Toch niet bij Julianatoren hequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij waren in Apeldoorn vandaag, daar heeft het wel even flink geplensd.
Hier regent het nu trouwens ook weer, maar zacht.
Nee Apenheulquote:
Bayernquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:43 schreef Fred0w het volgende:
Vanmiddag teruggekomen van twee weken Bayern, elke dag wel de dertig aangetikt.
Gisteravond zware onweersbuien gehad met hagel en windstoten.
Goh, en nog wel van de goeie soort ook, lekker lang aanhoudend kan goed in de bodem trekken, goed voor het land en de tuin.quote:
En anders vandaag wel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:01 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren is dat neerslagtekort wel goedgekomen...
Helaas net als vorig jaar weer in mijn vakantie.quote:
Wind komt uit het noorden, dan krijg je dat!quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Helaas net als vorig jaar weer in mijn vakantie.![]()
Nu is het hier (Zuidlaren) volgens mijn thermometer buiten maar liefst 15 graden.
Voor de natuur is het goed, maar het klopt wel wat ik zei. Onweer? Nee hoor. Regen? Kom maar door, liefste dagen lang. In het weekend. Als ik vrij ben.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
Goh, en nog wel van de goeie soort ook, lekker lang aanhoudend kan goed in de bodem trekken, goed voor het land en de tuin.
Het plenst ook maar door he. Met recht een druilerige zondag.quote:
Het is maar 1 bui he. Duurt alleen 24 uur of zoquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het plenst ook maar door he. Met recht een druilerige zondag.
Ja dat dusquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is maar 1 bui he. Duurt alleen 24 uur of zo
Binnen dingen doen zonder dat je in zweten uitbreekt weerquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is maar 1 bui he. Duurt alleen 24 uur of zo
Dat niet hoor. nog altijd 24 graden binnen. Trainen was vooral zwetenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
Binnen dingen doen zonder dat je in zweten uitbreekt weer
Hele dag nog geen regen gezienquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het plenst ook maar door he. Met recht een druilerige zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |