Die heb ik er even van langs gegeven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Dit is ook niet te luisteren''
''Lijkt net alsof die heel de tijd overslaat''
De laatste tijd moet echt elke talkshow een band. Op zich wel leuk maar de muzikanten zijn soms erg treurig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:41 schreef GGMM het volgende:
Wacht, ze ehbben zelfs een band bij dat programma van de Eretribune?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Godver, ze bleek het enkel over de clean versie te hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik er even van langs gegeven.
Weet jij waarom mensen clean versions luisteren? Zijn er echt types die dolgraag hiphop verneukt willen horen worden zodat ze geen scheldwoorden meekrijgen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Godver, ze bleek het enkel over de clean versie te hebben
Sta ik even mooi voor lul nu.
Ik heb een poging gedaan johannes de schuld te geven.
Voor je het weet staat Bjorn van der Doelen op te treden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
De laatste tijd moet echt elke talkshow een band. Op zich wel leuk maar de muzikanten zijn soms erg treurig.
Bij FOX snappen ze er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef Brammess het volgende:
Bazoer weggestuurd bij PSV? Eerder weggekaapt door Ajax
Onbegrijpelijk dat soort "mensen" inderdaad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet jij waarom mensen clean versions luisteren? Zijn er echt types die dolgraag hiphop verneukt willen horen worden zodat ze geen scheldwoorden meekrijgen?
Dat was een discussie over de gecensureerde versie van dat nummer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
JA DAAR KOM JE NU MEEquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een discussie over de gecensureerde versie van dat nummer.
Hij denkt ook dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:44 schreef GGMM het volgende:
HAHA 0-3 WAT EEN GRAPPIGE GAST
[..]
JA DAAR KOM JE NU MEE
Dan is het goed, anders kwam ik ook even langs. Niet dat je graag in NWS wilt zijn, maar dat natuurlijk geheel terzijde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Godver, ze bleek het enkel over de clean versie te hebben
Sta ik even mooi voor lul nu.
Ik heb een poging gedaan johannes de schuld te geven.
Ik dacht dat dat vanaf het begin wel duidelijk was, wie zou er ooit willen haten op Illmatic?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:44 schreef GGMM het volgende:
HAHA 0-3 WAT EEN GRAPPIGE GAST
[..]
JA DAAR KOM JE NU MEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |