Nog maar een maandje rustig aan danquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb er twee keer zo lang over gedaan als jij, dus ik zal ook twee keer zo lang mogen herstellen
Ik plak gewoon het woordje weeks achter Slack sixquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nog maar een maandje rustig aan dan
Gewoon in de supermarkt? Dat heb ik hier nog nooit gezienquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:50 schreef Quoi het volgende:
Ik zag biltong liggen in de supermarkt en moest aan RD denken. Brrr
quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt? Dat heb ik hier nog nooit gezien
het is inderdaad geen hardloper maar een zandloper.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Guard het volgende:
[..]
foto heeft natuurlijk ook niets met hardlopen te maken, zeker een latte-verkeerd drinker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na twee maanden weer een lekker, pijnvrij rondje gelopen.
Heerlijk, maar waar zijn de conditie en de snelheid gebleven...![]()
Eigenlijk moet ik nu naar het beginners forum: Ik had gehoopt toch nog wel een rustige 5km aan te kunnen, maar zelfs dat lukte niet zonder een stukje wandelen halverwege.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik loop weer en ben daar erg blij mee![]()
Dat is zeer netjes. De 1000 m gingen dus in het tempo van je snelste 10 km ooit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:58 schreef Corniel het volgende:
Maar weer eens getraind vandaag. Lekker met wat moreel-druppels op den kaele kokosnoot. Vijf tempo blokjes van 1000 meter. Bijna 10 seconde sneller dan ruim een maand geleden. Ik zeg: progressie.
Misschien dat je deze negatieve split nooit had kunnen lopen als je die eerste kilometer niet "ingehouden" gelopen had. Het zou me niet verbazen als deze opbouw juist leidde naar wat op dit moment voor jou mogelijk is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:55 schreef Voccar het volgende:
M'n indeling is niet helemaal zoals je zeg Corniel, maar er zit wel veel verschil tussen de eerste en laatste km ja. Km-tijden waren 4:35, 4:19, 04:11, 04:03 en 4:02. Op het begin behoorlijk veel moeten slalommen en eerste rondje heb ik met vriend meegelopen om daarna echt te versnellen.
Mooie tijd zeg! Niet even gedacht om in de laatste kilometer alles op alles te zetten? En wat was er dit keer zo gezellig aan dan? Het is toch áltijd gezellig bij bertusloopjes?quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:33 schreef Quoi het volgende:
Ik heb vanmorgen weer eens op mijn Zwitserse biologische klok gelopen. 27:37![]()
Ik moet zeggen dat het zeer soepel ging!
En het was wel een van de gezelligste kerkpolderloopjes sinds tijden
I feel your pain. Ook letterlijk trouwens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen rondje fietsen en ik ben geloof ik duizend hardlopers tegengekomen. Ik wil lopen.
Mevrouw Z bestelde gisteren op Kijkduin een Latte Macchiato en toen de ober het bezorgde noemde hij het doodleuk Koffie Verkeerd. Dat was een knipoogje van het leven, heerlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:19 schreef Guard het volgende:
[..]
foto heeft natuurlijk ook niets met hardlopen te maken, zeker een latte-verkeerd drinker
Dank je wel.quote:
Ik heb je ook bij de Ekiden gewist. Net als McTwente, want die loopt de dag ervoor een marathon in zijn eentje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:29 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik loop trouwens ook de Ekiden niet, ik ben wel benieuwd hoe het met de Fok!teams gaat, gaan we nog steeds 3 teams sturen Pijll?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:50 schreef Quoi het volgende:
Ik zag biltong liggen in de supermarkt en moest aan RD denken. Brrr
Zoals je (hier) ziet ging alles op alles tijdens het laatste stuk. Nu zou je zeggen: had na 1 km het tempo wat hoger gehouden. Maar alleen maar door juist daar comfortabel achter 2 mensen te hangen, had ik aan het eind energie over en kon ik aanzetten. Misschien! Je weet het nooit. Doordat ik op de hielen van de meneer voor me stapte merkte ik dat ik sneller kon. Dat ene moment van versnellen kiezen is altijd lastig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooie tijd zeg! Niet even gedacht om in de laatste kilometer alles op alles te zetten? En wat was er dit keer zo gezellig aan dan? Het is toch áltijd gezellig bij bertusloopjes?
Nu snap ik het. Je had het over een Zwitsers uurwerk en ik dacht dat je bedoelde dat je alle kilometers in ongeveer 5:30 gelopen had.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zoals je (hier) ziet ging alles op alles tijdens het laatste stuk. Nu zou je zeggen: had na 1 km het tempo wat hoger gehouden. Maar alleen maar door juist daar comfortabel achter 2 mensen te hangen, had ik aan het eind energie over en kon ik aanzetten. Misschien! Je weet het nooit. Doordat ik op de hielen van de meneer voor me stapte merkte ik dat ik sneller kon. Dat ene moment van versnellen kiezen is altijd lastig.
Inderdaad. Dat sloeg op het feit dat ik altijd rond de 27 en een halve minuut loopquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nu snap ik het. Je had het over een Zwitsers uurwerk en ik dacht dat je bedoelde dat je alle kilometers in ongeveer 5:30 gelopen had.
Grappig, dat heb ik ook bij de Kerkpolderloop. Ik loop altijd 5 km.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat sloeg op het feit dat ik altijd rond de 27 en een halve minuut loop
Ik zei het nog bij de start tegen iemand. En ja hoor.
Dat zou ik wel een briljant verhaal vinden!quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:56 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik ook bij de Kerkpolderloop. Ik loop altijd 5 km.
Al vraag ik me weleens af of de Kerkpolderloop pijllproof is. Ik hoop van niet, want dan is mijn PR op de 5 km in één klap beter dan dat van Pijll (nu komt hij met een obscuur loopje waar hij toch weer ooit sneller was).
Ja zeg, ik trek me ook al niks aan van mijn tempo en van wandelen tijdens trainingen. Als ik ook nog pijllproofheid ga skippen dan ben ik geen hardloopautist meer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Quoi het volgende:
Of je trekt je niks aan van de Pijll-proof-heid. Ik raad het jullie aan. Het maakt het leven een stuk makkelijker
Er valt niet aan te ontkomen. Je kunt wel zeggen dat je je er niks van aantrekt, maar je weet donders goed of een PR echt is of niet. Die wet is volkomen logisch.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef Quoi het volgende:
Of je trekt je niks aan van de Pijll-proof-heid. Ik raad het jullie aan. Het maakt het leven een stuk makkelijker
Het is een van A naar B loopjequote:Op zondag 16 augustus 2015 20:56 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Grappig, dat heb ik ook bij de Kerkpolderloop. Ik loop altijd 5 km.
Al vraag ik me weleens af of de Kerkpolderloop pijllproof is. Ik hoop van niet, want dan is mijn PR op de 5 km in één klap beter dan dat van Pijll (nu komt hij met een obscuur loopje waar hij toch weer ooit sneller was).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |