GGMM en ik luisteren nuquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij schijnt nogal fan te zijn van Shook Ones, dus ik breng bij dezen een ode aan jou.
Die van nu ben ik ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
Als Willem II vanavond wint neem ik een Scrummie-UI.
Er van uitgaande dat hij mij een foto van zichzelf wil sturen.
Welke weddenschap betreft dit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een weddenschap van 2 jaar heb lopen.
Heeft iedereen door hoe cool ik ben?
Heb je het wel aan de hele klas verteld ook?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een weddenschap van 2 jaar heb lopen.
Heeft iedereen door hoe cool ik ben?
Beste. Album. Ooit.quote:
Ja, of met tompsv18?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we een weddenschap van 10 jaar afstemmen met Cavaliers?
Als hij dat doet met bewijs dat het echt Scrummie is dan neem ik voor 3 dagen een UI die jij uit mag kiezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
Als Willem II vanavond wint neem ik een Scrummie-UI.
Er van uitgaande dat hij mij een foto van zichzelf wil sturen.
8/10quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, of met tompsv18?
Hueueueueueue
Ik snap het echt niet. Cabral naar het 2e, Cabral slooft zich uit tijdens de voorbereiding, Cabral weer bij het eerste en nu niet eens meer bij de selectiequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die speelt nu weer bij Twente helaas
Ahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Cabral naar het 2e, Cabral slooft zich uit tijdens de voorbereiding, Cabral weer bij het eerste en nu niet eens meer bij de selectie
Ik heb dat album geluisterd en ik vond het niet heel plezant.quote:
Mag ik vragen waarom niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat album geluisterd en ik vond het niet heel plezant.
Wat voor genre luister jij dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dat album geluisterd en ik vond het niet heel plezant.
Pas nadat je 2 maanden van Dirkie zijn verlopen héquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PEC vanavond wint, neemt Cavaliers voor een uur een UI van Helene Hendriks.
Waar zie je mijn naam staan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas nadat je 2 maanden van Dirkie zijn verlopen hé
Ik vind Lemons van Atmosphere het beste album ooit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief wat betreft Madvillainy.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM Cavaliers en ik vinden dit normaal gesproken een erg mooi nummer.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral het Illmatic album vinden wij erg goed.
Vind Nas' stem niet zo fijn op een of andere manier. De teksten zijn goed en de beats wel aardig maar als ik het luister stoor ik me vaak aan kleine dingen, wat ik met andere hiphopalbums niet heb. Bijvoorbeeld Madvillainy, die vind ik echt fantastisch.quote:
Luister jij maar één genre?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat voor genre luister jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |