SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2015 16:54:08 ]
mobiel zeker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:29 schreef pfaf het volgende:
Vroeger kon ik nog op's maken, maar blijkbaar lukt me dat niet meer.
Het sputtert hééél lichtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier gewoon droog maar wel zwaar bewolkt hele dag.
Toen ik vanmiddag buiten was niet, kan nu anders zijn uiteraardquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Het sputtert hééél licht. Je kunt haast tussen de druppels door lopen.
Yep, mijn vriend was net op de fiets Chinees halen tijdens die buiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:45 schreef Gwywen het volgende:
Vandaag was her heerlijk! Half bewolkt, vriendelijk zonnetje, 25 graden... tot ik de was buiten had opgehangen.![]()
Op de radar stelde het niks voor dus ik dacht het is zo wel weer droog.
Nou, nee dus. Het bleek zo'n bui zoals ze in de tropen gewend zijn. Rivieren in de tuin en het terras 3cm onder water
En voor zover ik het van hieruit kan zien hangt er nu net zo'n soort bui boven MaLo en Koelkastje![]()
Lekker, natte chineesquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Yep, mijn vriend was net op de fiets Chinees halen tijdens die bui
Jij hebt een lang hoogtepunt van komen danquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:14 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk weer om in een bos door te brengen, hoogtepunt kan bijna komen en gaat ruim een uur duren.
*deelt klap uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij hebt een lang hoogtepunt van komen dan
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Yep, mijn vriend was net op de fiets Chinees halen tijdens die bui
Het Twentse schild op volle sterktequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:32 schreef Frutsel het volgende:
Die bui bij winterswijk gaat rechtsaf. De rest omhoog
Lekker toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het Twentse schild op volle sterkte
Wij waren in Apeldoorn vandaag, daar heeft het wel even flink geplensd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lekker toch.
Had niet verwacht dat het zo'n fijne dag zou worden en geen druppel regen zou krijgen.
Dan is het krachtveld Enschede en trekken ten noorden van ons de wolken weer samen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij waren in Apeldoorn vandaag, daar heeft het wel even flink geplensd.
Hier regent het nu trouwens ook weer, maar zacht.
Toch niet bij Julianatoren hequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij waren in Apeldoorn vandaag, daar heeft het wel even flink geplensd.
Hier regent het nu trouwens ook weer, maar zacht.
Nee Apenheulquote:
Bayernquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:43 schreef Fred0w het volgende:
Vanmiddag teruggekomen van twee weken Bayern, elke dag wel de dertig aangetikt.
Gisteravond zware onweersbuien gehad met hagel en windstoten.
Goh, en nog wel van de goeie soort ook, lekker lang aanhoudend kan goed in de bodem trekken, goed voor het land en de tuin.quote:
En anders vandaag wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren is dat neerslagtekort wel goedgekomen...
Helaas net als vorig jaar weer in mijn vakantie.quote:
Wind komt uit het noorden, dan krijg je dat!quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Helaas net als vorig jaar weer in mijn vakantie.![]()
Nu is het hier (Zuidlaren) volgens mijn thermometer buiten maar liefst 15 graden.
Voor de natuur is het goed, maar het klopt wel wat ik zei. Onweer? Nee hoor. Regen? Kom maar door, liefste dagen lang. In het weekend. Als ik vrij ben.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Goh, en nog wel van de goeie soort ook, lekker lang aanhoudend kan goed in de bodem trekken, goed voor het land en de tuin.
Het plenst ook maar door he. Met recht een druilerige zondag.quote:
Het is maar 1 bui he. Duurt alleen 24 uur of zoquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het plenst ook maar door he. Met recht een druilerige zondag.
Ja dat dusquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is maar 1 bui he. Duurt alleen 24 uur of zo
Binnen dingen doen zonder dat je in zweten uitbreekt weerquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is maar 1 bui he. Duurt alleen 24 uur of zo
Dat niet hoor. nog altijd 24 graden binnen. Trainen was vooral zwetenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
Binnen dingen doen zonder dat je in zweten uitbreekt weer
Hele dag nog geen regen gezienquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het plenst ook maar door he. Met recht een druilerige zondag.
Perfect weertje om de hitte binnenshuis te verjagen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:47 schreef VacaLoca het volgende:
Heb alle ramen en deuren lekker open, even afkoelen. Maar moet er wel spoedig weer zon komen komende week.
Mijn ouders op de camping in Twente zijn inmiddels weggespoeld inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:14 schreef Againzender het volgende:
Slepend front dit.Als je er onder zit word je nat. Erg nat...
in het oosten komt het met bakken omlaag als ik de radar zo ziequote:Op zondag 16 augustus 2015 21:15 schreef byah het volgende:
[..]
Mijn ouders op de camping in Twente zijn inmiddels weggespoeld inderdaad.
Niets te klagen hier inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef Rabieluh het volgende:
Hele dag zon, prettig in het zuidwesten.
Ja, echt dramaquote:Op maandag 17 augustus 2015 08:40 schreef Stefanovich het volgende:
Regent hier in Twente al bijna 36 uur onafgebroken volgens mij......
Vanaf het moment dat FC Twente met 1-0 achterstond afgelopen zaterdag tegen ADOquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Mwah, valt wel mee. Ik geloof pas de afgelopen 36 uur.
Daar regent het ook.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ben die regen spuugzat, op naar Leiden!
En nog steeds. Wat een geluk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:57 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat FC Twente met 1-0 achterstond afgelopen zaterdag tegen ADO!
Moet je wel eerst even een ark gaan bouwen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:59 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
(Even geüpload voor het nageslacht)
LEUGENSquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:52 schreef Lonaa het volgende:
HOLYSHITBALLS HET IS DROOG IN ENSCHEDE.
Zelfs geen motregen meer? In 0541 motregent het gestaag doorquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:52 schreef Lonaa het volgende:
HOLYSHITBALLS HET IS DROOG IN ENSCHEDE.
quote:
Oke, I take it back. Het regent.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zelfs geen motregen meer? In 0541 motregent het gestaag door
Wat een mooie bliksems zegquote:Op maandag 17 augustus 2015 14:10 schreef JDude het volgende:
Mooie dashcam-compilatie van het onweer van vorige week.
vastquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:51 schreef MaLo het volgende:
Het motregent nog steeds. Gaan we de 48 uur onafgebroken regen halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |