Ik ga wel naar WZVquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit wordt een spannende weddenschap
Nee. Die van Ajax is ook bij lange na niet zo hoog als die van PSV.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry maar beweer je nu dat de kwaliteit van de spelersgroep net zo hoog is als bij PSV en Ajax?
Wat is het verband?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
Aangezien het Davy's verjaardag is, luister ik nu naar The Infamous.
Deze quoten we even.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt kom ik nooit meer op FOK!
Ik denk dat je goed voelt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef Momo... het volgende:
Ik heb het gevoel dat Twente - Ado super saai gaat worden
Dat kan ik de mensen hier en jou in het bijzonder niet aandoen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Als Groningen niet in de top 5 eindigt komt johannes_vermeer een maand lang niet op FOK
mwah, kwalitatief is Ajax niet eens zo veel slechter dan PSV hoor. Redelijk gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Die van Ajax is ook bij lange na niet zo hoog als die van PSV.
Schijtbakquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan ik de mensen hier en jou in het bijzonder niet aandoen.
Nu hoop ik dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als Feyenoord kampioen wordt kom ik nooit meer op FOK!
Als Vitesse zondag met drie doelpunten verschil verliest, neem jij een UI van Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Als Groningen niet in de top 5 eindigt komt johannes_vermeer een maand lang niet op FOK
Uhh oké.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
mwah, kwalitatief is Ajax niet eens zo veel slechter dan PSV hoor. Redelijk gelijkwaardig.
Deal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Vitesse zondag met drie doelpunten verschil verliest, neem jij een UI van Tijl Beckand.
En dan zat je net iemand uit te lachen om drie dagenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
Zeker omdat er geen tijd bij staat. Dus die is na 30 seconden weer weg.
Ik ben ook akkoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deal.
Omdat ik zelf een weddenschap van 2 jaar heb lopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan zat je net iemand uit te lachen om drie dagen
megacoolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een weddenschap van 2 jaar heb lopen.
Heeft iedereen door hoe cool ik ben?
Zullen we een weddenschap van 10 jaar afstemmen met Cavaliers?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een weddenschap van 2 jaar heb lopen.
Heeft iedereen door hoe cool ik ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |