2 jaar is niet enorm. Hef je account op.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een enorme bet lopen over of Ajax boven Feyenoord eindigt ja of nee.
Maar aangezien ik degene ben die zegt dat Ajax hoger eindigt en hem derhalve gaat winnen ben ik zeker bereid nog een weddenschap aan te gaan.
Ik ga wel naar WZVquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit wordt een spannende weddenschap
Nee. Die van Ajax is ook bij lange na niet zo hoog als die van PSV.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry maar beweer je nu dat de kwaliteit van de spelersgroep net zo hoog is als bij PSV en Ajax?
Wat is het verband?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
Aangezien het Davy's verjaardag is, luister ik nu naar The Infamous.
Deze quoten we even.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt kom ik nooit meer op FOK!
Ik denk dat je goed voelt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef Momo... het volgende:
Ik heb het gevoel dat Twente - Ado super saai gaat worden
Dat kan ik de mensen hier en jou in het bijzonder niet aandoen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Als Groningen niet in de top 5 eindigt komt johannes_vermeer een maand lang niet op FOK
mwah, kwalitatief is Ajax niet eens zo veel slechter dan PSV hoor. Redelijk gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Die van Ajax is ook bij lange na niet zo hoog als die van PSV.
Schijtbakquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik de mensen hier en jou in het bijzonder niet aandoen.
Nu hoop ik dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt kom ik nooit meer op FOK!
Als Vitesse zondag met drie doelpunten verschil verliest, neem jij een UI van Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Als Groningen niet in de top 5 eindigt komt johannes_vermeer een maand lang niet op FOK
Uhh oké.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
mwah, kwalitatief is Ajax niet eens zo veel slechter dan PSV hoor. Redelijk gelijkwaardig.
Deal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Vitesse zondag met drie doelpunten verschil verliest, neem jij een UI van Tijl Beckand.
En dan zat je net iemand uit te lachen om drie dagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
Zeker omdat er geen tijd bij staat. Dus die is na 30 seconden weer weg.
Ik ben ook akkoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
Omdat ik zelf een weddenschap van 2 jaar heb lopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan zat je net iemand uit te lachen om drie dagen
megacoolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een weddenschap van 2 jaar heb lopen.
Heeft iedereen door hoe cool ik ben?
Zullen we een weddenschap van 10 jaar afstemmen met Cavaliers?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een weddenschap van 2 jaar heb lopen.
Heeft iedereen door hoe cool ik ben?
Jij bent niet rullevant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Als Willem 2 vanavond wint neem ik een Cabral UI.
Waarom Cabral?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Die speelt nu weer bij Twente helaasquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |