat van die klap was niet waar?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155374294
quote:
5s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

:?
Het ging toch om de theorie dat Sylvie en Sabia dit allemaal samen zouden hebben bekokstoofd?
Wat was dan de win-situatie voor Saab?
Die goddelijke Raf?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:10:16 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155374309
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:09 schreef ootjekatootje het volgende:

Wat was dan de win-situatie voor Saab?
Die goddelijke Raf?
E zijn goddelijke lifestyle.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155374370
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

E zijn goddelijke lifestyle.
Het was trouwens een reactie op deze stelling:

quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 08:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat (idee dat Sylvie alles dus geregeld heeft) vond ik nog idioter dan het gemiddelde wat Evert uit lijkt te kramen :D
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:15:04 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155374389
quote:
12s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:13 schreef ootjekatootje het volgende:

Het was trouwens een reactie op deze stelling:

Ja, en die ging dus over die samenzwering tussen Sylvie en Sabia.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2015 @ 12:20:54 #211
163650 Greys
pi_155376773
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tussen zwart en wit zitten veel tinten grijs, huwelijk stelt al niets meer voor. Tja waarom er dan niet het "beste" van maken?

Dat is IMO wat anders dan heel berekend te werk gaan.
Maar als ze dit allemaal het beste vonden, waarom waren Saab en Syl toen direct geen BFF's meer en werden ze nooit meer samen gespot? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2015 @ 12:21:49 #212
163650 Greys
pi_155376798
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat was dan de win-situatie voor Saab?
Die goddelijke Raf?
Zijn goddelijke bankrekening.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155378378
quote:
10s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:34 schreef Copycat het volgende:
Ik was een accessoire in een woon-item :') .
In 1998 ...

[ afbeelding ]
geheel puur naturel zoals een ieder radio luistert :D

_O-
Wel cool! En ik ben ook benieuwd naar Sabia :Y en het verloop natuurlijk :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_155379680




O jee, als Damian maar niet getraumatiseerd is van het geflirt van zijn ma. Hij is er niet bij, maar toch...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2015 @ 14:40:24 #215
163650 Greys
pi_155380080
Deze foto is van zo dichtbij genomen dat de lichaamsdelen van de maker gewoon in beeld zijn onderin, dus het zal wel gewoon een bekende zijn. Is het niet de man/vriend van Sophie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155380692
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O jee, als Damian maar niet getraumatiseerd is van het geflirt van zijn ma. Hij is er niet bij, maar toch...
leuke foto's! Die gozer lijkt me eerder in gesprek met die Sofie dan met Syl.
En goed te zien dat ze een "vrije dag" heeft, wijn en peuken op de tafel, en geen scheef hoofd...
pi_155380981
Is sabia nou zwanger of niet. Of nog onduidelijk
pi_155381691
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Is sabia nou zwanger of niet. Of nog onduidelijk
Sabia is sinds vorige week niet mee in beeld, er stond een pittig stuk over haar in de Duitse Closer.
Of ze nu echt zwanger is, geen idee.
pi_155381731
Sabia is weggelopen uit de gate...
pi_155381790
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Sabia is weggelopen uit de gate...
kan dat dan zomaar?
pi_155381829
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

kan dat dan zomaar?
Tja, ik vind van niet. Maar als iemand spoorloos is, kan je deze er moeilijk op aanspreken.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:09:26 #222
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_155382177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

kan dat dan zomaar?
:D !
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 augustus 2015 @ 19:23:11 #223
163650 Greys
pi_155386602
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

kan dat dan zomaar?
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155388820
Het schijnt dat ze op vakantie is: http://www.show.nl/video/clips/2015/sabia-gevonden/
pi_155389844
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef kissaa het volgende:
Het schijnt dat ze op vakantie is: http://www.show.nl/video/clips/2015/sabia-gevonden/
Zo benieuwd naar haar volgende stap, c_/
GTST is er niets bij. Wie zullen de nieuwe liefdes worden?

Hebben ze toevallig aan die buren gevraagd of Ramon het slot al heeft vervangen?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:11:57 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155392370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:27 schreef kissaa het volgende:
Het schijnt dat ze op vakantie is: http://www.show.nl/video/clips/2015/sabia-gevonden/
Grappig, de zwarte Mini in het filmpje heeft een ander nummerbord dan haar mini had/heeft.... haar Mini had een nummerbord met de letters SR erin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook een andere trouwens.... in het filmpje op de oprit voor de garage staat een cabrio.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155393837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Grappig, de zwarte Mini in het filmpje heeft een ander nummerbord dan haar mini had/heeft.... haar Mini had een nummerbord met de letters SR erin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook een andere trouwens.... in het filmpje op de oprit voor de garage staat een cabrio.
Goed gezien!
SR 2323 = Saab Raf en de pincode van zijn creditcart

AL, waar zou dat voor staan? Of kost het extra geld om je nummerbord te kiezen?

Ze is in ieder geval aan het bezuinigingen, last minute op vakantie...
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:07:02 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155393947
Mwah, een cabrio (erbij) is meestal geen synoniem voor bezuinigen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155394041
23 is zijn rugnummer.

AL weet ik niet, theorie: Amaya/Anissa, naam dochters Sabia, Lolita, naam moeder Rafael.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_155394048
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:07 schreef Leandra het volgende:
Mwah, een cabrio (erbij) is meestal geen synoniem voor bezuinigen....
Zou ze hem niet ingeruild hebben voor een tweedehandsje?
Wat kost een oude mini tegenwoordig nog?
  donderdag 20 augustus 2015 @ 23:28:19 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155394714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zou ze hem niet ingeruild hebben voor een tweedehandsje?
Wat kost een oude mini tegenwoordig nog?
Lijkt me sterk, al even afgezien van het feit dat een cabrio niet echt handig is als je (kleine) kinderen hebt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155395294
Saab doet wel vaker dingen die niet handig zijn... :Y
  zondag 23 augustus 2015 @ 08:42:56 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155458001
Die Polderwijffie :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 23 augustus 2015 @ 08:48:04 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155458043
quote:
En dat gezeik er gelijk weer onder..
Wel typisch dat een foto met Danie B. de een hashtag familytime meekrijgt.

En dat een of ander gefrustreerd tutje gaat zitten sneren waar haar zoon is.
Als ze dat kind op instagram zet is het niet goed, als ze hem er niet op zet is het ook niet goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:01:35 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_155458137
quote:
die pose ook weer. Jemig, hoe ontspant dat wijf ooit.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_155458165
Ik vind het helemaal niet zo een geposeerde lach, zelfs de prodent smile is niet aanwezig.
Ze zit en draait haar hoofd om voor de foto. Big deal.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155458177
Die Sabia is eigenlijk nooit op social media he. En ze geeft ook zelden interviews ;(
pi_155458187
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo een geposeerde lach, zelfs de prodent smile is niet aanwezig.
Ze zit en draait haar hoofd om voor de foto. Big deal.
Het is wel een pose. Ik zit niet te relaxen met mijn rug helemaal recht hoor. Denk niemand.

Maar iedereen poseert voor een foto, dat is geen moeite.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:18:10 #240
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_155458251
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:10 schreef Rucola het volgende:

[..]

Het is wel een pose. Ik zit niet te relaxen met mijn rug helemaal recht hoor. Denk niemand.

Maar iedereen poseert voor een foto, dat is geen moeite.
Naast smoezelige zoutzak Danie lijkt het al snel alsof je aan het poseren bent ;)

Voor Sylvie haar doen vind ik het nog vrij naturel... maar het lijkt idd wel een pose.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:21:17 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_155458283
Ze is gewoon aan het werk blijkbaar :') hashtag rok met sterren hashtag uit de collctie van Dani.
#levenalseenpaspop
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_155458314
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:18 schreef Starlie het volgende:

[..]

Naast smoezelige zoutzak Danie lijkt het al snel alsof je aan het poseren bent ;)

Voor Sylvie haar doen vind ik het nog vrij naturel... maar het lijkt idd wel een pose.
Die zit er wat relaxter bij en Sylvie doet een pose, maar snap niet dat mensen daarover zeuren. Het is vast niet het geval dat ze de hele tijd geposeerd op zo'n bootje zit toch. Het is een momentopname van een paar seconden.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:42:58 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155458467
Als ik iemand vraag even een foto te nemen ga ik ook niet poseren, echt niet... Ik blijf gewoon onderuit hangend zitten, neem voor het real life effect ook nog even een hap en trek m'n neus op.

Iedereen poseert toch als er een foto genomen wordt, misschien wat minder bewust dan iemand die dagelijks voor haar werk voor een camera staat, maar laten we nou niet doen alsof ze zich op de foto laat zetten om een Danie-outfit te showen, en het vervolgens "fout" is dat ze poseert.

Die hele instagram heeft toch alleen als doel haar perfecte jetset leven te laten zien, zodat de dingen die ze "verkoopt" ook beter verkopen?
Het is gewoon gratis reclameruimte, en kennelijk zijn er voldoende meisjes die Sylvie willen zijn, want die volgen haar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155458508
Ik volg haar ook, maar wil haar niet zijn hoor. Denk de meeste mensen niet. Vind haar outfits meestal chill en we hebben dezelfde lengte, waardoor ik soms inspiratie krijg. Heeft dus te maken met kleding, make up, haar. Geldt voor veel meisjes. Je volgt ook bloggers enzo. Hoort erbij in 2015.
pi_155458534
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:42 schreef Leandra het volgende:
Als ik iemand vraag even een foto te nemen ga ik ook niet poseren, echt niet... Ik blijf gewoon onderuit hangend zitten, neem voor het real life effect ook nog even een hap en trek m'n neus op.

Iedereen poseert toch als er een foto genomen wordt, misschien wat minder bewust dan iemand die dagelijks voor haar werk voor een camera staat, maar laten we nou niet doen alsof ze zich op de foto laat zetten om een Danie-outfit te showen, en het vervolgens "fout" is dat ze poseert.

Die hele instagram heeft toch alleen als doel haar perfecte jetset leven te laten zien, zodat de dingen die ze "verkoopt" ook beter verkopen?
Het is gewoon gratis reclameruimte, en kennelijk zijn er voldoende meisjes die Sylvie willen zijn, want die volgen haar.
Inderdaad, maar heeft ze nog iemand aan de haak geslagen?

Was natuurlijk een beetje dom om op Ibiza te blijven hangen als potentieel datingmateriaal al dagen op het ei (IJ dus) dobberde. Straks heeft ze achter het net gevist..

Geen foto van Syl met de groene draak? Valt weer tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ootjekatootje op 23-08-2015 09:56:47 ]
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:51:38 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155458544
Het ei? Paasei?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155458585
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:51 schreef Copycat het volgende:
Het ei? Paasei?
:+ Het IJ, andere ligt hier in de pan...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 augustus 2015 @ 11:22:24 #248
163650 Greys
pi_155459760
Als iemand van mij een foto maakt en ik ben me daar bewust van ga ik ook even wat rechter zitten hoor. En ik heb niks te verkopen. Ik vind het eerlijk gezegd een heel leuke foto.

En kan #familytime niet gewoon betekenen dat er meer mensen dan Sylvie en Dani op die boot aanwezig waren die misschien moeder, vader, oom, tante, nicht of neef waren van één van de twee dames?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155459827
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:10 schreef Rucola het volgende:

[..]

Het is wel een pose. Ik zit niet te relaxen met mijn rug helemaal recht hoor. Denk niemand.

Maar iedereen poseert voor een foto, dat is geen moeite.
Elke bal gehakt trekt zijn rug recht. Kom nou toch. _O- En ze zegt nergens zo te relaxen, er wordt een foto gemaakt, dus ze zit recht. (Daarbij, varend zou ik ook wat rechter zitten vanwege het evenwicht op een bootje).

En ze doet veel modellenwerk, het is toch logisch dat als je houdingen kent, die wellicht al automatisch hanteert?
Of moet ze als een zak hooi lelijk op de kiek omdat alle minder-mooie moekes thuis zich anders aangevallen voelen?
Elke BN'er presenteert zich zo op social media. Of juist niet, om het 'spontaan naturel' te laten ogen. Kuch kuch.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 augustus 2015 @ 12:00:28 #250
163650 Greys
pi_155460297
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Elke bal gehakt trekt zijn rug recht. Kom nou toch. _O- En ze zegt nergens zo te relaxen, er wordt een foto gemaakt, dus ze zit recht. (Daarbij, varend zou ik ook wat rechter zitten vanwege het evenwicht op een bootje).

En ze doet veel modellenwerk, het is toch logisch dat als je houdingen kent, die wellicht al automatisch hanteert?
Of moet ze als een zak hooi lelijk op de kiek omdat alle minder-mooie moekes thuis zich anders aangevallen voelen?
Elke BN'er presenteert zich zo op social media. Of juist niet, om het 'spontaan naturel' te laten ogen. Kuch kuch.
FANGIRL!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155460349
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Elke bal gehakt trekt zijn rug recht. Kom nou toch. _O- En ze zegt nergens zo te relaxen, er wordt een foto gemaakt, dus ze zit recht. (Daarbij, varend zou ik ook wat rechter zitten vanwege het evenwicht op een bootje).

En ze doet veel modellenwerk, het is toch logisch dat als je houdingen kent, die wellicht al automatisch hanteert?
Of moet ze als een zak hooi lelijk op de kiek omdat alle minder-mooie moekes thuis zich anders aangevallen voelen?
Elke BN'er presenteert zich zo op social media. Of juist niet, om het 'spontaan naturel' te laten ogen. Kuch kuch.
haahha. Wat een aanval en dat omdat ik zeg dat ze aan het relaxen is (familytime) en poseert want ze zit redelijk ongemakkelijk met d'r rug recht. Damn :') soms denk ik echt dat mensen het hier te serieus nemen, het is maar een foto :') :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 augustus 2015 @ 12:14:33 #252
163650 Greys
pi_155460530
Aanval?
Poppie da's toch geen aanval, gewoon een reactie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155460574
Oke, ik vind het een beetje zo'n gefrustreerd berichtje. Met de 'kom nou zeg', 'zak hooi', blabla. Terwijl het gewoon een pose is maar daar is niks mis mee, want het is een foto dus logisch dat iemand dan poseert.

Wat een discussie toch ook. :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 augustus 2015 @ 12:25:43 #254
163650 Greys
pi_155460735
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:17 schreef Rucola het volgende:
Oke, ik vind het een beetje zo'n gefrustreerd berichtje. Met de 'kom nou zeg', 'zak hooi', blabla. Terwijl het gewoon een pose is maar daar is niks mis mee, want het is een foto dus logisch dat iemand dan poseert.

Wat een discussie toch ook. :')
Stiekem zijn we het allemaal gewoon eens maar dat is ook zo saai :+
Het wordt tijd dat Saab weer eens van zich laat horen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155460916
Gelukkig maar. Sabia laat niks van zich horen, jammer inderdaad ;(.
pi_155461908
Ik mis Sabia :(
pi_155461943
quote:
12s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Stiekem zijn we het allemaal gewoon eens maar dat is ook zo saai :+

Mwah, niet echt :D

quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:17 schreef Rucola het volgende:
Oke, ik vind het een beetje zo'n gefrustreerd berichtje. Met de 'kom nou zeg', 'zak hooi', blabla. Terwijl het gewoon een pose is maar daar is niks mis mee, want het is een foto dus logisch dat iemand dan poseert.

Wat een discussie toch ook. :')
Dan moet je zelf geen toon zetten met 'hoor' aan het einde van je zinnen :Y
Ik vind het geen pose, jij wel, verschil van mening.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155462051
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mwah, niet echt :D

[..]

Dan moet je zelf geen toon zetten met 'hoor' aan het einde van je zinnen :Y
Ik vind het geen pose, jij wel, verschil van mening.

Ik doe wat ik wil, maar jij reageerde wel erg gefrustreerd. Moet je ook zelf weten verder, vind het wel grappig :P
pi_155463349
Het is wel een doodsaai topic aan het worden zo zeg. Wat fijn dat iedereen het met elkaar eens is :') zo politiek correct allemaal.

Waar is dat superscherpe sarcasme op het randje? Datgeen waarvoor je elke keer tóch weer terugkomt om te kijken of je dit keer wel je koffie kunt binnenhouden.

Wat ik vervelend vind is dat mensen hier (ook in andere topics overigens) constant op hun nummer gezet worden door de kenjehaarofzo-brigade. Zij die schijnbaar als enige het zeldzame talent hebben het gedrag, de houding of uitspraken van een voor hen net zo onbekend persoon, op de juiste manier moreel weten in te schatten en dat te pas en te onpas kenbaar moeten maken mocht er iets van sarcasme of een minder geaccepteerde mening voorbij komen.

Het gaat hier om publieke personen die zichzelf in alle bochten wringen om in de publiciteit te komen en te blijven, zich continu opdringen via alle mogelijke mediakanalen, zichzelf willens en wetens te kijk zetten op alle sociale media die je kunt bedenken en dan nog zijn er mensen die vinden dat je daar niks van mag vinden. Dat is toch verrekte saai?

Ik denk dat Sylvie arrogante stuckup biotch is met een zichtbare persoonlijkheidsstoornis en als ze geen kinderen had kunnen krijgen, had ze er een uitgezocht bij haar nagellak. Dat mag ik toch denken?
  Trouwste user 2022 zondag 23 augustus 2015 @ 14:19:25 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_155463562
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:11 schreef NothingHappened het volgende:
Dat mag ik toch denken?
Ik denk er het mijne van. Het zijn natuurlijk allemaal golddiggende stoephoeren.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155463616
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik denk er het mijne van. Het zijn natuurlijk allemaal golddiggende stoephoeren.

:P
Dat :D
pi_155468399
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:11 schreef NothingHappened het volgende:
Het is wel een doodsaai topic aan het worden zo zeg. Wat fijn dat iedereen het met elkaar eens is :') zo politiek correct allemaal.

Waar is dat superscherpe sarcasme op het randje? Datgeen waarvoor je elke keer tóch weer terugkomt om te kijken of je dit keer wel je koffie kunt binnenhouden.

Wat ik vervelend vind is dat mensen hier (ook in andere topics overigens) constant op hun nummer gezet worden door de kenjehaarofzo-brigade. Zij die schijnbaar als enige het zeldzame talent hebben het gedrag, de houding of uitspraken van een voor hen net zo onbekend persoon, op de juiste manier moreel weten in te schatten en dat te pas en te onpas kenbaar moeten maken mocht er iets van sarcasme of een minder geaccepteerde mening voorbij komen.

Het gaat hier om publieke personen die zichzelf in alle bochten wringen om in de publiciteit te komen en te blijven, zich continu opdringen via alle mogelijke mediakanalen, zichzelf willens en wetens te kijk zetten op alle sociale media die je kunt bedenken en dan nog zijn er mensen die vinden dat je daar niks van mag vinden. Dat is toch verrekte saai?

Ik denk dat Sylvie arrogante stuckup biotch is met een zichtbare persoonlijkheidsstoornis en als ze geen kinderen had kunnen krijgen, had ze er een uitgezocht bij haar nagellak. Dat mag ik toch denken?
_O_ wel saai, maar ik ben het helemaal met je eens. Vreselijk ook, die miepjes die haar dan serieus gaan lopen verdedigen als je iets lulligs over haar zegt....
En Damian vind ik echt een rotkop hebben voor zo'n menneke. Je ziet nu al wat een vervelend figuur dat later gaat worden. Maar dat mag je dan niet zeggen, want het is nog maar een kind. Nou, neten worden luizen.
pi_155469375
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O_ wel saai, maar ik ben het helemaal met je eens. Vreselijk ook, die miepjes die haar dan serieus gaan lopen verdedigen als je iets lulligs over haar zegt....
En Damian vind ik echt een rotkop hebben voor zo'n menneke. Je ziet nu al wat een vervelend figuur dat later gaat worden. Maar dat mag je dan niet zeggen, want het is nog maar een kind. Nou, neten worden luizen.
Exactly my point ;)
En je mag dat best zeggen hoor, want als je het wetenschappelijk gaat benaderen en je past kansberekening toe, dan kun je er vergif op innemen dat later éen grote over het paard getilde one man show gaat worden. Pure logica professor B. Mary ^O^
pi_155470615
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O_ wel saai, maar ik ben het helemaal met je eens. Vreselijk ook, die miepjes die haar dan serieus gaan lopen verdedigen als je iets lulligs over haar zegt....
En Damian vind ik echt een rotkop hebben voor zo'n menneke. Je ziet nu al wat een vervelend figuur dat later gaat worden. Maar dat mag je dan niet zeggen, want het is nog maar een kind. Nou, neten worden luizen.
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155476346
Zolang Dorte er is, komt het wel goed met die jongen.

Mocht Damian toch in de goot belanden dan is het voor Syl makkelijk wijzen richting de pers/Saab/ex 1/ex 2/ex 3/ex 4 die zijn leven hebben verwoest.
  zondag 23 augustus 2015 @ 21:42:29 #266
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_155480272
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:18 schreef Pindasoepje het volgende:

Ik mis Sabia :(
Helaas geen nieuws.
Allemaal bij elkaar geraapt door de Telegraaf.
En volgens de oom van Rafael was de villahuur 10.000 per maand.


zo 23 aug 2015, 20:30
Huurcontract villa moet worden verlengd, maar door wie...
Sabia straks toch op straat?

van onze redactie
Gaat de zwangere Sabia binnenkort de villa waar zij met Rafael van der Vaart woonde, en die 5000 euro per maand kost, toch verlaten? De geruchten dat Sabia uit het huis zou moeten ontstonden toen de vader van Rafael vier weken geleden spullen uit de woning in Hamburg haalde. Het was toen nog niet über und aus tussen Sabia en Rafael, al versterkte de verhuizing toen wél de geruchten. Bij de bekendmaking van de breuk aan Privé vertelde de voormalig voetbalvrouw dat zij nog steeds in de villa, die 'kaal' rond de 5000 euro kost, woonde. Door wie die werd betaald, wilde zij niet duidelijk maken. Er zou nu toch een verhuizing in het verschiet kunnen zijn, omdat het huurcontract van het luxueuze Hamburgse huis volgens Duitse media in oktober afloopt. En wie dat gaat verlengen is nu de vraag.Sabia heeft zelf momenteel geen inkomsten. Ze zou, zo meldt Gala, van haar ex-echtgenoot Khalid Boulahrouz zo'n 2500 euro per maand krijgen aan alimentatie voor hun twee kinderen Daamin (4) en Amaya (5). Zij waren een tijd niet gezien in Hamburg omdat ze op vakantie waren, maar gaan daar binnenkort weer naar school. Sabia wordt, als alles goed blijft gaan, eind februari opnieuw moeder. Of het kindje kan opgeroeien in de dure villa, zal blijken. Raf woont in Sevilla, waar hij speelt voor Betis. "Door de nieuwe situatie gaat Rafael mijn zwangerschap, en de geboorte, op afstand volgen. Ja, dat is de trieste consequentie…", vertelde Sabia aan Privé.


http://www.telegraaf.nl/p(...)ch_op_straat___.html
pi_155480402
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O_ wel saai, maar ik ben het helemaal met je eens. Vreselijk ook, die miepjes die haar dan serieus gaan lopen verdedigen als je iets lulligs over haar zegt....
En Damian vind ik echt een rotkop hebben voor zo'n menneke. Je ziet nu al wat een vervelend figuur dat later gaat worden. Maar dat mag je dan niet zeggen, want het is nog maar een kind. Nou, neten worden luizen.
Vibd m zo'n schattig koppie hebben juist O+
pi_155480541
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:42 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Helaas geen nieuws.
Allemaal bij elkaar geraapt door de Telegraaf.
En volgens de oom van Rafael was de villahuur 10.000 per maand.

zo 23 aug 2015, 20:30
Huurcontract villa moet worden verlengd, maar door wie...
Sabia straks toch op straat?


.....knip..........


[ afbeelding ]

http://www.telegraaf.nl/p(...)ch_op_straat___.html
Op de foto bij dit artikel in de Telegraaf is Rafael weer terug bij Sabia ^O^ *;
pi_155480604
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:42 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Helaas geen nieuws.
Allemaal bij elkaar geraapt door de Telegraaf.
En volgens de oom van Rafael was de villahuur 10.000 per maand.

zo 23 aug 2015, 20:30
Huurcontract villa moet worden verlengd, maar door wie...
Sabia straks toch op straat?

van onze redactie
Gaat de zwangere Sabia binnenkort de villa waar zij met Rafael van der Vaart woonde, en die 5000 euro per maand kost, toch verlaten? De geruchten dat Sabia uit het huis zou moeten ontstonden toen de vader van Rafael vier weken geleden spullen uit de woning in Hamburg haalde. Het was toen nog niet über und aus tussen Sabia en Rafael, al versterkte de verhuizing toen wél de geruchten. Bij de bekendmaking van de breuk aan Privé vertelde de voormalig voetbalvrouw dat zij nog steeds in de villa, die 'kaal' rond de 5000 euro kost, woonde. Door wie die werd betaald, wilde zij niet duidelijk maken. Er zou nu toch een verhuizing in het verschiet kunnen zijn, omdat het huurcontract van het luxueuze Hamburgse huis volgens Duitse media in oktober afloopt. En wie dat gaat verlengen is nu de vraag.Sabia heeft zelf momenteel geen inkomsten. Ze zou, zo meldt Gala, van haar ex-echtgenoot Khalid Boulahrouz zo'n 2500 euro per maand krijgen aan alimentatie voor hun twee kinderen Daamin (4) en Amaya (5). Zij waren een tijd niet gezien in Hamburg omdat ze op vakantie waren, maar gaan daar binnenkort weer naar school. Sabia wordt, als alles goed blijft gaan, eind februari opnieuw moeder. Of het kindje kan opgeroeien in de dure villa, zal blijken. Raf woont in Sevilla, waar hij speelt voor Betis. "Door de nieuwe situatie gaat Rafael mijn zwangerschap, en de geboorte, op afstand volgen. Ja, dat is de trieste consequentie…", vertelde Sabia aan Privé.
[ afbeelding ]

http://www.telegraaf.nl/p(...)ch_op_straat___.html
Goed voor die vieze golddigger ^O^

Ga maar lekker werken voor je geld ipv enkel op je rug te liggen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_155480757
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Goed voor die vieze golddigger ^O^

Ga maar lekker werken voor je geld ipv enkel op je rug te liggen.
Dan werkt ze ook toch ^O^.
pi_155480877
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:53 schreef Rucola het volgende:

[..]

Dan werkt ze ook toch ^O^.
Vrouwenlogica :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 23 augustus 2015 @ 22:00:57 #272
40566 Ericr
Livewrong
pi_155481122
Van de alimentatie van Khalid kan ze net 1 tas per maand kopen. Dat wordt aanpoten voor Sabia de komende tijd
pi_155481240
Stel dat het allemaal waar is, zou er dan een "alles is weg" met Lolita komen? c_/
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155482214
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef roos85 het volgende:
Stel dat het allemaal waar is, zou er dan een "alles is weg" met Lolita komen? c_/
Die alles weg is er toch al geweest met Ramon?
Ik zou die moderne Duitse servetten ook niet hoeven in mijn kermisinterieur.
pi_155482462
Maar het zal allemaal wel meevallen, wie gaat er anders in een crisissituatie even een weekje op vakantie?

Normale mensen benutten de tijd om vervangende woonruimte te huren en werk te zoeken.

Ik verwacht dus nog een kunstje van kamp Saab.

en daarbij:
Een slimme golddigger is natuurlijk berekend vanaf het begin, al ze de alimentatie van de afgelopen 3 jaar apart heeft gezet, 3x12x2500= ¤ 90.000 op de rekening.

Huur van die hut is ¤ 5000,- per maand dus ¤ 60.000,- dan heeft ze nog ¤ 30,000 te spenderen voordat ze een nieuwe droeftoeter aan de haak slaat.
Ook zal ze er voor gezorgd hebben dan de liefdescadeaus waardevast waren, en ligt er een mooie sierradendoos met goud. Deze kunnen na de breuk natuurlijk ongegeneerd verkocht worden.

Mocht ze dan ook nog zwanger zijn van Raf, dan is haar spel goed gespeeld en zal hij haar niet uit die tent kunnen gooien, slecht voor zijn imago. Dus gratis woonruimte voor een jaar en ook ¤ 2000,- per maand.

Ik vind d'r niet zo zielig...

[ Bericht 30% gewijzigd door ootjekatootje op 24-08-2015 00:32:43 ]
pi_155484372
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar het zal allemaal wel meevallen, wie gaat er anders in een crisissituatie even een weekje op vakantie?

Normale mensen benutten de tijd om vervangende woonruimte te huren en werk te zoeken.

Ik verwacht dus nog een kunstje van kamp Saab.

en daarbij:
Een slimme golddigger is natuurlijk berekend vanaf het begin, al ze de alimentatie van de afgelopen 3 jaar apart heeft gezet, 3x12x2500= ¤ 90.000 op de rekening.

Huur van die hut is ¤ 5000,- per maand dus ¤ 60.000,- dan heeft ze nog ¤ 30,000 te spenderen voordat ze een nieuwe droeftoeter aan de haak slaat.
Ook zal ze er voor gezocht hebben dan de liefdescadeaus waardevast waren, en ligt er een mooie sierradendoos met goud. Deze kunnen na de breuk natuurlijk ongegeneerd verkocht worden.

Mocht ze dan ook nog zwanger zijn van Raf, dan is haar spel goed gespeeld en zal hij haar niet uit die tent kunnen gooien, slecht voor zijn imago. Dus gratis woonruimte voor een jaar en ook ¤ 2000,- per maand.

Ik vind d'r niet zo zielig...

Misschien zit ze nog in de ontkenningsfase, net als met de breuk. Dat ze met haar Louis Vuittonkoffer onder een brug gaat slapen en blijft beweren dat ze nog in het huis woont.

Gatetechnisch hoop ik dat ze echt een gekkie is maar voor de kindjes natuurlijk niet.
pi_155484909
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 23:10 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Misschien zit ze nog in de ontkenningsfase, net als met de breuk. Dat ze met haar Louis Vuittonkoffer onder een brug gaat slapen en blijft beweren dat ze nog in het huis woont.

Gatetechnisch hoop ik dat ze echt een gekkie is maar voor de kindjes natuurlijk niet.
Ik denk dat haar ex Khalid haar handelingen stevig in de gaten heeft. Hij lijkt me een stabiele en rustige man.

o en die Vuittonkoffer kan ze ook verkopen, ik zag dat haar kledingstijl redelijk ingetogen was. Die kan ook nog ff mee en als ze slim is, papt ze ook aan met zo'n Danie Gaap..

Ze kan ook nog altijd wat druk zetten op Raf om de vuile was nog even buiten te zetten
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 11:05:19 #278
43556 miss_dynastie
pi_155491431
Stiekem hoop ik toch dat het nog goed komt hoor... lijkt me veel leuker voor de nieuwe baby én voor Damian... :@
pi_155494538
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Stiekem hoop ik toch dat het nog goed komt hoor... lijkt me veel leuker voor de nieuwe baby én voor Damian... :@
Hij heeft de roddels nooit ontkracht en die actie's van zijn pa en oom zijn IMO ook over het randje.

Zou natuurlijk wel een stunt zijn als Saab lekker in Sevilla zat bij Raf.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 augustus 2015 @ 16:49:05 #280
163650 Greys
pi_155500921
ma 24 aug 2015, 14:44
Sylvie Meis: 'Niets aan mij is nep'

van onze redactie
Het stoort Sylvie Meis dat men denkt dat ze nep is. De presentatrice zou niet weten wat er niet echt aan haar zou zijn.
Volgens Sylvie Meis ziet de buitenwereld slechts een deel van haar. "Niet de awards, de events, de shows, maar mama zijn is echt het belangrijkst in mijn leven. Niet die uiterlijke kant die overkomt als het perfecte leven", vertelt ze in een interview met Beau Monde.
"In Nederland hoor ik vaak: 'Wat is Sylvie nep', maar ik zou niet weten wat er nep is aan mij. Ik neem mijn verantwoordelijkheden als moeder bloedserieus", vervolgt de 37-jarige presentatrice.
Sylvie laat weten niet meer in details over haar privéleven te willen praten. "Ik heb er bewust voor gekozen me wat terug te trekken uit de publiciteit. Iedereen mag weten dat het goed met me gaat, of ik een relatie heb of single ben, maar details deel ik niet meer", aldus Meis. Volgens de blondine zou ze "verkoopmateriaal" zijn geworden voor bladen. "De aandacht van de media heeft als een lawine over me heen gewalst."
De presentatrice heeft moeten vechten tegen de roddels. "Uit het niets werden er dan dingen geschreven die niet waar waren. Dingen die mij en mijn familie enorm kwetsten. Met name de omvang heeft me verbaasd. Bij elke 'aanval' die kwam, dacht ik maar één ding: vechten, Sylvie, vechten", aldus Sylvie.

http://www.telegraaf.nl/p(...)n_mij_is_nep___.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155501604
oh my god, wat een drama queen zeg; 'vechten sylvie, vechten'
djeez zeg, overdrijven is ook een vak apart, zo blijkt.

ps heeft iemand dat tijdschrift met interview al? want dat kan natuurlijk niet zonder een bijgevoegde geposeerde foto... liefst een geposeerde selfie waar de helft van af geknipt is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 17:11:02 #282
43556 miss_dynastie
pi_155501650
Niets is nep mensen, ze dacht écht dat ze een boekhouder aan de haak had geslagen i.p.v. een stervoetballer. De schat O+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 augustus 2015 @ 17:15:59 #283
163650 Greys
pi_155501830
Jullie mogen haar bést een beetje dankbaar zijn dat ze de boel nog een beetje gaande houdt hier zolang Saab niks van zich laat horen :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_155501892
vechten sylvie, vechten :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:20:31 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155501998
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef JaneDoe het volgende:
vechten sylvie, vechten :')
Tegen de bierkaai ... kip!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 17:21:11 #286
43556 miss_dynastie
pi_155502021
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef JaneDoe het volgende:
vechten sylvie, vechten :')
Vrije vertaling van: run, Forrest, run. Cultureel onderlegd typetje, die Syl!
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 18:18:17 #287
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_155504113
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_155504427
Vechten Sylvie, vechten!
Ja blah, totdat er een nagel breekt. Ouwehoer van Amsterdam.
Go hard or go home
pi_155507257
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:15 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen haar bést een beetje dankbaar zijn dat ze de boel nog een beetje gaande houdt hier zolang Saab niks van zich laat horen :{w
Ja maar het blijft behelpen. Selfie is nogal berekenend in haar uitspraken; dat geeft ze ook zelf toe in dat laatste interview. Ze zegt dat het de interviewer toch niet gaat lukken haar te doorgronden. Dan wil Saab nog wel eens lekker gek doen.
pi_155508441
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tegen de bierkaai ... kip!
_O-
pi_155508504
"niet de uiterlijke kant die overkomt als het perfecte leven". Yeah right. Dat vindt ze dus echt. Conclusie: nep.
  maandag 24 augustus 2015 @ 20:32:39 #292
92279 N.icka
Windforce 11
pi_155508711
Ik zit nog steeds in team Sabia. You go girl :)
pi_155509383
Had ik toch niet van haar verwacht, die straatmentaliteit.
Beetje tegenslag en meteen gaan vechten... Wie heeft ze al tegen de grond gewerkt, Sabia?

Straatmeiden gaan meteen vechten, blijkbaar verloochend zij haar afkomst niet.
Ook al draagt ze mooie kleren.

Hebben zich al meer slachtoffers gemeld? o|O

Vraag me af wat er toch echt op dat oud en nieuwfeestje gebeurt is, een vechtende en om zich heen meppende Syl. En Raf die zich maar een beetje verschuilt achter het buffet :P voor vechtende Syl in haar nieuwe lingerie...

[ Bericht 27% gewijzigd door ootjekatootje op 24-08-2015 20:53:21 ]
pi_155509427
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:32 schreef N.icka het volgende:
Ik zit nog steeds in team Sabia. You go girl :)
Nog ff wachten, die is nog bezig met de vakantiewas.
pi_155519958
Syl is echt in d'r eigen waarheid gaan geloven :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:11:05 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_155520232
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:17 schreef JaneDoe het volgende:
vechten sylvie, vechten :')
Ach erme hè ? _O-

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:11:57 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_155520253
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:09 schreef WRH het volgende:

ps heeft iemand dat tijdschrift met interview al? want dat kan natuurlijk niet zonder een bijgevoegde geposeerde foto... liefst een geposeerde selfie waar de helft van af geknipt is.


:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_155522368
quote:
En hoe, welkom thuis Saab!

Binnen 5 minuten de politie al gebeld, ik verwacht een mooie week c_/
Zouden ze een mooie buikenfoto gemaakt hebben?
Bij de vorige zwangerschap van haar was het al met 15 weken te zien.
pi_155522894
Pffff ik zou ook de politie bellen als je zo belaagd wordt...

Als t geen journalisten en bekend iemand waren maar een gewoon iemand dan was t stalking/lastigvallen...

Ik ben nog steeds voor Sabia w/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_155522917
En ik zou als ik Sabia was nog 9 weken verhullende kleding dragen :6
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')